Novinky
Nad Hyujindai Genesis budou slintat hlavně místní plakáti a bychaři. V článku je jasně psáno, z donucení to nakoupí velvyslanectví, zastoupení korejských firem a finito. Promile úchylných zákazníků, kteří ohrnou nos na D3, Porsche, Jaguarem, Maserati a koupí si Genesis snad ani nestojí za řeč. >😁
Gratuluji, povedlo se ti clanek i zamer Hyundaie pochopit napoprve. To je v tvem pripade obrovsky pokrok... :yes:
Ráno když jsi startoval tak ti cinkal řetěz a ještě jsi to nezkousl co? >😁 Pusť si rádio a bude to cajk. >😒]
Kolem Nošovic toho bude jezdit víc... a v pátek večer na Stodolní to bude pravidelný účastník vezoucí šikmookou elitu na neúspěšný lov pohlavních chorob >😁 :-!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To teda fakt nevím, zda hnůjdaj konkuruje především VW. Osobně si myslím, že je to nesmysl. Mnohem víc cílí na zákazníky značek typu Opel, Renault, Fiat, Škoda apod.
Prodejně VW stále zvyšuje podíl na Evropském trhu (v posledních měsících hyundaj ztratil kolem 0,5 procenta tržního podílu v Evropě), takže by obecně toto tvrzení dávalo smysl jen za předpokladu, že by podíl VW klesal a u Hy rostl, což tak vůbec není...
Prodejně VW stále zvyšuje podíl na Evropském trhu (v posledních měsících hyundaj ztratil kolem 0,5 procenta tržního podílu v Evropě), takže by obecně toto tvrzení dávalo smysl jen za předpokladu, že by podíl VW klesal a u Hy rostl, což tak vůbec není...
hyundai konkuruje vw uz peknych par rokov... ale ono to musis brat z globalneho hladiska .... nepozerat len na zapadnu europu, v usa je napriklad hyundai daleko pred vw a hyundaiu sa dari stale lepsie uz aj v cine kde bude coskoro prave hyundai najvacsim superom vw.....
pre Cinu si hyundai pripravil novy model Mistra ktory je prave cieleny ako konkurent pre v passat: [odkaz]
v eu i30 konkuruje golfu [odkaz] a v niektorych veciach ho aj poraza, viac v clanku v odkaze
Upu konkuruje zase i10 [odkaz]
pre Cinu si hyundai pripravil novy model Mistra ktory je prave cieleny ako konkurent pre v passat: [odkaz]
v eu i30 konkuruje golfu [odkaz] a v niektorych veciach ho aj poraza, viac v clanku v odkaze
Upu konkuruje zase i10 [odkaz]
Tak z tohoto pohledu VW samozřejmě konkuruje každý, kdo vyrábí auta. Já to ale myslel tak, že si nemyslím, že by právě Hyundai masově přebíral zákazníky Volkswagenu. Samozřejmě se bavím o Evropě, protože o tento trh šlo v článku...
Zkrátka Hyundai v Evropě přebírá zákazníky především jiným značkám, těm kterým klesají tržní podíly na úkor růstu hyundaje.
Zkrátka Hyundai v Evropě přebírá zákazníky především jiným značkám, těm kterým klesají tržní podíly na úkor růstu hyundaje.
ja si myslim ze hyundai beri zakaznikov aj vw, mozno nie az v takej miere ako pezotu alebo renaultu ale rozhodne berie aj vw 😉
sam poznam cloveka ktory mal kedysi golf 3 a teraz jazdi accentom alebo sused mal kedysi polo a dnes ma i20 , takze urcite ludia prechadzaju aj na hyundaie ale nie v takej miere ako z francuzov to mas pravdu
a ked si vezmes i10 a Up co by si si vybral? ja i10 bez vahania a to ani nemusim byt fanda hyundaia aby som videl kto je lepsi
sam poznam cloveka ktory mal kedysi golf 3 a teraz jazdi accentom alebo sused mal kedysi polo a dnes ma i20 , takze urcite ludia prechadzaju aj na hyundaie ale nie v takej miere ako z francuzov to mas pravdu
a ked si vezmes i10 a Up co by si si vybral? ja i10 bez vahania a to ani nemusim byt fanda hyundaia aby som videl kto je lepsi
No Hyundai konkuruje všem mainstreamovým značkám na evropském trhu, nicméně si raději znovu půjdu pro auto od PSA než od Hyundaie. Tahle značka mi není vůbec sympatická, nejen svou komunikací v Česku, ale ani designem a celkovým dojmem z jejich aut. Její sestra Kia mi přijde daleko lepší, například nový Ceed a Carens jsou slušný auta (oba jsem jel) a zrovna třeba Carens si v garáži představit dovedu 😉
Zpět ke Genesisu, Katikakus to vystihl přesně s cílovou skupinou. Jen dodám, že za mě to D3 nijak neohrozí. Je to ukázka toho, že Hyundai je schopný udělat velký auto. Design je sice nabubřele asijský (viz obrovský chromový gril), ale potenciál do budoucna tu je 😉
Zpět ke Genesisu, Katikakus to vystihl přesně s cílovou skupinou. Jen dodám, že za mě to D3 nijak neohrozí. Je to ukázka toho, že Hyundai je schopný udělat velký auto. Design je sice nabubřele asijský (viz obrovský chromový gril), ale potenciál do budoucna tu je 😉
Konkurovat muzes uspesne i neuspesne. Vyznam slova konkurovat rozhodne neni synonymem od "prebirat zakazniky".
Nepřebírá a může si za to sám. Problém není v kvalitě, ale v naprosto zoufalé a nekonkurenceschopné nabídce motorů. U malých aut se to ještě snese, ale třeba u i40 (což jinak podle mě není vůbec špatný auto) je to naprosto tragické. Jeden pomalej diesel a zastaralý 2.0 atmo benzín jako vrchol nabídky - to se nedivím, že se to neprodává. Navíc nechápu, proč to dělají, když ty silnější motory mají, akorát je dávají do jiných modelů, na jiné trhy atd.
Vypadá to pěkně, pojede to pěkně, materiály budou kvalitní, zpracování příkladné, ale kolik to bude stát? Pokud to bude tak, že to bude alternativa včetně srovnatelné ceny, jak to začal Hyundai poslední dobou dělat, pochybuju, že po nich sáhne dostatek zákazníků jen z přesvědčení, že ten design opravdu musí mít (v tomto segmentu se hraje na větší nadčasovost než jakou dle mého názoru tato podle fotek Genesis vykazuje). Pokud to bude "příliš levné", aby se to skvěle prodávalo, zase to nebude prémie. Myslím, že před sebou nemají jednoduchý úkol......nebo překvapí 10-ti letou zárukou zdarma bez omezení km a v tom případě jsem adept na koupi.
Auto bych si klidně a rád koupil, ale nějak bych se asi sám sebe ptal proč bych ho měl chtít, jaká bude ztráta hodnoty a image. No, necháme se překvapit, třeba příjmně
Auto bych si klidně a rád koupil, ale nějak bych se asi sám sebe ptal proč bych ho měl chtít, jaká bude ztráta hodnoty a image. No, necháme se překvapit, třeba příjmně
... k tomuto tématu ... >😁 😉 :-! ... více není třeba dodávati.
A co řikáš na stejný ne-li vyšší ambice příštího Superbu? 😉
>😁 😉 :-! ... tedy to samé. Jsou to, s odpuštěním, toliko marketingové pindy dědy Bindy. Mohou, ať už Hyundai či Škoda, nabídnout něco víc nežli D3 (mimo snad nižší ceny, což je v důsledku čistě matematicky míň)? Já si dovolím tvrdit že nikoliv. Kdo na tuto otáku dokáže odpovědět kladně, ten by mohl býti i potencionálním kupcem, není-li to ovšem jen "bychař". SuperBu na rozdíl od zde předmětného Hyundaje lze však o5 prorokovati solidní prodejní čísla, důvody jsou nasnadě a tak známé že je snad zde netřeba vypisovati.
...protoze pokud to evropsky dovozce nepodela, nabidne za stejnou cenu lepsi karu. Misto ctyrvalcoveho dehtu by mohl byt osmivalcovy benzin.
To bylo srovnani aut a ted k prodejum: prodavat se to bude mizerne, protoze evropsti "premianti" chteji dehet.
Jinak k vybave, jiz minula generace nabizela v ramci vybavy audio Lexicon, to je opravdu slusna porce. U EU premii se takoveto fajnsmekrovinky prodavaji za statisice.
To bylo srovnani aut a ted k prodejum: prodavat se to bude mizerne, protoze evropsti "premianti" chteji dehet.
Jinak k vybave, jiz minula generace nabizela v ramci vybavy audio Lexicon, to je opravdu slusna porce. U EU premii se takoveto fajnsmekrovinky prodavaji za statisice.
Čtyřválcová nafta se nekupuje kvůli tomu, že by člověk chtěl osmiválcový benzín. 😉
To je pravda, nicmene benzinovy V8 od hyundaie za 3/4 ceny benzinoveho V8 od D3 je lepsi.
Projel jsem si v US genesise 1. generace. Byl to ve vsem vyrovnany souper nemecke trojce, ne li lepsi. Nadrazenost nemecke premie je mytus, ktery tvori hlavne ti, co si ji muzou dovolit az ma najeto 200 000 km.
Projel jsem si v US genesise 1. generace. Byl to ve vsem vyrovnany souper nemecke trojce, ne li lepsi. Nadrazenost nemecke premie je mytus, ktery tvori hlavne ti, co si ji muzou dovolit az ma najeto 200 000 km.
Lepší je, pouze cenově. 😉
Ty si opravdu myslíš, že pro D3 si chodí do salónů takoví lidé, kteří by klidně šli i pro výše uvedený Hyundai? No tak, to snad nevěříš ani ty sám. 😉
Ty si opravdu myslíš, že pro D3 si chodí do salónů takoví lidé, kteří by klidně šli i pro výše uvedený Hyundai? No tak, to snad nevěříš ani ty sám. 😉
Myslim, ze jen kazdy padesaty si chodi do salonu D3 pro to auto. Zbytek si chodi pro image (cti image).
V první řadě je nutno najít v sobě tu trošku pokory a uznale kývnout na to, že se Hyundai nespokojuje s pozicí lowendové značky, ale usiluje o něco víc. Osmiválec v pětimetrovém autě... kdo z nás to má?
Na první pohled to vypadá, že tohle bude jiná písnička než Latitude, který hraje roli chudého příbuzného. Ovšem udržet krok s německou prémií, byť pouze v jedné motorizaci, nebude jednoduché ani levné. Uvidíme jak se to bude Hyundai dařit... jsem spíše skeptický.
Na první pohled to vypadá, že tohle bude jiná písnička než Latitude, který hraje roli chudého příbuzného. Ovšem udržet krok s německou prémií, byť pouze v jedné motorizaci, nebude jednoduché ani levné. Uvidíme jak se to bude Hyundai dařit... jsem spíše skeptický.
Problem Latitude byl ten, ze to nebyla premiovka, ale obycejny korejsky full size a na tom autu to bylo videt. Trilitr od Infiniti na tom nic nezmenil.
Příspěvek byl redakcí vyhodnocen jako nevhodný a smazán.
zrejme si sedel naposledy v nejakom hyundai pred 15 rokmi, chapem ta..... ale doba sa uz zmenila, ja tiez nezijem v predstave ze skoda je na urovni favorita , je to uz trosku inak 😉
a jeje, Toperko, znevýhodnené dieťa se v rámci pozitívnej diskriminácie dostalo na internet >😁 Pokračuj synak, tak tak, tlačidla s písmenkami. Jeste niečo prosím napiste, radi si prečítáme, nez Vám tety za chvíľu budú servírovať obed 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rust se zpomalil? => takze v case kdy dost evropskych automobilek celi poklesum tak Hyundai i nadale rostl a to beres jako dukaz toho, ze lidi zacinaji prichazet na to ze "vše co se třpytí není zlato"? Sila dedukce >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Zase bych Hyundai tak moc v těch kontících nehledal ... to, co dělají, dělají dobře - výsledky mají. Na druhou stranu, některým nevysvětlíš, že prémií se auto /nebo cokoliv/ nestane jedním doplácaným ze všech stran obšlehnutým modelem.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
V článku je zmíněno, že Genesis bude soupeřit hlavně s A6..a ost. vyšší střední třídou. Osobně jsem to auto několikrát potkal na silnici (u nás ho tu má místní dealer) a řadil bych ho spíše vedle A8, eS nebo 7er.
no ved to pisem vyssie 😄 ... ono je to vlastne pod Skom a XJ ale spravi viac muziky ako Ecko alebo A6 ... nieco ako medzitrieda medzi vyssou strednou a luxusnou .... pripada mi to nieco ako ked si vezmes octaviu kde je zaradena ..... octaviu niektori pasuju do strednej triedy pricom to stredna trieda urcite nie je ale ponuka razvorom aj moznostami vybavy a luxusom trosku skutocne viac ako bezny standard nizsej strednej triedy...
Tvůj komentář jsem nečetl. Jinak u nás jezdí tato gen - [odkaz] Na stránkách to auto prodejce vůbec nemá, takže už je buď prodané, nebo se za něj stydí 😁.
Vice muziky nez Ecko nebo A6 to nenabidne, protoze Korejci auta v teto tride delat tak jako Nemci proste neumi. Nabidne to mozna vice prostoru, ale ten zase zabije tradicni japonsky interier.
Hlavně by udělali mnohem lépe, kdybychom se v jejich "normálních" autech dočkali něčeho lepšího, než je 1.7 CRdi a 2.0 GDI, kdyby i40 šlo koupit ve 4x4 verzi atd. atd.
Faktem je, ze kdyz kupujici zjisti, ze na nase pomery nelevna i40 s automatem nabidne v nejsilnejsim dieselu 0-100 za 12s a maximalku necelych dveste, tedy hodnoty vyslovene na urovni budget motoraci od konkurence, tak mozna nakonec stejne skonci u toho trapneho Passatu, ktery s DSG a silnejsim dieselem nabidne o tri vteriny rychlejsi 0-100 (coz je rozdil dvou vykonnostnich trid) a o dvacet kilometru vyssi maximalku.
Mne prijde zajimave kolik lidi tu bezproblemu napise ze Hyundai neumi delat premiovku tak jako D3. Pokud se tou premiovkou mysli vyssi stredni s r4 dieslem, kombik a s 4*4 tak asi fakt neumi, ale pokud odhledneme od tohoto je ten Gyundai v interieru/odhlucneni/pocitu z rizeni/pohodli/kvalitou sedadel/moznosti priplatku/"gadgets" skutecne o tolik (jestli vubec) horsi nez BMW 5er/A6/ MB E?
Sedel v tom nekdo? Ja ne, tak se ptam, ja ne, tak nevynasim soudy z fotek.
Sedel v tom nekdo? Ja ne, tak se ptam, ja ne, tak nevynasim soudy z fotek.
Myslim žes trefil hřebík na hlavičku! Pro spoustu lidí je to vono nafta, klidně jen 4válcová a pohon 4x4. Že benzín V8 je něco nekonečně lepšího jim nejspíš mozek nebere 😉
:yes😒br />
s niektorymi je to tu skoda reci.... napises pravdu tak si zly.... blba realita, hlavne neruhat sa voci nemeckej D3 ... len tisko prikyvnut , nemci su predsa najlepsi
s niektorymi je to tu skoda reci.... napises pravdu tak si zly.... blba realita, hlavne neruhat sa voci nemeckej D3 ... len tisko prikyvnut , nemci su predsa najlepsi
Hamuno, sakra.... jde vidět, že máš úplně lauf v tom, co píšeš.... :-!
ber to ciste z realneho hladiska... chces nejaku stvorkolkovu limuzinu a uz ta nudia vsetky tie audiny a medaky vsade naokolo ktore stretavas aj ako taxiky ale rozhodne chces nieco kvalitne za dobre peniaze neokukane ale nie tuctovku ako A6 alebo E tak preco by genesis nemohol byt fajn volba? Luxus v nom iste nebude mensi ako v Ecku naopak razvor ma genesis vacsi a aj vybavu uplne dokonalu, verim ze kvalitou tiez nebude zaostavat naopak mozno prekvapi aj samotnych nemcov... iste sa to auto nestrati v zaplave skodoviek audin vw medakov a naopak nesklame ani po stranke konzervativnosti a reprezentativnosti..... trhak to v eu nikdy nebude aj na zaklade toho ze diesel to nema a mat asi ani nebude ale preco sa k tomuto autu staviat ako k niecomu menej cennemu? Bude to auto snad menej komfortne ako nemci? Menej vykonne? Menej miesta v nom bude? Bude v nom viac hluku? Buude zrat viac ako benzinovi nemci? Bude 4kolka htrack v genesise horsia ako v Ecku? Bude genesis vyzerat pred divadlom menej reprezentativne ako Ecko? Bude Genesis snad mat horsie sedacky? Bude mat blby podvozok? Bude horsie ovladatelny ako Ecko, Bude mat horsie radenie? Bude snat nepraktickejsi? .......... v com je problem? komplexy? tak potom sme 20 rokov za USA na ktorych tak s radostou nadavame aki su hlupi a zaostali....
Promiň, nečetl jsem to celé...snad mi něco neunikne.... Pokud připustím fakt, že mě tahle auta, která jsem třeba v životě ani neměl, přestanou bavit, tak přece můžu jít do Masarka, Jagu....Lex... myslím, že vždy je dost času na to, nejít do pokusu o prémii byť by byla sebelíp poskládaná....
ano mas pravdu..... tiez nechapem preco vlastne genesis existuje 😉 ked mozem ist do jagu ktory milujem..... divny svet to je pravda
Vzhledem k tomu, ze premiovku na urovni D3 neumi udelat ani Lexus, ktery se o ne snaci tricet let, tak si tipnu, ze to neda ani ten Korejec. Bude to neco jako byla Honda Legend, ne vyslovene spatne auto, ale rozhodne ne konkurent pro BMW 5, E ci A6.
Ten Lexus hodne podcenujes. Nesud jenom podle testu tady na auto.cz. Jdi se s nejakym Lexem projet.
ak na to pozeras takto tak ano ani lexus ani jag nemaju na D3, su vsak horsimi autami?
nie su 😉 , prave naopak
nie su 😉 , prave naopak
A recept je jednoduchý, nepředělavat kupující, ale vyhovět jim. Takže kombík 4x4 a 6V nafta. Možná by se ani náklady nevrátily, ale značka by se dostala časem na úroveň vnímání jako má VW.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
on asi kvalitu aut porovnava podla velkosti predajov... tak to by potom lexus bol na urovni wullingu z ciny
tazko tu diskutovat s niektorymi ktori ziju kdesi v inom svete a nemaju ani sajnu co sa deje
tazko tu diskutovat s niektorymi ktori ziju kdesi v inom svete a nemaju ani sajnu co sa deje
...ale jdi ty, guglitku... máš dneska formu co? >😒] >😒] >😒] přijdeš mi něco jako PS VB... přes den byli ukázkově občanští a uvědomělí a večer trhali po hospodách mouchám nožičky 😁DDDDDDd
Zástupcovia automobiliek trepú rovnaké nezmysly ako politici, pred voľbami.
