Ženeva 2014
pelikoš
1
no a ve výbavě jasně vede note :yes: :-!
Přejít do diskuze
už i atmosféra má na toto auto dostatečný krouťák a ten kompresor je na tom o notný kus lépe.jinak ten motor není laděn na sportovní notu,ale na pohodovou jízdu a hlavně kvůli spotřebě :-!
a co vravis na ten interier, mne sa to moc nepaci zvnutra aj ked je to rozhodne lepsie ako v predoslom note..... , ten interier na mna posobi hrozne lacno a plastovo ;-\
Pohotovostní hmotnost dle německých parametrů (s řidičem): 1118 - 1189 (podle vybavení). Jinak Note není auto na blbnutí, ale nákupní taška. Nevím, proč by nemohla existovat sportovní verze do města bez toho, aby muselo jít nutně o úpravu motoru. Já myslím, že 27 000 Kč za tu proměnu stojí 😄
Jo měl ses podívat. Note 1124kg bez řidiče. Fabia 1130kg a Fiesta 1157kg s řidičem 😉
Tj závěr je jednoduchý, bude mu to chybět. Nicméně většině lidí, co kupují auta v této kategorii to nejspíš bude jedno a rozhodovat pak bude cena/výbava 😉
Tj závěr je jednoduchý, bude mu to chybět. Nicméně většině lidí, co kupují auta v této kategorii to nejspíš bude jedno a rozhodovat pak bude cena/výbava 😉
no,ještě je dobrý porovnat hmotnosti (na to nemám náladu) a pak mu to rozhodně chybět nebude 😉
No nejde o děla, spíš to chce svižnější motor na občasný zablbnutí. Např 1.2TSI je velmi příjemný motor v obou variantách a umí i slušně zasportovat, ve Fabii 77kW/175Nm je pěkný svezení. 1.0EB ve Fiestě se 74kW/170Nm má taky pěkný zátah. Tenhle 1.2DIG-S jsem samozřejmě nejel, tj jen uvažuji, že mu těch 20-30Nm bude prostě chybět 😉
no na sport tu bude samozřejmě verze nismo.to že to má sport paket jistě neznamená,že to musí nutně znamenat "závoďák",ale jistě to zvládne svižnější jízdu.sport pekety nabízejí i jiné značky a taky to nemusí být zrovna děla :-!
Kdyby motor nepracoval v Müllerově cyklu, tak by mohl dávat až cca 210 Nm (3,0 TFSi po chipu má až 530 Nm). Rootsy nikdy nebudou dosahovat takových max tlaků, jaké zvládají odstředivé kompresory.
Upřímně, pokud se v článku mluví o sportovním paketu a dynamice, tak by i motor měl mít, alespoň trošku, sportovní charakteristiku, ne? Tenhle bude je dělaný na spotřebu, tak je tu něco špatně ne? 😉 147Nm není na kompresorový motor žádný zázrak...
naživo je to mnohem lepší, až na volant.ten je ve sportpaketu v poho,ale v normální verzi je hroznej a tenkej(možná kožený je silnější,ale to nevím)
Tak nevím, auto je pěkné a dost povedené, nicméně parametry té 3 válcové 1.2 mě tedy moc neohromily. Kam se hrabe na Fordův ecoboost. I slabší varianta se 100k má 170Nm. Proč tady je krouťák jen na úrovni 10 let staré atmosférické 1.6? No nevím 😉