Design
predpokladam mu v USA uspech ale verim ze ani v eu sa nestrati, vyzera uzasne :yes: [odkaz] , ja by som mu bez problemov dal prednost pred nemcami s podobnymi motormi a vykonmi, nie som konzerva a nemam predsudky, takze chapem amikov preco maju radi hyundaie
:yes:
:yes:
vám poviem,to rogalo je strašny dravec,lebo dva zásobníky som doňho vypálil...kým toho chlapa pustil......
..nemám predsudky, sic jsem v žádném bmw ani audi neseděl, natož se vezl, natož to řídil, ale jednou jsem seděl v brátrankově Riu. Někdo u nás v rodině má Lancera. Naživo jsem dokonce viděl i30. Panečku řeknu vám, ti korejci, to jsou nejlepší auta. A nejhezčí. Nemám předsudky, nemám komplex méněcennosti... A taky žádné životní zkušenosti (mimo poruchy erekce), ale v autech já se vyznám 8-s
Co je prestižního na ceně, kterou dostala snad všechny auta, co KIA stvořila. Teď se k nim budou přidávat i všechny Hyundaie, když už tam je ten Schreyer. Jestli to náhodou nebude tak trochu jeho anketa. Možná jim jen pomáhá počítat hlasy.
Sice jenom detail, ale kde já už jsem viděl ten způsob ovládání sedadel? .... áááá už vím >😒]
ještě středový tunel Audi
a kolesa ma z coho? z audi alebo z lexusu? volant bude asi ford nie? tu strechu tipujem z volva a zadny vyfuk je cista lancia, vam daktorym uz riadne hrabe
ten znak na volantu je jak z nějaké americké značky
podla mna ho tam dali z chryslera 300C , to je predsa super kara >😁 [odkaz]
krasne to korejci okopcili, a zadne sedacky su zo saaba a veko kufra z P508 :yes:
krasne to korejci okopcili, a zadne sedacky su zo saaba a veko kufra z P508 :yes:
Jestli se nepletu tohohle Hunda navrhoval BMW - Bürkle a dohlíží na něj Audi-Schreyer.
Takže těžko očekávat, že si auto neponese nic z jejich stylů...
Takže těžko očekávat, že si auto neponese nic z jejich stylů...
Jsou to snad profesionálové, ne? Takovéhle půjčování si detailů je hodně okaté. Doufám, že pánové překypují novými nápady, takže předpokládám, že je to na přání vedení. Nejsem designér, ale řekl bych, že je naopak těžší držet se v rámci firemní identity.
Výsledek nevypadá špatně, ale v mých očích tímhle na hodnotě nezískal. Je to spíš k smíchu.
Výsledek nevypadá špatně, ale v mých očích tímhle na hodnotě nezískal. Je to spíš k smíchu.
Prečo veľké auto musí mať veľkú kaplnku s prístrojmi? Pokazilo to celý interiér auta. Navyše prístrojový panel svieti všetkými farbami. Moje oči....
Keď som to zbadal spredu, priam ma udrelo do očí to množstvo diód. Ostro oranžové predné smerovky, plus to farebné divadlo pod volantom, hotový cirkus Humberto...
Zozadu fajn, až na ten podivný "chvost" zadných svetiel, čo trčí smerom dopredu. Boli na stáži u Forda? Tu cenu za dizajn dostali asi za niečo iné, dizajn si ju nezaslúži.
Keď som to zbadal spredu, priam ma udrelo do očí to množstvo diód. Ostro oranžové predné smerovky, plus to farebné divadlo pod volantom, hotový cirkus Humberto...
Zozadu fajn, až na ten podivný "chvost" zadných svetiel, čo trčí smerom dopredu. Boli na stáži u Forda? Tu cenu za dizajn dostali asi za niečo iné, dizajn si ju nezaslúži.
skuus si pozriet toto video z jazdy , no neskutocne im to svieti do xichtu ze? [odkaz] chudaci sikmooki ani nevidia na cestu tak ich ten panel oslepil, dufajme ze tu radiacu prezili
nepochybne toto svieti do oci vodicovi menej a je to uplne bezfarebny kokpit [odkaz] no jo jasne, a ja som papez frantisek
nepochybne toto svieti do oci vodicovi menej a je to uplne bezfarebny kokpit [odkaz] no jo jasne, a ja som papez frantisek
A ja sa hádam, že konkurencia svieti menej alebo viac? Nauč sa čítať, ťuťulo. Že ty si slepý nemení nič na mojom názore, že je to vysvietené jak cirkus Humberto. Ako prvé som spomínal diódy na prednom čele, okrem čítania máš zrejme problém aj s pochopením textu. Nemáš žltačku? Františku...
Tady trochu kecáš, chlapče.
Když napíšeš, že to auto svítí moc (a srovnáváš to s cirkusem), znamená to, že tuhle konkrétní výhradu máš k tomuhle konkrétnímu modelu.
Podprahově ještě navíc naznačuješ, že nic z kategorie "auto" nic podobného nedělá, když "musíš" srovnávat s šapitó...
Když napíšeš, že to auto svítí moc (a srovnáváš to s cirkusem), znamená to, že tuhle konkrétní výhradu máš k tomuhle konkrétnímu modelu.
Podprahově ještě navíc naznačuješ, že nic z kategorie "auto" nic podobného nedělá, když "musíš" srovnávat s šapitó...
Ty sa radšej nezamýšľaj nad tým, čo znamená môj príspevok a čo naznačujem alebo nie, beztak si vedľa. Nenapísal som, že "auto svítí moc" a ten posledný riadok si si tiež vymyslel. Píšem, že tých diód vpredu je priveľa a prístrojový panel je príliš veľký a farebný. Čo si si domyslel, je tvoj problém, nie môj.
Já s tím nemám problém. Vše, co lidé vytvářejí, je krásné. Až z nás bude půl druhého kila popela (jistota rovnosti... absolutní), taky nás od sebe nerozeznají... ani ti nejbližší.
Proto vše - od kandelábru přes kredenc až po Hyundai - je krásné.
Kromě toho, kabina není tak zlá, ne? Ještě ohýnek a bylo by tam útulno... mám rád dřevo a hezky provedené detaily.
Proto vše - od kandelábru přes kredenc až po Hyundai - je krásné.
Kromě toho, kabina není tak zlá, ne? Ještě ohýnek a bylo by tam útulno... mám rád dřevo a hezky provedené detaily.
Doladiť pár detailov a bolo by to iné. Žiaľ, práve tie detaily dokážu pokaziť celok. Zmenšiť tak o 10-15% prístrojovú kaplnku a ubrať jej z farebnosti a zrušiť aspoň polovicu diód vpredu a "chvostík" na zadných svetlách, bude to podstatne dôstojnejšie a ladnejšie auto. "Cingrlátka" nesvedčia ani modelom DS, a v tejto triede bijú do očí ešte viac.
Vieš ono je to dosť subjektívne vnímanie. Celkovo dizajn jak exteriéru,. tak interiéru je primárne určený pre nejaký trh. Zrejme kórejcom (aziatom všeobecne) sa páči také humberto (viď väčšie mestá v juhovýchodnej ázii) . Čiste technicky v dnešnej dobe zmeniť nasvietenie a podsvietenie prístrojov by nemal byť väčší problém a oni sú veľmi učenliví a radi počúvajú názory iných na svoje výrobky. Takže možno od nova príde taký farebný všelijaký, ale vôbec by som sa nečudoval keby po facelifte ešte viac "upratali" ako z vonka tak zvnútra.
Kdo si dal tolik práce s tímto textem: "vizí je vytvořit prostřednictvím tvarů automobilů vice spojení se stávajícími a novými zákazníky"? Ohoblovaný Google-translator? Pochybuji, že zmiňovaný P. S. (leda nějaký brigádník z PR Hyundai).
K autu otázka: Přináší tento genesis ony změny (např. maska), o kterých P. S. mluvil po nástupu do své nejvyšší funkce u H/K? Měl na to necelý rok! Myslím, že ještě ne. Škoda, genesis, jako druhý nejvyšší model mohl být krásným (a významným) nositelem nového "postfluidního" designu značky (nebo alespoň některých prvků). Auto je však i tak pěkné, v zásadě nic za hranou (nevkusu), proto vlastně možná trochu méně originální. Zákazníci budou, možná i dost u nás - viz prodeje i40 (překvapivě dobré).
K autu otázka: Přináší tento genesis ony změny (např. maska), o kterých P. S. mluvil po nástupu do své nejvyšší funkce u H/K? Měl na to necelý rok! Myslím, že ještě ne. Škoda, genesis, jako druhý nejvyšší model mohl být krásným (a významným) nositelem nového "postfluidního" designu značky (nebo alespoň některých prvků). Auto je však i tak pěkné, v zásadě nic za hranou (nevkusu), proto vlastně možná trochu méně originální. Zákazníci budou, možná i dost u nás - viz prodeje i40 (překvapivě dobré).
Zjednodušeně - A7 s naroubovanými prvky Lexusu a dalších prémiových značek (a taky AM). Logo je pro změnu jakýmsi hybridem log Chrysleru a AM (snad už pomalu nemyslí i na Bentley). Nevypadá to jako celek zle, ale originalita se dá hledat pouze ve způsobu "slepování" něčeho, co už tu nějakou "chvíli" je, ale to zřejmě nikoho příliš nepřekvapí.
