Dakar 2021
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Zběsilá jízda Porsche 918 Spyder, které na elektřinu ujede dál než Prius Plug-in

Porsche 918 Spyder je v první řadě fascinující supersport. Rovněž je ovšem plug-in hybrid. Podívejte se tedy na video vozu v ostrém režimu a zároveň se bavte skutečností, že v elektrickém módu dojede dál než Prius.
Zpět na článek
16. 4. 2014 19:51
16. 4. 2014 20:04
16. 4. 2014 20:54
17. 4. 2014 11:09
17. 4. 2014 21:50
17. 4. 2014 22:03
17. 4. 2014 23:08
18. 4. 2014 11:55
18. 4. 2014 20:07
18. 4. 2014 23:34
17. 4. 2014 06:42
16. 4. 2014 21:50
16. 4. 2014 22:17
16. 4. 2014 22:23
16. 4. 2014 22:40
16. 4. 2014 23:26
17. 4. 2014 00:03
17. 4. 2014 10:27
17. 4. 2014 22:10
17. 4. 2014 23:02
18. 4. 2014 11:58
18. 4. 2014 20:16
18. 4. 2014 23:32
17. 4. 2014 21:26
16. 4. 2014 22:18
16. 4. 2014 22:28
16. 4. 2014 20:14
17. 4. 2014 11:26
Avatar - Ham.
16. 4. 2014 19:51
Skutečnost
že na elektřinu dojede dál než Prius je spíš ostuda a tragédie plynoucí ze současných regulací, vyházet z toho tři metráky baterek a elektromotory, to by byla teprve kára.
Rozbalit vlákno
99
16. 4. 2014 20:04
Re: Skutečnost
To auto je v první řadě technologický demonstrátor. Regulace nikoho nezajímaly. Délka dojezdu na elektřinu je vedlejším produktem kapacity systému pro výkonostní účely.
Avatar - Hammunasakra
16. 4. 2014 20:23
Re: Skutečnost
Moje řeč + to že suprdrahý Porsche 918 s 6,8 kWh Li-ion aku má delší dojezd než Prius (5,4 kWh) je myslim celkem bez překvapení :-)
Avatar - Ham.
16. 4. 2014 20:54
Re: Skutečnost
Délka dojezdu na elektřinu je důsledkem snahy předvést nízkou spotřebu. Pro výkonnostní účely nejsou potřeba baterky žádné a když, tak s minimální kapacitou.
Avatar - Hammunasakra
16. 4. 2014 21:09
Re: Skutečnost
No u Ferrari a McLarenu to prostě pojali líp :yes: :-)
17. 4. 2014 11:09
Re: Skutečnost
Myslím, že nechápeš, kolik energie potřebuješ ukládat, abys mohl dopovat 208 elektrických kW po dobu ostrého závodního kola.
Avatar - Ham.
17. 4. 2014 21:50
Re: Skutečnost
To chápu velmi dobře, ovšem ukládání velké energie do baterek znamená tahat sebou obrovskou nadváhu navíc a to co auto získá na výkonu okamžitě ztrácí díky přírůstku hmotnosti. Kdyby se 918 zbavila baterek a elektromotorů tak s V8 kterou má bude rychlejší. Ano, za cenu, že v papírech bude normovaná spotřeba místo 3 litrů 18 litrů, auto nebude plug-in a nebude moci uspokojovat zelené hlávky bzučením v centru města.
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2014 21:59
Re: Skutečnost
Nesmysl. Tohle klišé vo zelenejch hlávkách možná platí pro Prius, v týhle kategorii de vo něco jinýho a smysl elektromotoru je tady úplně jinej!
Avatar - Ham.
17. 4. 2014 22:03
Re: Skutečnost
Smysl elektromotoru je tady úplně stejný jako u toho Priusu, přidat výkon spalovacímu motoru ve sportovním režimu a umožnit jízdu na elektřinu v eco režimu.
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2014 22:52
Re: Skutečnost
No je právě to. Nastavení u Priusu je primárně pro nižší spotřebu, nastavení u P1 je primárně pro lepší dynamiku. Máš pravdu že Porsche 918 to vypadá na nastevení spíš ála Prius >:-[]
Avatar - Ham.
17. 4. 2014 23:08
Re: Skutečnost
Ano, dokonce má lepší dojezd než Prius. Ale i přes metráky baterek mají na NS McL i Ferko problém zajet stejný čas jako 918, v techničáku má 918 spotřebu 3 litry a na promenádě v Monaku si bzučí celý den na baterky, no trapas, nadupanej Prius rozseká na hadry LaF i P1. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2014 07:06
Re: Skutečnost
Že a proč má 918 vo fous delší dojezd sme vyřešili hned v prvních 3 příspěvcích týhle diskuze. Proč zvolili s těma baterkama a elektromotorama jinej přístup než McL a Ferrari netušim, ale tušim že u konkurence se to povedlo nějak líp. Na nízkou spotřebu a dojezd je eště lepší BMW i8, ostatně má taky eště větší kapacitu baterek. Zdá se že máš problém strávit skutečnost že Porsche 918 sice určitě neni žádnej průser ale tentokrát na konkurenty prostě nestačí. Teda krom tý spotřeby >:-[]
Avatar - Ham.
18. 4. 2014 11:55
Re: Skutečnost
Krom spotřeby a rychlosti na NS. :-)
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2014 13:08
Re: Skutečnost
Ne, jen krom tý spotřeby. Nebo nevěříš ani na ten čas LaFerrari? :-)
Avatar - Ham.
18. 4. 2014 20:07
Re: Skutečnost
LaF žádný čas nemá.
Okruhový speciál LaFXX také ne. Pokud zajede 6:35 tak bude mít ještě dlouhou cestu před sebou aby se dotáhl na okruhový speciál 956. :-)
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2014 20:29
Re: Skutečnost
LaF i P1 už evidentně nějaký časy maj, žejo? >:-[]
Co se týče 956 myslel sem že sme to probrali. Samozřejmě i dneska by šlo postavit auto stylem závodní motor + příslušenství a nic dalšího ale nesplňovalo by žádný bezpečnostní kritéria a už to nikdo nepostaví. Tehdejšímu stylu 956 je timhle asi nejblíž Radical a právě proto má aktuální nejlepší čas. Možná tě to překvapí ale myslim si že trumfnout ho může právě jen auto s pomocnejma elektromotorama. Když ne v týhle generaci tak v další..
Avatar - Ham.
18. 4. 2014 23:34
Re: Skutečnost
Žádné oficiální časy nemají. Čas odečtený z hodinek Poběda nějakého čumila za plotem na NS je k smíchu. Až nějaký oficiální čas zajedou tak se můžeme bavit dál.
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2014 15:01
Re: Skutečnost
Nevim jestli s těma Pobědama mluvíš vo sobě ale McL i Ferrari stopro svý přesně naměřený časy maj. Proč je nezveřejňujou respektive proč nejdou do ofiko měřenýho kola netušim stejně jako ty.
Avatar - Petrolhead_CZ
16. 4. 2014 20:17
Re: Skutečnost
LaFerrari i P1 mají baterky taky a neváží jako průměrný barák...Porsche chtělo udělat z 918 auto, které by bylo praktické a využitelné, což jsou výrazy, které v kontextu se supersporty nemaji co dělat, vždycky to tak bylo. Výsledkem jejich snažení je pseudohypersport, který je chladnou a bezcharakterní prezentací technologií, nikde žádná teatrálnost a nadšení, které k tomuhle typu aut patří. Prostě auto, které nemá tu auru co Ferrari a McLaren, pochybuju, že bude tohle Porsche někdy předmětem obdivu jako byla společně s Enzem a MC12 po právu i Carrera GT. Ani zahraniční redaktoři nevylézali z toho auta nijak extra vyjukaní, v porovnání s P1...

Mimochodem, jak píše kolega - LaFerrari, P1 ani 918 nejsou ohrožovány regulemi, pouze využívají tu nejefektivnější metodu k navýšení výkonu a potlačení turbolagu. Někdo to umí líp, někdo hůř...
Avatar - Hammunasakra
16. 4. 2014 20:40
Re: Skutečnost
Plnej souhlas, baterie u Ferrari maj 60 kg a LaFerrari má proti Porsche hlavně lepší spalovací motor V12 6.3 kterej umí točit neskutečnejch 9250 otáček! :yes: :yes: :yes:
Avatar - Petrolhead_CZ
16. 4. 2014 20:51
Re: Skutečnost
S přehledem nejlepší motor na světě bych se nebál říct :yes:
Avatar - Martin911Turbo
16. 4. 2014 21:02
Re: Skutečnost
Ferrari a nejlepší motor na světě >:D 1.4. už bylo >:D >:D >:D
Avatar - Petrolhead_CZ
16. 4. 2014 21:06
Re: Skutečnost
V12, atmosféra, výkon 800 koní, 9250 otáček, úžasnej zvuk a charisma...není o tom pochyb :-)

V8 od nich je podobná pohádka, zejména ten ve Speciale...
Avatar - Martin911Turbo
16. 4. 2014 21:12
Re: Skutečnost
Porsche 918 je luxusní chirurgický nástroj 21 století, jeho motor z okruhovky RS Spyder je osvědčený a jeden z nej motorů současnosti, to že není V12 jako u Ferrari nehraje naprosto žádnou roli a už vůbec nebudu srovnávat německé inženýry s plážovejma hošíkama z itálie ;-)
Ferrari bohužel u měs designem skončilo před pár lety, kdy nasadili china design, naopak Lamborghini piluje dokonalé :yes:
Avatar - Hammunasakra
16. 4. 2014 21:18
Re: Skutečnost
Fakt plážový hošíci? Nic proti Porsche, ale jestli je ti víc jak 15 nebo dokonce fakt 38 tak rodičum upřímnou soustrast, mít takhle mentálně opožděný dítko to je fakt rána ;-)
A upřímně ti přeju ať se jednou dostaneš na návštěvu [odkaz] ty si to zasloužíš >:-[]
Avatar - Martin911Turbo
16. 4. 2014 21:24
Re: Skutečnost
ano je mi 38 a jsem Porschefil ;-) a retarda jsi leda Ty, až se v životě něčemu naučíš, tak potom teprve mluv ;-)
Co bych tam dělal, Itálie a jejich šmejd produktů jsem si v minulosti užil dost a u mě jedině vítězí german engineering :yes:
Avatar - Hammunasakra
16. 4. 2014 21:38
Re: Skutečnost
Nic proti Porschefilum, proti tvejm debilnim plkum a napadání vostatních ale jo. A nezapomeň rodičum vyřídit tu upřímnou soustrast ;-)
A jakpak malej Martínek snáší srovnání german engineeringu 918 s LaFerrari a P1? Bolí to bolí? >:-[]
Avatar - Martin911Turbo
16. 4. 2014 21:51
Re: Skutečnost
napadl jsi první Ty mě, skleroza je hrozná že
Srovnání, doposud je Porsche 918 ze všech 3 na 1 místě, takže jsem v klidu :-)
Avatar - Hammunasakra
16. 4. 2014 21:58
Re: Skutečnost
Což vo to na prvni místě je, jen z tý blbý strany ;-)
Teda pokud nehodnotíš spotřebu v který jediný myslim fakt vyhrálo :-)
Takže pro tebe to začalo mym údivem nad tvejma plážovejma hošíkama? >:-[]
Avatar - Petrolhead_CZ
16. 4. 2014 21:40
Re: Skutečnost
Prý german engineering >:D Naučené výkřiky a předsudky. Ty jsi maximálně zaslepená ovečka, která v životě o nic italského ani nezavadila ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
17. 4. 2014 08:10
Re: Skutečnost
German engeneering v dnešním pojetí Porsche znamená zmršenou GT3 a Carreru, která se po pár kolech na okruhu upeče - alespoň to hlasitě zní z rennfora a mezinárodních porsche clubů.

Takže german engeneering zřejmě vyměnil mechanickou kvalitu za pozlátko a s Ferrari si nemá lautr nic co vyčítat...
Avatar - Martin911Turbo
17. 4. 2014 09:55
Re: Skutečnost
Tak zde je top gear video s 918
[odkaz]

Ano u GT3 s motorem Porsche přešláplo, v minulosti například i z výfuky, které řešili subdodávkou a museli se měnit, nic není dokonalé, možná tak trochu Veyron ;-)

Kvalita Porsche vs Ferrari, kdyby řidiči Ferrari jeszdili tak jak řidiči Porsche a nejezdili s ferrari jen pózovat alovit zlatokopky, tak by jsi poznal kvalitu Ferrari ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2014 10:21
Re: Skutečnost
S tim Veyronem si děláš * žejo? ;-)
Avatar - Martin911Turbo
17. 4. 2014 10:39
Re: Skutečnost
nedělám si *, dokonalé auto prostě neexistuje, dokonalost je scifi ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2014 11:10
Re: Skutečnost
Jo s tim souhlasim :yes: :-)
Avatar - Enthusiastic.driver
17. 4. 2014 11:58
Re: Skutečnost
Já opravdu nejsem člověk, kterému bys musel jmenovat modely aut oblíbené u drtičů okruhů, avšak právě tito drtiči okruhů v souvislosti s 991 nejčastěji používají výraz "shitbox" (a teď nemyslím spojení s hořícími GT3...) a z kvalit nejnovější 911 jsou pramálo nadšeni... Proklikej si rennforum
Avatar - Martin911Turbo
17. 4. 2014 12:09
Re: Skutečnost
No novinářům co vím nejvíce vadí novej posilovač řízení a hlavně to, že Porsche i u závodních modelů kompletně upouští od manuálu, což je dle mě naprosto logický tah a neúprosná budoucnost, manuál je prostě už archaismus co neměl přežít rok 2010...
Vyloženě podle statistik je průserová 911 řada 996 před faceliftem a můj ex Boxster 986 před faceliftem (motor 2.5) uvidíme jak si 991 povede, nevydím to zatím černě :-)
Avatar - Enthusiastic.driver
17. 4. 2014 13:26
Re: Skutečnost
Nemluvím o novinářích, ale majitelích... O nedokonalostech prvních vodníků vím, málem mi BOxster skončil v garáži, tak jsem pátral >:-[]
Avatar - Petrolhead_CZ
16. 4. 2014 21:38
Re: Skutečnost
Plážoví hošíci? Z Maranella nedaleko horské oblasti v severní/střední Itálii? Mluvíš o nejlepších inženýrech přes motory a jedněch z nejlepších přes šasi, řízení a celkové vyvážení vozu na světě, hošku.

Ferrari dělá od 458 Italie zase opravdu krásné stroje (vyjma FF), Manzoniho linky jsou delikátní a plné italské esence. Lamborghini v poslední době přehánělo, Sesto Elemento, Veneno nebyly auta, u kterých bys mohl použít označení krásné. Za to Huracán a Avetador (nikoliv 50th Anniversary, to je hrůza!), to je jiná.
Avatar - Hammunasakra
16. 4. 2014 21:40
Re: Skutečnost
A tady u Petrolheada se Martínku můžeš učit jak se píše příspěvek. A dá se takhle napsat i když máš na něco jinej názor. Fakt 38? Tak rodičum eště jednou fakt upřímnou.. >:-[]
Avatar - JDM
17. 4. 2014 06:42
Re: Skutečnost
hoší nemůžete ho tak drtit vždyť je to fanda poršáků a ten přece nebude říkat jak kluci od ferrari dělají lepší auta ;-) já jsem taky trochu fanda 911 ale s tím german engineering to trošku přehnal >:-[]
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2014 18:03
Re: Skutečnost
My mu nehaníme Porsche, jen řikáme že zrovna 918 na konkurenci nestačí [odkaz]
Avatar - Martin911Turbo
16. 4. 2014 21:54
Re: Skutečnost
Poslední Ferrari že je hezké ale kdeže, mě design provází mojí prací a s italským designem, produkty mám velkou zkušenost to mi věř :-)
Lambo provokuje a o to jde, vždy mu o to šlo a v poslední době tuplem ;-)
Avatar - Hammunasakra
16. 4. 2014 21:57
Re: Skutečnost
Muselo aspoň provokovat designem když se konkurenci z vedlejší vesnice nevyrovnalo jinak ;-)
Avatar - Hammunasakra
16. 4. 2014 21:11
Re: Skutečnost
Tvoji vykřečovanou reakci plnou >:D asi nechápu. A jo, bez ohledu na tvou nesmyslnou reakci je to fantastickej motor :yes:
Avatar - Ham.
16. 4. 2014 21:50
Re: Skutečnost
Potlačení turbolagu? Ty jsi dobrý expert. 918 má atmosférickou V8.
Avatar - Martin911Turbo
16. 4. 2014 21:57
Re: Skutečnost
přesně tak, krásná atmosféra co místo turba používá elektromotor, což je dle mě budoucnost! :yes:
Avatar - Hammunasakra
16. 4. 2014 21:59
Re: Skutečnost
Atmosféra a budoucnost? To se mi moc nechce věřit ;-)
Avatar - Martin911Turbo
16. 4. 2014 22:07
Re: Skutečnost
1. Porsche 2. P1 a 3. Ferrari, to je jasné i děcku :-)

hybrid - atmosféra + elektromotor, ale to nepochopíš jak je vydět >:D
Avatar - Hammunasakra
16. 4. 2014 22:08
Re: Skutečnost
Děcku možná, já mluvil vo hodnocení v tisku vod lidí který s těma autama jezdili. To dopadlo přesně vobráceně než si ty a další děti představujou ;-)
Avatar - Martin911Turbo
16. 4. 2014 22:10
Re: Skutečnost
tisk vs realita jsou dvě věci
jinak budoucnost je v elektřině a já se na tu dobu těším ;-)
Avatar - Hammunasakra
16. 4. 2014 22:17
Re: Skutečnost
S tou elektřinou a budoucností souhlasim a teď trocha reality
0-300 km/h
Porsche 918 - původně "šílených" 27 s, nyní po úpravách prý19,9 s
McLaren P1 - 16,9 s
LaFerrari - 15,5 s
Tolik realita a současnost
Avatar - Petrolhead_CZ
16. 4. 2014 22:20
Re: Skutečnost
Tisk a realita jsou dvě věci? Takže mi chceš říct, že zpochybňuješ hodnocení profíků jako jsou Chriss Harris, Steve Suttclife, Richard Meaden atd.? Nebo chceš naznačit, že jejich nadšení bylo jen hrané/nemístné/zaujaté nebo já nevím co ještě? Vždyť je jasné, že je P1 jízdně a aerodynamicky o parník před Porsche, to samé platí i o wow faktoru, který u 918 chybí skoro úplně.
Avatar - Hammunasakra
16. 4. 2014 22:23
Re: Skutečnost
Děti si to ale nemyslí, u nich prej vyhrává ten nejpomalejší a tim je Porsche 918, říkal Martin ;-)
Avatar - Martin911Turbo
16. 4. 2014 22:27
Re: Skutečnost
navíc by mě zajímalo v čem pánové jezdíte, oba ve Ferrari?
já na rozdíl od Vás jsem dvě Porsche vlastnil a cca 10 jich řídil, to jen tak na okraj
Avatar - Dylan McKay
16. 4. 2014 22:30
Re: Skutečnost
Ahoj Martine, teď jsem se jich chtěl zeptat. Vytuněný Uno není sporťák ani s jednou tužkovou baterkou, ale milovníci italských aut jsou někdy hodně srandovní... :-)
Avatar - Martin911Turbo
16. 4. 2014 22:32
Re: Skutečnost
zdravíčko šviháku, dlouho jsme nepokecali :-)
Avatar - Dylan McKay
16. 4. 2014 22:36
Re: Skutečnost
Hodně dlouho! Co nového? Ženat nebo stále lev salónů? ;-)
Avatar - Martin911Turbo
16. 4. 2014 22:38
Re: Skutečnost
kdepak do chomoutu mě žádná nedostane, na to sem moc mladej >:D
Avatar - Martin911Turbo
16. 4. 2014 22:59
Re: Skutečnost
Soused si pořídil Priuse II, tak jsem ho zpovídal, je hodně spokojený :yes:
Avatar - Hammunasakra
16. 4. 2014 23:24
Re: Skutečnost
Wooow :yes: Ale že ty hodnoty zrychlení 0-300 km/h sou i tak furt stejný víš, žejo? >:-[]
Až budu chtít trumfovat řeknu že znám holku co u Ferrari pracovala ;-)
Avatar - Martin911Turbo
16. 4. 2014 22:23
Re: Skutečnost
tak to jsme asi koukali každý na jiná videa
a kdo je králem na severní smyčce?
navíc výkon 918 jde stále nahoru, jen tak mimochodem
a v čr jsou už objednané 3 kusy, to už jen tak na okraj ;-)
Avatar - Petrolhead_CZ
16. 4. 2014 22:15
Re: Skutečnost
Ano, hybrid + nejvýkonnější atmosféra všech dob + elektromotor = LaFerrari, nejúžasnější auto ze trojice :-)

Nechtěl bych to vYdět z úhlu tvých jazykových dovedností >:D
Avatar - Ham.
16. 4. 2014 22:17
Re: Skutečnost
Já bych ten elektromotor klidně vynechal. Jinak souhlas, nad těmi atmosférami teče slina i hochům od McL co umí jen přeplňovaný bandasky. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
16. 4. 2014 22:19
Re: Skutečnost
Tak kdyby u McLarenu chtěli svý auta výrazně zpomalit určitě se na Porsche obrátěj >:-[]
Avatar - Ham.
16. 4. 2014 22:23
Re: Skutečnost
No jestli myslíš třeba čas na NS, tak by se měli obrátit co nejrychleji, už to fakt vypadá trapně. >:-[]
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
16. 4. 2014 22:31
Re: Skutečnost
To si myslíš fakt asi jen ty. Jo a možná ty děcka >:-[]
[odkaz] to ale určitě víš sám ;-)
Když chceš chválit Porsche na Ringu tak chval starou 956. Současný 918 na svý konkurenty přes úpravy který ho zrychlily prostě nestačí
Avatar - Martin911Turbo
16. 4. 2014 22:37
Re: Skutečnost
až uvidím živé video z okruhu jak to P1 zajela tak nad tím budu uvažovat >:D
Avatar - Hammunasakra
16. 4. 2014 22:45
Re: Skutečnost
Jako že ti to mozek nebere jak to že je to Porsche tak pomalý i když víš že McLaren i Ferrari sou rychlejší v přímce ve zrychlení na 100, 200 i 300 km/h? >:-[]
Avatar - Martin911Turbo
16. 4. 2014 23:01
Re: Skutečnost
Porsche není pomalý ;-)
Avatar - Hammunasakra
16. 4. 2014 23:28
Re: Skutečnost
Samozřejmě že není! Jen je pomalejší než McLaren i Ferrari ;-)
Avatar - Ham.
16. 4. 2014 22:40
Re: Skutečnost
Rumormill, nikdy ten čas nikdo nepotvrdil a je jasné, že už nepotvrdí.
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
16. 4. 2014 22:49
Re: Skutečnost
Komu je to jasné, tobě? Ten čas nepůsobí až tak nevěrohodně, zvlášť když se podíváš na čas těžký trochu neohrabaný 918 a jiný naměřený časy P1 a k tomu srovnáš parametry zrychlení obou vozů ;-)
Avatar - Ham.
16. 4. 2014 23:26
Re: Skutečnost
Ten čas nepůsobí vůbec nijak, protože si jej vysnilo pár fandů na netu. P1 to na NS opakovaně zkoušelo, stejně tak LaF, ale za časy se oba týmy stydí a nikdy je oficiálně nepotvrdil ani jeden z nich a to se všechna auta už dávno prodávají a čas 918 je už vousatý.
Avatar - Hammunasakra
16. 4. 2014 23:31
Re: Skutečnost
Proč si myslíš že těžká na svou kategorii proti konkurenci lehce neohrabaná 918 s objektivně horšíma časama zrychlení je na jednom okruhu najednou výrazně rychlejší? 918 se mi vod začátku líbí designově, ale i po těch úpravách prostě na konkurenci nejen výkonově nestačí. Tvrdí to všichni kdo auta porovnávali a je to je prostě asi realita. Co vim tak je v praxi porazila jen ve spotřebě
Avatar - Ham.
17. 4. 2014 00:03
Re: Skutečnost
1. Ron Dennis si tahal triko ještě v době, kdy se ani jedno z aut neprodávalo, že P1 udělá rekord na NS.
[odkaz]
Proč myslíš, že jej dodnes nezveřejnil? Protože ten čas je tak dobrý, že bychom všichni spadli na ústa a on se bojí o naše zdraví? No někdo takové teorii jak vidět věří.
2. Argumentovat časy zrychlení je nesmysl, deset let starý Veyron smete ve zrychlení všechny tři a co jako? Podívej se jaký výkon má třeba nové Porsche GT3 (na dnešní poměry srandovních 475hp) a na NS rozdrbe McLaren MP4-12C s 600 hp (7:25 vs 7:28). A na druhé straně přes 800hp Koenigseggy s hmotností nižší než ta GT3 nikdy nezajely pod 7:30. Holt někdo umí zatáčet a někdo umí drag race.
17. 4. 2014 01:03
Re: Skutečnost
1. V tuto chvíli jsou tři možnosti - jsou horší // pracují na vylepšeních, protože se jim ten čas nezdá dost dobrý (a to může znamenat jak horší, tak i mnohem lepší) // čekají, s čím se vytasí LaFerrari, aby se zbytečně neblamovali. Důvěryhodné mi přijdou všechny tři, navíc samotný McLaren oficiálně tvrdí, že zajeli pod 7 minut, takže i kdyby to bylo 6:58 - 6:59, dá se na tom zapracovat, aby Porsche porazili...

2. Máš pravdu, ale P1 byl konstruován jako závodní auto s ohledem na všední použití. On je (nebo by měl být) právě ta GT3, která umí zatáčet.

