V tomto případě jsou nárazníky s obřími nasávacími otvory vpředu a difuzory vzadu, emblémy "M" a i to ostatní, včetně laku, zcela na místě.
Považuji tuto variantu oslav jubilea za velmi povedenou.
Jen doufám, že se snad nenajdou zoufalci, kteří by dokázali look poměrně zajímavého, až možná i výjimečného vozu znehodnotit tím, že by oblékali svá dýchavičná a vibrující 520d do "M" paketu a podobné matné šedé fólie. Takovým nerozumím viz. diskuze [odkaz] .
M5 v Competition Paketu s kulatými 600 koňmi a 700 Nm - co víc si přát. Snad jen...čtyřkolku. :-) Výkonově je tohle auto perfektní, ale otázka zní, kdy je možné dostat všechny ty koně na silnici. M5ka asi není a nikdy být neměla nářadím na okruh, okresky nebo driftování (jakkoli řada videí na netu ukazuje opak). Já ji vidím jako všehoschopné, univerzální a každodenní teleportační kladivo do města, na silnice 1. třídy a dálnice.
Jistě, čtyřkolka zasáhne do kvality řízení a vyvážení, ale dostat ten výkon kdykoliv na silnici mi přijde u takového auta jako základní věc. Dobře vím, jak se mi moje 130ka, která má méně než půl výkonu, škube na jedničku a dvojku na suchu a na letních gumách a jak prostě nejde všechno dostat při rozjezdu na silnici. A jak mi vadí, když je mokro, že přenesu na silnici ještě menší část výkonu a ty stovky koní nemohu použít. A jak se mi na výkonu a jeho používání líbí to, když ho mohu kdykoliv a kdekoliv předat komplet na silnici a používat auto jako "teleport". A jak se mi na (nejen) bavorácké čtyřkolce líbí to, že i na mokrých dlažkách vystřelí dopředu jako kulka, kdežto se zadokolkou se jen bezmocně hrabu.
Takže M5 s šestisty koníky? Ano, prosím. Ale čtyřkolku. Ostatně BMW slibuje, že v příští generaci M5 ve čtyřkolce jako varianta bude. A to by byl perfektní a univerzální daily driver. >:D
Nebo jsem občas hrával takovou debilní hru. Doma to nezkoušejte děti:)
Na klikaté okresce jsem si nastavil tempomat na určitou rychlost. A pak
jsem mohl už jenom točit volantem. Člověk se pak nestačil divit jak i dvoumístná
hodnota může být "o hubu":)
Právě proto ta bagatelizace byla směšná. Těch faktorů je strašně moc a všichni víme jak po pár týdnech od nákupu novýho, silnějšího auta než bylo to předchozí si povětšinou říkáme..."mohlo by jich být..." ;-)
Ani to snad není tolik otázka výkonu jako auta a způsobu, jakým ho používáš. V jednom autě to bude zívačka a v druhém budeš volat maminku. Nárůst to není ani deset procent. BMW nepostaví M5, která tě bude chtít zabít a ve které se pořádně zapotí i profesionálové.
Ještě jsem nejel autem, kde bych si řekl "to už je moc". Samosebou nemám prolítnutou spoustu supersportů, ale i k 500HP by jsi po čase nějakýho dalšího chtěl...i kdyby se měl skrývat 363dní v roce někde v koutě :-)
Myslím, že stačí počkat deset let až hoši od Hyundai zvládnou přeplňovat svou 5.0 litrovou V8 co dávají do Equusu a na 600 hp se také dostanou. Pak tady budeš zpívat jiné písně. >:-[]
K jídlu ti teoreticky taky stačí suchej žitnej chleba. Přesto si na něj mažeš máslo, dáš šunku, kvalitní sýr, přikousneš zeleniny, občas celozrnný pečivo...chceš to opravdu obhajovat takhle?
60 koni v pole 1,4 44KW ide slusne mozem potvrdit..... :yes:
nie som fanusik premotorovanych aut... navyse uz vobec nie nejakych monstier odvodenych od klasickych sedanov a hatchov ktorych priorita je ina ako pretekanie na zavodnej drahe .... v reale je takyto vykon na normalnej ceste k nicomu... hravo postaci aj 300 koni v 5ke na to na co je auto urcene
povedzme si uprimne... aj malicky lotus elise bude na sportovanie lepsia volba ako 1000 konove monstrum..... 600 konova M5ka je asi tak vyuzitelna na beznej ceste ako lotus elise v terene
verim ze aj 1000-ka coskoro padne .. bola by hanba motat sa len kdesi na urovni 500 - 600 koni ako amateri..... ked uz aj ludovy bezny golfik ponuka 400 konikov .... drzim palce s tou 1000kou :yes:
To jsou fantastický čísla. Zvlášť na "pouze" zadokolku oproti konkurenci (vyjma XFR-S). Dodnes nejkrásnější auto vyšší střední z D3 a třešnička na dortu.