Já v tom vidím hodně BMW. Opravdu to neslepili špatně (jen ta maska se mi nelíbí, moc rychle se zužuje; možná je to naživo lepší), ale to množství prvků, které si odněkud půjčili, je zarážející. A odpudivé. Když tohle vidím, tak najednou začnu nad každou křivkou přemýšlet, odkud je, byť to může být naprosto nevinná podobnost. Automobilky od sebe odkoukají kde co, ale tohle se jen tak nevidí.
vidím v tom všechno možný, ale A7 teda rozhodně ne. to jsi A7 vskutku urazil 😉
auto docla pekne ale osobne v noj nic extra nevidim.predok mi velm pripomina ford a neviem co je to teraz za modu tahat zadny stlpik dozadu ako keby to malo mat 5 dvere.
co sa tyka znaku..mal ho aj hyundai coupe resp. tiburon..takze ziadna novinka...
co sa tyka znaku..mal ho aj hyundai coupe resp. tiburon..takze ziadna novinka...
auto docla pekne ale osobne v noj nic extra nevidim.predok mi velm pripomina ford a neviem co je to teraz za modu tahat zadny stlpik dozadu ako keby to malo mat 5 dvere alebo ako coupe
co sa tyka znaku..mal ho aj hyundai coupe resp. tiburon..takze ziadna novinka...
co sa tyka znaku..mal ho aj hyundai coupe resp. tiburon..takze ziadna novinka...
Nová generace je rozhodně povedenější než minulá a to jak design tak technika. Ale auto je primárně určeno pro trh v Jižní Korei a v USA. V Evropě téhle kategorii bezkonkurenčně vládne D3 a vracející se Jaguár. Určitě ani vedení Hyundaie nepočítá s nějak velkým prodejem v Evropě. Spíš bych řekl, že jeho úkol je v rámci dlouhodomé strategie o změnu vnímání značky. Prostě už nechtějí být braní jak lowcost.
P.S. je každopádně muž na svém místě, ale cena za design...tomuhle výtvoru?
Za co jako?
Už jen fakt, že tak nějak pozapomněli na umístění RZ vpředu je absolutně špatně.
V designu tohle auto nepřináší vůbec nic nového, je to jen mix zažitých prvků, použitých již dříve jinými designéry.
Jediné ocenění, které si tohle auto zaslouží je konstatování, že se jedná o v současné době druhé koukatelné auto od Hyundai (vedle Genesis coupé).
Za co jako?
Už jen fakt, že tak nějak pozapomněli na umístění RZ vpředu je absolutně špatně.
V designu tohle auto nepřináší vůbec nic nového, je to jen mix zažitých prvků, použitých již dříve jinými designéry.
Jediné ocenění, které si tohle auto zaslouží je konstatování, že se jedná o v současné době druhé koukatelné auto od Hyundai (vedle Genesis coupé).
...tam není třeba místo pro ceduli. Toho si koupí pár lidí a každý bude vědět: A chlapi, jede mariachi >😒] 😉 ....
Ano, Genesis je příklad toho, že cenu za dizajn může dostat úplně každý výtvor. Chápu, že ze země kde produkují Sangjong Rhodius, je Genesis mistrovský kus železa, ale v Evropě jsem přeci jenom trošku někde jinde. Na tom výtvoru mě, kromě již v diskuzi zmíněných perel, fascinují ty hrantaté hodiny ve změti tlačítek a přední maska. Na přední části vozu platí, více diod, více Adihas. Genesis si cenu za dizajn zaslouží právem. :yes:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
inu tak. Kdysi dávno - ještě v dobách, kdy olítaná Omega byla snem mnoha a Calibra byla super sporťák - tak v těch dobách se při vyslovení názvu značky Hyundai fajnšmekři lámali v pase a slzy smíchu jim tryskaly z očí.
Trochu později, kdy se vozy s tou značkou na kapotě začaly šířit po vlastech a nejen českých - tak to zase byla "social edition" a pohrdání. Nyní - sice polehoučku, o to však s větším humbukem kolem, pronikají o třídy výš. Všechno má svůj čas a trpělivost - nejen v pohádkách - růže přináší.(rozuměj dividendy akcionářů)
Zatímco se mu druzí smáli, rostl, nabíral sílu........
Inu - podcenění soupeře je prvním krokem k vlastní porážce..............
Trochu později, kdy se vozy s tou značkou na kapotě začaly šířit po vlastech a nejen českých - tak to zase byla "social edition" a pohrdání. Nyní - sice polehoučku, o to však s větším humbukem kolem, pronikají o třídy výš. Všechno má svůj čas a trpělivost - nejen v pohádkách - růže přináší.(rozuměj dividendy akcionářů)
Zatímco se mu druzí smáli, rostl, nabíral sílu........
Inu - podcenění soupeře je prvním krokem k vlastní porážce..............
Cenu za design nemusí horní Genesis získat jen v Mnichově, i zde na diskusích jsou mnozí, kteří mají pověstné voko. Za sebe píši, že je mi sympatický "europřístup" automobilky k danému modelu - čím větší auto, tím luxusnější, komfortnější. Přitom právě tohle nemusí být pravidlem, a jistě jsou mnozí, kteří by uvítali ve své garáži raději vůz obdobných rozměrů, avšak jaksi skromněji vybavený. Evropský kontinent ovšem většinově jede na jiných konfiguracích. Dobře je to demonstrovatelné na luxusní velikostní třídě, kde najdeme výhradně kvalitativní produkci - prémium. Jestli je to dobře nebo ne, ponechme vnitřní osobní úvaze každého z nás.
Oprostěme se nyní od prvoplánové kritiky, koncentrující se povětšinou na diskusi do sloganu - kopírka, a podívejme se na věc širšíma vočima. Mistr Schreyer a jeho tým odvádí opravdu skvělou práci, vždyť naše velmi citlivé evropské vkusové receptory vlastně nemají co na tom voze kritizovat, mohou dokonce uznale až nadšeně přitakávat (viz. kabina). Nehledejme umanutě inspirace, hledejme originalitu, hledejme charakter vozu, a obě tyto esence prostě Genesis v sobě implantované má.
Otázkou bude technika, která by tedy kvalitu designu a kvalitu kabiny měla důsledně sledovat, a samozřejmě cena. Jestli tu vyjede Genesis na dobré výbavě a na dobré motorizaci za cenu někde kolem jednatři/jednapět, můžeme začít již dnes přepisovat tabulky prodejů.
Genesis se nevlamuje neurvale do našich dnů nějakou těžce travitelnou designovou okupací. Právě jeho evropské výrazové markanty jsou tím, co mu umožňuje elegantně (na úrovni své třídy) vplout do evropské silniční reality. Ambicí vozu jistě není být premiantem, lídrem třídy, naší diskusní ambicí pak by zase neměl být povýšenecký, bohorovný postoj. Však to znáš - před kritikou se napřed mrkni do své garáže...
No, pod patronátem sloganu - na diskusi padni komu padni - nemohu jinak: Bravo Genesis...
Oprostěme se nyní od prvoplánové kritiky, koncentrující se povětšinou na diskusi do sloganu - kopírka, a podívejme se na věc širšíma vočima. Mistr Schreyer a jeho tým odvádí opravdu skvělou práci, vždyť naše velmi citlivé evropské vkusové receptory vlastně nemají co na tom voze kritizovat, mohou dokonce uznale až nadšeně přitakávat (viz. kabina). Nehledejme umanutě inspirace, hledejme originalitu, hledejme charakter vozu, a obě tyto esence prostě Genesis v sobě implantované má.
Otázkou bude technika, která by tedy kvalitu designu a kvalitu kabiny měla důsledně sledovat, a samozřejmě cena. Jestli tu vyjede Genesis na dobré výbavě a na dobré motorizaci za cenu někde kolem jednatři/jednapět, můžeme začít již dnes přepisovat tabulky prodejů.
Genesis se nevlamuje neurvale do našich dnů nějakou těžce travitelnou designovou okupací. Právě jeho evropské výrazové markanty jsou tím, co mu umožňuje elegantně (na úrovni své třídy) vplout do evropské silniční reality. Ambicí vozu jistě není být premiantem, lídrem třídy, naší diskusní ambicí pak by zase neměl být povýšenecký, bohorovný postoj. Však to znáš - před kritikou se napřed mrkni do své garáže...
No, pod patronátem sloganu - na diskusi padni komu padni - nemohu jinak: Bravo Genesis...
Dělá mi dobře sledovat vývoj dikce tvých příspěvků za dejme tomu posledních 6 let, milý GTI.
Potvrzuješ starou dobrou pravdu o vývoji/usmíření a ubíhajícím čase. Zkrátka dočkej času jako H/K akceptace na evropském trhu 😄 .
Jinak logicky je tato limu určena stále jinam než na náš trh a u nás to zkouší jen proto, že je tu fabrika a a zkoušet se to musí!
Není a zatím nebude náhradou/konkurentem německé trojici, ale japonce, francouze a fiat/chrysler se snažit vystrčit bude.
Výhoda takovýchto aut je jednoznačně stále v poměru cena x výkon. Korejci ještě pořád nabízejí srovnatelný vůz za cenu o patro níže. Kdo akceptuje jejich stávající image, vydělává/šetří. V Evropě ne, ale na jiných kontinentech je takových lidí dostatek jak je vidět z prodejů.
Já bych to již klidně prubnul, navíc i ten image se za chvíli značně zlepší.Izraelsk👋německ👋čínský Quoros je již skoro tu, Great Wall vyrábějící v bulharské fabrice si u nás již hledá prodejní kanál. I jiní ze země draka jsou již za dveřmi. Ve stejný okamžik jak začnou, se pozornost přesune na ně a na korejce se tak nějak zapomene, budou akceptováni. Asijská anabáze/historie se opakuje, viz japonské automobilky.
Potvrzuješ starou dobrou pravdu o vývoji/usmíření a ubíhajícím čase. Zkrátka dočkej času jako H/K akceptace na evropském trhu 😄 .
Jinak logicky je tato limu určena stále jinam než na náš trh a u nás to zkouší jen proto, že je tu fabrika a a zkoušet se to musí!
Není a zatím nebude náhradou/konkurentem německé trojici, ale japonce, francouze a fiat/chrysler se snažit vystrčit bude.
