Novinky
esenbe
5
Náhodou NIVA je skvělé auto. Cena je někde na vanilkové nižší střední v holobytu a za to dostaneš prvotřídní offroad a spolehlivý pracant s uzávěrkami a výborným a nezničitelným podvozkem.
Přejít do diskuze
Pokud zásadně vylepší antikorozní ochranu, dalo by se o Nivě uvažovat. Ale zatím je to tragédie, pár let stará auta a doslova z nich teče rez. Pozink je nutností.
Přeznačkovávat Dacie pro ruský trh je smysluplný nápad. Konec konců Lada byla téměř vždy jen kopie jiného auta. Vymýšlet cokoliv nového nemá dle mého smysl a Renault se do toho nepustí. Levnou značku už má, tak proč vytvářet další.
Prvotřídní je ... Pokud výrobek za 1/5 ceny dokáže zastat stejnou práci, jde o prvotřídní výobek. Musíš ji jen mít na to co je určená ... tzn. Les/hory - práce.
O nezničiteľnosti by ti vedeli rozprávať naši policajti alebo vojaci, ktorí ich dostali v rámci deblokácie ruského dlhu. Keď to spojazdnili tak to prešlo všade, ale dovtedy ... >😁
To souhlas. Pokud vylepší karoserii a například přidají tovární LPG/CNG + mírně upraví interiér, tak to auto může fungovat jako levná verze LR defender. Přeci jenom nyní stojí 239 000,- nová. Po vylepšení, kdyby stála nějakých 300 000,- s DPH tak se o tom dá uvažovat a odbyt by se určitě našel. Horských chat, lesníků apod. je a pořád bude všude kvanta.
Zalezi na tom, co povazujes za prvotridni offroad. Nahodou mam s nivou najeto celkem hodne, jako prvotridni auto mi to ale nikdy nepripadalo.
OK, tak to mame ruznou definici. Pro me prvotridni je spis drazsi, ale lepsi nez konkurence. Niva je kategorie value for money - lepsi prujezdnost terenem za stejne penize nenajdes.
A jako ciste pracovni stroj niva je dost omezena svoji velikosti. 5dv je sice vetsi, ale ma i o pulmetru delsi rozvor, coz vyhodu maleho obratneho auta dost eliminuje. Navic ma dost maly kufr (u pracovniho stroje docela nevyhoda). Maly rozmery jsou super, pokud chces nekam dopravit jen sebe - proleze to vsechno, kdyz ale musis na hory nebo do lesu odvezt nekolik urostlych chlapu + nejake to vybaveni, uz muzes mit problem.
A jako ciste pracovni stroj niva je dost omezena svoji velikosti. 5dv je sice vetsi, ale ma i o pulmetru delsi rozvor, coz vyhodu maleho obratneho auta dost eliminuje. Navic ma dost maly kufr (u pracovniho stroje docela nevyhoda). Maly rozmery jsou super, pokud chces nekam dopravit jen sebe - proleze to vsechno, kdyz ale musis na hory nebo do lesu odvezt nekolik urostlych chlapu + nejake to vybaveni, uz muzes mit problem.