Novinky
No jen pro zajímavost prodeje za rok 1990: >😁
ford 1.512.564
opel/vauxhall 1.501.050
volkswagen 1.375.295
fiat 1.365.608
renault 1.304.011
peugeot 1.082.060
citroen 631.085
altre 483.852
mercedes 427.464
rover group 389.519
nissan 377.505
bmw 362.230
audi 358.405
toyota 354.466
seat 304.943
lancia 300.216
mazda 276.600
volvo 233.126
alfa romeo 204.224
mitsubishi 172.419
honda 160.287
suzuki 95.873
saab 57.482
subaru 51.168
daihatsu 40.197
skoda 24.672
chrysler 24.353
hyundai 18.659
jaguar/daimler 18.293
isuzu 13.233
ferrari 2.491
aston martin 154
ford 1.512.564
opel/vauxhall 1.501.050
volkswagen 1.375.295
fiat 1.365.608
renault 1.304.011
peugeot 1.082.060
citroen 631.085
altre 483.852
mercedes 427.464
rover group 389.519
nissan 377.505
bmw 362.230
audi 358.405
toyota 354.466
seat 304.943
lancia 300.216
mazda 276.600
volvo 233.126
alfa romeo 204.224
mitsubishi 172.419
honda 160.287
suzuki 95.873
saab 57.482
subaru 51.168
daihatsu 40.197
skoda 24.672
chrysler 24.353
hyundai 18.659
jaguar/daimler 18.293
isuzu 13.233
ferrari 2.491
aston martin 154
Nic ve zlým..ale s autem kde elektroinstalaci dělalo roční dítě? Kufr plnej pojistek a žárovek a pak možná bude jezdit,jezdit a jezdit..Po mnoha zkušenostech s vozy z Francie už mě do garáže nesmí. Samozřejmě tobě přeji abys ty zkušenosti měl jen dobré..Auta jsou to jinak hezký.
Tak Clio není dokonálé, své mouchy má, ale vzhled se povedl, tak to jde na odbyt a to i díky ceně. 😉
Divný...., máme v rodině už třetí espace v řadě. A další auta taky z Francie. Z toho Ádu trefí (doufám >😒] >😒] )
V Evropě se objevilo nových 287 tisíc lidí, kteří si podruhé rendlíka již nikdy nekoupí! 😉
No jo, chudák Áda >😁 . Ještě že se jedná o podvrh a rendlíky vlastně ve skutečnosti nikdo nekupuje 😉 .
A proč by nebyla? Prémie je definována vyšší kvalitou a nikoliv počty prodejů. A Evropa evidentně slyší na tu vyšší kvalitu a proto se prémie prodává čím dál víc na úkor maistreamu. Začalo to ve vyšší střední, kdy mainstreamové automobilky přestaly stíhat konkurovat prémii a dnes mainstream prakticky vyklidil tuto třídu, pokračuje to ve střední třídě, kdy D3 opanovala prodeje a nechává nějaké drobky Passatu a ostatní jsou již ve stavu zvažování rentability a je možné, že postupně vyklidí bojiště podobně jako ve vyšší střední a stejný trend začíná být vidět i v nižší střední, A, A3, 1er trvale rostou a získávají podíl na trhu (A3, 1er nebo Ačko se již prodávají daleko lépe než Megany, Aurisy, Ceedy, C4 a další mainstreamy či lowendy). Takže nemusí být daleko doba, kdy mainstream se bude fackovat na pískovišti malých aut, která bude vyrábět v padesáti podobách (malé SUV, malé MPV, malý crossover etc.) a zbytek "dospělých" tříd v Evropě ovládne prémie. 😉
Koneckonců tabulka v článku a ta co sem dal King of rain tuto tendenci plně potvrzují, zatímco D3 už je komplet v první desítce tak řada mainstreamových výrobců vytrvale klesá. D3 už odstřelila Fiat a Citroen a další jako Peugeot, Renault nebo Opel jsou v zaměřovači a na dostřel.
Koneckonců tabulka v článku a ta co sem dal King of rain tuto tendenci plně potvrzují, zatímco D3 už je komplet v první desítce tak řada mainstreamových výrobců vytrvale klesá. D3 už odstřelila Fiat a Citroen a další jako Peugeot, Renault nebo Opel jsou v zaměřovači a na dostřel.
Měl kdysi R19, ale už sem z něj nikdy nedostal, jak moc vylítanou ji koupil a co se mu s ní tak hrozivého stalo >😁 Hodně štěstí při výslechu, Áda vzdoruje jakýmkoliv snahám o duchaplnou diskuzi bravurně 😄
Přijde pán do servisu a povídá: Koupil jsem si nového Renaulta, mechanik říká no a co by jste potřeboval? No pořád se mi se.re, mechanik na to, to já vím, to jste říkal na začátku >😁
Edit: je to jen vtip, snad se nikdo neurazí
Edit: je to jen vtip, snad se nikdo neurazí
V prosinci byl Renault dokonce druhý, stejně jako Clio. Navíc ve statistice, kde jsou započítána i auta vedená jako užitková je Clio za rok 2013 na druhém místě před Fiestou.
Ta sedla! a ještě mezinárodně, ať to zvládne i Gordon a jiná tobě podobná individua! >😁 >😒]
Renault is a poor product with poor build quality and poor customer service... :-!
Sláva vítězům (Golf, Fiesta, BMW3), čest poráženým. Bohužel, poražený si nikdo dlouho nepamatuje 😄
Opel před VW..!
Jinak výsledky má Corsa v EU stále výborné.
Fiat nějak spadnul skoro o milion.. :no😒br />
A zlikvidoval Lancii z 300tis na nulu!! :no: 8-s
To je tedy dílo..
Jinak výsledky má Corsa v EU stále výborné.
Fiat nějak spadnul skoro o milion.. :no😒br />
A zlikvidoval Lancii z 300tis na nulu!! :no: 8-s
To je tedy dílo..
To mě mrzí, že máš s francouzskýma autama tak špatný zkušenosti. Muj Megane bude mít na začátku března 3 roky - najeto cca 70 tis. km. Závady: 1x prasklá žárovka H7...vskutku skandální spolehlivost >😒]
Žárovky praskaj i u jinejch aut--- pro představu H7 na Laguně II - 1x za 3 roky. H7 u Š Octavia II fl - 3 za 1 rok a střídavě u obou světel. Je fakt že na Laguně mi praskla žárovka v zadním světle za tu dobu.. stála asi 10 kč >😁 Stejný problém sem měl ale i v Mondeu, jen stála 50 Kč 😄
Kde jste to četl? Kdy toto vyšlo a v jaké souvislosti? Možná to ostatní vědí, ale zajímalo by mě, jaké máte Vy osobně zkušenosti s vozy Renault. Jaké jste měl modely, kdy, co se Vám líbilo, co Vám vadilo, co jste od vozu/ů očekával? Klidně mi napište i soukromě.
Pláša35
Pláša35
Je to jinak. Tohle rčení jsem přitáhnul sem do diskuse z Polska. Zní: nekupuj auta na F: FIAT, FORD a FRANCOUZSKÉ...
Pokud se už snažíš citovat mé výrazy, tak prosím přesně. :-!
Pokud se už snažíš citovat mé výrazy, tak prosím přesně. :-!
Ty jsi king of numbers!
To je bomba, takový rozdíly. Fiat - 700 tis., Opel na půlce (-750 tis), Renault -0,5 mil., BMW+300 tis..
To jsou prostě brutální změny. čumím. :yes:
To je bomba, takový rozdíly. Fiat - 700 tis., Opel na půlce (-750 tis), Renault -0,5 mil., BMW+300 tis..
To jsou prostě brutální změny. čumím. :yes:
Nevěřím že by "pravověrný" fanda neznal hospodářské výsledky Renaultu za posledních několik let... 😄
Je to celkem jednoduché. Co se prodává jako Dacie, bude v kolonce Dacie. A Renaulty budou pod Renaultem.
To jsou jen marketingové žvásty. Výsledky hovoří jen o prodejích, nerozebírají ani vývoj EBITDA ,ani (ta hrůza) vývoj cash flow. O návratnosti investic, financovaných z úvěrů ani nemluvě. Ve skutečnosti je ekonomika té firmy robustní jako domeček z karet. :-!
Latinsky moc neumím. Bohužel. Znám jen 4 evropské jazyky. Ale u nás skorodůchodců je znalost cizích jazyků nepodstatná.
I'm probably your nightmare 😄
BTW: use rather "you" instead of "You" please. It's not decent i English. 😄
BTW: use rather "you" instead of "You" please. It's not decent i English. 😄
Polo, 208, Fabia, Yaris určitě. O A1 nemluvě. Samozřejmě se to liší podle trhu, ve francii bude clio asi dražší , nebo stejně drahé jako jmenovaná auta. Obecně ale ne.
Renault je v zisku jen kvůli penězům které ji plynou z podílu v Nissanu.V roce 2012 ani to nestačilo,tak následoval prodej podílu ve Volvo Truck.Takže Renault Truck patří zcela Volvu...Jaká to ironie.VW v tomto období se stává majoritním vlastníkem Scanie a Manu... 😒
Přesně tak jak jsi to udělal ty. Holt ti s názory ujel vlak, začátek devadesátých už je jaksi hodně za zenitem.... 😉 :yes:
No myslím že Pólo je v průměru dražší a u nás o světelné léta. 😉 Za 229 000 prostě Pólo nekoupíš.Taky je tam smajlík že jo. >😁 Clio se vzhledově povedlo, o tom žádná.Ale to je všechno.
Možná se u Renaultu něco změnilo. Já mám za 4 roky jednu žárovku. A je to taky jediná závada.
Poradna Bravíčka: Mám Renaulta letos pátým rokem a chci Renault. Jsem jinej? Poraďte mi. 😄 😄
Už jsem to tady podrobně rozebíral asi dvakrát. Nebudu se proto opakovat a tak jen v kostce: koupil jsem novou (!) R19 počátkem 90 let. Najezdil jsem s ní během 1,5 roku asi 43 tis km. Za tu dobu byla v servisu asi 8x. Vysypalo se tam skoro všechno. Navíc chování záručního servisu bylo zcela nehorázné. Zkušenosti ostatním majitelů, které jsem potkával, byly zhruba stejné. Pochybuji, že kdokoli z nich by si koupil rendlíka ještě jednou. :-! Je to šrot.
Když už tady Ada machruje s angličtinou, nebude mít zajisté problém přeložit výsledky "upadajícího" a "téměř krachujícího" koncernu Renault. Upozornění pro Adu - po přečtení hrozí akutní nebezpečí rapidního zvýšení tlaku, rudnutí a vedlejší účinky hysterie v podobě nekontrolovatelného ničení všeho kolem sebe. DOPORUČENÍ - nachystat koňská sedativa pro okamžitou aplikaci! >😁
[odkaz]
[odkaz]
Nekupujte auta značky začínající na F😒br />
--------------------------------------
1. Volkswagen (známý též jako folcvágen)
2. Ford
3. Vauxhall (foxhol, aneb Opel)
+ Francouzi
4. Renault
5. Peugeot
9. Citroën
Fordem tam, vlakem zpátky...
Francouzi jsou nespolehliví ...
Itálie dělá nespolehlivé krámy
10. Fiat
Ach, jak je ten český rybník odlišný od moře pravdy a svobody :-!
Ehm, nějak nevidím Koreu ... Ale co čekat, natočit reklamu na Hondéé a posadit do vozu jakési indo-čínské seskupení školky... Škoda, že Český automobilový trh není alespoň trochu svobodný. Myšleno ekonomicky svobodný přirozeně :-!
1. Volkswagen (známý též jako folcvágen)
2. Ford
3. Vauxhall (foxhol, aneb Opel)
+ Francouzi
4. Renault
5. Peugeot
9. Citroën
Fordem tam, vlakem zpátky...
Francouzi jsou nespolehliví ...
Itálie dělá nespolehlivé krámy
10. Fiat
Ach, jak je ten český rybník odlišný od moře pravdy a svobody :-!
Ehm, nějak nevidím Koreu ... Ale co čekat, natočit reklamu na Hondéé a posadit do vozu jakési indo-čínské seskupení školky... Škoda, že Český automobilový trh není alespoň trochu svobodný. Myšleno ekonomicky svobodný přirozeně :-!
u teto statistiky by mne zajimalo jestli dustery a jine modely dacie prodavane pod znackou renaultu jsou v kolonce dacia nebo renault.
V průměru je dražší Clio. Ale ty ceny jsou podobné. Podívej se na rozhodující trhy. To Clio u nás za 229 000,- je bez klimačky a rádia.
Tímto jen dokazuješ, jaký mrzký nadhled máš a že tvá zášť vychází z tvojí vousaté zkušenosti. Neberu ti ji, určitě se takto R19 mohlo chovat. Ale pokud čtvrt století poté haníš Renault, jsi jen zakomplexovaný nýmand. Pokud by lidé postupovali podle tvého vzorce chování, nejspíš by zde Škoda vyráběla Favorit tour a nikdo by po ní ani neštěkl. Za čtvrt století se událo tolik věcí, stačí jen vystrčit hlavu z té antirenaultovské bubliny.
Na druhou stranu je pochopitelné, že ne všichni musí oplývat zkušenostmi, nekomu stačí žít z minulosti... >😒] :yes: Jen tak dál Adolfe.
Na druhou stranu je pochopitelné, že ne všichni musí oplývat zkušenostmi, nekomu stačí žít z minulosti... >😒] :yes: Jen tak dál Adolfe.
A nebo to taky bude trochu jinak. Koneckonců i ty vyšší prodeje A3, 1er a MB A oproti těm Méganům a spol jsou trochu pohádka. 😄
Ano, je jisté, že na tomto modelu Renault vydělal víc, než Ford na Fiestě a VW na Polu. Díky ceně 😉
Podle mě na tom bude Mégane lépe než Octavia. Samozřejmě by ale měl být v TOP5. Musíme si počkat na další generaci.
DE: Polo od 12.450 € (60k) do 22.925 €, Clio od 12.800 (75k) do 21.600 Polo70 k 12.975 €
UK: Polo od 10.770 Ł (60k) do 20.350 Ł, Clio od 10.795 (75k) do 19.995 Ł; Polo 70 k 11.570Ł
UK: Polo od 10.770 Ł (60k) do 20.350 Ł, Clio od 10.795 (75k) do 19.995 Ł; Polo 70 k 11.570Ł
Ale to je jen západní Evropa, ne?
Chybí tam totiž Škoda (24 tisíc je málo) a ostatní východní značky...
Chybí tam totiž Škoda (24 tisíc je málo) a ostatní východní značky...
Megane má poslední šanci a to je nedávno představený FL. Souhlasím, že prodeje dobré nejsou, ale jestli jsou vyloženě špatné, na to si počkám, až budou statistiky prodejů v Evropě i u modelů za TOP 10. Tam si i krásně ověříme, jak je na tom Megane v porovnání s prémiovou konkurencí. A poslední věc, nezapomínejme, že prodeje prémie celkem věrně kopírují prodeje v Německu. Je tedy velmi pravděpodoné, že kdyby na tom byl Německý trh stejně blbě jako ten francouzský, čísla by vypadali jinak. Každopádně díky bohu za to, že se německýmu trhu daří! Má to nemalý vliv na naši ekonomiku.
"Renault prodává své akcie třídy B, které mají snížená hlasovací práva. Zůstává mu 6,8 procenta akcií třídy A, které představují 17,5 procenta hlasovacích práv." Renault zůstane největším akcionářem Volva.
Pro D3 to asi pohádka opravdu bude. Od tebe to byla "pohádka" jen proto, že jsem chtěl být slušnej.
Tak aby VW na Polu vydělalo stejně, jako Renault na Cliu (v Evropě), musel by mít na jednom autě o 7,5% větší marži...a to při cenách Clia (Clio se prodává po celé Evropě stejně, nebo dráž, než Polo) není moc pravděpodobné. Jediný, co Polu nahrává, je stáří, tedy zaplacený vývoj.
Co ted budeme robiť...... 😄