Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën C6 zamířil na stránkách dovozce do archívu, prodej však pokračuje

Největším běžně prodávaným Citroënem je teď C5, ale reprezentativní sedan C6 si i nadále mohou zájemci objednat.
Zpět na článek
27. 4. 2009 11:02
27. 4. 2009 11:10
27. 4. 2009 11:21
27. 4. 2009 11:29
27. 4. 2009 11:57
27. 4. 2009 13:04
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 4. 2009 13:07
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 4. 2009 13:49
27. 4. 2009 13:55
27. 4. 2009 14:03
27. 4. 2009 14:15
27. 4. 2009 14:27
28. 4. 2009 15:33
27. 4. 2009 14:30
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 12:01
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 4. 2009 12:09
27. 4. 2009 12:55
27. 4. 2009 13:06
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 4. 2009 13:19
27. 4. 2009 15:18
27. 4. 2009 14:39
neregistrovaný "507--"
27. 4. 2009 15:01
27. 4. 2009 15:46
neregistrovaný "507--"
27. 4. 2009 16:02
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 16:14
neregistrovaný "507--"
27. 4. 2009 17:52
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 18:16
neregistrovaný "507--"
27. 4. 2009 18:42
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 19:03
neregistrovaný "507--"
27. 4. 2009 19:18
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 19:43
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 15:17
27. 4. 2009 15:44
neregistrovaný "507--"
27. 4. 2009 15:30
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 15:42
neregistrovaný "507--"
27. 4. 2009 15:53
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 16:13
neregistrovaný "507--"
27. 4. 2009 15:57
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 19:40
neregistrovaný "baschwek"
27. 4. 2009 19:51
neregistrovaný "507--"
27. 4. 2009 15:29
27. 4. 2009 17:03
27. 4. 2009 17:09
neregistrovaný "507--"
27. 4. 2009 20:01
28. 4. 2009 00:56
27. 4. 2009 20:06
27. 4. 2009 21:55
28. 4. 2009 09:41
28. 4. 2009 15:29
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 4. 2009 20:27
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 20:41
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 21:27
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 22:05
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 22:17
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 22:34
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 22:48
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 22:56
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 22:59
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 23:10
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 22:35
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 22:37
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 22:38
neregistrovaný "maxo"
28. 4. 2009 00:08
neregistrovaný "maxo"
28. 4. 2009 00:17
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 21:05
29. 4. 2009 10:27
neregistrovaný "maxo"
Avatar - marek.g
27. 4. 2009 11:02
no prostě
se neprodává... :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - HitmanPB
28. 4. 2009 00:57
Re: no prostě
Viezol som sa v prvom kuse, ktorý bol dovezený na Slovensko. (Pri premiére na autosalóne v ČR boli objednané prvé dva kusy C6 - jeden zákazník bol z ČR a jeden zo SR - tvrdý Citroeňák - môj obchodný partner.)
Zvezenie bolo v pohode, výbava skutočne nadštandartná - pán mal špecifické nároky - auto má svojskú noblesu, trocha netradičný design, hlavne zadných svetiel.
Ja by som si ho osobne nekúpil, som trocha "šmrncnutý" vrtuľkou a býkom, ale... ...C6 je auto pre tažkých pohoďákov a hlavne ľudí, ktorí sú veľkými fanúšikmi Citroenu a tých je asi bohužiaľ málo.
Avatar - positivemind
27. 4. 2009 11:10
Kdyby...
Kdyby tohle auto nebylo uvnitř kombinací C5 a P407, kdyby to nemělo stejná autorádia, ovládací prvky, nevypadalo jako holobyt, ale jako reprezentativní sedan, u nějž nesedí majitel jen vzadu na sedačce, prodával by se více. Tohle auto je z venku extrémně exkluzivní a prý velice pohodlné (myslím podvozkově, ale soudit nemohu - neřídil jsem).

Škoda škoda škoda :-(
Rozbalit vlákno
44
Avatar - T613
27. 4. 2009 11:21
Re: Kdyby...
Kdyby to bylo tak jak píšeš, tak se stejně neprodává. Protože Citroën ;-)
Avatar - marek.g
27. 4. 2009 11:29
Re: Kdyby...
poslední Citroen co za neco stál byl ten přebouchaný Brouk >:-[]
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 12:00
Re: Milý marek.q(u)!
"Přebouchaný brouk"? A to "cožeto" jako má být za model? :-)
Avatar - T613
27. 4. 2009 12:12
Re: Milý marek.q(u)!
jeden týpek tady tvrdil, že je všeobecně známým faktem, že inspirací pro model DS byl brouk ;-)
27. 4. 2009 12:24
Re: Milý marek.q(u)!
kdo že to tak asi mohl být? nikdo mě nenapadá.... >:-[]
Avatar - marek.g
27. 4. 2009 12:32
Re: Milý marek.q(u)!
hádej můžeš 3x >:-[]
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 12:53
Re: Milý marek.q(u)!
No hlavě že POD kapotou "vše jinak" (právě NAOPAK) ;-)
Avatar - marek.g
27. 4. 2009 12:29
Re: Milý marek.q(u)!
ČIKO
Datum: 09.02. 10:44Autor: GTI

Někdo to DS udělat musel, ořezaný kapkovitý tvar (kapku) říznutý francouzským šmrncem padesátých let, Coco, a tak... Nic pro ostrého drzka (v té době jsi musel mít Lancii). A kam to ovšem dospělo vidíme dnes všichni - než Crosser. Navíc, tohle ocenění učinili designéři, ti tedy posuzovali karoserii z úplně jiného pohledu, než ty, to pochop. Stranou šla praktičnost, velikost kufru, místo vzadu a tak. Koneckonců, proto se DS také už (na rozdíl třeba od 911ky) dlouho, hodně dlouho nevyrábí. Na současné postavení Citroenu bohužel tahle silniční ikona své doby nemá vliv takřka žádný. Ostatně tehdy (paradoxně) ovlivnila DSka než ... sama sebe. Designově jde vlastně než o takového protáhlého... VW Brouka :yes:
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 12:51
Re: Milý marek.q(u)!
To se Galině Tatjaně ivanovně zase něco "povedlo" - to MÁTE pravdu -
já ale NEmluvila o "designovém hodnocení" (já na "design" až tak moc NEdám - tedy NIC proti němu ... ale jsou DŮLEŽITĚJŠí věci :-) ) ale o hodnocení vozu jako takového (myslím že tak jako teď nedávno byla ono hodnocení z pohledu DESIGNÉRů, tak před nějakým rokem proběhlo podobné - o "vůz" století ... a tam tedy Citroën DS NEbyl první - byl myslím "až" druhý ;-) )
Nějak NErozumím tomu "...proto se DS také už hodně dlouho nevyrábí"? Citroën DS byl normální "masový" model a vyráběl se 20 (?) let - tedy VELMi dlouho. Že se "běžný" model střední třídy který byl nový v roce 1955 dnes již NEvyrábí - to mi příjde celkem "pochopitelné" :-)
Tak DS je "designově" PROTÁHLÉ VW? :-) - tak ten se vám opravdu POVEDL! A já "bubka" myslela, že Brouk byl zářný příklad "nejprostší" možné konstrukce vozu a DS právě NAOPAK (co se designu týče - to NENíaž tak moje parketa - ale jinak váš "vtípek" hodnotím na "1*" :yes: ;-) )
Kam to "dospělo"? Já bych jako "vzor" designu Citroën zvolila možná spíše C6 či C5, ale když zmiňujete Crosser - kdybych si MUSELA vybrat mezi Citroën C-Crosser 2.2 HDi a VW Tiguan 2.0 TDi - asi bych si vybrala ten s lepším motorem a lepší spolehlivostí. Vy (snad) ten druhý? ;-)
PS: Lancii? Nu proč ne - já tedy raději Maserati (a NEJraději asi "mix" Maserati a Citroën = model Citroën SM - ten znáte?)
Pěkný den :-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 4. 2009 13:04
Re: Milý marek.q(u)!
Tak poznatek, že se jedná o protaženého Brouka, se stane ikonou diskusí historie auto.cz a hvězdou všech zlatých ventilků na celém světě... nebo spíše galaxii? ;-)
Avatar - marek.g
27. 4. 2009 13:44
Re: Milý marek.q(u)!
jo byl to tenkrát diskusní MAJSTŠTYK >:-[]
Avatar - Pierro
27. 4. 2009 13:47
Re: Milý marek.q(u)!
ono těch perel by se našlo bezpochyby více, ale je fakt že přebouchanej brouk je hoooodně kvalitní hláška, hodná opravdového znalce a velikána diskuzního světa.... >:-[]
Avatar - marek.g
27. 4. 2009 13:56
Re: Milý marek.q(u)!
jo jo na to by se teplákovej kovboj nezmoh >:D >:-[]
Avatar - Pierro
27. 4. 2009 13:59
Re: Milý marek.q(u)!
co teplákovej, tohle by nezvlád ani ten ponožkovej... >:-[] já když to svýho času poprvé čet, málem jsem si cvrnknul smíchy do textilu... >:D
Avatar - marek.g
27. 4. 2009 14:02
Re: Milý marek.q(u)!
prochcals leopardí tangáče jo? >:-[]
Avatar - Pierro
27. 4. 2009 14:04
Re: Milý marek.q(u)!
málem... >:-[]
Avatar - marek.g
27. 4. 2009 14:10
Re: Milý marek.q(u)!
:yes: >:-[]
Avatar - T613
27. 4. 2009 14:13
Re: Milý marek.q(u)!
aspoň tam byla nějaká aktivita >:-[]
Avatar - woody-alien
27. 4. 2009 21:51
Re: Milý marek.q(u)!
Nač se držet při zemi, papír a monitor snese všechno. Lví silou, vzletem sokolím.... :-)
Avatar - marek.g
27. 4. 2009 12:31
Re: Milý marek.q(u)!
+ další Dottoreho příspěvky v této [odkaz] diskusi >:-[]
Avatar - T613
27. 4. 2009 12:38
Re: Milý marek.q(u)!
to byla úroda ;-) :yes:
Avatar - marek.g
27. 4. 2009 12:54
Re: Milý marek.q(u)!
jj autorovo velice plodné období >:D >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 4. 2009 13:07
Re: Milý marek.q(u)!
Zlatej pin*ourek pro rok 2009 by měl být k prasknutí >:-[]
Avatar - Pierro
27. 4. 2009 13:30
Re: Milý marek.q(u)!
>:D >:D >:D >:-[] :yes:
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 13:04
Re: Milý marek.q(u)!
Teď v tom mám již "jasno" - já bych za poslední SUPERmodel Citroën označila asi SM (a v britském AutoCar dodnes "chválí" GS)
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 12:38
Re: Milý Brrabčák(u)!
NE"škodujte" - C6 i C2 se samozřejmě "normálně" prodávají (v Deutschland je poměr prodejů C2/C3 celkem vyrovnaný, v některých letech se dokonce prodalo více C2jek ;-) - ostatně ta mně osobně příjde i "lepší" z této dvojičky)
C6 asi čekají "zvýšené" prodeje od září, kdy "dorazí" nový dvou-turbový motor V6 3.0 HDi (psalo se tu o něm v souvislosti s Jaguar - "dole" BIG velké turbo, horní otáčky "obstarává" to menší - jsem docela "zvědavá" :yes: :-) )
Co se podvozku Citroën C6 týče - tak nějak NEMÁ KONKURENCi - jde o "par excellence" skvěle sofistikované řešení:
Není tam jen "běžný-vylepšený" HYDRACTIVE III. Plus (co se dává do "vyšších" verzí C5), ale zcela nový - málem "geniální" systém s "AKTIVNí REGULACí TLUMENí" = vůz reguluje NEJEN tuhost a světlou výšku podvozku (dle momentální situace - započítává se KDE JAK PO ČEM jedete atd.), ale k tomu "navíc" zajišťuje (vyrábí/dodělává) i "ZPĚTNÝ ÚTLUM"
Co ve výsledném efektu znamená, že jízda Citroën(em) C6 působí tak trochu jako by vůz byl "ZAVĚŠEN" na lanech (jeřábu) a plul těsně NAD povrchem silnice a jeho kola kopírovala vozovku jen "kmitajíc" v amplitudě nerovností povrchu po němž se pohybujete/jedete.
Přeloženo: POCITOVĚ něco podobného můžete zažít JEN a POUZE v těch NEJ- a TOP modelech několik (opravdu) "prémiových" značek
Shrnuto: Citroën C6 je jízdně zcela "fantastický/famózní" vůz (který z určitého hlediska až NEmá konkurenci :yes: )
Pěkný den (třeba s Citroën(em) C6 :-) )
27. 4. 2009 13:05
Re: Milý Brrabčák(u)!
teda Kylie, krásně jste popsala co podvozek C6 umí :yes:

už jenom najít někoho, kdo by mě s tím svezl? :-(
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 13:15
Re: Milý kuko!
Děkuji :-)
V tom "svezení" asi NEpomohu (ale DOPORUČUJi do toho "září" počkat a "KDYŽ už TAK už", tak s novým celkem "revolučně-konstrukčním" motorem vyzkoušet) ;-)
Avatar - marek.g
27. 4. 2009 13:46
Re: Milý kuko!
čekals,že tě Kylie povozí co? >:-[]
Avatar - Pierro
27. 4. 2009 13:49
Re: Milý kuko!
povozí mě a v lepším... ;-) >:-[]
Avatar - marek.g
27. 4. 2009 13:54
Re: Milý kuko!
jako,že ji necháš řídit své Exeo? :-O >:-[]
Avatar - Pierro
27. 4. 2009 13:55
Re: Milý kuko!
ne ne něco mnohem lexusnějšího... >:-[]
Avatar - marek.g
27. 4. 2009 14:00
Re: Milý kuko!
>:-[] vemte mě taky!!! :'-( >:-[]
Avatar - Pierro
27. 4. 2009 14:03
Re: Milý kuko!
to se musíš zeptat Kylie... ;-)
Avatar - marek.g
27. 4. 2009 14:12
Re: Milý kuko!
zeptám se za to nic nedám >:D
Avatar - Pierro
27. 4. 2009 14:15
Re: Milý kuko!
to jsem si kdysi taky myslel a nakonec jsem ve stodvaciášku přišel o věneček... >:-[] >:D
Avatar - marek.g
27. 4. 2009 14:24
Re: Milý kuko!
>:-[] a já myslel,že o věnečky se přichází jen v Golfu.a to už 35 let >:-[]
Avatar - Pierro
27. 4. 2009 14:27
Re: Milý kuko!
výjimka potvrzuje pravidlo... ;-) >:-[]
Avatar - marek.g
27. 4. 2009 14:30
Re: Milý kuko!
musíš být furt něco extra co? >:-[]
Avatar - kolmar
28. 4. 2009 15:33
Re: Milý kuko!
moj kamos to ma na dvore, skoda ze na tom jazdi jeho otec a mne sa do ruk nedostal, len C5 co jazdi on a po sprinte z talianska C5 2 tyzne v servise bola tak ako nudzove riesenie Xara bola...
27. 4. 2009 14:18
Re: Milý kuko!
I když s tebou někdy nesouhlasím, tak u Citroenu v podstatě není o čem.. ;-) V mém "oku" považuji současné Citroeny za "opravdové" zástupce francouzského designu. A speciálně C5 a C6 jsou šarm a elegance sama a tak by to i podle mě mělo být. Na sportovní notu a precizní "chlad" tu máme přece jiné výrobce ( a umějí "to" také velmi dobře ).
Z tohoto pohledu je pro mne sklamáním součastnosti Peugeot, kde se jim ta "obludná" příď už pomalu dostala někam "mimo". A naopak příjemné překvapení je pro mne Laguna. I když tady musím znovu zmínit "tak trochu zbytečný" vrtící se zadek. Pro elegantní francouzský sedan/coupé dle mne trochu zbytečnost. Pro francouzské automobilky vidím jako stěžejní něco trochu jiného, než důraz na "vyhýbací manévr" a "ultimátní" zatáčení.
P.S. Nespletla sis ty turba ? Nemá být "malé" turbo pro nízké a střední ot. a "velké" pro vysoké. Vzhledem ke kratšímu času než se "malé" turbo roztočí - rychlá reakce a k množství spalin v "malých" ot.
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 14:30
Re: Milý kuko!
u noveho biturba PSA je to prave naopak, velke nizske otacky a male vysoke otacky.

[odkaz]
27. 4. 2009 14:54
Re: Milý kuko!
Zajímavé. To mi uniklo. Díky ;-) :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 4. 2009 12:01
C6...
... Překrásný automobil :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ghostyx
27. 4. 2009 12:09
Re: C6...
Ovsem se znacne prumernym (ted nemluvim o kvalite zpracovani) a nedotazenym interierem :no: , snad krome sedacek a vyplni dveri... Vykonove naprosto nedostatecnymi a slabymi motory na danou tridu. Asi dosly prachy pri vyvoji nebo nekdo az moc spechal a nedomyslel to az do konce, bohuzel! :-(
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 12:55
Re: C6...
Vzhled palubky C6 mne moc NEbere, ale "zbytek" vozu docela ANO (jezdila jsem s V6 2.7 HDi - myslím že ZAJÍMAVÉ "osvěžení" by mohl být new motor bi-/twin-turbo V6 3.0 HDi :-) )
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 4. 2009 13:06
Re: C6...
Mě přišel interiér celkem komorní a útulný. Hlavně mě zaujaly stylové výplně dveří, v tom souhlasím.
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 13:19
Re: C6...
Mne zaujal hlavně podvozek a motor ;-)
PS: A docela se mi líbila barva - tmavá černá s "fialovými" problesky - palubka .. asi bych "vymyslela" lepší, ale JEZDILO se s C6 a ŘíDiLA se ("plulo" se v ní) "mňam(kově)" :yes: :-)
27. 4. 2009 15:18
Re: C6...
Mně tedy interiér C6 nijak neuráží, naopak třeba ty velké plochy dřeva na kapsách ve dveřích mi připadají skvělé.
A tlačítek na středové kozole je sice dost, ale pořád je mi to milejší než iDrive a spol. Po čase se přece člověk naučí najít ta běžně užívaná tlačítka poslepu. Ideální by samozřejmě byl dotykový displej jako v Jaguarech nebo na přenosných navi...

Motor 3.0 V6 benzín je trochu postarší a ne moc silný, ale pořád je tichý a kultivovaný. A co je špatného na naftách 2.2 HDI a hlavně 2.7 HDI? Druhý zmiňovaný se kulturou chodu vyrovná naftovým řadovým šestiválcům BMW, o V6 Audi ani nemluvě...

