Profi
Gilgit
Ale já nejsem technik, nikdy jsem to o sobe netvrdil. Ty jsi zase nula ve vsech jiných oblastech. Az na ty dírky do hlavy, které ti tam udelali ti komunisti pri tom údajném (samozrejme tebou vymysleném) mucení.
petrumr
Komunisti neuměli vyrobit sníženou (70) pro mhd natož zesílenou bočnici s kontrolníma ukazatelama opotřebení zesílení pro najíždění na obrubníky na zastávkách. Stačí tak? ty technický negramoto >😁
Gilgit
Petrumre grande, más jiste pravdu, ze tobe inteligence nehrozí. Ale jeste porád cekám, ze se pochlubís, jak te mucili ti komunisti. Jestli ti pri tom mucení neudelali na bocnicích hlavy nejaké dírky, tím by se hodne vysvetlilo.
No to je byznis kamaráde😄 Víš kolik na tom trhnou výrobci čidel a hlavně autorizované servisy, které budou muset každé auto protáhnout diagnostikou. Kolik těch čidel se zničí při jízdě na těch našich tankodromech, když zákon schválnosti je ten, že vymeteš brutální díru zrovna v místě, kde je ten ventil a guma jak se prohne ho poškodí...to je všechno o penězích. Jednoduchost a hlavně myšlení na koncového uživatele je až na posledním místě, ten je tu od toho, aby to platil..
petrumr
no já budu mět na CGP kontrolu přes ty čidla a fakty nevím, proč tohle nejde, je to spolehlivý, levný.
No, mohla by být, protože Mitas tam otevřel nový provoz, tak by se to v něm mohlo dělat, protože takovou kapacitu by starý otrokovický provoz nezmáknul.
Spíš dobrá je věc je ta kontrola tlaku. Vzhledem k tomu, že ta přiblblá EU schválila to povinné TPMS pro auta vypuštěná z továrny po 1.11.2014. Tak ta auta musí mít uvnitř kola ventil na kontrolu tlaku. A jak je samozřejmě v rámci obecného loby známé, tak systém nepřímé kontroly přes čidla ABS a ESP se do legislativy bohužel nakonec nevešel. Což se koncovému uživateli dost prodražší v případě, že bude užívat kompletní letní a zimní sadu, páč ten ventil stojí kolem 1500 a musí se koupit čtyři.
Každá taková blbůstka, kterou tady uvádí continental, nebo něco podobného dělá i Bridgestone a Michelin bude ty ventily slevovat protože to plánují uvést i do osobních, což je pro zákazníka dobře.
Spíš dobrá je věc je ta kontrola tlaku. Vzhledem k tomu, že ta přiblblá EU schválila to povinné TPMS pro auta vypuštěná z továrny po 1.11.2014. Tak ta auta musí mít uvnitř kola ventil na kontrolu tlaku. A jak je samozřejmě v rámci obecného loby známé, tak systém nepřímé kontroly přes čidla ABS a ESP se do legislativy bohužel nakonec nevešel. Což se koncovému uživateli dost prodražší v případě, že bude užívat kompletní letní a zimní sadu, páč ten ventil stojí kolem 1500 a musí se koupit čtyři.
Každá taková blbůstka, kterou tady uvádí continental, nebo něco podobného dělá i Bridgestone a Michelin bude ty ventily slevovat protože to plánují uvést i do osobních, což je pro zákazníka dobře.
petrumr
vy jste ten článek vůbec nečetli a ani jste nepochopili, proč ty pneu (70) mají na bočnici ty dírky, prostě intelektuáli se ozvou vždy.
Autor nadpisu sa ešte nevyspal zo silvestrovskej únavy? 😄