Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Kia Soul 1.6 GDI Exclusive – Hlavně nezapadnout

Druhá generace Kie Soul má za úkol zvrátit nevyrovnané pocity z řízení předchůdce. Do boje proti konkurenci vstupuje s novou platformou a propracovanějšími detaily.
Zpět na článek
28. 4. 2014 09:27
28. 4. 2014 10:21
28. 4. 2014 10:22
28. 4. 2014 10:25
28. 4. 2014 10:25
28. 4. 2014 10:30
28. 4. 2014 10:39
28. 4. 2014 11:42
28. 4. 2014 11:44
28. 4. 2014 12:19
28. 4. 2014 12:37
28. 4. 2014 12:42
28. 4. 2014 13:04
28. 4. 2014 13:23
28. 4. 2014 13:31
28. 4. 2014 13:45
28. 4. 2014 11:08
28. 4. 2014 15:00
28. 4. 2014 11:12
28. 4. 2014 11:35
28. 4. 2014 11:38
28. 4. 2014 11:41
28. 4. 2014 11:42
28. 4. 2014 11:45
28. 4. 2014 11:46
28. 4. 2014 19:37
28. 4. 2014 11:57
28. 4. 2014 13:33
28. 4. 2014 13:35
28. 4. 2014 13:42
28. 4. 2014 20:30
28. 4. 2014 21:09
28. 4. 2014 22:13
28. 4. 2014 22:25
28. 4. 2014 22:33
28. 4. 2014 23:19
28. 4. 2014 23:41
28. 4. 2014 23:45
28. 4. 2014 23:48
28. 4. 2014 23:54
28. 4. 2014 23:58
29. 4. 2014 00:01
29. 4. 2014 00:03
29. 4. 2014 00:09
29. 4. 2014 00:17
29. 4. 2014 00:28
29. 4. 2014 00:33
29. 4. 2014 00:53
29. 4. 2014 12:12
28. 4. 2014 23:46
28. 4. 2014 23:50
28. 4. 2014 19:38
28. 4. 2014 12:17
28. 4. 2014 12:19
28. 4. 2014 13:56
28. 4. 2014 21:32
28. 4. 2014 21:42
29. 4. 2014 20:21
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2014 09:15
rozporuplne auto
niekto ho miluje iny zase nenavidi... jednemu sa paci iny ho nemoze ani vidiet..... chapem ze soul nie je uplne "obycajne" auto a tak nemoze vyvolavat "obycajne reakcie" ...... kolko ludi tolko chuti..... ja osobne nemam nic proti soulu a tento novy soul povazujem za pekne auto... ano svojim sposobom sa mi paci... pacia sa mi tvary, dlha rovna kapota, robustny predok, siroke boky, rovna strecha, rovne linie.... male previsy a celkova svalnatost..... ano ako celok je to zaujimavy mix tvarov ktory "funguje" a vyzera inak ako vsetko naokolo od konkurencie....

v tej farebnej kombinacii mi pripomina styl akym uputa napriklad aj capture ktory je tiez v roznych dvojfarebnych prevedeniach.... ja osobne som za nieco decentnejsie a farebny cirkus na aute nemusim ale chapem ze soul nie je seda mys a tak musi byt aj v nejakej inej ako beznej kombinacii.... mne osobne sa pozdava cervena kombinacia s tou ciernou strechou [odkaz] ..... tam to vyzera vazne fajn... alebo strieborna s ciernou strechou.... tuto bielocervenu nemusim .. je to moc gycove a najma tie disky brrrrr..... ale ok... je to auto ktore ma uputat a ktore ma inu cielovku zakaznikov ako ma fabia alebo golf... chapem ok... zmieril som sa s tym....

Kazdopadne viem si predstavit kupit taketo auto aj beznym clovekom, podla mna je dost v kabine priestranne a aj prakticke.... cize nie je to len o wow efekte zvonku.... to auto je dozaista kvalitne komfortne a v kabine prijemne na beznu dennodennu rutinu ... a svojim sposobom idealne pre ludi ktori chcu zazivat dennodenny stereotyp stylovo a inak ako vacsina z nas..... auto mnohych tvari..... s vyhodami ale aj fatalitami..... no jo..... soul nie je zrovna svihak a la golf.... je to umelec ktory ma svoje muchy a svoju vlastnu auru
Rozbalit vlákno
18
Avatar - maros
28. 4. 2014 09:28
Re: rozporuplne auto
Když myslíš... podle mě, je to hnus.
Avatar - dal
28. 4. 2014 10:00
Re: rozporuplne auto
Spíš trapný pokus. Připadá mi to jako když Číňani dělají Choppery. Stylovky by měli dělat renomovaní výrobci.
Avatar - grifith
28. 4. 2014 10:19
Re: rozporuplne auto
V úvodním příspěvku je to napsané správně a poměrně jasně, sto lidí, sto chutí. Určitě se někomu tento vůž líbit nemusí, ale podobným výkřikům do tmy o renomovaných výrobcích se musím jen zasmát...
28. 4. 2014 10:49
Re: rozporuplne auto
Dát tomuhle humusu přednost třeba před Capturem může fakt jen blázen. Nvm ale tohle auto je opravdu ošklivý ...
28. 4. 2014 11:23
Re: rozporuplne auto
Myslim si,že aspoň u nás na odbyt moc nepujde.Mě se moc nelíbí a tato kombinace barev mi přijde příšerná.Yeti může zůstat v klidu.
28. 4. 2014 11:41
Re: rozporuplne auto
A preto, že sa tebe nepáči, nepôjde v Čechách na odbyt? Vidím, bratia, že máte nového vizionára. :-)
28. 4. 2014 12:34
Re: rozporuplne auto
Tak beru to podle toho,že auta co se mi líbí,např. Vozy VW,nebo Škoda jdou u nás dobře na odbyt.Když myslíš,že u nás bude Soul frčet tak jo.Nikdo ti to nebere.Prodeje ukážou co se lidem líbí.
Avatar - Ozzman
28. 4. 2014 13:14
Re: rozporuplne auto
A líbí se ti proto, že je dělá VW, nebo proto, že ti kámoši říkají, že VW je lepší než Kia a proto se ti vlastně líbí? Protože koupit něco jiného by znamenalo, že si koupil něco horšího?

Mě se Soul taky nelíbí, je to stejně podivná krabice jako Yeti (ten je o krapet hezčí)... Captur je daleko pohlednější, zajímavější a taky se prodává dost dobře ty vizionáři :-)
28. 4. 2014 16:31
Re: rozporuplne auto
Líbí se mi proto,že dobře vypadaj a proto si je taky kupuju.A nejen proto,nikdy mě nesklamali kvalitou.No a holt se nelíběj víc jen mě,viz.prodeje v ČR a v Evropě vůbec.A oslovení ty vizionáři si nech pro svýho fotra,já jsem psal o prodejích Soulu.O Capturu jsem se vůbec nebavil.
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2014 16:38
Re: rozporuplne auto
tak s tym musim suhlasit... samozrejme nikto necaka ze soul bude v eu predajny trhak... yeti moze byt v klude a rovnako aj capture.... revirom soulu je usa ... kde predava 90 percent z celkovej svetovej produkcie ... v eu bude soul len takym spestrenim.... ale aspon ho tu mame.... kdez to capture alebo yetina bohuzial v usa nie su vobec... v tom je vyhoda soulu... nie je sice vsade uspesny ale ale je tu..... je vsade, aj v tomto je velkost znacky :yes:
28. 4. 2014 17:32
Re: rozporuplne auto
Souhlas,pro H/K je prioritou USA.Tam toho prodaj nejvíc.Pro Evropu dělaj Ceeda a i30,Sportage se tady taky líbí.Škodovka dělá auta jen pro Evropu a Čínu,tak se lépe trefujou do našeho vkusu a potřeb (hovadskej kufr :-) a tak).Nedovedu si třeba představit amíka ve fabce htp v manuálu.Stejně tak VW,ten tu boduje dieselama.Na západě,krom Švýcarska je nafta levnější.V Americe frčí béňo,takže tam to moc nechtěj.
Avatar - Ozzman
28. 4. 2014 13:16
Re: rozporuplne auto
Hm :-) Hele, není to tak dlouho, co si psal, že se ti líbí na H/K ty nerovné tvary, nic hranatýho a zastarlyho...... zajimavy, že tady se ti líbí Kia protože je hranatá >:D Já už se v tobě nevyznám člověče >:D
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2014 13:31
Re: rozporuplne auto
soul bol vzdy hranaty a tym padom aj svojsky a originalny voci inym kiam ... nissan cube je tiez hranaty na rozdiel od zbytku nissanov ;-) ....

ano soul je krabica na kolesach ale uznaj ze stretnut citigo a soul je rozdiel.... nie je skatula ako skatula... takisto obliny na jaguari vyzeraju inak ako tie na cinskom wullingu

soul je svojim sposobom uz legenda , a to je co povedat
Avatar - Ozzman
28. 4. 2014 13:40
Re: rozporuplne auto
Legenda? >:D Hele, kdysi sem viděl Soul naživo a to ještě byly spy fotky zamaskovanyho auta zde... už tenkrát mi to přišlo ohavné.... vyděsilo mne to, protože se mi v té době první ceedy celkem zamlouvaly... neberu to někomu, ale stejně jako jiné auta krabicoidních tvarů. Citigo mi zas tak desny nepřijde.... když už hranatý, tak klasicky proporčně, jako jsou staré Fordy ranger a podobně :-)
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2014 15:07
Re: rozporuplne auto
no jasne ;-)

svojim sposobom je legenda... mozno nie u nas ale v USA je dost oblubenym autom .... nieco asi ako mozno pre taliana fiat panda....

soul je len jeden... je jedinecny a stylovy a dnes uz pojem soul neznamena lacnu hrkalku ako kedysi ale naopak.... je z toho imidzove auto ktore je zname na celom svete.... od usa cez europu blizky vychod a cinu az po australiu ;-)
29. 4. 2014 13:45
Re: rozporuplne auto
Když si někdo může koupit Nissan Cube, tak proč ne tohle. Ale Spíš je to asijská libůstka než evropská stylovka. Potkávat to denně, tak se stěhuju... I když musím říct, že výběr barev je mi sympatický.
Avatar - SCHROJF
30. 4. 2014 10:34
Re: rozporuplne auto
"S takto vyšperkovanou Kiou Soul se stanete středem pozornosti!"...na Matejskej puti,alebo pred cirkusom urcite!!! ;-)
Avatar - grifith
30. 4. 2014 10:52
Re: rozporuplne auto
Ne všichni musejí chtít zapadnout v davu... ;-) Ale i konzervativci žijí mezi námi a nemusí se jim takové kombinace líbit.
Avatar - fOE
28. 4. 2014 09:27
Nejvetsi problem
Nejvetsim problemem Soulu je podle me Captur, pokud je ve vysledku dokonce levnejsi neni o cem premyslet, auto pro zenu blizke idealu.
Rozbalit vlákno
24
Avatar - dal
28. 4. 2014 09:29
Re: Nejvetsi problem
Nebo Mokka
28. 4. 2014 09:35
Re: Nejvetsi problem
nechapu proc zensky cpete do takových malych a linych prditek
Avatar - fOE
28. 4. 2014 09:53
Re: Nejvetsi problem
Tak zena bude jezdit nejvice km po meste, oceni lehce vyssi posed, mensi rozmery a tim snazsi parkovani, 1.2 tce dava vykon vice nez dostatecny na 1200kg auto a v mestskych (malych) rychlostech o ni ani v tak malem aute nebudu mit strach.
Podle me je prave tento segment trefou do cerneho ;-)
28. 4. 2014 12:23
Re: Nejvetsi problem
V com by mala sediet zenska? v X5/Q7, kde je ako hviezdicka? vsetci ju vidia a ona nikoho? >:D
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2014 09:42
Re: Nejvetsi problem
tiez vidim capture ako velkeho konkurenta ;-) ... urcite vacsieho ako S cross alebo 2008micka..... podla mna je velkym konkurentom aj yeti v dvojkolke s tsi povedzme v tej zakladnej verzii motora.... minimalne rozmery su takmer rovnake [odkaz] a podobne je aj zameranie auta a tvary.... myslim si ze niekto kto zvazoval dvojkolkoveho yetiho v zaklade s ktorym samozrejme neplanoval jazdit v terene tak moze smelo okuknut aj soula ..... samozrejme silnejsie yetiny su uz inde ... rec je o zakladnej dvojkolke yetiny.... dalsim superom moze byt aj juke..... zakladny juke s 1,6tkou v dvojkolke je podla mna asi priamy najvacsi konkurent .... kedze obe auta su dost aj o dizajne.... avsak v pripade soulu nie je dizajn na ukor praktickosti v tomto smere juke taha za kratsi koniec.....

v eu je jednicka v tomto smere capture .. cenovo priestorovo aj motoricky ma velke moznosti..... nebojim sa vsak povedat ze soul nebude o maximalnych predajoch ani to nie je jeho cielom.... soul je v prvom rade doma v USA kde sa dokonale prisposobil zakaznikom..... u nas v eu je skor len takym spestrenim ponuky ..... soul ma uspechy teda inde... capture zase ani nemame v usa ze ano... kazdy je niekde doma... soul je v eu v podstate cudzinec..... avsak vcelku sympatak
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2014 09:52
Re: Nejvetsi problem
este dodatok ku capturu:

mne napriklad nesedi tvar pristrojovky capturu ktory vychadza z clia a dovolim si tvrdit ze soul je svojim interierom o triedu vyssie a aj kvalitou spracovania celeho auta podla mna nad capturom
Avatar - fOE
28. 4. 2014 09:55
Re: Nejvetsi problem
Captur hodnotim jen z fotek, od renaultu jsem sedel jen v meganu a ten mi nijak spatne zpracovany neprisel (hodnotim v kontextu doby vniku toho auta). Jinak po designove strance mi prijde povedeny jak captur tak soul a jak zvenci tak uvnitr.
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2014 09:59
Re: Nejvetsi problem
obe auta su svojske to je pravda..... mne sa viac pozdava soul... hlavne zvnutra je to vcelku jasne u mna a podla mna aj trvacnost dizajnu hraje viac pre skatulkovu kiu ... ktora aj za 10 rokov bude vyzerat stale zaujimavo
Avatar - miromen
28. 4. 2014 10:02
Re: Nejvetsi problem
S tim že Renault u poslednich modelu je v interierech slaby souhlasim a to jak po vzhledove strance tak po kvalitativni. A jen doufam že se to nedotkne noveho Megana.
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2014 10:06
Re: Nejvetsi problem
nechcem hanit capture... nesedel som v nom a dozaista je to skvele auto ale ten interier na man posobi dost ako v malom aute kdez to interier soula je uz trosku dospelejsi a vyzera chlapackejsie
Avatar - miromen
28. 4. 2014 10:10
Re: Nejvetsi problem
Novy Soul se po designove strance povedl až tedy na ty kola co jsou zde v testu to je mazec.
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2014 10:19
Re: Nejvetsi problem
chce to nieco decentnejsie ;-) suhlas... tu je par kuskov v roznych farbach [odkaz] najdeme tam aj nas testovaci kusok z clanku ;-) .. inak aj kratky pohlad do interieru naznacuje ze to auto je trosku imidzovo inde ako capture
Avatar - grifith
28. 4. 2014 10:21
Re: Nejvetsi problem
A právě tato kola se mi na Soulu líbí zdaleka nejvíc z celé jejich nabídky. Stylové auto se stylovými doplňky.
Avatar - miromen
28. 4. 2014 10:31
Re: Nejvetsi problem
Tohle u mě neni o stylu ale už to evokuje kolotoče....je to však o vkusu každeho z nas.
Avatar - grifith
28. 4. 2014 10:35
Re: Nejvetsi problem
Samozřejmě to nikomu nelze brát, každý na to můžeme mít odlišný pohled ;-)
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2014 11:09
Re: Nejvetsi problem
ja sa priznam ze tato bielocervena kombinacia s cervenymi kolesami aspon na fotkach sa mi az tak extra nepozdava ;-) a posobi na mna dost gycovo ... mozno nazivo to bude pecka ale asi by som siahol po nejakej cervenociernej ... alebo bielociernej .... v tychto prevedeniach je soulik paradny a uplne ine kafco :yes:
Avatar - grifith
28. 4. 2014 12:07
Re: Nejvetsi problem
Jelikož toto nění jediná dvoubarevná varianta, pak není problém si vybrat kombinaci dle své libosti. Netvrdím, že bych musel mít právě testovanou barevnou variantu, ale jako celek na mě působí dotaženě.
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2014 12:18
Re: Nejvetsi problem
ja to beriem ok... kazdy nech si vyberie co sa mu paci... myslim ze kia ponuka 4 dvojfarebne kombinacie takze kazdy si moze vybrat tu svoju.... mozno nazivo ta bielocervena bude aj pekna.... uvidime
Avatar - Ozzman
28. 4. 2014 13:29
Re: Nejvetsi problem
Tak to já musim dost nesouhlasit, kvalita materiálů, měkčené plasty i dojmem jsou Renaulti s ohledem na svou cenu ve své třídě rozhodně na stejné úrovni jako konkurence (až mi přijde, že takovej Rapid je na tom s jeho tvrdejma plasta hůře). Pokud si to nepletete s auty lowendovými, jako je Megane Generation, nebo Fluence ( a i ten na tom spatne neni). Captur je zpracován dobře, má hezký prostorný interiér (mam 188cm a seděl sem pohodlně) a pocitově kvalitní.S ohledem na jeho cenu nadstandardní.

Otázka je, jestli po 100 tis km bude vše stejně hezké a nebude to vrzat.
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2014 13:33
Re: Nejvetsi problem
ok v poriadku.... mna ani tak netrapi samotna kvalita ( ktoru treba otestovat osobne rokmi uzivania auta ) ... bude to fajn jasne.... ale skor ma stve ten dizajn budikov a celkovo palubovky..... interier megana by slusal daleko viac capturu... alebo mohli spravit kompletne novy interier.... soul ho ma... necitit z neho rio ani sportage... soul je skutocne unikatny....
Avatar - Ozzman
28. 4. 2014 13:42
Re: Nejvetsi problem
Já myslim, že Captur má interiér jako městské auto pro mladé a proto vychází z Clia. Někomu nemusí ladit ty plasty nabarvené třeba jako karoserie vozu, taky se mi více líbí chrom, ale Captur nebo Soul třeba pro přítelkyni do města? Jednoznačně Renault :-)
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2014 13:48
Re: Nejvetsi problem
ale v soule mozes sediet aj v klobuku >:D co nevravim ze je bohvieaka vyhra .... kazdopadne kazde auto nejake tie svoje vyhody
28. 4. 2014 21:01
Re: Nejvetsi problem
Člověče, jak může být Soul lépe celkově zpracovaný, když podle valné většiny posledních statistik patří Renault společně s D3 a Toyotou mezi nejlepší výrobce. Naopak korejci jsou kdesi na dně, někde vedle PSA. KIA se v Evropě drží jen tou zárukou.
28. 4. 2014 21:01
Re: Nejvetsi problem
Porovnavat by se mely ceny pri platbe v hotovosti a ta je u Renaultu Captur 412 900 Kc.

Takze cenovy argument bych smazal. O ostatnim lze diskutovat vesele dal;-)

Jinak proti testu nemam vyhrady..jen ty hvezdy...ach ty hvezdy..komu to slouzi a cemu tim prospejete? Uz bych je jednou provzdy zrusil:-)
28. 4. 2014 10:21
...
Je tu někdo, komu se tohle auto alespoň trošku líbí???
Rozbalit vlákno
16
Avatar - grifith
28. 4. 2014 10:22
Re: ...
Určitě je a rozhodně nás nebude málo. Soul je velmi povedený model, jenž se na hony vzdálil svému předchůdci. Jen doporučuji jej zkouknout a projet, z monitoru to nemusí být až tak zřejmé.
28. 4. 2014 10:25
Re: ...
Áno. Mne sa celkom páči - nemám moc rád nudný dizajn.
28. 4. 2014 10:30
Re: ...
Oukej, díky :-)
Zajímalo mě to, protože v první generaci jsem něco najel a bylo to OK, z některých úhlů i pěkné - ale tohle by se mi líbilo snad jen v černé s černými koly a matnými doplňky, ta červená mi evokuje čínské autosalony ;-\
Ale každé zboží má svého kupce - na druhou stranu, ještě jsem to naživo neviděl.
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2014 10:39
Re: ...
vies ako sa vravi... dobre auto nemoze byt zle auto.... vyber farby je uz na kazdom z nas ;-) .... prva generacia je podvozkom aj interierom skutocne uz daleko vzadu za sucasnou kvalitou aku uz kia ponuka .... novy soul je dovolim si povedat o 2 generacie po tejto stranke lepsim autom ako stary soul.... uz to nie je zvnutra plastova hrkalka, v starom soule som aspon sedel staticky a tak mam ake take dojmy aspon ... bolo to pred vyse troma rokmi v case kupi auta ked sme obehovali vsetky showroomy v meste od hyundaia cez toyotu suzuki skodu kiu az po mitsubishi a na moj vkus bol stary soul zvnutra maly tucny a hlavne vzadu mal male uzke veko kufra .... zvnutra posobil az moc hrackarsky ( sedel som v nom nahodne, kedze predmetom skumania bol vtedy inovovany stary ceed, o vtedajsieho soula sme nemali zaujem ) .... myslim ze tento novy soul je uz inde.... aj po stranke prevedenia interieru to uz bude ine kafe..... z fotiek uz vidim ze soul spravil velke pokroky a aj kufor sa zvacsil
28. 4. 2014 11:42
Re: ...
Na to, ze si ani jedno nesoferoval, ani sa len neviezol a v 2ke ani nesedel, tak sa sakra vyznas.
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2014 11:44
Re: ...
len tvrdim to iste co najdes v kazdom clanku o novom soule ;-) ... ze je uz uplne inde ako stary model... alebo si pozri test na autotv.sk co testoval expert radek
28. 4. 2014 12:19
Re: ...
Nezvyknem papagajovat cudzie nazory; radsej sa v danom aute prejdem, kym zacnem vypustat sebaiste rezultaty.
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2014 12:37
Re: ...
ber to ako fakt a nechytaj ma za slovicka dik...... ze je novy soul ovela lepsi ako stary vieme vsetci.... staci si precitat ktorykolvek test alebo recenziu , jazdu a podobne...

kia urobila velke pokroky to vidi kazdy....
Avatar - grifith
28. 4. 2014 12:42
Re: ...
Jenže zde je ten rozdíl v tom, že ty to nevíš reálně. Přečteš-li si někde něco, pak to neznamená, že víš jaké dané auto je.
28. 4. 2014 13:04
Re: ...
To je vsetko pekne, lenze ty sa vyjadrujes v celej diskusii ako majitel.
Pritom len majitel vytlacku casopisu.
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2014 13:23
Re: ...
ak som sa zle vyjadril v poriadku beriem.... nechcel som aby to tak vyznelo, proste vieme ze novy soul je lepsim autom ako ten stary a o hodne lepsim... ;-)

do akej miery bude komukolvek z nas vyhovovat to si musi skusit kazdy sam to je pravda..... ja si viem predstavit s nim denno denne jazdit po meste a okoli..... aj parkovanie s nim musi byt lepsie v meste ako s dlhsimi hatchbackmi.... urcite ma zmysel a taketo auta dnes letia.... preco je tomu tak mozeme hadat.... ale kazdopadne minimalne previsy, vyssi posed, vyssi podvozok, rozmery kompaktu s razvorom nizsej strednej triedy... atd... tieto vsetky atributy dnes u zakaznikov boduju... a tymito atributmi crossy disponuju ..... asi tieto auta prredsa len maju zmysel aj ked som pred par rokmi nechapal na co crossovery su... ano su zvlastne... stale mam kopec otazok .. a pytam sa na co mi je do mesta auto na 18tkach s 235kami pneu.... ale asi je to zbytocne riesit.... su iste veci medzi nebom a zemou .... a asi netreba do toho sprtat a zatazovat sa tym.... novy soul je podla mna ozaj paradny, paci sa mi :yes:
Avatar - Ozzman
28. 4. 2014 13:31
Re: ...
Bohužel, je to Kia, ta nemůže bejt špatná.... >:D
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2014 13:45
Re: ...
ale nie ;-) pockaj pockaj

ja som uz davnejsie na temu crossov par veci kritizoval ale aj par vyzdvihoval..... jasne najde sa kopec aj vyhod a nevyhod .... ale asi zalezi na tom u koho co prevysuje... ci prevysuju vyhody crossov nad vyhodami hatchu a takisto ci nevyhody crossov nevadia az tak ako nevyhody hatchov...... podla toho vyberame... ak chcem rodinne auto pre 4roch tak samozrejme soul s 350L kufrom nebude moc ideal... ale pre mlady bezdetny par alebo parik s jednym dietatom pre ktorych je auto zaroven aj istym sposobom prezentacie moze byt soul zaijimava volba... jasne nie je to 4kolka ano kombik ani terenak ani miniauto..... je to proste skatula na kolesach... ale ma t osvoje vyhody to nepopieram... tie ma aj capture aj mokka aj 500L aj juke... je fakt ze na jazdu po dialnici je asi lepsie nieco s mensim celnym odporom a cestovanie v ceede bude asi po dialniciach rozumnejsie aj z hladiska psotreby a pohodlia ako v soule... ale zase mestske obrubniky a neprehladnost mediz autami lepsie zvlada vyssi soul.... vsetko ma svoje pre a proti.... ano beriem.... v minulosti som velakrat crosoom nechapal... dodnes je par veci co clovek samozrejme musi prekusnut alebo sa s nimi musi zmierit... ale praktickost tam je ... teda taky juke .... nie je zrovna priklad praktickeho crossu ale v dnesnej dobe kde leti aj dizajn a imidz maju zrejme tieto auta cestu k uspechu uplne otvorenu a ja som sa s tym zmieril...
Avatar - Ham.
28. 4. 2014 11:08
Re: ...
Testovaná verze ne, ale jenom díky kombinaci bílé s červenou, která sama o sobě pasuje k domu na Reeperbahnu.
V jiné kombinaci (třeba černá s bílou) je to hezké. Celkový přístup mi přijde podobný Yeti (hranatá krabice, A sloupek, kulaté cosi na čumáku etc.) čímž neříkám, že je to kopírování. A takový styl mi sedí víc než ocucané bonbóny nebo vajíčka ve stylu Capturu nebo Mokky.
Avatar - Nerez
28. 4. 2014 15:00
Re: ...
Ač rozhdoně nepodporuji korejskou produkci, musím říct, že druhá generace Soulu vypadá povedeně. Možná bych zvolil trochu jiné barevné kombinace, ale auto se mi líbí, alespoň podle obrázků. Naživo jsem ještě neměl tu čest.
Motor GDI také nebude marnou volnou, i když podle redaktorů nejede. Jen jestli to není zhýčkaností z malých foukaných motůrků dle poslední módy...
Ale Soulu II za mě rozhodně :yes: :yes: :yes:
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2014 10:52
s kludnym svedomim
si dovolim tvrdit ze najvacsi super soula je tato yetina [odkaz] v urban verzii s 1,2tsi .....

rozmery su takmer zhodne... razvor, dlzka, tvary auta, zameranie auta...

yetina ma vacsi kufor v tomto je praktickejsia ale na druhej strane soul je stylovejsi a na ceste neprehliadnutelny ....
Rozbalit vlákno
1
28. 4. 2014 12:48
Re: s kludnym svedomim
To je docela povedený a věcný příspěvek :yes: Dalších 200 nestrukturovaných řádků v ostatních příspěvcích bylo škoda psát. Nebo spíš číst.
28. 4. 2014 11:12
Hezký dvojsmysl
Tak hlavně nezapadnout, až nasněží ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2014 11:25
Re: Hezký dvojsmysl
;-) [odkaz] pravda... do terenu to nie je
28. 4. 2014 11:27
Ki(a)ki(a)riki
Pripomina mi to [odkaz] [odkaz] >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - moreczech
28. 4. 2014 11:35
KIA
prostě hnus a scheißdreck >:D
Rozbalit vlákno
33
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2014 11:38
Re: KIA
zabudol si este na renault tuzuuur ;-)
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2014 11:42
Re: KIA
pri pohlade na budiky, volant, radiacu paku, stredovu konzolu alebo vyplne dveri .... skoda debat ... soul deklasuje capture vo vsetkom rozdielom triedy.... neber to ako zaujatost.... ber to ako fakt... mame oci vidime vsetci
Avatar - Ada je zase tady
28. 4. 2014 11:52
Re: KIA
Ano, je to příliš extravagantní.

Ale v ošklivosti stále vede interiér rendlíka Křaptur. :-!
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2014 11:57
Re: KIA
u captura mi hlavne nesedia budiky ... navyse celkovy dojem z interieru captura je dost lacny.... posobi ako zvacsene clio.... kdez to soul nie je zvnutra zvacsene rio ale je to model s vlastnou tvarou a posobi chlapackejsie a dospelejsie a hodnotnejsie zvnutra ako farebny capture .... interier skutocne nie je to miesto kde capture boduje.... tu soul vitazi rozdielom triedy uz len na pohlad....
Avatar - Ozzman
28. 4. 2014 13:33
Re: KIA
Jak sem psal výše.... Clio i Captur na svou cenovou působí v interiéru velmu dobře, nekoukej na fotky a běž si sednout :-)
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2014 13:35
Re: KIA
ok kvalita fajn.. vyssie som napisal ok.... rokmi uzivania sa overi..... mne ale vadi ten pristrojovy stit.... celkovo dojem interieru je v soule trosku uz dospelejsi....nic v zlom ... captur je fajn auto a velmi uspesne auto.... ale sedel by mu viac interier z niecoho vacsieho.... alebo komplet novy interier... az moc z toho krici akosi to mensie clio... :-|
Avatar - miromen
28. 4. 2014 20:30
Re: KIA
Pravě že Clio a Captur jsou na tom třidně dost špatně a marně hledam kdo je z konkurentu na tom huře. Ty interiery jsou prostě bidne. Na mě pusobi plastově a lacinně včetně některych detailu.
28. 4. 2014 21:09
Re: KIA
Renault šel cestou Toyoty. Cestou opravdové kvality a spolehlivosti. Na ty kteří hodnotí auto, dle kvality plastů míří jiné značky - PSA, korejci, VW. To, co dají navíc do plastů, ošidí tam, kde to není vidět (snad jen šťastný zákazník pak ocení rozvrzaný interiér, stávkující elktroinstalaci, motory, převodovky,...)
Avatar - miromen
28. 4. 2014 22:13
Re: KIA
Ty jsi važně zraly na chocholouška. Kde ty chodiš na ty "moudra" ?
28. 4. 2014 22:25
Re: KIA
Kam chodíš ty, že ti to ještě nedošlo? Ale, chápu, že pro člověka, který dá jen na dojmy, mohou být moje závěry trochu šokující. Ale i ti pomalejší jedinci časem začnou vnímat realitu kolem sebe. Pokud si tedy nemyslí, že statistiky jsou jen pro chocholouška.
Avatar - miromen
28. 4. 2014 22:33
Re: KIA
Ano tve zavěry jsou opravdu šokujici ale naštěsti jde pouze o tve zavěry.
No a statistiky řikaji že mužu jit spat a byt klidny...ja su tak šťastne >:-[]
28. 4. 2014 23:19
Re: KIA
Tady máš před spaním malou ochutnávku z několik dnů starého ADACU:
nižší střední třída -r.v. 2011:
BMW 1er
Audi A3
Toyota Verso
Nissan Qashqai
Renault Mégane
Mercedes B-Klasse
Renault Scénic
VW Touran
VW Golf/Bora
Toyota Auris
Mercedes A-Klasse
Skoda Octavia
SEAT Altea
Mazda 5
Ford Focus
Opel Zafira
Opel Astra
Mazda 3
Ford C-MAX
Peugeot 308
Dacia Logan
Honda Civic
SEAT Leon/Toledo
Hyundai i30
KIA Ceed

nižší střední třída -r.v. 2010:
BMW 1er
Audi A3
Toyota Auris
Renault Mégane
Mercedes B-Klasse
Renault Scénic
Mercedes A-Klasse
Nissan Qashqai
Mazda 5
VW Touran
VW Golf/Bora
Ford C-MAX
Mazda 3
Ford Focus
Opel Astra
SEAT Altea
Dacia Logan
Skoda Octavia
SEAT Leon/Toledo
Opel Zafira
KIA Ceed
Hyundai i30
Honda Civic
Peugeot 308

nižší střední třída -r.v. 2009:
BMW 1er
VW Golf/Bora
Mercedes B-Klasse
Renault Mégane
Audi A3
Toyota Auris
Mercedes A-Klasse
VW Touran
Renault Scénic
Mazda 5
Skoda Octavia
Nissan Qashqai
SEAT Altea
Toyota Verso
Mazda 3
Dacia Logan
SEAT Leon/Toledo
Ford C-MAX
Ford Focus
Opel Zafira
Opel Astra
Hyundai i30
KIA Ceed
Honda Civic
Peugeot 308
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2014 23:41
Re: KIA
nechcem sa nejako miromena zastavat..... ale

ale k comu su nam statistiky z r 2010 alebo 2009...

mame rok 2014..... ohanat sa minulostou je k comu dobre ? vies aky bol spolahlivy mustang z roku 68? ..... no vidis.... je nam to dnes k nicomu

inak statistikam adacu dnes uz neveri nikto... ja by som sa tymito statistikami nechvalil

kazdy sudny clovek uzna ze renault tymi interiermi zvlast v cliu a capture nepreliezol svoju latku .... su tam rezervy.... uz na pohlad je jasne ze kde sa da zlepsit ....
28. 4. 2014 23:45
Re: KIA
Jsou to nejnovější statistiky staré pár dní. Jde o roky výroby aut. :-)
Pokud jde o tu statistiku, já těm číslům věřím. Někdo zase věří reklamám o nejkvalitnějším českém autě.
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2014 23:48
Re: KIA
auta z r 2009-2010 hodnotit v r 2014.... ? polovica dnesnych aut je uz novych ( i30 ceed, civic... a kopec dalsich )

a este od adacu?

skoda debat a namahy ...
28. 4. 2014 23:54
Re: KIA
Jsou to statistiky výjezdů ADAC k poruchám, takže o ničem. Některé značky mají své výjezdové servisní firmy a tím pádem přes ADAC jde minimum výjezdů. Výsledkem je, že třeba prémie je velmi vysoko jenom proto, že má vlastní služby dokonale pokrývající celé Německo, které ADACu propustí minimum výjezdů. Samozřejmě, že v reálu prémie není nespolehlivější, jak se tato statistika snaží namluvit. A samozřejmě, že své služby má i řada značek v mainstreamu, v některé spolkové zemi silnější v jiné slabší. Takže celkově je to statistika o ADACu, ale ne o spolehlivosti jednotlivých značek. A když už ji bereš jako nějaký důkaz čehosi, tak proč ji sem nedáš celou? Protože by vyšlo, že čím starší Renault, tím větší šrot a po deseti letech života jsou Renaulty suverénně na posledních místech a na hození ze skály?
[odkaz]
28. 4. 2014 23:58
Re: KIA
Nastuduj si metodiku ADACU a pak tady šiř ty svoje moudra. To, že měl Renault před 10 lety problémy se spolehlivostí ví i malé dítě. Tedy snad i ty.
29. 4. 2014 00:01
Re: KIA
No to si ji nastuduj, jsou to výjezdy pouze ADACu a ne ostatních služeb.
29. 4. 2014 00:03
Re: KIA
To jsi to přečetl docela rychle. A nebo jseš tak chytrej, že to ani číst nemusíš.
29. 4. 2014 00:09
Re: KIA
Já jsem to četl a nedělám z toho, na rozdíl od tebe, žádné samoúčelné závěry.

Stačí se podívat třeba na Hondu Jazz, na celém světe většinou vyhodnocovanou jako nespolehlivější auto v segmentu, zde je suverénně poslední, prostě jenom doplácí na to, že nemá dobře organizovanou svou výjezdovku a většinou je u ní první ADAC
.
[odkaz]
29. 4. 2014 00:17
Re: KIA
Jo,jo...skoro všichni mají podle tebe svoje asistenční služby a proto má ADAC v Německu za rok cca 4 mil nahlášených problémů.
29. 4. 2014 00:28
Re: KIA
Opravdu jsi tak naivní a myslíš si, že třeba řidič BMW volá při poruše ADAC, když má plně k dispozici 24x365 servis BMW, který má stovky výjezdových posádek po celé zemi specializovaných na BMW?
[odkaz]
29. 4. 2014 00:33
Re: KIA
Podle nezávislých průzkumů opravdu velké procento řidičů volá ADAC i když má asistenční službu od své automobilky. Podívej se kolik má ADAC členů.
29. 4. 2014 00:53
Re: KIA
Dej sem výsledek toho tvého nezávislého průzkumu, jaké procento řidičů BMW volá ADAC a kolik BMW Servicemobil.

ADAC má (spíše měl, protože od aféry utíkají lidé k ACE a dalším autoklubům) 19 mio. členů. Řidičů je v DE něco kolem 78 mio. Takže v lepším případě pokrývá 25% řidičů. Ale i kdyby tam byla polovička Němců tak víš prdlajs jestli to nejsou většinou právě řidiči značek, které nemají v Německu moc rozšířené asistenční služby a tudíž je pro ně lepší být členem a mít slevu od národní organizace a naopak jestli řidičů BMW nebo Audi není v ADACu minimum.

Prostě shrnuto, statistika ADACu je statistika ADACu, jednoho národního autoklubu přičemž v Německu působí další také s celonárodní působností a hejno s působností v jedné nebo více spolkových zemích. A dále zde působí značkové mobilní servisy, u některých značek masivně, s hustým celoplošným pokrytím (např. to BMW nebo VW), u některých značek s daleko menším mírou pokrytí a u některých značek, které na to nemají, je sem tam sjednaný Horst z vesnické kovárny, pardon opravny. Takže statistika ADACu nevypovídá o ničem. Tak jako by nevypovídala třeba statistika ABA v ČR, protože zde je situace podobná, jen se liší v tom, které značky zde mají své vlastní silné asistenční servisy a které jsou na tom špatně a jejich řidiči spíše spoléhají na nějakého národního operátora.
29. 4. 2014 12:12
Re: KIA
Původně jsem to chtěl číst až do konce. Ale skončil jsem u 78 mil řidičů v Německu. Z tebou je to jen ztráta času. :-)
Avatar - miromen
28. 4. 2014 23:46
Re: KIA
No vždyť pišu že mužu jit spat a byt v klidu a to je ještě staistika kde "podmaznuti" němčouři moc podmazano nedostali. Takove statistiky od britu to je pokoukaničko. >:-[]
28. 4. 2014 23:50
Re: KIA
Mohu ti sem dát i francouzské. Ale těm by u nás asi nikdo nevěřil. Tam je ten Renault i před D3. :-)
28. 4. 2014 11:45
Niečo hore, niečo dole
Kvitujem, že vonkajší dizajn ide tou istou cestou ako prvý Soul. Zmena interiéru vo mne už tak poiztívne city nevyvolala, materiálovo a kvalitatívne hore, ale z pohľadu dizajnu a farebnosti míľový krok nazad - tma a nuda. Z tohto pohľadu mi veselý interiér jednotky prišiel oveľa lepší - tento nemá s exteriérom spoločné nič, kľudne by ho mohli dať do hocakej tuctovky a zapadol by.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2014 11:51
Re: Niečo hore, niečo dole
to si nemyslim... nudu tam nevidim nikde.... interier ma pekne stylove detaily .... a navyse je velmi vkusny ... dospely .... a aj prakticky zrejme.... paci sa mi prevedenie reprakov a ventilacie v rohoch palubovky je to vazne coool riesenie.... pekna je aj radicka, volant , pripadne v top vybavach ten obsity stit budikov, [odkaz] ..... ja som rad za takyto interier.... keby vyzeral prilis plastovo a farebne to by nebolo dobre...
Avatar - Ada je zase tady
28. 4. 2014 11:47
Hlavně nezapadnout
To se ovšem při absenci 4x4 podaří jen stěží... :no:

BTW: co tam dělají ty hrozné žábry v přístrojovém kastlíku před řidičem...? :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2014 12:09
Re: Hlavně nezapadnout
je to skoda ze soul nema 4x4... ale mozno v nejakej dalsej generacii sa dockame nadupanej 4kolky od soula ;-) ... ovsem potom by to mohlo trosku konkurovat uz modelu sportage a to asi nechceme
28. 4. 2014 12:17
Captur
Tahle Kia je vážně hnus :no: Renault Captur je fakt nádhera,nejhezčí auto z těchto v článku uvedených,určitě nejlepší volba :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2014 12:19
Re: Captur
interier capturu je podla mna sklamanie.... vonkajsi dizajn auta je fajn.... ale ten zvacseny interier z clia mi tam nepasuje a ani tie budiky uz vobec ... taky interier "megana" by slusal capturu daleko viac podla mna... a auto by bolo hodnotnejsie zvnutra

v nejednom teste capture vs 2008 sa nejeden tester vyjadril ze 2008 je ako celok zvnutra dospelejsia a elegantnejsia a posobi hodnotnejsie...a to sa bavime o 2008micke.... taky soul je predsa len este kusok vyssie a znesie uz porovnanie aj so skutocnymi stylovkami ako countryman .... juke a podobne....
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2014 12:40
velakrat video povie viac
[odkaz]

mna prekvapil hlavne ten priestor na hlavu vzadu ... pritom ten pan tester je riadna vyska ;-) .. klobuk dole... tam je to vzadu navysku ako v autobuse... myslim teda ze ani praktickostou sa soul nestrati ( konkurent juke nema vzadu v tomto narok )... som rad ze panovi testorovi soul padol do oka.... pacilo sa mi ako to dal nenapadne najavo a nemal problem uznat kvality .... aj na mna soul skutocne posobi velmi presvedcivo a kvalitne.... svojich zakaznikov v eu si isto najde :yes: a komu sa nepaci tak si kupi capture alabo mokku alebo nieco ine.... zbytocne debatovat o niecom co nechcem .... kazdy mame moznost vyberu ;-)
Rozbalit vlákno
0
28. 4. 2014 13:56
Její běh...
není prakticky slyšet... no bohužel ani cítit >:D :yes: pobavilo
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2014 15:01
Re: Její běh...
>:D :yes: navyse pan tester sa aj dobre zatvaril ;-) :yes: bolo to vtipne
Avatar - rohYpnol
28. 4. 2014 21:32
Faux pas
při rychlosti 130 km/h motor točí 3.500 ptáček... No chudák ptáček >:D ;-) Zarážející je však především video, kde se hovoří o FL. Mičko jeden, když už máš auto k testu, tak si nepleť FL s novou generací :-! :-!

Hudební doprovod videa z třetí cenové nemusím. Jinak ale test vcelku dobrý, jen strašně nezajímavý. Neměl žádnou myšlenku, prostě test podle univerzálního receptu. Škoda, materiál to byl zajímavý.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2014 23:43
Re: Faux pas
ono celkovo pan tester je podla prejavu asi taka lezerna flegmaticka povaha.... podla mna si musel s tym lezernym gdi ktory moc nejede... dobre rozumiet >:D ... dokonala dvojica pan micka a soul :yes:
Avatar - rohYpnol
28. 4. 2014 21:42
Srdcové eso
Tenhle model nelze vnímat racionálně. Čistým porovnáváním faktů nemá např. proti Yetimu co nabídnout, Yeti má větší kufr, vzadu víceprvek, poctivou SUV světlou výšku, možnost haldexu atd. atd.

Jenže tohle auto je emočně nabité, nabízí krásu v detailech i celku. Je to stále ten Soul, ale přitom dozrál jak víno dobrého ročníku. Na tak malou kapotu 2 plynové vzpěry, krásné lakované lemy blatníků, nádherná kola, barevná kombinovatelnost, pro odvážné i v tomhle kolotočářském provedení.

Přijde mi škoda, že nikdo nezmínil nádherné obšití v interiéru a krásné detaily přístrojovky vč. opravdu úchvatného volantu. Jo detaily dělají mistra a Soul to vážně umí. Přitom praktičnost už konečně nemusí jít stranou. Ano, Soul se vážně povedl. Kia, kterou budete chtít, i když si ji možná nakonec stejně nekoupíte :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2014 23:18
Re: Srdcové eso
je to tak.... soul je zaujimavy kus auta ktory vyzaruje vela energie o tom bez debaty.... s tou praktickostou suhlas... soul ukazal ze byt stylovy a napadity sa da aj bez toho aby praktickost nejako moc utrpela ... takto sympaticky tvarovatelnu hranatu skatulu sotva u konkurencii niekde najdeme, lemovanie blatnikov, tvar svetiel.... rovna linia strechy... nekompromisna sirka ... a v neposlednom rade aj rovna robustna kapota su paradnymi pocinmi aj po stranke dizajnu...

interier tiez povazujem za velmi solidny.... prevedenie volantu, radicky, reprakov s klimou.... vsetko je tip top :yes: .. obsitie tiez nema chybu.. tu sa kia s konkurenciou skutocne nemaznala a nasadila latku poriadne vysoko... o tomt vsetkom mozeme viest dlhe debaty.... to auto je skratka originalne paradne a paradne originalne .... ze je pre niekoho lepsia mokka alebo capture s tym nema zmysel bojovat...kazdemu sa paci nieco ine a je to normalne... soul si vsak zasluzi uznanie za to akym smerom sa vybral a ako pokrocil voci predchodcovi.... to auto dnes uz ani nema slabiny ... stal sa z neho dostojny hrac na poli stylovych aut.... a to je dokaz ze smer akym sa vybral je spravny
28. 4. 2014 22:05
NEJVETSIM PROBLEMEM SOULU...
...jsou konzervy.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - rohYpnol
28. 4. 2014 22:41
Re: NEJVETSIM PROBLEMEM SOULU...
jako že se jich do kufru moc nevleze >:-[] ?
28. 4. 2014 22:53
Re: NEJVETSIM PROBLEMEM SOULU...
Zalezi kolik (G)gulasku potrebujes. ;-)
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2014 23:33
Re: NEJVETSIM PROBLEMEM SOULU...
tak ono je pravda ze pre konzervativne povahy to auto nie je... rovnako ako ani golf nie je ziadna pecka pre exhibicionistov... kazde auto je svojim sposobom zamerane na istu skupinu zakaznikov... soul je podla mna dost dobra ukazka toho ze sklbit praktickost a povedzme ze vystrednost je vcelku uskutocnitelny pocin... a aj bez nejakej tortury asi kazdy uzna ze soul sa skratka svojim sposobom vydaril, to sa neda popriet..... je to presne ten soul aky ma byt.... soul ostal soulom.... nepletme si ho s mokkou capturom alebo juke.... soul je soul... juke je juke .. mokkka je mokka... kazdy model ma svoju vlastnu auru a svoj vlastny pohlad na svet.... soul mozno neohuri velkostou kufra ani ladnymi krivkami karoserie ......ale pritom ponuka skvely priestor pre posadku a je fakt komfortny a to bez kompromisov.... co je vsak nepopieratelne je fakt ze z toho auta vyzaruje charizma a styl.... a je to skutocne citit ... z capturu necitim tolko stylu.... a ani z mokky..... juke uz ano..... tam je to pekne citit.... je to taky asi najblizsi bracek soula aj ked menej prakticky ale tiez charizmaticky ....

ak mam byt uprimny tak juke a soul su skutocne stylovky..... mokka a captur su viac prakticky orientovane modely na sirsiu skupinu zakaznikov kde hlavne interier uz hraje viac na komercnu strunu ....
29. 4. 2014 04:41
Když méně znamená více...
Docela zajímavý auto v cirkusový konfiguraci a ne úplně odzbrojující cenou.

Toppere, klííídek ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - rohYpnol
29. 4. 2014 06:43
Re: Když méně znamená více...
Tohle zřejmě bude Berousek edition ;-) , ale schází mi v základu tažný na maringotku >:D
Avatar - 3_diamanty
29. 4. 2014 12:34
Re: Když méně znamená více...
momentalne mame v kosiciach pri carrefoure cesky cirkus metropol..... musim sa tam ist mrknut ked pojdem z prace ci tam jedneho takto pomalovaneho soulika neuvidim >:D ... no ale 14 eur vstupne.... nech sa nehnevaju.... >:D na tyranie zvierat [odkaz] mozem ist do zoo a mam to za 2 eura ... ale keby tam mali soulika tak idem aj za 20cku >:D
29. 4. 2014 13:21
Re: Když méně znamená více...
JJ, tam by bent mohl ;-) BTW...co ty všechno vyčteš z obrázků je s podivem, až se divím, že se ještě vydávají testy...chci vědět, zeptám se Toppera a je to :-)
29. 4. 2014 20:21
KIA SOUL
Jediný z Vás , ktorý vie o čom je KIA SOUL som ja, čo na ňom jazdím, bez akýchkoľvek problémov už 4,5 roka >:D
Rozbalit vlákno
0