Celkově je pro mě C6 naprosto fantastické auto a doufám, že se v něm někdy budu moct projet...
neregistrovaný "507--"
27. 4. 2009 14:39
PRE KOHO?
C6 je auto pre nikoho. Dizajn je veľmi zaujímavý, ale nestojí mi za to, aby som si nekúpil Mercedes-Benz C alebo najlacnejšie AUDI A6. A ako napísal Ghostyx, interiér, ten auto potopil, dokonale. Sedel som v ňom, sedadlá sú kreslá, ale celé auto na mňa vôbec nepôsobí prémiovo. A vyššia stredná, to teda prémiový segment je. Pôsobí skôr na mňa dojmov, ako to opísať? Ako americké autá. Zamerané na komfort, tiež sú v ňom kreslá, ale prémia to nie je ani náhodu. Prémia totiž nepotrebuje hotové kreslá ani nič také, prémia potrebuje prémiové detaily a skutočne luxusný interiér. C6 je veľké komfortné mainstreamové auto vo vyššej strednej triede.
Rozbalit vlákno
29
27. 4. 2009 15:01
Re: PRE KOHO?
to auto je pre toho ktory netuzi mat svoje meno napisane v technicaku BMW AUDI M-B...toto auto si kupi clovek iba ktory ho chce...ked sa povie vyssia stredna tak automaticky sa vsetkym vybavia znacky audi bmw m-b..opytas sa ci nepozna citroen C6.a automaticka odpoved:ved to je len citroen..citroen nema bohvieaku image(pre mna hej) tak ani pri vybere sa nanho nikto nepozrie..je to trosku pre mna aj skoda kedze C6 milujem..musim priznat ze v lepsom aute ako je C6 som sa este neviezol..bol to velky zazitok :yes: bola to proste parada :yes:
neregistrovaný "507--"
27. 4. 2009 15:46
Re: PRE KOHO?
Ak si toto myslíš, tak potom si poriadne preštuduj autá. Já ťa rozhodne ujiťujem, že Citreon si určite nekúpi ten, koho neoslovuje IMAGE AUDI , BMW, MERCEDES-BENZ ako luxusných aut. Ach, čujko, ako môžeš napísať takú kravinu, že luxusný Citoren si kúpi ten, komu nevyhovuje IMAGE AUDI, MECEDES-BENZ a BMW ako luxusných značiek?
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 15:57
Re: PRE KOHO?
Citroën (třeba C6) si koupí TEN/TA, co se "podívá" a zjistí že za STEJNOU cenu si pořídí TOP vybavený skvělým dvou-turbovým a CHVÁLENÝM ŠESTI-válcovým motorem osazený, vůči chodcům NEJBEZEPEČNĚJŠí vůz na světě, který je "ultrapohodlný" ... nebo o kategorii menší, méně pohodlný, NE tak sofistikovaný, 4-válcem osazený vůz (ale s PRÉMIE(ovým) znáčkem vepředu :-)
A pokud já vím (přísloví znám) VĚTŠINA lidí raději "nahoře HUJ, dole ... levnou prémii ;-)
Napsala jsem to ... snad NE"pěkně" - nicméně "tak jak - VŠICHNI VÍME - že to je" :-)
Pěkný den
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 16:02
Re: PRE KOHO?
No ved o tom hovorim, ze nasim ludom staci mat znak na kapote a ze tam maju podpriemerny motor a vybavu uz nie je podstatne, hlavne, ze ukazem susedovi, ze na to mam, aj, ked minul vsetky nasporene penieza na auto a na buducnost zabudol. :-)
neregistrovaný "507--"
27. 4. 2009 16:14
Re: PRE KOHO?
Maxo, ako môžeš napísať takúto tuposť? Skutočne si myslíš, že prémiu si kupuje niekto len na machrovanie a ide o podpriemerné autá? Takúto tuposť som už dlho nečítal.
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 17:01
Re: PRE KOHO?
NEřekla bych že TOTO maxo napsal ;-)
A že si (většina-hodně) lidí koupí PRÉMIOVÉ AUTO (až já jednou "pochopím" CO je to ta "prémie" - naposledy jsem tu přepsala pár výsledků z měření "prémiové" Audi A3 a "levného" Citroën C4 a "prémie" má horší světlomety, na nestabilním porvrhchu - o DOST! - hůř brzdí, ani na výjezdu ze zatáčky není rychlejší - myslím že o 7 km POMALEJŠí ... no "prémie" :-) ) kvůli "machrování" - tak o tom přeci NENí "sporu", nebo? ;-)
A "prémiové" vozy SAMOZŘEJMĚ NEjsou "podprůměrné" - ale na cenu "mainstreamového" Nissan 370Z si pořídíte? Nějaký 4 váleček a PŘEDNí pohon?
Tohle je na DELŠí diskuzi a já ráda KVALITNí vozy (prémie/NEprémie) ... (oboje někdy docela VELMi DOBRÉ je ;-) )
Pěkný den :-)
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 17:52
Re: PRE KOHO?
507 lepsie citaj moje prispevky a nedavaj do nich to co chces Ty pocut, alebo napisat.
Ked budes pozorne citat, tak uvidis, ze som napisal v predoslej sprave, ze C6 je dobre auto, ale na nemecku premiu v komplexnom hodnoteni nema.Kde som napisal, ze ide o podpriemerne auta?
Ja sam vlastnim premiu tejto tiedy, ale vidim ako to chodi hlavne na SR a v Cechach a viem to porovnat, pretoze teraz zijem v Parizi a vidim obrovsky rozdiel v kulture a hodnotach zivota.
Ja osobne si myslim, ze vela ludi u nas ani nevie rozlisit rozdiel v kvalitach premie voci napr. takej C6 a ani ich to nezaujima, lebo pre nich je priorita mat znak na kapote a mat lepsie auto ako sused, alebo kolega v praci a moznost pretrcania sa.O tychto veciach ja pisem, nie o tom, ze premia je nekvalitna a nebodaj, ze nie je na spici.
Ale z vlastnej skusenosti viem, ze nie je v dnesnej dobe az taky rozdiel v kvalite medzi premiovymi nemcami verzus nepremiovymi vyrobcami a uz vobec rozdiel v kvalite nezodpoveda rozdielu ceny.
Ja sam som si kupil premiu nie preto, ze som chcel byt na ociach, ale hlavne preto, ze nepremiovy vyrobca nemal v ponuke taku silnu motorizaciu, aku som ja chcel a samozrejme ja o autach nieco viem a pozeral som aj na detaily vypracovania a kvality materialov a v neposlednom rade aj na servisne a zakaznicke sluzby, ktore som si na vlastnej skusenosti vedel porovnat a vybrat si.
Dufam, ze si to teraz precitas pozornejsie a pochopis o com som vlastne pisal. :-)
neregistrovaný "507--"
27. 4. 2009 18:16
Re: PRE KOHO?
Tak to je v poriadku. Prezradíš aj akú máš?
Lne vieš, neviem kde má prémia podpriemerný motor?
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 18:25
Re: PRE KOHO?
Já bych tím "podprůměrný" myslela třeba v Audi A3 1.6 (myslím že to byl ještě 8V? - tou dobou to byla snad JEDINÁ automobilka na světě co ještě NEměla 16V). Nebo to že ten nissan nabízí docela "mňamkovou" konstrukci se zadním pohonem a výborný V6 3.7 za cenu co "prémie" nabídne "jen" 4válec atd. apod. ... ;-)
PS: A když "mávnu" milionovou bankovkou u Citroën - po červeném koberci mne dovedou k Exclusive verzi C5 s dvěma turby přeplňovaným šestiválce s automatem Aisis - ten "s 8mi" znáte z drahých LEXUSů, hlídáním pruhů, vrstvenými protihlukovými skly; airbagy všude včetně kolenního - apod. a jako "bonus" mi dealer "vnutí" PLNOU záruku na 5 let a 150.000 km - co mi nabídne "prémiový" znáček vpředu na kapotě? ... třeba Audi A4?
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 18:39
Re: Milý 507!
Nebo další motor - říkat 2.0 TDi "prémiový" motor - no NEvím/NEvím - za tu cenu od NEprémie získáte 2.2 (mazda, honda, "mé oblíbené" 2.2. HDi - prostě je DOST "lepších" motorů - a většinou jsou LEVNĚJŠí a ty vozy budou spíše s LEPŠí výbavou) - ta "prémie/NEprémie" - to je přeci jen MARKETING(ová) "hra" :-)
Ono to "smysl" má "tam nahoře" - audi R8, mercedes SL/CL AMG atd. ... TO si "zaslouží" titul "prémie" - ale když si za cenu Audi A3 koupím Citroën C5 a navíc se v německém testu dočtu v čem všem je levná C4 LEPŠí/rychlejší/bezpečnější než ta "prémie" - někde udělali soudruzi z Wolfsburg chybu ;-) - to NEbyl špatný film :yes: -(a to já na ČESKÉ filmy NEjsem!)
Pěkný den :-)
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 18:42
Re: Milý 507!
podpriemerny motor? To som , kde napisal?
Mam taky dojem 507, ze Ty sa zabavas?
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 18:59
Re: Milý 507!
Nu - 507 "zkusil" to a já si HNED na dva "prémiové" vzpomněla - připomněla mi to i "prémiovost" motorů TDi v dlouhodobých testech AutoBild - tam OBSADILI myslím z posledních NE-prémiových 5ti míst 2 (tedy ve "vw"), jako PRÉMIOVÝ produkt Audi "jen" 45té a 52hé místo z 57 (56-57mí jsou "koncernoví" bratři - byť s logem vw - ta technika zas TAK "odlišná" NEní ;-)
neregistrovaný "507--"
27. 4. 2009 19:03
Re: Milý 507!
No ved o tom hovorim, ze nasim ludom staci mat znak na kapote a ze tam maju podpriemerny motor a vybavu uz nie je podstatne, hlavne, ze ukazem susedovi, ze na to mam, aj, ked minul vsetky nasporene penieza na auto a na buducnost zabudol. :-)
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 19:18
Re: Milý 507!
podla mna, ked uz si mam kupit auto za 50 tisic Euro a viac, uz by som mal pozerat aj na to co mi ponuka a do toho spada aj ponukany vykon.
Podpriemerny bolo myslene vzhladom k cene a prestize auta, nemyslel som zle motory.
Napr. uvediem C, alebo E klasse 200CDI, 220CDI, A4,A6 2,0TDI, 1,8 TFSI 88 kW, BMW3,BMW5, 318d, 520i,a 318i a atd....
Ale to je moj nazor a vela ludi moze mat iny nazor.
Ale ja osobne by som radsej isiel do nizsej triedy a do menej prestiznej znacky s lepsim motorom a vybavou ako ist do luxus klasse so smiesnym vykonom a za 50 tisic euro.
Ta vyhodu tej premie ako sa nazyva vidim hlavne v tom, ze mi bude schopna ponuknut aj nadpriemerne prestizne vykony a kvalitu za tu premiovu cenu.
Tak nejako to vidim ja.
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 19:37
Re: Milý 507!
A navíc "prémii" vám v česku nejen ZÁVIDÍ, ale i UKRADNOU ;-)
Takže pro ČESKO já raději "Brumlu" - skvěle (ticho-pohodlně)jezdí, skvěle BEZPEČNÝ je, třílitřík s automatem na VEŠKERÝ běžný provoz "hravě" stačí a NIKDO mi ho NEzávidí/NEukradne :yes: , neb zde vnímán jako taková HORŠí verze Škoda Octavia je (alespoň dle BAZARových cen ;-) to tak je)
Pěkný den (i s tím C5 V6 docela JE :-) )
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 19:43
Re: Milý 507!
:yes:
na to som zabudol :-)
27. 4. 2009 15:17
Re: Milý 507!
Je možno dát do souvislosti velikost auta a zařazení do segmentu ( mainstream, prémie, supersport atd.... ) ?
neregistrovaný "507--"
27. 4. 2009 15:44
Re: Milý 507!
Nie.
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 15:30
Re: Milý 507!
Nechapem preco toto auto porovnavas designovo s C klasse, ked ide o nizsiu triedu. :-O
Z mojho pohladu to vidim takto:
C6 na uplnom vrchole v odhlucneni a kulture chodu dieselovych motorov, aj v priamom porovnani s nemeckou premiou.

