Profi
"Pneumatiky Continental pro autobusy: Pro autobusy"
Autor nadpisu sa ešte nevyspal zo silvestrovskej únavy? 😄
Autor nadpisu sa ešte nevyspal zo silvestrovskej únavy? 😄
petrumr
co je na tom divný Nadpis je, aby člověk věděl o čem to je.
Hlavne pre autobusy a pre autobusy. 😉
Gilgit
Je to tam v nadpisu dvakrát aby to pochopil i petrumr grand
>😁
petrumr
vy jste ten článek vůbec nečetli a ani jste nepochopili, proč ty pneu (70) mají na bočnici ty dírky, prostě intelektuáli se ozvou vždy.
Gilgit
Petrumre grande, más jiste pravdu, ze tobe inteligence nehrozí. Ale jeste porád cekám, ze se pochlubís, jak te mucili ti komunisti. Jestli ti pri tom mucení neudelali na bocnicích hlavy nejaké dírky, tím by se hodne vysvetlilo.
petrumr
Komunisti neuměli vyrobit sníženou (70) pro mhd natož zesílenou bočnici s kontrolníma ukazatelama opotřebení zesílení pro najíždění na obrubníky na zastávkách. Stačí tak? ty technický negramoto >😁
Gilgit
Ale já jsem myslel ty dírky, které udelali tobe do tvé hlavy pri tom mucení.
petrumr
negramoto, nepiš nesmysly. V technické diskuzy jsi nula.
Gilgit
Ale já nejsem technik, nikdy jsem to o sobe netvrdil. Ty jsi zase nula ve vsech jiných oblastech. Az na ty dírky do hlavy, které ti tam udelali ti komunisti pri tom údajném (samozrejme tebou vymysleném) mucení.
Spíš dobrá je věc je ta kontrola tlaku. Vzhledem k tomu, že ta přiblblá EU schválila to povinné TPMS pro auta vypuštěná z továrny po 1.11.2014. Tak ta auta musí mít uvnitř kola ventil na kontrolu tlaku. A jak je samozřejmě v rámci obecného loby známé, tak systém nepřímé kontroly přes čidla ABS a ESP se do legislativy bohužel nakonec nevešel. Což se koncovému uživateli dost prodražší v případě, že bude užívat kompletní letní a zimní sadu, páč ten ventil stojí kolem 1500 a musí se koupit čtyři.
Každá taková blbůstka, kterou tady uvádí continental, nebo něco podobného dělá i Bridgestone a Michelin bude ty ventily slevovat protože to plánují uvést i do osobních, což je pro zákazníka dobře.
295/80 a 315/80 R22.5 v Puchove