Profi
Souhlas až na jedno...s tímhle "e😜ertem" na autobusy ve vedení, který už kdysi vypochodoval z Vysokého Mýta + další mistr P.Rusek...taky Karosa...to nebude o ničem
jiném než o naplnění si kapes a kapsiček co se do nich vejde...nějaká ta služební cesta...a uvidíme kdy se vlastní majitelé dostanou do obrazu, co tihle e😜erti doopravdy dovedou...nějakou chvíli jim to vydrží...oni to už zkoušeli jinde a vědí jak si to chvilku udržet... A přínos pro značku..??? Na to s..e hafík...
Ono je to hodně o lidech...a takových co uměj vypadat...a hlavně umně mazat medík kolem úst vedení...majitelům...je spousty...hlavně si chvíli přihřát polívčičku... Prostě manažer turista to určitě nikam zásadně neposune...a pokud jich je tam více..?
jiném než o naplnění si kapes a kapsiček co se do nich vejde...nějaká ta služební cesta...a uvidíme kdy se vlastní majitelé dostanou do obrazu, co tihle e😜erti doopravdy dovedou...nějakou chvíli jim to vydrží...oni to už zkoušeli jinde a vědí jak si to chvilku udržet... A přínos pro značku..??? Na to s..e hafík...
Ono je to hodně o lidech...a takových co uměj vypadat...a hlavně umně mazat medík kolem úst vedení...majitelům...je spousty...hlavně si chvíli přihřát polívčičku... Prostě manažer turista to určitě nikam zásadně neposune...a pokud jich je tam více..?
A to není spolupráce, že Tatra nakupuje pro Fénixe motory a kabiny od DAFu? Tomu nějak nerozumím ..... vždyť o to šlo přece především.
spolupráce s Dafem se zasekla na bývalém indickém spoluvlastníkovi, který nechtěl DAF pustit do Tatry. Takže zatím se zasekla na vztahu prodejce/zákazník.
sleduju truckforum... nejsou to žádné série, spíše kusovky. Norský Phoenix je např. zde
[odkaz]
[odkaz]
a odkud ty informace máš? Snažil jsem se zjistit, jak si Tatra vede na západě a nic. Pokud to je, jak píšeš, je to fajn. Tatře fandím. Ale myslím si, že šanci má spíše mimo evropu. Rusko, jížní amerika, afrika a snad austrálie. Indie je přý docela slušný zákazník. Dodával totiž v minulosti vozy hasičům a armádě.
a přesto jsou Phoenixy na Západě stále více vidět.. viz.Norsko. Ale pochopitelně to budou jen kusové záležitosti oproti tebou vyjmenovaným trhům.
velký potenciál sou ruské trhy, afrika a arábie....
A měly by se pokusit dostat i na trhy jižní ameriky, v západní evropě šanci nemaj...
A měly by se pokusit dostat i na trhy jižní ameriky, v západní evropě šanci nemaj...
Tatra ty unikátní vlastnosti pořád má. Jsem o tom přesvědčen, ale je také pravda, že se musí přizbpusobit současnosti. Jinak nepřežije. A žít z bohaté historie nemůže věčně.
Na rovinu - prevodovky a motory nakupovať - TATRA na vývoj jednoducho nemá...
Podvozok - áno - na to TATRA má.....
Kabína / Interiér - áno - na to TATRA má....
Ale bez výrobného objemu to nepôjde....
Riešenie - Joint Venture s niekym, kto má peniaze a chuť investovať, a chce kúpiť "značku". Číňania, Rusi???? Alebo niekto, kto chce mať / vyrábať v svojom portfoliu odolný "lowcost"? Ale TATRA už lowcost asi dávno nie je - preto aj tak dopadla....
Každopádne bez slušného výrobného objemu pri super kvalite tento projekt nemá šancu! Konkurencia je silná - len blbec by kupoval TATRU, pretož dávno bola super...máme rok 2013, nie 1983....