Exige bylo dříve „jen“ kupé odvozené od Lotusu Elise. Rok po příchodu šestiválcové verze se role definitivně mění, Exige je zkrátka vyšší modelovou řadou.
Tohle je nejzábavnější koncept auta, jaké znám. Karosérií dospělé auto, targa (klasický kabriolet nemá prakticky význam, nad 50 km/h stejně musí být na zadních sedačkách deflektor a ten v rychlostech nad 80 km/h je neuvěřitelně hlučný), váhou auto závodní a konečně i motor s pořádným objemem a zvukem. Opel Speedster se stejnou platformou bylo mé nejzábavnější auto, jen mne trápil ten zvuk dvoulitru, bylo to takové nedospělé auto a také mělo chyby díky Opelu. Nádhera po všech stránkách! [odkaz]
Mě se hodně moc líbí, interiéru bych asi i něco málo odpustil. Aktuální, ale jednoduchý a rozpoznatelný exteriér. Líbí se mi, že je to stále svoje značka, ale bez odéru kusových produkcí. Cena je na hranici snesitelnosti.
1176kg a 258Kw :yes: , z 0-100 za neuveritelne 4s a pritom to nemusi mat ani 600 koni 3 turba a 2 tony vahy a 5 metrov dlzku a spotrebu 20 litrov a vybavu so vsetkym moznym aj nemoznym co clovek v zivote nevyuzije a odputava to pozornost ,
lotus vyraba auta ktore su skutocne sportove a tak nejako si predstavujem sportove auto ako to prezentuje lotus, sikovne, kompaktne, lahke, spartanske vo vnutri, , lotus , :yes::yes::yes: takto to ma vyzerat :yes:
taky lotus evora S [odkaz] je dodnes v tejto cene a triede neprekontalnym sportiakom ktory na ceste potrapi aj 2krat tak drahe "imidzovky" bez problemov a este aj super vyzera
mat tak 2-3 melony od Billa Gatesa v ruke s tym ze si mam za to kupit nejaky sportovy voz tak berem hocijaky lotus bez vahania , nic lepsie a zabavnejsie clovek pod pojmom sportove auto nenajde, lotus jasna volba v tomto smere, skutocne sportove auto , ziadna napuchnuta obyvacka na kolesach hrajuca sa na sportovca ale skutocny spartansky sportiak, lotus klobuk dole, mat prachy tak berem aj dva :yes: