Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - del42sa
interiér
| 16. 4. 2014 11:45
Nádhera, takhle má vypadat prémiový moderní interiér :yes:
Avatar - Magister
interiér
| 16. 4. 2014 11:57
Souhlas, špičkový.
Avatar - KANKUNEN
interiér
| 16. 4. 2014 11:58
Dokonalé.
Avatar - dewill
interiér
| 16. 4. 2014 12:37
Tak kombinací červený a černý kůže se prakticky nedá nic zkazit, letecký styl je pěkně provedený, ještě by to chtělo aby ten tablet co teď všude cpou byl zaklápěcí....
Avatar - 3_diamanty
interiér
| 16. 4. 2014 12:52
s tym tabletom suhlas ale treba pochvalit ze v tomto pripade je uz podstatne lepsie zakomponovany do palubovky ako v pripade A, C, CLA a GLA..... uz to nevyzera ze to odleti pri prvom nahodnom nechcenom buchnuti damskou kabelkou... vyzera to uz podstatne lepsie a aj jeho vzdialenost od ruk uzivatela je vacsia.... je to bezpecnejsie riesenie co sa tyka zivotnosti tabletu.... pochvala ... inak ta cervenocierna kombinacia interieru to je nieco pekelne... vyzera to fest brutalne :yes:
Avatar - CHerokee
interiér
| 16. 4. 2014 17:34
A jaký je to rozdíl proti tomuto...

[odkaz]

:-) holt doba tabletová.
interiér
| 16. 4. 2014 17:42
Rozdíl to je, v Audi ťukneš do jednoho tlačítka a tablet zmizí a koukáš na učesanou palubku, což může být 95% času, protože navigaci potřebuješ jen občas a i při vlastním navigování se může tablet schovat, protože jsou pokyny mezi budíky a hlasem. Pravda je, že tady už je ten tablet zakomponován daleko lépe a vkusněji do určité "kapličky" a nikoliv jako do prostoru trčící levná navigace z tržnice u řady A/CLA etc.
Avatar - CHerokee
interiér
| 16. 4. 2014 20:24
Schovat? Vždyť na tom je vidět, když mi někdo volá, zpětná kamera, rádia, čas a samo navigace. Já tablet nevypínám nikdy. ;-\
interiér
| 16. 4. 2014 21:25
Samozřejmě schovat, na běžné funkce není vůbec potřeba, protože všechny běžné funkce (stanice rádia, volání příchozí/odchozí, čas, pokyny navigace) jsou vidět na středovém displeji v přístrojovém štítu. Jenom nějaká složitější nastavení je potřeba dělat na velké obrazovce.
Avatar - CHerokee
interiér
| 17. 4. 2014 09:18
Tak to mi stačí jedna televiza :-)
interiér
| 16. 4. 2014 20:30
Třeba mě se ten tablet docela líbí. A jak je "přiznaný" v "áčku", tak to se mi líbí snad ještě víc. Říká člověk, co ani nemá smartphone :-)
Avatar - Pekelná Micinka
interiér
| 16. 4. 2014 12:51
:yes:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
SLS
| 16. 4. 2014 12:24
SLS že byl přešlap? Tomu nějak nerozumím. Má charisma, skvělý zvuk, skvělý motor, že by se nějak neprodávala se mi taky nezdá... Neobkecává tak spíš Mercedes aplikaci menšího motoru do nového modelu?
SLS
| 16. 4. 2014 13:28
Já mám tedy trochu jiné informace. AMG GT není přímý nástupce SLS a tím je dáno vše.

Je to přímá konkurence pro 911. Menší, lehčí a obratnější, to je směr, kterým se nový model od M-B/AMG ubírá.

Proto mi polemika o "úspěšnosti" přijde zbytečná. AMG GT je zbrusu nový model.
Avatar - Kolouš
SLS
| 16. 4. 2014 13:34
Mercedes-AMG, žádný Mercedes-Benz
| 16. 4. 2014 13:35
Vážení, podívejte se ještě jednou, jak se to auto jmenuje [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
Mercedes-AMG, žádný Mercedes-Benz
| 16. 4. 2014 13:39
je to tak... maju aj paradnu stranku
Avatar - Dinar
Originál
| 16. 4. 2014 13:37
předurčující styl všech současných mercedesích interierů, tj. SLS, se mi líbil více, jednoduší, přímější, purističtější. Tohle je taková jeho kombinace s porsche pojetím středové konzoly, na mně trochu moc okázalosti, tlusté rámečky kolem všeho, střízlivější pojetí porsche mi sedí více. Obecně ale o.k., pěkné a sportovní. :yes:
Avatar - C30AMG
Originál
| 16. 4. 2014 14:02
Ano, všechno teď bude zdobenější jako v baroku. Ale možná to k Mercedesu patří a i z nové S class se zdá, že míří spíše na opulentní Bentley než jednoduché BMW.
Originál
| 16. 4. 2014 14:59
Pořád trávím ty čtyři výdechy uprostřed.
Avatar - boost.
Dotaz
| 16. 4. 2014 14:20
Já bych se chtěl zeptat pana redaktora, proč si je tak jistý tím, že SLS AMG "nebyl trefiu do černého"?
Avatar - CHerokee
Dotaz
| 16. 4. 2014 14:24
To by mě taky zajímalo, SLS se prodávalo hodně dobře.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Dotaz
| 16. 4. 2014 14:52
Přesně nad tím samým se podivuju o kousek výš. Tenhle blábol bych chtěl taky objasnit.
Avatar - Ham.
Dotaz
| 16. 4. 2014 18:01
:yes:
Naopak, SLS byla ta největší trefa do černého ze strany Mercedesu minimálně v poslední dekádě. A pokud jsem pochopil záměry, tak nevylučují, že se zase třeba po 10 letech znovu vrátí k myšlence racka a zopakují ji v nějaké další moderní reinkarnaci.
Avatar - boost.
Dotaz
| 16. 4. 2014 18:39
Ano. V Evropě a Severní Americe se jich prodalo od začátku výroby kolem 7 700, vč. Asie a zbylých kontinetů bych to tipoval na deset tisíc.

Odpovědi jsem se nedočkal, takže jsem si musel odpovědět sám; aspoň jsem se na 101 % utrvdil v domněnce, že pan Fokt napsal blábol. :-!
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Dotaz
| 16. 4. 2014 19:32
Děkuji za vyjasnění situace :yes:
Avatar - CHerokee
Dotaz
| 16. 4. 2014 20:27
Jsem rád, že to někdo objasnil.
Dotaz
| 17. 4. 2014 00:10
Ono je otázka, co vůbec bude mít toto za typ dveří. z těch fotek to vypadá, že prahy jsou hodně zvednuté. Toto by neudělali, kdyby se dveře otevíraly konvenčním způsobem.
Avatar - Michal Fokt
Dotaz
| 17. 4. 2014 10:09
SLS AMG se určitě prodával dobře, nicméně Mercedes jich chtěl prodávat přece jen více. Proto nyní ta změna.
Avatar - Kolouš
Dotaz
| 17. 4. 2014 12:51
naprostý blábol
kvóty na celou produkci vyprodány.
Plán byl toiik aut vyrobit/tolik aut prodat.
Vaše informace jsou buď mylné, nebo smyšlené!!!!
Avatar - beibej
Mercedes ředí
| 16. 4. 2014 20:40
Po McLarenu SLR zředili na AMG SLS a teď zase ředí na AMG GT. Možná by měli máknout na sériovým SL, aby bylo tam kde chtějí mít tohle AMG GT.
Mercedes ředí
| 16. 4. 2014 22:08
Asi jsi to špatně pochopil...SLR byl velmi schizofrenní auto. Měl špičkovou techniku, kompozitový monokok...přes to všechno byl neskutečně těžký. Čili i když díky Mclarenu získal techniku supersportu, M-B z něj chtělo spíše luxusní GT. I proto se obě firmy rozdělily a vydaly vlastní cestou. A tak vzniklo SLS a P1 od Mclarenu. Přesto SLS stále není žádná lehká váha...
M-B, přesněji AMG se rozhodlo hmotnost ještě snížit, udělat auto menší, obratnější s cílem přebrat zákazníky 911. To je úkol právě AMG GT. Není to žádný nástupce SLS, ale zbrusu nový model s novou filozofii...možná opravdu sportovní auto od AMG a to právě díky nízke hmotnosti a přijatelným rozměrům.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku