Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A8 L Security pro dokonalé bezpečí

Vlajková loď ingolstadtské automobilky bude i ve svém modernizovaném provedení nabízena v provedení Security, odolávajícímu střelbě i výbušninám.
Zpět na článek
15. 1. 2014 20:35
15. 1. 2014 21:16
15. 1. 2014 22:06
15. 1. 2014 22:44
15. 1. 2014 23:45
16. 1. 2014 08:30
16. 1. 2014 09:14
16. 1. 2014 10:10
16. 1. 2014 10:13
16. 1. 2014 10:37
15. 1. 2014 20:50
15. 1. 2014 22:45
15. 1. 2014 23:33
15. 1. 2014 23:58
16. 1. 2014 00:27
16. 1. 2014 12:02
16. 1. 2014 13:39
16. 1. 2014 13:46
16. 1. 2014 14:17
Avatar - RWD
15. 1. 2014 20:35
super
To že Audi tuto verzi neustále udržuje naživu je důkaz že si své kupce najde... Pro narkobarony a mafiánské bosy je to auto šité na míru :-) Každopádně Audi :yes:
Rozbalit vlákno
9
15. 1. 2014 21:16
Re: super
Například Netanyahu jezdí v A8L Security.
Avatar - white label
15. 1. 2014 22:06
Re: super
Proč není i verze s V8 TDI? Nafta je jako palivo přece jen bezpečnější a má větší dojezd při stejně velké nádrži.
15. 1. 2014 22:44
Re: super
Jo, to je zajímavá otázka. Asi jim jde o výkon (a prestiž). D3 nabízela v téhle třídě s balistickou ochranou jen dvanáctiválce (standardní nabídka osmiválců je novinka), pokud vím. I když výkon dnes už není takový problém. A tolik zákazníků preferujících naftu asi nebude.

Předpokládám, že by ti tam 4,2 TDI na přání strčili. Už to udělali v minulosti.
15. 1. 2014 23:45
Re: super
Ja si myslim ze to co uvolnili je proste jen pro "casopisy" jiny to asi bude kdyz tam clovek brnkne a rekne jim co za kolik chce....
Avatar - RWD
16. 1. 2014 08:30
Re: super
Tak předpokládám že by se tam vešlo i 6.0TDI V12 z Q7, kde s 368kW a 1000Nm by měl oproti benzínovému dvanáctiválci o 375Nm navíc což by se při hmotnosti tohoto drobečka určitě hodilo.
16. 1. 2014 09:14
Re: super
To má ale jenom na klice, otázka je, jaký bude mít krouťák na kole.
16. 1. 2014 10:10
Re: super
Nebyl bych si tím úplně jistý. Q7 stojí na jiné platformě a do A8 se nevejde ani klasický benzínový dvanáctiválec (proto používají W12).
16. 1. 2014 10:13
Re: super
V předešlé generaci ale benzínový W12 byl, na tom se něco v té nové změnilo?
Edit: V tvém editu, provedeném před vložením mého příspěvku, uvedeno vše na pravou míru :-)
16. 1. 2014 10:37
Re: super
Klasickým jsem myslel čisté V. Jen jsem doplnil, že by to měl být důvod, proč mají W12. Ostatně se stačí podívat, jak pod kapotou A8 vypadá V8 TDI.
15. 1. 2014 20:50
ok
mě by zajímalo jak takhle 3tunka filtruje nerovnosti, velká hmotnost, vzduch, balony... musí s tím být dobrý svezení :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
8
15. 1. 2014 22:45
Re: ok
Ty balóny jsou run-flaty. ;-)
Avatar - white label
15. 1. 2014 23:33
Re: ok
Jasně, nemohou to být klasické "bezdušáky". Přesto, všiml sis toho "megabalónu" při údajném 19" disku. Pokud je rozměr (255/70/19") uvedený v článku pravdivý, je profil pneumatik (proti běžným verzím A8 s rozměrem 255/45/19") skoro o 6,5 cm (přesně 63,75 mm) vyšší, čímž se logicky zvedne i hodnota obvodu kola/pneumatiky.
Jinak designově tahle (údajně) 19"ka odpovídá kovaným 20" (částečně leštěným) kolům s 10 paralelními paprsky nabízeným (i před faceliftem) pro běžné verze A8.
15. 1. 2014 23:58
Re: ok
Audi uvádí, že jsou v základu kované 19" a na nich pneumatiky 255/720 (tedy 255/50).
Avatar - white label
16. 1. 2014 00:27
Re: ok
Potom jsou údaje v článku (...19palcová kola s pneumatikami 255/70...) zkreslené/nesprávné. To by znamenalo jen 5%ní rozdíl v profilu pneumatiky, tedy rozdíl někde na úrovní rozdílu mezi A6 a A6 Allroad.
16. 1. 2014 12:02
Re: ok
No ja presel z kovanych letnich u A6 z 20" na 17" zimni a komfort je snad ještě horsi (tedy jak který typ der)...mozna hodne delaji KOVANA kola proti obyc.litym...a asi i výrobce pneu...
16. 1. 2014 13:39
Re: ok
Jakože by litá kola líp absorbovala rázy na rozdíl od kovaných? To snad nemůžeš myslet vážně. Jedině, že by to lité kolko "vylili" z gumených medvídků.
16. 1. 2014 13:46
Re: ok
Ne, myslel jsem, ze je lehci, samozrejme ne ze je mekci ;-)