Ekonomika
Klaudius
0
V Madarsku sa oplati kupovat vpodstate cokolvek. 😉
Přejít do diskuze
C2 uplne vyskrtli a nedovazaju ju. Dovod nepovedali.
A slovaci si ju chodia kupovat do Madarska.
A slovaci si ju chodia kupovat do Madarska.
moj kamos to ma na dvore, skoda ze na tom jazdi jeho otec a mne sa do ruk nedostal, len C5 co jazdi on a po sprinte z talianska C5 2 tyzne v servise bola tak ako nudzove riesenie Xara bola...
Já sice "fanynka" Bristol - ale TADY jsem (asi) "za Citroën" 😉
A chcete-li, KDYŽ už tak "šípovité zuby" - TO je asi NEJ"správnější" označení .. 😄
A chcete-li, KDYŽ už tak "šípovité zuby" - TO je asi NEJ"správnější" označení .. 😄
To byl přeci ffftip! 😄
... a "narážka" na vůči CHODCŮM bezpeč-nou/-nější AKTIVNí kapotu :yes: 😉
Pěkný den (takže KDYŽ už, TAK už ... raději ty "šípy", než tu "vrtulku" 😄 )
... a "narážka" na vůči CHODCŮM bezpeč-nou/-nější AKTIVNí kapotu :yes: 😉
Pěkný den (takže KDYŽ už, TAK už ... raději ty "šípy", než tu "vrtulku" 😄 )
Absolvování vysoké školy nerovná se inteligenci. Psaný text nemusíš při státnicích chápat, stačí ho reprodukovat >😒] :-!
Viezol som sa v prvom kuse, ktorý bol dovezený na Slovensko. (Pri premiére na autosalóne v ČR boli objednané prvé dva kusy C6 - jeden zákazník bol z ČR a jeden zo SR - tvrdý Citroeňák - môj obchodný partner.)
Zvezenie bolo v pohode, výbava skutočne nadštandartná - pán mal špecifické nároky - auto má svojskú noblesu, trocha netradičný design, hlavne zadných svetiel.
Ja by som si ho osobne nekúpil, som trocha "šmrncnutý" vrtuľkou a býkom, ale... ...C6 je auto pre tažkých pohoďákov a hlavne ľudí, ktorí sú veľkými fanúšikmi Citroenu a tých je asi bohužiaľ málo.
Zvezenie bolo v pohode, výbava skutočne nadštandartná - pán mal špecifické nároky - auto má svojskú noblesu, trocha netradičný design, hlavne zadných svetiel.
Ja by som si ho osobne nekúpil, som trocha "šmrncnutý" vrtuľkou a býkom, ale... ...C6 je auto pre tažkých pohoďákov a hlavne ľudí, ktorí sú veľkými fanúšikmi Citroenu a tých je asi bohužiaľ málo.
Do léčebny si se hlásil především ty, můžeš tam jet s tou C6 a jejíma fandama, mě stačí BMW.
Keď Ťa niečo sejme na prechode, tak sa v prvom rade budeš modliť, aby Si ešte vôbec dačo potom uvidela :-!
Myslím si, že to Ti už môže byť všetko jedno Alebo je Tvojim snom nechať sa sundať na prechode Citroenom ? 8-s :😉 >😒]
Myslím si, že to Ti už môže byť všetko jedno Alebo je Tvojim snom nechať sa sundať na prechode Citroenom ? 8-s :😉 >😒]
no ja som tam spoznal aj SUBARU a ten motor bude asi nieco od FERRARI.
Ale tu 6 dufam este pofotite, rad by som videl viac z toho SL 63 amg a 5 vyzera na nieco hodne luxusne, ze by Bentley?
A inak ten kratky strih Vam moc slusi. :yes😒br /> nemusis hladat mas to skopcene.
Ale tu 6 dufam este pofotite, rad by som videl viac z toho SL 63 amg a 5 vyzera na nieco hodne luxusne, ze by Bentley?
A inak ten kratky strih Vam moc slusi. :yes😒br /> nemusis hladat mas to skopcene.
Vítězstí je (naprosto) NEsporné! 😄
JÁ jako ŘEDITELKA poroty to přeci MUSÍM vědět! 😉
Bonus (zdarma) ke správné odpovědi: Obrázek 6 je OBRÁCENĚ "to správné číslo"/ten SPRÁVNÝ součet číslic "názvu" motoru ...
Dobrou noc 😄
JÁ jako ŘEDITELKA poroty to přeci MUSÍM vědět! 😉
Bonus (zdarma) ke správné odpovědi: Obrázek 6 je OBRÁCENĚ "to správné číslo"/ten SPRÁVNÝ součet číslic "názvu" motoru ...
Dobrou noc 😄
Och - PROČ "trubky"?!? - to já jen už "do postýlky" spěchám a chtěla jsem to "dramatické" čekání před MILIONOVOU odpovědí "popohnat" - to NEbylo přeci myšleno nijak "špatně" ..
Dobrou noc 😉
Dobrou noc 😉
No "kdo ví" - JÁ (přeci) vím 😉
... a VÍTĚZEM se stává ... ANDROMEDA! :yes:
Dobrou noc 😄
... a VÍTĚZEM se stává ... ANDROMEDA! :yes:
Dobrou noc 😄
Tak přes uvedenou nápovědu(selhalo 50:50 i přítel na telefonu)nevím 😒 Tipoval bych trojcípou v AMG ,ale kdo ví...
To NEhrozí ... já bych možná NEpoznala ani ten passat 😄 ... na tom přece nic "není"
A pomohlo by David(u) Copperfield(ovi) kdyby věděl že střecha není "plátěná"?
A věděl jste, že existují motory co mají VÍCE válců než Brumla? 😉
A pomohlo by David(u) Copperfield(ovi) kdyby věděl že střecha není "plátěná"?
A věděl jste, že existují motory co mají VÍCE válců než Brumla? 😉
Uf,to je slovo do pranice :yes: -> neručím za výsledek,ale směle vpřed,abych se mohl historicky znemožnit... >😁
Heuréka -> zvětšeno jest,ovšem jsem tam,kde jsem byl >😒] ...Jsem na "lopatě" a nevím...Adeptů je vícero a neříkají mi Davide(Copperfielde) >😁
Ano - je to ta NEchutně OBROVSKÁ americká limuzína 😄
PS: To je můj "sen" - TAKový vůz parkovat do úzké mezery "pozadu" 😉
PS: To je můj "sen" - TAKový vůz parkovat do úzké mezery "pozadu" 😉
Tak zrovna č.6 se mi jaksi nepovedlo zvětšit či získat detail a tudíž je alespoň odhad mimózní... 😉
Copak to je jenom za plecháče :-! ???
Copak to je jenom za plecháče :-! ???
Možná spíše DVĚ "trošky" 😄
PS: "Znám" i některá DRAŽŠí auta, ale to "č. 6" to je NEJ-lepší (SKVĚLÉ řízení, FANTASTICKÝ motor, NEuvěřitelně pohodlné sedačky ... on je snad ještě LEPŠí než Brumla 😉
.. a má AKTIVNí tempomat! TO je teprve "pohoda"!) 😄
PS: "Znám" i některá DRAŽŠí auta, ale to "č. 6" to je NEJ-lepší (SKVĚLÉ řízení, FANTASTICKÝ motor, NEuvěřitelně pohodlné sedačky ... on je snad ještě LEPŠí než Brumla 😉
.. a má AKTIVNí tempomat! TO je teprve "pohoda"!) 😄
Děkuji za "střih" (a "vyřídím" - můj kadeřník bude "pyšný" 😄 )
Nu poznal jste (skoro) vše a SPRÁVNĚ - já (hned za Bristol) NEJraději .. vůz/fotku č. 6 😉
PS: Dobrá, až budeme ve "stejném státě", zase něco "nafotím" 😄
Nu poznal jste (skoro) vše a SPRÁVNĚ - já (hned za Bristol) NEJraději .. vůz/fotku č. 6 😉
PS: Dobrá, až budeme ve "stejném státě", zase něco "nafotím" 😄
no ja som tam spoznal aj SUBARU a ten motor bude asi nieco od FERRARI.
Ale tu 6 dufam este pofotite, rad by som videl viac z toho SL 63 amg a 5 vyzera na nieco hodne luxusne, ze by Bentley?
A inak ten kratky strih Vam moc slusi. :yes:
Ale tu 6 dufam este pofotite, rad by som videl viac z toho SL 63 amg a 5 vyzera na nieco hodne luxusne, ze by Bentley?
A inak ten kratky strih Vam moc slusi. :yes:
HEZoučký, že? :yes: 😄
PS: To já kdybych u nějaké takové automobilky PRACOVALA, tak bych URČITĚ vedle Brumly něco od nich zaparkované měla 😉
PS: To já kdybych u nějaké takové automobilky PRACOVALA, tak bych URČITĚ vedle Brumly něco od nich zaparkované měla 😉
A to mi, prosím, hovorí človek, čo považuje DS za prebúchaného Chrobáka... >😁
Ty si vážne drbo, kde som napísal niečo také, že ich strčí do vrecka? Už máš asi halucinácie...
Prášky treba brať pravidelne, chlape, ako sa chceš potom vyliečiť?
Ty si vážne drbo, kde som napísal niečo také, že ich strčí do vrecka? Už máš asi halucinácie...
Prášky treba brať pravidelne, chlape, ako sa chceš potom vyliečiť?
Rukavičky jsou MODRÉ (aby "pasovaly" k autu 😄 )
A "motůrek" je přeci na fotce č. 3?
Fotka 5? Vy POZNAL, že to NEní Brumla? 😄
A "motůrek" je přeci na fotce č. 3?
Fotka 5? Vy POZNAL, že to NEní Brumla? 😄
no mna by skor ta fotka cislo 5 zaujimala.
A motor nevidim ziadny na fotkach.
Co su to za zazracne rukavice?
A motor nevidim ziadny na fotkach.
Co su to za zazracne rukavice?
To s tím "doma" - na tom něco je, ale do SL se toho zas tak NEvejde, NEnechte se "zmást" 😉
PS: Již jsem "aktualizovala" ty fotky ... 😄
[odkaz]
Ach a ten MOTOR, ten NENí z Brumly 😉
PS: Již jsem "aktualizovala" ty fotky ... 😄
[odkaz]
Ach a ten MOTOR, ten NENí z Brumly 😉
Ona 150-ti koňová verze se prodává v 308-mě manuál a v C4 Picasso a Grand Picasso s převodovkou bmp,což dle mne ten motor svým způsobem "umrtví",ale budiž(bmp nepatří mezi rychlíky,i s pádélkama pohodička) 😉 .O zástavbě v C5 nevím-oficiální ceník ji neobsahuje(přičemž ona foukaná 1,6 se nabízí na jiných trzích myslím ve dvou výkonnostních rážích->110 a myslím 128kw->druhým údajem si nejsem jist)a nemám informace o jeho použití právě v C5.
Nicméně jsem přesvědčen,že by PSA měl v brzku nabídnout foukaný dvoulitřík,neb jim oproti konkurenci(mimo nippon výrobců)chybí -> viz např.test Insignie ...
Nicméně jsem přesvědčen,že by PSA měl v brzku nabídnout foukaný dvoulitřík,neb jim oproti konkurenci(mimo nippon výrobců)chybí -> viz např.test Insignie ...
To by ovšem bylo, jak praví klasik, Vítězství Pyrrhy. Cekem nedávno mi dost dlouho trvalo, než jsem pochopil, proč u Fordu nenabízejí do Focuse 1.6HDi, pardon TDCi s 80kW. Prý kvůli filtru pevných částic, který Češi nechtějí. ;-\
ale malo by to jednu vyhodu, do toho SL by Vam vosli dvaja na spolujazdcove sedadlo a jeden do kufra.
Ale inak je ten PARIZ a okolie parada, ale doma je doma.
Ale inak je ten PARIZ a okolie parada, ale doma je doma.
NE - já "děkuji" - ve francii se mi LÍBILO a Paris i Nice a Cannes a celé to "dolní" pobřeží za návšetěvu ROZHODNĚ stojí, ale já 1) NE-volná a za 2) NIC proti "francouzům", ale nějak NEee - jejich "styl" mi až tak NEvyhovuje (byla jsem tam přes půl roku služebně a vše od kávy po Louvre skoro za "1*" - CHLAPa raději "jiného" typu (mně "vyhovuje" má "výplň dveří" - on je takový "medvídek" 😉 )
PS: FrancouzKY NEmohu posoudit, některé francouzské vozy ANO a NĚKTERÉ za "vyzkoušení" určitě STOJí 😄
PS: FrancouzKY NEmohu posoudit, některé francouzské vozy ANO a NĚKTERÉ za "vyzkoušení" určitě STOJí 😄
Já (bohužel ;-\ ) vím, jen jsem získala pocit, že pánové od Citroën se rozhodli v této (pa)disciplíně ZVÍTĚZIT :no: 😉
No pre Vas francuzov a pre mna radsej slovenske, alebo ceske dievcata.
Ale myslim, ze to by nebola dobra partia pre VAS, lebo tie ich Burtiki su tretinovej velkosti. >😁
Ale myslim, ze to by nebola dobra partia pre VAS, lebo tie ich Burtiki su tretinovej velkosti. >😁
Tohle ale není asi jenom problém Citroenu. Že se v Česku nenabízejí motorizace a výbavy jinde běžné, je bohužel zcela běžné. 😒
Nóóó - když vás např. sejme na přechodu - tak si přejte aby poslední co jste viděla byly ŠÍPY (a NE "vrtulka" 😉 )
Ale VELMi "pěkně" odpovídáte :yes: 😄
PS: "NEní od věci, vyzkoušet i ..." (ehm, ty francouzky? 😉 Nebo francouZE samozřejmě, já jsem "tolerantní" 😄 )
PS: "NEní od věci, vyzkoušet i ..." (ehm, ty francouzky? 😉 Nebo francouZE samozřejmě, já jsem "tolerantní" 😄 )
Klaudie, vzhledem k tomu, že ty považuješ za luxusní kočár i Scenic Grand ... >😒] musíme tvou výpověď brát s velkou rezervou...
Jinak bys své úvahy možná měl zavolat jak do BMW tak do AUDI. Ti se zapotěj... >😁 8-s >😒]
P.S. S tím názorem, že C6 strčí do kapsy i bavorskou sedmičku letíš šupem do Zlatého ventilku. Uznej, to je blábol měsíce... >😁
Jinak bys své úvahy možná měl zavolat jak do BMW tak do AUDI. Ti se zapotěj... >😁 8-s >😒]
P.S. S tím názorem, že C6 strčí do kapsy i bavorskou sedmičku letíš šupem do Zlatého ventilku. Uznej, to je blábol měsíce... >😁
Nač se držet při zemi, papír a monitor snese všechno. Lví silou, vzletem sokolím.... 😄
Ano - a to až NEpochopitelných rozměrů!
Třeba "vedle" v Deutschland byla C5 hodnocena jako "Best Cars 2009" - tedy "import" a C6 skončila "stejně" s Lexus GS. Já bych snad "pochopila", že v česku NEnabízejí můj "starý" V6 3.0 (v Deutschland samozřejmě ano) ale do česka NEdorazí dokonce ani možná "nej-" benzínový 1.6 - 150 PS verze ze společenství s bmw - to mi snad příjde NEJ-nesmyslnější 8-s
PS: Nebo CO myslíte že by to mohlo být? Přiznávám že já to "skoro NEchápu" ;-\
Třeba "vedle" v Deutschland byla C5 hodnocena jako "Best Cars 2009" - tedy "import" a C6 skončila "stejně" s Lexus GS. Já bych snad "pochopila", že v česku NEnabízejí můj "starý" V6 3.0 (v Deutschland samozřejmě ano) ale do česka NEdorazí dokonce ani možná "nej-" benzínový 1.6 - 150 PS verze ze společenství s bmw - to mi snad příjde NEJ-nesmyslnější 8-s
PS: Nebo CO myslíte že by to mohlo být? Přiznávám že já to "skoro NEchápu" ;-\
To nenápadné postupné vyklízení pozic ve střední a výše je nejen krátkozraké ... 8-s ...
PS:Jde opravdu "pouze" o přehmaty zastoupení v ČR :-! ???
PS:Jde opravdu "pouze" o přehmaty zastoupení v ČR :-! ???
Ty sem chodíš odvčera? Ak nie je čerstvý článok k téme, tak sa to napíše do bežiacej diskusie. Normálka, nie? Ale ak ťa to poteší, tak je to tiež Francúz... >😁 😉
Cena za 5-miestne/7-miestne prevedenie
Authentique 1.6/81 kW.............15 190,-/15 690,-
1.5 dCi/78 kW.........17 090,-/17 690,-
E😜ression 1.6/81 kW.............16 390,-/16 990,-
1.4 TCe/96 kW.........17 590,-/18 190,-
1.5 dCi/78 kW.........18 290,-/18 890,-
Dynamique 1.6/81 kW.............17 390,-/17 990,-
1.4 TCe/96 kW.........18 590,-/19 190,-
1.5 dCi/78 kW.........19 290,-/19 890,-
1.9 dCi/96 kW.........20 290,-/20 890,-
2.0 dCi/118 kW........22 290,-/22 890,-
Privilege 1.4 TCe/96 kW.........20 090,-/20 690,-
1.5 dCi/78 kW.........20 490,-/21 090,-
1.9 dCi/96 kW.........21 490,-/22 090,-
2.0 dCi/118 kW........23 490,-/24 090,-
Doplatky😒br />
Metalíza..........................500,… />Koža..............................2000… />Panoramatické strešné okno........850,-
Authentique 1.6/81 kW.............15 190,-/15 690,-
1.5 dCi/78 kW.........17 090,-/17 690,-
E😜ression 1.6/81 kW.............16 390,-/16 990,-
1.4 TCe/96 kW.........17 590,-/18 190,-
1.5 dCi/78 kW.........18 290,-/18 890,-
Dynamique 1.6/81 kW.............17 390,-/17 990,-
1.4 TCe/96 kW.........18 590,-/19 190,-
1.5 dCi/78 kW.........19 290,-/19 890,-
1.9 dCi/96 kW.........20 290,-/20 890,-
2.0 dCi/118 kW........22 290,-/22 890,-
Privilege 1.4 TCe/96 kW.........20 090,-/20 690,-
1.5 dCi/78 kW.........20 490,-/21 090,-
1.9 dCi/96 kW.........21 490,-/22 090,-
2.0 dCi/118 kW........23 490,-/24 090,-
Doplatky😒br />
Metalíza..........................500,… />Koža..............................2000… />Panoramatické strešné okno........850,-
C6 nemôžeš postaviť vedľa BMW5 alebo 7, ťažko ho porovnáš s Audinami alebo Mercedesmi. Nie je to totiž žiadne "Das Auto".
Je to luxusný kočiar pre tých, ktorí sa preň rozhodli a rozhodnú srdcom. Ak pozeráš cez čísla, nepochopíš. Ak sa nezvezieš, tiež nemáš veľa šancí. Sadnúť si doň nestačí.
Je to luxusný kočiar pre tých, ktorí sa preň rozhodli a rozhodnú srdcom. Ak pozeráš cez čísla, nepochopíš. Ak sa nezvezieš, tiež nemáš veľa šancí. Sadnúť si doň nestačí.
Navtech ti drží miesto v Dobřanech, pártýždňový pobyt by ti urobil dobre, a možno by ti aj trochu pomohol... 8-s
Galina dnes usnula venku na sluníčku ... 😉
PS: A někam se mi ZTRATILA lahev vodky!
Galino KDE jsi!!!
PS: A někam se mi ZTRATILA lahev vodky!
Galino KDE jsi!!!
A navíc "prémii" vám v česku nejen ZÁVIDÍ, ale i UKRADNOU 😉
Takže pro ČESKO já raději "Brumlu" - skvěle (ticho-pohodlně)jezdí, skvěle BEZPEČNÝ je, třílitřík s automatem na VEŠKERÝ běžný provoz "hravě" stačí a NIKDO mi ho NEzávidí/NEukradne :yes: , neb zde vnímán jako taková HORŠí verze Škoda Octavia je (alespoň dle BAZARových cen 😉 to tak je)
Pěkný den (i s tím C5 V6 docela JE 😄 )
Takže pro ČESKO já raději "Brumlu" - skvěle (ticho-pohodlně)jezdí, skvěle BEZPEČNÝ je, třílitřík s automatem na VEŠKERÝ běžný provoz "hravě" stačí a NIKDO mi ho NEzávidí/NEukradne :yes: , neb zde vnímán jako taková HORŠí verze Škoda Octavia je (alespoň dle BAZARových cen 😉 to tak je)
Pěkný den (i s tím C5 V6 docela JE 😄 )
podla mna, ked uz si mam kupit auto za 50 tisic Euro a viac, uz by som mal pozerat aj na to co mi ponuka a do toho spada aj ponukany vykon.
Podpriemerny bolo myslene vzhladom k cene a prestize auta, nemyslel som zle motory.
Napr. uvediem C, alebo E klasse 200CDI, 220CDI, A4,A6 2,0TDI, 1,8 TFSI 88 kW, BMW3,BMW5, 318d, 520i,a 318i a atd....
Ale to je moj nazor a vela ludi moze mat iny nazor.
Ale ja osobne by som radsej isiel do nizsej triedy a do menej prestiznej znacky s lepsim motorom a vybavou ako ist do luxus klasse so smiesnym vykonom a za 50 tisic euro.
Ta vyhodu tej premie ako sa nazyva vidim hlavne v tom, ze mi bude schopna ponuknut aj nadpriemerne prestizne vykony a kvalitu za tu premiovu cenu.
Tak nejako to vidim ja.
Podpriemerny bolo myslene vzhladom k cene a prestize auta, nemyslel som zle motory.
Napr. uvediem C, alebo E klasse 200CDI, 220CDI, A4,A6 2,0TDI, 1,8 TFSI 88 kW, BMW3,BMW5, 318d, 520i,a 318i a atd....
Ale to je moj nazor a vela ludi moze mat iny nazor.
Ale ja osobne by som radsej isiel do nizsej triedy a do menej prestiznej znacky s lepsim motorom a vybavou ako ist do luxus klasse so smiesnym vykonom a za 50 tisic euro.
Ta vyhodu tej premie ako sa nazyva vidim hlavne v tom, ze mi bude schopna ponuknut aj nadpriemerne prestizne vykony a kvalitu za tu premiovu cenu.
Tak nejako to vidim ja.
No ved o tom hovorim, ze nasim ludom staci mat znak na kapote a ze tam maju podpriemerny motor a vybavu uz nie je podstatne, hlavne, ze ukazem susedovi, ze na to mam, aj, ked minul vsetky nasporene penieza na auto a na buducnost zabudol. 😄
Nu - 507 "zkusil" to a já si HNED na dva "prémiové" vzpomněla - připomněla mi to i "prémiovost" motorů TDi v dlouhodobých testech AutoBild - tam OBSADILI myslím z posledních NE-prémiových 5ti míst 2 (tedy ve "vw"), jako PRÉMIOVÝ produkt Audi "jen" 45té a 52hé místo z 57 (56-57mí jsou "koncernoví" bratři - byť s logem vw - ta technika zas TAK "odlišná" NEní 😉
Nebo další motor - říkat 2.0 TDi "prémiový" motor - no NEvím/NEvím - za tu cenu od NEprémie získáte 2.2 (mazda, honda, "mé oblíbené" 2.2. HDi - prostě je DOST "lepších" motorů - a většinou jsou LEVNĚJŠí a ty vozy budou spíše s LEPŠí výbavou) - ta "prémie/NEprémie" - to je přeci jen MARKETING(ová) "hra" 😄
Ono to "smysl" má "tam nahoře" - audi R8, mercedes SL/CL AMG atd. ... TO si "zaslouží" titul "prémie" - ale když si za cenu Audi A3 koupím Citroën C5 a navíc se v německém testu dočtu v čem všem je levná C4 LEPŠí/rychlejší/bezpečnější než ta "prémie" - někde udělali soudruzi z Wolfsburg chybu 😉 - to NEbyl špatný film :yes: -(a to já na ČESKÉ filmy NEjsem!)
Pěkný den 😄
Ono to "smysl" má "tam nahoře" - audi R8, mercedes SL/CL AMG atd. ... TO si "zaslouží" titul "prémie" - ale když si za cenu Audi A3 koupím Citroën C5 a navíc se v německém testu dočtu v čem všem je levná C4 LEPŠí/rychlejší/bezpečnější než ta "prémie" - někde udělali soudruzi z Wolfsburg chybu 😉 - to NEbyl špatný film :yes: -(a to já na ČESKÉ filmy NEjsem!)
Pěkný den 😄
Já bych tím "podprůměrný" myslela třeba v Audi A3 1.6 (myslím že to byl ještě 8V? - tou dobou to byla snad JEDINÁ automobilka na světě co ještě NEměla 16V). Nebo to že ten nissan nabízí docela "mňamkovou" konstrukci se zadním pohonem a výborný V6 3.7 za cenu co "prémie" nabídne "jen" 4válec atd. apod. ... 😉
PS: A když "mávnu" milionovou bankovkou u Citroën - po červeném koberci mne dovedou k Exclusive verzi C5 s dvěma turby přeplňovaným šestiválce s automatem Aisis - ten "s 8mi" znáte z drahých LEXUSů, hlídáním pruhů, vrstvenými protihlukovými skly; airbagy všude včetně kolenního - apod. a jako "bonus" mi dealer "vnutí" PLNOU záruku na 5 let a 150.000 km - co mi nabídne "prémiový" znáček vpředu na kapotě? ... třeba Audi A4?
PS: A když "mávnu" milionovou bankovkou u Citroën - po červeném koberci mne dovedou k Exclusive verzi C5 s dvěma turby přeplňovaným šestiválce s automatem Aisis - ten "s 8mi" znáte z drahých LEXUSů, hlídáním pruhů, vrstvenými protihlukovými skly; airbagy všude včetně kolenního - apod. a jako "bonus" mi dealer "vnutí" PLNOU záruku na 5 let a 150.000 km - co mi nabídne "prémiový" znáček vpředu na kapotě? ... třeba Audi A4?
507 lepsie citaj moje prispevky a nedavaj do nich to co chces Ty pocut, alebo napisat.
Ked budes pozorne citat, tak uvidis, ze som napisal v predoslej sprave, ze C6 je dobre auto, ale na nemecku premiu v komplexnom hodnoteni nema.Kde som napisal, ze ide o podpriemerne auta?
Ja sam vlastnim premiu tejto tiedy, ale vidim ako to chodi hlavne na SR a v Cechach a viem to porovnat, pretoze teraz zijem v Parizi a vidim obrovsky rozdiel v kulture a hodnotach zivota.
Ja osobne si myslim, ze vela ludi u nas ani nevie rozlisit rozdiel v kvalitach premie voci napr. takej C6 a ani ich to nezaujima, lebo pre nich je priorita mat znak na kapote a mat lepsie auto ako sused, alebo kolega v praci a moznost pretrcania sa.O tychto veciach ja pisem, nie o tom, ze premia je nekvalitna a nebodaj, ze nie je na spici.
Ale z vlastnej skusenosti viem, ze nie je v dnesnej dobe az taky rozdiel v kvalite medzi premiovymi nemcami verzus nepremiovymi vyrobcami a uz vobec rozdiel v kvalite nezodpoveda rozdielu ceny.
Ja sam som si kupil premiu nie preto, ze som chcel byt na ociach, ale hlavne preto, ze nepremiovy vyrobca nemal v ponuke taku silnu motorizaciu, aku som ja chcel a samozrejme ja o autach nieco viem a pozeral som aj na detaily vypracovania a kvality materialov a v neposlednom rade aj na servisne a zakaznicke sluzby, ktore som si na vlastnej skusenosti vedel porovnat a vybrat si.
Dufam, ze si to teraz precitas pozornejsie a pochopis o com som vlastne pisal. 😄
Ked budes pozorne citat, tak uvidis, ze som napisal v predoslej sprave, ze C6 je dobre auto, ale na nemecku premiu v komplexnom hodnoteni nema.Kde som napisal, ze ide o podpriemerne auta?
Ja sam vlastnim premiu tejto tiedy, ale vidim ako to chodi hlavne na SR a v Cechach a viem to porovnat, pretoze teraz zijem v Parizi a vidim obrovsky rozdiel v kulture a hodnotach zivota.
Ja osobne si myslim, ze vela ludi u nas ani nevie rozlisit rozdiel v kvalitach premie voci napr. takej C6 a ani ich to nezaujima, lebo pre nich je priorita mat znak na kapote a mat lepsie auto ako sused, alebo kolega v praci a moznost pretrcania sa.O tychto veciach ja pisem, nie o tom, ze premia je nekvalitna a nebodaj, ze nie je na spici.
Ale z vlastnej skusenosti viem, ze nie je v dnesnej dobe az taky rozdiel v kvalite medzi premiovymi nemcami verzus nepremiovymi vyrobcami a uz vobec rozdiel v kvalite nezodpoveda rozdielu ceny.
Ja sam som si kupil premiu nie preto, ze som chcel byt na ociach, ale hlavne preto, ze nepremiovy vyrobca nemal v ponuke taku silnu motorizaciu, aku som ja chcel a samozrejme ja o autach nieco viem a pozeral som aj na detaily vypracovania a kvality materialov a v neposlednom rade aj na servisne a zakaznicke sluzby, ktore som si na vlastnej skusenosti vedel porovnat a vybrat si.
Dufam, ze si to teraz precitas pozornejsie a pochopis o com som vlastne pisal. 😄
No, to jsou diskuzní svátky... to je voda do chladiče >😁 Tohle tu zatím nepraktikuje ani Rolls-Royce. Pravda je, že na můj vkus vydžela cešestka v zájmu (no, tohle ber s rezervou) i tak poměrně dlouho. Ale uznej, prodeje na úrovní bitevních křižníků, s tím se holt něco udělat muselo. Takže jestli tomu dobře rozumím, od zejtřka je tu cešestka za ilegála, no i to je možné.
Přitom ta historie... DS, sice přebouchanej mírně protáhlej Brouk od VW >😁 😉 ale ať je to jak chce, byl to prostě francouzák... nebo "kachna", raději ani nepíšu z čeho ji tehdy přebouchali, ale to bylo auto...
Tak si můžem tipnout na kterej model to spadne příště. Co?
Přitom ta historie... DS, sice přebouchanej mírně protáhlej Brouk od VW >😁 😉 ale ať je to jak chce, byl to prostě francouzák... nebo "kachna", raději ani nepíšu z čeho ji tehdy přebouchali, ale to bylo auto...
Tak si můžem tipnout na kterej model to spadne příště. Co?
NEřekla bych že TOTO maxo napsal 😉
A že si (většina-hodně) lidí koupí PRÉMIOVÉ AUTO (až já jednou "pochopím" CO je to ta "prémie" - naposledy jsem tu přepsala pár výsledků z měření "prémiové" Audi A3 a "levného" Citroën C4 a "prémie" má horší světlomety, na nestabilním porvrhchu - o DOST! - hůř brzdí, ani na výjezdu ze zatáčky není rychlejší - myslím že o 7 km POMALEJŠí ... no "prémie" 😄 ) kvůli "machrování" - tak o tom přeci NENí "sporu", nebo? 😉
A "prémiové" vozy SAMOZŘEJMĚ NEjsou "podprůměrné" - ale na cenu "mainstreamového" Nissan 370Z si pořídíte? Nějaký 4 váleček a PŘEDNí pohon?
Tohle je na DELŠí diskuzi a já ráda KVALITNí vozy (prémie/NEprémie) ... (oboje někdy docela VELMi DOBRÉ je 😉 )
Pěkný den 😄
A že si (většina-hodně) lidí koupí PRÉMIOVÉ AUTO (až já jednou "pochopím" CO je to ta "prémie" - naposledy jsem tu přepsala pár výsledků z měření "prémiové" Audi A3 a "levného" Citroën C4 a "prémie" má horší světlomety, na nestabilním porvrhchu - o DOST! - hůř brzdí, ani na výjezdu ze zatáčky není rychlejší - myslím že o 7 km POMALEJŠí ... no "prémie" 😄 ) kvůli "machrování" - tak o tom přeci NENí "sporu", nebo? 😉
A "prémiové" vozy SAMOZŘEJMĚ NEjsou "podprůměrné" - ale na cenu "mainstreamového" Nissan 370Z si pořídíte? Nějaký 4 váleček a PŘEDNí pohon?
Tohle je na DELŠí diskuzi a já ráda KVALITNí vozy (prémie/NEprémie) ... (oboje někdy docela VELMi DOBRÉ je 😉 )
Pěkný den 😄
Milý Peter(e)222, když to zvládne "muňavá" BLONDýna - jistě to "zvládne" i CHLAP 😉
PS: A ten "dlouhý čumák" zajišťuje/-stil, že Citroën C6 má NEJ- lepší trakci (v testu AutoZeitung (?) dokonce PORAZIL i ZADOkolky Jaguar S-Type a Mercedes E) :yes: 😉
PS: A ten "dlouhý čumák" zajišťuje/-stil, že Citroën C6 má NEJ- lepší trakci (v testu AutoZeitung (?) dokonce PORAZIL i ZADOkolky Jaguar S-Type a Mercedes E) :yes: 😉
Já jsem to (s nadsázkou) o nich již napsala, neb o jejich politice modelů/výbav/motorů si myslím své, ale když jsem "pátrala" po "absurditce" kdy testující pro českou mutaci Auto moto und sport "došel" k tomu, že vůz v zatáčce NEsedí a při "běžném" průjezdu PÍSKAJí pneumatiky, "objevila" jsem skoro NEpochopitelné - půjčený TESTOVACí model C5 (o jehož "chování" něco "maličko" vím - při testu pro časopis autor najede ... tak 1000 km, v JEDNOM týdnu. NE že by se tím o voze něco NEdozvěděl, ale ... myslím, že bych "věděla" - po tom čtvrt miblionu kilometrů - možná "nepatrně" víc) měl TOTÁLNĚ sjeté/ojeté pneu - snad 1,5 milimetru - prostě takové NE-dobrovolné "slicky" :no:
A reakce "soudruhů" na vedení Citroën? "Soudružská" - všem je VŠECHNO (úplně) "JEDNO" a "fuk" (mimochodem v žebříčku firem dle průměrného PLATU jsou myslím mezi DESÍTKOU NEJ-, tedy firem s NEJvyšším průměrným platem v republice ... mají tam takový "malý pěkný KOMUNISMUS" - řekla bych já 8-s
A reakce "soudruhů" na vedení Citroën? "Soudružská" - všem je VŠECHNO (úplně) "JEDNO" a "fuk" (mimochodem v žebříčku firem dle průměrného PLATU jsou myslím mezi DESÍTKOU NEJ-, tedy firem s NEJvyšším průměrným platem v republice ... mají tam takový "malý pěkný KOMUNISMUS" - řekla bych já 8-s
S novým V6 3.0 HDi Citroën (hravě 😉 ) nabídne to co "prémie" ale mně by do takového vozu (BEZ ohledu na značku) nejvíce "pasoval" V8 - TAKto "pojatý" vůz si to dle mne "zaslouží" (nicnémě ono twin-turbo 3.0 HDi asi "zasupluje", celkem "rozumně" 😄 )
Maxo, ako môžeš napísať takúto tuposť? Skutočne si myslíš, že prémiu si kupuje niekto len na machrovanie a ide o podpriemerné autá? Takúto tuposť som už dlho nečítal.
Racionálny v tom, že je skôr priestranný, s komfortným podvozkom, ale nie prémiový. Proste, čo najkomfortnejšie auto za čo najmenší peniaz. Táto kombinácia ale v praktickom živote zlyhala.
No ved o tom hovorim, ze nasim ludom staci mat znak na kapote a ze tam maju podpriemerny motor a vybavu uz nie je podstatne, hlavne, ze ukazem susedovi, ze na to mam, aj, ked minul vsetky nasporene penieza na auto a na buducnost zabudol. 😄
Citroën (třeba C6) si koupí TEN/TA, co se "podívá" a zjistí že za STEJNOU cenu si pořídí TOP vybavený skvělým dvou-turbovým a CHVÁLENÝM ŠESTI-válcovým motorem osazený, vůči chodcům NEJBEZEPEČNĚJŠí vůz na světě, který je "ultrapohodlný" ... nebo o kategorii menší, méně pohodlný, NE tak sofistikovaný, 4-válcem osazený vůz (ale s PRÉMIE(ovým) znáčkem vepředu 😄
A pokud já vím (přísloví znám) VĚTŠINA lidí raději "nahoře HUJ, dole ... levnou prémii 😉
Napsala jsem to ... snad NE"pěkně" - nicméně "tak jak - VŠICHNI VÍME - že to je" 😄
Pěkný den
A pokud já vím (přísloví znám) VĚTŠINA lidí raději "nahoře HUJ, dole ... levnou prémii 😉
Napsala jsem to ... snad NE"pěkně" - nicméně "tak jak - VŠICHNI VÍME - že to je" 😄
Pěkný den
to na tej centrale asi potom pracuju spioni od nemeckej premie, lebo inak taketo zmyslanie nechapem. 😄
v com racionalny? Ved C6 je cenovo hodne vysoko, vyzsie ako C klasse, ceny su velmi blizke E , BMW5, A6.Keby citron ponukal aj take vykonne verzie ako premia, tak by bol cenovo na ich urovni.
Opodstatnenie urcite ma, ale treba pozerat predajnosti aj v inych krajinach europy, to, ze u nas a v Cechach sa stale ludia hraju na to co nie su a hodnotia uroven cloveka podla znacky na kapote a podla ceny auta, este neznamena, ze je aj spravne.
Opodstatnenie urcite ma, ale treba pozerat predajnosti aj v inych krajinach europy, to, ze u nas a v Cechach sa stale ludia hraju na to co nie su a hodnotia uroven cloveka podla znacky na kapote a podla ceny auta, este neznamena, ze je aj spravne.
"Praktický a racionální"?
Nu tím si NEjsem až tak jistá - to NEJ-výraznější na Citroën C6 je konstrukce podvozku (a z toho vycházející "pocit" z jízdy - vzdáleně bych onu "pohodu" přirovnala k mercedes CL - samozřejmě zá "zlomkovou" cenu). Ostudu NEdělají ani dvou-turbové diesly (a teď jim přibude nový JEŠTĚ LEPŠí bratříček).
Menší prodeje NEjsou důsledkem "nekvality", ale PŘEDEVŠÍM "hry na image" - prostě SPOUSTA lidí raději pojede (za stejnou cenu) technicky "prostým" mercedes, audi .... klidně s "obyč" 4válcem, než ...
TAK to přeci je (a v "postsovětských" v zemích snad ještě více než v "bývalých" státech EU) - je to opravdu HLAVNĚ "hra" o image.
Je to STEJNÉ, jako jsem tu teď "diskutovala" o "placatém" volantu u Golf GTi - NIC proti němu, ale myslím že ve "vracečce" by mi lépe "sedl" volant KULATÝ (místo "zploštění" dole raději "prošitý" proužek ve středové poloze - to "stačí" a je to dokonce funkčně "lepší" - myslím si já) - ale "k věci": VĚTŠINA lidí "zaznamená" (zaujme je) TAKováto "blbinka", než aby OCENILI sofistikované (špičkové :yes: ) řešení náprav třeba u FoFo RS (CO z toho je MNOHO a MNOHO"násobně" dražší/složitější/vývojově náročnější - to ... to se vlastně NEdá vůbec srovnávat - co z toho bude mít VĚTŠí vliv na PRODEJnost - TO se již "srovnávat" dá 😉 )
Pěkný den (a ujišťuji vás, že s Citroën C6 byl byl!) 😄
Nu tím si NEjsem až tak jistá - to NEJ-výraznější na Citroën C6 je konstrukce podvozku (a z toho vycházející "pocit" z jízdy - vzdáleně bych onu "pohodu" přirovnala k mercedes CL - samozřejmě zá "zlomkovou" cenu). Ostudu NEdělají ani dvou-turbové diesly (a teď jim přibude nový JEŠTĚ LEPŠí bratříček).
Menší prodeje NEjsou důsledkem "nekvality", ale PŘEDEVŠÍM "hry na image" - prostě SPOUSTA lidí raději pojede (za stejnou cenu) technicky "prostým" mercedes, audi .... klidně s "obyč" 4válcem, než ...
TAK to přeci je (a v "postsovětských" v zemích snad ještě více než v "bývalých" státech EU) - je to opravdu HLAVNĚ "hra" o image.
Je to STEJNÉ, jako jsem tu teď "diskutovala" o "placatém" volantu u Golf GTi - NIC proti němu, ale myslím že ve "vracečce" by mi lépe "sedl" volant KULATÝ (místo "zploštění" dole raději "prošitý" proužek ve středové poloze - to "stačí" a je to dokonce funkčně "lepší" - myslím si já) - ale "k věci": VĚTŠINA lidí "zaznamená" (zaujme je) TAKováto "blbinka", než aby OCENILI sofistikované (špičkové :yes: ) řešení náprav třeba u FoFo RS (CO z toho je MNOHO a MNOHO"násobně" dražší/složitější/vývojově náročnější - to ... to se vlastně NEdá vůbec srovnávat - co z toho bude mít VĚTŠí vliv na PRODEJnost - TO se již "srovnávat" dá 😉 )
Pěkný den (a ujišťuji vás, že s Citroën C6 byl byl!) 😄
Ak si toto myslíš, tak potom si poriadne preštuduj autá. Já ťa rozhodne ujiťujem, že Citreon si určite nekúpi ten, koho neoslovuje IMAGE AUDI , BMW, MERCEDES-BENZ ako luxusných aut. Ach, čujko, ako môžeš napísať takú kravinu, že luxusný Citoren si kúpi ten, komu nevyhovuje IMAGE AUDI, MECEDES-BENZ a BMW ako luxusných značiek?
České zastoupení Citroën je vůbec až VELMi "podivné" - ono NEdováží spoustu "výbav" modelů motorů (dokonce i u vás je "šířka" nabídky myslím VĚTŠí!).
K nové C5 mi "pasují" (líbí se) ta pěkná 19ti palcová kola co je s nimi na většině reklamních foto - v česku je NElze koupit (jde o ORIGINÁL citroën příslušenství!).
Myslím že mezi NEJ-zajímavější malé motory patří 1.6 150 PS ze spolupráce s bmw. Tento motor se v česku prodává v modelech Peugeot, mini - Citroën česko ho NEMÁ v nabídce ... atd. atp.
České zastoupení značky se prostě "soustředí" POUZE na LEVNÉ verze některých modelů a to "okrajové" (byť sebelepší) pro jistotu ani NEnabízí! 8-s
Myslím, že dělají HRUBOU chybu, a nejen z pohledu pár NEprodaných kusů, ale celkově vytváří pro Citroën image JEN "levných" vozů (NIŽŠí cena - to je asi JEDINÉ s čím si NEznalý kupující v česku značku spojí) ;-\
Chápu, že by v česku verze třeba se START-STOP systémem asi NEbyly "prodejní trhkák(y)", ale pro jistotu všechny "okrajovější" modely/motorizace/výbavy apod. VŮBEC NEprodávat - to mi příjde 8-s :no:
Pokud se jejich politika NEzmění (jde opravdu JEN o několik lidí na centrále česko - pokud vím celkem NElibě se na jejich práci dívá i čím dál tím více DEALERů) - v česku se zřejmě VŮBEC NEbude nabízet řada DS (neb tam "masové" prodeje - hlavně v česku - jistě NEhrozí)
Pěkný den 😉
K nové C5 mi "pasují" (líbí se) ta pěkná 19ti palcová kola co je s nimi na většině reklamních foto - v česku je NElze koupit (jde o ORIGINÁL citroën příslušenství!).
Myslím že mezi NEJ-zajímavější malé motory patří 1.6 150 PS ze spolupráce s bmw. Tento motor se v česku prodává v modelech Peugeot, mini - Citroën česko ho NEMÁ v nabídce ... atd. atp.
České zastoupení značky se prostě "soustředí" POUZE na LEVNÉ verze některých modelů a to "okrajové" (byť sebelepší) pro jistotu ani NEnabízí! 8-s
Myslím, že dělají HRUBOU chybu, a nejen z pohledu pár NEprodaných kusů, ale celkově vytváří pro Citroën image JEN "levných" vozů (NIŽŠí cena - to je asi JEDINÉ s čím si NEznalý kupující v česku značku spojí) ;-\
Chápu, že by v česku verze třeba se START-STOP systémem asi NEbyly "prodejní trhkák(y)", ale pro jistotu všechny "okrajovější" modely/motorizace/výbavy apod. VŮBEC NEprodávat - to mi příjde 8-s :no:
Pokud se jejich politika NEzmění (jde opravdu JEN o několik lidí na centrále česko - pokud vím celkem NElibě se na jejich práci dívá i čím dál tím více DEALERů) - v česku se zřejmě VŮBEC NEbude nabízet řada DS (neb tam "masové" prodeje - hlavně v česku - jistě NEhrozí)
Pěkný den 😉
Neporovnávam dizajnovo, ale cenovo. Prémia je drahšia než mainstream, preto som dal strednú triedu.
Chýbalo na trhu? Ale kdeže. To by sa potom dobre predávalo. Ide tu o to, že sa jedná o skôr praktický a veľmi racionálny model. Ale taký v tejto triede nemá opodstatnenie.
Chýbalo na trhu? Ale kdeže. To by sa potom dobre predávalo. Ide tu o to, že sa jedná o skôr praktický a veľmi racionálny model. Ale taký v tejto triede nemá opodstatnenie.
Nechapem preco toto auto porovnavas designovo s C klasse, ked ide o nizsiu triedu. 😲
Z mojho pohladu to vidim takto😒br /> C6 na uplnom vrchole v odhlucneni a kulture chodu dieselovych motorov, aj v priamom porovnani s nemeckou premiou.
C6 na uplnom vrchole v komforte jazdy spolu s MB.
C6 priestorovo patri medzi spicku v triede.
Suma sumarum ide o kvalitne auto, ktore by chybalo na aut. trhu, ale v v komplexnom porovnani este zaostava za nem. premiou.
Uznavam aj jeho nevyhodu v image oproti nem. premie, co dost ovplyvnuje jeho predajnost.
Ale nechapem Ceske zastupenie, aj ked je predajnost mala, pretoze vela ludi sa rozhodne pre kupu auta priamo v predajni, ked si moze auto obzriet a vyskusat a preto si myslim, ze takto este nejaku predajnost stratia, co bude, len na skodu.
Z mojho pohladu to vidim takto😒br /> C6 na uplnom vrchole v odhlucneni a kulture chodu dieselovych motorov, aj v priamom porovnani s nemeckou premiou.
C6 na uplnom vrchole v komforte jazdy spolu s MB.
C6 priestorovo patri medzi spicku v triede.
Suma sumarum ide o kvalitne auto, ktore by chybalo na aut. trhu, ale v v komplexnom porovnani este zaostava za nem. premiou.
Uznavam aj jeho nevyhodu v image oproti nem. premie, co dost ovplyvnuje jeho predajnost.
Ale nechapem Ceske zastupenie, aj ked je predajnost mala, pretoze vela ludi sa rozhodne pre kupu auta priamo v predajni, ked si moze auto obzriet a vyskusat a preto si myslim, ze takto este nejaku predajnost stratia, co bude, len na skodu.
se u nás nikdy chytit nemůže - tady se dává "vysoký" společenský status najevo vlastnictvím německého auta a to prakticky ve všech třídách. Tak nějak když poslouchám komentáře a debatuji s přáteli, vždycky se dozvím že jedině německá auta jsou kvalita a to co je z Francie nebo dokonce Itálie nebo Koreje je jen šmejd pro chudáky a blbce kteří prý nechápou že se jim to hned pokazí a budou pořád stepovat v servisu >😁 Jde asi o to "zapadnout" do určité třídy "bohatých a úspěšných" a to s C6 nejde.
C2 to má taky těžký - je to auto s divným designem - jakoby spadeným oknem a malou praktičností za vysokou cenu. Na kategorii stylovek je moc obyčejné, a jako normální malé auto zase drahé.
C2 to má taky těžký - je to auto s divným designem - jakoby spadeným oknem a malou praktičností za vysokou cenu. Na kategorii stylovek je moc obyčejné, a jako normální malé auto zase drahé.
Mně tedy interiér C6 nijak neuráží, naopak třeba ty velké plochy dřeva na kapsách ve dveřích mi připadají skvělé.
A tlačítek na středové kozole je sice dost, ale pořád je mi to milejší než iDrive a spol. Po čase se přece člověk naučí najít ta běžně užívaná tlačítka poslepu. Ideální by samozřejmě byl dotykový displej jako v Jaguarech nebo na přenosných navi...
Motor 3.0 V6 benzín je trochu postarší a ne moc silný, ale pořád je tichý a kultivovaný. A co je špatného na naftách 2.2 HDI a hlavně 2.7 HDI? Druhý zmiňovaný se kulturou chodu vyrovná naftovým řadovým šestiválcům BMW, o V6 Audi ani nemluvě...
Celkově je pro mě C6 naprosto fantastické auto a doufám, že se v něm někdy budu moct projet...
A tlačítek na středové kozole je sice dost, ale pořád je mi to milejší než iDrive a spol. Po čase se přece člověk naučí najít ta běžně užívaná tlačítka poslepu. Ideální by samozřejmě byl dotykový displej jako v Jaguarech nebo na přenosných navi...
Motor 3.0 V6 benzín je trochu postarší a ne moc silný, ale pořád je tichý a kultivovaný. A co je špatného na naftách 2.2 HDI a hlavně 2.7 HDI? Druhý zmiňovaný se kulturou chodu vyrovná naftovým řadovým šestiválcům BMW, o V6 Audi ani nemluvě...
Celkově je pro mě C6 naprosto fantastické auto a doufám, že se v něm někdy budu moct projet...
Je možno dát do souvislosti velikost auta a zařazení do segmentu ( mainstream, prémie, supersport atd.... ) ?
to auto je pre toho ktory netuzi mat svoje meno napisane v technicaku BMW AUDI M-B...toto auto si kupi clovek iba ktory ho chce...ked sa povie vyssia stredna tak automaticky sa vsetkym vybavia znacky audi bmw m-b..opytas sa ci nepozna citroen C6.a automaticka odpove😜ved to je len citroen..citroen nema bohvieaku image(pre mna hej) tak ani pri vybere sa nanho nikto nepozrie..je to trosku pre mna aj skoda kedze C6 milujem..musim priznat ze v lepsom aute ako je C6 som sa este neviezol..bol to velky zazitok :yes: bola to proste parada :yes:
C6 je auto pre nikoho. Dizajn je veľmi zaujímavý, ale nestojí mi za to, aby som si nekúpil Mercedes-Benz C alebo najlacnejšie AUDI A6. A ako napísal Ghostyx, interiér, ten auto potopil, dokonale. Sedel som v ňom, sedadlá sú kreslá, ale celé auto na mňa vôbec nepôsobí prémiovo. A vyššia stredná, to teda prémiový segment je. Pôsobí skôr na mňa dojmov, ako to opísať? Ako americké autá. Zamerané na komfort, tiež sú v ňom kreslá, ale prémia to nie je ani náhodu. Prémia totiž nepotrebuje hotové kreslá ani nič také, prémia potrebuje prémiové detaily a skutočne luxusný interiér. C6 je veľké komfortné mainstreamové auto vo vyššej strednej triede.
I když s tebou někdy nesouhlasím, tak u Citroenu v podstatě není o čem.. 😉 V mém "oku" považuji současné Citroeny za "opravdové" zástupce francouzského designu. A speciálně C5 a C6 jsou šarm a elegance sama a tak by to i podle mě mělo být. Na sportovní notu a precizní "chlad" tu máme přece jiné výrobce ( a umějí "to" také velmi dobře ).
Z tohoto pohledu je pro mne sklamáním součastnosti Peugeot, kde se jim ta "obludná" příď už pomalu dostala někam "mimo". A naopak příjemné překvapení je pro mne Laguna. I když tady musím znovu zmínit "tak trochu zbytečný" vrtící se zadek. Pro elegantní francouzský sedan/coupé dle mne trochu zbytečnost. Pro francouzské automobilky vidím jako stěžejní něco trochu jiného, než důraz na "vyhýbací manévr" a "ultimátní" zatáčení.
P.S. Nespletla sis ty turba ? Nemá být "malé" turbo pro nízké a střední ot. a "velké" pro vysoké. Vzhledem ke kratšímu času než se "malé" turbo roztočí - rychlá reakce a k množství spalin v "malých" ot.
Z tohoto pohledu je pro mne sklamáním součastnosti Peugeot, kde se jim ta "obludná" příď už pomalu dostala někam "mimo". A naopak příjemné překvapení je pro mne Laguna. I když tady musím znovu zmínit "tak trochu zbytečný" vrtící se zadek. Pro elegantní francouzský sedan/coupé dle mne trochu zbytečnost. Pro francouzské automobilky vidím jako stěžejní něco trochu jiného, než důraz na "vyhýbací manévr" a "ultimátní" zatáčení.
P.S. Nespletla sis ty turba ? Nemá být "malé" turbo pro nízké a střední ot. a "velké" pro vysoké. Vzhledem ke kratšímu času než se "malé" turbo roztočí - rychlá reakce a k množství spalin v "malých" ot.
co teplákovej, tohle by nezvlád ani ten ponožkovej... >😒] já když to svýho času poprvé čet, málem jsem si cvrnknul smíchy do textilu... >😁
ono těch perel by se našlo bezpochyby více, ale je fakt že přebouchanej brouk je hoooodně kvalitní hláška, hodná opravdového znalce a velikána diskuzního světa.... >😒]
Mne zaujal hlavně podvozek a motor 😉
PS: A docela se mi líbila barva - tmavá černá s "fialovými" problesky - palubka .. asi bych "vymyslela" lepší, ale JEZDILO se s C6 a ŘíDiLA se ("plulo" se v ní) "mňam(kově)" :yes: 😄
PS: A docela se mi líbila barva - tmavá černá s "fialovými" problesky - palubka .. asi bych "vymyslela" lepší, ale JEZDILO se s C6 a ŘíDiLA se ("plulo" se v ní) "mňam(kově)" :yes: 😄
Děkuji 😄
V tom "svezení" asi NEpomohu (ale DOPORUČUJi do toho "září" počkat a "KDYŽ už TAK už", tak s novým celkem "revolučně-konstrukčním" motorem vyzkoušet) 😉
V tom "svezení" asi NEpomohu (ale DOPORUČUJi do toho "září" počkat a "KDYŽ už TAK už", tak s novým celkem "revolučně-konstrukčním" motorem vyzkoušet) 😉
Mě přišel interiér celkem komorní a útulný. Hlavně mě zaujaly stylové výplně dveří, v tom souhlasím.
teda Kylie, krásně jste popsala co podvozek C6 umí :yes😒br />
už jenom najít někoho, kdo by mě s tím svezl? 😒
už jenom najít někoho, kdo by mě s tím svezl? 😒
Teď v tom mám již "jasno" - já bych za poslední SUPERmodel Citroën označila asi SM (a v britském AutoCar dodnes "chválí" GS)
Tak poznatek, že se jedná o protaženého Brouka, se stane ikonou diskusí historie auto.cz a hvězdou všech zlatých ventilků na celém světě... nebo spíše galaxii? 😉
Vzhled palubky C6 mne moc NEbere, ale "zbytek" vozu docela ANO (jezdila jsem s V6 2.7 HDi - myslím že ZAJÍMAVÉ "osvěžení" by mohl být new motor bi-/twin-turbo V6 3.0 HDi 😄 )
To se Galině Tatjaně ivanovně zase něco "povedlo" - to MÁTE pravdu -
já ale NEmluvila o "designovém hodnocení" (já na "design" až tak moc NEdám - tedy NIC proti němu ... ale jsou DŮLEŽITĚJŠí věci 😄 ) ale o hodnocení vozu jako takového (myslím že tak jako teď nedávno byla ono hodnocení z pohledu DESIGNÉRů, tak před nějakým rokem proběhlo podobné - o "vůz" století ... a tam tedy Citroën DS NEbyl první - byl myslím "až" druhý 😉 )
Nějak NErozumím tomu "...proto se DS také už hodně dlouho nevyrábí"? Citroën DS byl normální "masový" model a vyráběl se 20 (?) let - tedy VELMi dlouho. Že se "běžný" model střední třídy který byl nový v roce 1955 dnes již NEvyrábí - to mi příjde celkem "pochopitelné" 😄
Tak DS je "designově" PROTÁHLÉ VW? 😄 - tak ten se vám opravdu POVEDL! A já "bubka" myslela, že Brouk byl zářný příklad "nejprostší" možné konstrukce vozu a DS právě NAOPAK (co se designu týče - to NENíaž tak moje parketa - ale jinak váš "vtípek" hodnotím na "1*" :yes: 😉 )
Kam to "dospělo"? Já bych jako "vzor" designu Citroën zvolila možná spíše C6 či C5, ale když zmiňujete Crosser - kdybych si MUSELA vybrat mezi Citroën C-Crosser 2.2 HDi a VW Tiguan 2.0 TDi - asi bych si vybrala ten s lepším motorem a lepší spolehlivostí. Vy (snad) ten druhý? 😉
PS: Lancii? Nu proč ne - já tedy raději Maserati (a NEJraději asi "mix" Maserati a Citroën = model Citroën SM - ten znáte?)
