Ekonomika
Pan redaktor o tom dobře ví. Píše tak, jak si to Škoda přeje, protože Škoda je dobrý inzerent a pozve pana redaktora zase někam do teplých krajin, kde se zadarmo povozí, napapá, dostane nějaký dárek nebo dárky....
Tak to v branži chodí.
Já bych to dělat nemohl ale někteří lidé se klidně tímto způsobem prodávají.
Tak to v branži chodí.
Já bych to dělat nemohl ale někteří lidé se klidně tímto způsobem prodávají.
Trochu silná slova.
Už jsem to psal jine, jak se pozná dobrý designér? Tak, že na čistý papír nakreslí auto kompletně podle svého?
Nebo tak, že z vymezených hranic historie značky, odkazu, vize, zákoných požadavků, technologických a ekonomických možností, dokáže vytvořit něco, co má jakousi hodnotu?
Už jsem to psal jine, jak se pozná dobrý designér? Tak, že na čistý papír nakreslí auto kompletně podle svého?
Nebo tak, že z vymezených hranic historie značky, odkazu, vize, zákoných požadavků, technologických a ekonomických možností, dokáže vytvořit něco, co má jakousi hodnotu?
FL jeho práce je, ale on chtěl zachovat i kulaté světla. Leč vedení mělo představy jiné, tak je musel poslechnout.
V konkurenčním plátku upozornili, že vlastně levnější není, protože jej ochudili o výbavu.
Standardní chování Škody. Aby mohla konkurovat cenou, tak vyndaj z auta i volant 😁.
Naposledy mě rozesmálo v ceníku Škody, že se musí připlácet za stěrač, rezervu a hever, ...atd.
To je fakt komedie. Ale podobné praktiky provádí i AAAAuto. Koupíte si tam auto a hned začnou s tím, že nemáte lékárničku, hasičák, pojištění, ... a pokud se v tom člověk nevyzná, tak je o dalších 10 tis. chudší.
Ale papírově to vypadalo jako levné auto! >😁
Standardní chování Škody. Aby mohla konkurovat cenou, tak vyndaj z auta i volant 😁.
Naposledy mě rozesmálo v ceníku Škody, že se musí připlácet za stěrač, rezervu a hever, ...atd.
To je fakt komedie. Ale podobné praktiky provádí i AAAAuto. Koupíte si tam auto a hned začnou s tím, že nemáte lékárničku, hasičák, pojištění, ... a pokud se v tom člověk nevyzná, tak je o dalších 10 tis. chudší.
Ale papírově to vypadalo jako levné auto! >😁
Ja nikde nehodnotim jestli je ta cena dobra nebo spatna. Poukazuji pouze na to, ze Yeti neni levnejsi nez predfaceliftova verze. 😉
Samozrejme, pro takove, jako ty, urcite. A pullitr mleka za 15 je levnejsi nez litr za dvacet, vid? >😒]
Pokud po něm vedení chce, aby jen na všechny Škodovky narouboval stejnou masku, tak ať se jim na to raději vykašle.
Dělají to tak všichni a nikomu to moc nevadí. Pokud někdo opravdu auto kupuje, tak si reálnou cenu zjistí. To je to nejjednodušší na koupi auta.
Za ty prachy máte celkem odolnou káru z rodu ještě tolik nešizených Škodovek. I v základu máte víceprvek >😁 a rejže klub tady řeší absenci rádia za pár šupů >😒]
Pořád je ta cena ale velice dobrá. Třeba o dost menší Renault Captur nebo P2008 nemají v základu rádio ani klimatizaci a při srovnatelné motorizaci a výbavě vyjdou i u nás dráž. Tím jsou u nás v podstatě neprodejné. Přece jenom Yeti je větší a zároveň jde o nejpovedenější Škodovku. Jen by po tom FL nemusela vypadat tak vážně a naštvaně. Pan Kabaň by se měl příště trochu uvolnit. Vždyť jde jen o auto pro lidi. S tím snad nikdo válčit nebude.
Já počkám na hodnocení až poté, co nového Yetiho uvidím na vlastní oči. Ze startu mne taky nijak nepřesvědčil. Ale na druhou stranu zase musím přiznat, že Kabaň kvalitu má a mnohdy dovede kouzlit.
A respekt? Že to píšeš zrovna ty, obhájce Renaultu, tam se o nějakém respektu snad nedá ani v náznaku hovořit. 😉
A respekt? Že to píšeš zrovna ty, obhájce Renaultu, tam se o nějakém respektu snad nedá ani v náznaku hovořit. 😉
Neni, viz muj prispevek vyse. Zakladni cena je sice nizsi, ale diky vykuchane vybave. Po dorovnani vybavy na uroven predchudce je cena stejna.
Cena dobrá, auto dobré. Mě se celkem líbí, ale myslím si, že pokud by dali Kabaňovi větší volnost, tak by to dopadlo lépe.
Ovšem některým kolegům, zvláště těm, kteří např. uvažují o jeho koupi, pak vadí tyto zkreslené (či polovičaté) informace. Jelikož to zavání klamáním spotřebitele a ne každý jedinec má chuť, čas, či cokoliv jiného, číst diskuzi, kde se teprve ukáže, jaká je vlastně skutečnost.
Pokud by šlo o PR článek, není přece problém, pokud jde o nezávislý článek, nezávislého redaktora, tam již problém vidím.
Ovšem některým kolegům, zvláště těm, kteří např. uvažují o jeho koupi, pak vadí tyto zkreslené (či polovičaté) informace. Jelikož to zavání klamáním spotřebitele a ne každý jedinec má chuť, čas, či cokoliv jiného, číst diskuzi, kde se teprve ukáže, jaká je vlastně skutečnost.
Pokud by šlo o PR článek, není přece problém, pokud jde o nezávislý článek, nezávislého redaktora, tam již problém vidím.
Yeti stál doteď v základní verzi 366.900,- a neměl ani klimatizaci 😉 Pouze akční verze Active Fresch za 349.900,- ji měla...
Na to, že nemám mozek, dovedu ty písmenka docela i skládat do slov, co?
Asi jsem nějaká přírodní anomálie a světový unikát. >😁
Asi jsem nějaká přírodní anomálie a světový unikát. >😁
No dneska teda skutečně nehýříš vtipem. Katikatus má pravdu. Levnější není, stojí stejně. Co je ti na tom těžkýho na pochopení?
Sklidni se, to jako si má člověk zvyknout na to, že se ho snaží někdo oklamat. Já jsem spíše pro férové jednání.
Ale pochopil, o škodovku tu vůbec nejde. Od začátku.
A na tom se já velmi dobře bavím. Jak si tady někdo potřebuje honit triko na redaktorovi a ten se za počítačem jen směje, jak mu přibývají kliky za článek a víc vydělá. Pak kdo tu "vyhrál"? >😁 :yes:
A na tom se já velmi dobře bavím. Jak si tady někdo potřebuje honit triko na redaktorovi a ten se za počítačem jen směje, jak mu přibývají kliky za článek a víc vydělá. Pak kdo tu "vyhrál"? >😁 :yes:
Myslím si, že jsi vyhrál ty. Jako jednotlivec máš jistě nejvíce reakcí. A to se do TOP 10 počítá. 😉
Nějaká "rejžová" fobie ??? Nebo je jistý výrobce nedoknutelný, ba přímo i velebící pisálek, který mystifikuje ??? Už to tu začíná být skutečně na pováženou ...
Pravidlený čtenář to jistě ví, protože třeba já to tady píšu poměrně často již několik let. >😁
Opět se ti to nepovedlo.
Já patřím mezi ty, co tady již několik let píšou furt to samé, že ceníky jsou pouze orientační. 😉
Já patřím mezi ty, co tady již několik let píšou furt to samé, že ceníky jsou pouze orientační. 😉
Proč myslíš? To že u Renaultu dostane každý nový designér prostor pro realizaci přece neznamená, že nerespektuje práci svých předchůdců. Naopak Renault vždy dává prostor designérům, kteří jsou v duchu tradice Renaultu, schopni přijít se zcela novým designovým směrem. Každý má tu tradici jinou a je dobře, že ji každý chápe jinak.
Josef o co ti jde. Nadpis je zavádějící, po přečtení nadpisu jsem netušil, že odebrali výbavu.
Skutečnost se ukáže především po návštěvě salonu. Jakékoliv pindání v diskuzích, je velmi často na hony vzdáleno realitě. 😉
Tady je to opravdu na ručník - neplést si pojmy "levnější" a "méně".
Na pochopení je výborný praktický příklad (podle Komenského čím více smyslů zapojíš, tím brzy pochopíš). Proto si "najeď" na seznam.cz a pokus se do zboží zadat např. nějakou knihu - př. Božská komedie - potom seřaď podle nejlevnějšího - pak snad pochopíš.
Přeji hodně úspěchu.
Na pochopení je výborný praktický příklad (podle Komenského čím více smyslů zapojíš, tím brzy pochopíš). Proto si "najeď" na seznam.cz a pokus se do zboží zadat např. nějakou knihu - př. Božská komedie - potom seřaď podle nejlevnějšího - pak snad pochopíš.
Přeji hodně úspěchu.
Asi od lidí, co nečetli iDnes. Moc originality se tedy nepobral, ale kdo zná katalogového honiče, nediví se. >😁
Já opravdu nemůžu zato, že ty sám zde dobrovolně potvrdíš to, co já o tobě tvrdím už dávno.
Žes pouze katalogový honič. >😁 :yes:
Žes pouze katalogový honič. >😁 :yes:
Tahle tva krec neni ani trochu vtipna, to je ti doufam jasne. A nebyla by ani s deseti smajliky. 8-s
Nikdo tady absenci radia za par supu neresi. To, ze cenikove ceny podobnym zpusobem snizuji i dalsi vyrobci je znama vec.
Co se tady ovsem resi a co evidentne tobe a tobe podobnym "yntelikentum" uniklo, je mizerne odvedena prace autora pri "vytvareni" (cti opisovani) tohoto clanku.
Co se tady ovsem resi a co evidentne tobe a tobe podobnym "yntelikentum" uniklo, je mizerne odvedena prace autora pri "vytvareni" (cti opisovani) tohoto clanku.
Auto vypadá dobře.
S kulatými mlhovkami mělo svoje kouzlo, ale asi si musíme zvyknout na nový styl Škodovek.
Cena odpovídá kvalitě. I po slevnění je bohužel vyšší.
SUV nebývají levná auta.
Yeti má bohužel pořád ten malý kufr...
Pro rodinu s jedním dítětem OK.
Jinak je nutné vybrat jiné auto. 😉
S kulatými mlhovkami mělo svoje kouzlo, ale asi si musíme zvyknout na nový styl Škodovek.
Cena odpovídá kvalitě. I po slevnění je bohužel vyšší.
SUV nebývají levná auta.
Yeti má bohužel pořád ten malý kufr...
Pro rodinu s jedním dítětem OK.
Jinak je nutné vybrat jiné auto. 😉
Ale třeba u Yetiho to snad chtělo i trochu respekt k práci svého předchůdce. Chápu, že šlo hlavně o to, aby to stálo co nejméně a proto nemohl změnit třeba b-sloupek. Proto měl ten předek trochu víc sladit se zbytkem auta.
Ty mi dneska davas, budu muset pro cistici ubrousky, zacinaji mi dochazet. Takze jeste jednou, pro uplne blbe - pullitr tu byl uz v 9😁4, ja jsem ho sem daval specialne pro tebe - o dva prispevky nize, trumpeto.
Tady: [odkaz]
Pullitr = Yeti po faceliftu, neboli 339 900 Kc
Litr = Yeti pred faceliftem neboli 349 900 Kc
Co na tom nechapes?
Tady: [odkaz]
Pullitr = Yeti po faceliftu, neboli 339 900 Kc
Litr = Yeti pred faceliftem neboli 349 900 Kc
Co na tom nechapes?
Stoji mene, protoze dostavas mene. Levnejsi neni. Pullitr mleka za 15 vs litr za dvacet. Prvni stoji mene, ale druhe je levnejsi. Capiche?
už ne jako SUV, ale spíš vyšší kombík. Dle mě mu facelift ubližil a právě ta kulatá světla mu i při menších rozměrech dávala šmrnc tvrďáka. Přijde mi, že až moc často se zejména u škodovky mění jen proto, aby se měnilo a ne proto, že to autu pomůže... :no:
Popravdě řečeno, od Kabaně čekám mnohem víc než od Schreyera. A taky toho zatím u Škodovky předvedl víc než Schreyer u korejců. U Kie dělá jen prvoplánový, nudný design na jednu sezónu, skoro na hranici kýče. On ten sportovní, agresívní výraz u Kie kýčem opravdu bude. Design nevyjadřuje podstatu auta a značky a hraje se na něco co není. je to tedy kýč. U Škodovky je design a obsah v souladu.
O co se to tady snažíš?
Zatím jsi tu akorát dokázal, že sis přečetl článěk na iDnesu, pak jsi tu opět okopal kotníky redaktorovi a teď se tu snažíš tvářit jako ten, co všechno ví.
Seš od začátku směšný. >😁 :yes:
Zatím jsi tu akorát dokázal, že sis přečetl článěk na iDnesu, pak jsi tu opět okopal kotníky redaktorovi a teď se tu snažíš tvářit jako ten, co všechno ví.
Seš od začátku směšný. >😁 :yes:
A jeje, opet ti dosly vlastni vety takze uz jenom kopirovani jinych? Koukam, ze dnes uz z tebe asi vic nedostanu. Skoda. Zatim pa, jelitko.
někdo tam ty krámy třeba nepotřebuje a tak má teď možnost, dřív to vyndat za úsporu nešlo.
OK, ale já když kupoval před rokem nové auto, tak jsem vše k němu dostal zdarma.. Je fakt, že jsme před tím nějakou dobu "mluvili" s prodejcem o ceně.
Neverim, ze pravidelny ctenar auto.cz toto nevi, i kdyby na rane nikdy nove auto nekupoval.
A zajisté je to první zavádějící nadpis, na který jsi zde narazil.
Bože, tvůj život musí být každý den plný závratných překvapení. >😁 :yes:
Bože, tvůj život musí být každý den plný závratných překvapení. >😁 :yes:
A bez kol by byl za 329 tisic. To je jeste min, ne? Ale kdyz, tak me oprav. Tys tak chytryyyyy!
Renault Captur je v základu bez rádia a klimatizace a místo 1.2 TSI má jen 0.9 TCe. Je také o třídu menší.
No, to je tady obehraná píseň již několik let , a ... ??? Realita je taková, že muziku tvrdí zadavatel, tedy představenstvo ( viz Ty sám před nedávnem v dikuzi pod designery ) ... Tudíž je téměř 100% jisté, že žádné zázračné "šuplíkové" překvapení se dít nebude.
>😁 Kluci..běžte ten burčák chlastat jinam.. 😄 😄
Na ceny ŠKODY si tady stěžují jiní..
Ale je fakt , že cenu Škodovky na autosaloně moc nesnížíte. Takže je vyšší než konkurence. A to dřív nebylo.
U VW není problém dostat 10-15% cenu a to i na akční verze. 😉
Takže je Yeti stále moc drahý..to už tedy raději VW Tiguan. Logicky. :yes:
Na ceny ŠKODY si tady stěžují jiní..
Ale je fakt , že cenu Škodovky na autosaloně moc nesnížíte. Takže je vyšší než konkurence. A to dřív nebylo.
U VW není problém dostat 10-15% cenu a to i na akční verze. 😉
Takže je Yeti stále moc drahý..to už tedy raději VW Tiguan. Logicky. :yes:
Yeti je jako SUV dražší obecně proti normálnímu osobnímu vozu..
Kvalitní zboží je vždy zapotřebí zaplatit..nejen v autech.. 😉
Ale pokud by se prodával za cenu třeba Nissanu kaškaj..nebo Renaultu Captur - prodeje by byly vyšší.
Kvalitní zboží je vždy zapotřebí zaplatit..nejen v autech.. 😉
Ale pokud by se prodával za cenu třeba Nissanu kaškaj..nebo Renaultu Captur - prodeje by byly vyšší.
Ty jsi doteď nepochopil, že předtím sis za "sedmpade" nekoupil nic. Ty "stojí stejně". Tento fatalní rozdíl ti nějak unikl. >😁
Opravdu uprimne ti dekuji za dnesni den. Uz davno jsem se tak nenasmal. Ty nikdy nezklames. Proto take patris mezi me nejoblibenejsi diskutery. Zatim... 😉 :yes:
>😁 >😁 >😁 Ne, uz dost, staci. Uz potreti utiram porpskany displej.
Koukni se o dva prispevky nize - cas 9😁4 - ten priklad s pullitrem jsem ti tady daval uz pomerne brzo rano - chapu, ze tak dlouho myslenku neudrzis.
Pullitr = Yeti po faceliftu, neboli 339 900 Kc
Litr = Yeti pred faceliftem neboli 349 900 Kc
Zaroven pripominam 15:22, abychom se zase nemuseli probirat uz probranym.
Podle me to jenom delas. Tak tupy prece ve skutecnosti nikdo nemuze byt.
Koukni se o dva prispevky nize - cas 9😁4 - ten priklad s pullitrem jsem ti tady daval uz pomerne brzo rano - chapu, ze tak dlouho myslenku neudrzis.
Pullitr = Yeti po faceliftu, neboli 339 900 Kc
Litr = Yeti pred faceliftem neboli 349 900 Kc
Zaroven pripominam 15:22, abychom se zase nemuseli probirat uz probranym.
Podle me to jenom delas. Tak tupy prece ve skutecnosti nikdo nemuze byt.
Trumpeto, "stoji mene" je tech 15 za pullitr. >😁
Takze ani pul dne nestacilo - promin, ze jsem te precenil.
Takze ani pul dne nestacilo - promin, ze jsem te precenil.
Ten primer byl nastaven schvalne tak extremne, jak byl nastaven. Precejen, psal jsem to pro takovou hlavu, jako jsi ty.
Koukam, ze pochopit pointu ti tentokrat zabralo jenom pul dne. Gratuluji... 😉 :yes:
Koukam, ze pochopit pointu ti tentokrat zabralo jenom pul dne. Gratuluji... 😉 :yes:
Jeste jednou se vrat nahoru a cti poradne. To, ze neco stoji mene, neznamena nevyhnutne, ze je to levnejsi. Precti si hlavne ten nazorny priklad s mlekem. 😉
tuším, že snad psychologové mají pro takové jednání pojem "sladké citróny" - sladké=vítězství, citrón=osel.
Tam máš napsanou onu absolutní cenu.
Možná už by ti to dojít mohlo. Že dříve sis za 340 Yetiho neodvezl, tak dneska už to možné je. 😉
Možná už by ti to dojít mohlo. Že dříve sis za 340 Yetiho neodvezl, tak dneska už to možné je. 😉
Kdyz to reknes ty, tak to musi byt urcite pravda. Alespon ja se za to budu prat do roztrhani tela, jelitko! 😉 :yes:
Cobych pro tebe neudelal - jsem nez katalogovy honic, at uz je to podle tebe cokoli. Mas radost, jelitko? 😉
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jak to udělat se zadním stěračem? Jednoduše, podobně jako třeba u označení motorizace (nebo modelu), kdy je možné mít vůz jak s označením, tak bez něj a obojí přitom bez příplatku.
Jinak možnost nemít cokoli, co nechci, osobně vítám a postrádám ji např. u nabídky japonských/asijských výrobců automobilů...
Jinak možnost nemít cokoli, co nechci, osobně vítám a postrádám ji např. u nabídky japonských/asijských výrobců automobilů...
Otázka názoru. Je třeba se dívat na facelift jako celek, protože absence spodních kulatých světel není zdaleka jedinou výraznější změnou.
Osobně se mi líbila nejvíc původní studie, ale pokud mám srovnat celkový dojem z designu seriové verze před a po face, vyhrává ta po face.
Osobně se mi líbila nejvíc původní studie, ale pokud mám srovnat celkový dojem z designu seriové verze před a po face, vyhrává ta po face.
A ona to konkurence dělá jinak ? Všechny modely od VW, audi, korejských značek jsou zepředu stejný. Je to designový jazyk. Příslušnost ke značce. Někomu se to nemusí líbit, jasně, ale dělají to tak všichni.
Taky jsem se smál tomu symbolickému příplatku za stěrač. Do doby než jsem potkal zákazníka, který auto se zadním stěračem (všechny verze Combi ho mají, ale krátká Octa ho má jako volitelnou výbavu), prostě nechtěl. A teď co, to mu ho mám jako vymontovat ?? Takže pokud je zákazník, který ho chce, ale taky ten, co ho nechce. Jak to udělat jinak, než že bude za příplatek ?
S rezervou máte pravdu. Ta by mohla být ve standartu. Myslím, že třeba Seat ji tam má. To myslím, nikdo neřešil, že ji nechce 😄
S rezervou máte pravdu. Ta by mohla být ve standartu. Myslím, že třeba Seat ji tam má. To myslím, nikdo neřešil, že ji nechce 😄
Výběr bude jednoduchý.
Pokud máš budget na Tiguana ve 4x4, není třeba uvažovat nad Yetim. 😉
Pokud máš budget na Tiguana ve 4x4, není třeba uvažovat nad Yetim. 😉
Těžký nesouhlas, Yeti po FL je bez kulatých světel mnohem, ale opravdu mnohem, ošklivější. 😄
Nechci nic říkat, ale někteří z vás tady říkají jak se jim Yeti po faceliftu nelíbí ale kdyby jste ho dostali zadarmo tak by jste nemumlali >😒]
Oproti čemu je Yeti jako u nás dražší? Mně osobně přijde Yeti oproti konkurenci docela levný. Co společného má cena s kvalitou, když je na každém trhu oproti konkurenci jiná? To se jako dělají pro každý trh jiná auta? 😄
Ta nová Škoda Yeti vypadá opravdu moc dobře a ještě líp v té městské verzi. Škoda je určitě jedna z mích nejoblíbenějších značek. Je to taková srdeční záležitost 😄 :yes: :yes: :yes:
To víš, všichni zdejší diskutéři jsou ti nejmoudřejší... Stačí se chvilku začíst a nabudeš stejný názor.
Levnější je, to je správně, čili nevím co mu chceš vmést do tváře. Druhá věc je, že to asi udělali uměle, čili vyjmuli něco z výbavy a nechají člověka, aby si zásadní věci jako rádio dokoupil za deset tisíc a je na svém.
Yeti není levnější!!!
Pouze nyní obsahuje chudší výbavu, takže se dá pořídit za méně peněz.
Teď už to chápeš?
Když je dorovnáš na stejnou výbavu, stojí stejně. Tudíž abych dostal čistě Yetiho (bez výbavy), odečtu výbavu u obou vozidel (stejnou) a jsem na stejné ceně.
Pouze nyní obsahuje chudší výbavu, takže se dá pořídit za méně peněz.
Teď už to chápeš?
Když je dorovnáš na stejnou výbavu, stojí stejně. Tudíž abych dostal čistě Yetiho (bez výbavy), odečtu výbavu u obou vozidel (stejnou) a jsem na stejné ceně.
Už jsem na to upozorňoval při minulé prezentaci tohoto auta. Objem motoru 1,6TDI není 1968 , ale 1598. Ne že by to byl zásadní problém, ale udělejte si v tom pořádek. Jinak pro mne nezajímavá variace vozu na koncernové téma. Vše uniformní a hlavně nevybočovat z řady. Sleva nesleva, je to pořád oblbování potencionálních kupců (hlupců).
Já to vidím tak, že s faceliftem prostě vyndali věci, který některý lidi třeba nechtěli a tím (uměle) snížili základní cenu o deset tisíc.
Pozice škody v koncernu je snad jasná, ne? Takže čekat od Kabaně něco ve stylu Schreyera není z podstaty věci možné. A tím netvrdím to, že by toho nebyl schopen. Na vše se člověk musí dívat v kontextu nečeho. Nelze dělat jednoduché soudy, aniž by znal pozadí problému. :-!
Proč vymýšlet něco nového?
Ty si začal z opisováním z iDnesu. Takže ti to asi vyhovuje. >😁
Ty si začal z opisováním z iDnesu. Takže ti to asi vyhovuje. >😁
Nějak ti stále nedochází, že ty tu argumentuješ relativní cenou a já absolutní. Půllitre. >😁
PS: Opět, zaměř se na poslední větu. >😁
PS: Opět, zaměř se na poslední větu. >😁
Aby ti ten příměr fungoval, tak by musel znít následovně😒br />
Půl litru mléka je za 15, ale dnes můžeš si koupit i čtvrtlitr za 7.50. 😉 Hlavinko. >😁
Půl litru mléka je za 15, ale dnes můžeš si koupit i čtvrtlitr za 7.50. 😉 Hlavinko. >😁
Tak měj na mysli jedno, že na to, aby ses dobře pobavil nad sebou samým, k tomu nepotřebuješ nikoho jiného, stačí si to po sobě pak přečíst. >😁
To je sice pěkný nápad, jenže trochu mimo.....srovnávat položku označení motorizace, kde je to nalepní na karoserii a řeším pouze cenu položky označení, s montáží stěrače, kde je motor, ovládání na páčce, kabely apod. To jaksi nelze.
Jinak jsem rád za to srovnání s konkurencí v oblasti individuální konfigurace. Mnoho zákazníků si to ani neuvědomuje. Jde totiž o to, že je to drahé ve výrobě. Auto, kde je minimul možností změny jde vyrobit podstatně levněji.
Jinak jsem rád za to srovnání s konkurencí v oblasti individuální konfigurace. Mnoho zákazníků si to ani neuvědomuje. Jde totiž o to, že je to drahé ve výrobě. Auto, kde je minimul možností změny jde vyrobit podstatně levněji.
To 4x4 ma velmi racionalni opodstatneni - chata a hory. Je to pro mne priorita, nikoliv zachvev modni vlny.
Nemam zkusenost s tim, jak jezdi na dalnici SUV. Na druhou stranu malokdy se dostanu pres tachometrovych 150kmh, coz je v DE pocitove mezni rychlost. V CR prirozene pomaleji.
Nemam zkusenost s tim, jak jezdi na dalnici SUV. Na druhou stranu malokdy se dostanu pres tachometrovych 150kmh, coz je v DE pocitove mezni rychlost. V CR prirozene pomaleji.
Dostal jsem rozpocet na to, abych si vybral nove auto a protoze chci 4x4, tak zvazuju i Yeti, nicmene nejsem kdovijak presvedcen, ze je to to spravne auto. Zvazuju taky OIII ve 4x4 nebo od VW Passata ci Tiguana, oba ve 4x4.
To, co me odrazi od SUV je ta skutecnost, ze jezdim dost po dalnici v DE. Tam se hodi nizsi auta nez je SUV. Naopak, pri me vysce se SUV jevi jako pohodlne auto.
Ve skodovce prodejce rikal, ze OIII dostala techniku a novy motor 110KW (nafta), coz u Yeti FL nevidim.
Mate nekdo doporuceni? Diky. H.
To, co me odrazi od SUV je ta skutecnost, ze jezdim dost po dalnici v DE. Tam se hodi nizsi auta nez je SUV. Naopak, pri me vysce se SUV jevi jako pohodlne auto.
Ve skodovce prodejce rikal, ze OIII dostala techniku a novy motor 110KW (nafta), coz u Yeti FL nevidim.
Mate nekdo doporuceni? Diky. H.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tohle je problém hodně aut,ale Yeti to má řešeno ještě tak neštastně ,že lemy zadních kol jsou tvořeny hranou dveří ... Nechápu proč se na tohle při faceliftu nezaměřili , posledně o tomto problému psali v SM . ;-\
Je, ale on chtěl fakt zachovat kulatý světla a to mu nedovolili, takhle je to trochu o ničem.
odlétávající kamínky od kol které poškodí lak ,škodovka ale reklamace údajně uznává a přestříkává celé dveře ...
skodovku nemam, nikdy jsem nemel a je mi fuk, ale fuk v dobrem, protoze je to kus auta... ale muze mi, prosim, nekdo ze zdejsich odborniku vysvetlit, proc, kdyz to auto vypada k svetu, proc ma jako kazda skodovka tak neuveritelne "non driver friendly" interier, resp. proc ma ovladaci display v urovni kolen a dalsi ovladaci prvky jeste niz... a uplne nahore je cd... oii mam moznost obcas vyuzit a je to des,
Co si predstavujes pod tim podivnym slovem "slevneni"?
Rozepis se take o te kvalite - v cem konkretne je kvalitnejsi a uved take, s cim srovnavas.
Rozepis se take o te kvalite - v cem konkretne je kvalitnejsi a uved take, s cim srovnavas.
Chápu, že FL bývají občas tragické.
Ale tohle je zdářný příklad, jak z originálního auta, od kterého by mohl i Land Rover okukovat (sic), udělat unylou krabici.
A nemyslím, že za propad designu může jen absence kulatých světel..to auto na mě prostě působí už spíš jako Škoda Caddy.
Ale tohle je zdářný příklad, jak z originálního auta, od kterého by mohl i Land Rover okukovat (sic), udělat unylou krabici.
A nemyslím, že za propad designu může jen absence kulatých světel..to auto na mě prostě působí už spíš jako Škoda Caddy.
Mám pocit, že Škoda potažmo Kabaň zase tak trochu obkresloval, tentokrát od Mercedu...tvarová podobnost s GLK (pozor neporovnávat s GLK, to fakt nejde 😁) se nezapře ... [odkaz] vs. [odkaz]%3A%3BS2RaxVq…
Chapu, ze pri opisovani PR materialu Skoda Auto na tohle clovek neprijde, nesmite se, pane autore, pak ale divit, ze vam to v diskusi nekdo vmete do tvare.