Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Tatra má nového generálního ředitele

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 3. 10. 2013 • 13:29
56
14
Zobrazit náhledy (56)
Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra Tatra
Na místo generálního ředitele kopřivnické automobilky nastoupil k 1. říjnu 2013 Petr Karásek, který má Tatru celosvětově prosadit jako unikátního výrobce užitkových vozidel do terénu.

Petr Karásek obsadil pozici uvolněnou odchodem Ronalda Adamse na konci letošního července. Nový generální ředitel přebírá operativní řízení firmy, kterému se přechodně věnovali předseda představenstva Petr Rusek a místopředseda představenstva Radek Strouhal.

I nadále má ovšem představenstvo hrát důležitou roli při schvalování celkové strategie podniku a kontrole jejího plnění.

V Tatře působí Petr Karásek od července letošního roku. Do kopřivnické automobilky nastoupil spolu s dalšími osobnostmi českého automobilového průmyslu jako konzultant s úkolem provést hloubkovou analýzu podniku a navrhnout vizi budoucnosti Tatry.

Na základě schválení jeho návrhů majiteli a představenstvem bylo rozhodnuto, že od října nastoupí do pozice generálního ředitele. Nyní jej čeká restrukturalizace automobilky Tatra, jejímž cílem je nasměrování tradičního výrobce těžkých terénních nákladních vozidel k prosperitě.

Předseda představenstva Petr Rusek v souvislosti s jmenováním nového generálního ředitele řekl, že Tatra musí definovat své místo na trhu a podle toho se zaměřit na priority, které jí přinesou stabilní růst.

Cílem nového vedení je specializace na výrobu menších sérií i jednotlivých vysoce speciálních užitkových vozů, vynikajících svými jízdními vlastnostmi v terénu.

K současné situaci v podniku nový generální ředitel uvedl, že je nezbytné, aby Tatra prošla dostatečně intenzivní vnitřní restrukturalizací. Pokud má fungovat jako pružný výrobce unikátních speciálů, musí tomu odpovídat struktura procesů, organizace i schopnosti zaměstnanců.

Změny, které jsou připraveny, nebudou podle Petra Karáska vždy příjemné, ale pro přežití a další rozvoj podniku budou nezbytné. Vedení o nich hodlá intenzivně a přímo komunikovat jak se zaměstnanci, tak i s odborovou organizací.

Svou kariéru začínal devětačtyřicetiletý Ing. Petr Karásek, MBA, LL.M v Karose Vysoké Mýto jako konstruktér podvozků autobusů, posléze působil jako zástupce hlavního konstruktéra a zodpovídal za různé technické projekty.

Po roce 1990 budoval samostatné prodejní oddělení firmy a po vstupu strategického partnera společnosti Renault zodpovídal za veškeré obchodní a poprodejní aktivity firmy v pozici obchodního ředitele. V rámci nadnárodní skupiny se zaměřoval zejména na obchodní záležitosti v Rusku a dalších státech bývalého SSSR.

Od roku 2001 se věnoval restrukturalizacím a krizovému řízení ve výrobních, převážně strojírenských firmách. Manažersky se podílel například na záchraně a oživení Škody Transportation, prováděl restrukturalizaci strojírenských společností AWELD, DISA a dalších firem.

Témata
4. 10. 2013 12:06
Re: rozumná cena za super kvalitu....
Souhlas až na jedno...s tímhle "expertem" na autobusy ve vedení, který už kdysi vypochodoval z Vysokého Mýta + další mistr P.Rusek...taky Karosa...to nebude o ničem
jiném než o naplnění si kapes a kapsiček co se do nich vejde...nějaká ta služební cesta...a uvidíme kdy se vlastní majitelé dostanou do obrazu, co tihle experti doopravdy dovedou...nějakou chvíli jim to vydrží...oni to už zkoušeli jinde a vědí jak si to chvilku udržet... A přínos pro značku..??? Na to s..e hafík...
Ono je to hodně o lidech...a takových co uměj vypadat...a hlavně umně mazat medík kolem úst vedení...majitelům...je spousty...hlavně si chvíli přihřát polívčičku... Prostě manažer turista to určitě nikam zásadně neposune...a pokud jich je tam více..?
Avatar - WinDiesel
4. 10. 2013 09:18
Re: rozumná cena za super kvalitu....
A to není spolupráce, že Tatra nakupuje pro Fénixe motory a kabiny od DAFu? Tomu nějak nerozumím ..... vždyť o to šlo přece především.
Avatar - T613
3. 10. 2013 12:28
Re: rozumná cena za super kvalitu....
spolupráce s Dafem se zasekla na bývalém indickém spoluvlastníkovi, který nechtěl DAF pustit do Tatry. Takže zatím se zasekla na vztahu prodejce/zákazník.
Avatar - T613
3. 10. 2013 12:26
Re: rozumná cena za super kvalitu....
cena Phoenixe je menší, než Terrno a plně srovnatelná s konkurencí.
Avatar - T613
3. 10. 2013 12:25
Re: Pořád dokola
sleduju truckforum... nejsou to žádné série, spíše kusovky. Norský Phoenix je např. zde
[odkaz]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud