Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Český trh v únoru 2009: Pořadí značek

176 komentářů

ZocelenyDrapalik
No i kdyby jsi secetl Skodu, VW a Seat dohromady, tak to v CR neda to co ma Toytoa samotna v Japonsku nebo Hyundai v Korei. Ja chci jenom rict ze to, ze domaci vyrobce miva "zpravidla" ctvrtinu trhu neni zadne pravidlo. Uvedene priklady dokazuji, ze kdyz automobilka nechape "domaci trh" jenom jako prilezitost nasadit vyssi ceny, dokaze drzet znacne nadstandardni trzni podil. Spokojeni zakaznici nemaji duvod prechazet od lety proverene domaci znacky. Tudiz kdyz kazdy rok nekolik let za sebou ztraci Skoda 2-3% trhu CR rocne, prestoze zaroven modelove e😜anduje, tak to neni "normalni" ale naopak je to vysledek tragicky. Je to prohospodarovani historickeho potencialu tempem raketovym. A to jenom proto, ze Skoda vlastne neni domaci znacka a cesky trh citi jako domaci jenom v tom smyslu, ze muze vyuzit historickeho sentimenu a nasadit vyssi ceny. Strategie znacne kratkozraka.
Avatar - white label
white label
Jestli to nebude taky v tom, že jde spíš o rozdíl mezi japonskou Toyotou v Japonsku a spíše "německou" Škodou v Česku...?
Navíc Škodě i na našem trhu nejvíce "ubírá"(platí to i naopak!) starší větší "brácha" VW (více než Ford aj.), a to nemyslím teď jen matematicky, ale absolutně přímou konkurencí - platforny, motorizace, technika, přípl. výbava atd. Nebýt u nás na trhu VW, byly prodeje Škody jinde a nebýt tady Škody, díval by se VW na konkurenci u nás z mnohem větší dálky...
A to neberu vůbec v potaz celková čísla celého koncernu VW u nás...
Barvu jsem neviděl, takže nevím.

Ano, myslel jsem tím masky klasických verzí, nikoli GTI...
ZocelenyDrapalik
Boha jake "zpravidla"?? Ze ty jsi si vybral trhy, kde to tak zhruba je neznamena, ze je to tak vsude. Napr. v Japonsku ma temer 50% samotna Toyota. V Korei maji domaci automobilky take vyrazne vice nez 30%. Proste kdyz se automobilka o sve zakazniky stara, tak se ji dari drzet i vyrazne nadprumerny podil trhu, ktery vznikl historicky. A to je prave ten rozdil mezi japonskou Toyotou a "ceskou" Skodou.
Avatar - white label
white label
Předpokládám, že si srovnával masku běžného G4 a G5 a ne jejich verzí GTI. Golf G4GTI, byl totiž nejen po této stránce nejodbytějším GGTI vůbec. Jediná vnější identifikace byl (kromě nápisu GTI) design disků kol a v interiéru to bylo s odlišností od běžnějších verzí velmi podobné. Navíc motorizace, kromě 1,8T taky docela hrůza (1.9TDI,V5). ... Až G5GTI se vrátil zpět k "dobové úrovni" G2GTI a z G5GTI těží i v mnohém shodný G6GTI.

Jinak ta nová barva není matná, nevím jak si k tomu došel, ale nic takového jsem o ní nepsal...
Avatar - white label
white label
Tak jsou i lidi, třeba v Praze, kteří mohou takové auto (jako druhé, nebo třetí) používat téměř výhradně "po městě" a na to může být takový motor, pro někoho, relativně dostačující... tak nevím proč píšeš, že je to holý nesmysl...?
U VW rovněž začali koketovat s horizontální orientací masky chladiče, u které by její rozdělení nemělo příliš vadit. Zaujme myšlenka u Rocca, které má samostatně umístěné logo značky a tenkou, horizontální masku chladiče. Golf zase šel k odkazu Golgu IV., jehož maska je podle mě dynamičtější, než tomu bylo u pětky...

A k té barvě - na tu šeď se těším. Matné barvy zažívají boom :yes:
V G6 není špatný, zejména v nejdražší variantě. Ale byl jsem se seznámit se základem...není to zlé, ale mohlo by to být nápaditější...
Termín "motor do města" je holý nesmysl, copak mají první motorizace zákaz nájezdu na okresku a dálnici ?

Jinak s tím předjížděním souhlasím, žádná sláva, to jen Mr.Teoretik před týdnem zase perlil, že Fabia rozcupuje Grande v rozjezdu >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Vy TAK pěkně umíte "změnit" téma a od "nepříjemné" pravdy "utéct" 😉 :yes:
PS: FAKTem je, že golf s HODNĚ PODprůměrným zastaralým motorem, který DRTí třeba i o 100.000 kč levnější Citroën C4 1.4 s benzínovými motory od BMW a 1.6 HDi diesly a jimž se vw zatím NEvyrovná (ostatně naftám od kia/hyundai TAKÉ NE) je při ceně 360 tisíc korun českých s "nic/moc" výbavou prostě PŘEdražený a "vyšší" motorizace už jsou "total out" ;-\ :no:
PPS: Ale s touhle "upravenou" verzí golf 5 a 1/2 se (logicky - vše "drahé" zůstalo stále STEJNÉ) dostali konečně cenově konkurenci alespoň "na dostřel"
Galino ČETLA jste německý dlouhodobý test Golf na 200.000 km? Dopadl HROZNĚ, že? Z těch asi 50ti testovaných myslím před-před-předPOSLEDNí 😒 :no:
Ale i tak Pěkný den (a výprodeje zimních bot a oblečení v Deutschland letos spíše už SKONČILY - to jste už PROŠVIHLA) 😄
Avatar - white label
white label
Pokud se ti líbí interiér CC, pak se ti musí líbit i ten v G6 a v G6GTI zvlášť...
Avatar - white label
white label
Bílá sedí nejvíc G5GTI, ale u G6GTI bych šel do úplně nové barvy, zatím jen pro G6GTI: karbonově ocelová šeď! Pětka totiž měla masku v černém lesku, která budila dojem podobný singleframe, hlavně u světlé barvy (ideálně bílá). Od Šíra se však VW bohužel postupně u všech modelů (později včetně Passatu a Touaregu) vrací k výraznému dělení masky na horní a spodní část. Důvod je jasný, ústup úspěšné "singleframe" filosofii Audi a tím výraznější diferenciace těchto dvou značek v rámci koncernu.
U šestky bych tohle trochu "násilné" rozdělení masky kompenzoval tmavší šedou v tomhle jedinečném odstínu... :yes:
Jsem rád, že se VW vydal trochu "temperamentnější" cestou, než tomu u něj bylo doposud. Přibyly dynamické linky, výraznější charakter... :yes😒br />
Ještě by to chtělo zabrat v interiéru. Ten se sice vcelku povedl v případě Passatu CC, ale Scirocco by si zasloužilo více originálních prvků (co se mi však líbí, jsou originální trojúhelníky na výplních dveří).
GTI
kecálek. I kdyby byl golf na gumu z tvých trenýrek, je a bude to stále to nejlepší, co můžeš pořídit. Koukám, že máš zmáknuté prodejní akce :yes: nezapomeň až budou vyprodávat zimní boty.
Kéž by. Jsem zvědavý na základ.
G6 v GTIčku je taky vcelku zdařilé. Krásně mu sedne bílá :yes:
Avatar - white label
white label
To já taky, proto se mi líbí i nové Ecoupé... Polo potřebovalo změnu jak prase drbání, a tahle se fakt povedla... U G6(5.5) není ta změna tak vyvážená, protože auto je od úrovně prosklení prakticky identické s "předchozí" generací...
GTI
>😒] >😒] No, dneska ses opravdu vyznamenal. Ten plejstejšn ve třiceti, a přechod na wíčko >😒] >😒] to bylo kouzelné.
GTI
8-s >😒]
Wii :yes: >😒]
Zatlač slzy studu a začni na sobě pracovat. Bez lží a s trocha technickejch znalosti tě přestanou všichni brát za místního šášulu a budeou tě brát za kolegu diskutéra. :-!
Čím víc smajlíků, tím víc mně připomínáš podržtašku Danielka.
GTI
Wii >😒] :no:
Avatar - woody-alien
woody-alien
Tak musím souhlasit, že Šíro, CC a podle fotek (v reálu jsem ještě neviděl) i nové Polo znamenají odklon VW od exteriérově jednotvárných a vzájemně zaměnitelných modelů. Už jsem ani nedoufal. Obzvláště Polo mě tedy překvapilo, čekal jsem kreaci typu "miniGolf" a ne svébytný a jasně odlišný vůz. A navíc, já jsem holt milovník hran. :yes:
Jo s Wii se dá komunikovat s celým světem. S jedním JOUDOU je nuda i česky. Styď se, lhát tady přede všema. :no:
Avatar - white label
white label
Tak vidíš, to už jsou dvě auta (CC, Šíro) a co říkáš třeba na G6GTI, v Německu už se dá objednat a jsou k němu kompletní info, na rakouských stránkách i katalog v PDF?
GTI
Třicetiletej wííčkař >😒] :yes:
GTI
Nežárli, přeprali by tě.

Hele, já tu sedím u monitoru a slzím smíchy, jak to z tebe dneska vyjelo. Ve třiceti opustit plejstejšn a najít zalíbení ve wíčku... >😒] >😒] na to snad nemaj recept ani v Bohnicích >😒] >😒] :yes:
Víš, že jsem vám to s maRRiánkem často psal - nenuťte se tu do rolí starejch mazáků, pište věty co máte jako patnáctiletí puberťáci v hlavě a nikdo se vám nebude smát, naopak. Cením, žes to uznal, že jsi upřímný :yes: Těch 30 let... >😒] to se ti povedlo >😒]
Znovu slabota. JOUDO, nespěchej....nejdřív di promysli co chceš napsat...takhle je s tebou nuda. Plácáš jen nesmysly.
Toho buřta taky nejdřív dochrousttej, utři mastný prsty do panděra. Péčko vypni, stejně tě jen vyrušuje (ať děláš, co děláš, stejně na něj přes bachor nevidíš) a zkus napsat něco technickýho, ať mě zase začneš bavit, takhle to dál nepůjde a nudou usnu. :-!
Avatar - white label
white label
S tou váhou to tak je, i když to HTP se dělá i v o něco málo silnější verzi 51kW/5400 112Nm/3000...
Každopádně všechny tyhle atm. 1,2 se do auta "přes tunu" hodí tak max. do města...a ani tam bych je moc nemusel...Předjížděni čehokoli s motorem (kromě zahradní sekačky) s těmito auty se, nejen v dlouhém táhlém, v principu podobá ruské ruletě...a auta s tímto poměrem výkonu a hmotnosti se budou navzájem předjíždět stejně "svižně" jako přeložené kamiony na D1...takže navrhované srovnávání v praxi v dlouhým táhlým mi přijde docela úchylné 8-s
GTI
Bude to dobrý.
Tak ve ventilku už mám místo zamluvený dost dlouho. Rád si ho převezmu osobně. Nechám ti z něj udělat ZLATÝHO JOUDU, pro kterýho sis, btw, ještě nepřišel. Jen pro tebe mu na čelo nechám vyrazit VW. >😒]
P.S. tak tu o dětech jsme už slyšeli, co takhle jednu o Karkulce? >😒]
Tak na Rocco jsem zapoměl, to je rovněž výjimka 😉
Nicméně, co se mi opravdu líbí, je Passat CC, na poměry Volkswagenu až překavpivě vzrušující... :yes😒br />
Na Polo jsem zvědavý v reálu, na fotkách ukázalo ostré drápky, uvidíme. Co mi však vadí, je interiér (nikoli po stránce ergonomie, tam se ho nebojím), ale cítím z něj tak trochu mrtvé srdce...
GTI
Pleteš si autory textů - To žes ve třiceti vyrostl z plejstejšnu >😒] a nyní ujíždíš na Wíčku, zde nahoře píšeš ty, ne já... >😒] :yes:
Zpytuj svědomí JOUDO. Veřejně tady lžeš, svůj životní neúspěch si snažíš nahradit plácáním v diskuzích. Svůj neúspěch jen opakuješ, protože ani to psaní ti nejde. Možná bys mohl napsat o parazitismu, protože tím jsi. O technice jsi jen pro smích. >😒]
GTI
>😁 Tak tohle prostě musíš uznat, to musí letět rovnou šupem do ZLATÉHO VENTILKU >😁 >😁 Tak ve třiceti letech jsi vyrostl z plejstejšnu a nyní ujíždíš na wíčku... >😒] >😒] Ty kluku, ty snad dnes ani z tý vostudy neusneš... >😁 :yes:
GTI
No, na své děti si musíš počkat jestě tak deset let nejméně. Přeji ti je, a aktuálně ti přeji aby ses stále báječně bavil u toho wíčka.

Dnes ses tu mile obnažil, přemku, ovšem za to se na mne nezlob, chápu tě :yes: Vídíš, že můj tip těch cca 15 jak maRRiánka tak u tebe sedí jak ta pr-delka na hrnci 😉
Jó klidně to řeknu ještě jednou. Z playstationu jsem ¨vyrost¨, když mně bylo 30. Teď už jen Wii. Je to svělěj dorozumívací prostředek. I tenhle příspěvek jsem napsal o odeslal přes Wii.
Ne JOUDO, tolik kolik Mariánkovi, mně ještě nebylo.
Ten vtip o dětech byl dobrej. Prej v autě. V jakým? Důchod tvý mámy stačí tak na to aby sis koupil salám a s umaštěný prsty utíral do tvejch faldů. >😒]
Jaký děti. Tak už to na nás nehraj. Všichni víme žes starej mládenec, nezaměstnanej, kterej žije u mámy z jejího důchodu.
S takovým tlustopr... by nikdo mít děti ani nemoh. >😒]
GTI
Moje děti maj to wíčko, maj všechno, sportovní nástavce, pistole, asi padesát her, na cestách válej v autě deesko, bezdrát, fantasticky se u toho bavěj. Určitě by tě posadili doprostřed, báječně by sis s klukama rozuměl. Přeci jenom, je znát že zdejší diskuze o velkých autech, to není a dlouho ještě nebude tvoje parketa.

Jak jsi dole sdělil, že nehraješ plejstejšn, jen wíčko, za to smekám, takováhle upřímnost od puberťáka se na zdejších diskuzích jen tak nevidí :yes: Počítám, že bys mohl být někde ve věku maRRiánka, tedy cca 15, viď.
GTI
Jak matčin důchod? Píši ti, že moje děti (asi nevíš, co je mít děti) mají wíčko a že byste si u monitoru určitě rozuměli.

P.S. Za tu tvou milou upřímnost, že hraješ wíčko a ne plejstejšna ještě jednou palec hore... >😁 :yes: Já věděl, žes dokonalej puberťák...
GTI
Z celého srdce ti přeji, abys už zítra "splynul" s davem v modelu... SCIROCCO 😄 Koukal jsem se akorát na počítači na autosalon, bylo tam POLO v jízdě, podívej se na to. Avantime, fantastické, řádově uhrančivější, než jsem čekal... víš, jak píši že POLO je ostré, tak to teda sedí. Fakt jsem mrkal.

P.S. Jo, CC je povedené.
Vtipálku .... níže máš teorii a realita je ještě lepší😒br />
Grande:
0-100 km/hod za 14,5s
48 kW při 5.500 ot/min.
102 Nm při 3.000 ot/min.
hmotnost: 1030 kg (5D)

Fabia:
0-100 km/hod za 16,5s
44 kW při 5.200 ot/min.
108 Nm při 3.000 ot/min.
hmotnost: 1040 kg (5D)

P.S.: jak to v reálu dopadlo ? Grande si dá mladoboleslavský knedlík nejen v dlouhém táhlém, ale i v dlouhém rovném ... >😁 a to se nebavím třeba o takovém I20. Fabia vždy prohraje.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Suzuki přece...nevím tedy podíl na maďarským trhu ale je dost výraznej
Tak až mě přestane bavit žít a budu chtít splynout s davem, možná nad VW začnu uvažovat. Nesnáším konzerativní design a VW jeho nenápadnost ještě zvýraznil... 8-s

Jediná výjimka - Passat CC, esteticky zdařilý vůz s nápaditým vzezřením a puncem stylu. Kdyby byl každý VW obdařen podobným šmrncem, bylo by to skvělé...
Copak mámin důchod ti na Wii nestačí? Co takhle jít do práce a přestat ji vyžírat socko?
Jo, tak to jsem čekal. JOUDA Maňas.....Býlý.... Kup si Wii bachore, pohyb ti provzdušní mozek a naučíš se číst.
Tvůj superhypermega...spad o pětinu na bez LUV prodal míň než Renault.
Čísla nahoře ukazujou, kdo tuhle situaci zvládá a kdo ne......VW je v tom ..NE (bohužel)
GTI
To žes u toho svého Wíčka ztloustnul jak Libíček tu nemusíš dávat tak zřetelně najevo. Mě je v podstatě úplně jedno jak vypadáš, a pokud holt seš ten postpubertální hranolkovej překrmenec, je to tvůj problém. Co se týká aut, pak beru na vědomí tvou mlhu o tom, že nejsilnějším hráčem na trhu tu je Subaru >😁 , že jak VW tak Audi dokonale ztrácí a boduje jen Ford 8-s >😁 :no😒br />
P.S. měl by sis na zítřek raději zopakovat geometrii, aby sis zítra ve škole nemusel připadat jak dnes na diskuzi...
GTI
Wíčko mají mé děti. Určitě byste si rozuměli >😁

P.S. Díky za upřímnost >😒] :yes:
Slabý. 😲 A to jsem si s tebou chtěl pohrát. Nezvládáš diskuzi jako techniku.

Playstation já nehraju. Wii, dědo, jedině Wii.
Ty jseš ale JOUDA. Zase a znovu s tebou Mariánek vyškrabal talíř. Ty přes ty špeky už ani neumíš číst.
¨Volkswagen ztraci znatelne, Ford naopak¨ VW prodává hůř než loni, Ford líp. Jasný jak to, žes už hodně dlouho neviděl přes bachor na svýho šišulína.
¨Podobne na tom jsou M-B a Audi.˝ Já to chápu tak, že M-B prodává hůř a Audi líp. Zas úplně jasný.

Jestli tenhle trend bude pokračovat, jak dlouho bude VW ještě prodávat? A jak dlouho Subaru? Takže kdo z nich je v týhle situaci silnější? Já vím Faldíku .... BÝLÝ....
>😒]
:yes:
GTI
Ten tvůj akcent na techniku by tu rozesmál i maRRiánka, a že to je nějakej kádr >😁 Uznávám ovšem, že v plejstejšnu moc technicky jasno nemám. Naštěstí to tu vy dva vyvažujete bohatě >😒]

P.S. Jestli mě svým panděrem zveš do klubu přesezenejch plejstejšnovejch hranolkářů, děkuju, nemám zájem, a colu nepiju 8-s >😁
Drápalíku, dřív než něco napíšeš......sakra. Já tě mám kluku rád, ale takovou pitomost dokáže napsat jen te ukecanej ZLATEJ JOUDA. Domácí producent zpravidla ovládá čtvrtinu trhu. Mrkni se do Francie, do Itálie, mrkni se do Německa. A teď i do Česka.
Nějak si nedokážu vybavit domácí automobilku v Maďarsku. >😁
Pravda je jen jedna. To, že jseš po technický stránce úplnej analfabet, to je pravda, kterou tady známe všichni. A svou (NE)averzi neobjájíš. Jseš průhlednej jak sklo. Yaroukh to napsal správně, děláš VW hodně špatný jméno. Takže si klidně kopej svejma tlustejma nožičkama. Jediný co tím docílíš bude jen bouře faldů na tvým sádelným laloku. >😒]
GTI
MaRRiánku, napsat, že Subaru patří k nejsilnějším hráčum >😁 to jsi zaskočil i generalitu Subaru v japonsku... >😒] Jde přece jenom o to, že si pár lidí koupilo novou naftu. Subaruje je ze své podstaty hráčem mimo hlavní proud, to není kritika nýbrž chtěný stav.

Co se týká Volkswagenu, zapomněl jsi napsat, kde že VW ztrácí? U vás v ulici? A AUDI? Nepoplet sis automobilky? Ty nevíš, jak se prodává Allroad? Ty nevíš, jak jede A4? Ty nevíš, jak jede A5?

Tabulku bez LUV si najdi u SDA, tam ti vypíší všechno pěkně po modelech a po číslech. Takhle jen na sebe prozrazuješ, že o prodejích nevíš vůbec nic, jen tu plácáš pádlem od kajaku.
GTI
No, hlavně to byla realita silnic. Vytáhni někdy mopeda ze stodoly a dej si párkrát nějakou hornatou státní. Sedni na mez, vybal schleba se sádlem a počítej horizonty. Pak napiš, jak to dopadlo.
GTI
:yes:
GTI
No, parádní měsíc😒br />
GOLF na konci kariéry končí na dokonalém druhém místě mezi špičkou mainstreamu.

PASSAT jedničkou trhu.

POLO na konci kariery končí jako čtvrté,

TIGI - aktuální dvojka měsíce,

ROCCO - nejúspěšnější sportťák měsíce.

Ano ano, takhle boduje supermainstream. Úderem na solar plexus vrat tvé garáže.

BRAVO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes: :yes:
GTI
Jo, a ty se voběsíš, viď. Na děti tu musíme opatrně...
GTI
Nemusíš tu na sebe takhle naivně prozrazovat, že jsi zakejhal, cos, to tu víme všichni... >😁

Jasně, přemku, tvůj rybník je než pubertálním bahnem averzí a sympatií... s polární září nad pelestí. Zkus si tu alespoň jednou zahrát na dospělého, držím palec :yes:
GTI
Komentáře k tvým příZpěvkům píši zásadně pro ty ostatní. Jinak bych se přece musel domnívat že umíš jak číst tak psát. Tohle ode mne však čekat můžeš těžko, referente...
ZocelenyDrapalik
Ano, domaci automobilky mivaji vetsi trzni podil. Ale nic jako "klasicky podil domaci automobilky" neexistuje. Zcela jiny podil maji domaci automobilky napr. v Korei , zcela jiny Treba v Madarsku. Trzni podil v CR klesa bez ohledu na tahouna Octavii. Dizajn je jenom polovina uspechu. Druha polovina je pomer cena vykon. A ta je pro CR nastavena tak, ze zakaznici odchazeji tempem 2-3% rocne uz nekolik let.
Nahoď link.
Potrefená husa zase zakejhala. >😒]
Apropo, tvojí averzí vůči japoncům ses tady 'proslavil' právě ty. >😁
jossalito
Tak s tímhle se dá bezezbytku souhlasit. :yes:
Škoda, že se mi tvoje komentáře nezobrazují. Achjo. ;-\
MajoX
kecalek.
Golf trendline 1.4 - 359 900
Ceed active 1.4 - 309 980 (Akcia) / 339 980 bezna cena
i30 classic+m.klima - 304 900 (Akcia) / 344 900 bezna cena

poznamka : golf trendline 1.4 benzin 59kW, je ten technologicky a kvalitativne mainstreamovy predvoj, ktory si zial bezny cesky obcan nemoze koli krize dovolit a preto dava prednost zastaralym ale zato lacnejsim 1.4 CVVT 80kW koncernu Hyundai-KIA.
MajoX
aha, ty si kupis golfa 6, potom dalsieho a potom este jedneho, a o rok mozno dva ich pojdes zaregistrovat. dovtedy sa s nimi zavres v garazi a budete si spolu uzivat. len ty a tvoje vysnivane golfiky.
Zbysek01
Protze tam mam znameho a nespecham na to, takze tam bude jeste vystaven, a proto budu mit tu slevu 😉
GTI
Sukces pokračuje - TIGI je únorová dvojka trhu. Jeho aktuální rival, Ford KUGA přešlapuje na místě jedenáctém, Co dodat, snad jen, že očekávání se naplňují - TIGI, nejúspěšnější kompaktní SUV Evropy.

BRAVWO TIGI :yes:
GTI
Á referent Yaroukh se probudil, oblizovač vejloh u Charouze si tu po čase pouští žilou. Tebe yaroukhu číst, to člověka vždycky povzbudí v psaní, neb primitiv tvého kalibru, který to s rozhledem zatím dotáhl jen do roviny oblíbená/neoblíbená automobilka (bože, co je to za životní postoj) dokumentuje, že autotupost opravdu nemá mezí.

Abych tě trochu poučil - averzi vůči jakékoliv automobilce mohou mít na diskuzi jen intelektuálně výrazně skromní lidé. I průměrně inteligentní člověk dokáže diskutovat věcně jak o Fordu tak o Dacii. Skutečnost, že registruješ nenávist vůči účasti Ferrari v F1 jen dokonale dokumentuje prostředí ve kterém se pohybuješ.

P.S. Kup si hlavu, bez ní to v životě vlastně na jisté úrovni ani nejde... 8-s :no:
K ředidlu se nečichá.
To, jaký zvuk tu má VW, lze IMO do značné míry přičíst dvěma faktorům: 1) jeden takovej místní šášula 2) to, jak VAG dominuje našemu trhu. (Nemyslím si, že to je výsada ČR, jak se rádo tvrdívá, ale dominance zvedá často vlnu ?iracionální? nenávisti vůči subjektu - takovým "nadnárodním" příkladem bylo v nedávné době Ferrari v F1.)
Bohužel mému oblíbenci s modrým oválem dělá podobnou medvědí službu Deadlift. Tímto bych ho rád požádal, aby bral to svoje fandění trochu s nadhledem.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ale klidně ANO (zkratku VolksWagen klidně POUŽÍVEJ(te) - jen to chce (je "vhodné", je "lepší", je "moudřejší", je "správnější") ROZLIŠOVAT (samozřejmě i v modelech koncernu vw - vlastně "skorouž" Porsche - se dělají POVEDENÉ i NEpovedené modely/motory), ale FAKTem je, že VĚTŠINA lidí (i zde na "odborném/fandovském" fóru, JEN dle "znáčku na kapotě" na ty "dobré/špatné" vozy rozlišuje a dělí ... 8-s
Takže (velmi) ŠPATNÉ vw: škoda superb I. 2.5 TDi
Takže (velmi) POVEDENÉ: audi R8 V10
A "NEpovedený" motor: 1.9 TDi pumpe-düse a 1.2 tříválec benzín
A "POvedená" motorizace: 2.0 TFSi či 1.8 TSi
Asi TAK nějak by to měl👋mohlo být - ale na to se tu "NEhraje" (JEN dle ZNAČKY ... buď
a) VŠE je "skvělé", nebo
b) VŠE je ""
... (trochu) smutné ... ;-\ , nebo?
PS: A (bohužel) i na mne "nasazujete" (i VY Brute, tedy white labele!) tahle "zjednodušení" (zjednodušená vidění) ...
Nic sprostého NEpřidám, ale jinak se moc NEbojím (minulé /vyhozené/ vedení koncernu vw a jeho "činy" a styl "poručíme větru dešti" ráda prostě NEmám a "obdivovat" ho NEbudu)
PPS: Jsem/byla jsem "dostatečně" COOL? 😉
Pěkný den
Avatar - white label
white label
Zkratku VW tady raději moc nepoužívej. Na některé místní "ostré" hošany (určitě jezdí zásadně v RR) to působí jak červená na krocana (normálně se tomu říká komplexní komplex) a mohli by tě za to obvinit z koncernového řiťolezectví! Pokud chceš být "cool" jako oni, používej raději zkratku xw a hlavně nezapomeň přidat něco dost sprostého, aby viděli, že se taky hned tak něčeho nezalekneš... 8-s
Avatar - white label
white label
Typický malý zakomplexovaný "hrdina", který si dodává "odvahu" vulgarismy na anonymních diskuzích...
Jak tě oslovujou doma už si nám napsal, tak pokračuj jak to s tebou bylo dál...Sice nás to vůbec nezajímá, ale pro opravdu velké chudáky najdem pochopení vždy...
marianek
Vychazim z klasickeho podilu domaci automobilky. Tudiz 20%-25% je zcela namiste. Jakykoliv propad po tuto hladinu je pote vice nez znepokojujici.
Na druhou stranu je zde stalice a tahoun prodeju vynikajici Octavia. Po prvni osobni "konfrontaci" s Yetim verim v jeho uspech. Jde o navenek velice povedeny vuz. Designove a v porovnani s Fabii nebo zadni casti Superbu je Yeti prekvapive vyvazeny a originalni vuz. Zamrzely me zadni svitilny a prilis koncernovy interier. Skrty a setreni jsme snad museli cekat vsichni.
Skode vsak drzim palce a verim v trvajici uspech.
...pro pročtení této diskuse považuji VW za vulgární slovo...
ZocelenyDrapalik
Trzni podil Skody v CR zastavi pokles, teprve tehdy, az v MB nastavi odpovidajici podminky. Nic takoveho jako nastavte podminky libovolne a vzdy se podil Skody ustali okolo 20% - tak to neexistuje. Naopak, pokud koruna bude nadale posilovat, a ona v delsim casovem horizontu nejspise bude, tak bez zmeny pomeru cena/vykon skodovackeho zbozi, bude podil dale klesat.
Avatar - igor77
igor77
nemluvim o vyprodeji. fusion je u me stary hardware, predevsim moralne stary. souhlasim, ze je to dobre auto. - kdybych byl duchodce, tak o nem vazne uvazuju 😄
Avatar - Righ
Righ
Nikde v tech odkazech nevidim nic o tom, ze by mel Fusion dostat primeho nastupce, naopak treba na ty wikipedii se hovori v tom smyslu, ze nastupcem bude Ford B-Max, coz by dobre zapadalo do soucasny modelovy politiky Fordu.

Pokud jde o typ karoserie, je mi vcelku jedno, jak tomu rika Ford, podobne jako je kazdymu jedno, ze treba BMW rika X6ce SAC nebo novy 5ce GT PAS. Dulezity je, jak to auto vypada a co nabizi. A Fusion je zkratka nafoukla minula generace Fiesty, cili takova jeji MPV verze. Vzdyt co je hlavni devizou Fusionu proti Fieste nez vetsi vnitrni prostor? Rovnez zarazeni do SUV je sporny, neb zakladni soucasti tohohle segmentu jsou i urcity vnejsi rozmery a proporce, kterym se Fusion ani neblizi. Samotna nepatrne vyssi svetla vyska nestaci, vzdyt pak bychom mohli rikat i tomu Golfu Plus SUV, pokud by byl o par cm vys nad zemi.
marianek
Jiz pred 2 roky jsem sem napsal, ze trzni podil Skody bude klesat a zastavi se nekde mezi 20%-25%. I kdyz mame jakousi financni krizi, tento pokles ma s ni maloco do cineni. Pokud se trzni podil Skody na ceskem trhu propadne pod 20% muzeme se zacit znepokojovat.
Je vskutku zajimave sledovat pohyb hladiny prodeju te ci one automobilky. Volkswagen ztraci znatelne, Ford naopak. Podobne na tom jsou M-B a Audi.
Plni se tez to, co jsem (i pres obrovsky nevol mnohych) ocekaval od Subaru. Skoro 100% narust ho jiste stavi mezi nejsilnejsi hrace dneska. Subaru zverejnilo 100% vernost svych majitelu. Neni dinu, nabizi vice nez konkurence. :yes😒br /> Rad bych vsak videl podobnou tabulku uplne bez podilu LUV.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Navtech
A kde je ten starý dobrý snob s Mercedesem? Nějak se v tom plácáš eskorte, co?
Navtech
Mám sněžnej skůtr. Na bobech jsem lítal v mládí...
Navtech
Najdi si stránky, kde jsou stejně primitivní vemena, jako ty. Tady se těžko uspokojíš. Co říkáš?!
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
white label
Tady všichni nemají doma starou, jako ty (já mám zrovna mladou a hezkou), ale chápu, že to asi musí být stresující a je třeba to ventilovat svým "ostrovtipem" i na diskuzích o jiných tématech...

P.S. Tak promiň, teď jsem to četl znovu
a pochopil, žes tím vlastně myslel Cosworta - jeho stará a žárlivá...
Navtech
Já teda do toho nechci šťourat, taky se třeba pletu... koukám na stránky SDA... To se letos u nás prodalo vážně stejně Porsche, jako Seatu, nebo Mazdy? Na stránkách SDA jsem dohledal za únor 5 kusů. Pořád mě ty cifry u všech aut nějak neseděj (prodej vs. registrace).

[odkaz]

Podle mě je to celý nějaký levý...
Avatar - white label
white label
Máš pravdu, sice o něm zatím skoro nic nevím (to je jen detail) ale zamiloval jsem se a chci se mu zalíbit!!! Stejně jako všem se kterými tady nesouhlasím vždy... Chceš napsat seznam jejich nicků...? Raděj ne, vypadá to, že budeš navíc i hrozně žárlivý...
S tvou inteligencí jsem měl taky pravdu, si totiž první, kdo mě tu odhalil...
:yes:
Deadlift
Az v zari, brawo VW produktivita >😁
Deadlift
Chce, asi jeho stara >😁
Deadlift
:yes: >😁
Deadlift
Uz mas boby co 😉
Deadlift
Od tebe to sedi, VW Kasperl der zwei >😁
Deadlift
>😁 = predchadzajuca generacia Mazdy 2, to tezko 😉
Deadlift
Subkompakty Fordu? Neumis pocitat? Subkompakty Fordu druhe misto. 😉
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Deadlift
Ruzne Wiki, fora atd. 😉
Ford Fusion dle Fordu UAV (Urban Activity Vehicle) nebo take mini crossover SUV. Prave nespravne se dava do kategorie mini MPV.

[odkaz]

[odkaz] 😉 😉
Avatar - white label
white label
Promiň, máš pravdu, zapomněl jsem ještě na inteligenci, ta bude u tebe jistě také na velmi vysoké úrovni...

P.S. Své sexuální touhy si ventiluj jinde, tady je to naštěstí zatím spíš o autech
Avatar - white label
white label
Na víc fakt nemáš? Ná rozdíl od tebe netrpím na modly ani antimodly. Podle tvého myšlení, ve dvojkové soustavě, jsou vždy jen dvě kategorie lidi: Jedna je zásadně proti (čemukoli) a druhá je zásadně pro. Uvažovat trochu dál je asi příliž složité.
Nikde jsem nepsal, kdo má "pravdu" a kdo ne, o tom ta reakce vůbec nebyla.
Psát dokola o něčem o čem zároveň, nebo předem, píšeš, že je to ztráta času ti asi připadá úplně normální...
A Coswort má snad úplně stejnou pravdu i bez toho "hňupa", nebo s ním má ta pravda větší váhu...?
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Deadlift
Prave ze nejen u Fusionu [odkaz]

Ale Fusion je proste velmi prakticke auto. :yes:
Avatar - white label
white label
Ty musíš být nesmírně vyrovnaný a velmi odvážný člověk...
Avatar - Katikakus
Katikakus
Copak, sahnul jsem ti namodlu? Zajimave, jak se hned zacnou mistni vlezdo***kove ozyvat, kdykoli nekdo pristihne mistra trapnosti pri lzi a napise mu to. >😒]
Avatar - white label
white label
Docela zajímavé psát dokola něco o "nule" se kterou "...nestojí vůbec za to ztrácet čas"?!...
Jedno je jisté, ať ta "nula" napíše pravdu, nebo blbost, ať to myslí vážně, nebo jen provokuje, stejně jste z toho vždycky "na prášky" a svými početnými a nekonečně stejnými reakcemi mu to jen dokazujete...
Nebýt té "nuly", tak tu někteří chudáčci ani nemají na koho "nadávat"...(viz. Coswort s "hňupem")
Tak nám dej určitě vědět, až to přijde. >😁
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Skodovka se propada nasledkem nepodareneho designu Fabie II a Rumunstera. VW si jako obvykle drzi stopu, Ford kratkodobe posilil diky vyprodeji, rendlik jako obvykle zase ztraci, naopak dobre se prodava Ceed a i30, protoze to jsou za malo penez podarena auta s peknym dieselem. Posiluje Audi, protoze to jsou auta, na ktere lecktera jina automobilka nema, s Volvem si par manazeru ze stredni generace, kteri v krizi dostali zlateho padaka, splnili svuj sen... Zadne jine moudrosti z toho nevyctes. Trh v CR se chova zcela pragmaticky.
Fusion = predchadzajuca generacia Mazdy 2 s kabatom od Fordu. Bravo Ford 😄
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Fusion je OK, narozdil od jinych aut tehle kategorie se s nim diky vyssi svetle vysce da dokonce vyjet z parkoviste i pres obrubnik.
A subkompakty Fordu pod tretím miestom. >😁 >😁
Zbysek01
ale notak chudacku 😉 aby ti nepraskla zilka >😁 >😁 >😁
Navtech
Prodeje firemním subjektům se do celkových prodejů zásadně nepočítají!
Navtech
Jo, to vidim, je vás tady hodně :yes:
pavkin
Až se rozběhnou firemní prodeje, tak se zase skloní lékař nad těma ostatníma a vrátí se ke svým 2-3%. Výjimka bude tak Ford a VW.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Jo, jo zajiste. Cele noci nespim... >😁 :yes:
Navtech
Vy jste tady jak Svatá trojice >😁

Ten vám dává, co? Ten vás kouří, co? 😉
Avatar - Andromeda
Andromeda
I Ty detalisto >😒] ...
Volvo udělalo v 4Q/08 ztrátu $736mio. Evropské prodeje Volva byly v roce 2007 více než dvojnásobkem těch v US.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Ja myslim, ze pozastavovat se nad mistnim saskem je uz zbytecne. Ten se tu uz tak ztrapnil, ze normalni clovek ho uz ani nemuze rat vazne a nad jeho vyplody se jenom uprimne zasmeje. Ta nula nestoji vubec za to ztracet s nim cas.

Koukni dole, ten traged uplne otocil, ale slinty jsou to porad stejny 😉
Údajne je problémový americký trh o niečo väčší ako český.
Chýba nám tu viac predaných Fábii. Naše cesty si zaslúžia ešte väčšie množstvo áut ako je tento špičkový produkt od sebavedomých oceľových kolies Draco až po trblietajúci sa vtáči trus na bielej streche.
:yes: Fabia :yes:
Zbysek01
Plne souhlasim, vcera probehla rocco predvadecka, a v zari si jdu po auticko a krize? bajecny, spickova vybava, sleva 70 tisic uz z tak dobre ceny skladoveho vozu
Zbysek01
Volvo docela válí, na to jak je na tom udajne zle 😄 :yes: :yes:
Ještě jednou tu pohádku o Fabii ( Polu ), kdy to natře Puntu v dlouhým táhlým ... ta byla fakt dobrá 😉
Škoda už je mimo ring, sklání se na dní lékař, verdikt je jasný: totální KO

Je tedy řada značek, které nabízí více a znatelně levněji.
Ještě jednou a bez laciných keců o nějakém mainstreamu😒br />
jinde více a znatelně levněji.
jinde více a znatelně levněji.
jinde více a znatelně levněji.
jinde více a znatelně levněji.
jinde více a znatelně levněji.
jinde více a znatelně levněji.

Tak asi tak 😉
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ZocelenyDrapalik
No vida - basnik nam tu chybel. 😄
ZocelenyDrapalik
28,4% trzniho podilu. Hranici 30% hosi projeli vloni a pad pokracuje. Nic na tom nezmenil ani "novy zacatek", ktery nic noveho nezacal. Pouze se zpozdenim a nedostatecne dohanel deni na trhu. Mozna az unorove "vyprodeje skladu, ktere ovsem nebudou trvat vecne" dokazaly zakaznikum prinest nabidku, ktera uz je nenuti odchazet k jinym znackam. Otazka je, co se stane az "vyprodeje" skonci. Muj osobni tip - Skoda nastvi ceny Yetiho postaru a pad, pres kratke obdobi rustu dane vstupem do noveho segmentu, bude dale pokracovat.
Od decembra sa vraj vyrobilo viac Cayennov ako Touaregov.
Ja pridávam poctu pre víťaza, najlepšieho z najlepších, najkrajšieho z najkrajších, stálicu všetkých stálic. Inšpirovaný odkazom aktuálneho diela jedného z najvýznamnejších černých umelcov pod Bruselským Slnkom mi v januári napadol krátky verš o dileme pri výbere správneho približovadla pre znalého českého drzka. Aj som ho hodil na niekoho blog, do prázdnej diskusie pod nejaký fejeton o premiantovi, no dotyčný ho zotrel. Urobil dobre, pretože podvedome akiste vedel, že to patrí sem, na stupienok víťazov.

Hlas Třpytivého Premianta

Japonec až na konec
korejský děs uz vůbec
žabožrouta ani za svět
do špagety bych si nesedl
auto z Reichu příliš chladný
ja chci the best! Nejsem vadný
s Fabií můžeš do nebe
junior jenom pro tebe!

:yes: Fabia :yes:
Avatar - Righ
Righ
To zni zajimave, nikde jsem nic podobneho nenasel (coz samozrejme neznamena, ze nemas pravdu). Odkud to info mas?

Mimochodem Fusion neni male MPV? Tak co to tedy je?
Avatar - white label
white label
Proč tedy tuto "politiku" praktikuje momentálně pouze u Fusionu?
Deadlift
:yes: :yes: :yes:
Deadlift
Ano, coz je dobre, Ford ma delat levna lidova auta a ne cenovou pseudopremii jako se snazi u "lidoveho" VW.

Ford Fusion :yes: :yes: :yes:
Deadlift
Ne nastupce Fusionu bude a nebude to B-MAX. B-MAX bude uplne nove male MPV pod C-MAXem. Ktere neni nastupce Fusionu. Fusion neni MPV. Fusion dostane nastupce v podobe male B-Kugy. 😉
Avatar - white label
white label
Nemám nic vážnějšího proti Fordu, ale Fusion se teď prodává trochu jako "lednička" - na poměr ceny a objemu vnitřního prostoru v litrech, který má vzhledem k vnějším rozměrům fakt slušný...
Deadlift
Kdyby jsou GTi jen kydy. Prodeje Fusionu neudelala jen snízena cena ale i kvalita a hodnota Fusionu, v TUV je pred Polem nekolik let na prvnich mistech. :yes: 😉

Fusion je i designem pekny, je pravda ze je konzervativnejsi jak nova Fiesta ale se starou Fiestou si nezada, ale proti Polu vypada porad skvele. 😉
Deadlift
Subkompakty VW zase treti - BRAVWO ROCCO, POLO, PASSAT a GOLF.

BRAVWO Ford :yes: :yes: :yes:
GTI
To se mýlíš, jeho prodeje udělala snížená cena. Polo nedostalo na frak, kdyby ho VW prodával za stopade, tak by ho nestačil ani vyrábět.

Fusion předběhl dobu s projektem "městská malá drzá skákačka", jinak co se týká designu, zejména předních světel... doufám bys nechtěl tu začít pět píseň krás? 😄 U Fusionu jde jen a než o cenu.
Deadlift
Potom stare Polo a faceliftovana Fabie generace 1,5 je superveteran...

Mas evidetne radost z toho jak VW Polo zase dostalo od Fusionu na *. :yes😒br />
Mily GTi jsou auta ktere se nechyti nikdy a ani diky cene ze >😁 >😁 >😁

U Fusionu je uspech opravdu zaslouzeny, on se prodaval dobre uz v roce 2007. 😉
Deadlift
Ona je ale mistna 😉
GTI
Problém je v tom, že kdybys chtěl s tím autem jezdit běžných řekněme 5 až sedm let, což je v tomto segmentu zcela regulerní časový proběh, pak bys měl v roce 2016 jednou ranou i... veterána... >😁

Já popravdě nechápu, proč trvalo tak dlouho, než se tu Fusion chytil a navíc se uchytil jen díky té velmi příznivé ceně. Přitom je to nezasloužené, Ford s Fusionem vlastně předběhl dobu. No, možná, že v mainstreamu se předbíhání doby moc nevyplácí...
Deadlift
Fusion nema vyprodeje. 😉 Bude se vyrabet minimalne jeste do konce roku 2009 mozna jeste dele. Je to dobre auto. Ford je a byl dovozcem c.1 zaslouzene. Je dojemne ja mas strach o nove Ka. >😁
Avatar - Righ
Righ
S nastupcem Fusionu je to takovy neprehledny - puvodne mel vyjet na podvozku novy Fiesty jeste letos, pricemz se melo jednat (ocekavane) o jeji nafouklou verzi podobne jako treba VW nafouknul Golf do podoby Golfu Plus. Nakonec ale nastupce zrejme prijde az v roce 2010, bude se jmenovat B-Max a vyrabet v Rumunsku. Jinymi slovy Fusion zustane bez primeho nastupce, avsak na puvodni koncepci se pokud vim nic nezmenilo - cili opuchla Fiesta (podle fotek, ktery se objevili v tisku i na internetu, se bude jednat o jeste vyrazne osklivejsi auto nez vychozi model...).

Jinak novy Ecko posledni dobou pravidelne vidam (jedno s nemeckou SPZkou jezdi neustale v Parizsky, takze se tam na nej muzete zajit podivat 😄 ) a musim rict, ze na me na rozdil od redaktoru auto.cz pusobi v realu jeste hur nez na fotkach. Pro me zustava MB ve vyssi stredni stale az treti za bezkonkurencni mnichovskou 5kou a stale velmi elegantni a nadcasovou A6kou.
Deadlift
Zatim jen spekulace. Nova generace Fusionu tak za rok.
GTI
To číslo mě překvapuje... nemohu se dopočítat.
Deadlift
Ford Fusion zastaraly tak moc neni, je mladsi konstrukcne jak Fabie II, Ta 1,4 16V je velmi podareny motor proti motoru 1,4 ve Fabii. Fusion doporucuji, Za tu cenu nema konkureci! Je to velmi spolehlive auto!
GTI
Zkus si, mektale, udělat jasno v rozdílu mezi registrací vozu a jeho prodejem. Asi to bereš podle vyskladňování buraga na pulty hračkárny u vás na sídlišti... 8-s >😁 :no:
sacoer
pokiaľ ja viem , tak nový fusion nebude, bude to b-max. [odkaz]
GTI
Sportovní vozy... doména horkých sredcí a nadržených kont. Dvojjedničkou je ROCCO a AUDI A5. Každý po pěti kusech. Pak už jsou jen kusovky - BMW Z4 - jeden kousek... ROCCO je majstrštyk měsíce, ROCCO - nejúspěšnější sportovní vůz.

BRAVWO ROCCO :yes:
GTI
Subkompakty drží lajnu kvality - jednička je jasná, dvojka Fusion (473!) jo jo, cenové tango třese prasátky... ovšem Peugeotu se to povedlo - P207 udělal... 207 kousků, to je snad domluvený... a pozor, dojíždák, sedmiletej stařec, POLO je na čtvrtém místě - bez výprodejů (jede až do cca června) 180 kousků. POLO - vítěz měsíce.

Únor bílý, POLO sílí.

BRAVWO POLO :yes:
GTI
Střední už v očekávání krysoklecí amnestie stagnuje, přesto samozřejmě budují známé firmy - Jasně, Passat, Apoštol tvých snů - 125 kousků, Mondeo - 48 kousků a... pozor, sedni si... AUDI - 45 novejch diamantovejch kovbojů brázdí silnice v A4. Únor je tedy měsícem AUDI.

P.S. čísla nezapočítávají krysí klece.

BRAVWO AUDI :yes: BRAVWO PASSAT :yes:
GTI
Únorová čísla v kompaktech jsou jasná. Regulerní souboj Focus x Golf vyhrál o 29 kousků Focus. Ovšem musíme brát v úvahu, že se jedná o souboj omlazeného F2 s výběhem v podobě G5. S čísly G šestky ještě musíme počkat tak na květen/červen, tehdy už to bude supermainstreamová jednička. Nahoře jsou bohužel tradičně auta za nejnižší ceny - aktuálně cee´d, mégane2, i30. Což je tedy žalostné, neb i do této třídy už doléhá krize a kupci dávají přednost nižší ceně před technickým, technologickým a kvalitativním (super)mainstreamovým předvojem.

Odhaduji tedy, že v červnu bude už zase Golf jedničkou mezi nejlepšími. Píší - nejlepšími, tedy mezi poměřitelnými, to znamená Focus, Astra, atd. prostě mezi elitou.

BRAVWO GOLF, Gé GOLF, Gé jako... GURU :yes:
jossalito
Hmm, to jsou zase hlubokomyslé myšlenky.

Za měsíc, dva, tři, bude Golf stejně doře prodávat šestou generaci...

Tady vůbec nejde o VW, ale o osobní "úspěchy" místních "diskutérů", kteří prostě ze zásady úspěch nikomu nepřejí. :-!
Avatar - woody-alien
woody-alien
...masochistům ? Tak našla by se i "místná" kritika, ale mě Golf ze spánku nebudí. Všechno to srdceryvný donebesvynášení nebo dopekelzatracování mě nechává stejně chladným jako celej slavnej Guru.
Navtech
Komu by se taky líbila kritika, když je nemístná
Navtech
To tedy nemáš
Avatar - woody-alien
woody-alien
To máš teda recht, a jinejm troubům zase nedá spát jakákoliv nemístná kritika ETAlonu... 😉
Navtech
Spousta... skoro dva. Maj zákaz dělat další, protože by tady bylo přeporšováno.
Avatar - T613
T613
to máš fuk
Avatar - woody-alien
woody-alien
Co se týká Mercedesu, doplácí hodně na propad užitkáčů, protože jeho dlouhodobě nejprodávanějším modelem u nás je Sprinter. No a Audi a BMW jaksi dodávky, tedy opravdové dodávky, nedělaj... 😉
Navtech
Spíš se snaží, ale naopak ty si mě tedy moc nepochopil.
Avatar - T613
T613
dělají si z jednoho diskutéra srandu. Jen ty v tom vidíš boj proti VW
IPace
pac prodat v CR za 1 mesic 138 kousku neni vubec spatny 😄
Avatar - white label
white label
:yes: >😁
Navtech
Tak vyndej slovo Golf a hluboká myšlenka zůstává.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
no i kdyz vim ze je Fusion zastaralej a jde to na nem videt tak se mi porad docela libi...
Avatar - T613
T613
o golfu to nebude
Navtech
Dobrý je, jak Golf místním troubům nedá spát 😲
Vi King
Jo jo, Audi vykazuje opravdu uctihodna cisla vzhledem k tomu, jake jsou casy. A Mercedesu se nejak dost nedari, ale rekl bych, ze se to castecne spravi po zahajeni prodeje noveho Ecka. I kdyz mne se tedy moc nelibi, tak urcite to bude hodne zadany vuz, jelikoz jeho kvality rozhodne poprit nejde.

K Fusionu - nevis(pripadne nevite nekdo), kdy ma prijit nova generace? Jsem na ni dosti zvedavy, pry ma pokracovat ve stylu, ktery zavedl concept Verve a pote z nej vzesla nova Fiesta. 😄
Se mi zdá, že tu minulej měsíc místní trouba a všímjel mekotal něco vo tom, že počet prodanejch Golfů je čistě duše práce šestkový generace tohodle vehiklu. Tady ale v textu přímo píšou, že se facelift teprve začíná prodávat a prodej vlkompaktu stojí a padá na rozebírání zbytků z pětky. Tak by mě zajímalo, kde stojí pravda? Buď se mejlí redakce, nebo jako obvykle její diskusní maskot? 😲
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - igor77
igor77
musi se nechat, ze f.fusion nadela vic uzitku nez dosavadni vw polo. ale jen co se vyproda tenhle stary hardware, bude se videt. ford chce byt zakazdou cenu dovozcem c.1 a doufam ze mu to vw jen tak neda.
apropos jsem zvedav jestli uz ford prodal nekomu u nas novy Ka 😄
Avatar - Righ
Righ
Nemuzu si pomoct, ale i na tech reklamnich fotkach vypada Fusion fadne a zastarale, realita je pak jeste o poznani slabsi. Samozrejme rozumim duvodum, proc je u nas tak uspesny, nicmene ja bych urcite volil nejakeho vyrazne modernejsiho zastupce klasickeho B segmentu a tento podivny hybrid obesel velkym obloukem. Fusion ma sex appeal asi jako minula generace Thalie. (I to Sandero je podle meho osobniho nazoru daleko pohlednejsi auto)
Gratulaci si urcite zaslouzi Audi - v tehle tezkych dobach aby premiova znacka byla jednou z par rostoucich, to je vazne skvely vykon. Naopak MB se moc nevedlo, mozna je to vypadkem Ecka, ale kazdopadne si nevzpominam, ze by se u nas dostalo BMW nekdy pred nej. Pochvalu samozrejme zaslouzi i Subaru za svoje dieslove zne a sympaticky vypada i narust u Lancie, byt se porad pohybuje na samem chvostu, coz se pravdepodobne jen tak nezmeni.