Novinky

Zpět na článek

Audi A8 L Security pro dokonalé bezpečí

19 komentářů

Avatar - RWD
RWD
To že Audi tuto verzi neustále udržuje naživu je důkaz že si své kupce najde... Pro narkobarony a mafiánské bosy je to auto šité na míru 😄 Každopádně Audi :yes:
_MT_
Například Netanyahu jezdí v A8L Security.
Avatar - white label
white label
Proč není i verze s V8 TDI? Nafta je jako palivo přece jen bezpečnější a má větší dojezd při stejně velké nádrži.
_MT_
Jo, to je zajímavá otázka. Asi jim jde o výkon (a prestiž). D3 nabízela v téhle třídě s balistickou ochranou jen dvanáctiválce (standardní nabídka osmiválců je novinka), pokud vím. I když výkon dnes už není takový problém. A tolik zákazníků preferujících naftu asi nebude.

Předpokládám, že by ti tam 4,2 TDI na přání strčili. Už to udělali v minulosti.
Vencator
Ja si myslim ze to co uvolnili je proste jen pro "casopisy" jiny to asi bude kdyz tam clovek brnkne a rekne jim co za kolik chce....
Avatar - RWD
RWD
Tak předpokládám že by se tam vešlo i 6.0TDI V12 z Q7, kde s 368kW a 1000Nm by měl oproti benzínovému dvanáctiválci o 375Nm navíc což by se při hmotnosti tohoto drobečka určitě hodilo.
pargi
To má ale jenom na klice, otázka je, jaký bude mít krouťák na kole.
_MT_
Nebyl bych si tím úplně jistý. Q7 stojí na jiné platformě a do A8 se nevejde ani klasický benzínový dvanáctiválec (proto používají W12).
pargi
V předešlé generaci ale benzínový W12 byl, na tom se něco v té nové změnilo?
Edit: V tvém editu, provedeném před vložením mého příspěvku, uvedeno vše na pravou míru 😄
_MT_
Klasickým jsem myslel čisté V. Jen jsem doplnil, že by to měl být důvod, proč mají W12. Ostatně se stačí podívat, jak pod kapotou A8 vypadá V8 TDI.
4bytelnýkola
mě by zajímalo jak takhle 3tunka filtruje nerovnosti, velká hmotnost, vzduch, balony... musí s tím být dobrý svezení :yes: :yes:
_MT_
Ty balóny jsou run-flaty. 😉
Avatar - white label
white label
Jasně, nemohou to být klasické "bezdušáky". Přesto, všiml sis toho "megabalónu" při údajném 19" disku. Pokud je rozměr (255/70/19") uvedený v článku pravdivý, je profil pneumatik (proti běžným verzím A8 s rozměrem 255/45/19") skoro o 6,5 cm (přesně 63,75 mm) vyšší, čímž se logicky zvedne i hodnota obvodu kola/pneumatiky.
Jinak designově tahle (údajně) 19"ka odpovídá kovaným 20" (částečně leštěným) kolům s 10 paralelními paprsky nabízeným (i před faceliftem) pro běžné verze A8.
_MT_
Audi uvádí, že jsou v základu kované 19" a na nich pneumatiky 255/720 (tedy 255/50).
Avatar - white label
white label
Potom jsou údaje v článku (...19palcová kola s pneumatikami 255/70...) zkreslené/nesprávné. To by znamenalo jen 5%ní rozdíl v profilu pneumatiky, tedy rozdíl někde na úrovní rozdílu mezi A6 a A6 Allroad.
hihihi
No ja presel z kovanych letnich u A6 z 20" na 17" zimni a komfort je snad ještě horsi (tedy jak který typ der)...mozna hodne delaji KOVANA kola proti obyc.litym...a asi i výrobce pneu...
pargi
Jakože by litá kola líp absorbovala rázy na rozdíl od kovaných? To snad nemůžeš myslet vážně. Jedině, že by to lité kolko "vylili" z gumených medvídků.
hihihi
Ne, myslel jsem, ze je lehci, samozrejme ne ze je mekci 😉
pargi
😄