Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: 10 nejvíce nadčasových vozů poslední doby

Existují automobily, které v průběhu výroby není třeba nijak výrazně omlazovat. Je tomu tak díky nadčasovému tvarovému základu, který je aktuální i řadu let po uvedení vozu.
Zpět na článek
12. 5. 2014 08:10
12. 5. 2014 08:18
12. 5. 2014 09:09
12. 5. 2014 15:48
12. 5. 2014 08:17
12. 5. 2014 09:10
12. 5. 2014 09:34
12. 5. 2014 09:56
12. 5. 2014 11:53
12. 5. 2014 11:56
12. 5. 2014 13:26
12. 5. 2014 13:43
12. 5. 2014 15:03
12. 5. 2014 13:43
12. 5. 2014 15:51
13. 5. 2014 08:32
12. 5. 2014 08:45
12. 5. 2014 09:07
12. 5. 2014 15:19
12. 5. 2014 18:22
12. 5. 2014 08:49
12. 5. 2014 08:55
12. 5. 2014 08:57
12. 5. 2014 09:11
12. 5. 2014 09:51
12. 5. 2014 11:44
12. 5. 2014 12:16
12. 5. 2014 15:01
12. 5. 2014 11:56
12. 5. 2014 20:56
12. 5. 2014 08:52
12. 5. 2014 15:07
13. 5. 2014 10:23
12. 5. 2014 08:56
12. 5. 2014 09:12
12. 5. 2014 15:54
12. 5. 2014 09:16
12. 5. 2014 09:55
12. 5. 2014 11:42
13. 5. 2014 10:26
13. 5. 2014 11:09
12. 5. 2014 15:23
12. 5. 2014 11:53
12. 5. 2014 20:27
13. 5. 2014 09:16
12. 5. 2014 20:49
12. 5. 2014 08:43
12. 5. 2014 08:48
12. 5. 2014 09:12
12. 5. 2014 09:12
12. 5. 2014 09:34
12. 5. 2014 09:57
12. 5. 2014 12:00
12. 5. 2014 09:37
12. 5. 2014 09:47
12. 5. 2014 10:10
12. 5. 2014 10:15
13. 5. 2014 19:52
12. 5. 2014 10:14
12. 5. 2014 10:19
12. 5. 2014 10:40
12. 5. 2014 11:06
13. 5. 2014 09:10
12. 5. 2014 11:51
13. 5. 2014 09:11
14. 5. 2014 07:55
12. 5. 2014 10:20
12. 5. 2014 10:40
12. 5. 2014 10:44
14. 5. 2014 07:58
12. 5. 2014 17:09
13. 5. 2014 18:47
12. 5. 2014 12:20
12. 5. 2014 13:17
12. 5. 2014 13:41
12. 5. 2014 14:32
12. 5. 2014 15:17
13. 5. 2014 18:42
12. 5. 2014 19:31
13. 5. 2014 09:19
13. 5. 2014 13:16
12. 5. 2014 20:14
12. 5. 2014 21:33
12. 5. 2014 21:46
13. 5. 2014 18:37
13. 5. 2014 18:41
13. 5. 2014 07:37
13. 5. 2014 23:13
23. 5. 2014 20:05
22. 7. 2014 09:07
Avatar - Inferius
12. 5. 2014 08:10
7 Series
E38 to byla ta nejkrásnější 7 co kdy v Mnichově udělali :-)
Ale co tam sakra dělá TT ??? To je snad druhá nejhnusnější Audi; hned po Q7.......
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hittman
12. 5. 2014 08:18
Re: 7 Series
Nepíšou tam nejkrášnější, ale nadčasové modely ;-)
12. 5. 2014 15:48
Re: 7 Series
Hm tak je pak nadčasovej Trabant.
Avatar - Uživatel_5340709
12. 5. 2014 09:18
Re: 7 Series
To samé e39, těžko říci které z nich je nadčasovější.
Avatar - Hittman
12. 5. 2014 08:17
Passat
Pašík byl a je krasavec (B6 či modernizace od rv 2000), mne se tedy líbí i více než následující generace. V roce 2003 frčet s 1,9 96kW po D1 160 km / hod a být jak v peřince a klidu, to už se mi pak s žádnou střední třídou nepovedlo..Nehledě na spotřebu 5ti litrů :-)
Rozbalit vlákno
14
12. 5. 2014 09:10
Re: Passat
Pašík je pašík :yes: :yes: :yes: Byla by to asi ta nejlepší volba.
Avatar - Misanick
12. 5. 2014 09:34
Re: Passat
Jako nadčasová mi spíš přijde 1. generace Passatu CC :yes: .
Avatar - nardoxx
12. 5. 2014 09:56
Re: Passat
CC ani nie, lebo prvý s týmto nápadom prišiel MB s CLS aj keď CC vyzerá podľa mňa lepšie.
13. 5. 2014 22:06
Re: Passat
Nerekl bych, mozna tak dobove Audi A4...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
12. 5. 2014 11:25
Re: Passat
Moderznizovaná B5 se značí B5,5, B6 je nástupce z roku 2005.
12. 5. 2014 11:53
Re: Passat
Jasně, stošedesát na budíku a spotřeba pět litrů...Ha ha ha >:D

Buď jedno, nebo druhé, ale dohromady asi ne.
Avatar - Ozzman
12. 5. 2014 11:56
Re: Passat
Proč by ne? Mě jednou Oktávkář tvrdil, že jezdi za 3.8 a lítá po dálnici 200 >:D Tam neni nic nemožné >:D
Avatar - kari.laz
12. 5. 2014 13:26
Re: Passat
Ta spotřeba asi nebyla myšlena k rychlosti 160km/h. Ale dlouhodobý průměr kolem 5.5 byl reálný.
Avatar - Hittman
12. 5. 2014 13:43
Re: Passat
Špatně jsem to formuloval, ta pohoda je na tu rychlost, spotřeba bylo průměr 5 - 5,5 L
12. 5. 2014 15:51
Re: Passat
S tim traktorem pod kapotou jak v peřince a v klidu? Zajímavý 8-s
Avatar - Hittman
13. 5. 2014 08:32
Re: Passat
No pořád měné hlučnější jak nafta od BMW v té době >:-[]
Avatar - 3_diamanty
12. 5. 2014 08:21
nadcasove modely
no obzvlast SUV a sportiaky maju tendenciu vydrzat vo vyrobe velmi dlho a su nadcasove.... take pajero je stale "in" aj jimny alebo taka honda nsx vyzera dodnes aj po 20 rokoch stale na urovni doby a aj jej interier ;-)

najviac starnu prave tie najpredavanejsie a najrozsirenejsie auta ako fiesty golfy fabie pola ...... proste bezny standard.... ale taky jaguar XJ z r 1995 je dodnes paradny ;-) [odkaz] , akoby prisiel na trh len nedavno :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ozzman
12. 5. 2014 08:51
Re: nadcasove modely
Ano.. Jaguar je paradní, ale stejný jako předešlé generace i ty následující ještě pár let, než Jaguar přešel na nový směr. Je to jen kousíček v evoluci, nic převratného.
Avatar - Misanick
12. 5. 2014 09:36
Re: nadcasove modely
Aspoň si zachovával tvář a neměnil co 5 let designový styl jako to dnes dělá většina automobilek.
Avatar - Ozzman
12. 5. 2014 11:45
Re: nadcasove modely
Mě se ty Jagy taky líbí, jen mi nepřijde zrovna tato generace nadčasová, protože je skoro stejná jak ty ostatní z let před i po. :-)
Avatar - Enthusiastic.driver
12. 5. 2014 08:25
shoda
Při pohledu na Káčko v headline článku jsem si říkal "a safra, tady by měla být auta jako Mazda 6, Passat B5, Grande Punto, TT..." a taky že jo >:D Jen to Káčko s Lagunou mi příjdou spíše poplatné době, než nadčasové..

