tento model bude daleko přístupnější a to přesto, že jízdní výkony jsou s SLR hodně podobné. Nemá sice karbonovou karoserii, ale dost dobré vychytávky má. Jde především o převodovku, extenzivní použití hliníku a suchou skříň. Také konečně začali alespoň trochu snižovat pohotovostní hmotnost. Sice MB neuvádí cenu, ale všude se hovoří okolo 150,000 euro, což je podobné jako nejlepší SL. Osobně se mi to zdá až moc "levné", protože v porovnání s SL je toto auto minimálně o kategorii výše. Je ovšem pravda, že s budoucí generací SL má sdílet hodně dílů, takže možná dostali cenu na přijatelnou úroveň. Každopádně jsem zvědavý, jestli v budoucnu přijde V8 biturbo s předpokládaným výkonem přes 700 hřebců. To by byly panečku jízdní výkony.
Já tedy TAKÉ docela zvědava jsem, neb kdysi jsem u výrobce replik starého mercedes 300 s těmi "křídlodveřmi" (kousek pod München) byla a byť stará auta já NEmusím a NErada, tak TENTO model "něco do sebe" má (a současné SL 63 AMG opravdu k mým NEJoblíbenějším vozům patří :-) )
PS: Systémy "bi-/twin-turbo" se mi "líbí", ale tady snad ani NEní třeba (krom "fenomenálního" zátahu totiž "maličko" zvukem ruší - ATMOSFERický motor přeci jen LEPŠí "zvukově" bývá - a v tomto případě věru DOSTATEČNÝ výkon má - to si tedy myslím já ... bohužel hodně lidí JEN "hon na číslíčka" pořádá (i když už to skoro NEjde "využít/použít" - takže těch /tady trochu ZBYTEČNÝCH/ "turb" se asi dočkáme i u tohoto motoru)
Pěkný den :-)
toto som tu chcel napisat, takze je to na 100% atmosfera?? nebolo spomenute, no podla udajov ano. Cize najsilnejsi V8 510k dostane o rok nastupcu zase z rovnakej dielny? AMG :yes:
toto je stejný motor, akorát trochu vylepšený a se zvýšeným výkonem. Ani ještě nemá přímé vstřikování. Nová E63 dostane mírné navýšení na 525 koní (to má již SL, S a CL 63), má být ovšem prý lehčí než předchůdce, takže má mít také lepší jízdní výkony. Právě snižování hmotnosti má být jednou z hlavních priorit AMG. Nevím jestli dostane navýšení faceliftovaná S 63, ale předpokládám, že ano stejně jako S 600 - okolo 550 koní, nejlehčí je vzít motor z Maybachu. Již se ví, že AMG S 65 dostane stejné navýšení jako Maybach Zepellin, tedy na 640 koní. Úplně nový motor z dílny AMG má být již biturbo (nutnost dneška) 5,5 V8 CGI v novém CLS. Má mít přes 550 koní ve slabší verzi. Mimochodem normální V8 500 má být nahrazen V8 4,6 biturbo s výkonem 435 koní.
Já "děkuji" za TAK "vyčerpávající" rozpis a opravdu máte VÝBORNÝ přehled, ale na druhou stranu mne vaše "zprávy" trochu mrzí, neb na jednu stranu bi/twin-turba "uznávám" a respektuji, ale "pohodu" VELKÉHO atmosferického motoru ... tu prostě NEnahradí (ano vím, BUDOU "rychlejší/svižnější" - to respektuji ...) ... ale BIG atmosferický V8 či 12 by byl stejně "lepší" - resp. ZVUKově "příjemnější"
Pěkný den ;-)
Uz sem to psal ke stejnemu prispevku na Autofanu a tady to zminim take: kardan tam NENI!! Za dob SM a Automobil Revue se uvadely takove podrobnosti,ze se clovek opravdu neco dovedel. Napr. prevodove pomery u kazdeho profilovaneho auta, hmotnosti a naplne do poslednich detailu.
Dneska napise redaktor nejctenesiho internetoveho magazinu o autech, ze "přenáší se na zadní kola pomocí sedmistupňové dvouspojkové převodovky a kardanového hřídele, který je vyroben z karbonu." ... a vsimnu si toho sam?? Treba se mylim, treba sem to nerozeznal spravne, ale jezismarja, nekdo se nad tim zamyslete se mnou!!!! Nejlepe v redakci!