Novinky
KANKUNEN
1
tak nadupaná Mazda MX5 v Alfím kabátě nakonec nebude. Původ z Japonska by Alfě uškodit nemohl, spíše naopak.
iudex
1
Presne tak, dizajn made by Alfa a výroba made in Japan by bola ideálna kombinácia.
Uživatel_5340709
0
Za to, že to s Alfou nevychází jsem jenom rád. Věřím, že mazda si pořeší motory sama. :yes:
Tato informace už nějakou dobu koluje. Osobně si myslím, že se roadster z italské strany projektu nakonec pod Alfou Romeo prodávat bude, jen to, jak je to u Fiatu poslední dobou zvykem, nějakou dobu proti MX-5 potrvá, a ta výroba v Itálii jako taková pravděpodobná je.
Co mi pravděpodobné nepřipadá, je výroba pod logem Abarthu. Asi jde jen o další z blafů pana Marchionneho. Důvody?
1. Není to sice úplně nejlepší argument, ale po takové době otočit kormidlo o 180 stupňů, když už musí být navržen design, to se mi nezdá...
2. Alfa Romeo chce opět prorazit v Americe. No, prorazit... Když tam kotvila, BMW prodávalo v USA několikanásobně víc vozů. A mimo emisních limitů se dost prala i se samotným prodejním zázemím. Ale know how zde rozhodně má. A může za to právě Spider. Spider „Duetto“. Nádherný konkurent britských roadsterů. A hlavně postava filmu Absolvent. Geniálně natočené úchylárny, kde ovšem onen typicky americký příběh, jak ho známe dnes u spousty romantických kravin, nepřebíjí samotný koncept filmu o mládí a svobodě. Alfina, začínající Dustin Hoffman, Sound of Silence... kdo viděl, dosvědčí. Jeden Oscar, několik nominací a řada dalších ocenění mluví za vše. Američané tedy Spider milují. A Abarth? Co to je? Vytunný Fiat 500?... A pak je tu spojení s MX-5, Miatou, Roadsterem, jak jí řeknete, je jedno, víme. Ta mimo svých schopností vytřískat z pupkatého Amíka nejlepšího driftera a kvedlače široko daleko poslala svým příchodem na trh původní konstrukci Spideru do důchodu a skomírající AR zpět domů, do Itálie. A také že se Mazda u Alfy a Lotusu dost inspirovala... Spojení těhle dvou aut by mohlo být trhákem. A myslím, že to obě strany tuší, jinak by to při vzpomínce na japonsko-italský projekt Alfy Romeo Arny ani nemělo smysl... I když u Alfy těžko říci. Podobně mlží a posouvá termíny několik let třeba i u Giulie. Takže jsme od Giulietty vlastně výsledek žádného projektu ještě neviděli (krom toho sexy ostrého placetého Maserati). Nicméně je třeba brát v potaz, že třeba u Škody se předseda představenstva s technickým ředitelem také neshodli na platformě nové fabie. Že by natěšení. Jinak bych ještě dodal, že narozdíl od fiaťáckého Twin Sparku 16V či později JTS čtyřhrnek a celkové spolehlivosti předminulé generace má Alfa konečně zase výkonné a odolné (ale známe nekonečně dětské nemoci od Italů...) čtyřválce (fajn, Spiderům 2000 praskaly hlavy...). No nic, toť asi všechno. Udělejte si obrázek sami, čas ještě je. Snad se dočkáme...
Co mi pravděpodobné nepřipadá, je výroba pod logem Abarthu. Asi jde jen o další z blafů pana Marchionneho. Důvody?
1. Není to sice úplně nejlepší argument, ale po takové době otočit kormidlo o 180 stupňů, když už musí být navržen design, to se mi nezdá...
2. Alfa Romeo chce opět prorazit v Americe. No, prorazit... Když tam kotvila, BMW prodávalo v USA několikanásobně víc vozů. A mimo emisních limitů se dost prala i se samotným prodejním zázemím. Ale know how zde rozhodně má. A může za to právě Spider. Spider „Duetto“. Nádherný konkurent britských roadsterů. A hlavně postava filmu Absolvent. Geniálně natočené úchylárny, kde ovšem onen typicky americký příběh, jak ho známe dnes u spousty romantických kravin, nepřebíjí samotný koncept filmu o mládí a svobodě. Alfina, začínající Dustin Hoffman, Sound of Silence... kdo viděl, dosvědčí. Jeden Oscar, několik nominací a řada dalších ocenění mluví za vše. Američané tedy Spider milují. A Abarth? Co to je? Vytunný Fiat 500?... A pak je tu spojení s MX-5, Miatou, Roadsterem, jak jí řeknete, je jedno, víme. Ta mimo svých schopností vytřískat z pupkatého Amíka nejlepšího driftera a kvedlače široko daleko poslala svým příchodem na trh původní konstrukci Spideru do důchodu a skomírající AR zpět domů, do Itálie. A také že se Mazda u Alfy a Lotusu dost inspirovala... Spojení těhle dvou aut by mohlo být trhákem. A myslím, že to obě strany tuší, jinak by to při vzpomínce na japonsko-italský projekt Alfy Romeo Arny ani nemělo smysl... I když u Alfy těžko říci. Podobně mlží a posouvá termíny několik let třeba i u Giulie. Takže jsme od Giulietty vlastně výsledek žádného projektu ještě neviděli (krom toho sexy ostrého placetého Maserati). Nicméně je třeba brát v potaz, že třeba u Škody se předseda představenstva s technickým ředitelem také neshodli na platformě nové fabie. Že by natěšení. Jinak bych ještě dodal, že narozdíl od fiaťáckého Twin Sparku 16V či později JTS čtyřhrnek a celkové spolehlivosti předminulé generace má Alfa konečně zase výkonné a odolné (ale známe nekonečně dětské nemoci od Italů...) čtyřválce (fajn, Spiderům 2000 praskaly hlavy...). No nic, toť asi všechno. Udělejte si obrázek sami, čas ještě je. Snad se dočkáme...
Strašně bych si přál, abys měl pravdu a nová AR Spider opravdu vznikla, ale u Italů už si v posledních letech člověk nemůže být jistný vůbec ničím. Jinak díky za pěkný a optimistický příspěvek, dobře se to čte, ale stejně to bude nervák do první oficiální představující informace.... 😲
P.S. Dej pán bůh a Marchionne, ať nová AR Spider dorazí!!!
P.S. Dej pán bůh a Marchionne, ať nová AR Spider dorazí!!!