Novinky
Provocateur
Ty 4 týmy je třeba si užít, protože víc jich v nejbližších letech s největší pravděpodobností nebude. Citroen odejde, M-Sport udrží Fiestu jakžtakž konkurenceschopnou ještě letošní rok. Takže od příští sezony asi uvidíme jen 2 tovární týmy. A do budoucna těžko říct, aby někdo překonal VW, tak by potřeboval hodně velkej rozpočet. V současné situaci mě napadá jen Toyota, jinak se do WRC nikdo moc nepohrne.
Osobně bych viděl budoucnost WRC ve "vylepšených" R5, jinak to bude šampionát 2, max. 3 automobilek na následující dlouhý roky.
Osobně bych viděl budoucnost WRC ve "vylepšených" R5, jinak to bude šampionát 2, max. 3 automobilek na následující dlouhý roky.
Provocateur
Nahradí ji příští rok R5, ale předpokládám, že ji bude Škoda nasazovat především v Mistrovství Evropy.
mischelin
Jezdit bude ale v nižších třídách. Tu hlavní třídu WRC má koncern jako svého zástupce Polo R WRC 😄
info@competizione.cz
M-Sport je soukromý tým a Citroen je sice papírově továrním týmem, ale rozpočet má ve srovnání v VW nebo Hyundaiem směšný.
Navíc jezdecká sestava Citroenu letos opět na vítězství nevypadá...
Co by bylo fajn zmínit je skutečnost, že Polo R WRC vzniklo na Fabii S2000 a nebýt Škoda Motorspot, žádný projekt WRC by se u VW nekonal.
Ale ať tak nebo tak, konečně nás letos čeká sezona se 4 týmy, což tu dlooooouho nebylo, a to znamená konkurenci a tím pádem slibuje rok 2014 v rally po letech opět zajímavou podívanou.
Navíc jezdecká sestava Citroenu letos opět na vítězství nevypadá...
Co by bylo fajn zmínit je skutečnost, že Polo R WRC vzniklo na Fabii S2000 a nebýt Škoda Motorspot, žádný projekt WRC by se u VW nekonal.
Ale ať tak nebo tak, konečně nás letos čeká sezona se 4 týmy, což tu dlooooouho nebylo, a to znamená konkurenci a tím pádem slibuje rok 2014 v rally po letech opět zajímavou podívanou.
U Toyoty prý běží vývoj Yarisu WRC v utajení, tak se třeba dočkáme.