Súčasné modely zdá sa nie su veľmi atraktívne pre Európskeho zákazníka . Podľa mňa to bude práve kvôli dizajnu jej kľúčových modelov (Ypsilon a Delta) .
přesně tak, rozdily v prodeji obou značek v poslednich letech jsou v řádu tisícovek aut. Ale o tom, že lancia si zaslouží zavřít, bo se neprodává čteme skoro tak často, jako o plánech na vzkříšní alfy romeo. Přitom by to mohlo být klidně naopak.
No rozhodně si nemyslím, že by Lancia měla podobnou možnost návaznosti (na tradice ap. - ta byla víc na ty průlomové technologie, které u Fiatu od 70. let upadají) jako Alfa. Zvláště v USA (kde je Alfa skvěle zavedená). Ale je fakt, že v Itálii určitě táhne víc než AR.
Lancia - luxusná značka, Alfa Romeo športová. Nechápem, s čím má Fiat problém. Iba ak sám so sebou a vlastnou neschopnosťou. Čo by niektorí za také značky v portfóliu dali...
Lancia byla v dávných dobách inovativní luxusní automobilkou, k čemuž se i po koupi Fiatem snažila vracet, ale už to nebylo ono, především se změnila doba, a úspěchy měla spíš v motorsportu, jak opustila ten a začala blbnout s designem a technikou neinovovanou a technikou Fiatu, šlo to do kytek a stala se automobilkou jediného trhu. ;-\
Chrysler vytuneloval a potopil Lancii stejně jako GM zařízl SAAB. To, že se humpolácký americký design prodávaný pod značkou reprezentující italskou eleganci nechytne, muselo být jasné snad úplně každému. Co na to management? "Hmm, nevyšlo to, tak to - tradice netradice - zamáznem úplně."
Nemyslím si vytuneloval,ale máš pravdu.Fiat pohřbívá značku s ohromnou tradicí,pro automobilový svět to je stejně katastrofální,jako kdyby bankrotlo Ferrari nebo Volkswagen(obě naprosto důležité značky),Ferrari by mělo strašný vliv na konec F1.Prostě odchází enormní legenda.Dejme sbohem jedné z nejlepších značek světa. :-(:-(:-(:-(:-(:-(:no:
Jo s tím se dá souhlasit, skvělá byla do odchodu původní Delty, tedy tak do poloviny 90 let. Od té doby jen chřadne, až do současného stavu = klinická smrt ...