Novinky
moreczech
5
Tohle se vážně povedlo, 3-er má problém 😉
Přejít do diskuze
Je neuvěřitelné, jakou klasu, jaký šmrnc a jaký šajn lze vykřesat z klasické karoserie. Mercedes opět ukázal, že umí tvořit démanty. Jasně, to hlavní teprve přijde - E-Klasse, ovšem i menší bráška už dnes předvádí vrcholný estetický koncert tvarů. Je to tak dobré, že se z toho tají dechy.
A kdyby to ještě šlo, urvat uvnitř to kino, je to démant bez ztráty kytičky. Jistě, Mercedes...
Dnes velmi zřetelně a uznale - BRAVO MERCEDES-BENZ :yes: :-!
A kdyby to ještě šlo, urvat uvnitř to kino, je to démant bez ztráty kytičky. Jistě, Mercedes...
Dnes velmi zřetelně a uznale - BRAVO MERCEDES-BENZ :yes: :-!
Znám jednu, co prodává Herbalife, měli byste se potkat, máte podobné zaujetí pro produkt. >😁
To je samozřejmě jen otázka času - náběh. U nás jsme dost zvláštní trh, ale v Evropě to jsou nejprodávanější motorizace - alespoň u minulé generace 220 CDI byla.
Tak to jsou auta pro mladší, kde je tablet či doytkový mobil součást života 😉 ... Interiéry C i GLA jsou povedené, barevné, prošívané - na první pohled prémie. BMW 3 se Céčku vevnitř opravdu nerovná. Zase v příští generaci.
Variabilita Céčka je prima - mi se nejvíce líbí Exclusive. K tomu silnější motor a airmatic a bude moc příjemná cestovní loď.
Variabilita Céčka je prima - mi se nejvíce líbí Exclusive. K tomu silnější motor a airmatic a bude moc příjemná cestovní loď.
Mam pocit, ze to dopadne ako s A, CLA, GLA......tablet alebo nie, bude sa navysovat vyroba. Co znamena len jedine - vyrobca dodal na trh auto, ktore oslovuje spravnu a dostatocne velku skupinu ludi. A motorizacii bude viac nez dost, staci trochu pockat.
Mimochodom, auto.cz nebolo na prezentacii (teraz som si nie celkom isty, kde sa konala)??? Na slovenskom automoto je prva jazda v ramci zahranicnej prezentacie na C400 (V6 biturbo). Kto nebude chciet AMG, tak to bude zrejme vykonovo dostatocna volba. No a dalej boli k dispozicii C250 a 250Bluetec. Zrejme auto.cz znovu a nie prvy raz zaspalo dobu.
Zarazila ma jedina vec - mala nadrz. Zmienuje sa 41l + 7l rezerva. Pre usporny diesel ujde, pre C400 by to bola pohroma. Snad sa v priplatkovej vybave objavi aj moznost vacsej kapacity.
Mimochodom, auto.cz nebolo na prezentacii (teraz som si nie celkom isty, kde sa konala)??? Na slovenskom automoto je prva jazda v ramci zahranicnej prezentacie na C400 (V6 biturbo). Kto nebude chciet AMG, tak to bude zrejme vykonovo dostatocna volba. No a dalej boli k dispozicii C250 a 250Bluetec. Zrejme auto.cz znovu a nie prvy raz zaspalo dobu.
Zarazila ma jedina vec - mala nadrz. Zmienuje sa 41l + 7l rezerva. Pre usporny diesel ujde, pre C400 by to bola pohroma. Snad sa v priplatkovej vybave objavi aj moznost vacsej kapacity.
O tomto provedení "luxusního tabletu" mluvím. [odkaz]… Z toho musí mladá generace úplně padat na záda. >😁
Nie je zadarmo, ale za doplatok 60 €.
ĎALŠIA VÝBAVA
Palivová nádrž s väčším objemom 66 l kód 916 - 60,00 €
ĎALŠIA VÝBAVA
Palivová nádrž s väčším objemom 66 l kód 916 - 60,00 €
Malá nádrž je iba na oklamanie predpisov. Za príplatok 0,- eur sa dodáva 66-litrová.
Mluvíš o mě? Protože tohle přesně sedí i na mě, taky bych měl být jeden z "nich", na které se Mercedes urputně snaží mířit. Ale míří nějak vedle.
Ty bullshity o "smartphonu na kolech" aka třída A (tohle pravil sám Dr. Z.) ať si nechají pro sebe - jel jsem v Áčku se systémem Audio 20, což je plebejský Comand, a měl jsem chuť ten cool tablet rozkopat. Infotainment jak za krále Klacka. 8-s
Škoda, no. Jinak mám Mercedes hodně rád, ale od nástupu cool asijské smartphonové éry ve Stuttgartu ztrácí v mých očích lesk.
Ty bullshity o "smartphonu na kolech" aka třída A (tohle pravil sám Dr. Z.) ať si nechají pro sebe - jel jsem v Áčku se systémem Audio 20, což je plebejský Comand, a měl jsem chuť ten cool tablet rozkopat. Infotainment jak za krále Klacka. 8-s
Škoda, no. Jinak mám Mercedes hodně rád, ale od nástupu cool asijské smartphonové éry ve Stuttgartu ztrácí v mých očích lesk.
Mám sedmnáctiletého syna jehož součástí života jsou tablety a dotykového mobily už dlouho a hlavně intenzivně. Nad současnou aplikací "tabletů" u MB ovšem kroutí hlavou stejně "intenzivně" jako já. :😉 😉
Souhlas..středový tunel je zvláštně široký...když v tom autě člověk sedí a nemá 50kilo i s postelí tak pochopí...
Viděl jsem jej na představení. Detailněji jsem si prohlédl model, kde byla příplatková výbava asi za 800k, tudíž asi dost vzdáleno od standardní verze.
Z venku krásný. Vnitřek supr zpracovaný, ten displej opravdu vypadá dost zvláštně, ale zvyknout se na něj bude dát. Jen co mě zarazilo je hrozně široký středový tunel. N amístě řidiče mi přišlo, že mi to brání k pohodlnému složení pravé nohy. Bez skutečné projíždky, ale těžko říci zda se jedná o opravdový problém.
Z venku krásný. Vnitřek supr zpracovaný, ten displej opravdu vypadá dost zvláštně, ale zvyknout se na něj bude dát. Jen co mě zarazilo je hrozně široký středový tunel. N amístě řidiče mi přišlo, že mi to brání k pohodlnému složení pravé nohy. Bez skutečné projíždky, ale těžko říci zda se jedná o opravdový problém.
Viděl jsem v pátek na předváděčce, v avantgardu vypadá céčko dobře, ty menší rozměry tvarů esklasse autu sluší, uvnitř je to ale menší než trojka, krátké sedáky a ten tablet mi přijde opravdu jako pěst na oko. Byly tam i GLAčka, jedno z nich nebylo úplně v topu, a tak místo tabletu tam byl stejně velký kus plastu s malým displejem uprostřed, vypadalo to bídně. Celkově Céčko určitě trefa, uvidíme v soušl edišnu, spíš u něj nevidím pořádný motor, ale to je snad otázka času. 😉
Když jsem psal, že současné Cé ani facelift nepotřebuje, netušil jsem, co maj v záloze.
Aspoň že tam dali ten tablet, jinak by nebylo moc kam plivnout, ale až ho s dalším faceliftem odstraní, už si pro něj půjdu 😄
Aspoň že tam dali ten tablet, jinak by nebylo moc kam plivnout, ale až ho s dalším faceliftem odstraní, už si pro něj půjdu 😄