Novinky
mě by zajímalo jak takhle 3tunka filtruje nerovnosti, velká hmotnost, vzduch, balony... musí s tím být dobrý svezení :yes: :yes:
Ty balóny jsou run-flaty. 😉
Jasně, nemohou to být klasické "bezdušáky". Přesto, všiml sis toho "megabalónu" při údajném 19" disku. Pokud je rozměr (255/70/19") uvedený v článku pravdivý, je profil pneumatik (proti běžným verzím A8 s rozměrem 255/45/19") skoro o 6,5 cm (přesně 63,75 mm) vyšší, čímž se logicky zvedne i hodnota obvodu kola/pneumatiky.
Jinak designově tahle (údajně) 19"ka odpovídá kovaným 20" (částečně leštěným) kolům s 10 paralelními paprsky nabízeným (i před faceliftem) pro běžné verze A8.
Jinak designově tahle (údajně) 19"ka odpovídá kovaným 20" (částečně leštěným) kolům s 10 paralelními paprsky nabízeným (i před faceliftem) pro běžné verze A8.
Audi uvádí, že jsou v základu kované 19" a na nich pneumatiky 255/720 (tedy 255/50).
Potom jsou údaje v článku (...19palcová kola s pneumatikami 255/70...) zkreslené/nesprávné. To by znamenalo jen 5%ní rozdíl v profilu pneumatiky, tedy rozdíl někde na úrovní rozdílu mezi A6 a A6 Allroad.
No ja presel z kovanych letnich u A6 z 20" na 17" zimni a komfort je snad ještě horsi (tedy jak který typ der)...mozna hodne delaji KOVANA kola proti obyc.litym...a asi i výrobce pneu...
Předpokládám, že by ti tam 4,2 TDI na přání strčili. Už to udělali v minulosti.
Edit: V tvém editu, provedeném před vložením mého příspěvku, uvedeno vše na pravou míru 😄