Novinky
[odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
Pamatujte pod kapotu každého slušného vozu pro skutečné jako puberťačka střídá chlapy patří diesel :yes:
Pamatujte pod kapotu každého slušného vozu pro skutečné jako puberťačka střídá chlapy patří diesel :yes:
Auta se dnes šijí na míru silnému západoevropskému trhu :no:
[odkaz]
PS.- Já to už nikdy koupit naftové osobního vozidlo :no:
[odkaz]
PS.- Já to už nikdy koupit naftové osobního vozidlo :no:
Autolobby je silná.
A najviac sa mi "páčia" argumenty predajcov, že prečo si mám kúpiť naftové vozidlo...
A najviac sa mi "páčia" argumenty predajcov, že prečo si mám kúpiť naftové vozidlo...
Nemecka premia nie je technologicky schopna postavit portfolio, ktore by bolo cistejsie. Lobbovat je lahsie.
A za vyhlasenim o technologiach si stojim - Tesla je to toho dokazom - kvalita, cena, hodnota, parametre, bezpecnost, spolahlivost - nie v jednom z parametrov sa tomu nemecka premia nevyrovna. Tesla v zrychleni rozdrvi aj BMW 5M...
(pre rypalov - pocet Lamborghini by VAG, ktore zhoreli, daleko prevysuje pocet modelov Tesla, ktore postihol podobny osud)
A za vyhlasenim o technologiach si stojim - Tesla je to toho dokazom - kvalita, cena, hodnota, parametre, bezpecnost, spolahlivost - nie v jednom z parametrov sa tomu nemecka premia nevyrovna. Tesla v zrychleni rozdrvi aj BMW 5M...
(pre rypalov - pocet Lamborghini by VAG, ktore zhoreli, daleko prevysuje pocet modelov Tesla, ktore postihol podobny osud)
Ve skutečnosti to jde "jednoduše", stačí ze všeho udělat (plug-in) hybridy. Vzhledem k metodě výpočtu spotřeby lze celkem snadno z 6 litrů udělat 2 litry. Největší problém tu ani tak není, co jde vyrobit, ale co jde prodat. Tou dobou budou prodávat přes dva miliony aut, každý. Elektromobily po milionech prodávat nebudou. A hybridy tolika lidem také tak snadno neprodají. Čistě v Evropě jsou ta čísla menší, ale zároveň hybridy a elektromobily nemají největší zastoupení zrovna v EU.
Tesla má asi 430 koní. S největší sadou baterií. Tak nějak, myslím. (Tak má to být 416; zhruba v 90 km/h, pak to jde dolu.)
Rýpalům jde o to, že v konvenčním autě je benzín, nebo nafta. Každý pochopí, že to může začít hořet. Ale v elektromobilu nic takového není. Což ale neznamená, že nemůže shořet. To je ta pointa.
Tesla má asi 430 koní. S největší sadou baterií. Tak nějak, myslím. (Tak má to být 416; zhruba v 90 km/h, pak to jde dolu.)
Rýpalům jde o to, že v konvenčním autě je benzín, nebo nafta. Každý pochopí, že to může začít hořet. Ale v elektromobilu nic takového není. Což ale neznamená, že nemůže shořet. To je ta pointa.
Stoj si kde chceš... asi špatně rozumím slovenštině, protože M5 dává rychleji i tu stovku... a o tom, co se děje ve vyšších rychlostech z úcty k Tesle raděj pomlčím.
Leda že bys mluvil o M550d... ta je sice na stovce o zdrcující 0,1s později, to je ale tak všechno, jak ostatně naznačuje velmi skromná maximálka Tesly na úrovni Octavie 1.4.
PS: pokud chceš skutečně využívat plný výkon u Tesly, pak ti plně nabité baterie vystačí na necelou čtvrthodinku jízdy. Jistě chápeš, že pro dálniční křižník je to poněkud... nepraktické.
Leda že bys mluvil o M550d... ta je sice na stovce o zdrcující 0,1s později, to je ale tak všechno, jak ostatně naznačuje velmi skromná maximálka Tesly na úrovni Octavie 1.4.
PS: pokud chceš skutečně využívat plný výkon u Tesly, pak ti plně nabité baterie vystačí na necelou čtvrthodinku jízdy. Jistě chápeš, že pro dálniční křižník je to poněkud... nepraktické.
Já jenom nechápu že máme ještě mechaniky, když přijdou den co den do vztiku s dieslem.... >😁
je pravda že naftičku nemusím, ale tekutý palivo je prostě palivo, když dojde během chvilinky zase doleju... 😄
je pravda že naftičku nemusím, ale tekutý palivo je prostě palivo, když dojde během chvilinky zase doleju... 😄
Jistěže umím... nafťáků bude tak stejně jako dnes, jen budou modernější, úspornější a ekologičtější.
POKUD NEMÁTE NA ELEKTROMOBIL, kupujte AUTO na CNG !!
Pokud máte starší AUTO na BENZIN - předělejte ho na LPG !!
Předělávka na plnou automatiku s mazáním a toroidní nádrží místo rezervního kola u profisoukromníků stojí 25.000 až 30.000 Kč
kdy potom je 😒br /> - spotřeba téměř stejná
- výkon stejný
- motor tišší
- náklady na údržbu : 2x 500Kč kapalina mazání ročně
1000Kč technická kontrola ročně
5000Kč toroidní nádrž za 10 let
- náklady na provoz [odkaz] : 1L = 17Kč * 8(L/100km) = 136Kč/100km
BENZIN za 1 rok = 8(L/100km) * 35Kč * 100 = 28.000Kč (na 10.000 km)
LPG za 1 rok = 8(L/100km) * 17Kč * 100 = 13.600Kč (na 10.000 km)
Pokud máte starší AUTO na BENZIN - předělejte ho na LPG !!
Předělávka na plnou automatiku s mazáním a toroidní nádrží místo rezervního kola u profisoukromníků stojí 25.000 až 30.000 Kč
kdy potom je 😒br /> - spotřeba téměř stejná
- výkon stejný
- motor tišší
- náklady na údržbu : 2x 500Kč kapalina mazání ročně
1000Kč technická kontrola ročně
5000Kč toroidní nádrž za 10 let
- náklady na provoz [odkaz] : 1L = 17Kč * 8(L/100km) = 136Kč/100km
BENZIN za 1 rok = 8(L/100km) * 35Kč * 100 = 28.000Kč (na 10.000 km)
LPG za 1 rok = 8(L/100km) * 17Kč * 100 = 13.600Kč (na 10.000 km)
1) který v současný době už po silnicích jezdí zatím půlnapůl s filtrem DPF ..
2) který se vyrobí a přidá v letech 2013-2020
3) který se navíc z ZÁPADNÍ EVROPY přitáhnou do ČR v letech 2013-2020
a až se ta sbírka JEDOVATÝCH DIESELOVÝCH STAROŽITNOSTÍ v letech cca 2017-2018 se stářím 7dmi/10seti/12cti let nakumuluje a začne se tady pozvolna sypat... 😉 [odkaz]