Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nebral by som to tak tragicky, vela citatelov vie, ze je nejaky Holden, vela si to ani neprecita a my ostatni si to vsimneme. Ja som napr. nevedel, ze 2.8 T sa vozi az s Australie ;-)
Na Sk mame projekt Piano, je to o tom, ze za lepsie clanky si clovek zaplati pausal, aby boli dostupne na citanie. Je to okolo 3€ mesacne, ale zial, degraduje to kvalitu "obycajnych" clankov a tie zamknute nie su o tolko lepsie...
ktovie, co by pomohlo profesionalite auto webov. Asi ich iba menej navstevovat a pozerat konkurencne. A to bolo auto.cz jedno s prvych, ktore navstevujem odkedy som okolo roku 2000 pricuchol k netu...
Na Sk mame projekt Piano, je to o tom, ze za lepsie clanky si clovek zaplati pausal, aby boli dostupne na citanie. Je to okolo 3€ mesacne, ale zial, degraduje to kvalitu "obycajnych" clankov a tie zamknute nie su o tolko lepsie...
ktovie, co by pomohlo profesionalite auto webov. Asi ich iba menej navstevovat a pozerat konkurencne. A to bolo auto.cz jedno s prvych, ktore navstevujem odkedy som okolo roku 2000 pricuchol k netu...
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ci nie je aj problem v tom, ze interakcia redakcia-citatelia v diskusiach nefunguje. A to myslim aj tie slusne diskusie. Mam rad cesky web o mobiloch, nebudem pisat, kde redakcia v diskusiach casto reaguje, podakuje sa za kritiku, opravu info a nasledne zmeni clanok. Tuna si asi myslia, ved do 24 h clanok zmizne z main page a nik si ho nevsimne....
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
×
Sdílení komentáře
×
A) SS neni jediny export z Holdenu: [odkaz]
B) Na fotce v clanku je model, ktery se uz vice nez 3 roky nevyrabi.
C) Vyroba motoru v Port Melbourne nebude pokracovat.
D) Take neni uplne presne, ze "australská divize už delší dobu generuje ztráty": Financial result after tax:
- 2012: $152.8 million loss
- 2011:$89.7 million profit
- 2010 $112 million profit
Mě jen fascinovalo to, že po dvou letech ztráty GM zavře rám. Saab byl ztrátový nepřetržitě od doby kdy ho GM koupilo a zabalili to až po víc jak 20 letech. Nepřijde ti to zajímavý?
Jako expert a všeználek nám to jistle osvětlíš, tu diferenci mezi Saabem a Holdenem.
Kdy navíc Saab produkoval morálně a technicky vzato zastaralé vykopávky který nikdo krom nadšenců nekupoval.