Novinky
Je neuvěřitelné, jakou klasu, jaký šmrnc a jaký šajn lze vykřesat z klasické karoserie. Mercedes opět ukázal, že umí tvořit démanty. Jasně, to hlavní teprve přijde - E-Klasse, ovšem i menší bráška už dnes předvádí vrcholný estetický koncert tvarů. Je to tak dobré, že se z toho tají dechy.
A kdyby to ještě šlo, urvat uvnitř to kino, je to démant bez ztráty kytičky. Jistě, Mercedes...
Dnes velmi zřetelně a uznale - BRAVO MERCEDES-BENZ :yes: :-!
A kdyby to ještě šlo, urvat uvnitř to kino, je to démant bez ztráty kytičky. Jistě, Mercedes...
Dnes velmi zřetelně a uznale - BRAVO MERCEDES-BENZ :yes: :-!
Variabilita Céčka je prima - mi se nejvíce líbí Exclusive. K tomu silnější motor a airmatic a bude moc příjemná cestovní loď.
Ty bullshity o "smartphonu na kolech" aka třída A (tohle pravil sám Dr. Z.) ať si nechají pro sebe - jel jsem v Áčku se systémem Audio 20, což je plebejský Comand, a měl jsem chuť ten cool tablet rozkopat. Infotainment jak za krále Klacka. 8-s
Škoda, no. Jinak mám Mercedes hodně rád, ale od nástupu cool asijské smartphonové éry ve Stuttgartu ztrácí v mých očích lesk.
8-s :no:
Z venku krásný. Vnitřek supr zpracovaný, ten displej opravdu vypadá dost zvláštně, ale zvyknout se na něj bude dát. Jen co mě zarazilo je hrozně široký středový tunel. N amístě řidiče mi přišlo, že mi to brání k pohodlnému složení pravé nohy. Bez skutečné projíždky, ale těžko říci zda se jedná o opravdový problém.
Mimochodom, auto.cz nebolo na prezentacii (teraz som si nie celkom isty, kde sa konala)??? Na slovenskom automoto je prva jazda v ramci zahranicnej prezentacie na C400 (V6 biturbo). Kto nebude chciet AMG, tak to bude zrejme vykonovo dostatocna volba. No a dalej boli k dispozicii C250 a 250Bluetec. Zrejme auto.cz znovu a nie prvy raz zaspalo dobu.
Zarazila ma jedina vec - mala nadrz. Zmienuje sa 41l + 7l rezerva. Pre usporny diesel ujde, pre C400 by to bola pohroma. Snad sa v priplatkovej vybave objavi aj moznost vacsej kapacity.
ĎALŠIA VÝBAVA
Palivová nádrž s väčším objemom 66 l kód 916 - 60,00 €