Novinky
white label
2
Proč není i verze s V8 TDI? Nafta je jako palivo přece jen bezpečnější a má větší dojezd při stejně velké nádrži.
Přejít do diskuze
Jakože by litá kola líp absorbovala rázy na rozdíl od kovaných? To snad nemůžeš myslet vážně. Jedině, že by to lité kolko "vylili" z gumených medvídků.
No ja presel z kovanych letnich u A6 z 20" na 17" zimni a komfort je snad ještě horsi (tedy jak který typ der)...mozna hodne delaji KOVANA kola proti obyc.litym...a asi i výrobce pneu...
Klasickým jsem myslel čisté V. Jen jsem doplnil, že by to měl být důvod, proč mají W12. Ostatně se stačí podívat, jak pod kapotou A8 vypadá V8 TDI.
V předešlé generaci ale benzínový W12 byl, na tom se něco v té nové změnilo?
Edit: V tvém editu, provedeném před vložením mého příspěvku, uvedeno vše na pravou míru 😄
Edit: V tvém editu, provedeném před vložením mého příspěvku, uvedeno vše na pravou míru 😄
Nebyl bych si tím úplně jistý. Q7 stojí na jiné platformě a do A8 se nevejde ani klasický benzínový dvanáctiválec (proto používají W12).
Tak předpokládám že by se tam vešlo i 6.0TDI V12 z Q7, kde s 368kW a 1000Nm by měl oproti benzínovému dvanáctiválci o 375Nm navíc což by se při hmotnosti tohoto drobečka určitě hodilo.
Potom jsou údaje v článku (...19palcová kola s pneumatikami 255/70...) zkreslené/nesprávné. To by znamenalo jen 5%ní rozdíl v profilu pneumatiky, tedy rozdíl někde na úrovní rozdílu mezi A6 a A6 Allroad.
Ja si myslim ze to co uvolnili je proste jen pro "casopisy" jiny to asi bude kdyz tam clovek brnkne a rekne jim co za kolik chce....
Jasně, nemohou to být klasické "bezdušáky". Přesto, všiml sis toho "megabalónu" při údajném 19" disku. Pokud je rozměr (255/70/19") uvedený v článku pravdivý, je profil pneumatik (proti běžným verzím A8 s rozměrem 255/45/19") skoro o 6,5 cm (přesně 63,75 mm) vyšší, čímž se logicky zvedne i hodnota obvodu kola/pneumatiky.
Jinak designově tahle (údajně) 19"ka odpovídá kovaným 20" (částečně leštěným) kolům s 10 paralelními paprsky nabízeným (i před faceliftem) pro běžné verze A8.
Jinak designově tahle (údajně) 19"ka odpovídá kovaným 20" (částečně leštěným) kolům s 10 paralelními paprsky nabízeným (i před faceliftem) pro běžné verze A8.
Jo, to je zajímavá otázka. Asi jim jde o výkon (a prestiž). D3 nabízela v téhle třídě s balistickou ochranou jen dvanáctiválce (standardní nabídka osmiválců je novinka), pokud vím. I když výkon dnes už není takový problém. A tolik zákazníků preferujících naftu asi nebude.
Předpokládám, že by ti tam 4,2 TDI na přání strčili. Už to udělali v minulosti.
Předpokládám, že by ti tam 4,2 TDI na přání strčili. Už to udělali v minulosti.
mě by zajímalo jak takhle 3tunka filtruje nerovnosti, velká hmotnost, vzduch, balony... musí s tím být dobrý svezení :yes: :yes: