...není to, co bývala! Asi to bude tím, že v německých automobilkách makají hlavně gastarbeitři! ;-\
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Martin911Turbo
3
Tady nejde o německou kvalitu nebo kvalitu Porsche, ale o dodavatele komponenty od které Porsche tento díl vzalo, vzhledem k tomu že dost dílů sdílí s novou Q5 je chyba v koncernu.
Už v minulosti se Porsche potýkalo s nekvalitou komponent, nejvíce známou je špatná výfuková soustava u prvních 911 997
S8
2
Dovolím si nesouhlasit - jasně je uvedeno, že mohlo dojít k poškození posilovače při montáži, takže tentokrát to opravdu vypadá na chybu Porsche, bohužel 😒
Gvick2
3
Proč bohužel? Jak nás učí přátelé japonských aut, tak každá svolávačka je přece důkaz kvality a nekonečného zájmu automobilky o své zákazníky. >😒]
S8
0
Bohužel proto, že mám Porsche prostě rád, ale jinak je to klasická daň za dnešní překotný vývoj, kdy prostě (ve všech oborech) nezbývá čas ani peníze na pořádné testování a pak to takto končí.
Zažehlit prů...r je samozřejmě lepší, než to zazdít, ale i tak to nic nemění na tom, že to asi pozitivně vnímá málokdo. Navíc když se ozvou ze servisu, že má člověk problém, tak tam musí dojet, tráví tím čas, utrácí náklady a oni to ještě prezentují jako laskavost. Prostě hnus, velebnosti...
_MT_
2
Proč překotný vývoj? Auta dělají lidé a lidé dělají chyby. Pro nějaký další soud bychom museli znát detaily.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Už v minulosti se Porsche potýkalo s nekvalitou komponent, nejvíce známou je špatná výfuková soustava u prvních 911 997
Zažehlit prů...r je samozřejmě lepší, než to zazdít, ale i tak to nic nemění na tom, že to asi pozitivně vnímá málokdo. Navíc když se ozvou ze servisu, že má člověk problém, tak tam musí dojet, tráví tím čas, utrácí náklady a oni to ještě prezentují jako laskavost. Prostě hnus, velebnosti...