Ekonomika
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přejít do diskuze
sargis
Nebral by som to tak tragicky, vela citatelov vie, ze je nejaky Holden, vela si to ani neprecita a my ostatni si to vsimneme. Ja som napr. nevedel, ze 2.8 T sa vozi az s Australie 😉
Na Sk mame projekt Piano, je to o tom, ze za lepsie clanky si clovek zaplati pausal, aby boli dostupne na citanie. Je to okolo 3€ mesacne, ale zial, degraduje to kvalitu "obycajnych" clankov a tie zamknute nie su o tolko lepsie...
ktovie, co by pomohlo profesionalite auto webov. Asi ich iba menej navstevovat a pozerat konkurencne. A to bolo auto.cz jedno s prvych, ktore navstevujem odkedy som okolo roku 2000 pricuchol k netu...
Na Sk mame projekt Piano, je to o tom, ze za lepsie clanky si clovek zaplati pausal, aby boli dostupne na citanie. Je to okolo 3€ mesacne, ale zial, degraduje to kvalitu "obycajnych" clankov a tie zamknute nie su o tolko lepsie...
ktovie, co by pomohlo profesionalite auto webov. Asi ich iba menej navstevovat a pozerat konkurencne. A to bolo auto.cz jedno s prvych, ktore navstevujem odkedy som okolo roku 2000 pricuchol k netu...
Vehiculum
No, ono je tam tech chybicek trosku vic.
A) SS neni jediny e😜ort z Holdenu: [odkaz]
B) Na fotce v clanku je model, ktery se uz vice nez 3 roky nevyrabi.
C) Vyroba motoru v Port Melbourne nebude pokracovat.
D) Take neni uplne presne, ze "australská divize už delší dobu generuje ztráty": Financial result after tax:
- 2012: $152.8 million loss
- 2011😳89.7 million profit
- 2010 $112 million profit
A) SS neni jediny e😜ort z Holdenu: [odkaz]
B) Na fotce v clanku je model, ktery se uz vice nez 3 roky nevyrabi.
C) Vyroba motoru v Port Melbourne nebude pokracovat.
D) Take neni uplne presne, ze "australská divize už delší dobu generuje ztráty": Financial result after tax:
- 2012: $152.8 million loss
- 2011😳89.7 million profit
- 2010 $112 million profit
Anonym
Zato ty rozumíš všemu. Austrálie doslova požírá automobilky a nikdo tam nevyrábí a oni byly ještě předloni v zisku 90 mega. Zajímavý....
Mě jen fascinovalo to, že po dvou letech ztráty GM zavře rám. Saab byl ztrátový nepřetržitě od doby kdy ho GM koupilo a zabalili to až po víc jak 20 letech. Nepřijde ti to zajímavý?
Jako e😜ert a všeználek nám to jistle osvětlíš, tu diferenci mezi Saabem a Holdenem.
Kdy navíc Saab produkoval morálně a technicky vzato zastaralé vykopávky který nikdo krom nadšenců nekupoval.
Mě jen fascinovalo to, že po dvou letech ztráty GM zavře rám. Saab byl ztrátový nepřetržitě od doby kdy ho GM koupilo a zabalili to až po víc jak 20 letech. Nepřijde ti to zajímavý?
Jako e😜ert a všeználek nám to jistle osvětlíš, tu diferenci mezi Saabem a Holdenem.
Kdy navíc Saab produkoval morálně a technicky vzato zastaralé vykopávky který nikdo krom nadšenců nekupoval.
sargis
Ci nie je aj problem v tom, ze interakcia redakcia-citatelia v diskusiach nefunguje. A to myslim aj tie slusne diskusie. Mam rad cesky web o mobiloch, nebudem pisat, kde redakcia v diskusiach casto reaguje, podakuje sa za kritiku, opravu info a nasledne zmeni clanok. Tuna si asi myslia, ved do 24 h clanok zmizne z main page a nik si ho nevsimne....
Anonym
Jéje....pánům se nedaří druhým rokem a už začínaj balit krám. Zajímavý....Kdyby to takhle v historii uděllai všichni, tak dnes existuje ta s bídou 10 značek :no: :no: