Novinky
snowborďák
4
..takový zázrak má škodovka taky-tříválec 1,2 TSI-když jede důchodce do penáče,tak jede za 4,5 litru,když ho naložíte rodinou a frčíte po dálnici k moři,tak ejhle 9,5 litrů-to se fakt vyplatí-ve 100.000 km je motor totálně v prde.i ,zralej na repas....
Přejít do diskuze
1810 km za 32 hodin, tzn. 56,5625 km/h. Jsou to minimální otáčky na 6. rychlostní stupeň plus minimální odpor vzduchu, včetně stabilní rychlosti na okruhu, nejspíš na tempomat.
Jasně že je to v praxi nedosažitelná hodnota, ale jak chceš hodnotit opak? Když budeš 2 hodiny popojíždět v koloně, určitě bude spotřeba vyšší, než když to budeš smažit po dálnici 180.
Hned v úvodu jsem se musel smát >😁 Peugeot nám dokáže, že se dá jezdit s nižší než tabulkovou spotřebou jízdou po okruhu na tempomat na téměř volnoběžné otáčky >😁
To je tak stupidní PR tyhle "testy spotřeby". Chtěl bych vidět konkurenční motor, kterej by v takovym režimu bral nějak výrazně víc..
Když mají taková marketingová ramena, tak ať si do toho sednou 4 dospělí a jezděj v kolonách, pak min. 130km/h po dálnici a potom nám řeknou kolik ujeli na nádrž >😁 :no😒br />
Tím nechci říct, že mám něco proti Peugeotu, tohle platí obecně pro všechny podobné "testy" 8-s
btw trochu mě mrzí, že na největším serveru o autech se o tom tak fascinovaně píše místo aby se laikům odkryla pravda o těchto "testech"
To je tak stupidní PR tyhle "testy spotřeby". Chtěl bych vidět konkurenční motor, kterej by v takovym režimu bral nějak výrazně víc..
Když mají taková marketingová ramena, tak ať si do toho sednou 4 dospělí a jezděj v kolonách, pak min. 130km/h po dálnici a potom nám řeknou kolik ujeli na nádrž >😁 :no😒br />
Tím nechci říct, že mám něco proti Peugeotu, tohle platí obecně pro všechny podobné "testy" 8-s
btw trochu mě mrzí, že na největším serveru o autech se o tom tak fascinovaně píše místo aby se laikům odkryla pravda o těchto "testech"
a keby ho položili na autovlak, tak by ujel v reálnych podmienkach aj viac. Kvôli PR titulku zrejme sú schopní urobiť už akúkoľvej kravinu.
ked priratas striedanie vodicov tak bude o nieco vyssia. tipujem okolo 60 ale ajtak je to v normalnej doprave nerealna hodnota. Uvidime co ukazu prve testy v realnej doprave.
Tak píšou že 1810km ujel za 32hodin, což bych řekl že je 56,5km/h průměr... nic moc... vidím to na jízdu na šestku při zvýšeném volnoběhu....
No já to Peugeotu přeju. Přestože jel na volnoběh, tak je ta spotřeba dobrá..
Zajímavé je, že ve všech německých testech vyhrává Golf a ve všech francouzských testech vyhrává 308 😄 Asi budou obě auta dobrá..
Obzvláště když se 308 stala evropským autem roku.
Ale co se v místních médiích píše je otřesné :no:
AMS o volbě evropského auta roku: ''Vozy vybírá 58člená porota z 22 evropských zemí, jejíž složení by mělo odpovídat velikosti automobilového trhu a objemu produkce. Tak tomu ale bohužel není. Jedná se o uzavřenou společnost se silnou lobby italských, francouzských a španělských novinářů.''
No co k tomu dodat?
Za prvé - když loni vyhrál Golf, tak určitě takový komentář nevyšel.
Za druhé - zloděj křičí: ,,Chyťte zloděje!''
A jako bonus se doplní výsledky spolehlivosti Dekra: ''Zpráva o spolehlivosti ojetých vozidel společnosti Dekra ukázala, že opět bodují německé výrobky. V téměř všech automobilových segmentech se díky své spolehlivosti a kvalitě umístili na vrcholu žebříčku.''
V předchozím čísle vnucovali myšlenku, že kvalita zpracování (např. pravidelnost spár) přímo souvisí se spolehlivostí atd.
Z výše uvedeného mám obdobný pocit jako z anket ADAC 😄
Zde prodávané německé časopisy mají k nezávislosti opravdu hodně daleko, obzvláště AMS.
Japoncům a Francouzům ZDAR
PS Bohužel často opakovaná lež se pro mnoho lidí stane pravdou.
Zajímavé je, že ve všech německých testech vyhrává Golf a ve všech francouzských testech vyhrává 308 😄 Asi budou obě auta dobrá..
Obzvláště když se 308 stala evropským autem roku.
Ale co se v místních médiích píše je otřesné :no:
AMS o volbě evropského auta roku: ''Vozy vybírá 58člená porota z 22 evropských zemí, jejíž složení by mělo odpovídat velikosti automobilového trhu a objemu produkce. Tak tomu ale bohužel není. Jedná se o uzavřenou společnost se silnou lobby italských, francouzských a španělských novinářů.''
No co k tomu dodat?
Za prvé - když loni vyhrál Golf, tak určitě takový komentář nevyšel.
Za druhé - zloděj křičí: ,,Chyťte zloděje!''
A jako bonus se doplní výsledky spolehlivosti Dekra: ''Zpráva o spolehlivosti ojetých vozidel společnosti Dekra ukázala, že opět bodují německé výrobky. V téměř všech automobilových segmentech se díky své spolehlivosti a kvalitě umístili na vrcholu žebříčku.''
V předchozím čísle vnucovali myšlenku, že kvalita zpracování (např. pravidelnost spár) přímo souvisí se spolehlivostí atd.
Z výše uvedeného mám obdobný pocit jako z anket ADAC 😄
Zde prodávané německé časopisy mají k nezávislosti opravdu hodně daleko, obzvláště AMS.
Japoncům a Francouzům ZDAR
PS Bohužel často opakovaná lež se pro mnoho lidí stane pravdou.
hehe, no len na tu poslednu vetu reakcia.Najlepšia spotreba /5,5l/100 km/ sa mi podarilo namerať na 300 km úseku kde som mal priemernú rýchlosť asi 95 km/h.dodnes si to neviem vysvetliť >😁
Predpokladam, ze ten okruh sa da tych rovnomernych 50-60 prejst uplne bez brzdenia ci pridavania uplne v pohode 😉
Slovakiaring by sa urcite dal, sice su dve zakruty kde radim az 2, ale ta dvojka tiez vie ist az 110...
Ak si myslis, ze pritom radili, brzdili a pridavali, tak to urcite nie 😉
Slovakiaring by sa urcite dal, sice su dve zakruty kde radim az 2, ale ta dvojka tiez vie ist az 110...
Ak si myslis, ze pritom radili, brzdili a pridavali, tak to urcite nie 😉
Bylo by jiste zajimave srovnanai s Fordovym 1,0EB, tipuji cca stejnouz spotrebu. Bude zajimave az se jich par proda a nekdo to zacne davat na Spritmonitor. Tohle stoji za dve veci.
Jinak me spise prekvapila ta cena za stredni, rekneme normalni vybavu a 3hrnek 420tis a za Peugeota??? Kam se zas derou ty ceny???
Jinak me spise prekvapila ta cena za stredni, rekneme normalni vybavu a 3hrnek 420tis a za Peugeota??? Kam se zas derou ty ceny???
Pořád bych si raději koupil 1,6 92kW než tenhle větrník 😄 Kdybych měl na to měnit auto při 100 tisících, tak bych to možná zkusil, ale protože nejsem tak bohatej, musí mě jedině přesvědčit čas a zkušenosti těch, co se nebáli a šli do toho.
Ted jsem zkusil po kratekm zajeti cca 3000km Civica s atmo 1,3 74kW a na zimakach pres vesnice, mimo vesnice II, III trida cca 45km s rozjezdy za vesnicemi, max rychlost do 80, 85km/h spotreba tacho 4,5. Letnaky daj o 0,2 mozna o 0,3 l litru lepsi spotrebu, Takze tacho mozna tech 4,2 asi jo. Chybu palubaku az nekdy jindy, ale Jazziky 1,2, 1,3 ukazuji na desetiny presne, Civic 1,8 o 0,3l keca.
Doplnuji ze slo o predvidavou jizdu, ekojizdu, zadna bezna jizda, ta je 0,5l nahore
Doplnuji ze slo o predvidavou jizdu, ekojizdu, zadna bezna jizda, ta je 0,5l nahore
No rekl bych vice. Na 40 by ta 6 byla asi hodne podtocena, mozna otacky jak na volnobeh. Aerodynamicky odpor zacina prevladat v rychlosti nad 60km/h. Takze tech 60km/h je asi to prave pro test spotreby 😉
Edit. koukam ze uz s krizkem po funuse 😉 Jinak ta 60je jasna, kdo chce jezdit usporne musi jezdit s co nejnizsim odporem. Takze jestli nekdo tvrdi ze jezdi usporne pri 100km/h tak keca
Edit. koukam ze uz s krizkem po funuse 😉 Jinak ta 60je jasna, kdo chce jezdit usporne musi jezdit s co nejnizsim odporem. Takze jestli nekdo tvrdi ze jezdi usporne pri 100km/h tak keca