Pěkný den 😄
já ale NEmluvila o "designovém hodnocení" (já na "design" až tak moc NEdám - tedy NIC proti němu ... ale jsou DŮLEŽITĚJŠí věci 😄 ) ale o hodnocení vozu jako takového (myslím že tak jako teď nedávno byla ono hodnocení z pohledu DESIGNÉRů, tak před nějakým rokem proběhlo podobné - o "vůz" století ... a tam tedy Citroën DS NEbyl první - byl myslím "až" druhý 😉 )
Nějak NErozumím tomu "...proto se DS také už hodně dlouho nevyrábí"? Citroën DS byl normální "masový" model a vyráběl se 20 (?) let - tedy VELMi dlouho. Že se "běžný" model střední třídy který byl nový v roce 1955 dnes již NEvyrábí - to mi příjde celkem "pochopitelné" 😄
Tak DS je "designově" PROTÁHLÉ VW? 😄 - tak ten se vám opravdu POVEDL! A já "bubka" myslela, že Brouk byl zářný příklad "nejprostší" možné konstrukce vozu a DS právě NAOPAK (co se designu týče - to NENíaž tak moje parketa - ale jinak váš "vtípek" hodnotím na "1*" :yes: 😉 )
Kam to "dospělo"? Já bych jako "vzor" designu Citroën zvolila možná spíše C6 či C5, ale když zmiňujete Crosser - kdybych si MUSELA vybrat mezi Citroën C-Crosser 2.2 HDi a VW Tiguan 2.0 TDi - asi bych si vybrala ten s lepším motorem a lepší spolehlivostí. Vy (snad) ten druhý? 😉
PS: Lancii? Nu proč ne - já tedy raději Maserati (a NEJraději asi "mix" Maserati a Citroën = model Citroën SM - ten znáte?)
Pěkný den 😄
NE"škodujte" - C6 i C2 se samozřejmě "normálně" prodávají (v Deutschland je poměr prodejů C2/C3 celkem vyrovnaný, v některých letech se dokonce prodalo více C2jek 😉 - ostatně ta mně osobně příjde i "lepší" z této dvojičky)
C6 asi čekají "zvýšené" prodeje od září, kdy "dorazí" nový dvou-turbový motor V6 3.0 HDi (psalo se tu o něm v souvislosti s Jaguar - "dole" BIG velké turbo, horní otáčky "obstarává" to menší - jsem docela "zvědavá" :yes: 😄 )
Co se podvozku Citroën C6 týče - tak nějak NEMÁ KONKURENCi - jde o "par excellence" skvěle sofistikované řešení😒br /> Není tam jen "běžný-vylepšený" HYDRACTIVE III. Plus (co se dává do "vyšších" verzí C5), ale zcela nový - málem "geniální" systém s "AKTIVNí REGULACí TLUMENí" = vůz reguluje NEJEN tuhost a světlou výšku podvozku (dle momentální situace - započítává se KDE JAK PO ČEM jedete atd.), ale k tomu "navíc" zajišťuje (vyrábí/dodělává) i "ZPĚTNÝ ÚTLUM"
Co ve výsledném efektu znamená, že jízda Citroën(em) C6 působí tak trochu jako by vůz byl "ZAVĚŠEN" na lanech (jeřábu) a plul těsně NAD povrchem silnice a jeho kola kopírovala vozovku jen "kmitajíc" v amplitudě nerovností povrchu po němž se pohybujete/jedete.
Přeloženo: POCITOVĚ něco podobného můžete zažít JEN a POUZE v těch NEJ- a TOP modelech několik (opravdu) "prémiových" značek
Shrnuto: Citroën C6 je jízdně zcela "fantastický/famózní" vůz (který z určitého hlediska až NEmá konkurenci :yes: )
Pěkný den (třeba s Citroën(em) C6 😄 )
C6 asi čekají "zvýšené" prodeje od září, kdy "dorazí" nový dvou-turbový motor V6 3.0 HDi (psalo se tu o něm v souvislosti s Jaguar - "dole" BIG velké turbo, horní otáčky "obstarává" to menší - jsem docela "zvědavá" :yes: 😄 )
Co se podvozku Citroën C6 týče - tak nějak NEMÁ KONKURENCi - jde o "par excellence" skvěle sofistikované řešení😒br /> Není tam jen "běžný-vylepšený" HYDRACTIVE III. Plus (co se dává do "vyšších" verzí C5), ale zcela nový - málem "geniální" systém s "AKTIVNí REGULACí TLUMENí" = vůz reguluje NEJEN tuhost a světlou výšku podvozku (dle momentální situace - započítává se KDE JAK PO ČEM jedete atd.), ale k tomu "navíc" zajišťuje (vyrábí/dodělává) i "ZPĚTNÝ ÚTLUM"
Co ve výsledném efektu znamená, že jízda Citroën(em) C6 působí tak trochu jako by vůz byl "ZAVĚŠEN" na lanech (jeřábu) a plul těsně NAD povrchem silnice a jeho kola kopírovala vozovku jen "kmitajíc" v amplitudě nerovností povrchu po němž se pohybujete/jedete.
Přeloženo: POCITOVĚ něco podobného můžete zažít JEN a POUZE v těch NEJ- a TOP modelech několik (opravdu) "prémiových" značek
Shrnuto: Citroën C6 je jízdně zcela "fantastický/famózní" vůz (který z určitého hlediska až NEmá konkurenci :yes: )
Pěkný den (třeba s Citroën(em) C6 😄 )
ČIKO
Datum: 09.02. 10:44Autor: GTI
Někdo to DS udělat musel, ořezaný kapkovitý tvar (kapku) říznutý francouzským šmrncem padesátých let, Coco, a tak... Nic pro ostrého drzka (v té době jsi musel mít Lancii). A kam to ovšem dospělo vidíme dnes všichni - než Crosser. Navíc, tohle ocenění učinili designéři, ti tedy posuzovali karoserii z úplně jiného pohledu, než ty, to pochop. Stranou šla praktičnost, velikost kufru, místo vzadu a tak. Koneckonců, proto se DS také už (na rozdíl třeba od 911ky) dlouho, hodně dlouho nevyrábí. Na současné postavení Citroenu bohužel tahle silniční ikona své doby nemá vliv takřka žádný. Ostatně tehdy (paradoxně) ovlivnila DSka než ... sama sebe. Designově jde vlastně než o takového protáhlého... VW Brouka :yes:
Datum: 09.02. 10:44Autor: GTI
Někdo to DS udělat musel, ořezaný kapkovitý tvar (kapku) říznutý francouzským šmrncem padesátých let, Coco, a tak... Nic pro ostrého drzka (v té době jsi musel mít Lancii). A kam to ovšem dospělo vidíme dnes všichni - než Crosser. Navíc, tohle ocenění učinili designéři, ti tedy posuzovali karoserii z úplně jiného pohledu, než ty, to pochop. Stranou šla praktičnost, velikost kufru, místo vzadu a tak. Koneckonců, proto se DS také už (na rozdíl třeba od 911ky) dlouho, hodně dlouho nevyrábí. Na současné postavení Citroenu bohužel tahle silniční ikona své doby nemá vliv takřka žádný. Ostatně tehdy (paradoxně) ovlivnila DSka než ... sama sebe. Designově jde vlastně než o takového protáhlého... VW Brouka :yes:
jeden týpek tady tvrdil, že je všeobecně známým faktem, že inspirací pro model DS byl brouk 😉
Ovsem se znacne prumernym (ted nemluvim o kvalite zpracovani) a nedotazenym interierem :no: , snad krome sedacek a vyplni dveri... Vykonove naprosto nedostatecnymi a slabymi motory na danou tridu. Asi dosly prachy pri vyvoji nebo nekdo az moc spechal a nedomyslel to az do konce, bohuzel! 😒
Kdyby tohle auto nebylo uvnitř kombinací C5 a P407, kdyby to nemělo stejná autorádia, ovládací prvky, nevypadalo jako holobyt, ale jako reprezentativní sedan, u nějž nesedí majitel jen vzadu na sedačce, prodával by se více. Tohle auto je z venku extrémně exkluzivní a prý velice pohodlné (myslím podvozkově, ale soudit nemohu - neřídil jsem).
Škoda škoda škoda 😒
Škoda škoda škoda 😒