Mě se Duster taky líbí, hlavně v té hnědé metle. Ale popravdě, předokolka Duster je v terénu naprosto k ničemu - nevyjede po sněhu/blátě ani takový kopec jako Leganza nebo Seicento (vyzkoušeno). Asi je to těžištěm více vzadu a málo zatíženým předkem - kola jen bezmocně prohrabují.
Pokud má člověk rodinu, nemá cenu si hrát na pozéra - k čemu vlastně SUV? Není potom lepší vzít třeba MPV Lodgy nebo Dokker? Ty jsou daleko prostornější, sedí se tam taky výše, pro rodinu praktičtější, cenově zhruba stejné a měkčí podvozek na horší cesty mají taky.
Mne se to auto proste libi, ale jezdim po meste/kvalitnich okrskach, (kde nesnezi) a tahame kocarek/nakupy. Takze takova 1.2 tce a predokolka idealni, navic je to vys, tak se do toho lip poleze. najezdime tak 5-10 000 km rocne.
Jake mate argumenty proc ne ?(samo vlezu si do toho projedu se a udelam si sam nazor, ale rad si poslechnu i ostatni.)
presne tak.... je to auto ktore zvacsa najazdi denne par km kdesi v terene... robotnici do neho budu sadat spinavi... casto jazdit na kratke vzialenosti kvoli reviziam kontrolam a kdejakym opravam... furikovat denno denne v terene bez nutnosti pohodlia .....
ano je to pre pracu... mnohi su potom prekvapeni ked si taketo auto kupia ze hups.... ano je to akesi o nicom... tvrde hlucne pomale ...... no jasne... ked s tym nosia deti do skoly a jazdia k babke kazdy vikend po dialnici ;-) ... skuste s nivou jazdit denno denne po cestach.... tiez nic moc...
kto chce jazdit po cestach zvoli si radsej sportage.. alebo kaskaj ;-)
Čo je "lacnota"? Jednoduché tvary namiesto zložitejších, nižšia cenová kategória materiálov, jednoduchšie konštrukčné riešenia? Veď o to tomuto autu ide. Rozhodne mu nemôžeš uprieť funkčnosť a ani vyčítať, že by sa na ňom niečo sypalo... Aj tie tzv. lacné a krehko vyzerajúce diely totiž v reáli vydržia naozaj dosť. Ak chceš niečo iné, choď si pre to inam a priplať si.
Zazil jsem hodně cest s dělnasema na výkopy, technici co musí provést servis kdekoliv třeba na elektrickém\plynovém vedení aj. Ve většině pripadu jedou 10 km, zastavi, 2 hod neco bastli, zabordelelni vlezou do auta a jedou na dalsi problem. Na takovou praci.. idealni auto. A výdrže bych se nebal je to jednoduche auto, do 10 let nezrezne a víc než 10 let se v polních podmínkách nečeká od žádného auta. Hlavně když stojí ca polovinu ceny konkurence.
Z mého pohledu škoda, že se i z Dacie ztrácí atmosféry, třeba 1.6 105 hp z Kanga by mohla být šikovnější, zejména při tovární vestavbě LPG.
ale určitě bych to takhle nebral jako pracovní stroj. Spíš bych řekl že si to koupí rodiny co se nechtějí zadlužit a nemají na "lepší" auto. Taková rodina zřejmě nebude tolik cestovat aby najela 20tis ročně ale přece jen chce SUV , tahat vozejk , jezdit na chatu atd a Duster jim bohatě stačí.
a co by si chtěl?? za málo peněz muziky co mají ostatní?? člověk co jde pro Dacii je smířenej s tím že kupuje to nejlevnější auto , to že to nebude závoďák ani limuzína asi ví.
treba si uvedomit ze je to pracovny stroj.... v prvom rade je to auto ktore svojim sposobom nahradza zastaralu NIVU.... a pre horara ktory na nom spravi 2000km rocne kdesi po leste a po poli to bude pecka stroj.... na jazdenie 20 000 rocne po meste a dialniciach to nie je ... to je jasne... tam treba zvolit ine auto ;-)