Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche 911 Targa: Další otevřená 911 se vrací do minulosti

Nejnovější generace 911 Targa se svým designem vrací k původnímu modelu z roku 1965. Skládání střechy je ale řešeno moderním způsobem.
Zpět na článek
14. 1. 2014 01:38
14. 1. 2014 08:42
14. 1. 2014 06:40
14. 1. 2014 07:56
14. 1. 2014 08:12
14. 1. 2014 08:33
14. 1. 2014 08:45
14. 1. 2014 10:36
14. 1. 2014 11:03
14. 1. 2014 11:58
14. 1. 2014 14:34
14. 1. 2014 15:42
14. 1. 2014 08:35
14. 1. 2014 08:43
14. 1. 2014 09:14
14. 1. 2014 15:22
14. 1. 2014 08:03
14. 1. 2014 08:42
14. 1. 2014 12:26
14. 1. 2014 08:53
14. 1. 2014 09:15
14. 1. 2014 10:26
14. 1. 2014 15:44
14. 1. 2014 20:56
14. 1. 2014 22:04
14. 1. 2014 01:38
střecha
Možná už to ty němcí krapet přeháněj....kvůli přemístění kousku plátna nad hlavou z toho udělat takovej orloj. Myslim že by nikoho nezabilo sundat to, složit a mrskout to do kufru pod přední kapotu třeba normálně rukama. Takhle ten pseudo ochrannej rám působí opravdu nesmírně užitečně a krásně s tim srancem z kousků těsnění na vnitřní hraně (viz detaily z výstav různě na internetech)

Na závěr bych rád vypíchnul že se mi tenhle rámovej návrat k oldskůlu líbí, a to hodně, ale... zase když už tak už, a ne z toho udělat stylistický cvičeníčko co je pak potřeba obejít takovou inženýrskou vifikundací. Na první pohled velmi efektní, na druhej lehce komický.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bubáq
14. 1. 2014 08:42
Re: střecha
Dovolím si nesouhlasit. Znám "vynálezy", které podle mého do auta opravdu nepatří (dotykové displeje...), ale takhle zvládnutá targa střecha je prostě krásná... I když za ní budou kupci platit dost nesmyslnou částku. Ale tohle elegantní řešení prostě k Porsche patří!
Znovu jsem se zamiloval...
Avatar - Leg
14. 1. 2014 06:40
Štvorkolka
Mám taký pocit, že v predchádzajúcom článku bola fotka červenej Targy s nápisom 911 Targa S na veku zadného kufra. Človek má potom dojem, že tentoraz budú robiť Targy aj bez štvorkolky a zasa nič.

Dizajnové riešenie nemá chybu, s ohľadom na masivny strieborný oblúk bude Targa trochu citlivá na výber farby. Samotné skladanie strechy je nečakane vtipné a elegantné, som zvedavý, či to bude fungovať v nejakej rozumnej rýchlosti.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dylan McKay
14. 1. 2014 07:56
Páni!
Tak tohle je pro mě ta nejkrásnější 911 ze všech. Výborný nápad s uložením střechy bez jakéhokoli omezení, ať už nechávat střechu v garáži nebo snad mít nepoužitelný kufr.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Dinar
14. 1. 2014 08:12
Re: Páni!
Souhlas, je to paráda, jak designově tak technicky, ta střecha je lahůdka. :yes:
Avatar - sargis
14. 1. 2014 08:33
Re: Páni!
Presne tak, parada...paci sa mi ten retro styl. Skoda, ze nerobia aj Caymana Targu, asi by si uz v ramci znacky prilis konkurovali...
Avatar - Ji/Ri
14. 1. 2014 08:45
Re: Páni!
....takhle nadšeného jsem Tě tu ještě neviděl.... že tys to psal levou a pravou podepisoval papír s nápisem Targa? ;-) ...nicméně souhlas. Je to dokonalé.
Avatar - Dinar
14. 1. 2014 10:36
Re: Páni!
Já chci 911ku, co má v rodném listě zhruba stejné datum jako já. Hledá mi ji známý v D, už jsem tři auta viděl a zatím to furt není ono. A raději bych klasické kupé, nejlépe esko, jenže těch je jak šafránu, bude-li nakonec pěkná targa, no problem. ;-)
14. 1. 2014 11:03
Re: Páni!
Pán je klasik. :yes:
Avatar - Ji/Ri
14. 1. 2014 11:58
Re: Páni!
...v té době se ještě ale nevyráběla nebo jo? >:D ;-) ...vím vím :-)
Avatar - white label
14. 1. 2014 14:34
Re: Páni!
To víš, veteránská 911ka ve slušném je dneska vzácnost... ;-)
Možná, že když vezmeme dvě najednou, dostaneme množstevní slevu. >:-[]

P.S. Zatím mám o deset let mladší motorku a o 11 let mladší manželku. A první žena byla mladší o devět let, takže když dám ty dvě čísla dohromady, doj(e)du tam, kde obvykle končí motoristické sny a s nimi i cesty...
Avatar - Ji/Ri
14. 1. 2014 15:42
Re: Páni!
..neboli Whiteova automanželkomatematika.... :-)
14. 1. 2014 08:35
Re: Páni!
Moje řeč! Nádhera! :yes:
Avatar - Ji/Ri
14. 1. 2014 08:43
Re: Páni!
...je nejkrásnější!
14. 1. 2014 09:14
Re: Páni!
Dříve byl plátěný díl skládací, takže s použitelností kufru nebyl problém. Jen jsi musel zastavit, střechu rozložit a nainstalovat. Což asi nezapadá do představy o pohodlí 21. století.
Avatar - white label
14. 1. 2014 15:22
Re: Páni!
To ano, ale objem (už tak malého) "předního" kufru podstatně zmenšil i ten složený panel...
Avatar - 3_diamanty
14. 1. 2014 08:03
vydarene
nepochybne vydareny vzhlad aj system sklapatelnej vrchnej casti strechy ale z mojho pohladu sa mi klasika s klasickymi zadnymi stlpikmi a okienkom predsa len pozdava viac [odkaz] a aj ked carrery moc nemusim radsej by som siahol po klasike ako po targe ak by som musel
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ji/Ri
14. 1. 2014 08:42
Re: vydarene
...dnes prosím vynech.
Avatar - 3_diamanty
14. 1. 2014 09:49
Re: vydarene
poprosim nereaguj na mna ok?

;-)

dakujem pekne

s uctou kia-world :-)
Avatar - Ji/Ri
14. 1. 2014 12:26
Re: vydarene
vpořádku....jen, prosím, pod takovými ikonami vynech ty poslanecké řeči. ;-) :-)
Avatar - Ji/Ri
14. 1. 2014 08:41
Nine Eleven .......
Krásné! Skládání střechy vtipné.... Má někdo kompletnější model než je 911? ...myslím tím sporťák...light, kabrio, kupé, 4x4,ryzí sport, targa..... zůstávají věrni tradici: sporťák pro každý den.
911 x :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ozzman
14. 1. 2014 08:53
Must have
k tomu neni co dodat a to mi jindy více přitahují italské krásky :yes:
Rozbalit vlákno
0
14. 1. 2014 09:15
STYL STYLŮ
Styl, přívlastek, který auta doprovází skutečně od první sekundy jejich vzniku. Styl je vyjádřením takové kvality auta, která se dotýká životem společnosti destilované estetiky, vkusu, jakéhosi zobecnění, koncentrátu představ početně nemalé komunity, která do auta promítá své umělecké, kulturní, vizuální představy, a zpětně pak daný vůz do představ společnosti jako celku vrůstá.

Absolutním vítězem kategorie stylu je - Porsche 911. Auto, které je pro svou přístupnou cenu dostupné natolik velkému počtu zájemců, že na silnicích nestrádá a současně není devětsetjedenáctek tolik, aby snad hrozilo jejich hodnotové rozmělňování. Porsche 911 je dokonalý vůz, je to střed středů celého světa aut. Zrozený z obrovské lásky, umanutosti a nadšení. Cenná na devětsetjedenáctce je především její neokázalost, její zcela přirozený status sportovního nářadí, který se netváří jako produkt výjimečný, on prostě vyjímečný byl, je a nadále bude. Styl Porsche současně přerůstá ve společnosti kategorii stylu v pojem ikona a s odkazem na dobu vzniku i – legenda.

Psaní o stylu je samozřejmě psaní o pravdě, o vnitřní pravdě. Dnešním tématem byl styl stylů, tedy psali jsme o světě pověstných „bullittů“, o světě eurodrzků, o světě ostrých pohledů, zbělených kotníků na volantu, jasných vizí a čestných postojů, však to znáš – strniště, ray-ban, orloj swiss made, jemně okoralý srdce, na duši sem tam záplata, hlubokej tmavomodrej pohled, a ručně šitý kožený kopyta. Nic pro antoušky, kloboukáře, táty hub, bychaře a ineisty. A že jich je…

SLOGAN: PORSCHE 911 TARGA? Styl stylů.

BRAVO PORSCHE :yes: :yes: :-!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - KANKUNEN
14. 1. 2014 10:10
Re: STYL STYLŮ
:yes: Parádní text :yes:

Kdo ti dal to mínus by mě fakt zajímalo, asi by 911 měla mět víc místa aji větší kufr. ;-)
14. 1. 2014 10:26
Re: STYL STYLŮ
Dnes na výbornú. :yes:

K tomu predposlednému odseku, nemusí to byť ani swiss made [odkaz] niekedy stačí len german made, alebo aj japan made. Hlavne aby to s tým swiss made nedopadlo takto: [odkaz] , kde sú známi hodinári Armani a Hilfiger nech im ukážu ako sa to robí. :no:
Avatar - davy
14. 1. 2014 14:41
téměř dokonalé
Jde o téměř dokonalé skloubení mnoha vlastností auta. Koncepce targa je z mého pohledu mnohem praktičtější a bezpečnější než kabrio, kde stejně bez zadního větrného deflektoru nelze jet a při velké plátěné střeše(zatažené) není slyšet vlastního slova. Navíc k tomu je targa bezpečnější při převrácení i bočním nárazu.

Škoda, že střešní panel je hadr a ne pevný díl. Z vlastní zkušenosti je rozdíl především v aerodynamickém hluku. S hadrem se při svižné jízdě nedá se spolujezdcem komunikovat, poslouchat hudba nebo telefonovat. S pevným dílem je to téměř identické, jako v kupé.

Je také škoda, že není možnost zadokolky pro větší zábavnost při průjezdu v zatáčkách, řízení plynem a pod.

Takže za mne téměř dokonalé auto, které mne nadchlo.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - white label
14. 1. 2014 15:03
Re: téměř dokonalé
Já bych ten "hadrový" panel zas tak nepodceňoval, jednak se jedná o 911ku (tedy vůz za nemalou sumičku), ale hlavně se píše rok 2014 a dnešní možnosti ohledně materiálů jsou zase jinde, než dřív.
Takže počkejme na reálné testy.
A na zimu zřejmě bude i nějaká "hardtopová" verze střešního panelu, tak jako tomu bylo i u první 911 targa.
Avatar - davy
14. 1. 2014 16:27
Re: téměř dokonalé
Má zkušenost plátěné targy vs plastové/ karbonové je pouze několik let stará, tedy velký rozdíl dnes nebude a hlučnost uvnitř prostě bude vyšší, než u panelu. Pevný díl by opticky působil lépe- jako kupé, což je výhoda konceptů CC. Náhrada pevného panelu možná bude, ale při tom automatickém stahování maximálně pevný, ručně nasazovací panel a to už není ono. Pak bych raději volil auto za poloviční cenu se silnějším motorem, které se posunulo díky Bilstein tlumičům na úroveň evropských supersportů, tedy Corvette C7.
Avatar - white label
14. 1. 2014 17:38
Re: téměř dokonalé
Rozumím, ale kdy naposledy byla možnost zkusit novou! 911ku (targu!) s plátěným střešním panelem? Třeba nás Porsche překvapí podobně, jako s tím "polykáním" panelu pod pevné zadní sklo.
14. 1. 2014 18:12
Re: téměř dokonalé
Je to asi v první řadě otázka kvality provedení. S moderními soft topy nemám problém. I u kabrioletu je ve střeše plát z kompozitu. I tenhle panel je vícevrstvý a na hořčíkovém rámu. U kabrioletu je to spíš takový hybrid pevné a plátěné, tak trochu pevná střecha potažená plátnem.
Avatar - petrumr
14. 1. 2014 15:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - davy
14. 1. 2014 16:28
Re: téměř dokonalé
Přesně tak, pevná, zatmavovací střecha by byla dokonalým řešením. K tomu možnost volby zadokolky a je to dokonalé auto- skloubení několika najednou a pak i za tu cenu by se o tom dalo uvažovat, místo dvou levnějších, rozdílných konceptů.
Avatar - salamoon
14. 1. 2014 21:10
Re: téměř dokonalé
mozno bude "hardtop" ako priplatkova vybava....
Avatar - salamoon
14. 1. 2014 20:56
WTF Video
45 sekund na architekturu(hoci zaujimavu),10 na auto a system otvarania.... 8-s :no:

keby niekoho zaujimalo [odkaz]

inak to bude popri RCZ asi jedine auto,ktoreho zadne sklo stoji viac,ako predne >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - davy
14. 1. 2014 22:04
Re: WTF Video
Pěkné video, díky! Mechanismus je to opravdu zajímavý, ale tolika prvky musí být nutně mezi nimi mnoho prvků těsnících a to bude brzy odcházet... A stejně drahé přední a zadní sklo měla C6:-)