1810 km za 32 hodin, tzn. 56,5625 km/h. Jsou to minimální otáčky na 6. rychlostní stupeň plus minimální odpor vzduchu, včetně stabilní rychlosti na okruhu, nejspíš na tempomat.
ked priratas striedanie vodicov tak bude o nieco vyssia. tipujem okolo 60 ale ajtak je to v normalnej doprave nerealna hodnota. Uvidime co ukazu prve testy v realnej doprave.
No rekl bych vice. Na 40 by ta 6 byla asi hodne podtocena, mozna otacky jak na volnobeh. Aerodynamicky odpor zacina prevladat v rychlosti nad 60km/h. Takze tech 60km/h je asi to prave pro test spotreby ;-)
Edit. koukam ze uz s krizkem po funuse ;-) Jinak ta 60je jasna, kdo chce jezdit usporne musi jezdit s co nejnizsim odporem. Takze jestli nekdo tvrdi ze jezdi usporne pri 100km/h tak keca
hehe, no len na tu poslednu vetu reakcia.Najlepšia spotreba /5,5l/100 km/ sa mi podarilo namerať na 300 km úseku kde som mal priemernú rýchlosť asi 95 km/h.dodnes si to neviem vysvetliť >:D
..takový zázrak má škodovka taky-tříválec 1,2 TSI-když jede důchodce do penáče,tak jede za 4,5 litru,když ho naložíte rodinou a frčíte po dálnici k moři,tak ejhle 9,5 litrů-to se fakt vyplatí-ve 100.000 km je motor totálně v prde.i ,zralej na repas....
Ted jsem zkusil po kratekm zajeti cca 3000km Civica s atmo 1,3 74kW a na zimakach pres vesnice, mimo vesnice II, III trida cca 45km s rozjezdy za vesnicemi, max rychlost do 80, 85km/h spotreba tacho 4,5. Letnaky daj o 0,2 mozna o 0,3 l litru lepsi spotrebu, Takze tacho mozna tech 4,2 asi jo. Chybu palubaku az nekdy jindy, ale Jazziky 1,2, 1,3 ukazuji na desetiny presne, Civic 1,8 o 0,3l keca.
Doplnuji ze slo o predvidavou jizdu, ekojizdu, zadna bezna jizda, ta je 0,5l nahore
Hned v úvodu jsem se musel smát >:D Peugeot nám dokáže, že se dá jezdit s nižší než tabulkovou spotřebou jízdou po okruhu na tempomat na téměř volnoběžné otáčky >:D
To je tak stupidní PR tyhle "testy spotřeby". Chtěl bych vidět konkurenční motor, kterej by v takovym režimu bral nějak výrazně víc..
Když mají taková marketingová ramena, tak ať si do toho sednou 4 dospělí a jezděj v kolonách, pak min. 130km/h po dálnici a potom nám řeknou kolik ujeli na nádrž >:D:no:
Tím nechci říct, že mám něco proti Peugeotu, tohle platí obecně pro všechny podobné "testy" 8-s
btw trochu mě mrzí, že na největším serveru o autech se o tom tak fascinovaně píše místo aby se laikům odkryla pravda o těchto "testech"
Jasně že je to v praxi nedosažitelná hodnota, ale jak chceš hodnotit opak? Když budeš 2 hodiny popojíždět v koloně, určitě bude spotřeba vyšší, než když to budeš smažit po dálnici 180.
Bylo by jiste zajimave srovnanai s Fordovym 1,0EB, tipuji cca stejnouz spotrebu. Bude zajimave az se jich par proda a nekdo to zacne davat na Spritmonitor. Tohle stoji za dve veci.
Jinak me spise prekvapila ta cena za stredni, rekneme normalni vybavu a 3hrnek 420tis a za Peugeota??? Kam se zas derou ty ceny???
Pořád bych si raději koupil 1,6 92kW než tenhle větrník :-) Kdybych měl na to měnit auto při 100 tisících, tak bych to možná zkusil, ale protože nejsem tak bohatej, musí mě jedině přesvědčit čas a zkušenosti těch, co se nebáli a šli do toho.
s takovou spotřebou, ten okruh má 13 zatáček, sice dlouhou rovinku ale nejeli dokola na oválu, takže museli přidávat, ubírat, řadit i brzdit, podle mě dobrý :yes: spíš to vypovídá o tom, že na najeté trase kterou znáte dokáže každý s trochou předvídavosti jet se skvělou spotřebou
No já to Peugeotu přeju. Přestože jel na volnoběh, tak je ta spotřeba dobrá..
Zajímavé je, že ve všech německých testech vyhrává Golf a ve všech francouzských testech vyhrává 308 :-) Asi budou obě auta dobrá..
Obzvláště když se 308 stala evropským autem roku.
Ale co se v místních médiích píše je otřesné :no:
AMS o volbě evropského auta roku: ''Vozy vybírá 58člená porota z 22 evropských zemí, jejíž složení by mělo odpovídat velikosti automobilového trhu a objemu produkce. Tak tomu ale bohužel není. Jedná se o uzavřenou společnost se silnou lobby italských, francouzských a španělských novinářů.''
No co k tomu dodat?
Za prvé - když loni vyhrál Golf, tak určitě takový komentář nevyšel.
Za druhé - zloděj křičí: ,,Chyťte zloděje!''
A jako bonus se doplní výsledky spolehlivosti Dekra: ''Zpráva o spolehlivosti ojetých vozidel společnosti Dekra ukázala, že opět bodují německé výrobky. V téměř všech automobilových segmentech se díky své spolehlivosti a kvalitě umístili na vrcholu žebříčku.''
V předchozím čísle vnucovali myšlenku, že kvalita zpracování (např. pravidelnost spár) přímo souvisí se spolehlivostí atd.
Z výše uvedeného mám obdobný pocit jako z anket ADAC :-)
Zde prodávané německé časopisy mají k nezávislosti opravdu hodně daleko, obzvláště AMS.
Japoncům a Francouzům ZDAR
PS Bohužel často opakovaná lež se pro mnoho lidí stane pravdou.