Jakože by litá kola líp absorbovala rázy na rozdíl od kovaných? To snad nemůžeš myslet vážně. Jedině, že by to lité kolko "vylili" z gumených medvídků.
No ja presel z kovanych letnich u A6 z 20" na 17" zimni a komfort je snad ještě horsi (tedy jak který typ der)...mozna hodne delaji KOVANA kola proti obyc.litym...a asi i výrobce pneu...
V předešlé generaci ale benzínový W12 byl, na tom se něco v té nové změnilo?
Edit: V tvém editu, provedeném před vložením mého příspěvku, uvedeno vše na pravou míru :-)
Tak předpokládám že by se tam vešlo i 6.0TDI V12 z Q7, kde s 368kW a 1000Nm by měl oproti benzínovému dvanáctiválci o 375Nm navíc což by se při hmotnosti tohoto drobečka určitě hodilo.
Potom jsou údaje v článku (...19palcová kola s pneumatikami 255/70...) zkreslené/nesprávné. To by znamenalo jen 5%ní rozdíl v profilu pneumatiky, tedy rozdíl někde na úrovní rozdílu mezi A6 a A6 Allroad.
Jasně, nemohou to být klasické "bezdušáky". Přesto, všiml sis toho "megabalónu" při údajném 19" disku. Pokud je rozměr (255/70/19") uvedený v článku pravdivý, je profil pneumatik (proti běžným verzím A8 s rozměrem 255/45/19") skoro o 6,5 cm (přesně 63,75 mm) vyšší, čímž se logicky zvedne i hodnota obvodu kola/pneumatiky.
Jinak designově tahle (údajně) 19"ka odpovídá kovaným 20" (částečně leštěným) kolům s 10 paralelními paprsky nabízeným (i před faceliftem) pro běžné verze A8.
Jo, to je zajímavá otázka. Asi jim jde o výkon (a prestiž). D3 nabízela v téhle třídě s balistickou ochranou jen dvanáctiválce (standardní nabídka osmiválců je novinka), pokud vím. I když výkon dnes už není takový problém. A tolik zákazníků preferujících naftu asi nebude.
Předpokládám, že by ti tam 4,2 TDI na přání strčili. Už to udělali v minulosti.
To že Audi tuto verzi neustále udržuje naživu je důkaz že si své kupce najde... Pro narkobarony a mafiánské bosy je to auto šité na míru :-) Každopádně Audi :yes: