Zajímavé,že OIII CNG má mít vzadu víceprvek a golf má trozku.OIII CNG bude od 22KT/14. :-!
Tomas_2002
0
To je otázka. Golf měl na 100% být už od 26KT/2013 >😁 Dokonce byl před tím datem i týden v ofic. ceníku 😄
_MT_
0
To by musela mít menší nádrže. Osobně tomu nevěřím.
Dixik2
2
Bude tam 100 litrů CNG a 50 litrů nádrž na benzín.
[odkaz]
XTad
1
Kdyz mas takovy insidersky informace, hodlaji udelat neco s temi plastovymi dvermi u octavky, pripadne ji nejak doodhlucnit? Proslycha se, ze ji pry oproti golfu nejaka izolace chybi. A jak je to s tim podvozkem, prosel upravou jako rapid, nebo ne?
Dixik2
3
Co jsem jezdil s OIIIC,tak ta náprava byla už lepší.Ale ještě budu zkoušet LB.Ono Combi má lepší tuhost,ale zlepšení tam bylo.Ty dveře asi ne.Jedině možná s novým modelovým rokem.Teď bude Scout,CNG,L&K a příští rok multilink za příplatek a Side-Assist.
XTad
1
Jasny, diky. A o tom odhlucneni neco vis?
Dixik2
2
O tom ne.
Banjo
1
100 litrů CNG? Není to překlep? To mi připadá nějak hodně...
Dixik2
1
Ne. je to 15 kg CNG.
Banjo
0
Takže 1 kg CNG zabere přes 6 litrů? To celkem čumím...
Tak samozřejmě záleží na tlaku, ale to je docela handicap... Že to zabere takového místa.
Ham.
1
U Golfu HB je potřeba úspornější nápravy jasná, tam je místa málo, ale u kombi bych řekl, že problém s místem a umístěním nádrží není, takže víceprvek by nemusel být problém.
_MT_
1
To je pravda. Znamenalo by to však zřejmě posunutí nádrží dozadu. Pořád bych si na to nevsadil.
Anonym
1
O Golfu IV CNG byly nádrže vzadu, takže by to nebylo žádným překvapením.
[odkaz]
Ale i tam jsem překvapen, protože dříve jsem někde zaslechl, že u MQB se s víceprvkem počítá u nejvýkonějších variant, čtyřkolek a CNG verzí.
Dixik2
1
On GVII a OIII CNG jsou na MQB,tak mě ta torzka vzadu překvapila.
_MT_
0
Tak já viděl nákresy (a později fotky čisté platformy bez kastle). Pod kufrem, mezi zadními koly jsou dvě velké nádrže. "Torzka" je tam tak akorát propletená, není tam moc místa. Ano, byl to HB a u kombi je více místa, ale podle mne by si to vyžádalo zásadnější přepracování zadního modulu. Neřekl bych, že by se tam jinak multilink vešel (mohu se ale klidně plést). Byla ještě druhá verze, kde byla i zmenšená palivová nádrž a třetí, menší nádrž na CNG byla pod zadními sedadly.
Nakonec, TGI má 81 kW, tedy spadá do "
Dixik2
0
Počkal bych ještě na OIII. 😉 Výkonově ano.Pod 90 KW u Golfu a do 110 KW u OIII je tam torzka.Ale u CNG jsem četl,že tam bude multilink.
Choochoo
0
Take se mi zadlo ze jsem videl nakresy s nadrzemi mezi koly. Ke zvetseni kufru nedoslo oproti jinym take prej z duvodu ze tam maj byt tyto nadrze na CNG. Takze bych si na kombinaci CNG a viceprvek moc nevsadil. Dokud to ale neni v prodeji tezko rici co bude pravda.
Jinak jsem zaslechl, ze VW dela na atmosfericke 1,6. Nevite nekdo co je na tom pravdy?
_MT_
0
Dělá nové atmosférické 1,4 a 1,6, jsou už nějakou dobu v prodeji, ale v EU je nekoupíš. A asi se nikdy do nabídky nedostanou. Ty jsou určené pro Rusko, Brazílii, Čínu atd. Jsou to více méně ty stejné motory, jaké tu máme my, jen bez turba a příslušenství, které k němu patří. Podle trhu se může lišit i použité řešení pro redukci emisí.
[odkaz]
Tak samozřejmě záleží na tlaku, ale to je docela handicap... Že to zabere takového místa.
[odkaz]
Ale i tam jsem překvapen, protože dříve jsem někde zaslechl, že u MQB se s víceprvkem počítá u nejvýkonějších variant, čtyřkolek a CNG verzí.
Nakonec, TGI má 81 kW, tedy spadá do "
Jinak jsem zaslechl, ze VW dela na atmosfericke 1,6. Nevite nekdo co je na tom pravdy?