C6 na uplnom vrchole v komforte jazdy spolu s MB.

C6 priestorovo patri medzi spicku v triede.

Suma sumarum ide o kvalitne auto, ktore by chybalo na aut. trhu, ale v v komplexnom porovnani este zaostava za nem. premiou.
Uznavam aj jeho nevyhodu v image oproti nem. premie, co dost ovplyvnuje jeho predajnost.
Ale nechapem Ceske zastupenie, aj ked je predajnost mala, pretoze vela ludi sa rozhodne pre kupu auta priamo v predajni, ked si moze auto obzriet a vyskusat a preto si myslim, ze takto este nejaku predajnost stratia, co bude, len na skodu.
neregistrovaný "507--"
27. 4. 2009 15:42
Re: Milý 507!
Neporovnávam dizajnovo, ale cenovo. Prémia je drahšia než mainstream, preto som dal strednú triedu.

Chýbalo na trhu? Ale kdeže. To by sa potom dobre predávalo. Ide tu o to, že sa jedná o skôr praktický a veľmi racionálny model. Ale taký v tejto triede nemá opodstatnenie.
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 15:53
Re: Milý 507!
"Praktický a racionální"?
Nu tím si NEjsem až tak jistá - to NEJ-výraznější na Citroën C6 je konstrukce podvozku (a z toho vycházející "pocit" z jízdy - vzdáleně bych onu "pohodu" přirovnala k mercedes CL - samozřejmě zá "zlomkovou" cenu). Ostudu NEdělají ani dvou-turbové diesly (a teď jim přibude nový JEŠTĚ LEPŠí bratříček).
Menší prodeje NEjsou důsledkem "nekvality", ale PŘEDEVŠÍM "hry na image" - prostě SPOUSTA lidí raději pojede (za stejnou cenu) technicky "prostým" mercedes, audi .... klidně s "obyč" 4válcem, než ...
TAK to přeci je (a v "postsovětských" v zemích snad ještě více než v "bývalých" státech EU) - je to opravdu HLAVNĚ "hra" o image.
Je to STEJNÉ, jako jsem tu teď "diskutovala" o "placatém" volantu u Golf GTi - NIC proti němu, ale myslím že ve "vracečce" by mi lépe "sedl" volant KULATÝ (místo "zploštění" dole raději "prošitý" proužek ve středové poloze - to "stačí" a je to dokonce funkčně "lepší" - myslím si já) - ale "k věci": VĚTŠINA lidí "zaznamená" (zaujme je) TAKováto "blbinka", než aby OCENILI sofistikované (špičkové :yes: ) řešení náprav třeba u FoFo RS (CO z toho je MNOHO a MNOHO"násobně" dražší/složitější/vývojově náročnější - to ... to se vlastně NEdá vůbec srovnávat - co z toho bude mít VĚTŠí vliv na PRODEJnost - TO se již "srovnávat" dá ;-) )
Pěkný den (a ujišťuji vás, že s Citroën C6 byl byl!) :-)
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 15:53
Re: Milý 507!
v com racionalny? Ved C6 je cenovo hodne vysoko, vyzsie ako C klasse, ceny su velmi blizke E , BMW5, A6.Keby citron ponukal aj take vykonne verzie ako premia, tak by bol cenovo na ich urovni.
Opodstatnenie urcite ma, ale treba pozerat predajnosti aj v inych krajinach europy, to, ze u nas a v Cechach sa stale ludia hraju na to co nie su a hodnotia uroven cloveka podla znacky na kapote a podla ceny auta, este neznamena, ze je aj spravne.
neregistrovaný "507--"
27. 4. 2009 16:13
Re: Milý 507!
Racionálny v tom, že je skôr priestranný, s komfortným podvozkom, ale nie prémiový. Proste, čo najkomfortnejšie auto za čo najmenší peniaz. Táto kombinácia ale v praktickom živote zlyhala.
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 16:30
Re: Milý 507!
S novým V6 3.0 HDi Citroën (hravě ;-) ) nabídne to co "prémie" ale mně by do takového vozu (BEZ ohledu na značku) nejvíce "pasoval" V8 - TAKto "pojatý" vůz si to dle mne "zaslouží" (nicnémě ono twin-turbo 3.0 HDi asi "zasupluje", celkem "rozumně" :-) )
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 15:43
Re: Milý 507!
České zastoupení Citroën je vůbec až VELMi "podivné" - ono NEdováží spoustu "výbav" modelů motorů (dokonce i u vás je "šířka" nabídky myslím VĚTŠí!).
K nové C5 mi "pasují" (líbí se) ta pěkná 19ti palcová kola co je s nimi na většině reklamních foto - v česku je NElze koupit (jde o ORIGINÁL citroën příslušenství!).
Myslím že mezi NEJ-zajímavější malé motory patří 1.6 150 PS ze spolupráce s bmw. Tento motor se v česku prodává v modelech Peugeot, mini - Citroën česko ho NEMÁ v nabídce ... atd. atp.
České zastoupení značky se prostě "soustředí" POUZE na LEVNÉ verze některých modelů a to "okrajové" (byť sebelepší) pro jistotu ani NEnabízí! 8-s
Myslím, že dělají HRUBOU chybu, a nejen z pohledu pár NEprodaných kusů, ale celkově vytváří pro Citroën image JEN "levných" vozů (NIŽŠí cena - to je asi JEDINÉ s čím si NEznalý kupující v česku značku spojí) ;-\
Chápu, že by v česku verze třeba se START-STOP systémem asi NEbyly "prodejní trhkák(y)", ale pro jistotu všechny "okrajovější" modely/motorizace/výbavy apod. VŮBEC NEprodávat - to mi příjde 8-s :no:
Pokud se jejich politika NEzmění (jde opravdu JEN o několik lidí na centrále česko - pokud vím celkem NElibě se na jejich práci dívá i čím dál tím více DEALERů) - v česku se zřejmě VŮBEC NEbude nabízet řada DS (neb tam "masové" prodeje - hlavně v česku - jistě NEhrozí)
Pěkný den ;-)
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 15:57
Re: Milý 507!
to na tej centrale asi potom pracuju spioni od nemeckej premie, lebo inak taketo zmyslanie nechapem. :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 16:38
Re: Milý 507!
Já jsem to (s nadsázkou) o nich již napsala, neb o jejich politice modelů/výbav/motorů si myslím své, ale když jsem "pátrala" po "absurditce" kdy testující pro českou mutaci Auto moto und sport "došel" k tomu, že vůz v zatáčce NEsedí a při "běžném" průjezdu PÍSKAJí pneumatiky, "objevila" jsem skoro NEpochopitelné - půjčený TESTOVACí model C5 (o jehož "chování" něco "maličko" vím - při testu pro časopis autor najede ... tak 1000 km, v JEDNOM týdnu. NE že by se tím o voze něco NEdozvěděl, ale ... myslím, že bych "věděla" - po tom čtvrt miblionu kilometrů - možná "nepatrně" víc) měl TOTÁLNĚ sjeté/ojeté pneu - snad 1,5 milimetru - prostě takové NE-dobrovolné "slicky" :no:
A reakce "soudruhů" na vedení Citroën? "Soudružská" - všem je VŠECHNO (úplně) "JEDNO" a "fuk" (mimochodem v žebříčku firem dle průměrného PLATU jsou myslím mezi DESÍTKOU NEJ-, tedy firem s NEJvyšším průměrným platem v republice ... mají tam takový "malý pěkný KOMUNISMUS" - řekla bych já 8-s
neregistrovaný "baschwek"
27. 4. 2009 19:40
Re: Milý 507!
Tvůj problém, jeden z mnoha, je že v autech zásadně sedíš ale nejezdíš s nima.
neregistrovaný "507--"
27. 4. 2009 19:51
Re: Milý 507!
Čo tým chceš povedať?
27. 4. 2009 15:29
C6
se u nás nikdy chytit nemůže - tady se dává "vysoký" společenský status najevo vlastnictvím německého auta a to prakticky ve všech třídách. Tak nějak když poslouchám komentáře a debatuji s přáteli, vždycky se dozvím že jedině německá auta jsou kvalita a to co je z Francie nebo dokonce Itálie nebo Koreje je jen šmejd pro chudáky a blbce kteří prý nechápou že se jim to hned pokazí a budou pořád stepovat v servisu >:D Jde asi o to "zapadnout" do určité třídy "bohatých a úspěšných" a to s C6 nejde.
C2 to má taky těžký - je to auto s divným designem - jakoby spadeným oknem a malou praktičností za vysokou cenu. Na kategorii stylovek je moc obyčejné, a jako normální malé auto zase drahé.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - peter222
27. 4. 2009 16:20
C6 je pekné ,ale nepraktické.
Ved´s tým dlhým čumákom musí liznuť každý obrubník prípadne vyjazd z garáže.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 16:41
Re: C6 je pekné ,ale nepraktické.
Milý Peter(e)222, když to zvládne "muňavá" BLONDýna - jistě to "zvládne" i CHLAP ;-)
PS: A ten "dlouhý čumák" zajišťuje/-stil, že Citroën C6 má NEJ- lepší trakci (v testu AutoZeitung (?) dokonce PORAZIL i ZADOkolky Jaguar S-Type a Mercedes E) :yes: ;-)
27. 4. 2009 17:03
ILEGÁL
No, to jsou diskuzní svátky... to je voda do chladiče >:D Tohle tu zatím nepraktikuje ani Rolls-Royce. Pravda je, že na můj vkus vydžela cešestka v zájmu (no, tohle ber s rezervou) i tak poměrně dlouho. Ale uznej, prodeje na úrovní bitevních křižníků, s tím se holt něco udělat muselo. Takže jestli tomu dobře rozumím, od zejtřka je tu cešestka za ilegála, no i to je možné.

Přitom ta historie... DS, sice přebouchanej mírně protáhlej Brouk od VW >:D ;-) ale ať je to jak chce, byl to prostě francouzák... nebo "kachna", raději ani nepíšu z čeho ji tehdy přebouchali, ale to bylo auto...

Tak si můžem tipnout na kterej model to spadne příště. Co?
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "507--"
27. 4. 2009 17:09
Re: ILEGÁL
Se DS je prebouchaný Brouk?
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 19:54
Re: ILEGÁL
Galina dnes usnula venku na sluníčku ... ;-)
PS: A někam se mi ZTRATILA lahev vodky!
Galino KDE jsi!!!
27. 4. 2009 20:01
Re: ILEGÁL
Navtech ti drží miesto v Dobřanech, pártýždňový pobyt by ti urobil dobre, a možno by ti aj trochu pomohol... 8-s
28. 4. 2009 00:56
Re: ILEGÁL
Do léčebny si se hlásil především ty, můžeš tam jet s tou C6 a jejíma fandama, mě stačí BMW.
27. 4. 2009 20:06
C6
C6 nemôžeš postaviť vedľa BMW5 alebo 7, ťažko ho porovnáš s Audinami alebo Mercedesmi. Nie je to totiž žiadne "Das Auto".

Je to luxusný kočiar pre tých, ktorí sa preň rozhodli a rozhodnú srdcom. Ak pozeráš cez čísla, nepochopíš. Ak sa nezvezieš, tiež nemáš veľa šancí. Sadnúť si doň nestačí.
Rozbalit vlákno
11
27. 4. 2009 21:55
Re: C6
Klaudie, vzhledem k tomu, že ty považuješ za luxusní kočár i Scenic Grand ... >:-[] musíme tvou výpověď brát s velkou rezervou...

Jinak bys své úvahy možná měl zavolat jak do BMW tak do AUDI. Ti se zapotěj... >:D 8-s >:-[]

P.S. S tím názorem, že C6 strčí do kapsy i bavorskou sedmičku letíš šupem do Zlatého ventilku. Uznej, to je blábol měsíce... >:D
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 22:01
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
Nóóó - když vás např. sejme na přechodu - tak si přejte aby poslední co jste viděla byly ŠÍPY (a NE "vrtulka" ;-) )
27. 4. 2009 22:37
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
>:D :yes:
Avatar - HitmanPB
28. 4. 2009 00:30
Re: Milá G alino T atjano i vanovno!
Keď Ťa niečo sejme na prechode, tak sa v prvom rade budeš modliť, aby Si ešte vôbec dačo potom uvidela :-!
Myslím si, že to Ti už môže byť všetko jedno Alebo je Tvojim snom nechať sa sundať na prechode Citroenom ? 8-s :*) >:-[]
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2009 10:34
Re: MIlý Hitman(e)PB!
To byl přeci ffftip! :-)
... a "narážka" na vůči CHODCŮM bezpeč-nou/-nější AKTIVNí kapotu :yes: ;-)
Pěkný den (takže KDYŽ už, TAK už ... raději ty "šípy", než tu "vrtulku" :-) )
Avatar - T613
28. 4. 2009 10:53
Re: MIlý Hitman(e)PB!
Ty jsi fanda Škody? Já myslel, že Citroenu, a ten má ve znaku "zuby" ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2009 11:44
Re: Milý T613!
Já sice "fanynka" Bristol - ale TADY jsem (asi) "za Citroën" ;-)
A chcete-li, KDYŽ už tak "šípovité zuby" - TO je asi NEJ"správnější" označení .. :-)
27. 4. 2009 22:40
Re: Milý T613!
A to mi, prosím, hovorí človek, čo považuje DS za prebúchaného Chrobáka... >:D

Ty si vážne drbo, kde som napísal niečo také, že ich strčí do vrecka? Už máš asi halucinácie...
Prášky treba brať pravidelne, chlape, ako sa chceš potom vyliečiť?
Avatar - Ronault.
28. 4. 2009 00:04
Re: Milý T613!
Takový starý chlap a nechápe psaný text. Smutné, kdo mohl kdysi udělat VŠ :'-(
28. 4. 2009 09:41
Re: Milý T613!
Absolvování vysoké školy nerovná se inteligenci. Psaný text nemusíš při státnicích chápat, stačí ho reprodukovat >:-[] :-!
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
28. 4. 2009 15:29
Re: Milý T613!
Kolik já znám totálně tupých vysokoškoláků... :-!
27. 4. 2009 20:25
Renault Grand Scenic - SLOVENSKÉ CENY
Cena za 5-miestne/7-miestne prevedenie

Authentique 1.6/81 kW.............15 190,-/15 690,-
1.5 dCi/78 kW.........17 090,-/17 690,-

Expression 1.6/81 kW.............16 390,-/16 990,-
1.4 TCe/96 kW.........17 590,-/18 190,-
1.5 dCi/78 kW.........18 290,-/18 890,-

Dynamique 1.6/81 kW.............17 390,-/17 990,-
1.4 TCe/96 kW.........18 590,-/19 190,-
1.5 dCi/78 kW.........19 290,-/19 890,-
1.9 dCi/96 kW.........20 290,-/20 890,-
2.0 dCi/118 kW........22 290,-/22 890,-

Privilege 1.4 TCe/96 kW.........20 090,-/20 690,-
1.5 dCi/78 kW.........20 490,-/21 090,-
1.9 dCi/96 kW.........21 490,-/22 090,-
2.0 dCi/118 kW........23 490,-/24 090,-

Doplatky:

Metalíza..........................500,… />Koža..............................2000… />Panoramatické strešné okno........850,-
Rozbalit vlákno
46
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 20:27
Re: Renault Grand Scenic - SLOVENSKÉ CENY
to ma byt nieco k tejto teme o ktorej sa tu bavime? :-O
27. 4. 2009 20:33
Re: Renault Grand Scenic - SLOVENSKÉ CENY
Ty sem chodíš odvčera? Ak nie je čerstvý článok k téme, tak sa to napíše do bežiacej diskusie. Normálka, nie? Ale ak ťa to poteší, tak je to tiež Francúz... >:D ;-)
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 20:41
Re: Renault Grand Scenic - SLOVENSKÉ CENY
aha no to som nevedel.Inak ja nie som az tak moc na Francuzov a ani na Francuzski. >:D
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 20:58
Re: Milý maxo!
Á ne pas endommager essayer aussi ... ;-)
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 21:27
Re: Milý maxo!
Je ne comprends pas
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 21:58
Re: Milý maxo!
Ale VELMi "pěkně" odpovídáte :yes: :-)
PS: "NEní od věci, vyzkoušet i ..." (ehm, ty francouzky? ;-) Nebo francouZE samozřejmě, já jsem "tolerantní" :-) )
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 22:05
Re: Milý maxo!
No pre Vas francuzov a pre mna radsej slovenske, alebo ceske dievcata.
Ale myslim, ze to by nebola dobra partia pre VAS, lebo tie ich Burtiki su tretinovej velkosti. >:D
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 22:13
Re: Milý maxo!
NE - já "děkuji" - ve francii se mi LÍBILO a Paris i Nice a Cannes a celé to "dolní" pobřeží za návšetěvu ROZHODNĚ stojí, ale já 1) NE-volná a za 2) NIC proti "francouzům", ale nějak NEee - jejich "styl" mi až tak NEvyhovuje (byla jsem tam přes půl roku služebně a vše od kávy po Louvre skoro za "1*" - CHLAPa raději "jiného" typu (mně "vyhovuje" má "výplň dveří" - on je takový "medvídek" ;-) )
PS: FrancouzKY NEmohu posoudit, některé francouzské vozy ANO a NĚKTERÉ za "vyzkoušení" určitě STOJí :-)
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 22:17
Re: Milý maxo!
ale malo by to jednu vyhodu, do toho SL by Vam vosli dvaja na spolujazdcove sedadlo a jeden do kufra.
Ale inak je ten PARIZ a okolie parada, ale doma je doma.
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 22:23
Re: Milý maxo!
To s tím "doma" - na tom něco je, ale do SL se toho zas tak NEvejde, NEnechte se "zmást" ;-)
PS: Již jsem "aktualizovala" ty fotky ... :-)

[odkaz]

Ach a ten MOTOR, ten NENí z Brumly ;-)
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 22:34
Re: Milý maxo!
no mna by skor ta fotka cislo 5 zaujimala.
A motor nevidim ziadny na fotkach.
Co su to za zazracne rukavice?
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 22:39
Re: Milý maxo!
Rukavičky jsou MODRÉ (aby "pasovaly" k autu :-) )
A "motůrek" je přeci na fotce č. 3?
Fotka 5? Vy POZNAL, že to NEní Brumla? :-)
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 22:48
Re: Milý maxo!
no ja som tam spoznal aj SUBARU a ten motor bude asi nieco od FERRARI.
Ale tu 6 dufam este pofotite, rad by som videl viac z toho SL 63 amg a 5 vyzera na nieco hodne luxusne, ze by Bentley?
A inak ten kratky strih Vam moc slusi. :yes:
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 22:56
Re: Milý maxo!
no ale ten bentley som asi netrafil. :no:
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 22:59
Re: Milý maxo!
bude to asi nieco VACSIE ze by nejake SUV?
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 23:00
Re: Milý maxo!
Ne ale NEtrapte se - to totiž NENí "normální" vůz :-)
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 23:10
Re: Milý maxo!
ale ja musim vsetko vyriesit, lebo potom mi to neda spat.
Ze by nieco americke?
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 23:21
Re: Milý maxo!
Ano - je to ta NEchutně OBROVSKÁ americká limuzína :-)
PS: To je můj "sen" - TAKový vůz parkovat do úzké mezery "pozadu" ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 22:57
Re: Milý maxo!
Děkuji za "střih" (a "vyřídím" - můj kadeřník bude "pyšný" :-) )
Nu poznal jste (skoro) vše a SPRÁVNĚ - já (hned za Bristol) NEJraději .. vůz/fotku č. 6 ;-)
PS: Dobrá, až budeme ve "stejném státě", zase něco "nafotím" :-)
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 22:35
Re: Milý maxo!
pardon nie fotka 6, ale 5.
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 22:37
Re: Milý maxo!
boze ja som mimo.
Mna zaujima hlavne fotka cislo 6.
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 22:38
Re: Milý maxo!
a uz som aj motor nasiel.
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 22:43
Re: Milý maxo!
HEZoučký, že? :yes: :-)
PS: To já kdybych u nějaké takové automobilky PRACOVALA, tak bych URČITĚ vedle Brumly něco od nich zaparkované měla ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 22:45
Re: Milý maxo!
Ano? :-)
6 - to je mé OBLÍBENÉ číslo, pardon - chtěla jsem říci AUTO ;-)
Avatar - Andromeda
27. 4. 2009 22:48
Re: Milý maxo!
Passat CC >:-[] ???Trošku škádlím... ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 23:08
Re: Milý maxo!
Možná spíše DVĚ "trošky" :-)
PS: "Znám" i některá DRAŽŠí auta, ale to "č. 6" to je NEJ-lepší (SKVĚLÉ řízení, FANTASTICKÝ motor, NEuvěřitelně pohodlné sedačky ... on je snad ještě LEPŠí než Brumla ;-)
.. a má AKTIVNí tempomat! TO je teprve "pohoda"!) :-)
Avatar - Andromeda
27. 4. 2009 23:20
Re: Milý maxo!
Tak zrovna č.6 se mi jaksi nepovedlo zvětšit či získat detail a tudíž je alespoň odhad mimózní... ;-)
Copak to je jenom za plecháče :-! ???
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 23:23
Re: Milý maxo!
Já vím (zrova č. 6 "zlobí") - zítra "povolám" hackera aby to "opravil" ;-)
Avatar - Andromeda
27. 4. 2009 23:27
Re: Milý maxo!
Heuréka -> zvětšeno jest,ovšem jsem tam,kde jsem byl >:-[] ...Jsem na "lopatě" a nevím...Adeptů je vícero a neříkají mi Davide(Copperfielde) >:D
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 23:29
Re: Milý maxo!
Pomohlo by David(u) Copoerfield(ovi) kdybych "sundala střechu"? ;-)
Avatar - Andromeda
27. 4. 2009 23:34
Re: Milý maxo!
Uf,to je slovo do pranice :yes: -> neručím za výsledek,ale směle vpřed,abych se mohl historicky znemožnit... >:D
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 23:38
Re: Milý Andromedo!
To NEhrozí ... já bych možná NEpoznala ani ten passat :-) ... na tom přece nic "není"
A pomohlo by David(u) Copperfield(ovi) kdyby věděl že střecha není "plátěná"?
A věděl jste, že existují motory co mají VÍCE válců než Brumla? ;-)
Avatar - Andromeda
27. 4. 2009 23:46
Re: Milý Andromedo!
Že bych působil dojmem takové trubky,pro níž svět končí u škodylaku 8-s ???
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 23:50
Re: Milý Andromedo!
Och - PROČ "trubky"?!? - to já jen už "do postýlky" spěchám a chtěla jsem to "dramatické" čekání před MILIONOVOU odpovědí "popohnat" - to NEbylo přeci myšleno nijak "špatně" ..
Dobrou noc ;-)
Avatar - Andromeda
27. 4. 2009 23:44
Re: Milý Andromedo!
Tak přes uvedenou nápovědu(selhalo 50:50 i přítel na telefonu)nevím :-( Tipoval bych trojcípou v AMG ,ale kdo ví...
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 23:48
Re: Milý Andromedo!
No "kdo ví" - JÁ (přeci) vím ;-)
... a VÍTĚZEM se stává ... ANDROMEDA! :yes:
Dobrou noc :-)
Avatar - Andromeda
27. 4. 2009 23:55
Re: Milý Andromedo!
Taky dobrou a to vítězství je velmi,velmi sporné ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 23:59
Re: Milý Andromedo!
Vítězstí je (naprosto) NEsporné! :-)
JÁ jako ŘEDITELKA poroty to přeci MUSÍM vědět! ;-)
Bonus (zdarma) ke správné odpovědi: Obrázek 6 je OBRÁCENĚ "to správné číslo"/ten SPRÁVNÝ součet číslic "názvu" motoru ...
Dobrou noc :-)
Avatar - Andromeda
28. 4. 2009 00:07
Re: Milý Andromedo!
že by CLK 63 AMG,nebo starší SL 6,3(nyní již 65)...
neregistrovaný "maxo"
28. 4. 2009 00:08
Re: Milý Andromedo!
INAK VYZSIE UZ MAS DAVNO ODPOVED, LEN MUSIS TROSKU HLADAT.
Avatar - Andromeda
28. 4. 2009 00:11
Re: Milý Andromedo!
Už jsem línej,ale znovu si tipnu -> SL-ko >:-[]
neregistrovaný "maxo"
28. 4. 2009 00:17
Re: Milý Andromedo!
no ja som tam spoznal aj SUBARU a ten motor bude asi nieco od FERRARI.
Ale tu 6 dufam este pofotite, rad by som videl viac z toho SL 63 amg a 5 vyzera na nieco hodne luxusne, ze by Bentley?
A inak ten kratky strih Vam moc slusi. :yes:
nemusis hladat mas to skopcene.
Avatar - Andromeda
28. 4. 2009 00:20
Re: Milý Andromedo!
Jo,pobral jsem to >:-[] ...
Avatar - Andromeda
27. 4. 2009 21:05
Sublimace...
To nenápadné postupné vyklízení pozic ve střední a výše je nejen krátkozraké ... 8-s ...
PS:Jde opravdu "pouze" o přehmaty zastoupení v ČR :-! ???
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 21:50
Re: Sublimace...
Ano - a to až NEpochopitelných rozměrů!
Třeba "vedle" v Deutschland byla C5 hodnocena jako "Best Cars 2009" - tedy "import" a C6 skončila "stejně" s Lexus GS. Já bych snad "pochopila", že v česku NEnabízejí můj "starý" V6 3.0 (v Deutschland samozřejmě ano) ale do česka NEdorazí dokonce ani možná "nej-" benzínový 1.6 - 150 PS verze ze společenství s bmw - to mi snad příjde NEJ-nesmyslnější 8-s
PS: Nebo CO myslíte že by to mohlo být? Přiznávám že já to "skoro NEchápu" ;-\
Avatar - woody-alien
27. 4. 2009 22:04
Re: Sublimace...
Tohle ale není asi jenom problém Citroenu. Že se v Česku nenabízejí motorizace a výbavy jinde běžné, je bohužel zcela běžné. :-(
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2009 22:08
Re: Sublimace...
Já (bohužel ;-\ ) vím, jen jsem získala pocit, že pánové od Citroën se rozhodli v této (pa)disciplíně ZVÍTĚZIT :no: ;-)
Avatar - woody-alien
27. 4. 2009 22:19
Re: Sublimace...
To by ovšem bylo, jak praví klasik, Vítězství Pyrrhy. Cekem nedávno mi dost dlouho trvalo, než jsem pochopil, proč u Fordu nenabízejí do Focuse 1.6HDi, pardon TDCi s 80kW. Prý kvůli filtru pevných částic, který Češi nechtějí. ;-\
Avatar - Andromeda
27. 4. 2009 22:22
Re: Sublimace...
Ona 150-ti koňová verze se prodává v 308-mě manuál a v C4 Picasso a Grand Picasso s převodovkou bmp,což dle mne ten motor svým způsobem "umrtví",ale budiž(bmp nepatří mezi rychlíky,i s pádélkama pohodička) ;-) .O zástavbě v C5 nevím-oficiální ceník ji neobsahuje(přičemž ona foukaná 1,6 se nabízí na jiných trzích myslím ve dvou výkonnostních rážích->110 a myslím 128kw->druhým údajem si nejsem jist)a nemám informace o jeho použití právě v C5.
Nicméně jsem přesvědčen,že by PSA měl v brzku nabídnout foukaný dvoulitřík,neb jim oproti konkurenci(mimo nippon výrobců)chybí -> viz např.test Insignie ...
Avatar - pallas
29. 4. 2009 09:31
Slovensky importer je taky isty
C2 uplne vyskrtli a nedovazaju ju. Dovod nepovedali.

A slovaci si ju chodia kupovat do Madarska.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 10:27
Re: Slovensky importer je taky isty
mozno preto ju nedovazaju. :-)
29. 4. 2009 20:10
Re: Slovensky importer je taky isty
V Madarsku sa oplati kupovat vpodstate cokolvek. ;-)