Výhoda takovýchto aut je jednoznačně stále v poměru cena x výkon. Korejci ještě pořád nabízejí srovnatelný vůz za cenu o patro níže. Kdo akceptuje jejich stávající image, vydělává/šetří. V Evropě ne, ale na jiných kontinentech je takových lidí dostatek jak je vidět z prodejů.
Já bych to již klidně prubnul, navíc i ten image se za chvíli značně zlepší.Izraelsk👋německ👋čínský Quoros je již skoro tu, Great Wall vyrábějící v bulharské fabrice si u nás již hledá prodejní kanál. I jiní ze země draka jsou již za dveřmi. Ve stejný okamžik jak začnou, se pozornost přesune na ně a na korejce se tak nějak zapomene, budou akceptováni. Asijská anabáze/historie se opakuje, viz japonské automobilky.
Já bych to sice ještě zatím "neprubnul" (myslím koupit, ne zkušební jízdu), ale jinak v podstatě souhlas.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Asi bych měl vyjádřit poděkování za to, že sleduješ mé příspěvky 😉 Jistou změnu, o které píšeš, tedy že čas rozhoduje vše, musím jemně korigovat. Není to zásluhou mojí, je to zásluhou Hyundaie. Protože psát před šesti lety o horním autě, jistě by tu sklidilo (zaslouženou) pochvalu též, a nejen od nicku GTI.
A ano, není to atak na prémii, koneckonců znalý garážový náruživec právě tohle nevnímá jako chybku.
A souhlas s asijskou anabází.
A ano, není to atak na prémii, koneckonců znalý garážový náruživec právě tohle nevnímá jako chybku.
A souhlas s asijskou anabází.
Nediv se, že sleduji. jsem příznivec "Partičky, Červenýho trpaslíka, Montypithonů " a jiných úchyláren a tam tvé příspěvky většinou dobře zapadaj 😉 .
Jinak ještě drobnost ke kopírování designu - je to celé hloupost, kopíruje každý od každého. Jinak to ani u spotřebních produktů nejde a auto je spotřební produkt.
To je jak kdyby někdo řekl, že já nevím třeba, Leečka kopírují džíny od Štrauzek neboť oboje gaťe mají na * kapsy.
Nebo, dovolím si být kacířem, že tvůrce Evoque McGovern kopíroval z Frascellovo Sportage(čti sportidž) neobvyklou základní linii - vysoký ponton, navíc dozadu se zvyšující.
Jinak ještě drobnost ke kopírování designu - je to celé hloupost, kopíruje každý od každého. Jinak to ani u spotřebních produktů nejde a auto je spotřební produkt.
To je jak kdyby někdo řekl, že já nevím třeba, Leečka kopírují džíny od Štrauzek neboť oboje gaťe mají na * kapsy.
Nebo, dovolím si být kacířem, že tvůrce Evoque McGovern kopíroval z Frascellovo Sportage(čti sportidž) neobvyklou základní linii - vysoký ponton, navíc dozadu se zvyšující.
Abych si ještě o sobě něco nezačal myslet... 😉
Ke kopírování - nejde samozřejmě o tupé kopie, jak je to občas vidět z Číny (Smart, Cayenne a tak) v designu vysokých kvalit to vnímejme spíše jako - inspiraci. Ano, dochází k inspiarcím, tu zřetelnějším, tu skrytějším. Proto nahoře chválím genesis za to, že má (i přes ty vlivy) svůj charakter, není to prostě prvoplánově nějaký "obšleh".
Navíc v designu jde o celkového ducha daného auta, resp, dané skupiny aut. Mistrovsky to umí například Mercedes, BMW, a též AUDI, Jaguar či Volvo. Člověk z těch jejich aut cítí tu hloubku, kotvu, přináležitost atd.
Ke kopírování - nejde samozřejmě o tupé kopie, jak je to občas vidět z Číny (Smart, Cayenne a tak) v designu vysokých kvalit to vnímejme spíše jako - inspiraci. Ano, dochází k inspiarcím, tu zřetelnějším, tu skrytějším. Proto nahoře chválím genesis za to, že má (i přes ty vlivy) svůj charakter, není to prostě prvoplánově nějaký "obšleh".
Navíc v designu jde o celkového ducha daného auta, resp, dané skupiny aut. Mistrovsky to umí například Mercedes, BMW, a též AUDI, Jaguar či Volvo. Člověk z těch jejich aut cítí tu hloubku, kotvu, přináležitost atd.
Vlastně ještě jedna kacířská myšlenka😒br />
z pohledu materiálových nákladů je tuna BMW skoro stejně drahá jako tuna Hyundaie, technologie a technika je z pohledu standardního uživatele skoro bez rozdílu, většinou již standardní zákazník není schopen poznat za běžného provozu technické rozdíly - vždyť Kdo bude využívat Audi 8 tak, jak Statham ve filmu Kurýr 😉. Nikdo(skoro).
Zkrátka, rozdíl v cenách je dnes z valné části již tvořen jen tou image a trochu i tou techikou.
Je jen málo automobilek co mají "náskok díky technice" a myslím, že zrovna Audi to není. Je jen málo automobilek(jak ty říkáš prémiových), kde za výrazně vyšší cenu dostaneš výrazně vyšší úroveň technologie.