"šéf evropské divize Hyundai Allan Rushforth ví, že loajalita zákazníků je pro budoucnost výrobce důležitá. „Byli jsme dobyvačnou značkou, abychom se dostali do současné pozice, nyní se však musíme rozvíjet a zrát, abychom v budoucnu vyvážili uchovávání a dobývání,“ říká Rushforth."
blaaa,......blllaaaa.......ba
Poslední roky byly u Hyundai ve znamení zvyšování kvality, nyní se chce značka zaměřit na vylepšení image.
bllaaaa ........ ba.... ba
Nič proti autorovi článku, viem, že to sú oficiálne vyhlásenia.
Priority spoločnosti😒br />
Číslo 01-Zisk
02- výrobné náklady
03- zisk
04- výrobné náklady
05- marketing
........
........
Pod čiarou
- kvalita
- zákazník
"šéf evropské divize Hyundai Allan Rushforth ví, že loajalita zákazníků je pro budoucnost výrobce důležitá. „Byli jsme dobyvačnou značkou, abychom se dostali do současné pozice, nyní se však musíme rozvíjet a zrát, abychom v budoucnu vyvážili uchovávání a dobývání,“ říká Rushforth."
blaaa,......blllaaaa.......ba
Poslední roky byly u Hyundai ve znamení zvyšování kvality, nyní se chce značka zaměřit na vylepšení image.
bllaaaa ........ ba.... ba
Nič proti autorovi článku, viem, že to sú oficiálne vyhlásenia.
Priority spoločnosti😒br />
Číslo 01-Zisk
02- výrobné náklady
03- zisk
04- výrobné náklady
05- marketing
........
........
Pod čiarou
- kvalita
- zákazník
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
blbost, dosažení co největšího zisku je jen blábol. Kdybys o věci něco věděl, tak víš, že zisk je jen účetní číslo, které lze relativně jednoduše upravovat dle potřeb. Kolikrát se velmi ziskové společnosti šmahem dostali do "krachu". Zisk jako jediný ukazatel o zdraví společnosti neukazuje vůbec, ale vůbec nic.
Dosažení maximálního výnosu je cílem investora, akcionáře, nikoliv společnosti.
Navíc obecně vzato maximální zisk rozhodně není jediným cílem. Často může být cílem např. maximalizace hodnoty podniku atd. :-!
Dosažení maximálního výnosu je cílem investora, akcionáře, nikoliv společnosti.
Navíc obecně vzato maximální zisk rozhodně není jediným cílem. Často může být cílem např. maximalizace hodnoty podniku atd. :-!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
trvej si na čem chceš, ale je to blbost. Minimálně v tom, že tenhle pohled je, i když tedy přistoupím k úplnému zobecnění tohoto tvrzení, velmi částečný, protože jak jsem ti uvedl, cílem podnikání může být (a často již bývá) zcela něco jiného, např. maximalizace hodnoty podniku. Jestli tomu rozumíš nebo ne je tvoje věc, pokud je to tvůj obor, pak bys ale měl vědět. MVA apod. :-!
Mno...blbost.... to bych zase až tak netvrdil.... maximalizace zisku může být jedním z cílů. Nebo chceš-li, jeden z cílů nebo i v určitém časovém období jediným cílem.... nenech se nachytat na švestkách 😉
já jen tvrdím, že maximalizace zisku nemusí být hlavním cílem každé firmy a že takto napsaná věta je obecný blábol 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
správná otázka, na kterou jsem ti tu už několikrát odpověděl. Základním cílem podnikání může být třeba maximalizace hodnoty podniku, může jím být i ten tvůj maximální zisk, může jím být dosažení maximálního tržního podílu v daném oboru, může jím být další spousta věcí.
Pokud to chceš říct zcela obecně - pak základním cílem podnikání je to, co si osoba podnikající sama určí. Oproti tomu cílem akcionářů či investorů je vždy maximalizace onoho zisku :-!
Pokud to chceš říct zcela obecně - pak základním cílem podnikání je to, co si osoba podnikající sama určí. Oproti tomu cílem akcionářů či investorů je vždy maximalizace onoho zisku :-!
Vynosí – náklady = zisk
[odkaz]
A rast zisku = rast hodnoty spoločnosti, pokiaľ hovoríme o a.s. a obchodovaní na burze.
[odkaz]
A rast zisku = rast hodnoty spoločnosti, pokiaľ hovoríme o a.s. a obchodovaní na burze.
Ne, promiň... ale tohle je úplně mimo. Náklady, to jsou třeba investice do technologie. Snižují zisk, ale zvyšují hodnotu společnosti. Se vzorečkem z Wikipedie se automobilka opravdu neřídí.
:yes:
Ten odkaz bola iba definícia zisku o technológiách som vôbec nehovoril.
A nepoužil VW u golfu a škoda octavia starý typ nápravy (technologie) len preto aby znížil naklady a cenu.
Ale to už je odbočenie od témy.
A nepoužil VW u golfu a škoda octavia starý typ nápravy (technologie) len preto aby znížil naklady a cenu.
Ale to už je odbočenie od témy.
A co když ti napíšu, že jednodušší a výrobně levnější nápravu koncern zvolil proto, aby si snížil náklady na výrobu tak, aby měl možnost zvýšit náklady na vývoj? Jinak řečeno aby si zaplatil vývoj MQB?
Až se vývoj zaplatí, možná se vrátí zpět k víceprvku, který technicky je připravený... Co?
Až se vývoj zaplatí, možná se vrátí zpět k víceprvku, který technicky je připravený... Co?
Veď o tom hovorím, že to spravili úmyselné, aby znížili náklady.
Navíc obě zadní nápravy měli v předchozích modelech a na obou se pracovalo. Což jeho teorii neodpovídá.
jistě, podle mě se koncern opět vrátí k víceprvku vzadu "pro všechny", jakmile si "zaplatí" MQB. Přijde FL, dá se víceprvek dozadu místo vlečky a rázem bude model o krok dál, aniž by to stálo jakékoliv další euro na vývoji.
Ty sám si odpovedáš na vlastnú otázku.
Citujem: „a kde v tom je ten tvůj zisk“
Citujem: „pět vrátí k víceprvku vzadu "pro všechny", jakmile si "zaplatí" MQB.“
Vďaka tej jednoduchej (vlečnej) náprave mohla isť cena základných verzií nižšie.
Čo je vždy výhoda oproti konkurencii.
A pri základných verzia auta je dôležitá cena auta.
Tým chcú nalákať väčší počet kupcov. A väčší počet predaných aut je.....?
To je odo mňa všetko.
Citujem: „a kde v tom je ten tvůj zisk“
Citujem: „pět vrátí k víceprvku vzadu "pro všechny", jakmile si "zaplatí" MQB.“
Vďaka tej jednoduchej (vlečnej) náprave mohla isť cena základných verzií nižšie.
Čo je vždy výhoda oproti konkurencii.
A pri základných verzia auta je dôležitá cena auta.
Tým chcú nalákať väčší počet kupcov. A väčší počet predaných aut je.....?
To je odo mňa všetko.
Já bych se řídil určitě a jednoznačně tím, co napsal Gilgit... on sice dohromady nenapsal nic, ale i tím se musí každý normální člověk přece řídit, jinak nám to spočítá, udělá psychologické posudky a začlení kam patříme 😒 >😁 >😁 >😁
Nemáš pravdu. Řídit automobilku je ještě horší než řídit tanker, změny provedené dnes se mohou projevit až za několik let. Pokud kupříkladu vstupuješ agresivně na nový trh, pak běžně počítáš s tím, že ten byznys bude v horizontu několika let ztrátový... a to je to, co se dá číst mezi řádky: e😜anze v prodejních číslech se nám povedla, nyní chceme konsolidovat pozici a taky na tom něco vydělat.
Netvrdím, že je to ľahké a že tam nie je riziko, ale viem ako to funguje.
Jo, já vím... výnosy-náklady dle wiki 😉
Nemôžem za to, keď si niekto pletie zisk a výnos.
A rast zisku = rast hodnoty spoločnosti, pokiaľ hovoríme o a.s. a obchodovaní na burze.
Plácáš se v tom úplně zoufale. Maximalizace zisku je něco úplně jiného než maximalizace hodnoty společnosti. Když to zkusím brutálně zjednodušit... pak maximalizace zisku = vytřískat z firmy co nejvíce peněz v krátké době, zatímco maximalizace hodnoty firmy = být klidně po nějakou dobu ve ztrátě, ale investovat do své budoucnosti.
Takže například... maximalizovat zisk znamená, že stopnu veškerý vývoj, vyházím lidi, tím snížím náklady... a výnosy budou dalších pár let stejné, takže dle tvého mocného vzorce stoupne zisk. Paráda, ne?
Plácáš se v tom úplně zoufale. Maximalizace zisku je něco úplně jiného než maximalizace hodnoty společnosti. Když to zkusím brutálně zjednodušit... pak maximalizace zisku = vytřískat z firmy co nejvíce peněz v krátké době, zatímco maximalizace hodnoty firmy = být klidně po nějakou dobu ve ztrátě, ale investovat do své budoucnosti.
Takže například... maximalizovat zisk znamená, že stopnu veškerý vývoj, vyházím lidi, tím snížím náklady... a výnosy budou dalších pár let stejné, takže dle tvého mocného vzorce stoupne zisk. Paráda, ne?
Ten vzorec nie je matematický. Je to základná ekonomická poučka.
Ale stratégie spoločnosti sú rôzne.
Každá spoločnosť má svoju vlastnú stratégiu a ciele.
Dlhodobé ciele
Strednodobé ciele
Krátkodobé ciele
Každý podnik má vlastnú stratégiu ako ich dosiahnuť.
Ale stratégie spoločnosti sú rôzne.
Každá spoločnosť má svoju vlastnú stratégiu a ciele.
Dlhodobé ciele
Strednodobé ciele
Krátkodobé ciele
Každý podnik má vlastnú stratégiu ako ich dosiahnuť.
Vidím, že už jsi zagooglil o kousek hloub... no, oproti tomu prvnímu příspěvku je to pokrok 😄
Ja nemusím zagooglil.
Ale ak si taký znalý tak určite poznáš druhy spoločnosti. Napr.: a.s., s.r.o
Skús mi teda definovať neziskovú organizáciu.
Ale ak si taký znalý tak určite poznáš druhy spoločnosti. Napr.: a.s., s.r.o
Skús mi teda definovať neziskovú organizáciu.
Promiň, ale mám z toho pocit, že jako nadšený student zkoušíš uplatnit znalosti z první hodiny podnikové ekonomie... pořád utíkáš k nějakým pojmům a vzorečkům. Formální stránka věci je jistě zajímavá, ale už firma o deseti lidech musí při svém řízení dbát na ukazatele jako je spokojenost zákazníků a řešit, jestli soustředí své síly na získání nových klientů nebo (a) udržení těch stávajících. A o tom přesně mluvil pan Rushforth.
V poriadku pôvodný zámer bol myslený v dobrom, ale ak nechceš vedieť viac ako to naozaj funguje tak končím.
Tiež som tomu nechcel veriť ale videl som na vlastne oči.
Viac ako 5 rokov som pracoval na kvalite v automobilovom priemysle.
+ rozprávanie od starších kolegov
Mne ide hlavne o tých ľudí čo to kupujú. Nikto mi neplatí za reklamu.
A ak som sa niekoho dotkol tak sa ospravedlňujem.
Tiež som tomu nechcel veriť ale videl som na vlastne oči.
Viac ako 5 rokov som pracoval na kvalite v automobilovom priemysle.
+ rozprávanie od starších kolegov
Mne ide hlavne o tých ľudí čo to kupujú. Nikto mi neplatí za reklamu.
A ak som sa niekoho dotkol tak sa ospravedlňujem.
následuj instinkt, jezdi genesis?
No nevím nevím. globálně to podle mě bude úspěšný model, v zamindrákované Evropě ale bez šance. Koneckonců Phaeton taky jen dře bídu s nouzí, a to má VW v Evropě mnohem silnější zvuk a prestiž :-!
No nevím nevím. globálně to podle mě bude úspěšný model, v zamindrákované Evropě ale bez šance. Koneckonců Phaeton taky jen dře bídu s nouzí, a to má VW v Evropě mnohem silnější zvuk a prestiž :-!
problem phaetonu je aj dizajn ktory je akoby zvacsenina stareho passatu a vyzera hrozne lacno a tuctovo, proste dizajn nie je reprezentativny ale genesis s tymto problem mat asi nebude.....
eu je komplexami zaplneny trh kde sa kazdy hraje na vlastnom piesocku.... suhlas.... ale mimo eu to bude pohoda , hyundai to vie..... :yes:
eu je komplexami zaplneny trh kde sa kazdy hraje na vlastnom piesocku.... suhlas.... ale mimo eu to bude pohoda , hyundai to vie..... :yes:
Už tu mnohí "dokazovali", že "kórea" nemá šancu ....
No dnes už je jasné, že sa "kórea" uchytila úplne v segmente mainstreamu .... a tak poškuľuje vyššie .....
To je sice náročnejšie ... ale Hyundai je určite dosť silný koncern aby sa o to úspešne pokúsil ..... i keď toto bude v Európe ťažšie ....
Stále je veľká skupina ľudí kterých nejaké tradície či "tradície" nezaujímajú a skôr hľadajú niečo nové ... a hlavne .... majú peniaze ...
No dnes už je jasné, že sa "kórea" uchytila úplne v segmente mainstreamu .... a tak poškuľuje vyššie .....
To je sice náročnejšie ... ale Hyundai je určite dosť silný koncern aby sa o to úspešne pokúsil ..... i keď toto bude v Európe ťažšie ....
Stále je veľká skupina ľudí kterých nejaké tradície či "tradície" nezaujímajú a skôr hľadajú niečo nové ... a hlavne .... majú peniaze ...
proboha, podívej se na evropská čísla, Hyundai/Kia neprodává žádné závratné čísla. A to už byly levnější než konkurence, teď jsou už občas i lepší než konkurence a závratné prodeje stále nikde 8-s Vystrč tu hlavu z díry s názvem ČR a podívej se na to z pohledu Evropy :-!
Kórea zvyšuje podiel ... a hlavne je pri tom i zisková ...
Ak príde na Slovensko Nemec či Rakúšan v kórejskom aute ... tak to sa pred pár rokmi nemohlo stať .....
Samozrejme, že to nie je len "kórea" .... vidieť firemné auto z Nemecka Daciu by bolo tiež pred pár rokmi scifi >😁
Neviem čo sú to "závratné predaje" ... ale kórejci už nie sú štatisti ....
Ak rátam dobre tak "útok" korejského H/K trvá zhruba 7 rokov .... čo teda nie je nejaký dlhý čas ....
Ak príde na Slovensko Nemec či Rakúšan v kórejskom aute ... tak to sa pred pár rokmi nemohlo stať .....
Samozrejme, že to nie je len "kórea" .... vidieť firemné auto z Nemecka Daciu by bolo tiež pred pár rokmi scifi >😁
Neviem čo sú to "závratné predaje" ... ale kórejci už nie sú štatisti ....
Ak rátam dobre tak "útok" korejského H/K trvá zhruba 7 rokov .... čo teda nie je nejaký dlhý čas ....
A kolik modelů mají korejci v evropské top 10, top 20... >😒] ? Z ničeho se vždy čarují kouzelné nárůsty prodejů...
startuje v usa za equus na cca 61tis. usd, takže žádná láce se nekoná, auto dobrý, když budu chtít masku z mercedesa, zadek z lexusu a logo astonu nebo bentley půjdu k hyundai, když budu chtít pana Rejži koupím lexus, kterej, světe div se, stojí o nějakých 10tis. usd víc, tomu říkám palčák :yes:
Mysílm si, že odhad o ročních evropských prodejích kolem 1000 ks jsou správné, jestli ne ještě příliš optimistické. Tohle auto má na starém kontinentu šanci uspět jen u korejských diplomatů a managerů. Evropané si ho ale nekoupí. Ne proto, že bylo špatné, ale proto, že nemá patřičné prémiové image a navíc Evropany neoslovuje ani svým asijskonabubřelým designem. Ano, bohatí Evropané, kteří z nějakých důvodů nechtějí D3 jistě existují, ale ti dají přednost Jaguaru, Maserati nebo Volvu, možná se prodá i pár Lexusů a Cadillaců. Ale Hyundai, coby prodejce "prémiového" sedanu, to je opravdu směšné... >😁 :no: :no: :no:
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
je to skor taka zaujimava alternativa kto nechce konzervativny nemecky strih a chce nieco "ine" ale tiez podobne kvalitne luxusne ..... ved luxusnejsich sedanov dnes vela nie je a tak to moze byt zaujimave spestrenie v konzervativnej europe, kvalitou a luxusom rozhodne nesklame a aj cena bude asi fajn :yes:
Ale ať to klidně zkusí, nic proti tomu. Bude to ovšem těžce prodělečný podnik.
takze touto logikou to asi nepojde , skusme na to ist inak , vzdy je lepsie mat na vyber viac aut ako menej, dovod kto si co kupi si kazdy najde sam, mne sa napriklad genesis paci viac ako audina a rozhodne bude aj 4kolkovy genesis lacnejsi ako napriklad S-ko alebo jaguar v 4kolke , maserati 4kolku ani neviem ci ma..... pre niekoho kto chce nieco viac ako E-cko ale na S-ko nema moze byt genesis zaujimava volba, zvlast v 4kolke, povedzme si na rovinu ze genesisom spravis rozhodne vacsi dojem ako s audi A6 alebo Eckom ( kritici mozu namietat ale je to tak ) takze nemusis hned siahnut po S-ku ak chces nieco viac ako "bezna" vyssia stredna... an to je tu prave genesis ktorymoze byt zaujimava alternativa k nemcom a za zaujimave peniaze pricom hanbu si s nim nikto nespravi, prave naopak, vyzera dost slusne a reprezentativne a o jeho kvalite dnes uz nik nepochybuje .... a ani o luxuse a vybave
precitaj si este raz a pomaly prvu vetu mojho prveho prispevku nahore a potom sa zamysli co si mi napisal 😉
Záležet bude taky na ceně.
genesis bude nieco medzi.... luxusnou triedou a klasickou vyssou strednou..... nedosahuje pompeznosti Ska a XJ ale ponukne predsa len viac muziky ako Ecko XF alebo A6.......
s tym dieslom to je pravda..... chyba urcite v eu .... predaje by boli 3 nasobne vyssie takto budu mozno 2000 - 3000 kuskov rocne..... ale cielom hyundaia co bolo pisane aj oficialne je v eu skor poukazat na technicku vyspelost a dostat sa do povedomia ludi... a nie nahanat predaje.... tie nahana genesis v usa cine korei a inde.....