3. Dříve nebo později někdo s vlastní P1 na ten NR zajede. Pak bude jasno, pokud si to PR McLarenu do té doby nerozmyslí...
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2014 09:50
Re: Skutečnost
1. Ron je prostě Ron ale to nic nemění na tom že P1 je hodně rychlej jak ve zrychlení tak na okruzích. Výrok že zajeli čas pod 7s snad nebyl úplnej blábol, ostatní časy P1 by tomu odpovídaly, i když netušim proč a na co teď čekaj. Snad možná na čas LaFerrari?
2. Argumentovat Veyronem je nesmysl stejně jako naznačovat že McLaren P1 je drag race - tim je násobně víc spíš ten Veyron :-) I zarytej koncernovej fanda jako ty ví že ten na okruhu nemá proti týhle konkurenci šanci. A i zarytej koncernovej fanda jako ty ví že P1 je docela svižná hračka.
Znám čas Porsche 956 nebo 911 Turbo S a ty si plnou chválu zasloužej, z Porsche 918 ale narozdíl vod tebe nikdo tak nadšenej neni. Mluvim vo lidech který s nim jezdili a právě s McLarenem nebo Ferrari ho srovnávali. Určitě to neni špatný auto, ale jak ty srovnání dopadly taky určitě víš
Avatar - Ham.
17. 4. 2014 10:27
Re: Skutečnost
1. „Hodně rychlej“ je relativní pojem. Na NS prostě nic nepředvedli. Až předvedou, můžeme se bavit jak hodně rychlá P1čka je.
2. Nic nenaznačuji, jen říkám, že auto s daleko nižším výkonem dokáže být v zatáčkách rychlejší než auto s daleko vyšším výkonem (např. GT3 vs 12C).
3. Nerozhoduje nadšení (no ještě aby angličtí novináři nebyli nadšení z jediného anglického hypersportu), ale čas na NS
4. Nikdo žádné přímé srovnání McL, F a P neudělal, takže mluvit o tom jak dopadlo je dost předčasné.
5. První P1 se prodala vloni v létě, takže od té doby fůra času zajet nějaký slušný čas nejen na NS, ale kdekoliv jinde. To se dosud nestalo a na webu pouze kolují propagační videa, kde se majitelé pletou na okruhu skutečně rychlým kárám do cesty, viz třeba zde, kde ho jediná dvě auta na okruhu objíždí jak patník.
[odkaz]
6. Takže sečteno podtrženo, P1 je určitě skvělé auto, ovšem jak skvělé dosud nikdo nedokázal, ani továrna sama. Videoshow je už hromada, tvrdá fakta z okruhu bohužel dosud žádná.
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2014 11:13
Re: Skutečnost
6. Jo :-)
4. Přímý ne, zato nepřímý jo a pro Porsche moc nedopadlo..
1. Hodně rychlej může bejt i zcela konkrétní pojem [odkaz] >:-[]
Avatar - Ham.
17. 4. 2014 22:10
Re: Skutečnost
Jo ještě 20 sec. a bude stejně dobrý jako stařičké Porsche. :-)
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2014 22:50
Re: Skutečnost
To musíš zkoušet na někoho jinýho, zrovna v týhle diskuzi sem tohle starý skvělý Porsche 956 doporučoval k chválení. Narozdíl vod novýho vrcholu značky který je naopak vo 20 s. pomalejší než to Ferrari ;-)
Avatar - Martin911Turbo
17. 4. 2014 22:55
Re: Skutečnost
Drobná a zásadní technická Porsche 956 je závoďák a není určený na klasické silnice, 918 je závoďák i na běžné silnice
Avatar - Ham.
17. 4. 2014 23:02
Re: Skutečnost
956 je okruhový speciál stejně jako LaFXX, takže porovnávat je s 918 je nesmysl. Jo až z 918 vykuchají ty baterky, elektromotor, vyhází vnitřní výbavu, místo skel dají plexi, upraví aerodynamiku, tak ho můžeš porovnat s LaFXX nebo s tou 956.
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2014 07:10
Re: Skutečnost
Myslim že s 956 nejde srovnat nic. Tak už se dneska auta nestavěj, ani ty závodní. Stylem motor vobalenej lehkou karoserií by snad trochu z dnešní doby odpovídal Radical
Avatar - Martin911Turbo
18. 4. 2014 09:45
Re: Skutečnost
Tak ony se staví pořád zajímavý auta i z lidových Porsche se 4-válcem
[odkaz]
Avatar - Ham.
18. 4. 2014 11:58
Re: Skutečnost
Ano, dnes se staví hybridy kvůli spotřebě, které ovšem ani zdaleka nedosahují rychlosti klasické koncepce.
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2014 13:12
Re: Skutečnost
Ale dosahujou. I to dnešní baterkový těžký Porsche 918 je rychlejší než Carrera GT nebo 959. No a 959 tehdy smázlo Ferrari F40 a 918ku dneska LaFerrari a nejspíš i ten McL ;-)
Avatar - Ham.
18. 4. 2014 20:16
Re: Skutečnost
Nedosahují. 918 je rychlejší než Carrera GT jenom díky daleko modernějšímu podvozku. Kdyby sebou 918 nemusela táhnou baterky a elektromotory, tak bude ještě daleko rychlejší.
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2014 20:24
Re: Skutečnost
Jak nedosahují když sám přiznáváš že jo? 956ka bylo něco úplně vyjímečnýho a jinak Carrera GT je rychlejší než 959 a 918 než C. GT a příští vobaterkovaný Porsche za příštích deset patnáct let bude zase eště rychlejší
Fakt myslíš že použití elektromotorů bylo u P1, LaFerrari a 918 hlavně kvůli papírově trochu nižší spotřebě? :-)
Avatar - Ham.
18. 4. 2014 23:32
Re: Skutečnost
Ano, kvůli spotřebě. Jistě by pár kusů vrcholných modelů ani jednu automobilku "nepoložilo", ale jde o to, že i ostatní "masová" produkce sportovních aut musí do hybridů jinak by emise byly velký problém. A nejprestižnější modely jdou pouze příkladem aby nalákaly lidičky na hybridy a pomohly ospravedlnit ostatní masově vyráběné modely s baterkami. Nakonec nesmyslnost hybridů u sportovních aut ukazuje krásně motosport, dokud nebyla omezená spotřeba, tak si hybrid ani neškrtl a nikoho ani nenapadlo aplikovat jej, jakmile se začala spotřeba omezovat, nastoupila potřeba nějaké formy hybridu. Stačí dát znovu spotřebu unlimited a hybridy letí ze závodních aut na smetiště.
Avatar - Hammunasakra
19. 4. 2014 15:03
Re: Skutečnost
Jestli maj i tyhle hyperdrahý v minisériích vyráběný auta elektromotory jen kvůli papírově nižší spotřebě tak sme skoro definitivně v p.. >:-[]
Avatar - Martin911Turbo
20. 4. 2014 12:55
Re: Skutečnost
tak 50:50 já každopádně preferuji místo novýho pidi turba dát elektromotor
Avatar - PlugIN
17. 4. 2014 21:26
Re: Skutečnost
Doufám že víš, že právě výkon není na okruhu všechno. Kupříkladu americký sporťáky, přehršel výkonu, ale k čemu jim to na okruhu je když ty auta neumí zatáčet? :-)

Všeichni víme, že jak P1 tak LaF to už na Nordschleife zkusili, no časy zjevně nebyly tak zázračné, když nebyly zveřejněny.
Avatar - Petrolhead_CZ
16. 4. 2014 22:12
Re: Skutečnost
Potlačení turbolagu u P1 samozřejmě...nedělej ze sebe hlupáka.
Avatar - Ham.
16. 4. 2014 22:18
Re: Skutečnost
Toho hlupáka jsi ze sebe udělal dokonale. :-)
Avatar - Petrolhead_CZ
16. 4. 2014 22:25
Re: Skutečnost
Pokud uvedu v souvislosti s potlačováním turbolagu na začátku příspěvku trojici LaFerrari (které je mimochodem taky atmosférické!), P1 a 918, je už jen a jen na tvém mozku, aby si to logicky spojil ;-) To, že má tendenci hned útočit je věc druhá. Nikde jsem nepsal rovnici 918=potlačení turbolagu, bylo to myšleno jako sumarizace výhod, které hybridní jednotka tý trojici hypersportůposkytuje. Takže pouze unáhlená reakce z tvé strany ;-)
Avatar - Ham.
16. 4. 2014 22:28
Re: Skutečnost
Napsal jsi to v množném čísle, takže to můžeš omlouvat klidně dokola. :-)
Avatar - Petrolhead_CZ
16. 4. 2014 22:35
Re: Skutečnost
Takže jsem měl speciálně pro tebe napsat nesmysl typu: ''které využívají tu nejefektivnější metodu zyšování výkonu a potlačuje turbolag''? Tohle je pouze slovíčkaření, přiznej si to. Takhle se normálně píše a zasvěcený člověk si to obvykle přebere, nechápu, že zrovna ty máš potřebu to takhle dokola znevažovat...
Avatar - Hittman
16. 4. 2014 20:14
s pořádné dlouhou prodlužkou jde přeci všechno... >:-[]
Rozbalit vlákno
1
17. 4. 2014 11:26
Re: Jó
>:D

Možná by mohli na NS namontovat trolejové vedení >:D
16. 4. 2014 23:15
P1, La Ferrari, 918..
dokonalá trojica átu, výkonné a dizajnovo zaujímavejšie ako Veyron..aspoň pre mňa...akurát nechápem vašu výmenu názorov vyššie..ono keď si prečítate vaše príspevky tak je vidieť že každý so tvrdo presadzuje svoje, i keď teraz netvrdím že vaše príspevky sú hlúpe, samozrejme v mnohých veciach je pravda...

ALE..treba si uvedomiť že každé z daných áut ponúka niečo iné...každé je iné a majú úplne odlišné charaktery..jedinú vec ktorú majú spoločnú sú fantastické údaje zrýchlenia a vysoké ceny a použitelnosť....každé auto si zaujme svoju klientelu...Ferrari je úžasné čo sa týka motora..ten zvuk je fenomenálny...McLaren je pre mňa z trojice zase najzaujímavejší po dizajnovej stránke, Porsche je zase podla mňa najviac uživatelné na každý deň...

porovnávať rýchlosť áut je ešte dosť neobjektívne, treba si počkať na priame zrovnanie...i keď rozhodne by som si nedovolil tvrdiť že Porsche ostane zahanbené.má náhon na všetky štyri a stovku dá za 2.9s a to je dosť dobrý čas..navyše pozeral som test v TG a rozhodne to nevyzeralo že Porsche je pomalšie.

navyše myslím že pri nejakom čase na kolo môže Porsche konkurencii slušne zatopiť...náhon na štyri má velmi dobre riešený, lepšie bude zvládať porciu výkonu pod plynom ale zároveň pustí do lahkého šmyku..

takže ako hovorím je treba si počkať a zatial rozhodne nie je ani náhodou správne robiť závery o tom ktoré auto je lepšie...

a ono asi ma tu budú všetci nenávidieť ale vyberať z tejto trojice, asi by som šiel do P1...to je môj favorit..druhé by som bral Porsche a tretie Ferrari i ked medzi týmito autami je naozaj ťažké vyberať...

i keď ja som človek čudný, mám doma GT-R takže kebyže si môžem teraz vybrať vyberiem si Nismo GT-R... :-)
Rozbalit vlákno
9
17. 4. 2014 09:03
Re: P1, La Ferrari, 918..
Porsche 918 da stovku za 2,6 sekundy…. za 2,9 to da tvoje GT-R ;-)
17. 4. 2014 09:28
Re: P1, La Ferrari, 918..
je to možné ja som čítal 2.9 ale tak neviem...s tým Nissanom...záleží od toho o akej verzii je reč..ja mám doma 530 koňovú verziu, z 0-100 dám za rovné 3 sekundy, potom bola 550 koňovka, u tej sa čas znížil na 2.8s,.... a teraz pripravované Nismo by malo stovku pokoriť za 2.4s..zatial údaj výrobcu ale nie je to nemožné..to auto má totiž naozaj skvelý launch control, bude mať až 600 koní a navyše firma Dunlop špeciálne pre tento model vyvinule špeciálne pneumatiky..takže uvidíme
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2014 09:40
Re: P1, La Ferrari, 918..
Já čet že za 2,8 s [odkaz] a příští generace nesrovnatelně levnějšího GT-R ho má i v tomhle zašlapat do země ;-)
17. 4. 2014 10:25
Re: P1, La Ferrari, 918..
Chlapi, uz by ste si mohli zvyknut na to, ze Porsche uvadza zrychlenie v "standardnom mode", s launch control da stovku za 2,8 sekundy 911 Turbo S, 918-ka za 2,6. Navyse launch control tu funguje bez problemov, nie ako u inych vyrobcov. ;-)
17. 4. 2014 10:48
Re: P1, La Ferrari, 918..
tak ani u GT-R nie je LC poruchový, sám ho vo svojom GT-R skúšal a stovka bola za rovné 3 sek...čo som pozeral tak 911 turbo S namerali 3,1s, inde zase 2,9s..závisí od podmienok, aj šoféra...918-ka by to mohla dať aj za 2.6s ja sa nehádam..

ale nenaťahujme sa tu o desatiny sekúnd...918 bude určite enormne rýchla ale tak isto aj P1 a LaF.....treba počkať na nejaké priame zrovnanie v šprinte, príp. nejaký čas na kolo a potom môžme filozofovať ktoré je lepšie...

momentálne mi stačí aj moje klasické GT-R ale mať viac peňazí a mohol by som si kúpiť hocijaké auto, idem do Nisma GT-R..osobne si myslím že pri čase 0-100 bude rýchlejšie ako daná trojica...samozrejme LaF a P1 sú zadokolky...ale ako hovorím neviem..treba počkať na test...a nemá význam sa tu hádať či je to 2,9 alebo 2,8s...je to fakt vec šoféra aj podmienok..tam, kde jeden namerá rovné 3, môže iný namerať 2,7s ;-)
17. 4. 2014 17:14
Re: P1, La Ferrari, 918..
Mino, musim ta vyviest z omylu, pretoze prave GT-R malo obrovske problemy s launch control, kedy po opakovanych startoch zakaznici reklamovali, ze sa im rozsypala prevodovka a Nissan sa od toho distancoval, pretoze v navode vraj uvadza, ze launch control sa nema vyuzivat opakovane. Co sa tyka zrychlenia, tak je to iba udaj, ale vzdy sa udava ten najlepsi, ktory sa dosiahne a ako som uz spominal, tak Porsche oproti ostatnym vyrobcom udava tento udaj bez launch control. Ak by bol zaujem o blizsie informacie, tak mozem poslat odkaz. ;-)
17. 4. 2014 17:49
Re: P1, La Ferrari, 918..
ja som sa o LC v GT-R informoval keď som ho kupoval..prvé kusy mali problém s LC to priznávam..ale to je výsada u každého auta s LC, že LC sa používa skutočne raz za čas pretože inak odrovnáš spojku..prvé GT-R boli totiž testované s dosť velkým záujmom a mnoho testovacích jazdcov ale aj majitelov sa na tomto aute odbavovalo..proste používali LC kde sa len dalo...ja som na svojom GT-R použil LC asi tri krát a zatial sa mi s prevodvkou nedeje nič a teraz mám na ňom najazdených 72 000km...plus nehovoriac o tom že jazdím aj po meste ale zase na nejakej prázdnejšej ceste mu naložím..a u GT-R po facelifte som žiadne problémy s LC nezaznamenal..ako ešte raz hovorím..keď si niekto vypožičia GT-R na test a rozbehne sa 10 krát s LC, nech sa nečuduje že spojka odíde...aj v BMW 535d mám Launch ale v BMW mi jasne povedali, nech to použijem výnimočne inak prevodovku odrovnám..proste je to spojka a je to citlivá súčasť auta...takisto GT-R má odjazdených vela kilometrov na okruhoch a auto drží takže všetko je o prístupe..keď je niekto blbý a rozbieha sa s LC aj z garáže, to nie je chyba auta..

čo sa týka zrýchlenia..ešte raz hovorím..mňa fakt nejako nebaví sa naťahovať sa o desatiny sekúnd..ja sa s GT-R bez LC rozbehnem za 3.3s čo je ešte lepšie ako Italia s LC...Porsche má samozrejme úchvatné stroje nikde vyššie som ich výsledky nespochybnil...iba som poznamenal na odlišnosť údajov..že zrýchlenie nezávisí len od auta ale aj od toho kto to auto riadi..to je celé :-)
17. 4. 2014 18:27
Re: P1, La Ferrari, 918..
Už třikrát? Zkus LC šedesátkrát za sebou
[odkaz]
:-)
17. 4. 2014 21:34
Re: P1, La Ferrari, 918..
keď si na GT-R ťažko zarobíš, potom si to vyskúšaj aj 100x..na GT-R sa odbavovalo už vela ludí a má odjazdených má tolko okruhových hodín a kilometrov, že by sa niekomu ani nezdalo...

taktiež si treba uvedomiť že LC je pre pár príležitostí nie na to aby som ráno vystrelil z garáže...a ešte raz hovorím..mňa stálo až moc námahy kým som si GT-R kúpil, takže sa mi nečuduj že si nepotrebujem auto ničiť...keď si naň zarobíš, sprav to aj 100x..kludne vyskúšaj.. ;-)
17. 4. 2014 14:17
Úžasná doba!
Nebudu se tu pouštět do hádek lepší/horší Franta/Jochen/Chris napsal... Spíš se těším tím, že žijeme v době, kdy v zásadě naráz přišly tři takovýto klenoty na trh. Kromě vlastnictví některýho z nich, nebo ideálně všech najednou mi tedy nic nechybí ;-)
Rozbalit vlákno
1

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku