Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mercedes-Benz E 350 BlueTec Cabrio - Naftové potěšení

Kabriolet a naftový motor nikdy nebyla moc dobrá kombinace. Mercedes-Benz E s šestiválcem 350 BlueTec však dokázal tento všeobecně rozšířený názor s přehledem vyvrátit.
Zpět na článek
21. 10. 2013 21:16
Re: pravda hosi pravda
takze pokud honim V8 petilitrovou tak podle tvoji vety mam usporu.... ale to mi nejak nehraje .. normalni jizda 10,5 ... pres 200 je to 18 litru???? tak jak je to? :-!
18. 10. 2013 17:04
Re: pravda hosi pravda
bavime se tu o dieselech v kabrioletech , ne o dieselech obecne :-)
18. 10. 2013 15:26
Re: Existuje CGI,
jel jsi někdy v kabrioletu?
18. 10. 2013 12:50
Re: pravda hosi pravda
1) Bavíme se tu o dieselech obecně.
2) I v otevřeném autě jezdím rychle, když chci. Proč bych nemohl? A nic ti nebrání vytáhnout střechu, když jsi taková bábovka. >:-[] ;-)
18. 10. 2013 09:48
Re: pravda hosi pravda
jo kabrio tohoto typu je jiste jak delane hlavne pro rychlou jizdu >:D
18. 10. 2013 00:44
Re: pravda hosi pravda
Pokud budeš jezdit rychleji, klidně to může být 4-5 litrů, ne 2. Rozdíl je v účinnosti a výhřevnosti. Čím výkonnější motory máš, čím více toho výkonu využíváš, tím větší absolutní úspora bude. To je prostě dané.
18. 10. 2013 00:34
Re: pravda hosi pravda
Psal jsi zastoupení, ne automobilka. To je rozdíl. Navíc u x-tého majitele nelze ani očekávat, že bude kupovat originální díly. Nevím, jak to dělají u importéra, ale u prodejců jde jednoduše o to, aby předváděčky prodali. Velké benzíny jsou kolikrát neprodejné. Někdo tu srandu musí zaplatit. Navíc jsi psal o prohlídkách. Ty jsou předplacené.

Nepleť si automobilku s prodejcem. Ano, prodejci dnes nemají tak velké marže, jako mívali. Ale automobilky pořád na prodeji aut vydělávají spoustu peněz. Vydělává se na tom, za co jsou lidé ochotni zaplatit. A diesely nejsou ani na vývoj, ani na výrobu levnější. Zákazníci prostě naftové motory chtějí, jinak by se nedostávaly tam, kde to bylo dříve nemyslitelné.
17. 10. 2013 18:47
Re: Tomuto vozu dávám...
super! ...hmed vim proc... skvely prispevek...uplne se citim obohacen o tenro poznatek...
17. 10. 2013 18:04
Re: Existuje CGI,
tak nemyslim si ze by to melo byt tak jednoduche jak rikas... hned me napada x duvodu proc si to nekdo koupi... i kdyz nejsem zastancem nafty;
1, treba nekdo nechce platit palivo-ne z duvodu ceny celkove ale protoze nechce prikrmovat stat
2, pro nekoho muze byt limitujici dojezd... proste nechce tankovat kazdych x kilometru
3, najdou se i lidi kteri tvrdi ze jim dieselovy projev sedi vice ( coz pri kulture tohohoto agregatu a jeho kvalitach lze akceptovat)
4, jsou staty kde jsou restrikce podle co2 coz se muze jevit jako velky problem
5, zadny kabriolet neni absolutne vhodmy pro cokoliv jako "sportovni" jizda... (nezamenovat se vsim co nema strechu) takze diesel muze byt vlastnw i fajn propze obvykle nenuti k nejake agresivite..
6, pro nekoho je fajn ze tankuje vsude naftu (do sveho druheho vozu, stejne tak do cabria)
to je jen par veci co me ted napadlo, proc si nekdo koupi diesel a dnes uz bych diesel tak neodsuzoval, zvlast po zkusenosti s 350cdi v C ...
Avatar - Loptos
17. 10. 2013 13:55
Re: Jestli se
Pravda. Videl som ho biele zozadu a vyzera to ako velmi luxusna limuzina.
Avatar - 3_diamanty
17. 10. 2013 11:32
Re: Existuje CGI,
ono vobec... kupovat si kabrio stvorene pre radost a pozerat pritom na spotrebu... je trosku chore ... nech sa na mna nik nehneva ale kto ma na kabrio s platenou strechou ktore vyuzije 3 mesiace v roku a stoji 2 melony tak ten nepotrebuje setrit na par centoch na palive... to je cista volovina... takymto ludom ktori uvazuju na diesli v tomto aute by mali jednoducho zakazat svojpravnost bez pardonu.....
17. 10. 2013 10:36
Re: pravda hosi pravda
bod 2. - a ses si jistej ze proda diesel draz? při pohledu do bazaru bych si tim opravdu jistej nebyl >:D je potřeba si uvědomit ze auto tohoto typu je dosti uzkoprofilove zboží, to není oktavka po které kouka kdejakej kupec, ale auto které hledaji jen specificti kupci kterých není prilis mnoho ;-)

staci se podivat na ceny kupříkladu ojetych dieselovich a benzinovich CLK na nemeckem trhu a zjistis ze na dieselu v pripade CLK by jsi na tamnim trhu v prumeru cca 3-5 tisíc euro ještě prodelal ;-)

a k bodu 3. "znacne mene" je nesmysl, rozdil spotreby bejva okolo 1-2 litru, takze znacne je hodne silne slovo, a tento argument je sliset spise u lidi co nemaji ani na to auto, takze musí resit i takoveto finance, které jsou v celkovem souctu nakladu na provoz toho auta smesne rozdilne naklady >:D ja teda při vyberu auta opravdu nemel potrebu resit spotřebu, a to jsem mel naposled ve vyberu auta co maj od vyrobcu udaje od 7 do 16 litru
17. 10. 2013 10:11
Re: pravda hosi pravda
Jenze ja si myslim, tady se prave pletes.
1. to auto si prvni majitel skoro jiste nebude nechavatdele nez 3-5 let, takze z jeho pohledu je servis v podstate zdarma, resp. to zaplati v porizovaci cene auta a pak uz nic neplati.
2. Pri prodeji proda diesel draz nez benzin, takze opet netrati.
3. Pri provozu to zere znacne mene, takze taky netrati.
A nakonec druhy nebo treti majitel se mozna prohne trochu vic, ale to je jeho svobodna volba, ze se rozhodl poridit si a zivit 5-10 let stary Mercedes a mel by s tim pocitat... :-)
17. 10. 2013 10:04
Re: Jestli se
Ja uz Sko videl a je to extremne povedeny design, ktery na obrazcich a videu zdaleka nevypada tak dobre jako na zivo :-)
17. 10. 2013 09:42
Re: pravda hosi pravda
je uplne jedno do jakeho servisu s autem jedes, pokud je to autorizovany servis dane znacky, tak natom automobilka vydelava :-) automobilce je prece jedno jestli s tim pojedes do servisu v Praze nebo v Berline, prone je dulezete jen aby to byl jejich autorizovany servis který ti provede opravu s jejich originalnima dilama na kterých vydělají :-)
16. 10. 2013 23:44
Re: pravda hosi pravda
Servisní pakety jsou delší než záruka. A pokud jde o následný servis, opravdu může prodejce počítat s tím, že druhý/ třetí majitel bude jezdit do autorizovaného servisu, navíc přímo k nim? Samozřejmě to neznamená, že na dieselu více nevydělají. Jen to neplatíš přímo.
16. 10. 2013 23:41
Re: 3 test za sebou a zase auto v diesli
Stejné je to s předváděčkami. Benzíny moc nevedou, protože je pak mají problém prodat. Takže je to tak trochu začarovaný kruh.
Avatar - AnGeor
16. 10. 2013 19:13
Re: Jestli se
souhlas, pro me dnes nejhezci MB :yes:
nove S jsem jeste na zivo nevidel, takze prozatim :-)
Avatar - AnGeor
16. 10. 2013 19:10
Re: skoro 2tony :)
no pjetikilo najezdi uz jenom par tisic km rocne, takze to nema moc smysl resit :-)
Avatar - AnGeor
16. 10. 2013 19:07
Re: pravda hosi pravda
Muj pripad, 2003 MB E500:

porizovaci cena: 2.6m
servis za 10 let: 450k (15x30t)
pojisteni: 350k (10x35k)
naklady na palivo: 1.080k (30x36k)

celkem tedy za 10 let 4.480m CZK

prodejni cena dnes? :-) netusim, cca 200k? takze za 10 let naklady 4.3m CZK.

Tady je krasne videt, ze diesel pro takove auto nema moc smysl. Usetril bych za palivo cca 200k? Auto by dnes melo hodnotu o 50k vyssi? No, ale v celkovych provoznich nakladech je to jenom kapka... A 10 let by jsem jezdil misto V8 s ropakem :no:

Je to proste otazka priorit, ale u Octavie a podobnych auto to chapu.
Avatar - peV
16. 10. 2013 19:02
Re: Jestli se
Vidíš, já to mám úplně naopak. Sportovní paket mi tam vůbec nesedí a ta původní hranatá světla byla třešničkou na dortu, která jen dotvářela tu úžasnou eleganci bez potřeby hrát si na sporťák (kterým tenhle cab ani podle článku není a být nemá). Můj názor.
Avatar - peV
16. 10. 2013 18:57
Re: Nafta do kabria
I kdyby byl diesel nakrásně úplně tichý ( jako že asi sotva), je tu ještě druhá věc: poslouchat benzín při akceleraci je (může být) čirá radost. Jak píšeš diesel do kabria a navíc s plátěnou střechou je zoufalství jehož příčina mi fakt uniká.
Avatar - Lucaslegend
16. 10. 2013 18:26
Re: skoro 2tony :)
veru malo by to tak byt, ze cabrio s platenou strechou by nemalo byt jedine auto v garazi :-) ale viem aj o vynimkach ;-) ale mna osobne by zaujimalo ze ci mam spotrebu 8litrov alebo 15l/100km aj keby najazdim iba 10000km rocne....a pouzivat cabrio iba v CR by bola skoda....ja osobne by som diesel cabrio nikdy nekupil, mame doma poctive cabrio s V6, je to radost prevetrat v peknom pocasi :-)
o tvojom 5litri uz som si kedysi cital :-) dobry vyber :-) a pokial nemusis riesit spotrebu tak je to super :yes:
16. 10. 2013 18:09
Re: pravda hosi pravda
automobilce je naprosto fuk za kolik prodas sve ojete auto, z toho nemaj vpodstate nic ;-) jestli jsi to nepochopil, tak jde oto kolik na danem aute vyvari i dobudoucna automobilka ;-)
Avatar - positivemind
16. 10. 2013 17:23
Re: pravda hosi pravda
Že je moderní diesel dražší než moderní benzíny, navíc když jsou všechno turba... 8-s oh c'mon [odkaz]

Když už na to chceš jít takhle hezky finančně, dieselové auto prodáš rozhodně dráž než benzínové, tedy nebudeš na něm tratit tolik peněz (podívej se např. za jaké peníze dnes seženeš 50i vůči 30d).

...
Avatar - AnGeor
16. 10. 2013 16:12
Re: skoro 2tony :)
nevim, 20k rocne v kabriu v CR? :-) myslim ze to je obvykle az 3ti auto

a nekteri z nas v 5ti litrech jezdi ;) viz moje auto
16. 10. 2013 14:41
Re: pravda hosi pravda
tak ty v zaruce moc nepocitam, tam je celkem predpoklad ze to as tak strasny nebude ikdyby to gratis nebylo, to auto musí něco vydrzet
16. 10. 2013 13:41
Re: 3 test za sebou a zase auto v diesli
Presne to som chcel i ja napisat, potom sa clovek divi ze v EU ma dizel 50% a niekde az 70% ked su tu testy samych dizlovych aut, u ktorych ten motor nedava zmysel (vid. Citroen C3 do mesta) ... :no: :no: :no:
16. 10. 2013 13:20
Re: pravda hosi pravda
BMW a tuším i MB mají servisní prohlídky grátis... jestli se něco nezměnilo ;-)
Avatar - Lucaslegend
16. 10. 2013 12:21
skoro 2tony :)
mne sa nezda ta hmotnost....ako to ze kabrio s platenou strechou tolko vazi??? vsak to vazi o trosku viac nez moja honda a to je uz co povedat >:D a dost viac nez aj opel insignia kombi 4x4 na ktoru kazdy nadava ze ake to je tazke ;-)

co sa tyka dieslu v cabriu, tak tiez sa mi to nepaci , niet nad krasne znejucu V6,V8 atmosferu v cabriu, ale aspon ze ten diesel je V6 takze ten zvuk bude omnoho lepsi a bude to kultivovane, nie ako u chrochtakov 4valcoch a aj pri najazde 20000km rocne chce clovek riesit spotrebu ci vy co malo nabehate ju neriesite a jazdite v 5litroch? :)...
16. 10. 2013 12:11
Re: Nafta do kabria
no nevim nevim, staci jen mala prochazka centrem Prahy a poslouchat zvuky pomulu projizdejicich luxusních aut, diesely poznáš od benzinu hned, proste tam ten klapavej zvuk je at se jedna o Mercedes nebo Porsche :-) me se třeba desne libi Panamera, jedna krasne bila parkuje kousek od kanclu, ale bohuze diesel, nastesti nastartovanou jsem ji zazil jen jednou, i tak me ale ten zvuk strasi dodnes >:D
16. 10. 2013 12:09
Re: pravda hosi pravda
podivej se na servisni prohlídky benzinovich a dieselovich variant, třeba ti ten rozdil v cenách dojde :-)

automobilky dnes vydelavaji hlavne na servisu a or. dilech, to je pro ne největší zdroj prijmu :-)
16. 10. 2013 11:43
Re: pravda hosi pravda
nějak mi to nedochází. na benzínovém se vydělat nedá?
před pár lety se vůbec diesel v kabrioletu nedal pořídit... začala s tím tuším Audi 80...
16. 10. 2013 11:37
Re: Nafta do kabria
Každý dieselový motor na volnoběh klape. Ve vyšším záběru má CR diesel naopak poměrně vydařený zvuk, podobný benzínu. Ale čím nižší rychlost, tím horší...
Avatar - PERNO
16. 10. 2013 11:30
Re: Nafta do kabria
suhlasim s tym ze nafta do kabria nepatri, aj s tym ze sa nevyplati pretože ročný nájazd je malý. nesuhlasim s tym ze: "rozvážné jízdě po promenádě budou chrochtat. A na volnoběh mlátit jak ruchadlo bratří Veverků." To je prípad možno malých naftových motorov, ale tieto V6 či už u MB, AUDI, BMW su ovela kludnejsie. Jasné že to nie je zvuk benzínu, ale žiadne výrazne krochkadlo to nie je
16. 10. 2013 11:20
pravda hosi pravda
vite proc nafta v cabriu s platnem? no protože peníze :-) zastoupeni radi davaj do testu auta o kterých zaprvé vedi ze to muze nalakat zakazniky a zadruhé auta co testem projdou na vytecnou/chvalitebnou, ale to ze to casem třeba bude mastnejsi na servisu se majitel dozvi az po letech :-)

tohle je Mercedes a cabrio, ten kdo tohle auto vybira je povětšinou partnerka, a ta většinou netusi co to je nejaka nafta, ona proste jen chce tenhle konkretni Mercedes, a to ze dealer nakuka jak je nafta skvela je holt fakt, on vydela vic a zakaznik je spokojenej :-)
Avatar - 3_diamanty
16. 10. 2013 11:12
3 test za sebou a zase auto v diesli
uz som sa aj tesil ze ano po dvoch testoch v diesli dnes pride nejaka benzinova naloz v podobe ja neviem napriklad novej 308micky THP..... a ono tu mame zase dieslovy test... :-(

k autu ako takemu ok.... pecka auticko.... akurat sa mi nepaci ten barokovy pukel nad zadnym blatnikom ... faceliftovane Ecko ho nema... skoda ze u kabria ho tiez neodstranili, vyzeralo by sportovejsie a menej barokovo....

ale ten diesel v kabriolete? v aute ktore je stvorene pre radost z jazdy? to je pekelny hriech ... uz len pri zvuku dieslu sa mi nozik vo vrecku otvara... dalej pomlcim

test ako taky ok .... auto dziajnom pekne, aj ked mam par vyhrad ku karoserii ..... :yes:
16. 10. 2013 11:06
Re: Nafta do kabria
je to fakt na palici, do auta, které najede max. 20 za rok cpát naftu... zbytek roku bude stát v garáži, protože opravdu nepotkám moc bláznů, co jezdí v zimě s plátěnou střechou...
Avatar - MarTin1
16. 10. 2013 10:58
Re: Nafta do kabria
No jo no, srdcařů už je čím dál méně.... to by jinak nevznikalo TT TDI, SLK CDI.... jinak nedávno jsem v Praze viděl 640D cabrio.... taky mi hlava nebere proč si nevemou aspoň 40i než tu naftu.... ale bohužel no... doufám, že se nedočkám nafty v SL či CL.
Avatar - MarTin1
16. 10. 2013 10:56
Jestli se
někdy bude dělat anketa o nejzdařilejší designovej facalefit v rámci modelu, tak já osobně tohle řadím absolutně nejvýš... Neskutečně krásné auto a konečně i ten interiér stojí za to. Ta maska oproti před FL je pecka!! Jen je škoda, že neni AMG verze....
16. 10. 2013 10:55
Re: Nafta do kabria
Větší hovadinu už jsem viděl jenom u BMW, kde mělo kabrio s 40d ještě x-drive. To už opravdu zůstává rozum stát.
16. 10. 2013 10:53
Nafta do kabria
Nezlobte se na mně, ale dát si do kabrioletu s plátěnou střechou, který jeho běžný kupec pořizuje na tři až čtyři měsíce v roce, naftu - to je případ pro Chocholouška.
Ať jsou naftové motory kultivované jak chtějí, při rozvážné jízdě po promenádě budou
chrochtat. A na volnoběh mlátit jak ruchadlo bratří Veverků.
Když někdo používá kabrio jako jedno auto na celý rok, s plechovou střechou, tam by se to dalo ještě pochopit, ale u hadráku 8-s