I automobilky omezují vlastní vývoj a nakupují u specialistů, je to levnější
Je to již skoro jak u plynových kotlů, počítačů, telefonů ......... . Vnitřek je vždy skoro stejný(od stejných dodavatelů), jen ta krabice/obal se liší. 😒
Zkrátka, rozdíl v cenách je dnes z valné části již tvořen jen tou image a trochu i tou techikou.
Je jen málo automobilek co mají "náskok díky technice" a myslím, že zrovna Audi to není. Je jen málo automobilek(jak ty říkáš prémiových), kde za výrazně vyšší cenu dostaneš výrazně vyšší úroveň technologie.
I automobilky omezují vlastní vývoj a nakupují u specialistů, je to levnější
Je to již skoro jak u plynových kotlů, počítačů, telefonů ......... . Vnitřek je vždy skoro stejný(od stejných dodavatelů), jen ta krabice/obal se liší. 😒
Není kopírovat, jako kopírovat, a když dva dělají totéž, nemusí to skončit stejným výsledkem.
Přirovnání ke kapsám na džínách je tady úplně mimo, nevšiml jsem si, že by tu někomu vadilo, že má tento vůz např. dvě světla vzadu po stranách. Když už teda ty džíny, tak je to jako kdyby Leečka vzali logo od Štrauze a pouze ho upravili tak, aby na první pohled působilo stejně "originálně".
Přirovnání ke kapsám na džínách je tady úplně mimo, nevšiml jsem si, že by tu někomu vadilo, že má tento vůz např. dvě světla vzadu po stranách. Když už teda ty džíny, tak je to jako kdyby Leečka vzali logo od Štrauze a pouze ho upravili tak, aby na první pohled působilo stejně "originálně".
To už taky nesedí, souhlasil bych kdyby si řekl, že mají stejné prošití na těch zadních kapsách. Logo, logo to je moc.
Naprostý souhlas s tím: "Logo, logo to (už) je moc.", to bylo první co jsem si řekl, když jsem uviděl titulku, viz mé odkazy z 12:17. To logo (včetně přesného umístění) jasně hraničí s plagiátorstvím snad nejvíc z jednotlivých detailů celého vozu.
Co navodí více pocit, že mám "skoroštrausky", než "skorostejné" logo na stejném místě?
P.S. A graficky specifické prošití zadních kapes u džín bývalo v podstatě také jakousi součástí loga jejich značky.
Ani bych se moc nedivil, kdyby se takovému AM to "nové" logo příliš "nezdálo".
Co navodí více pocit, že mám "skoroštrausky", než "skorostejné" logo na stejném místě?
P.S. A graficky specifické prošití zadních kapes u džín bývalo v podstatě také jakousi součástí loga jejich značky.
Ani bych se moc nedivil, kdyby se takovému AM to "nové" logo příliš "nezdálo".
Nevím jestli jsme si rozuměli. Asi jsem se blbě vyjádřil, sorry. Jjá s tebou nesouhlasím, já si myslím, že když tvrdíš, že okopírovali i logo, tak to už je moc. Logicky. viz vzácně dobře GTIho příspěvek, to není kopie jako "čínské BMW (Smart, Cayenne a tak)". Koncern K/H by žalovatelný fake ven nepustil - tomu věř. To už jsou dál, dávno. A že nám to něco připomíná ...., no to jsem se právě snažil vysvětlit těmi džínami.
Neboj, rozuměl jsem ti dobře, jen jsem toho využil a vzal tě (po svém) ironicky za slovo.
Já ale nikde netvrdím, že celek je na úrovni čínské kopie BMW, to ani náhodou.
Na druhou stranu, připadá ti to logo (včetně umístění) málo podobné Astonu, nebo spíš naopak velmi podobné? Když si k tomu dáš fotku přední partie Astonu, budeš mít pocit, že to logo Astonu opravdu pouze (vzdáleně) připomíná?
To přirovnání k umístění kapes bylo mimo, naopak ten způsob/tvar prošití už byl podstatně blíž.
Já ale nikde netvrdím, že celek je na úrovni čínské kopie BMW, to ani náhodou.
Na druhou stranu, připadá ti to logo (včetně umístění) málo podobné Astonu, nebo spíš naopak velmi podobné? Když si k tomu dáš fotku přední partie Astonu, budeš mít pocit, že to logo Astonu opravdu pouze (vzdáleně) připomíná?
To přirovnání k umístění kapes bylo mimo, naopak ten způsob/tvar prošití už byl podstatně blíž.
Částečně se s tím samozřejmě souhlasit dá, ale bohužel jen částečně.
Podívej se třeba jen na titulku a všimni si zcela "nového" loga a také jeho umístění!
Kde už si skoro přesně tohle viděl?
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
To logo najednou spadlo "z nebe"? Ne, velmi nápadně podobné okřídlené logo užívají automobilové značky s takovou tradicí o jaké se může Háčku jen zdát. Místo toho, aby případně přišli s něčím novým, moderním, originálním (když už jim najednou Háčko nevyhovuje), tak raději obšlehnou něco, co prvoplánovitě/podvědomě vzbuzuje dojem tradice a luxusu. Někdo řekne: "dyť je to jen detail", a ano, stejně jako spousta dalších "detailů" ze kterých nakonec vznikne celek.
Jak píše i MT, výsledek nevypadá špatně, ale v očích vnímavého jedince tímto postupem na hodnotě nezíská. V principu je to tedy opravdu spíš k smíchu...
Podívej se třeba jen na titulku a všimni si zcela "nového" loga a také jeho umístění!
Kde už si skoro přesně tohle viděl?
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
To logo najednou spadlo "z nebe"? Ne, velmi nápadně podobné okřídlené logo užívají automobilové značky s takovou tradicí o jaké se může Háčku jen zdát. Místo toho, aby případně přišli s něčím novým, moderním, originálním (když už jim najednou Háčko nevyhovuje), tak raději obšlehnou něco, co prvoplánovitě/podvědomě vzbuzuje dojem tradice a luxusu. Někdo řekne: "dyť je to jen detail", a ano, stejně jako spousta dalších "detailů" ze kterých nakonec vznikne celek.
Jak píše i MT, výsledek nevypadá špatně, ale v očích vnímavého jedince tímto postupem na hodnotě nezíská. V principu je to tedy opravdu spíš k smíchu...
Cílem by tu mělo být vytvoření dojmu kvality skrze podvědomou asociaci. Běžný zákazník si nemusí uvědomit, kde co viděl, ale jeho mozek dané prvky rozpozná a podá odpovídající emocionální "ohodnocení".
Jinak v mých očích nejde o přímou konkurenci prémiovým značkám, ale o posouvání laťky v "mainstreamu".
Jinak v mých očích nejde o přímou konkurenci prémiovým značkám, ale o posouvání laťky v "mainstreamu".
Ano, ano, to jsi napsal přesně. Nevnímám to ovšem jako kritiku.
Jasně, mohl bych tu napsat story o jednotlivostech a jejich inspiracích, tohle vídí snad každý, no já bych rád akcentoval ten druhý rys, a tím je originalita, charekter, a to tam vnímám též, přičemž v komplexu je to vlastně moc pěkné auto. Logo jo, 😄 při pohledu se člověku tak nějak zatetelí srdce, je tam všechno - erbovní akcenty, "letecká" minulost 😄 osobně to vnímám (esteticky) dobře.
Víš, je to vlastně, jak tu občas píšeme - Ten Peter Schreyer, ten nám ještě v Evropě zavaří..."
Víš, je to vlastně, jak tu občas píšeme - Ten Peter Schreyer, ten nám ještě v Evropě zavaří..."
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
CENA ZA DESIGN? A aký? Okopírovať od Lexusu, BMW, Audi, Jaguaru a Chrysleru to čo poznáme už roky a vyrobiť to z lacnejších materiálov nie je hodné ocenenia, žiadna inovatívnosť, žiadny, pokrok, všetko sme už videli. Jediné ocenenie si zaslúži VOLANT "prémiového modelu" a to tragédia roka 8-s
ale že by byl na cenu?! To si opravdu nemyslím....
Ono je opravdu těžké vytvořit nový designový jazyk pro novou značku v podmínkách, kdy se počet novinek na trhu neustále zvyšuje stejně jako se zkracuje životnost modelů a jejich designu. Na rozdíl od GTI si nemyslím, že bychom zde byli svědky vzniku nějakého designově výjimečného díla. Toto ještě pořád není to, co by Evropu skutečně zaujalo. Souhlasím s tvrzením, že skvěle vypadá interiér, a v tomto případě také vítám unifikaci ovládacích prvků, byť má "šmíráckou" povahu. Tady je to dobře...
Povazuju (uvažované) zavedení prémiové značky "Genesis" za výborný nápad. Určitě uspěje.
Pozn. Co bude vykřikovat ten hambář Vošický, až Genesis dorazí do ČR?! Že je Mercedes druhá liga a že Genesis určuje měřítka? Už se na to těším...
Ono je opravdu těžké vytvořit nový designový jazyk pro novou značku v podmínkách, kdy se počet novinek na trhu neustále zvyšuje stejně jako se zkracuje životnost modelů a jejich designu. Na rozdíl od GTI si nemyslím, že bychom zde byli svědky vzniku nějakého designově výjimečného díla. Toto ještě pořád není to, co by Evropu skutečně zaujalo. Souhlasím s tvrzením, že skvěle vypadá interiér, a v tomto případě také vítám unifikaci ovládacích prvků, byť má "šmíráckou" povahu. Tady je to dobře...
Povazuju (uvažované) zavedení prémiové značky "Genesis" za výborný nápad. Určitě uspěje.
