Novinky

Zpět na článek

Hyundai Genesis si troufá na německou prémii

152 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
k nemeckej konkurencii, ale predajmi ani imidzom nemcov neohrozi to v EU nehrozi ved ani diesel to mat nebude a tato znacka nema historicky status luxusnych aut....

je to skor taka zaujimava alternativa kto nechce konzervativny nemecky strih a chce nieco "ine" ale tiez podobne kvalitne luxusne ..... ved luxusnejsich sedanov dnes vela nie je a tak to moze byt zaujimave spestrenie v konzervativnej europe, kvalitou a luxusom rozhodne nesklame a aj cena bude asi fajn :yes:
Avatar - Magister
Magister
No, kdo nechce D3 a chce se odlišit (zlomek zákazníků) šáhne po Jaguaru, Maserati nebo Porsche.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
alebo po genesise, neboj ono sa to predavat bude lepsie ako si myslime 😉 a v USA je to uz uplne ina basen
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Opravdu si nemyslím, že je jakýkoli důvod toto kupovat. Tady v Evropě je opravdu široká nabídka luxusních vozidel jak v naftě, tak v benzínu a že by se někdo chtěl odlišit směrem dolů, to si nemyslím.
Ale ať to klidně zkusí, nic proti tomu. Bude to ovšem těžce prodělečný podnik.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ja sa nebavim o dovodoch, rovnako ja nevidim dovod kupovat audi ked mam mercedes alebo jaguara ci maserati 😉

takze touto logikou to asi nepojde , skusme na to ist inak , vzdy je lepsie mat na vyber viac aut ako menej, dovod kto si co kupi si kazdy najde sam, mne sa napriklad genesis paci viac ako audina a rozhodne bude aj 4kolkovy genesis lacnejsi ako napriklad S-ko alebo jaguar v 4kolke , maserati 4kolku ani neviem ci ma..... pre niekoho kto chce nieco viac ako E-cko ale na S-ko nema moze byt genesis zaujimava volba, zvlast v 4kolke, povedzme si na rovinu ze genesisom spravis rozhodne vacsi dojem ako s audi A6 alebo Eckom ( kritici mozu namietat ale je to tak ) takze nemusis hned siahnut po S-ku ak chces nieco viac ako "bezna" vyssia stredna... an to je tu prave genesis ktorymoze byt zaujimava alternativa k nemcom a za zaujimave peniaze pricom hanbu si s nim nikto nespravi, prave naopak, vyzera dost slusne a reprezentativne a o jeho kvalite dnes uz nik nepochybuje .... a ani o luxuse a vybave
Avatar - kari.laz
kari.laz
Pokud bude příznivá cena, pod úrovní A6,5,E tak pak ano, ale porovnávat to jako "lacinější" MB S je hodně nadnesené. Stejně tak jako tato věta je minimálně v Evropě úplně mimo "genesisom spravis rozhodne vacsi dojem ako audi A6 alebo Eckom"
Atila_
Kdyz on je problem, ze Korejci nedokazi vyrabet tahle vysoce sofistikovana auta vyrazne levneji nez Nemci nebo Japonci, takze nemohou jit ani masivne pod cenu. Podle mne cena pujde pod D3 luxusni tridu, ale nebude pod cenami vyssi stredni od D3.
Avatar - jazva
jazva
Podstatné je, že nemáš ani na Audi, ani na Mercedes, Jaguar, Maserati ale vieš, čo si určite nekúpiš. Neboj sa, vieme že si kúpiš Fabiu a naďalej budeš analyzovať myšlienkové pochody kupcov prémiových áut... :no:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ja som len pisal ze genesis sa mi paci viac ako audi .... ak tam vidis nieco viac s tym ja nic nespravim , nazor si kazdy spravi sam
pargi
Je to sice novinka, ale Mase 4kolku má - Ghibli.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ak je to tak tak fajn, nebol som si isty 😉
pargi
Nyní je pro benzinový 6 válec, pro naftu později. Akorát je o ní (o něm?) článek v autotipu.
bubulak
Tak jestli si tohle myslí i v Hyundaii a cena tomu bude odpovídat, pak toho opravdu moc neprodaj. Tohle musí být zákonitě levnější než Mercedes E nebo BMW 5, jinak to nekoupí nikdo. Pokud slušně vybavenou verzi nepůjde koupit kolem milionu, tak to můžou rovnou zabalit.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Kdybys ten clanek precetl poradne, tak je ti jasne, na jakou cilovku budou mirit. A tahle cilovka si ty Genesisy nakoupi velmi rada - velvyslanectvi a zastoupeni jihokorejskych firem...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Sem zvědavej na koho bude mířit příští Superb kterýmu hlásej úplně stejný nebo dokonce eště vyšší ambice >😒]
_patrik
Tisíc kousků ročně, v poměru k počtu jihokorejských manažerů, diplomatů, všelijakých členů představenstev, dozorčích rad a exekutivců apod. po celé Evropě od Dublinu po Ural, to by mohla být správná kalkulace. Taky v tom budou sponzorské dary do profi sportu atd. Na nějaké tři roky, než dojde v Evropě ke zvratu v hospodářství a všechno bude zase jinak. Jako zviditelněná prezentace korejského sebevědomí, proč ne.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Koukam, zes opet objevil Ameriku, toppere. Kdyz sami rikaji, ze chteji v Evrope prodavat 1000 ks rocne, tak je nad slunce jasnejsi, ze nepocitaji s tim, ze by D3 na evropskem trhu nejak ohrozili.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a co asi pisem? vies citat?

precitaj si este raz a pomaly prvu vetu mojho prveho prispevku nahore a potom sa zamysli co si mi napisal 😉
Avatar - Katikakus
Katikakus
Vis co znamena "objevit Ameriku"? Jak vidim nevis, toppere. >😒]
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tvoja ironia bola jasna 😉
Avatar - Katikakus
Katikakus
No, soude z tve reakce, pro tebe az tak jasna nebyla. :-!
Avatar - kari.laz
kari.laz
Dnes s tebou musím víceméně souhlasit. Zásadní problém bude nafta, která je v Evropě dost populární a verze kombi. I ve vyšší střední jsou kombi oblíbenou záležitostí. Obzvláště kombinace kombi-nafta-4x4. Ale popravdě vidím větší potenciál v alternativě právě v Jaguáru, popřípadě dražší alternativě Porsche, Maserati a když už Asii, tak Lexus Infiniti.
Záležet bude taky na ceně.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
cena bude urcite nizsia ako Sko XJ ci panamera, ved nezabudejme ze nad geensisom ma hyundai este model equus ktory ale v eu nenajdeme.... takze genesis nie je ciste luxusna trieda.... je to skor nieco medzi vyssou strednou a luxusnou, ved nema to cez 5m dlzky a v USA je genesis porovnavany prave s Eckom jaguarom XF a podobne..... koniec koncov aj Quoris od kie tam porovnavaju S 5kovym BMW a Eckom.....

genesis bude nieco medzi.... luxusnou triedou a klasickou vyssou strednou..... nedosahuje pompeznosti Ska a XJ ale ponukne predsa len viac muziky ako Ecko XF alebo A6.......

s tym dieslom to je pravda..... chyba urcite v eu .... predaje by boli 3 nasobne vyssie takto budu mozno 2000 - 3000 kuskov rocne..... ale cielom hyundaia co bolo pisane aj oficialne je v eu skor poukazat na technicku vyspelost a dostat sa do povedomia ludi... a nie nahanat predaje.... tie nahana genesis v usa cine korei a inde.....
Avatar - kari.laz
kari.laz
Už sem čekal, že z tebe poleze něco kloudného, ale asi jsem se unahlil. proč to pořád porovnavas s MB S a podobně. je to vyšší střední. Sám jsi napsal ze nad tím mají squus. stejně tak jako v nižší střední jsou auta co se velikosti blíží střední třídě, tak to samé je s genesisem. prostě se s tím smiř. Je to konkurent pro A6, 5, MB E a podobně. takže je naprosto pochopitelné ze bude cenově pod luxusní třídou a jestli chtějí něco prodat, měli by jít cenově pod zavedenou premiovou konkurenci ve vyšší střední.
Avatar - strýček BOB
strýček BOB
Nad Hyujindai Genesis budou slintat hlavně místní plakáti a bychaři. V článku je jasně psáno, z donucení to nakoupí velvyslanectví, zastoupení korejských firem a finito. Promile úchylných zákazníků, kteří ohrnou nos na D3, Porsche, Jaguarem, Maserati a koupí si Genesis snad ani nestojí za řeč. >😁
Avatar - Katikakus
Katikakus
Gratuluji, povedlo se ti clanek i zamer Hyundaie pochopit napoprve. To je v tvem pripade obrovsky pokrok... :yes:
King of rain
Ráno když jsi startoval tak ti cinkal řetěz a ještě jsi to nezkousl co? >😁 Pusť si rádio a bude to cajk. >😒]
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Kolem Nošovic toho bude jezdit víc... a v pátek večer na Stodolní to bude pravidelný účastník vezoucí šikmookou elitu na neúspěšný lov pohlavních chorob >😁 :-!
ericn
Dobrý postřeh hahaha :yes: To mě fakt pobavilo.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
mrs
To teda fakt nevím, zda hnůjdaj konkuruje především VW. Osobně si myslím, že je to nesmysl. Mnohem víc cílí na zákazníky značek typu Opel, Renault, Fiat, Škoda apod.

Prodejně VW stále zvyšuje podíl na Evropském trhu (v posledních měsících hyundaj ztratil kolem 0,5 procenta tržního podílu v Evropě), takže by obecně toto tvrzení dávalo smysl jen za předpokladu, že by podíl VW klesal a u Hy rostl, což tak vůbec není...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
hyundai konkuruje vw uz peknych par rokov... ale ono to musis brat z globalneho hladiska .... nepozerat len na zapadnu europu, v usa je napriklad hyundai daleko pred vw a hyundaiu sa dari stale lepsie uz aj v cine kde bude coskoro prave hyundai najvacsim superom vw.....

pre Cinu si hyundai pripravil novy model Mistra ktory je prave cieleny ako konkurent pre v passat: [odkaz]

v eu i30 konkuruje golfu [odkaz] a v niektorych veciach ho aj poraza, viac v clanku v odkaze

Upu konkuruje zase i10 [odkaz]
mrs
Tak z tohoto pohledu VW samozřejmě konkuruje každý, kdo vyrábí auta. Já to ale myslel tak, že si nemyslím, že by právě Hyundai masově přebíral zákazníky Volkswagenu. Samozřejmě se bavím o Evropě, protože o tento trh šlo v článku...

Zkrátka Hyundai v Evropě přebírá zákazníky především jiným značkám, těm kterým klesají tržní podíly na úkor růstu hyundaje.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ja si myslim ze hyundai beri zakaznikov aj vw, mozno nie az v takej miere ako pezotu alebo renaultu ale rozhodne berie aj vw 😉

sam poznam cloveka ktory mal kedysi golf 3 a teraz jazdi accentom alebo sused mal kedysi polo a dnes ma i20 , takze urcite ludia prechadzaju aj na hyundaie ale nie v takej miere ako z francuzov to mas pravdu

a ked si vezmes i10 a Up co by si si vybral? ja i10 bez vahania a to ani nemusim byt fanda hyundaia aby som videl kto je lepsi
ericn
No Hyundai konkuruje všem mainstreamovým značkám na evropském trhu, nicméně si raději znovu půjdu pro auto od PSA než od Hyundaie. Tahle značka mi není vůbec sympatická, nejen svou komunikací v Česku, ale ani designem a celkovým dojmem z jejich aut. Její sestra Kia mi přijde daleko lepší, například nový Ceed a Carens jsou slušný auta (oba jsem jel) a zrovna třeba Carens si v garáži představit dovedu 😉

Zpět ke Genesisu, Katikakus to vystihl přesně s cílovou skupinou. Jen dodám, že za mě to D3 nijak neohrozí. Je to ukázka toho, že Hyundai je schopný udělat velký auto. Design je sice nabubřele asijský (viz obrovský chromový gril), ale potenciál do budoucna tu je 😉
Avatar - Katikakus
Katikakus
Konkurovat muzes uspesne i neuspesne. Vyznam slova konkurovat rozhodne neni synonymem od "prebirat zakazniky".
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
to je pravda :yes:
bubulak
Nepřebírá a může si za to sám. Problém není v kvalitě, ale v naprosto zoufalé a nekonkurenceschopné nabídce motorů. U malých aut se to ještě snese, ale třeba u i40 (což jinak podle mě není vůbec špatný auto) je to naprosto tragické. Jeden pomalej diesel a zastaralý 2.0 atmo benzín jako vrchol nabídky - to se nedivím, že se to neprodává. Navíc nechápu, proč to dělají, když ty silnější motory mají, akorát je dávají do jiných modelů, na jiné trhy atd.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Loni se na ceskem trhu prodalo 992 ks Hyundai i40 a stal se tak 3. nejprodavanejsim strednetridnim modelem. Co by jine vozy za takove prodeje daly. :-!
Avatar - S8
S8
Vypadá to pěkně, pojede to pěkně, materiály budou kvalitní, zpracování příkladné, ale kolik to bude stát? Pokud to bude tak, že to bude alternativa včetně srovnatelné ceny, jak to začal Hyundai poslední dobou dělat, pochybuju, že po nich sáhne dostatek zákazníků jen z přesvědčení, že ten design opravdu musí mít (v tomto segmentu se hraje na větší nadčasovost než jakou dle mého názoru tato podle fotek Genesis vykazuje). Pokud to bude "příliš levné", aby se to skvěle prodávalo, zase to nebude prémie. Myslím, že před sebou nemají jednoduchý úkol......nebo překvapí 10-ti letou zárukou zdarma bez omezení km a v tom případě jsem adept na koupi.

Auto bych si klidně a rád koupil, ale nějak bych se asi sám sebe ptal proč bych ho měl chtít, jaká bude ztráta hodnoty a image. No, necháme se překvapit, třeba příjmně
Avatar - donPedro
donPedro
... k tomuto tématu ... >😁 😉 :-! ... více není třeba dodávati.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A co řikáš na stejný ne-li vyšší ambice příštího Superbu? 😉
Avatar - donPedro
donPedro
>😁 😉 :-! ... tedy to samé. Jsou to, s odpuštěním, toliko marketingové pindy dědy Bindy. Mohou, ať už Hyundai či Škoda, nabídnout něco víc nežli D3 (mimo snad nižší ceny, což je v důsledku čistě matematicky míň)? Já si dovolím tvrdit že nikoliv. Kdo na tuto otáku dokáže odpovědět kladně, ten by mohl býti i potencionálním kupcem, není-li to ovšem jen "bychař". SuperBu na rozdíl od zde předmětného Hyundaje lze však o5 prorokovati solidní prodejní čísla, důvody jsou nasnadě a tak známé že je snad zde netřeba vypisovati.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nabídnou jako skoro to samý za nižší cenu. Překvapivě to docela zabírá. Jinak ale plnej souhlas sou to jen marketingový pindy
Avatar - peV
peV
Asi jsem to přehlídnul, ale škoda chce pozicovat příští sup na úroveň A6 a 5:er? Blbost je to samozřejmě už proto, ze A6 je ze stejný rodiny, žejo, ale kdes k tý informaci přišel?
Jinak k Hyundai...je pěkné, když se předpokládaný neúspěch označuje za "zachování exkluzivity". >😁 bravo autor
BroukJ
...protoze pokud to evropsky dovozce nepodela, nabidne za stejnou cenu lepsi karu. Misto ctyrvalcoveho dehtu by mohl byt osmivalcovy benzin.

To bylo srovnani aut a ted k prodejum: prodavat se to bude mizerne, protoze evropsti "premianti" chteji dehet.

Jinak k vybave, jiz minula generace nabizela v ramci vybavy audio Lexicon, to je opravdu slusna porce. U EU premii se takoveto fajnsmekrovinky prodavaji za statisice.
jossalito
Čtyřválcová nafta se nekupuje kvůli tomu, že by člověk chtěl osmiválcový benzín. 😉
BroukJ
To je pravda, nicmene benzinovy V8 od hyundaie za 3/4 ceny benzinoveho V8 od D3 je lepsi.

Projel jsem si v US genesise 1. generace. Byl to ve vsem vyrovnany souper nemecke trojce, ne li lepsi. Nadrazenost nemecke premie je mytus, ktery tvori hlavne ti, co si ji muzou dovolit az ma najeto 200 000 km.
jossalito
Lepší je, pouze cenově. 😉

Ty si opravdu myslíš, že pro D3 si chodí do salónů takoví lidé, kteří by klidně šli i pro výše uvedený Hyundai? No tak, to snad nevěříš ani ty sám. 😉
BroukJ
Myslim, ze jen kazdy padesaty si chodi do salonu D3 pro to auto. Zbytek si chodi pro image (cti image).
jossalito
Nechám tě si to myslet. 😄
Avatar - peV
peV
Pro D3 chodí jen pozéři. Znalci nakupují u Hyundai a Kia. Pak ale znalec vyhraje ve sportce a hned je z něj, světe div se, pozér...nebo že by to bylo jinak?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ale chtěl! Ty znáš někoho kdo by nechtěl osmiválcovej benzín místo čtyřválcový nafto >😒]
Avatar - Emel
Emel
V první řadě je nutno najít v sobě tu trošku pokory a uznale kývnout na to, že se Hyundai nespokojuje s pozicí lowendové značky, ale usiluje o něco víc. Osmiválec v pětimetrovém autě... kdo z nás to má?

Na první pohled to vypadá, že tohle bude jiná písnička než Latitude, který hraje roli chudého příbuzného. Ovšem udržet krok s německou prémií, byť pouze v jedné motorizaci, nebude jednoduché ani levné. Uvidíme jak se to bude Hyundai dařit... jsem spíše skeptický.
Atila_
Problem Latitude byl ten, ze to nebyla premiovka, ale obycejny korejsky full size a na tom autu to bylo videt. Trilitr od Infiniti na tom nic nezmenil.
BroukJ
Myslim, ze genesis nabizi vice nez jednu motorizaci...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Myslim že 4
Banjo
Tak jistěže to není levné, ale oni přece ten model nevyvíjejí jenom pro Evropu. Mnohem větší prodeje mají v Koreji a v USA. Tady pouze řeší, s jakými motorizacemi a s jakými "evropskými specifiky" to poslat do Evropy.
Avatar - vabis
vabis
Příspěvek byl redakcí vyhodnocen jako nevhodný a smazán.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
zrejme si sedel naposledy v nejakom hyundai pred 15 rokmi, chapem ta..... ale doba sa uz zmenila, ja tiez nezijem v predstave ze skoda je na urovni favorita , je to uz trosku inak 😉
Avatar - vabis
vabis
a jeje, Toperko, znevýhodnené dieťa se v rámci pozitívnej diskriminácie dostalo na internet >😁 Pokračuj synak, tak tak, tlačidla s písmenkami. Jeste niečo prosím napiste, radi si prečítáme, nez Vám tety za chvíľu budú servírovať obed 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
jossalito
Opravdu ti to jde. >😁
Za sebereflexi. :yes:
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
>😁 :yes: nech ho nebo rozšíříš naše řady primitivů 😒 >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
na co nam tu ukazujes svoju ubohost?

kazdy vidi ako sa spravas, viac netreba pisat
Avatar - R32
R32
Niekto si myslí, že keď má avatara RR tak je páán... >😁 trapko :no:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - fOE
fOE
Rust se zpomalil? => takze v case kdy dost evropskych automobilek celi poklesum tak Hyundai i nadale rostl a to beres jako dukaz toho, ze lidi zacinaji prichazet na to ze "vše co se třpytí není zlato"? Sila dedukce >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Zase bych Hyundai tak moc v těch kontících nehledal ... to, co dělají, dělají dobře - výsledky mají. Na druhou stranu, některým nevysvětlíš, že prémií se auto /nebo cokoliv/ nestane jedním doplácaným ze všech stran obšlehnutým modelem.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - poterienko
poterienko
V článku je zmíněno, že Genesis bude soupeřit hlavně s A6..a ost. vyšší střední třídou. Osobně jsem to auto několikrát potkal na silnici (u nás ho tu má místní dealer) a řadil bych ho spíše vedle A8, eS nebo 7er.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
no ved to pisem vyssie 😄 ... ono je to vlastne pod Skom a XJ ale spravi viac muziky ako Ecko alebo A6 ... nieco ako medzitrieda medzi vyssou strednou a luxusnou .... pripada mi to nieco ako ked si vezmes octaviu kde je zaradena ..... octaviu niektori pasuju do strednej triedy pricom to stredna trieda urcite nie je ale ponuka razvorom aj moznostami vybavy a luxusom trosku skutocne viac ako bezny standard nizsej strednej triedy...
Avatar - poterienko
poterienko
Tvůj komentář jsem nečetl. Jinak u nás jezdí tato gen - [odkaz] Na stránkách to auto prodejce vůbec nemá, takže už je buď prodané, nebo se za něj stydí 😁.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tvoj odkaz este raz a bez bodky [odkaz]

u nas sa novy genesis asi este ani nepredava neviem, musim pozriet
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
světla ojeté od bmw.... to chceš?
Atila_
Vice muziky nez Ecko nebo A6 to nenabidne, protoze Korejci auta v teto tride delat tak jako Nemci proste neumi. Nabidne to mozna vice prostoru, ale ten zase zabije tradicni japonsky interier.
bubulak
Hlavně by udělali mnohem lépe, kdybychom se v jejich "normálních" autech dočkali něčeho lepšího, než je 1.7 CRdi a 2.0 GDI, kdyby i40 šlo koupit ve 4x4 verzi atd. atd.
Atila_
Faktem je, ze kdyz kupujici zjisti, ze na nase pomery nelevna i40 s automatem nabidne v nejsilnejsim dieselu 0-100 za 12s a maximalku necelych dveste, tedy hodnoty vyslovene na urovni budget motoraci od konkurence, tak mozna nakonec stejne skonci u toho trapneho Passatu, ktery s DSG a silnejsim dieselem nabidne o tri vteriny rychlejsi 0-100 (coz je rozdil dvou vykonnostnich trid) a o dvacet kilometru vyssi maximalku.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
toppere, toppere.... image, to je oč běží u prémiových nejenom aut.... ano, za 1000Eur si koupíš 28000 igelitových tašek v tesku nebo taky jednu malou příruční tašku od Vuittona.... už tomu rozumíš? :-!
Avatar - fOE
fOE
Mne prijde zajimave kolik lidi tu bezproblemu napise ze Hyundai neumi delat premiovku tak jako D3. Pokud se tou premiovkou mysli vyssi stredni s r4 dieslem, kombik a s 4*4 tak asi fakt neumi, ale pokud odhledneme od tohoto je ten Gyundai v interieru/odhlucneni/pocitu z rizeni/pohodli/kvalitou sedadel/moznosti priplatku/"gadgets" skutecne o tolik (jestli vubec) horsi nez BMW 5er/A6/ MB E?
Sedel v tom nekdo? Ja ne, tak se ptam, ja ne, tak nevynasim soudy z fotek.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Myslim žes trefil hřebík na hlavičku! Pro spoustu lidí je to vono nafta, klidně jen 4válcová a pohon 4x4. Že benzín V8 je něco nekonečně lepšího jim nejspíš mozek nebere 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
:yes😒br />
s niektorymi je to tu skoda reci.... napises pravdu tak si zly.... blba realita, hlavne neruhat sa voci nemeckej D3 ... len tisko prikyvnut , nemci su predsa najlepsi
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Hamuno, sakra.... jde vidět, že máš úplně lauf v tom, co píšeš.... :-!
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ber to ciste z realneho hladiska... chces nejaku stvorkolkovu limuzinu a uz ta nudia vsetky tie audiny a medaky vsade naokolo ktore stretavas aj ako taxiky ale rozhodne chces nieco kvalitne za dobre peniaze neokukane ale nie tuctovku ako A6 alebo E tak preco by genesis nemohol byt fajn volba? Luxus v nom iste nebude mensi ako v Ecku naopak razvor ma genesis vacsi a aj vybavu uplne dokonalu, verim ze kvalitou tiez nebude zaostavat naopak mozno prekvapi aj samotnych nemcov... iste sa to auto nestrati v zaplave skodoviek audin vw medakov a naopak nesklame ani po stranke konzervativnosti a reprezentativnosti..... trhak to v eu nikdy nebude aj na zaklade toho ze diesel to nema a mat asi ani nebude ale preco sa k tomuto autu staviat ako k niecomu menej cennemu? Bude to auto snad menej komfortne ako nemci? Menej vykonne? Menej miesta v nom bude? Bude v nom viac hluku? Buude zrat viac ako benzinovi nemci? Bude 4kolka htrack v genesise horsia ako v Ecku? Bude genesis vyzerat pred divadlom menej reprezentativne ako Ecko? Bude Genesis snad mat horsie sedacky? Bude mat blby podvozok? Bude horsie ovladatelny ako Ecko, Bude mat horsie radenie? Bude snat nepraktickejsi? .......... v com je problem? komplexy? tak potom sme 20 rokov za USA na ktorych tak s radostou nadavame aki su hlupi a zaostali....
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Promiň, nečetl jsem to celé...snad mi něco neunikne.... Pokud připustím fakt, že mě tahle auta, která jsem třeba v životě ani neměl, přestanou bavit, tak přece můžu jít do Masarka, Jagu....Lex... myslím, že vždy je dost času na to, nejít do pokusu o prémii byť by byla sebelíp poskládaná....
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ano mas pravdu..... tiez nechapem preco vlastne genesis existuje 😉 ked mozem ist do jagu ktory milujem..... divny svet to je pravda
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Existuje kvůli jiným trhům, kde má Hyundai úplně jiné postavení, než v Evropě? Kdyby existovala jen Evropa, Genesis by pravděpodobně nidky nevznikl...
Atila_
Vzhledem k tomu, ze premiovku na urovni D3 neumi udelat ani Lexus, ktery se o ne snaci tricet let, tak si tipnu, ze to neda ani ten Korejec. Bude to neco jako byla Honda Legend, ne vyslovene spatne auto, ale rozhodne ne konkurent pro BMW 5, E ci A6.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Ten Lexus hodne podcenujes. Nesud jenom podle testu tady na auto.cz. Jdi se s nejakym Lexem projet.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ak na to pozeras takto tak ano ani lexus ani jag nemaju na D3, su vsak horsimi autami?

nie su 😉 , prave naopak
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
A recept je jednoduchý, nepředělavat kupující, ale vyhovět jim. Takže kombík 4x4 a 6V nafta. Možná by se ani náklady nevrátily, ale značka by se dostala časem na úroveň vnímání jako má VW.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
....ale jdi ty..s vw bych to neřezal dohromady...
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
s tím lexem jsi to netrefil fest....
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
on asi kvalitu aut porovnava podla velkosti predajov... tak to by potom lexus bol na urovni wullingu z ciny

tazko tu diskutovat s niektorymi ktori ziju kdesi v inom svete a nemaju ani sajnu co sa deje
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...ale jdi ty, guglitku... máš dneska formu co? >😒] >😒] >😒] přijdeš mi něco jako PS VB... přes den byli ukázkově občanští a uvědomělí a večer trhali po hospodách mouchám nožičky 😁DDDDDDd
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
😉 nikdy jsem nebyl zaměstnanec v tom pravém slova smyslu
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
A já bych třeba řekl, že Lexusu se to hned napoprvé povedlo nevídaně dobře :-!
Avatar - GT1111111
GT1111111
Zástupcovia automobiliek trepú rovnaké nezmysly ako politici, pred voľbami.

"šéf evropské divize Hyundai Allan Rushforth ví, že loajalita zákazníků je pro budoucnost výrobce důležitá. „Byli jsme dobyvačnou značkou, abychom se dostali do současné pozice, nyní se však musíme rozvíjet a zrát, abychom v budoucnu vyvážili uchovávání a dobývání,“ říká Rushforth."

blaaa,......blllaaaa.......ba

Poslední roky byly u Hyundai ve znamení zvyšování kvality, nyní se chce značka zaměřit na vylepšení image.

bllaaaa ........ ba.... ba

Nič proti autorovi článku, viem, že to sú oficiálne vyhlásenia.

Priority spoločnosti😒br />
Číslo 01-Zisk
02- výrobné náklady
03- zisk
04- výrobné náklady
05- marketing
........
........
Pod čiarou
- kvalita
- zákazník
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - GT1111111
GT1111111
A v akom obore pracuješ?
Avatar - GT1111111
GT1111111
SWOT analýza podniku😒br />
Silné stránky

Slabé stránky

Príležitosti

Riziká
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
blbost, dosažení co největšího zisku je jen blábol. Kdybys o věci něco věděl, tak víš, že zisk je jen účetní číslo, které lze relativně jednoduše upravovat dle potřeb. Kolikrát se velmi ziskové společnosti šmahem dostali do "krachu". Zisk jako jediný ukazatel o zdraví společnosti neukazuje vůbec, ale vůbec nic.

Dosažení maximálního výnosu je cílem investora, akcionáře, nikoliv společnosti.

Navíc obecně vzato maximální zisk rozhodně není jediným cílem. Často může být cílem např. maximalizace hodnoty podniku atd. :-!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
trvej si na čem chceš, ale je to blbost. Minimálně v tom, že tenhle pohled je, i když tedy přistoupím k úplnému zobecnění tohoto tvrzení, velmi částečný, protože jak jsem ti uvedl, cílem podnikání může být (a často již bývá) zcela něco jiného, např. maximalizace hodnoty podniku. Jestli tomu rozumíš nebo ne je tvoje věc, pokud je to tvůj obor, pak bys ale měl vědět. MVA apod. :-!
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Mno...blbost.... to bych zase až tak netvrdil.... maximalizace zisku může být jedním z cílů. Nebo chceš-li, jeden z cílů nebo i v určitém časovém období jediným cílem.... nenech se nachytat na švestkách 😉
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
já jen tvrdím, že maximalizace zisku nemusí být hlavním cílem každé firmy a že takto napsaná věta je obecný blábol 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
správná otázka, na kterou jsem ti tu už několikrát odpověděl. Základním cílem podnikání může být třeba maximalizace hodnoty podniku, může jím být i ten tvůj maximální zisk, může jím být dosažení maximálního tržního podílu v daném oboru, může jím být další spousta věcí.

Pokud to chceš říct zcela obecně - pak základním cílem podnikání je to, co si osoba podnikající sama určí. Oproti tomu cílem akcionářů či investorů je vždy maximalizace onoho zisku :-!
Avatar - GT1111111
GT1111111
Vynosí – náklady = zisk

[odkaz]

A rast zisku = rast hodnoty spoločnosti, pokiaľ hovoríme o a.s. a obchodovaní na burze.
Avatar - Emel
Emel
Ne, promiň... ale tohle je úplně mimo. Náklady, to jsou třeba investice do technologie. Snižují zisk, ale zvyšují hodnotu společnosti. Se vzorečkem z Wikipedie se automobilka opravdu neřídí.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
:yes:
Avatar - GT1111111
GT1111111
Ten odkaz bola iba definícia zisku o technológiách som vôbec nehovoril.
A nepoužil VW u golfu a škoda octavia starý typ nápravy (technologie) len preto aby znížil naklady a cenu.
Ale to už je odbočenie od témy.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
A co když ti napíšu, že jednodušší a výrobně levnější nápravu koncern zvolil proto, aby si snížil náklady na výrobu tak, aby měl možnost zvýšit náklady na vývoj? Jinak řečeno aby si zaplatil vývoj MQB?
Až se vývoj zaplatí, možná se vrátí zpět k víceprvku, který technicky je připravený... Co?
Avatar - GT1111111
GT1111111
Veď o tom hovorím, že to spravili úmyselné, aby znížili náklady.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
a kde v tom je ten tvůj zisk >😒] >😒]
_MT_
Navíc obě zadní nápravy měli v předchozích modelech a na obou se pracovalo. Což jeho teorii neodpovídá.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
jistě, podle mě se koncern opět vrátí k víceprvku vzadu "pro všechny", jakmile si "zaplatí" MQB. Přijde FL, dá se víceprvek dozadu místo vlečky a rázem bude model o krok dál, aniž by to stálo jakékoliv další euro na vývoji.
Avatar - GT1111111
GT1111111
Ty sám si odpovedáš na vlastnú otázku.

Citujem: „a kde v tom je ten tvůj zisk“
Citujem: „pět vrátí k víceprvku vzadu "pro všechny", jakmile si "zaplatí" MQB.“
Vďaka tej jednoduchej (vlečnej) náprave mohla isť cena základných verzií nižšie.
Čo je vždy výhoda oproti konkurencii.
A pri základných verzia auta je dôležitá cena auta.
Tým chcú nalákať väčší počet kupcov. A väčší počet predaných aut je.....?
To je odo mňa všetko.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
jestli nevíš, že mezi zaplacením nákladů na vývoj a ziskem je určitý rozdíl, pak je to od tebe opravdu všetko :-!
_MT_
Je to možné, ale nesázel bych na to. Spíš si umím představit, že ho nabídnou za příplatek pro všechny. Klikovou stejně potřebují pro mimoevropské trhy. Například modely určené pro Ameriku (Jetta, Beetle) se drží strategie klikovou pro všechny, multilink pro nejvyšší motorizaci.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Já bych se řídil určitě a jednoznačně tím, co napsal Gilgit... on sice dohromady nenapsal nic, ale i tím se musí každý normální člověk přece řídit, jinak nám to spočítá, udělá psychologické posudky a začlení kam patříme 😒 >😁 >😁 >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Děkuji . sen sei >😁
Avatar - Emel
Emel
Nemáš pravdu. Řídit automobilku je ještě horší než řídit tanker, změny provedené dnes se mohou projevit až za několik let. Pokud kupříkladu vstupuješ agresivně na nový trh, pak běžně počítáš s tím, že ten byznys bude v horizontu několika let ztrátový... a to je to, co se dá číst mezi řádky: e😜anze v prodejních číslech se nám povedla, nyní chceme konsolidovat pozici a taky na tom něco vydělat.
Avatar - GT1111111
GT1111111
Netvrdím, že je to ľahké a že tam nie je riziko, ale viem ako to funguje.
Avatar - Emel
Emel
Jo, já vím... výnosy-náklady dle wiki 😉
Avatar - GT1111111
GT1111111
Nemôžem za to, keď si niekto pletie zisk a výnos.
Avatar - Emel
Emel
A rast zisku = rast hodnoty spoločnosti, pokiaľ hovoríme o a.s. a obchodovaní na burze.

Plácáš se v tom úplně zoufale. Maximalizace zisku je něco úplně jiného než maximalizace hodnoty společnosti. Když to zkusím brutálně zjednodušit... pak maximalizace zisku = vytřískat z firmy co nejvíce peněz v krátké době, zatímco maximalizace hodnoty firmy = být klidně po nějakou dobu ve ztrátě, ale investovat do své budoucnosti.

Takže například... maximalizovat zisk znamená, že stopnu veškerý vývoj, vyházím lidi, tím snížím náklady... a výnosy budou dalších pár let stejné, takže dle tvého mocného vzorce stoupne zisk. Paráda, ne?
Avatar - GT1111111
GT1111111
Ten vzorec nie je matematický. Je to základná ekonomická poučka.
Ale stratégie spoločnosti sú rôzne.
Každá spoločnosť má svoju vlastnú stratégiu a ciele.
Dlhodobé ciele
Strednodobé ciele
Krátkodobé ciele
Každý podnik má vlastnú stratégiu ako ich dosiahnuť.
Avatar - Emel
Emel
Vidím, že už jsi zagooglil o kousek hloub... no, oproti tomu prvnímu příspěvku je to pokrok 😄
Avatar - GT1111111
GT1111111
Ja nemusím zagooglil.
Ale ak si taký znalý tak určite poznáš druhy spoločnosti. Napr.: a.s., s.r.o
Skús mi teda definovať neziskovú organizáciu.
Avatar - Emel
Emel
Promiň, ale mám z toho pocit, že jako nadšený student zkoušíš uplatnit znalosti z první hodiny podnikové ekonomie... pořád utíkáš k nějakým pojmům a vzorečkům. Formální stránka věci je jistě zajímavá, ale už firma o deseti lidech musí při svém řízení dbát na ukazatele jako je spokojenost zákazníků a řešit, jestli soustředí své síly na získání nových klientů nebo (a) udržení těch stávajících. A o tom přesně mluvil pan Rushforth.
Avatar - GT1111111
GT1111111
V poriadku pôvodný zámer bol myslený v dobrom, ale ak nechceš vedieť viac ako to naozaj funguje tak končím.
Tiež som tomu nechcel veriť ale videl som na vlastne oči.
Viac ako 5 rokov som pracoval na kvalite v automobilovom priemysle.
+ rozprávanie od starších kolegov
Mne ide hlavne o tých ľudí čo to kupujú. Nikto mi neplatí za reklamu.
A ak som sa niekoho dotkol tak sa ospravedlňujem.
Avatar - Emel
Emel
Ber to tak, že poučky typu zisk = výnosy - náklady mě nijak neobohacují.

Na strategii automobilky má logicky jiný pohled vedoucí evropské divize a jiný dělník na pásu... nebo v oddělení kontroly kvality, kde je ze všeho nejvíc vidět to katování kostů.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
následuj instinkt, jezdi genesis?

No nevím nevím. globálně to podle mě bude úspěšný model, v zamindrákované Evropě ale bez šance. Koneckonců Phaeton taky jen dře bídu s nouzí, a to má VW v Evropě mnohem silnější zvuk a prestiž :-!
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
problem phaetonu je aj dizajn ktory je akoby zvacsenina stareho passatu a vyzera hrozne lacno a tuctovo, proste dizajn nie je reprezentativny ale genesis s tymto problem mat asi nebude.....

eu je komplexami zaplneny trh kde sa kazdy hraje na vlastnom piesocku.... suhlas.... ale mimo eu to bude pohoda , hyundai to vie..... :yes:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jistě, Spojené státy, Kanada, Čína, Indie, ... nepochybuji že model bude úspěšný. Vypadá velmi slibně. Jen v Evropě ostrouhá >😒] :-!
Dušan10
Už tu mnohí "dokazovali", že "kórea" nemá šancu ....

No dnes už je jasné, že sa "kórea" uchytila úplne v segmente mainstreamu .... a tak poškuľuje vyššie .....

To je sice náročnejšie ... ale Hyundai je určite dosť silný koncern aby sa o to úspešne pokúsil ..... i keď toto bude v Európe ťažšie ....

Stále je veľká skupina ľudí kterých nejaké tradície či "tradície" nezaujímajú a skôr hľadajú niečo nové ... a hlavne .... majú peniaze ...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
proboha, podívej se na evropská čísla, Hyundai/Kia neprodává žádné závratné čísla. A to už byly levnější než konkurence, teď jsou už občas i lepší než konkurence a závratné prodeje stále nikde 8-s Vystrč tu hlavu z díry s názvem ČR a podívej se na to z pohledu Evropy :-!
Dušan10
Kórea zvyšuje podiel ... a hlavne je pri tom i zisková ...

Ak príde na Slovensko Nemec či Rakúšan v kórejskom aute ... tak to sa pred pár rokmi nemohlo stať .....

Samozrejme, že to nie je len "kórea" .... vidieť firemné auto z Nemecka Daciu by bolo tiež pred pár rokmi scifi >😁

Neviem čo sú to "závratné predaje" ... ale kórejci už nie sú štatisti ....

Ak rátam dobre tak "útok" korejského H/K trvá zhruba 7 rokov .... čo teda nie je nejaký dlhý čas ....
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
A kolik modelů mají korejci v evropské top 10, top 20... >😒] ? Z ničeho se vždy čarují kouzelné nárůsty prodejů...
Dušan10
A koho zaujíma ten "top 10 či top 20" ? ...... akcionárov H/K určite nie ... tých zaujíma zisk a predaje ..... a obe sa im dará zvyšovať ......

H/K má určite vyrovnanejšie portfólio ako napr. Škoda, kde je Octavia a potom dlho nič ....

A ako vidíš z toho "ničeho" je už niečo >😁
4bytelnýkola
startuje v usa za equus na cca 61tis. usd, takže žádná láce se nekoná, auto dobrý, když budu chtít masku z mercedesa, zadek z lexusu a logo astonu nebo bentley půjdu k hyundai, když budu chtít pana Rejži koupím lexus, kterej, světe div se, stojí o nějakých 10tis. usd víc, tomu říkám palčák :yes:
Arese
Mysílm si, že odhad o ročních evropských prodejích kolem 1000 ks jsou správné, jestli ne ještě příliš optimistické. Tohle auto má na starém kontinentu šanci uspět jen u korejských diplomatů a managerů. Evropané si ho ale nekoupí. Ne proto, že bylo špatné, ale proto, že nemá patřičné prémiové image a navíc Evropany neoslovuje ani svým asijskonabubřelým designem. Ano, bohatí Evropané, kteří z nějakých důvodů nechtějí D3 jistě existují, ale ti dají přednost Jaguaru, Maserati nebo Volvu, možná se prodá i pár Lexusů a Cadillaců. Ale Hyundai, coby prodejce "prémiového" sedanu, to je opravdu směšné... >😁 :no: :no: :no:
Avatar - tedwine
tedwine
Interier vyzera ako nepodareny kok - (tail) Audi, Bayer ,Jag, Chrys :no: >😁
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.