Novinky
Dixik2
3
Co jsem jezdil s OIIIC,tak ta náprava byla už lepší.Ale ještě budu zkoušet LB.Ono Combi má lepší tuhost,ale zlepšení tam bylo.Ty dveře asi ne.Jedině možná s novým modelovým rokem.Teď bude Scout,CNG,L&K a příští rok multilink za příplatek a Side-Assist.
Přejít do diskuze
O Golfu IV CNG byly nádrže vzadu, takže by to nebylo žádným překvapením.
[odkaz]
Ale i tam jsem překvapen, protože dříve jsem někde zaslechl, že u MQB se s víceprvkem počítá u nejvýkonějších variant, čtyřkolek a CNG verzí.
[odkaz]
Ale i tam jsem překvapen, protože dříve jsem někde zaslechl, že u MQB se s víceprvkem počítá u nejvýkonějších variant, čtyřkolek a CNG verzí.
To je pravda. Znamenalo by to však zřejmě posunutí nádrží dozadu. Pořád bych si na to nevsadil.
U Golfu HB je potřeba úspornější nápravy jasná, tam je místa málo, ale u kombi bych řekl, že problém s místem a umístěním nádrží není, takže víceprvek by nemusel být problém.
Kdyz mas takovy insidersky informace, hodlaji udelat neco s temi plastovymi dvermi u octavky, pripadne ji nejak doodhlucnit? Proslycha se, ze ji pry oproti golfu nejaka izolace chybi. A jak je to s tim podvozkem, prosel upravou jako rapid, nebo ne?
Takže 1 kg CNG zabere přes 6 litrů? To celkem čumím...
Tak samozřejmě záleží na tlaku, ale to je docela handicap... Že to zabere takového místa.
Tak samozřejmě záleží na tlaku, ale to je docela handicap... Že to zabere takového místa.
Dělá nové atmosférické 1,4 a 1,6, jsou už nějakou dobu v prodeji, ale v EU je nekoupíš. A asi se nikdy do nabídky nedostanou. Ty jsou určené pro Rusko, Brazílii, Čínu atd. Jsou to více méně ty stejné motory, jaké tu máme my, jen bez turba a příslušenství, které k němu patří. Podle trhu se může lišit i použité řešení pro redukci emisí.
Take se mi zadlo ze jsem videl nakresy s nadrzemi mezi koly. Ke zvetseni kufru nedoslo oproti jinym take prej z duvodu ze tam maj byt tyto nadrze na CNG. Takze bych si na kombinaci CNG a viceprvek moc nevsadil. Dokud to ale neni v prodeji tezko rici co bude pravda.
Jinak jsem zaslechl, ze VW dela na atmosfericke 1,6. Nevite nekdo co je na tom pravdy?
Jinak jsem zaslechl, ze VW dela na atmosfericke 1,6. Nevite nekdo co je na tom pravdy?
Počkal bych ještě na OIII. 😉 Výkonově ano.Pod 90 KW u Golfu a do 110 KW u OIII je tam torzka.Ale u CNG jsem četl,že tam bude multilink.
Tak já viděl nákresy (a později fotky čisté platformy bez kastle). Pod kufrem, mezi zadními koly jsou dvě velké nádrže. "Torzka" je tam tak akorát propletená, není tam moc místa. Ano, byl to HB a u kombi je více místa, ale podle mne by si to vyžádalo zásadnější přepracování zadního modulu. Neřekl bych, že by se tam jinak multilink vešel (mohu se ale klidně plést). Byla ještě druhá verze, kde byla i zmenšená palivová nádrž a třetí, menší nádrž na CNG byla pod zadními sedadly.
Nakonec, TGI má 81 kW, tedy spadá do "
Nakonec, TGI má 81 kW, tedy spadá do "