Výroba motorů a převodovek ve Škoda Auto se během začátku roku vyšplhala k maximu stávající výrobní kapacity. I přes problémy s odbytem automobilů v Evropě tak motorárna zažívá růst produkce.
jo jenže ten motor je novej a silnej a všuude ho píšou až za jedna-čtyřky, takže bude cenově tak o 50 litrů vejš, nakoenc v renaultu je taky tendle jednadva turbomotor o 60 litrů dražší....
jo? nemyslim si že todle je in příspěvek, toyoťácký tříválce sou skvělý, pružný dynamický a skoro narozdíl od škodováckých nežerou...
a Finat chce dělat tříválec aj dvojválec, takže to asik tak špatný nebude...ta technoligie
hm a to je zajímavý že němci dík šrotovnýmu skupujou z českejch autosalonů ve škodovce dokonce nejen z výroby, kamion za kamionem práve JEDNADVOJEK >:-[]
Vidím to stejně. Krátkodobě šrotovné a podobná opatření udrží automobilky i ekonomiku nad vodou, ale pokud se hned nezačne řešit příčina problémů, máme tu za pár měsíců krizi celé ekonomiky ještě větší a naprosto nezvladatelnou. Každopádně do těžké Fabie kterou mnozí ještě hodně přetěžují, bych se přimlouval za nějaký víc odpovídající motor do základu. A hlavně přestat vyrábět tříválce, tyhle motory nelze dynamicky vyvážit. Třeba Toyota už na to přišla - a začne vyrábět poměrně vysokozdvihové čtyřválce se stavební šířkou jako u 3-válců a mnohem lepšími vlastnostmi.
Šrotovné,s tím máš pravdu.Není to dlouho,co psali,že za celý loňský rok bylo vytížení Škodovácké motorárny podstatně nižší než plánované množství.Takže až čas ukáže,zda je nynější tempo dlouhodobě udržitelné.I když s ohledem na výrobu 1,2TSI,které snad budou dělat v Boleslavi,tak by to mohlo šlapat.
Nic proti tomu... ale tohle, doufám, není pozitivní zpráva. Je sice pěkné, že se Škodovky prodávají, ale vsadím poslední MB paměti v počítači na to, že hned jak skončí šrotovné v Německu bude tady krize jako na koni. Ono je to strašně pěkné, půjčit si na oddálení krize, ale nevím, na kolik to pomůže tomu, aby se ekonomiky dostaly z krize ven. Prostě nám Němci zaplatili nějaký ten měsíc pohody... Otázkou je, co bude, až se tahle pomoc vyčerpá. Půjdeme ještě níž, než bychom šli bez ní?
Tak to je opravdu zajimave. 1.2 HTP se nabizi jen v Italii, Slovensku a prekvapive v Rakousku?! V Nemecku a UK napriklad Cordoba neni vubec v nabidce. U nas a na ostatnich EU trzich je nejnizsi motorizace 1.4.
Co místní... tady to ještě jde, koukni třeba na auto.idnes.cz, tam je to samej odborník, básník a vtipálek, podle kterých se škodovka prodává jen ze setrvačnosti >:D
Je zvláštní jak se prodávaj tak zatracovaný motory... >:D Ono to asi bude tím, že jsou stejně dobré/špatné jako jakékoliv podobné motory konkurence. Akorát zdejší přispívači si nějak neuvědomují, že ta 1,2 jka prostě nepojede jako dvoulitr... >:-[]