Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Potvrzeno: Holden skončí s výrobou automobilů v roce 2017

11 komentářů

Gilgit
Pane Vaverko, nestacím se divit, dnes jen malá chybicka. Krome typických australských vozu se v Austrálii vyrábí taky Holden Cruze.
Vehiculum
No, ono je tam tech chybicek trosku vic.
A) SS neni jediny e😜ort z Holdenu: [odkaz]
B) Na fotce v clanku je model, ktery se uz vice nez 3 roky nevyrabi.
C) Vyroba motoru v Port Melbourne nebude pokracovat.
D) Take neni uplne presne, ze "australská divize už delší dobu generuje ztráty": Financial result after tax:
- 2012: $152.8 million loss
- 2011😳89.7 million profit
- 2010 $112 million profit
Gilgit
Más naprostou pravdu. Clánek jsem ve stresu rychle prelétl a tech chyb si nevsiml. Omlouvám se a sypu si popel na hlavu. Koho by taky napadlo, ze ten b.l.b.o.u.n Vaverka nedokáze pochopit ani informaci o soucasném zastavení výroby automobilu i motoru, které musí rozumet i malé díte.
Avatar - Anonym
Anonym
Jéje....pánům se nedaří druhým rokem a už začínaj balit krám. Zajímavý....Kdyby to takhle v historii uděllai všichni, tak dnes existuje ta s bídou 10 značek :no: :no:
Gilgit
Barrichello, nechápu ze svoji hloupost dávás tak na odiv. Uz jsem ti tady neco psal o Austrálii, ale je to marné. Takze si nejdrív neco o australském automobilovém prumyslu a ekonomice nastuduj.

V Austrálii je dnes výroba automobilu ekonomicky dost problematická. Ford koncí v roce 2016, GM v roce 2017 a jestli Toyota zustane je otázka. Zádní noví výrobci osobních automobilu tam v posledních desetiletích nezacali a ani se nic neplánuje. Proc asi?

Ty tvoje kecy, kdy omílás porád to samé, jiz zacínají být nudné. Pis o necem, cemu rozumís.
Avatar - Anonym
Anonym
Zato ty rozumíš všemu. Austrálie doslova požírá automobilky a nikdo tam nevyrábí a oni byly ještě předloni v zisku 90 mega. Zajímavý....

Mě jen fascinovalo to, že po dvou letech ztráty GM zavře rám. Saab byl ztrátový nepřetržitě od doby kdy ho GM koupilo a zabalili to až po víc jak 20 letech. Nepřijde ti to zajímavý?

Jako e😜ert a všeználek nám to jistle osvětlíš, tu diferenci mezi Saabem a Holdenem.
Kdy navíc Saab produkoval morálně a technicky vzato zastaralé vykopávky který nikdo krom nadšenců nekupoval.
Gilgit
Pane Vaverko, velice se Vám omlouvám. Ve stresu jsem rychle prelétl Vás text a pochválil Vás za to, ze v nem máte jenom jednu chybu. Jak ale správne upozornuje nick Vehiculum, nasekal jste jich tam tradicne vaverkovsky hned nekolik. Takze se jeste jednou omlouvám za témer pochvalu, uz se to nebude opakovat.

V této souvislosti by mne zajímalo, jak nízký stupen inteligence musí mít novinár, který jako vy napíse, ze výroba motoru bude pokracovat. Zajímavé by bylo vedet, kde jste to opsal, protoze informace GM jsou jasne srozumitelné.

Kazdopádne je treba ríct, ze v interní soutezi o nejneschopnejsího redaktora/spolupracovníka AutoBlesku.cz, ve které se utkávají esa Fokt, Micka a Vaverka (v abecedním poradí), jste opet tvrde zabodoval.

A ted vázne. Vaverko, jsi vázne tak neschopný nebo to jenom hrajes? Sekás chyby tam, kde by se normální clovek musel moc snazit, aby ty chyby udelal. Ty fakt nemás zádné ambice?

A jeste otázka pro pana séfredaktora. Pane Kovaríku, co tomu tady ríkáte? Pred pár mesíci jste tady psal neco o prestizi tohoto média. Myslel jste to vázne nebo to byla jenom taková legrace? Jak vedete tuto redakci? Je Vám jasné, ze za tento informacní odpad nesete odpovednost Vy? Podle vseho máte Vasi práci a tím i ctenáre na háku. Pokud tomu tak není, tak se ptám co podniknete pro to, aby zde byly k prectení korektní texty s minimem chyb.

Jaké dalsí prvky obsahuje Vase práce krome vítání hostu redakce a provádení techto hostu budovou, kdy Vás vzdy muzeme obdivovat na mnoha fotografiích?

Dokázete konkrétne odpovedet?
Avatar - sargis
sargis
Nebral by som to tak tragicky, vela citatelov vie, ze je nejaky Holden, vela si to ani neprecita a my ostatni si to vsimneme. Ja som napr. nevedel, ze 2.8 T sa vozi az s Australie 😉
Na Sk mame projekt Piano, je to o tom, ze za lepsie clanky si clovek zaplati pausal, aby boli dostupne na citanie. Je to okolo 3€ mesacne, ale zial, degraduje to kvalitu "obycajnych" clankov a tie zamknute nie su o tolko lepsie...
ktovie, co by pomohlo profesionalite auto webov. Asi ich iba menej navstevovat a pozerat konkurencne. A to bolo auto.cz jedno s prvych, ktore navstevujem odkedy som okolo roku 2000 pricuchol k netu...
Gilgit
Projekt Piano znám, s tím co o nem píses souhlasím.

Co by se dalo udelat pro kvalitu AutoBlesku.cz Na jedné strane tento web méne navstevovat, na druhé strane víc kritizovat. Pokud se najde jen nekolik nicku, které se vyjadrují kriticky, maji to v AutoBlesku.cz na háku. Takze víc kritizovat, SZ a emaily jednotlivým redaktorum i séfredaktorovi Kováríkovi, který se ovsem zdá být dost slabý, prípadne emaily vedení nakladatelství. Mozná by to neco zmenilo, mozná taky ne.
Avatar - sargis
sargis
Ci nie je aj problem v tom, ze interakcia redakcia-citatelia v diskusiach nefunguje. A to myslim aj tie slusne diskusie. Mam rad cesky web o mobiloch, nebudem pisat, kde redakcia v diskusiach casto reaguje, podakuje sa za kritiku, opravu info a nasledne zmeni clanok. Tuna si asi myslia, ved do 24 h clanok zmizne z main page a nik si ho nevsimne....
Gilgit
Presne tak. Zdejsí redakce nemá o interakci zájem.