Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Tatra má nového generálního ředitele

14 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
o unikátních vlastnostech a výsledek je vždy mínusový.
Avatar - romgator
romgator
Tatra ty unikátní vlastnosti pořád má. Jsem o tom přesvědčen, ale je také pravda, že se musí přizbpusobit současnosti. Jinak nepřežije. A žít z bohaté historie nemůže věčně.
Avatar - Anonym
Anonym
velký potenciál sou ruské trhy, afrika a arábie....

A měly by se pokusit dostat i na trhy jižní ameriky, v západní evropě šanci nemaj...
Avatar - T613
T613
a přesto jsou Phoenixy na Západě stále více vidět.. viz.Norsko. Ale pochopitelně to budou jen kusové záležitosti oproti tebou vyjmenovaným trhům.
Avatar - romgator
romgator
a odkud ty informace máš? Snažil jsem se zjistit, jak si Tatra vede na západě a nic. Pokud to je, jak píšeš, je to fajn. Tatře fandím. Ale myslím si, že šanci má spíše mimo evropu. Rusko, jížní amerika, afrika a snad austrálie. Indie je přý docela slušný zákazník. Dodával totiž v minulosti vozy hasičům a armádě.
Avatar - T613
T613
sleduju truckforum... nejsou to žádné série, spíše kusovky. Norský Phoenix je např. zde
[odkaz]
Xawier
Tak co by jsi poradil? 😉
Avatar - T613
T613
to se nikdy nevylučovalo 😄
rado driver
vtedy to možno pôjde.
Na rovinu - prevodovky a motory nakupovať - TATRA na vývoj jednoducho nemá...
Podvozok - áno - na to TATRA má.....
Kabína / Interiér - áno - na to TATRA má....
Ale bez výrobného objemu to nepôjde....
Riešenie - Joint Venture s niekym, kto má peniaze a chuť investovať, a chce kúpiť "značku". Číňania, Rusi???? Alebo niekto, kto chce mať / vyrábať v svojom portfoliu odolný "lowcost"? Ale TATRA už lowcost asi dávno nie je - preto aj tak dopadla....
Každopádne bez slušného výrobného objemu pri super kvalite tento projekt nemá šancu! Konkurencia je silná - len blbec by kupoval TATRU, pretož dávno bola super...máme rok 2013, nie 1983....
Avatar - romgator
romgator
Tatra ale přece spolupracuje s DAFem ne? Oprav mě, jestli se pletu.
Avatar - T613
T613
spolupráce s Dafem se zasekla na bývalém indickém spoluvlastníkovi, který nechtěl DAF pustit do Tatry. Takže zatím se zasekla na vztahu prodejce/zákazník.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
A to není spolupráce, že Tatra nakupuje pro Fénixe motory a kabiny od DAFu? Tomu nějak nerozumím ..... vždyť o to šlo přece především.
Avatar - T613
T613
cena Phoenixe je menší, než Terrno a plně srovnatelná s konkurencí.
SunSeeker14
Souhlas až na jedno...s tímhle "e😜ertem" na autobusy ve vedení, který už kdysi vypochodoval z Vysokého Mýta + další mistr P.Rusek...taky Karosa...to nebude o ničem
jiném než o naplnění si kapes a kapsiček co se do nich vejde...nějaká ta služební cesta...a uvidíme kdy se vlastní majitelé dostanou do obrazu, co tihle e😜erti doopravdy dovedou...nějakou chvíli jim to vydrží...oni to už zkoušeli jinde a vědí jak si to chvilku udržet... A přínos pro značku..??? Na to s..e hafík...
Ono je to hodně o lidech...a takových co uměj vypadat...a hlavně umně mazat medík kolem úst vedení...majitelům...je spousty...hlavně si chvíli přihřát polívčičku... Prostě manažer turista to určitě nikam zásadně neposune...a pokud jich je tam více..?