..a ještě bych dopnil Jaguar XK X100. Sporťáky jsou sice silně nadčasové tak nějak obecně, ale u XK to platí dvojnásob.
Rozbalit vlákno
34
Avatar - wakantanka
12. 5. 2014 08:45
Re: shoda
V zásade súhlas, len podotknem jednu vec. To KA-čko aj v dnešnej dobe jazdí viac než dobre aj pri porovnaní so spčasnou konkurenciou.
Avatar - Enthusiastic.driver
12. 5. 2014 08:46
Re: shoda
To je možné, akorát je škoda, že 90% káček je shnilých na hnůj >:-[]
Avatar - Ozzman
12. 5. 2014 09:07
Re: shoda
Jako většina Fordů z té doby >:D
Avatar - wakantanka
12. 5. 2014 15:19
Re: shoda
Asi sa zhodneme na tom že začiatkom 90-tych rokov nebola protikorózna ochrana u väčšiny automobiliek vôbec na úrovni. >:D Hnedým morom trpelo čo si pamätám snáď všetko včetne prémie.
Avatar - Ozzman
12. 5. 2014 18:22
Re: shoda
Tak určitě:) Ale Ford tim byl dost známý... Nicméně sem viděl i totalně shnilou I. Octu, která už údajně měla pozink :-)
Avatar - Ozzman
12. 5. 2014 08:49
Re: shoda
Laguna sem určitě patří. Rozhodně více, než Oktávka II, která jen navazuje na I., která mi tu chybí.
12. 5. 2014 08:55
Re: shoda
Tak o oktávce se snad nemusíme ani bavit, to by byl žebříček aby tam škoda nebyla. Čekal jsem jsem spíše fabiu a odkaz na Bentley >:D
Avatar - Ozzman
12. 5. 2014 08:57
Re: shoda
Hele, ale ta jedničková je opravdu jedno z aut, které jentak nezestárne :-) Dvojka už je tuctovější i když asi nejpovedenější co se kvality a zpracování týká.
12. 5. 2014 09:11
Re: shoda
Přesně, jedničková Oktávka měla a má dodnes svoje nezaměnitelné kouzlo :yes:
12. 5. 2014 09:51
Re: shoda
Nezaměnitelné kouzlo krátkého rozvoru, dlouhých převisů, tragicky malého interiéru zvláště vzadu podélně, ale obrovského kufru.
Avatar - Ozzman
12. 5. 2014 11:44
Re: shoda
O tom přeci nadšasovost neni, jde o to, jestli auto vypadá po letech solidně... a to O I po Fl vypadá.
12. 5. 2014 12:16
Re: shoda
Co vypadá solidně na relativně dlouhém autě které má kola blíž ke středu než ke koncům?
12. 5. 2014 11:56
Re: shoda
Ano, to očekávání příhodně vykresluje tvé myšlenkové pochody.
12. 5. 2014 20:56
Re: shoda
Analyticky vzato je to zajímavá otázka :-)

[odkaz]
12. 5. 2014 08:52
Re: shoda
Tak káčko chápu. Dobře si pamatuju dobu, kdy vyjelo. Byl to šok. Lidé se kolem toho houfovali a studovali to - prostě v té době to bylo něco jako z vesmíru. Koncept, který pustili na ulici. A když se podíváš zpětně, tak pořád vypadá dobře.

S lagunou souhlas - tam to moc nechápu. Z pohledu dneška zapadne. Místo toho bych tam třeba přidal subaru legacy outback/legacy 3. generace . To bude pěkné auto ještě hodně dlouho.
12. 5. 2014 15:07
Re: shoda
To, co popisuješ u káčka, jsem zažil u Laguny 1.
Na svou dobu jako přízrak, nádherné a ladné auto.
Po FL pořád parádní, ale dvojka a další generace už to jen zkonily, není na nich nic nadčasového, právě naopak, ta auta zestárla šeredně rychle.
13. 5. 2014 10:23
Re: shoda
Laguna že sem nepatří? To asi ne co. To auto když vyšlo bylo nadčasové a revoluční. Design luxusní, výbavu mohla mít takovou, o jaké se jiným ani nezdálo, první ve své třídě 5 hvězdiček v crashtestech atd. Co měl třeba passat? Nudnej usedlej design. Neurazí nenadchne. Co se týče oktávky tak bych sem dal spíš první generaci, na které se stavěl úspěch dalších generací.
Avatar - Emel
12. 5. 2014 08:56
Re: shoda
Je fakt, že když někde potkám Káčko, většinou je takové ušmudlané ošklivé, spíš bych ten titul viděl u Focusu I. Laguna II (a zejména v kombíku) je pořád parádní auto... ale ještě větší nadčasovost vidím u první generace, to byla tehdy pecka.

Pokud pominu sportovní a terénní auta, která jak už bylo řečeno tak nějak stárnou pomaleji... tak namátkou ještě 406 (zejména kupátko), BMW E39, Audi A5 (kupé i Sportback), 323F, první Scenic... no a (padni komu padni) Golf.
Avatar - woody-alien
12. 5. 2014 09:12
Re: shoda
Ano, Focus I vypadá (když je udržovanej) dobře i po letech. Já třeba obdivuju nadčasovost tvarů Fabie 1. Pěknej kousek na silnici v hezké barvě (ty úvodní pastely byly děsivý) vždycky ocením.
12. 5. 2014 15:54
Re: shoda
Osobně se mi Fabie 1 nikdy nelíbila, ale to co přišlo po tom .... hrůza. Tak jsem si začal řikat, že vlastně už tak hrozná není a co bych dal za to, kdyby se vrátila. A to i interiérem.
Avatar - dochtor
12. 5. 2014 09:16
Re: shoda
Práve Káčko pred dvadsiatimi rokmi však prinieslo dizajn pre Focus I, resp. otestovalo trh na jeho prijatie.
Avatar - Emel
12. 5. 2014 09:55
Re: shoda
Možná přineslo... ale pod nadčasovostí rozumím to, že když se dnes na to auto podíváš, tak nevypadá staře.

Když dneska potkám Káčko I, vypadá obvykle jako stará popelnice... zatímco Focus je ok.
Avatar - Ozzman
12. 5. 2014 11:42
Re: shoda
Já bych se přidal k té tebou zmíněné 406tce... v Kupé je to snad to nejhezčí a neelegantnější, co kdy Peugeot vyrobil. Mít peníze navíc, je to dostupné auto na víkendy, které bych si pořídil :-)
13. 5. 2014 10:26
Re: shoda
já třeba miluju peugeot 407 ve všech verzích. A 407 kupé je jen bonus. Ten předek je parádní. Škoda že jsme natrefili na špatnej kus, o kterej se minulý majitel nestaral. Při koupi to vypadalo dobře, ale pak se to sesypalo najednou.
Avatar - Emel
13. 5. 2014 11:09
Re: shoda
Zrovna předek kupé se superdlouhým převisem mě moc nenadchl... krásná a elegantní 406 byla nabušena steroidy a přiostřena, ale ku prospěchu věci to podle mého nebylo.

PS: jak se mi normálně líbí facelift 406, tak kupé úplně klidně před fl.
Avatar - wakantanka
12. 5. 2014 15:23
Re: shoda
406 coupe je hlavne zvonku suprove nadčasové auto. No a čo sa toho Ka-čka týka, že nejaké auto vyzerá zvonku ako popolnica je skôr vizitka vlastníka a jeho vzťahu k tomu autu. Neveril by si koľko takých popolníc stretávam denne a sú to o niekoľko generácií novšie autá.
12. 5. 2014 11:53
Re: shoda
406 Coupé má i můj hlas.
12. 5. 2014 20:27
Re: shoda
Tak za mě souhlas i nesouhlas. Souhlas s Ka to tam nemá moc co dělat, souhlas s P406 Coupe, BMW E39 a Golf. Naopak nesouhlasím s Lagunou, tak ta zrovna prokoukla až po faceliftu ;-)
Avatar - Emel
13. 5. 2014 09:16
Re: shoda
A kterou Lagunu myslíš? Jednička faceliftem prokoukla, ale nijak zásadně... kulaté mlhovky, přepracovaný čumák, hezčí zadní světla... ale žádná revoluce, prostě podařený běžný facelift. Dvojka se mi po faceliftu naopak líbí míň... jak mi ten kus plastu vpředu připadal při představení zvláštní a samoúčelný, tak se mi časem začal líbit a naopak faceliftovaný čumák mě za srdce nechytil, ta světla mi tam nějak nesedí.
12. 5. 2014 20:49
Re: shoda
Děkuji Vám za připomínku! :-)
Avatar - flyboyeda
12. 5. 2014 08:36
Laguna 2001 je mnohem lepší jak ta současná ubohost
:-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ozzman
12. 5. 2014 08:45
Re: Laguna 2001 je mnohem lepší jak ta současná ubohost
S tímhle musim souhlasit, hezká zachovalá Privilege, nebo initiale na 17tkách jak v kombiku, tak i klasický hatchback vzbudí zájem mého oka doteď. Zvláště v hezké barvě, třeba černozelená metalíza (škoda, že jsem ji tehdy nesehnal). To nynější Laguna už taková krasavice není a první kusy Laguny III už teď vypadají zastarale... je to škoda, snad to nástupce napraví :-)
13. 5. 2014 22:07
Re: Laguna 2001 je mnohem lepší jak ta současná ubohost
:yes:
12. 5. 2014 08:47
Re: Laguna 2001 je mnohem lepší jak ta současná ubohost
:yes:
Avatar - Bristol
12. 5. 2014 08:43
MB
Chybí mi tu první generace mercedesu M :-)
Rozbalit vlákno
2
12. 5. 2014 08:48
Re: MB
Presne to iste napadlo i mna...onen Mercedes by tam bol na PRVOM mieste :yes:
Avatar - Ozzman
12. 5. 2014 08:47
S většinou souhlas ale
Osobně mi tu místo Oktávie II chybí spíš I. generace (po fl především). Ta byla přelomová, dodnes jich jsou plné silnice a s ohledem na rok výroby vypadají pořád dobře... dokonce i v obyčejné bílé, pokud nejsou zrezlé. To byla doba za kterou si koncern zasloužil :yes: . Dnes už to tak slavné není..
Rozbalit vlákno
14
Avatar - 3_diamanty
12. 5. 2014 08:57
Re: S většinou souhlas ale
suhlas.... taky kombik O1 po facelifte .... dodnes vyzera cool :yes:
Avatar - Ozzman
12. 5. 2014 09:01
Re: S většinou souhlas ale
Já ještě ale zapoměl na to podle mě uplně nej auto, který snad nezestárne nikdy a to ani v obyčejné výbavě. A to je BMW 3 E46!!! Nejkrásnější BMW všech dob... od 316tky po M3 (a to s respektem k E39 a E38, které jsou taky parádní)
Avatar - 3_diamanty
12. 5. 2014 09:12
Re: S většinou souhlas ale
absolutny suhlas.... najkrajsi baworak pre mna tiez jednoznacne.... rada 3 E46 je dodnes na ceste dominantnym autom... vyzera velmi moderne a pekne baworacky... cas mu neublizil .. prave naopak... to auto je z roka na rok krajsie :yes:

neskutocne nadcasove auto suhlas

:yes:

dovolim si tvrdit ze aj prva A4ka z90tych rokov vyzera stale dobre
Avatar - Ozzman
12. 5. 2014 11:41
Re: S většinou souhlas ale
Tak A4ka mi na svou dobu uchváltila, pamatuju si jak jsem v roce 1996 listoval autokatalogem co sem dostal k narozeninám a slintal nad červnooranžovou metalízou A4ky :-) Bohužel dnes už mi přijde tuctovým autem, to BMW je trochu jiná káva, je to ostatně vidět i na tom, že si ji trh cení více :-)
Avatar - Emel
12. 5. 2014 08:59
Re: S většinou souhlas ale
Hele, není to trošku vzpomínkový optimismus? Já si náhodou na uvedení Octavie pamatuju, tehdy to byl málem národní svátek... táta vybíral nové auto a byli jsme projet červenou 1.8 20V... a zase taková sláva to nebyla, až facelift z toho udělal auto, kam se dozadu posadí i člověk :-) .

Projeď se dneska benzínovým RS... ten posun je tam obrovský.
Avatar - Ozzman
12. 5. 2014 09:03
Re: S většinou souhlas ale
Bavíme se o vzhledu a kvalitě a mluvím o faceliftované verzi především :-) Ta vydržela nespočet let ve výrobě a když si vemeš, jak vypadal třeba v té době Megane kombi a vedle něj postavíš Oktavii.... není co řešit :-) Já jel s 1.8 20v po fl a jelo to velmi slušně :-)
12. 5. 2014 09:34
Re: S většinou souhlas ale
Nemyslím si.
Lepší "real world" fotku nemám/nemůžu najít, ale tahle auta jsou současníky (je mezi nimi jen asi deset měsíců). A nezdá se mi, že by Škoda vypadala líp...
[odkaz]
Avatar - Emel
12. 5. 2014 09:49
Re: S většinou souhlas ale
V tomhle případě se mi Octavia jednoznačně líbí víc... facelift Megane I považuju za nešťastnou záležitost, mně osobně sedí mnohem víc verze před faceliftem, vycházející z (nadčasové) Laguny I.

A řešení zadní části, což je vlastně prubířský kámen varianty kombi? Octavia působí, že to tak vždy mělo být... osobně se mi líbí ve všech generacích víc než lift. Megane I je taková nastavovaná kaše, až II vypadá přirozeně.

[odkaz]
12. 5. 2014 10:09
Re: S většinou souhlas ale
Teda, tos vybral snad nejhorší fotku cos mohl >:D
Ale máš pravdu, tenhle pohled moc lichotivej není (C-sloupek se těžce nezdařil), z ostatních je to o něco lepší ;-)
Avatar - Emel
12. 5. 2014 10:16
Re: S většinou souhlas ale
Asi se shodneme, že pokud je diskuse o kombi, pak se bavíme hlavně o tom, jak je řešena zadní část auta. Já si osobně cením toho, pokud to auto vypadá v kombíku přirozeně... a to se o Meganu I říct nedá, ten zadek je tam nesourodě nalepený - proto jsem vybral tuhle fotku, že zdůrazňuje designový problém, který tam prostě je. Že se mi nelíbí přední maska po faceliftu je věc druhá.

Podívej se na Focus I (II, III), podívej se na Megane II (III)... podívej se na Volvo V70 nebo MB-E 211... aktuální Peugeot 308... nebo tu Octavii... tam všude se mi kombík líbí víc než běžná verze.
12. 5. 2014 10:23
Re: S většinou souhlas ale
Pokud řešíš jen provedení zadní části, pak samozřejmě souhlasím, Okta je na tom lépe.
Ale nevim, původní příspěvek byl o tom, že vedle sebe stojí stejne stará Okta a Mégan a tam už si tak jistý nejsem :-)

Jak nad tím přemýšlím, nevím o moc autech, kde by se mi líbil sedan/hatch víc než kombi. Možná E46 a E39, Stilo, komplet Golf a současná Astra :-)
Avatar - Emel
12. 5. 2014 10:31
Re: S většinou souhlas ale
Mně se Octavia I v kombíku po faceliftu líbí hodně. Megane I se mi líbí jako 5dv před faceliftem, jinak ne.

Kombíky se mi taky obecně líbí, ale ne všechno se povede. Nemusel jsem minulou 308, minulé Clio bylo divné, Fabia taky (jakkoli se jinak Škodovce kombíky daří)... minulá MB-C vypadala jako s plnýma kalhotama :-) . Nepřišel jsem na chuť Civicu (jakkoli tu má své nadšené zastánce) a i Accord se mi líbí víc jako sedan. A je spousta aut, kde je mi to jedno - Leon se mi líbí a kombík taky, BMW 5 se mi líbí a kombík taky... a tak dále.

PS: něco pro fajnšmekry: [odkaz]
Avatar - Ozzman
12. 5. 2014 11:39
Re: S většinou souhlas ale
Já bych to rád uvedl na pravou míru, samozřejmě se bavím spíše o konkrétním provedení karoserií, protože třeba takový Megane Coupe I. generace byl a pořád je dost pohledné auto. Bohužel se na většině vozů vyblbla za tu řadu let tuna teenagerů se snem o sporťáku, ale zachovalý kousek v původní žluté barvě je velmi hezké auto i po letech.
Avatar - twistedTSD
12. 5. 2014 12:52
Re: S většinou souhlas ale
Shodou okolností jsem zde měl před časem na téma nadčasovost Okta vs. Mégane zuřivou debatu s Ronaultem...a k žádnému rozumnému výsledku jsme nedošli. >:D

Já mám jasno. Bez ohledu na sympatie či nesympatie ke značce (na rozdíl od jiných považuji FL mégane za zvlášť povedený a svého času se mi líbil) považuji Octavii za nesrovnatelně nadčasovější auto, u kterého jedna drobná aktualizace postačila k tomu, aby dodnes nevypadalo nějak nepatřičně. O méganu totéž říct nemohu, protože zastaralé "devadesátkové" tvary by nezakrylo ani 10 faceliftů.
Avatar - Uživatel_5340709
12. 5. 2014 09:09
Kůůů........a,
a kde je nějakej nadčasovej korejec? ........................ aha, von vlastně žádnej néni. >:D :-!
Rozbalit vlákno
10
12. 5. 2014 09:13
Re: Kůůů........a,
Ty to tady schytáš >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Uživatel_5340709
12. 5. 2014 09:16
Re: Kůůů........a,
To je jasný......., s tím nic nenaděláš........... :-! .
Avatar - KANKUNEN
12. 5. 2014 09:32
Re: Kůůů........a,
Je to k pláči a ne k smíchu. Ještě nedávno neměli slušné auto a teď vesele staví v Evropě továrny. Schreyer jim kreslí pohledné auta. V kapse ti zvoní Samsung namísto Nokie a doma čumíš na LG místo na Philips.
Avatar - 3_diamanty
12. 5. 2014 09:34
Re: Kůůů........a,
ano suhlas.... je fakt ze sucasne auta pod schreyerom uz budu aj za 10 rokov pekne.... o 10 rokov ked tu auto cz takyto clanok opat napise tak verim ze sa tam dostane aj nejake Schreyerove sucasne dielo ;-)

podla mna sucasny sportage bude aj za 10 rokov paradny.... starne velmi velmi pomaly
Avatar - 3_diamanty
12. 5. 2014 09:32
Re: Kůůů........a,
no mozno nejake SUV.... tie su vseobecne dost odolne voci starnutiu....

celkom sa mi pozdava prvy sportage [odkaz] .. na to ze ma vyse 20 rokov si myslim nevyzera nejako hrozne ... celkom pohoda vzhlad
Avatar - wakantanka
13. 5. 2014 14:38
Re: Kůůů........a,
Výborne to tí Japonci v tom Suzuki vymysleli však? Zaoblená v licencii vyrobené Grand Vitara je coool. Súčasný Sportage beriem, ale toto ani náhodou. Tu si šliapol vedľa.
Avatar - Emel
12. 5. 2014 09:52
Re: Kůůů........a,
Myslím, že tu budou některá novější auta - Optima, Ceed. Ale je potřeba to brát tak, že se díváme na korejská auta evropskou optikou... to není úplně fér.
12. 5. 2014 11:59
Re: Kůůů........a,
Co korejská auta, navrhnutá evropanem a vyráběná pro Evropu v Evropě?
Je to už víc fér?
:-)
Avatar - Emel
12. 5. 2014 12:11
Re: Kůůů........a,
Je... a taky si myslím, že třeba ta Optima bude ok.
12. 5. 2014 15:02
Re: Kůůů........a,
No nevím, moc nadčasová mi nepřijde... Ale uvidíme :-)
Avatar - Stejsn
12. 5. 2014 09:12
krom 206ky
i 406, vypadá furt moderně. Ovšem po faceliftu z roku 1999, předfaceliftová už vypadá staře.
Rozbalit vlákno
2
12. 5. 2014 15:02
Re: krom 206ky
Jojo, 406 po FL je opravdu moc hezké auto :yes:
12. 5. 2014 21:00
Re: krom 206ky
Máte pravdu, Peugeot 406 po faceliftu byl v úzkém výběru.
Avatar - Uživatel_5340709
12. 5. 2014 09:13
100% tam chybí...........
MB CLK....................., ještě dnes si sním někteří hrajou před hospodou na "jonáky".
Rozbalit vlákno
4
Avatar - nardoxx
12. 5. 2014 10:07
Re: 100% tam chybí...........
Keď už MB tak skôr CLS alebo M
Avatar - Hotwire
12. 5. 2014 19:26
Re: 100% tam chybí...........
Ked pozeram na tvoju profilovku tak by som povedal ze aj V12 Nardo je velmi nadcasove (a krasne) auto. :yes: :yes:
13. 5. 2014 18:52
Re: 100% tam chybí...........
Yeees :-)
Avatar - nardoxx
13. 5. 2014 19:45
Re: 100% tam chybí...........
:yes:
12. 5. 2014 09:34
detail...
"...O to více překvapil design sedanu s označením 6..."

Az na to, ze na obrazku je liftback (sedany boli bez zadneho stieraca)...
:-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Emel
12. 5. 2014 09:57
Re: detail...
Fotka je ilustrační... a jen tak mimochodem, ne moc hezká, kola vypadaj děsně a stříbrná tomu autu nesluší. I šestce hodně prospěl decentní facelift, pak to teprve bylo toppravé.
12. 5. 2014 12:00
Re: detail...
Neliší se náhodou sedan a liftback v zadních partiích (myslím proporce)? V předchozí generaci tomu tak bylo, pokud si dobře pamatuji.
12. 5. 2014 09:37
O čem to je?
Nerozumím tomu, proč by se nadčasovost auta měla posuzovat čistě podle vizuálního designu, nejméně důležité součásti designu. Nerozumím tomu, proč by o tom někdo chtěl dělat článek, když je tím automaticky odsouzený k nulové hodnotě.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rimow11
12. 5. 2014 09:47
..
chýba mi tam civic "ufo"
Rozbalit vlákno
3
Avatar - DawQa
12. 5. 2014 10:10
Re: ..
jo místo pašíka :-)
Avatar - Choochoo
12. 5. 2014 10:15
Re: ..
Pasik je hodne divokej, profil divnej a destaily dnes hodne mimo. V porovnani s Lagunou neskutecny rozdil.
Avatar - nardoxx
13. 5. 2014 19:52
Re: ..
Passat je divoký má divný profil a je dnes mimo ? čo je potom laguna ?? :-O
Praveže Passat ma vyvážený a nadčasový dizajn zatiaľčo laguna je akési nevyvážené čudo a podľa mňa to bolo jedno z najškaredších aut v strednej triede (nejškaredši je Peugeot 407 >:-[] )
Avatar - Choochoo
12. 5. 2014 10:14
Nadcasovost
Nadcasovost designu u me znamena design, ktery po cca 10, 15 letech vypada stale zajimave a neni dnes videt zastaralost. To znamena v dobe uvedeni neco extra, dnes relativne zapadajici mezi ostatni. Takze jedine KAcko a Laguna OK. Na zbytku je videt zastaralost, takze sem nepatri. Laguna by mohla dnes do vyroby, ostre hrany dnes frci ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Emel
12. 5. 2014 10:19
Re: Nadcasovost
Jenže nadčasovost se právě neřídí tím, co dnes frčí, protože to zítra zase frčet nebude. Pokud dnes potkám Káčko, vypadá dost zoufale... to už Twingo I obvykle působí lépe.

Ostatní auta jako BMW 7 jsi odbyl mávnutím ruky, tak ani já nebudu ztrácet čas jejich podrobnější obhajobou...
Avatar - Choochoo
12. 5. 2014 10:21
Re: Nadcasovost
BMW vypada supr i po 20 letech, to souhlas, ale ta Laguna po 15 letech vypada jak dnesni model. Kdo do aut nedela, netrefil by u ni stari ;-)

Jinak souhlas s tim, ze nadcasovost se neridi tim co je dnes moderni, jenze prave u te Laguny je videt, ze po 15 letech je prave jeji design s ostrymi hranami moderni, takze nadcasova je. To ze nekdo dela neco porad stejne, neni u me nadcasovost. To by pak vyrobky z komousske doby byly nadcasove, pac se design skoro nemenil a lidi to porad kupovali, jako dnes Skodovky. Rapid Spaceback dnes vypada jek faceliftovana Felicie. Nahodi ostre hrany a mysli ze udelali neco extra. Laguna jako celek vypada uzasne a i v detailech je povedena.
Avatar - Emel
12. 5. 2014 10:40
Re: Nadcasovost
Móda se ve vlnách opakuje a to, že se zrovna vrátila móda ostrých tvarů, bych za nadčasovost neprohlašoval. Ale jinak nic proti, Laguna II ano... pro mě osobně je Laguna I ještě výraznější, jako nástupce R21 to byla bomba.

Někdo dělá něco pořád stejně a ono to pořád vypadá dobře - to je taky nadčasovost. Jako první mě napadá Nikon... ale ono to asi nejde úplně srovnávat.

Na Rapidu se neshodneme a myslím že jsi zaujatý, nebo to prostě není tvůj šálek kávy... ale pokud bych měl vybrat designově nejzajímavější auto z portfolia Škody, tak pro mě je to Rapid... vzhledem ke své třídě (pomezí mainstreamu a lowendu).
Avatar - Choochoo
12. 5. 2014 10:58
Re: Nadcasovost
Rapid prisel po OIII a co tedy na nem je lepsiho? Predek je laciny a jednoduchy, pro me zklamani, a zadek u Spacebacku je jak lehce palodana OIII kombi. Zrovna vcera jsem to porovnavalv kolone na dalnici vedle sebe. Obe auta skoro stejna.
Predek Rapidu a nejen jeho je delany jak za dob 120. Svetla haranata, mezi nimi mrizka pro chladic a pod touto spodni spolecnou linii je linie lehce vystoupleho narazniku. Dole souple hranate mlhovky. Proste nic pro me, koncepce zastarala. Porovnej treba s tim Puntem, ten ma predek hodne povedeny, pritom netuctovy uz nekolik desetilety ;-) Proste mam rad zajimavy Design. Rapid je jen jednoduse a levne navrzeny auto, aby melo nizke naklady na vyrobu, proste neco co nema nikam vybocovat a nabizet neco extra. Takze za me zadny zazrak ;-)
Avatar - Emel
12. 5. 2014 11:06
Re: Nadcasovost
Rapid přišel v dubnu 2012 v Číně, Octavia se myslím poprvé ukázala až někdy koncem roku. A studie Mission L byla už někdy 2011. Takže to byl naopak Rapid, který jako první přinesl nový styl - hranatý, čistý, bez nějakých extra výstřelků a přešlapů.

[odkaz]
12. 5. 2014 21:28
Re: Nadcasovost
Hranaty, cisty, bez vystrelkov...ono je zaujimave, ze po uvedeni Rapidu Sport [odkaz] s extremnym sportpaketom, polepmi, roztiahnutymi prahmi a pod., ktore prave spominanu jednoduchost uplne rozbijaju sa (takmer) vsetci zhodli, ze vyzera daleko lepsie, ako povodny model.
S tou cistotou to rozhodne nebude nijak horuce.
Spominana "cistota" je skor marketingovy obrat kamuflujuci nevyraznost, sed, lacnotu, ucelovu jednoduchost, priemernost....
To iste plati o Roomsteri, ktory sa nepaci dokonca ani niektorym jeho majitelom. No staci ho obhodit polepmi, dat vacsie a sirsie kolesa, zopar uprav spojlerov, prahov a podbehov a hned je to pohladnejsie auto. Opat je cielom iba rozbit povodne tvary.
Avatar - twistedTSD
12. 5. 2014 23:55
Re: Nadcasovost
Rapid Sport nezaujal proto, že by rozbíjel původní myšlenku, ale protože vylepšil proporce, velkými koly a podběhy rozbil masu plechu nad nimi a okořenil vzhled sportovními stylovými doplňky, které zaberou prakticky vždy...Pravda, dovedl bych si ho představit bez otvorů v kapotě a v jednobarevném provedení.
Avatar - Emel
13. 5. 2014 09:10
Re: Nadcasovost
Tohle už tu píšu po několikáté - ano, jednoduchý design závisí na detailech jako je barva, kola, světla, doplňky. To platí pro Rapida, Octavii... Citigo... Audi A6. Jednoduchá a čistá karoserie dá těmto doplňkům vyniknout, ale pokud na nich člověk šetří, pak bohužel výsledek vypadá chudě. Moje oblíbený opačný příklad je Ceed, který i ten základ na plecháčích snáší dobře... a v prémiovkách BMW 5.
Avatar - Ozzman
12. 5. 2014 11:51
Re: Nadcasovost
S Lagunou souhlas... hodně lidí ji odsuzuje za nekvalitu... ale když sem s ní naleštěnou a vymydlenou přijel před pár roky před školu, neznalé holky obdivovaly, co že to mam za fáro... opravdu to je auto, které sem bezpochyby patří. Ona i ta I.generace pořád vypadá velmi solidně, ale dvojka byla větší odvaz, jak po stránce výbav ( prvky výbavy co do té doby měla jen luxusní auta, ač tomu moc lidí nevěří, zejména ti, co nikdy neseděli v Renaultu, tak i měkčené plasty) , tak i dizajnu a motorů. Škoda, že to né vždy fungovalo, ale kdo jel ve "zdravém" kusu, ten mi musí dát za pravdu :-)
12. 5. 2014 21:19
Re: Nadcasovost
Co potom v zostave robi Passat a 206, ked uz teraz vyzeraju zufale staro, nehovoriac o zajtrajsku?
Avatar - Emel
13. 5. 2014 09:11
Re: Nadcasovost
Zajtra možná zase přijdou křivky do módy. Mně osobně se obě auta líbí i dnes a u 206 si troufám říct, že to je obecný názor.
14. 5. 2014 07:55
Re: Nadcasovost
Do výroby by mohl z fleku Mégane II HB. Ten za těch 12 let nezestárnul ani o rok.
12. 5. 2014 10:20
Proč
tam dali Octavii? Passat už tam je. A když přišla Oktáva tak byli Češi nadšení že mají levnější "český Passat ". Tedy než si sedla dovnitř čtyřčlená rodina která obsahovala dvě děti pubertalniho věku.
Rozbalit vlákno
5
12. 5. 2014 10:40
Re: Proč
oktavka v 1996 byla jak z jiny planety.
v ty době se za super auto tady povazovalo toledo, ještě lepsi auta byly i pro dobře vydelavajiciho člověka uplne mimo realitu.
s tim mistem vzadu to nebylo zas tak katastrofalni, kdyby jo, tak by se tezko vyráběla 14 roku
Avatar - Emel
12. 5. 2014 10:44
Re: Proč
S faceliftem přišlo jiné tvarování zadní části předních sedadel a pak to bylo jakž takž... ale pořád bylo toho místa málo i pro průměrně rostlé jedince... před faceliftem jsem si za sebe nesedl bez kolen zabořených do sedačky před sebou.

Octavia byla po příchodu drahá, třeba taková Laguna I nestála o moc víc pokud si dobře vzpomínám.
14. 5. 2014 07:58
Re: Proč
To se mně moc nezdá, protože o něco později byl Mégane II HB výrazně dražší než Octávka.
12. 5. 2014 17:09
Re: Proč
V roce 1996 mně bylo 27 a za super auta jsem fakt považoval Mercedesy a BMW, moji kamarádi co se o auta zajímali to měli podobné. Toledo určitě ne. Už chápu označení jak z jiné planety. Možná by neškodilo napsat kde je to "tady".
13. 5. 2014 18:47
Re: Proč
Octavia byla vybrána ze zcela legitimních (a v článku uvedených) důvodů.
12. 5. 2014 10:36
a co porsche 911
minuly tyden me dojela krasna 911 na veteránských cislech ve verzi kabrio, proti dnesnim autum takovy tintitko, ale na první pohled bylo jasny ze to je 911. daval jsem mu prostor aby me predjel abych si ho prohlid i zezadu, ale vubec se k tomu nemel, a po par km zahnul
Rozbalit vlákno
3
12. 5. 2014 11:22
Re: a co porsche 911
Pro jistotu jsem si letmo profičel diskusi a tady jsem na to narazil - souhlas naprostý! Obzvláště modely ze 70. let na Fuchsem jsou fantastické, dokonalost i po letech, jaké lepší kritérium pro nadčasovost lze najít?
Avatar - Ozzman
12. 5. 2014 11:53
Re: a co porsche 911
Možná proto, že se článek jmenuje " 10 nejvíce nadčasových vozů POSLEDNÍ DOBY" >:D
13. 5. 2014 09:35
Re: a co porsche 911
A čo to je také to "poslední doba"? :-)
Pěkný protimluv - NADČASOVÝ vůz poslední doby! Příště nechť se článek jmenuje "10 nejvíce nadčasových vozů roku 2014"..
Do seznamu bych se nebál doplnit i MINI alias nejhezčí BMW POSLEDNÍ DOBY.
12. 5. 2014 11:01
nejvic nadcasova auta?
no u me by to bylo posledni scorpio sedan, citroen c6 a ufo civic .. uz je dalsi generace a ta predesla porad vypada jako auto z budoucnosti.. >:D ..
co se tyce octavie mkI tak nezestarla jenom proto ze jich jezdi jeste tolik, jinak je to uplne obycjne tuctove auto s extremne hnusnym vnitrkem..
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
12. 5. 2014 11:08
Re: nejvic nadcasova auta?
Že bylo Scorpio za klauna v době uvedení a bylo by za klauna i dneska není nadčasovost ;-)
12. 5. 2014 11:44
Jsem něco přehlédl
Ako to že chýba Golf? ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
12. 5. 2014 12:20
Megane
Fajn čítanie, vďaka. :yes: Skôr ako Laguna mi napadne v spojení s nadčasovosťou Mégane II. To auto vyzerá dodnes veľmi dobre. So zvyškom výberu sa stotožňujem.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - nalimer
12. 5. 2014 12:44
asi tie najlepšie
Asi najviac ovplyvňujúcim autom z uvedených je Peugeot 206. On priniesol skoro 20 ročnú módu pretiahnutých predných svetlometov skoro u všetkých automobiliek. Rozhodne mu z uvedených patrí prim.
Rovnako dizajnovo dobre zvládnutými modelmi sú Fiat Grande Punto (malé Masseratti), Audi TT (ikonický dizajn) a Ford Ka. Tieto modely sú svojim spôsobom ikonické, ale na druhú stranu len málo inšpirovali trend do budúcnosti.
V prípade Škody Octavia by som sem zaradil jej prvú generáciu. Je to dobrý príklad, ako na malom priestore spraviť priestorový zázrak. Zamenil by som aj Mazdu 6 za Mazdu Xedos. Práve na nej došlo k revolúcií jemného dizajnu spojeného s luxusným vozom strednej triedy.
Za nadčasový voz (a nepochopený) považujem aj Audi A2, ktoré prinieslo nadčasovú karosériu spojenú s vydareným dizajnom.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
12. 5. 2014 13:07
Re: asi tie najlepšie
no on to grande punto zase nie je az take stare auto ak mam byt uprimny .... ale ano dizajn ma vydareny :yes:

ovela viac ma nadchynaju auta ktore vyzeraju dobre aj po 20 rokoch.... ako prva RAvka, Sportage, alebo ja neviem defender, alebo honda nsx alebo mitsubishi 3000GT, prva MX5-ka , vw polo 6N1 .... pripadne wrangler ... corvette... countach.... a podobne :yes:
Avatar - pumpkin
12. 5. 2014 16:37
Re: asi tie najlepšie
Deväť rokov na trhu je v tejto triede celkom slušné. Síce neviem či je za tým úspech Grande Punta, alebo len iné priority Fiatu, ale aj bez faceliftov vyzerá stále dobre. Ešte by som z rovnakej éry vyzdvihol Giugiarov dizajn Fiatu Sedici/ Suzuki SX4. Auto vyzerá dodnes dobre a keď som videl na autosalóne novú SX4-ku vedľa starej, tak tá s talianskym kabátom má citeľne kvalitnejší dizajn. Nová je už opäť čistý Japonec.
Avatar - Emel
12. 5. 2014 17:01
Re: asi tie najlepšie
Po náběhu prodejů v roce 2006 bylo Punto někde na 400.000ks, loni na 100.000ks. Takže jasně, není problém vydržet na trhu 9 let...
Avatar - nalimer
12. 5. 2014 16:50
Re: asi tie najlepšie
uvažoval som, čo sa chápe za nadčasovosť. príde mi, že je to kombinácia inšpiratívneho dizajnu a technológie. auta, ktoré si kupovali relatívne masy ľudí.
proste auto, čo aj po 20 rokoch je niečim sexi (keďže sa píše o autách poslednej doby).
ono, ja by som tam dal aj Seat Leon 2 gen., lebo jeho tvary či chceme alebo nie inšpirovali iné automobilky (Lancia Delta, Kia Ceed, Opel Astra...).
všeobecne však platí, že krivku neoklameme. 50-te a 60-te roky definitívne zakapotovali celé auto a boli o oblinách. 70-te až 80-te boli o hranatosti, 90-te a 00-te o návrate ku klasickému dizajnu. teraz sa opäť vraciame k rovnejším krivkám.
Avatar - wakantanka
13. 5. 2014 14:48
Re: asi tie najlepšie
Hm, no žeby sa Delta inšpirovala u Leona? Zvlášť keď je to v prapodstate väčšie Bravo?
12. 5. 2014 20:51
Re: asi tie najlepšie
Nedoceněný model Audi A2 byl zmíněn zde:

[odkaz]
Avatar - nalimer
13. 5. 2014 14:01
Re: asi tie najlepšie
Vďaka za odkaz.
Pri autách je niekedy ťažko určiť, ktoré sa majú dať do kolónky - nedocenený alebo revolučný (či už technológiou, dizajnom alebo priekopníkov). Je jasné, že tých "technologických" bude menej, keďže svet napreduje a vždy budú lepšie technológie.
13. 5. 2014 18:44
Re: asi tie najlepšie
Máte pravdu, často záleží na subjektivním pohledu. Audi A2 však rozhodně patří mezi nedoceněné (a do značné míry i revoluční) automobily.
Avatar - twistedTSD
12. 5. 2014 13:17
Hmm
Za sebe bych doplnil třeba třídveřové Stilo [odkaz] nebo Vectra C GTS a Caravan před FL [odkaz] .
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
12. 5. 2014 13:41
Re: Hmm
3dv stilo vyzera fak dobre... mne sa paci aj stary colt [odkaz] .. hlavne tie zadne partie a svetla posobia na takmer 20 rocne auto paradne.... skoda dnesneho coltu... chyba mi v ponuke ;-\
Avatar - twistedTSD
12. 5. 2014 14:32
Re: Hmm
Colt je zvláštní. S každým faceliftem či novou generací vypadá hůře. :-)
Avatar - 3_diamanty
12. 5. 2014 15:17
Re: Hmm
no ja sa priznam ze mne sa ten novy coltik uz tiez az tak nepacil ako stary ale zase cabrio vcelku stalo za to:[odkaz] .. pripomina mi trosku svojim prevedenim staru dobru 206tku CC ... kazdopadne s natiahnutou strechou vyzera kabrio priserne.... ale bez strechy je pekne >:D
Avatar - šmoula nešika
12. 5. 2014 14:46
Co byste říkali na...
... Peugeot 405 nebo něco z Milána? Dál do historie už bych se vzhledem k povaze článku nenořil, i když by se našlo mnohé... viz. NSU Ro 80

Jinak ze škodovek získává u mě rok od roku větší sympatie dříve vysmívaná první fabie. A co se sportovní noty týče, tak první face Gallarda.
Rozbalit vlákno
1
12. 5. 2014 20:39
Re: Co byste říkali na...
V užším výběru byl Peugeot 406, ale esencí dobového stylu značky (jehož nadčasovost je zřetelná zvláště v porovnání s pozdější produkcí) je přeci jen spíše 206... každopádně děkuji Vám za poznatky a názory :-)
Avatar - Hotwire
12. 5. 2014 19:31
Mazda 6
Nech sa na mna nikto nehneva ale M6 prvej generacie mi rozhodne nepride ako nadcasove auto, ked ho stretnem niekde tak posobi neskutocne staro (hlavne v konfrontacii s novsimi generaciami).
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Emel
13. 5. 2014 09:19
Re: Mazda 6
Nikdo se nehněvá, jen mám jiný názor

[odkaz]

Pro mě je jednička lepší než následující generace, která svými barokními tvary působí lehce přifoukle (facelift to trošku vylepšil).
Avatar - twistedTSD
13. 5. 2014 13:16
Re: Mazda 6
Souhlasím s Hotwire. Pro mě je nejpovedenější M6 druhá generace v liftbacku.
Avatar - dolfi
12. 5. 2014 19:44
Laguna jako "vzor nadčasovosti"...
...v poruchovosti >:D
Rozbalit vlákno
2
13. 5. 2014 18:54
Re: Laguna jako "vzor nadčasovosti"...
ale no tak.... :-)
Avatar - nardoxx
13. 5. 2014 20:02
Re: Laguna jako "vzor nadčasovosti"...
:yes: >:-[]
12. 5. 2014 20:14
Ypsilon
"...s masivními vlysy..."

U nás sa lisuje, u vás lysujete? ;-)
Rozbalit vlákno
5
12. 5. 2014 20:25
Re: Ypsilon je v pořádku <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Vlys je estetický prvek, byť explicitně architektonický. Lze jej použít i při popisu plasticity jiných projevů estetiky. Gramaticky je vše OK :-)
12. 5. 2014 22:05
Re: Ypsilon je v pořádku <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Tak ten vskutku nepoznám, ;-)
12. 5. 2014 22:12
Re: Ypsilon je v pořádku <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
To však nic nemění na tom, že existuje.
13. 5. 2014 06:02
Re: Ypsilon je v pořádku <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
To nerozporujem, nemôžem to ani vyvrátiť ani potvrdiť, musím ti veriť.
13. 5. 2014 18:40
Re: Ypsilon je v pořádku <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Existuje mnoho označení, každé má však jiné předurčení - hovoříme-li stále o plasticitě.
12. 5. 2014 21:33
Pokial
sa mame bavit o nadcasovosti, chyba tam Porsche 911, ktore snad ako jedine uspesne drzi trend uz cele generacie. Model 993 turbo je aktualne aj teraz. [odkaz]
Uz pri tomto modeli su niektore v clanku uvedene modely iba stare bazarove herky.
Rozbalit vlákno
3
12. 5. 2014 21:46
Re: Pokial
Článek je zaměřen na automobily poslední doby.
13. 5. 2014 18:37
Re: Pokial
Ak sa v poslednej dobe moze objavit BMW z 1994, urcite sa tam hodi aj Porsche modelovej serie 1993-1998.
13. 5. 2014 18:41
Re: Pokial
Děkuji za tip, mnoho modelů bylo v užším výběru. Na Porsche však určitě dojde :-)
Avatar - hedvin
13. 5. 2014 07:37
Volvo XC 90
Za mě by se mohlo v článku objevit Volvo XC 90, za ty roky co se vyrábí vypadá pořád dobře a asi i bude
Rozbalit vlákno
0
13. 5. 2014 11:24
Nejlepší opět Octavie
U nás je Octavia sen všech mladých otců. Krásné prostorné auto, které je i nadčasové. :-) Jenže v ČR netuctovější a nejfádnější vozidlo se kterým už dnes jezdí každý kdo má v prd... díru. ;-\ Rozdíly mezi Octavií I a III jsou minimální, trochu jinak vyklepaný blatník a dveře.
Rozbalit vlákno
1
13. 5. 2014 14:16
Re: Nejlepší opět Octavie
Obludě přibyla ale i škrabka na led a jiné Simply Clever. ;-)
13. 5. 2014 14:14
Zase ta Oktávie?
Škodovka musí redaktorům platit jako ďas!
Redakce: "Na karoserii nenajdeme prvek, jenž by byl samoúčelný." :-) To je právě to, jak jsem psal už nělikolikrát, že Oktávie jsou nyvržené přesně podle razítečka z dětské tiskárničky, se kterou jsem si hrál už jako dítě. Stačilo jen v měřítku zvětšit a Oktávie je na světě. Podobná autíčka kresil dětem v TV i Nesvadba. Typický je také její převis, hlavně zadní nahoněný ještě zábranou nakládaní zavazadel do kufru. K tomu: Motory na h..o, elektronika z počátku jejího boomu, podvozky jen o něco lepší než měl Spartak (to přeháním, ale jsou hrozné).
Rozbalit vlákno
2
Avatar - pumpkin
13. 5. 2014 17:09
Re: Zase ta Oktávie?
Medzi riadkami vidieť, že po tom aute v skutočnosti strašne túžiš. >:D
13. 5. 2014 23:13
Kdepak,
nadčasovost vypadá trochu jinak:
Mazda Xedos 6 - pokud je v pěkném stavu, je mylně laiky považována za úplně nový model. Neuvěřitelně nadčasový a přitom elegantní a sportovní design.
Renault Twingo - první generace po faceliftu - zcela současné auto se skvělým designem. Zatím nepřekonané využití vnitřního prostoru, posuvná zadní lavice, lůžková úprava.
Fiat Grande Punto - tady musím souhlasit, první, nezmršená verze je dokonalá i po letech. Sporting v oranžové barvě na origo kolech prostě nemá chybu.
Rozbalit vlákno
0
23. 5. 2014 20:05
Mazda
Osobne by som nominoval Mazdu Mx5, uz peknych 25 rokov zostala verna povodnej myslienke.

pokial ale ide o nadcasovost iba z hladiska dizajnu ( trochu skoda )
tak by som namiesto 6ky zvolil RX-8 ta vyzera stale velmi dobre
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Stewee
22. 7. 2014 09:07
a co rok 2006?
a prichod Hondy Civic (8G). Svojim velkym, rozmernym a variabilnym interierom na vonkajsie rozmery hadam nema konkurenciu doposial...
Rozbalit vlákno
0