Novinky
xjara
5
Adovi klepne az zjisti, ze je Rendlik na tretim miste >😁
Misanick
5
No jo, chudák Áda >😁 . Ještě že se jedná o podvrh a rendlíky vlastně ve skutečnosti nikdo nekupuje 😉 .
pogo26
4
V prosinci byl Renault dokonce druhý, stejně jako Clio. Navíc ve statistice, kde jsou započítána i auta vedená jako užitková je Clio za rok 2013 na druhém místě před Fiestou.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No jen pro zajímavost prodeje za rok 1990: >😁
ford 1.512.564
opel/vauxhall 1.501.050
volkswagen 1.375.295
fiat 1.365.608
renault 1.304.011
peugeot 1.082.060
citroen 631.085
altre 483.852
mercedes 427.464
rover group 389.519
nissan 377.505
bmw 362.230
audi 358.405
toyota 354.466
seat 304.943
lancia 300.216
mazda 276.600
volvo 233.126
alfa romeo 204.224
mitsubishi 172.419
honda 160.287
suzuki 95.873
saab 57.482
subaru 51.168
daihatsu 40.197
skoda 24.672
chrysler 24.353
hyundai 18.659
jaguar/daimler 18.293
isuzu 13.233
ferrari 2.491
aston martin 154
ford 1.512.564
opel/vauxhall 1.501.050
volkswagen 1.375.295
fiat 1.365.608
renault 1.304.011
peugeot 1.082.060
citroen 631.085
altre 483.852
mercedes 427.464
rover group 389.519
nissan 377.505
bmw 362.230
audi 358.405
toyota 354.466
seat 304.943
lancia 300.216
mazda 276.600
volvo 233.126
alfa romeo 204.224
mitsubishi 172.419
honda 160.287
suzuki 95.873
saab 57.482
subaru 51.168
daihatsu 40.197
skoda 24.672
chrysler 24.353
hyundai 18.659
jaguar/daimler 18.293
isuzu 13.233
ferrari 2.491
aston martin 154
Fiat hned za VW, to uz sa dnes nevidi, ale Skode zatial odolava 😄
Ale to je jen západní Evropa, ne?
Chybí tam totiž Škoda (24 tisíc je málo) a ostatní východní značky...
Chybí tam totiž Škoda (24 tisíc je málo) a ostatní východní značky...
V Evropě se objevilo nových 287 tisíc lidí, kteří si podruhé rendlíka již nikdy nekoupí! 😉
Tak to jsem asi v pr...li,protože jsem po 3letém bezproblémovém užívání Scenica,koupil ženě to zpropadené Clio IV.
Co ted budeme robiť...... 😄
Co ted budeme robiť...... 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nic ve zlým..ale s autem kde elektroinstalaci dělalo roční dítě? Kufr plnej pojistek a žárovek a pak možná bude jezdit,jezdit a jezdit..Po mnoha zkušenostech s vozy z Francie už mě do garáže nesmí. Samozřejmě tobě přeji abys ty zkušenosti měl jen dobré..Auta jsou to jinak hezký.
Možná se u Renaultu něco změnilo. Já mám za 4 roky jednu žárovku. A je to taky jediná závada.
Žárovky praskaj i u jinejch aut--- pro představu H7 na Laguně II - 1x za 3 roky. H7 u Š Octavia II fl - 3 za 1 rok a střídavě u obou světel. Je fakt že na Laguně mi praskla žárovka v zadním světle za tu dobu.. stála asi 10 kč >😁 Stejný problém sem měl ale i v Mondeu, jen stála 50 Kč 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Renault is a poor product with poor build quality and poor customer service... :-!
Ta sedla! a ještě mezinárodně, ať to zvládne i Gordon a jiná tobě podobná individua! >😁 >😒]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
And You are poor existence....
Kde jste to četl? Kdy toto vyšlo a v jaké souvislosti? Možná to ostatní vědí, ale zajímalo by mě, jaké máte Vy osobně zkušenosti s vozy Renault. Jaké jste měl modely, kdy, co se Vám líbilo, co Vám vadilo, co jste od vozu/ů očekával? Klidně mi napište i soukromě.
Pláša35
Pláša35
Měl kdysi R19, ale už sem z něj nikdy nedostal, jak moc vylítanou ji koupil a co se mu s ní tak hrozivého stalo >😁 Hodně štěstí při výslechu, Áda vzdoruje jakýmkoliv snahám o duchaplnou diskuzi bravurně 😄
Už jsem to tady podrobně rozebíral asi dvakrát. Nebudu se proto opakovat a tak jen v kostce: koupil jsem novou (!) R19 počátkem 90 let. Najezdil jsem s ní během 1,5 roku asi 43 tis km. Za tu dobu byla v servisu asi 8x. Vysypalo se tam skoro všechno. Navíc chování záručního servisu bylo zcela nehorázné. Zkušenosti ostatním majitelů, které jsem potkával, byly zhruba stejné. Pochybuji, že kdokoli z nich by si koupil rendlíka ještě jednou. :-! Je to šrot.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tímto jen dokazuješ, jaký mrzký nadhled máš a že tvá zášť vychází z tvojí vousaté zkušenosti. Neberu ti ji, určitě se takto R19 mohlo chovat. Ale pokud čtvrt století poté haníš Renault, jsi jen zakomplexovaný nýmand. Pokud by lidé postupovali podle tvého vzorce chování, nejspíš by zde Škoda vyráběla Favorit tour a nikdo by po ní ani neštěkl. Za čtvrt století se událo tolik věcí, stačí jen vystrčit hlavu z té antirenaultovské bubliny.
Na druhou stranu je pochopitelné, že ne všichni musí oplývat zkušenostmi, nekomu stačí žít z minulosti... >😒] :yes: Jen tak dál Adolfe.
Na druhou stranu je pochopitelné, že ne všichni musí oplývat zkušenostmi, nekomu stačí žít z minulosti... >😒] :yes: Jen tak dál Adolfe.
Poradna Bravíčka: Mám Renaulta letos pátým rokem a chci Renault. Jsem jinej? Poraďte mi. 😄 😄
Tak Clio není dokonálé, své mouchy má, ale vzhled se povedl, tak to jde na odbyt a to i díky ceně. 😉
Jen taková malá otázečka. Ono je v této třídě v Evropě něco dražšího než Clio?
No myslím že Pólo je v průměru dražší a u nás o světelné léta. 😉 Za 229 000 prostě Pólo nekoupíš.Taky je tam smajlík že jo. >😁 Clio se vzhledově povedlo, o tom žádná.Ale to je všechno.
Ano, je jisté, že na tomto modelu Renault vydělal víc, než Ford na Fiestě a VW na Polu. Díky ceně 😉
Na Pólu IMHO němci vyvaří více....
Tak aby VW na Polu vydělalo stejně, jako Renault na Cliu (v Evropě), musel by mít na jednom autě o 7,5% větší marži...a to při cenách Clia (Clio se prodává po celé Evropě stejně, nebo dráž, než Polo) není moc pravděpodobné. Jediný, co Polu nahrává, je stáří, tedy zaplacený vývoj.
Renault na každém automobilu v Evropě prodělává minimálně 10 000... 😄 😄
Asi by měl auta víc šidit. A nebo by se měl někdo naučit počítat. 😄
Nevěřím že by "pravověrný" fanda neznal hospodářské výsledky Renaultu za posledních několik let... 😄
Znám je dobře. Pořád jen zisk a žádná ztráta.
Renault je v zisku jen kvůli penězům které ji plynou z podílu v Nissanu.V roce 2012 ani to nestačilo,tak následoval prodej podílu ve Volvo Truck.Takže Renault Truck patří zcela Volvu...Jaká to ironie.VW v tomto období se stává majoritním vlastníkem Scanie a Manu... 😒
Jenže až lidi pochopí, že Hnissan je jen převlečený rendlík, bude zle.. :no: 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Taková kacířská otázka - je auto (BMW 3er) s prodeji ve výši 40% Golfu ještě vůbec prémie?
A proč by nebyla? Prémie je definována vyšší kvalitou a nikoliv počty prodejů. A Evropa evidentně slyší na tu vyšší kvalitu a proto se prémie prodává čím dál víc na úkor maistreamu. Začalo to ve vyšší střední, kdy mainstreamové automobilky přestaly stíhat konkurovat prémii a dnes mainstream prakticky vyklidil tuto třídu, pokračuje to ve střední třídě, kdy D3 opanovala prodeje a nechává nějaké drobky Passatu a ostatní jsou již ve stavu zvažování rentability a je možné, že postupně vyklidí bojiště podobně jako ve vyšší střední a stejný trend začíná být vidět i v nižší střední, A, A3, 1er trvale rostou a získávají podíl na trhu (A3, 1er nebo Ačko se již prodávají daleko lépe než Megany, Aurisy, Ceedy, C4 a další mainstreamy či lowendy). Takže nemusí být daleko doba, kdy mainstream se bude fackovat na pískovišti malých aut, která bude vyrábět v padesáti podobách (malé SUV, malé MPV, malý crossover etc.) a zbytek "dospělých" tříd v Evropě ovládne prémie. 😉
Koneckonců tabulka v článku a ta co sem dal King of rain tuto tendenci plně potvrzují, zatímco D3 už je komplet v první desítce tak řada mainstreamových výrobců vytrvale klesá. D3 už odstřelila Fiat a Citroen a další jako Peugeot, Renault nebo Opel jsou v zaměřovači a na dostřel.
