Novinky
RS
4
Přeznačkovávat Dacie pro ruský trh je smysluplný nápad. Konec konců Lada byla téměř vždy jen kopie jiného auta. Vymýšlet cokoliv nového nemá dle mého smysl a Renault se do toho nepustí. Levnou značku už má, tak proč vytvářet další.
až v roku 2017
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nivu mám rád akorát jako sýr >😁
Náhodou NIVA je skvělé auto. Cena je někde na vanilkové nižší střední v holobytu a za to dostaneš prvotřídní offroad a spolehlivý pracant s uzávěrkami a výborným a nezničitelným podvozkem.
Zalezi na tom, co povazujes za prvotridni offroad. Nahodou mam s nivou najeto celkem hodne, jako prvotridni auto mi to ale nikdy nepripadalo.
Prvotřídní je ... Pokud výrobek za 1/5 ceny dokáže zastat stejnou práci, jde o prvotřídní výobek. Musíš ji jen mít na to co je určená ... tzn. Les/hory - práce.
OK, tak to mame ruznou definici. Pro me prvotridni je spis drazsi, ale lepsi nez konkurence. Niva je kategorie value for money - lepsi prujezdnost terenem za stejne penize nenajdes.
A jako ciste pracovni stroj niva je dost omezena svoji velikosti. 5dv je sice vetsi, ale ma i o pulmetru delsi rozvor, coz vyhodu maleho obratneho auta dost eliminuje. Navic ma dost maly kufr (u pracovniho stroje docela nevyhoda). Maly rozmery jsou super, pokud chces nekam dopravit jen sebe - proleze to vsechno, kdyz ale musis na hory nebo do lesu odvezt nekolik urostlych chlapu + nejake to vybaveni, uz muzes mit problem.
A jako ciste pracovni stroj niva je dost omezena svoji velikosti. 5dv je sice vetsi, ale ma i o pulmetru delsi rozvor, coz vyhodu maleho obratneho auta dost eliminuje. Navic ma dost maly kufr (u pracovniho stroje docela nevyhoda). Maly rozmery jsou super, pokud chces nekam dopravit jen sebe - proleze to vsechno, kdyz ale musis na hory nebo do lesu odvezt nekolik urostlych chlapu + nejake to vybaveni, uz muzes mit problem.
Pokud zásadně vylepší antikorozní ochranu, dalo by se o Nivě uvažovat. Ale zatím je to tragédie, pár let stará auta a doslova z nich teče rez. Pozink je nutností.
To souhlas. Pokud vylepší karoserii a například přidají tovární LPG/CNG + mírně upraví interiér, tak to auto může fungovat jako levná verze LR defender. Přeci jenom nyní stojí 239 000,- nová. Po vylepšení, kdyby stála nějakých 300 000,- s DPH tak se o tom dá uvažovat a odbyt by se určitě našel. Horských chat, lesníků apod. je a pořád bude všude kvanta.