Pozn. Co bude vykřikovat ten hambář Vošický, až Genesis dorazí do ČR?! Že je Mercedes druhá liga a že Genesis určuje měřítka? Už se na to těším...
fuj to je hnus, tohle bych si nikdy nekoupil ani kdyby to bylo za cenu ojetého golfa, skončí to v propadlišti dějin jako ostatní čína...
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Hyundaie vůbec nemusím, ale tenhle Genesis ujde.
Nelíbí se mi ta protáhlá zadní světla, hitparáda tlačítek s hodinkami uprostřed, logo mi až příliš připomína výrobce, který dělá pěkný pět a půl metrový kupátka a z profilu v tom trochu vidím BMW 5 GT.
Auto celkově "v pohodě", nic víc, nic míň.
Nelíbí se mi ta protáhlá zadní světla, hitparáda tlačítek s hodinkami uprostřed, logo mi až příliš připomína výrobce, který dělá pěkný pět a půl metrový kupátka a z profilu v tom trochu vidím BMW 5 GT.
Auto celkově "v pohodě", nic víc, nic míň.
Je treba videt vice rovin. Genesis nepochybne predstavuje vic nez pohledny kousek, ani s technikou problem nebude. Linie jsou ciste, vuz ma silnou harmonii a dokaze okouzlit.
Jenze cim nas tak okouzluje? I ten znak ukazuje na racionalne vystavenem modelu, kdy odznak Hyundaie je v tehle tride nemyslitelnym znamenim z jine tridni spolecnosti. Ja se ale ptam - tak mame tu hyundai nebo ne? To je ten rozdil mezi premii a premii. Dava snad Mercedes na svuj nejlevnejsi model nejakou 5-cipou hvezdu, ma snad nejlevnejsi BMW vrtuli v odstinech sedi?
Hyundai vedle toho drzi osvedcene premive zvyky, musi byt obligatni analogove hodiny, single schreyer-frame a dalsi a dalsi prvky. Tohle vse muze byt nepochybne vytvoreno s nezpochybnitelnou peci a citem pro detail. Ano.
Ale ja vidim zasadni rozdil v pristupu. Hyundai se jen veze v zajetych kolejich. Podivejme se na novou S-kladu. To je proste kus, ktery stoji na prehlidkovem molu a ukazuje ostatnim, co se bude pristi sezonu nosit. To si dle meho zasluhuje prave uznani a oceneni.
Novy Genesis? Hezky, povedeny. Tohle oceneni si bezpochyby zaslouzi. Je to totiz cena stejne chladne vykalkulovana jako Genesis samotny :-!
Jenze cim nas tak okouzluje? I ten znak ukazuje na racionalne vystavenem modelu, kdy odznak Hyundaie je v tehle tride nemyslitelnym znamenim z jine tridni spolecnosti. Ja se ale ptam - tak mame tu hyundai nebo ne? To je ten rozdil mezi premii a premii. Dava snad Mercedes na svuj nejlevnejsi model nejakou 5-cipou hvezdu, ma snad nejlevnejsi BMW vrtuli v odstinech sedi?
Hyundai vedle toho drzi osvedcene premive zvyky, musi byt obligatni analogove hodiny, single schreyer-frame a dalsi a dalsi prvky. Tohle vse muze byt nepochybne vytvoreno s nezpochybnitelnou peci a citem pro detail. Ano.
Ale ja vidim zasadni rozdil v pristupu. Hyundai se jen veze v zajetych kolejich. Podivejme se na novou S-kladu. To je proste kus, ktery stoji na prehlidkovem molu a ukazuje ostatnim, co se bude pristi sezonu nosit. To si dle meho zasluhuje prave uznani a oceneni.
Novy Genesis? Hezky, povedeny. Tohle oceneni si bezpochyby zaslouzi. Je to totiz cena stejne chladne vykalkulovana jako Genesis samotny :-!
ani němčourec natož EVROPAN SOUDRUZI !!
Myslete ekonomicky, Evropa už je závislá na Korejský Elektronice Samsung, jestli se stane závyslá i na autech tak tím páden to zlikviduje domácí evropský automobilky a evropani to mají spočítaný. Buďte rádi že Evropa vyrábí perfektní auta a podporujte to a udržujte.
Koupí Korejce vyvážíte měnu z kontinentu
ekonomicky, ekonomicky Jasánek 😄 [odkaz]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
Europan si radsej kupi jazdenu sunku z bazaru nejaky golf 3 v diesli len aby sa mu sused nesmial ze kupil novu daciu, hold europania su divni, ja som rad ze rozmyslam trosku inak ako 90 percent konzervaticnych europskych zakaznikov , ja s korejcami neamm ziadny problem , bez problemov by som si genesis kupil miesto nemca a to myslim uplne vazne, verim ze ludia tuto barieru prelomia a uvedomia si aki su zviazani svojou vlastnou psychikou.
drzim genesisu palce
A podruhé😒br /> "na auto.cz. je ta averze"
Trochu si odporuješ.
radsej si kupim jazdeny golf ako novu daciu, ktora sa mi po par rokoch rozpadne - vid hodnotenie spolahlivosti aut, kde dacia okupuje posledne priecky.