Koneckonců tabulka v článku a ta co sem dal King of rain tuto tendenci plně potvrzují, zatímco D3 už je komplet v první desítce tak řada mainstreamových výrobců vytrvale klesá. D3 už odstřelila Fiat a Citroen a další jako Peugeot, Renault nebo Opel jsou v zaměřovači a na dostřel.
A nebo to taky bude trochu jinak. Koneckonců i ty vyšší prodeje A3, 1er a MB A oproti těm Méganům a spol jsou trochu pohádka. 😄
Tož asi jo, ale prodeje Meganu jsou "špatné", o tom není sporu.
Megane má poslední šanci a to je nedávno představený FL. Souhlasím, že prodeje dobré nejsou, ale jestli jsou vyloženě špatné, na to si počkám, až budou statistiky prodejů v Evropě i u modelů za TOP 10. Tam si i krásně ověříme, jak je na tom Megane v porovnání s prémiovou konkurencí. A poslední věc, nezapomínejme, že prodeje prémie celkem věrně kopírují prodeje v Německu. Je tedy velmi pravděpodoné, že kdyby na tom byl Německý trh stejně blbě jako ten francouzský, čísla by vypadali jinak. Každopádně díky bohu za to, že se německýmu trhu daří! Má to nemalý vliv na naši ekonomiku.
Když už tady Ada machruje s angličtinou, nebude mít zajisté problém přeložit výsledky "upadajícího" a "téměř krachujícího" koncernu Renault. Upozornění pro Adu - po přečtení hrozí akutní nebezpečí rapidního zvýšení tlaku, rudnutí a vedlejší účinky hysterie v podobě nekontrolovatelného ničení všeho kolem sebe. DOPORUČENÍ - nachystat koňská sedativa pro okamžitou aplikaci! >😁
[odkaz]
[odkaz]
u teto statistiky by mne zajimalo jestli dustery a jine modely dacie prodavane pod znackou renaultu jsou v kolonce dacia nebo renault.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To jsou jen marketingové žvásty. Výsledky hovoří jen o prodejích, nerozebírají ani vývoj EBITDA ,ani (ta hrůza) vývoj cash flow. O návratnosti investic, financovaných z úvěrů ani nemluvě. Ve skutečnosti je ekonomika té firmy robustní jako domeček z karet. :-!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nekupujte auta značky začínající na F😒br />
--------------------------------------
1. Volkswagen (známý též jako folcvágen)
2. Ford
3. Vauxhall (foxhol, aneb Opel)
+ Francouzi
4. Renault
5. Peugeot
9. Citroën
Fordem tam, vlakem zpátky...
Francouzi jsou nespolehliví ...
Itálie dělá nespolehlivé krámy
10. Fiat
Ach, jak je ten český rybník odlišný od moře pravdy a svobody :-!
Ehm, nějak nevidím Koreu ... Ale co čekat, natočit reklamu na Hondéé a posadit do vozu jakési indo-čínské seskupení školky... Škoda, že Český automobilový trh není alespoň trochu svobodný. Myšleno ekonomicky svobodný přirozeně :-!
1. Volkswagen (známý též jako folcvágen)
2. Ford
3. Vauxhall (foxhol, aneb Opel)
+ Francouzi
4. Renault
5. Peugeot
9. Citroën
Fordem tam, vlakem zpátky...
Francouzi jsou nespolehliví ...
Itálie dělá nespolehlivé krámy
10. Fiat
Ach, jak je ten český rybník odlišný od moře pravdy a svobody :-!
Ehm, nějak nevidím Koreu ... Ale co čekat, natočit reklamu na Hondéé a posadit do vozu jakési indo-čínské seskupení školky... Škoda, že Český automobilový trh není alespoň trochu svobodný. Myšleno ekonomicky svobodný přirozeně :-!
Sláva vítězům (Golf, Fiesta, BMW3), čest poráženým. Bohužel, poražený si nikdo dlouho nepamatuje 😄