Ale jo pro mě je 911 právě pro svoji koncepci a styl vyjímečné. Ale "imidžově" prostě na Ferrari nemá. Stejně jako Ferrari nemá na to aby dokázala prodávat V16. Prostě kde nejdražší Porsche končí tam Ferrari teprve začíná. Nebrat úplně doslovně.
Ano 911 nemá motor uprostřed, ale nebyl by pro ni problém viz současná řada upravit stávájící 911 ku obrazu svému, posunout rozvor, natáčecí zadní kola a pokud by se zrušila zadní nesmyslná sedadla, tak by tam V8 šla dát
V čem je Ferrari jinde, Porsche je naprosto srovnatelné a na rozdíl od Ferrari které mění image jak pornohvězda s větším a v posledních letech s menším úspěchem je Porsche designová stálice
Nemá motor uprostřed, takže by ladění jízdních vlastností bylo pro osmihrnek jistě náročnější než pro šestihrnek. Jestli by to vůbec došlo k uspokojujícím výsledkům. A pak taky image. S osmičkou už by přímo konkurovali Ferrari. A přecejenom to je trochu jinde.
... ten totiž patří dopředu, jako u 928!
U 911 bych očekával plochý 8-válec! Ono při těch stávajících objemech H6 by i H8 dával smysl. Ale jen do konce atmosférické éry.... Teď už to asi půjde tak, ajk Hammunasakra nahoře popisuje...