Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Polo je Polo
| 2. 6. 2014 09:06
Tohle auto bylo krásné už před Faceliftem. Proti hurvínkovi jak nebe a dudy.
Co je pravdy na tom, že třetí generace Fabie bude mít pořád staré TSI motory? Je to trochu divné, když Polo už dostalo novou generaci.
Polo je Polo
| 2. 6. 2014 09:16
To je nepravděpodobné. Pokud stihnou homologaci do září, tak by je teoreticky mohli používat ještě jeden rok, měla by ale mít stejné motory jako faceliftované Polo.
Polo je Polo
| 2. 6. 2014 09:19
Už z hlediska plnění emisních norem by tomu asi tak být nemělo. Pokud navíc vezmeme v potaz to, že by museli vyrábět dva druhy motorů...jedině, že by se ještě pár posledních kousků válelo v rohu na skladě.
Polo je Polo
| 2. 6. 2014 09:55
Jak jsem napsal, když stihnou homologaci, budou mít rok navíc. Jen si nejsem jistý, do kdy by ji museli stihnout. Září jsem tedy střelil od boku, později určitě ne.

Co se výroby motorů týče, to je právě (alespoň pro mne) velká neznámá. Žije si prakticky vlastním životem. Určitě postupně přechází na nové, ale pořád vyrábí staré a pokud bude možnost použít starý motor a bude se jim to hodit, proč by ho nepoužili.

Teoreticky to tedy možné je (vzhledem k mně dostupným informacím). Žádnou takovou informaci jsem ale nezachytil a ani neočekávám, že by něco takového udělali.
Avatar - iudex
Polo je Polo
| 2. 6. 2014 09:18
Otázka je, čo myslíš pod "starými" motormi. Ak myslíš doterajšie TSI s 8 ventilmi a rozvodovou reťazou, tak tieto určite nezostanú a budú rovnako ako v Pole EA211, t.j. 16v s rozvodovým remeňom. Ak ale pod novými myslíš 1,0TSI, tak tie nemá zatiaľ ani samotné Polo.
Za väčší otáznik/problém považujem podvozok, teda či Fabia III bude mať už najnovšiu MQB, alebo zostane na podvozku doterajšieho Pola.
Avatar - wakantanka
Polo je Polo
| 2. 6. 2014 10:45
Podvozok bude mať určite zo súčasného Pola, o tom sa písalo už dávnejšie. MQB dostane najprv až nasledujúca generácia Pola, po ňom Ibiza a Fabia zase až nakoniec. Situácia s Fabiou I, teda že mala nový podvozok skôr ako Polo sa už údajne nebude opakovať.
Polo je Polo
| 2. 6. 2014 10:45
MQB nedostane. Bude na podvozku starýho Pola.
Polo je Polo
| 2. 6. 2014 22:16
Též asi myslím, že MQB nedostane. Bude se asi muset spokojit s PQ25.
Polo je Polo
| 2. 6. 2014 11:47
A nemáš to jedno? Aj keby dostala novú platformu, bude na nej najjednoduchšia verzia podvozku, ktorá nebude od súčasnej ani zvlášť lepšia, a pochybujem, že nejak výrazne väčšia. Myslíš, že dopad pre užívateľa je tak výrazný, aby sa zaujímal konštrukčný základ karosérie?
Polo je Polo
| 2. 6. 2014 11:56
Starší platforma stejně nutně neznamená, že použijí starší nápravy, nebo že ho stejně naladí.
Avatar - wakantanka
Polo je Polo
| 2. 6. 2014 12:18
Skelet z Pola/Ibiza, väčšina skla tiež, motory a prevodovky detto, myslíš že tam dajú iné nápravy, alebo to budú inak ladiť? Dosť pochybujem. Škoda nie je Audi. >:D
Polo je Polo
| 2. 6. 2014 12:29
Skelet? Sklo? Kde jsi to slyšel?
Avatar - wakantanka
Polo je Polo
| 2. 6. 2014 12:51
Ale veď sa na to auto mrkni poriadne, by som sa stavil, že bude možné zamieňať aj jednotlivé karosárske diely bez väčších úprav (rovnako ako pri Fabii I a vtedajšieho Pola). Predné sklo a sklá v predných dverách počítam budú tiež rovnaké. Trochu inak poprehýbaný plech "darcu orgánov" nezakryje. On sám veľký šéf Winterkorn sa svojho času vyjadril, že urobte mi z Golfu 5 nové auto, ale okná musia ostať rovnaké, pretože sú drahé a vznikol Golf 6. Myslíš že Fábiu budú vyvíjať a vyrábať zbrusu nový skelet? Veď zmysel koncernového zdieľania je hlavne o tom. Zdieľať čo najviac možných konštrukčných skupín a mať 3 - 4 modely rôznych značiek pre rôznych zákazníkov. Takže ak vezmeme ako základ súčasné Polo, z neho menšími úpravami majú Ibizu, zase po určitých úpravách vzniklo A1 a logickým záverom príde teraz Fabia III.
Polo je Polo
| 2. 6. 2014 12:55
...co se týče vzniku G VI tě nechám vyhledat to, co jsi napsal. Podle mě je to nesmysl. VW group sdílí u stěžejních modelů podvozkové platformy, motory, převodovky apod. Nikdy ne skelet. Píšu stěžejní, aby jsi tu nezačal operovat s dvojčaty.
Žádná Fabia ani Octavia nebo případně Yeti nemají skelet z jinýho koncernovýho sourozence. U Supu I. šlo o ověření prodejnosti velkýho modelu, druhá generace šla už svou cestou.
Avatar - wakantanka
Polo je Polo
| 2. 6. 2014 17:57
Nezmyslom to nie je. To že sa o tom bežne nepíše neznamená že o tak nie je. Dosť sa pohybujem v autoopravárenskom prostredí a viem o čom hovorím. Skús si niekedy pozrieť naživo odstrojenú prednú časť trebárs Fabie I. a vtedajšieho Pola (toho s okruhlymi svetlami). Podobne na tom bola Octavia I. Golf 4 spolu s A3 I. A koncern VW a podotýkam, že nielen on, ale funguje to naprieč koncernmi, používa buď rovnaký alebo mierne pozmenený (rozumej natiahnutý alebo skrátený rozvor) skelet. Pokiaľ možno tak aj čo najviac skiel. Dám iný príklad, Octa 3, Golf 7 a Leon 3. Golf a leon okrem zadnej časti skoro dvojičky. Octa samozrejme iný rozvor a úplne iný zadok. Ale stavil by som sa že predné sklo a bočné okná budú pasovať naprieč. Alebo súčasná C4 a predch 308. Na prvý pohľad diametrálne odlišné autá (znalci vedia že technika rovnaká), ale skelet rovnaký >:D Ďalšie príklady nájdeš u H/K medzi i30 a Ceed, Picanto a i 10, i20 a Rio, dokonca aj Sportage a ix 35 toho majú spoločného viac ako na prvý pohľad vidno. Verejné tajomvstvo bolo zdieľanie nielen niektorej techniky vrámci vtedajšieho Fordu medzi Volvom a Fordom. Taký Focus má s S V 40 i C30 spoločného oveľa viac ako sa dočítaš v oficiálnych materiáloch. Ono niekedy je vodítko aj taký nákup neoriginálneho náhradného dielu a vtedy občas človek čumí na drát, čo z čoho všetko na čo pasuje a bez prispôsobenia. Veď o tom celom tie koncerny a aliancie atď vlastne sú. Rozložiť náklady na vývoj a následne výrobu na čo najviac kusov výrobkov, kedy je návratnosť investície rýchlejšia a hlavne samotná investícia rentabilnejšia.
Polo je Polo
| 2. 6. 2014 19:53
Nie. Píšeš hlúposti.
Avatar - wakantanka
Polo je Polo
| 4. 6. 2014 09:23
Ak píšm hlúposti, tak mi to vyvráť. Prípadne obleč si montérky a choď sa niekedy mrknúť aj na niektoré rozobraté a potom budeš čumieť. Takto od stola každý geroj.
Polo je Polo
| 3. 6. 2014 03:45
...hmmm takže se bavíme o 90-tých letech? Ano, sdílení je šetření. Konkrétního nic.
Avatar - wakantanka
Polo je Polo
| 4. 6. 2014 09:30
V 90. tych rokoch to začalo a v tejto dobe to prebieha ešte viac. Akurát sa automobilky naučili jednu kostru (niekedy s malými zmenami) " zabaliť " na niekoľko spôsobov aby vyhoveli viacerým zákazníkom. Podotýkam, že je to trend naprieš automobilovým spektrom, nielen VW, ten ma len napadol ako prvý (a najokatejší) príklad No a čo sa vyhľadanie vyjadrení M. Winterkorna - na to fakt nemám ani čas ani chuť. Fakt je ten, že Golf V. bol predajne očividne neúspešný a urýchlene spravili s minimom nákladov nástupcu. A bolo to práve na pokyn najvyššieho šéfa, ktorý nastavil mantinely. Možno ti to uniklo, ja to mám stále v "živej" pamäti.
Polo je Polo
| 2. 6. 2014 12:47
S tebou se o tom očividně nemá vůbec smysl bavit.
Avatar - wakantanka
Polo je Polo
| 4. 6. 2014 09:31
No veď jasne, ja nie som riaditeľ zemegule, tak načo aj sa so mnou baviť, že? >:D Neviem prečo taký postoj, ale pre mňa za mňa. ...
Polo je Polo
| 2. 6. 2014 19:50
Tiež pravda.
Polo je Polo
| 2. 6. 2014 22:17
Přesně tak :yes:
Polo je Polo
| 2. 6. 2014 09:31
Budou tam stejné motory-1.0 44 a 55 KW a 1.2 TSI 66 a 81 KW.U Pola později nahradí 1.2 TSI motor 1.0 TSI 66 a 81 kW.
Avatar - baca42
Polo je Polo
| 2. 6. 2014 19:24
Píšeš že později dají do Pola 1,0TSI. Pro Fabii III to platí taky nebo tam zůstane 1,2TSI i nadále ?
Polo je Polo
| 2. 6. 2014 19:57
U FIII 1.2 TSI.
Polo je Polo
| 2. 6. 2014 22:14
To si myslím, že není pravda. Co by si tím pomohli? Staré motory = vysoké emise. Podle mě dostane Fabia stejné motory řady EA 211, ale možná starou platformu, holt někde se to šetření musí projevit.
Avatar - Ji/Ri
Poloauto...
| 2. 6. 2014 09:28
...jak test tak zejména auto na mě působí rozpačitě. Jakoby tester chtěl mermomocí najít světelný paprsek, který by ukázal alespon jednu věc, která by byla mocným argumentem. Je to takové ryboračí nemastnoslané auto. Poloauto. ...všude je nějaké ale. .... i ty hvězdičky budí ale....u designu je jasně vidět zejména zepředu, že je to stará kára. Zadek dobrý. Jediné, co je bez debat je interiér, ... celé je to ...ale.

Aleauto....Polo....
Poloauto...
| 2. 6. 2014 10:55
Plusy
•Decentní, avšak znatelné změny designu
•Tichý a kultivovaný motor
•Výborná spotřeba paliva
•Přesná manuální převodovka
•Intuitivní ovládání
Minusy
•Málo místa na zadních sedadlech
•Menší vnější zpětná zrcátka
•Výraznější turboefekt motoru
•Nízká horní hrana čelního skla

Plusy:
Decentni zmeny do plusu je hodne mimo.
Souhlas s hodnocenim motoru
Spotreba je mimo. Vyssi jak stare atmo vyssiho vykonu a to i u dalsich japonskych atmo motoru vykonu cca 74kW.
[odkaz]
[odkaz]
presna prevodovka je u kazdeho japonce. Ti patri na spicku a jsou etalonem ve tridach
intuitivni ovladani jedine pokud jezdite koncernovym autem. Pokud jezdite japoncem, tak je kazd take intuitivni. Takze zase subjektivni hodnoceni. Rozhodne lepsi by bylo hodnoceni ergonomicke a to je prumerne.

Minusy:
S temi se da souhlasit a musi byt znatelne, kdyz uz je i na koncernovem auto.cz napisi ;-)
Popravde je to tak na 2 hvezdicky. I to jsou schopni dat na auto.cz nekoncernovemu autu, ktere patri do nadprumeru. Dale by to chtelo zahrnout spolehlivost a jsme jasne mimo a neni duvod toto kupovat.

Souhlas Poloautem, zaslouzene by byly tak 2,5 hvezdy maximalne
Poloauto...
| 2. 6. 2014 11:03
Subjektivně jsi to napsal zajímavě, pánové se ale musí držet alespoň trochu objektivity. To co vyhovuje tobě osobně nemusí sednout dalším 245-ti lidem z tří set.
Poloauto...
| 2. 6. 2014 11:06
2,5 hvězdy maximálně! >:D

To mluví za vše, papír a internet snese vše. ;-)
Poloauto...
| 2. 6. 2014 11:07
...rád bych viděl toho, kdo ve srovnání s 1,2TSI bude tvrdit, že 1,33 od Toyoty jede subjektivně srovnatelně.
Poloauto...
| 2. 6. 2014 11:09
Nemá smysl se rozčilovat, chlapec to auto neviděl ani z rychlíku, to je z toho, co píše, nad slunce jasné. ;-)
Poloauto...
| 2. 6. 2014 11:12
Beru vyjádření Ji/Riho...surově a subjektivně. Podle jeho kritérií je to napůl. Žádný srovnávání, žádný shazování. Jednoduchý jako facka. Ale pouštět se do boje s nějakými tabulkovými hodnotami je nesmysl.
Poloauto...
| 2. 6. 2014 11:49
Aspoň si nemáte čo vyčítať, tiež niekedy zvykneš písať bludy... ;-)
Poloauto...
| 2. 6. 2014 11:51
Opět sis do mě přišel kopnout? Víš, že se to akorát obrátí proti tobě. Jsi nepoučitelný. >:D
Avatar - Ji/Ri
Poloauto...
| 2. 6. 2014 14:39
.... no spíš proti tobě.... nebo už jsi zapoměl? ... ;-) každopádně nic ve zlém :-)
Poloauto...
| 2. 6. 2014 14:48
Otázka zní spíš tak, jestli jsi nezapomněl ty. ;-)
Avatar - Ji/Ri
Poloauto...
| 2. 6. 2014 19:44
nezapoměl.... na tvůj diskuzní autovýprask se prostě zapomenout nedá.... ale jo, uznávám, kličkoval jsi dobře... ale jen do té doby, než jsi se začal tahat na vlastní nudli kolem krku.... podotýkám, že ta nudle byla z nossalita :-)
Poloauto...
| 2. 6. 2014 20:34
Je milé, jak mi to chceš nutně nandávat a nějak... nemáš z čeho. Neb co tady předávíš, je jen takové dětské okopávání kotníků. Ale nevadíš mi, i ty si potřebuješ na někom očividně ulevit. Si posluž. ;-)
Poloauto...
| 2. 6. 2014 22:21
:yes:
Avatar - Ji/Ri
Poloauto...
| 2. 6. 2014 22:27
...děkuji. Já vidím jako milé to, jak se snažíš uměle a zároveň neumětelsky tvořit zájem o svou osobu.... dále je hezké, že se mnou nepoužíváš -ej, -aj - malej, velkej, blízkej, rychlej.... jsi z regionu Severní Morava a z důvodu pocitu vlastní důležitosti... nic, to je tvůj boj, ... na tobě si ulevili už jiní a neseš si to celý život ;-)
Poloauto...
| 2. 6. 2014 19:59
Nie, len som ti pripomenul vlastné kopance, keď tak vehementne ukazuješ prstom na druhého.
Poloauto...
| 2. 6. 2014 20:35
Které?

Nebo už ani ty si nevzpomínáš? >:D
Poloauto...
| 2. 6. 2014 21:12
Nerobím si z nich kartotéku, nestojíš za to. Ak si potrebuješ spomenúť, zalistuj, na ACZ držia všetko. ;-)
Poloauto...
| 2. 6. 2014 21:14
>:D
Nezklamals. :yes:
Avatar - Ji/Ri
Poloauto...
| 2. 6. 2014 22:29
..není ti trapně?
Poloauto...
| 2. 6. 2014 23:50
To by musel vedieť, čo to je...
Poloauto...
| 2. 6. 2014 22:20
>:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - woody-alien
Poloauto...
| 2. 6. 2014 11:16
To nejede ani omylem, zrovna 1.33 v Yarisu rozhodně nesplnila moje představy.
Poloauto...
| 2. 6. 2014 11:37
Měls předtím zkusit 1,0 :-)
Poloauto...
| 2. 6. 2014 11:46
...to je argument :-) :yes: Nicméně, 3R 1,0 není v Yarisu vůbec špatnej...
Poloauto...
| 2. 6. 2014 21:58
Špatnej není, ale celé auto s ním dost nepříjemně vibrovalo. Řekl bych, že s 1.33 by to mohlo být lepší.
Avatar - woody-alien
Poloauto...
| 2. 6. 2014 12:08
Ten jsem si zkusil v Aygu, tam je to docela čipera, ale pro Yarise automat (jasná priorita) jedině s 1.33. Ten variátor sám o sobě žádná sláva, takže jsem zkusil pro porovnání i manuál se stejným motorem - tady má 1.2 TSI zřetelně navrch.
Poloauto...
| 2. 6. 2014 12:30
Ano má...je to atmo ze starý školy, ale bohužel utlumený normama. Ten motor nejede a žere. Asi bude spolehlivej, z firmy šel po 130kkm těžšího provozu bez jediný závady. Spotřeba 7,5.
Avatar - woody-alien
Poloauto...
| 2. 6. 2014 13:44
Tak to na něj nemusím ani vytahovat "těžkej kalibr" TSI. Stačí kolega z Nipponu. Suzuki 1.2. Ne že by to byl nějakej trhač asfaltu, ale jezdí slušně a i s HDM automatem a mým zacházením spotřeba kolem 6 litrů (ano, zprůměrovaná používáním lehčí ženskou nohou) a třeba když jsem ho dřel na kost, dvojka-omezovač-trojka-omezovač,co to jelo, výjezdem na Cínovec, ukázal mi nahoře PC 7.6 litru . S manuálem se dá bez přemáhání jezdit za 5.5 litru. V nižších otáčkách je samozřejmě TSI i tak příjemnější, hlavně pružností, ale tahle 1.2 tě nenutí příliš na atmosféry nadávat.
Poloauto...
| 2. 6. 2014 14:42
...současná generace R4 od Toyoty a Hondy pokulhává za konkurencí. Zdaleka největším překvapením pro mě bylo, co se dá vydolovat z dvoulitru Mazdy.
Poloauto...
| 2. 6. 2014 18:57
A co tak zazracneho Mazda vydolovala? Nerypu, ptam se vazne. K tem atmosferam ze stary skoly... Nejvetsi vliv maji emisni limity na reakci na plyn, takze rucicka se hybe stejne rychle, akorat je auto pocitove linejsi (proto chip tuning atmosfer a zarucenejch 20kW navic py*o). Dalsi fakt je, ze drive ty atmosfery pracovaly v lehcich a mensich autech, ale pochybuju, ze by nejake atmosfere ublizily EURA v papirovych hodnotach (zrychleni, kroutak, vykon, maximalka).
Poloauto...
| 2. 6. 2014 20:44
Nejlepší atmosférické motory už byly vyrobeny.
Dnes je to už jen o kompromisech, emise, výkon, spotřeba...
Poloauto...
| 2. 6. 2014 22:22
:yes: :yes: :yes:
Poloauto...
| 3. 6. 2014 03:52
Narozdíl od jiných R4 atmo se motor krásně sbírá odspodu a lehce vytáčí (chybí dojem, že máš vyšší kvalt než ve skutečnosti). Pružnost pak trochu připomíná přeplňovaný motory a navíc má výkonovou špičku. Musím uznat, že mi před rokem vůbec nesedl v Ma6 (byl to sice automat, ale...). V Ma3 funguje perfektně, tohle je po dlouhý době, co mi přišlo, že má atmo větší výkon než se píše v tabulkách.
Poloauto...
| 2. 6. 2014 22:21
>:-[] >:-[] >:-[]
Poloauto...
| 2. 6. 2014 22:19
>:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - woody-alien
Poloauto...
| 2. 6. 2014 11:14
Hodnocení nehodlám rozebírat, ale zkušenost s Polem mám zhruba rok starou, když jsem vybíral malé auto pro manželku. Kladem Pola je bezpochyby vzhled, takovej baby-Golf. Jinak ovšem neurazilo ani nezaujalo. Pro mě trochu rozpačité dojmy. Ale zas jinej náhled na auto máš, když ho vybíráš jako jediné do rodiny, jinej když je to jedno z dalších. Taže shrnuto - Polo je dobré, ale Golfem svojí třídy není.
Avatar - Ji/Ri
Poloauto...
| 2. 6. 2014 14:38
..ve tvém případě ovšem i ten papír leckdy kulhal.... ;-)
Poloauto...
| 2. 6. 2014 14:51
A to mi píšeš ty, kterej se tváří a píše, jak má kdeco projeto a miliony najeto, ale jak vyleze pravda na jevo, tak je to na ručník? >:D :yes:

V tomhle si hodně průhlednej a s máslem na svý vlastní holý hlavě. ;-)
Avatar - Ji/Ri
Poloauto...
| 2. 6. 2014 16:56
Pravda najevo? .... boročku... ručník ti přijde dobírkou... lepší holá hlava, než holá myšlenka... na které jsi expert tady ty... a taky jsi expert na to, ufackovat se vlastníma pacičkama ;-) zvláště v poslední době máš vydatné období... experte :-)
Avatar - Ji/Ri
Poloauto...
| 2. 6. 2014 17:32
...jen si vzpomeň jak ses tu ufackal s vrkuboyem.... a nedávno opět..... nic? .... :-) ;-)
Poloauto...
| 2. 6. 2014 17:44
Ty by sis ten ručník, a to mokrej, měl dát na hlavu, abys vychladnul a byl schopen pochopit to, co jsem tam tehdá psal.
Jenže to bys, chudáku, musel reagovat konkrétně na to, co bylo k něčemu napsané a ne na to, co bys chtěl, nebo co sis chybně odvodil, či myslel. ;-)

Velmi dobře si pamatuji na to, jak z auta, které mělo být "nejvariabilnější ve třídě" zůstala jen taková pachuť s jedním sklopným opěradlem předního sedadla. >:D :yes:
Avatar - Ji/Ri
Poloauto...
| 2. 6. 2014 18:05
... ano....samozřejmě.... dostal jsi na sedinku až byla červená nejen od vrkuboye.... ale jo, vztekej se jako malé dítě... ;-) .... nedávno, už nevím u čeho, sis zase promasíroval dlaněmi vlastní líčka >:D .... teď tuhle nesmyslnou jossdebatu končím. nemíním rozvíjet jossvlákno. Jen pro tvou spokojenost - jsem řiditel autobusu.... :-)
Poloauto...
| 2. 6. 2014 18:08
Jen myšlenka na to, že jsi reagoval na své výmysly, tě může nechat v naději, že bys mohl mít někdy nějakou relativní vlastní pravdu. Takže nazdar bazar pohádkáři. ;-)
Avatar - Ji/Ri
Poloauto...
| 2. 6. 2014 18:16
k těm ručníkům ti přidám i mast na opruzeniny.... bude v kýblu, tak se nespleť, že je to solvyna... >:-[] ;-)
Poloauto...
| 2. 6. 2014 18:20
Kýbl si nech, očividně ho potřebuješ na vlastní nervy. ;-)
Avatar - Ji/Ri
Poloauto...
| 2. 6. 2014 19:37
...jsi jak jedna moje krátkodobá .... ex... byla o ničem, ale hubu plnou keců a profesionálních úsudků a hodnocení :-) jsi roztomilý jako ona. ...posílám ručníky, mast a rohypnol at se z toho snad vyspíš ;-)
Poloauto...
| 2. 6. 2014 20:36
Jo, ty kecy ti od ní zůstaly, to ses naučil parádně. Ale tady je to o autech. Tak to třeba aspoň někdy zkus. >:D :yes:
Avatar - Ji/Ri
Poloauto...
| 2. 6. 2014 22:31
Tak jo.... a ukážeš mi to, prosím? :-)
Poloauto...
| 2. 6. 2014 11:14
Taky paušalizace, že japonské převodovky jsou všechny přesné. Sám mám doma japonské auto a tam je převodovka opravdu velice dobrá, ale říct tohle o celé japonské produkci, no nevím. Abych jenom neplácal bez uvedení příkladu, v práci máme naftového forestra a že by byla jeho převodovka nějak zvlášť vymazlená, to říci rozhodně nelze.
Poloauto...
| 2. 6. 2014 22:19
:yes:
Avatar - 3_diamanty
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 09:56
polo sa mi vzdy pacilo v kazdej generacii to nemam problem priznat.... vzdy vyzeralo pekne efektne ale toto co nam serviruje vw dnes tak to je skutocne parada aka sa nevidi kazdy den... klobuk dole.... neskutocne mu ten dizajn sekne a sucasne polo vyzera velmi stylovo a aj tie vylepsenia ako navigacia alebo volant z golfa plus novy naraznik, maska a par dalsich detailov ..... tak to uz skutocne posuva to auto pocitovo kdesi o triedu vyssie.... je to vazne kus poctiveho kvalitneho auta uz len na pohlad... o kvalite podvozka, komforte jazdy a kvalite materialov zrejme niet najmensich pochyb.... je to uz taky povedal by som polo-golfik ... myslim ze tak blizko golfa hodnotovo a stylom aj vybavou a imidzom polo este nikdy v historii nebolo .... rovnaky pouzity volant aj navigacia ako v golfe su toho dokazom ... zacina sa nam polo pekne skriabat pocitovo kdesi uz o triedu vyssie... skutocne velmi solidne a dospelo na mna posobi jeho interier.... a zaroven ocenujem aj kompaktnost a idealne rozmery, ktore sa nesnazia tlacit auto kdesi mimo triedy

pochvala za novy agregat s remenom a euro 6 .... fakticky vykonom asi idealna motorizacia pre toto auto, nie je moc o com spekulovat.... bude to asi aj najpredavanejsia motorizacia... paci sa mi aj tato efektna modra farba na tomto testovanom kusku... skutocne ideal .... nemam slov..... krasne auto.... dokonalost.... a velka poklona vw za taketo uzasne auto.... polo je auto ktore mam vazne rad a na ktore mam slabost oproti inym vw.... nove polo je skutocne kvalitka a kto nepotrebuje velke auto a jazdi povedzme sam alebo v odvojici priapdne nejake jedno male dieta....tak myslim je fajn kupit hoci pomerne k velkosti auta drahsie ale kvalitnejsie polo ako nejakeho pochybneho fluenca ..... je to o prioritach.... u mna hodnota vitazi nad priestorom, vzdy to tak bolo aj bude....a polo je zhmotnenim skutocnych automobilovych hodnot v kompaktnom baleni

polo je vazne krasne auto... uz som precital hadam 4 testy tohto nadherneho auta po facelifte a neustale hladam nove informacie... to auto ma zaujima.... to auto ma proste dostalo, viem si ho predstavit ako idealne auto pre moje bezne potreby, aj ked mozno by mi postacilo aj 55kw mpicko bez turba.... ale to uz je debata o inom..... kazdopadne super auto... u mna kral triedy a dokonalost, velka gratulacia a poklona tomuto autu, klobuk dole, sucasne polo je klenot triedy .... raz z neho bude velka legenda ak nou nie je uz teraz :yes: ;-)
Avatar - J@...
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 10:24
Jestli trpíš záhadnou psavou nemocí, tak si otevři dokument word, popiš celou stránku ............ a pak použij tlačítko DELETE. Tak to dělej celý den, než tě to přejde. :-(
Avatar - 3_diamanty
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 10:32
rad pisem k teme.... a o to radsej o aute ktore ma zaujima.... citat to nemusis.... ;-) ... a o nemoci inych ze sa zaujimas ..... tak to klobuk dole.... vazim si ta ... ze myslis aj na inych ;-)
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 11:42
Topere vážně, J@W ti dal přátelskou radu. A přidám svou, když už neumíš psát poutavě (nebo alespoň strukturovaně a úhledně), piš stručně.
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 18:32
Pravda, stručněji by mohl psát, pak by možná stálo za to si ten názor i přečíst ;-)
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 22:27
Souhlas >:-[]
Avatar - Typhoon
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 20:38
Stačilo prostě napsat, že se ti líbí...
Avatar - Ada je zase tady
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 17:31
Proč? Napsal jen svůj názor. To se tady nesmí? :-O

Pokud nejseš schopen rozumově argumentovat proti uvedenému textu, měl by sis alespoň omývat přirození vlažnou vodou, jak píše Hašek.
Avatar - J@...
u mna kral triedy ... gratulacia
| 3. 6. 2014 23:06
Pokud nejsi schopen rozlišit s kým rozumně diskutovat a argumentovat, tak se zkus někdy opláchnout sám. Takhle se tu vymezuješ jen tak celkem zbytečně.
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 22:27
>:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - jazva
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 10:31
Mám ti osviežiť pamäť a okopírovať sem (zase) nejaké tvoje príspevky o nudnom Pole? >:-[]
Avatar - 3_diamanty
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 10:39
minulost neriesim.... plati to co som napisal teraz... ( minimalne do zajtra 7:00 ) >:D

ale nie .....vazne teraz... polo je ozaj lider triedy , uznavam jeho kvality... zrejme zacinam starnut a menim pohlad na niektore auta a dizajn.... preto sa na minulost uz moc nesustredujem ..... asi som niekde padol na hlavu.... ale myslim ze dobre mi to padlo a bolo uz nacase

:yes:
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 11:50
Jasne, prázdno v hlave si treba nejak obhájiť... :-!
Avatar - Ji/Ri
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 14:41
>:D >:D >:D zabil :yes:
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 11:50
:yes:
Avatar - Ada je zase tady
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 17:36
"...príspevky o nudnom Pole?"

Názory se vyvíjejí. Uhrovatým mládenců se design Pola a diesel pod kapotou pochopitelně nelíbí a více je oslovuje korejské vlnobití nebo fordovský interiér.

Člověk, který už mnohé v životě pochopil, může mít a pokud dostatečně vyzrál,
tak také má, zcela jiný názor, než ve 20+ letech věku. :-!

Skoro bych řekl, že z chlapce se stává muž teprve tehdy, až pochopí, že design
vozů VW je krásný a že pod kapotu každého osobního vozu patří diesel... :-! :-! :-!
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 18:34
No Ádo, máš pravdu, že design Pola je povedený, ale 1.4TDI rozhodně ne. 1.2TSI je to co k tomu autu prostě patří ;-)
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 22:28
>:-[] :yes:
Avatar - Ada je zase tady
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 23:09
Nothing is perfect... :-!
u mna kral triedy ... gratulacia
| 3. 6. 2014 14:16
Nic není dokonalé u moderních dieselů :-!
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 21:50
>:D :yes:
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 22:45
Smutné je, že když místní De Bill zdejších diskuzí několika rozumným a inteligentním diskutérům v rámci jednoho ze sta příspěvků náhodou "padne" do vkusu, alespoň jeden z nich napíše:

>:D :yes:

Nic ve zlém, pargi ;-)
Avatar - Ada je zase tady
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 23:14
Ono je to asi takhle: tady neprobíhá dialog, ale jen mimoběžné zlostné reakce. A výsledkem je na jedné straně "dědkovská žvanírna" a na druhé straně mladická netolerance, absence pokory, touhy po poznání a často úplná ignorance zkušeností jiných...

BTW: v dohledné době napíšu do "moje auto" zkušenosti s Outlanderem (motor 2.0TDI PD) po 200 tis km. :-!
u mna kral triedy ... gratulacia
| 3. 6. 2014 03:55
Ten výsledek nápadně připomíná některý tvoje příspěvky...ty jsi šel do sebe a uvědomil si to ? ;-)
Avatar - peV
u mna kral triedy ... gratulacia
| 3. 6. 2014 10:40
Že zrovna ty se svými dogmaty a hrozivou pěstí píšeš něco takovýho :-O
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 10:33
Jde to napsat i jinak (Polo - nahoře huj dole fuj):
"......La nouvelle venue, la Clio 4 s’adjuge déjŕ la premičre place de sa catégorie, preuve de l’engagement de Renault dans ce domaine. Le magazine indique comme seuls défauts, une action sur les moyeux de roues pour la version RS, ainsi que les enrobages chromés des vitres latérales, les deux défauts étant bien sur pris en charge intégralement par Renault. Cependant, sans surprise, la présentation intérieure déçoit avec une nette régression sur le plan de la qualité perçue. La Toyota Yaris et la Mazda 2 complčtent le podium, tandis que la Peugeot 208 se contente de la 5čme place, la C3 de la 8čme. Enfin, la VW Polo (pourtant moderne) paye ses trop nombreux bugs électroniques et défaillances mécaniques la reléguant ainsi en 10čme place......"
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 10:38
Jenze papirovy kovboj kupuje dle horniho huj >:D Kdyz das dohromady papirove kvality a subjektivni design tak Polo auto jede jako nic jineho >:D
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 11:04
...že by se tu chtěl každej učit francouzsky, kdy se pogo26 rozběsní... ;-)
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 11:11
No, jestli chceš vědět, co je tam psané, tak to, že Polo je nejhorší auto a má tak na desáté místo. Nejlepší jsou fancouzi.

Co jiného bys čekal od Poga? >:D
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 11:41
No tak rozhodne je Pogo objektivnejsi, protoze tvrdi stejne jako fr. text, ze francouzi jsou prumerny, ale Poloauto podprumer. Samo ze vedou japonci >:D
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 11:44
Pogo je objektivnější, že sem dal konec jakýhosi testu? Kolik jsi z těch aut osobně projel?
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 11:53
Objektivnější >:D
Ten hlavně trpí selektivní objektivitou až běda.
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 12:45
Podle toho fr. textu jsou francouzi sice průměrní, ale Cliu to stačilo na první místo před japonci. Ale nešlo zde o kvalitu plastů, ale o závady a spolehlivost. V plastech Clio stejně jako japonci nevyniká.
Ten text je z časopisu Automobile Magazine a je to tedy něco jako třeba u nás víc medializované žebříčky z Německa nebo Británie (třeba nedávno uvedený žebříček spokojenosti časopisu What Car - JD Power).
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 12:48
Jim se rozsypalo auto v testu?
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 14:31
To není test jednoho auta. Je to něco jako JD Power. Jen místo britského časáku WhatCar to dělá francouzský časák L'AUTOMOBILE MAGAZINE.
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 14:47
Pořád je to někde vytržený z kontextu. Jaký ročníky to postihuje?
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 15:51
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 13:13
V tom případě, bys také měl uvést, že JD Power, který provedl průzkum ve Francii, vydal žebříček, kde je tvůj Renault čtvrtý od konce (z 24 hodnocených značek). ;-) >:D :yes:

Jak říkám, pro tebe je modlou Dekra nebo TÜV, prostě závady na STKáčku. >:-[]
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 14:21
No a v dalších anketách je první (Automobile Magazine 2014) a druhý (Auto Plus 2014). To jsou ve Francii dva nejdůležitější žebříčky. Nějaký JD Power tam nikoho nezajímá a ta anketa se tam dělala naposledy v roce 2010 (mimochodem Dacia skončila před Toyotou, VW, Škodovkou). A dle německého Autobildu 2014 je také mezi třemi nejlepšími. A dle ADACU 2014 také patří mezi nejlepší.
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 14:26
Jak jsem psal, ty ankety a žebříčky, kde Renault bojuje mezi posledními, ty "nikoho" nezajímaj. >:D :yes:
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 14:37
Pokud sem budeš tahat nějaké ankety z archívu, tak ty mě fakt moc nezajímají. Pokud chci vědět, jak na tom kdo momentálně je, tak si vezmu cca 10 aktuálních statistik a anket a na základě toho si snad už můžu udělat nějakou představu. Rozhodně se nemotám kolem jedné ankety, která se dostane i na český web. Zkus to taky.
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 14:54
Na to nepotřebuju ankety z archívu, na to stačí se více koukat kolem sebe, nezpochybňovat ty negativní ankety a nevynášet do nebes nesmyslný STKáčko či anketu odtahovky. ;-)
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 15:17
Nevím o čem píšeš. Já se netočím kolem jedné ankety, ale aktivně vyhledávám co nejvíc zdrojů. Jak už jsem psal, zkus to taky. Ale pokud tě to nebaví, tak se na to vykašli. Ne každý má ve statistikách a číslech zálibu jako já a mám proto pochopení.
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 15:24
Až sem uvedeš anketu (novou), kde Renault hraje s posledníma, a ano, opravdu takové ankety jsou a ne málo, tak potom tě tu budu brát vážně. ;-)
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 15:46
Já za to nemůžu, že jsou dnes Renaulty mezi nejlepšími. Stejně tak nemůžu za to, že dřív byly mezi nejhoršími. To si vyřiď s Carlosem. Mě brát vážně nemusíš, ale zkus brát trochu víc vážně práci těch, kteří se snaží zjistit, jak tom dnes jsou výrobci aut. A zkus si pak výsledky jejich práce trochu zanalyzovat. Pokud tě to ovšem baví. Ale to už jsem ti psal.
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 15:52
Co to tady zkoušíš? >:D

Platí to, co jsem napsal vejš. Ty naše eSTéKáčko. ;-)
Avatar - Ada je zase tady
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 17:42
Rendlíky patří mezi nejlepší kreatury :-!
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 20:04
Tak to je novinka - Ada začal uznávať Rendlíky, ešte trochu popracujú na dizajne, a budú sa mu aj páčiť.
Aj tak nemám istotu, či je na rendlíky fetišista, alebo o nich stále píše, že je kuchár...
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 20:09
No nebuď si tak jistý. Co se týče Renaultu, Áda je překvapivě konzistentní >:D ;-)
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 23:52
A kedy naposledy písal o Renaulte? Stále len akési rendlíky spomína... >:D
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 22:30
>:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - twistedTSD
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 12:47
Joo, jak to řekne uživatel s nickem "Toyoda", tak to prostě musí být pravda. >:-[]
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 11:42
Když to pan Pogo nepovažoval za nutný, přeložil jsem si...jen nevím čeho se ten test v zásadě týkal. Ale nepochybuju o tom, že francouzský auta vyhoví francouzům nejlíp.
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 10:34
Občas je mě tě líto... proboha vždyť ty snad neděláš nic jinýho než, že sedíš u počítače! Víc autem jezdi a méně o nich povídej! A venku je krásně tak si najdi nějakou babu!
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 10:57
ako by si mohol nájsť babu, keď má problém s erekciou? čo nevieš? ktorá by s ním vydržala aspoň týždeň? preto vysedáva celé dni tu a spamuje ;-)
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 11:17
Velmi "vtipné"
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 11:52
Drž hubu a krok. Nemáš nárok.
Avatar - Ji/Ri
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 14:45
...větší chlívárnu jsem dlouho nečetl... dej si vpysk....
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 22:31
>:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - rohYpnol
u mna kral triedy ... gratulacia
| 3. 6. 2014 18:47
lepší mít problém s erekcí než s hlavou :-!
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 15:49
Obrovský odstavec o ničem. Říká se v něm jediné : já to auto chci a nemám na něj. Dobrá rada: i kdyby jsi ho tady opěvoval až do aleluja, napsal že jsi přečetl ještě více testů stejně ti ho nikdo za nás tady nekoupí. Zajeď do Wolfsburgu obejdi šéfy VW a třeba když budeš do nich dlouho hučet že ti ho dají. ;-)

P. S. Už vím proč se říká "hučí jak Slovák do hodin. " ;-)
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 20:06
A ty si spadol z ktorej jahody? Neber s do huby Slovákov. Vylomilii by ti sánku.
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 21:27
Uklidni se kašpárku. Za prvé jsem nepsal že to říkám já, ale že se to říká. Za druhé mám na Slovensku pár dobrých přátel a myslím že s Topperem by měli problém všichni. A za třetí s tím vylamovánim sánek se uklidni pochybuji že bych se tě lekl.
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 21:31
Platí, čo som napísal. Neber si do huby Slovákov. Na "kašpárka" vrhni pohľad do zrkadla.
Ono sa totiž hovorí "hučí jak sova do hodín", nie jak Slovák, ty umelec... Píš čo poznáš, nie to, čo nevieš.
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 21:37
>:D
A já si říkal, že jsem to ještě neslyšel. :yes:
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 22:04
Je spousta věcí o kterých si neslyšel. Dovzdělat se můžeš v odkazu pro Klaudii. Pokud zvládáš vyhledávání na stránce. Pokud ne napiš si o návod.
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 22:32
>:-[]
u mna kral triedy ... gratulacia
| 2. 6. 2014 21:57
Co se říká na Slovensku je jedna věc, a co se hovoří v Ostravě druhá. A moc nevyskakuj ať do tebe nenabourá letadlo. Víš prd co se říká na Ostravsku tak piš o tom co znáš a ne o tom od čem nic nevíš.

Edit. Odkaz pro tebe [odkaz] pokud umíš hledat na stránce tak to bez problémů najdeš.
Avatar - Inferius
Metalíza
| 2. 6. 2014 10:14
Musím říct, že ta modrá Polu hodně sekne.... :-)
Metalíza
| 2. 6. 2014 22:33
Souhlasím, taky se mi v té modré to auto líbí :yes:
Chyba v udajoch...
| 2. 6. 2014 10:38
Největší výkon [kW/min-1] 66/4800
Největší toč. mom. [N.m/min-1] 160/1400-4000

Niekde je chyba v udajoch u toho noveho motora (alebo je Skoda mierne "optimisticka" co sa tyka priebehu krutiaceho momentu). Ak by mal ten motor naozaj krutiaci moment 160[Nm] v rozsahu otacok 1400-4000[rpm], tak pri 4000[rpm] by zaroven mal vykon 67[kW] (co je viac ako udavany maximalny vykon, navyse pri inych otackach). Pre poriadok:

Vykon = KrutiaciMoment * UhlovaRychlost

po zohladneni jednotiek je to:

P[kW] = 160[Nm] * 2 * Pi * 4000[rpm] / (60*1000) = 67[kW]
Avatar - J@...
Chyba v udajoch...
| 2. 6. 2014 10:48
Navíc nové polo horší zrychlení s lepším motorem? To tolik přibralo?
Avatar - 3_diamanty
Chyba v udajoch...
| 2. 6. 2014 10:55
nemyslim si ze nejako pribralo.... ci to nahodou nebude inym sprevodovanim alebo upravou softveru kvoli emisiam ( splna uz euro 6 ) ;-) ... priznam sa ze neviem v com je presne ten hacik ale nemyslim si ze vaha je pricina pomalsieho zrychlenia
Avatar - J@...
Chyba v udajoch...
| 2. 6. 2014 11:43
U tebe jsem ani nepředpokládal, že to budeš vědět.
Avatar - iudex
Chyba v udajoch...
| 2. 6. 2014 12:21
Bude to zrejme dôsledok ťažších ("eko") prevodov. To by zároveň vysvetľovalo vyššiu maximálku. A ten nový motor nie je "lepší" z hľadiska výkonu, je na chlp rovnako výkonný.
Avatar - J@...
Chyba v udajoch...
| 2. 6. 2014 14:31
A nebo je tam jen čistě záměna časů.
Chyba v udajoch...
| 2. 6. 2014 12:11
U slabší verze by mělo být maximum do 3500. U silnější je do 4000. Zaokrouhlení by se o ten kilowatt postaralo, ale pak by mělo být maximum výkonu 4000-4800.
faux pas...
| 2. 6. 2014 10:47
pán mička, tak čo ste teda testovali? 1,2 tsi (ako píšete v článku) alebo 1,2 tdi (ako vravíte vo videu - v čase cca 1:20)? podľa mňa je v tom teda zásadný rozdiel.

a ako si mám vysvetliť vašu reakciu (zdvihnutý palec nahor) za to, že ste sa ledva vyhrabali von z auta z tých zadných sedačiek? to je skôr na palec nadol, nemyslíte?

chcelo by to trocha objektivity a vyhýbať sa takým tým už zaužívaným frázam u koncernu, že načo meniť niečo, čo dobre funguje. prečo u niektorej automobilky je to nedostatok a u niektorej pozitívum?

inak polo je podľa mňa jedno z najlepších a najkrajších áut vo svojej triede, ale od úplnej dokonalosti má teda dobre ďaleko.

prajem veľa zdaru vo vašej práci ;-)
Avatar - 3_diamanty
faux pas...
| 2. 6. 2014 10:52
pan tester je postavou dost korba... nie je to ziaden skriatok ... myslim ze vzadu do fiesty alebo clia ci P208 by sa mu nenastupovalo lepsie .. nehovoriac o priestore nad hlavou ;-) .. v tomto smere polo obstalo na vybornu :yes:

ak chces kvalitne testy tak este jedna rada... skus autoforum ;-)
faux pas...
| 2. 6. 2014 11:00
Tak proč tam nechodíš diskutovat? Nejkvalitnější test si udělá člověk sám, jelikož zná svoje potřeby a vlastní preference. Vše ostatní je jen malý vodítko.
Avatar - 3_diamanty
faux pas...
| 2. 6. 2014 11:06
na kvalitnych strankach moc nie je o com diskutovat..... poznas to.... zvacsa su diskusie najvacsie prave tam kde nie je prave najvacsia informacna a hodnotova kvalita....
faux pas...
| 2. 6. 2014 11:10
Co jsou kvalitní stránky? Já to z testu nepoznám jaký je který auto. Musím do něj sednout a projet se.
To, že máš milion bastlu (a leckdy nepravdivýho) v každým druhým testu je něco jinýho.

Garantuju ti, že i při největší snaze o objektivitu se mnou nemusí po projetí 90% lidí souhlasit.
faux pas...
| 2. 6. 2014 13:18
Znáš tu o tom hrachu nebo perlách? >:D
faux pas...
| 2. 6. 2014 14:43
...od tebe to musí bejt dvojsmysl >:-[]
Avatar - Ji/Ri
faux pas...
| 2. 6. 2014 14:47
Kvalitní stránky jsou ty, které jsou jsou z krepového papíru >:D :*)
faux pas...
| 2. 6. 2014 16:06
>:D
Avatar - Typhoon
faux pas...
| 2. 6. 2014 20:49
Na krepák se nedá tisknout, to ví každý jouda. Nejlepší papír je, prosím pěkně, křídový. ;-)
faux pas...
| 2. 6. 2014 21:39
Nejprve potiskneš, pak zkrepuješ. ;-) Krepák je spíš dekorativní, ale představa časopisu z krepového papíru mě pobavila.
Avatar - Ji/Ri
faux pas...
| 2. 6. 2014 22:35
:-) dobrý může být i Harmasan
faux pas...
| 2. 6. 2014 22:34
Promiň, ale jak říká klasik: Ty jsi vůl jak anděl :no:
faux pas...
| 2. 6. 2014 10:58
Chyba se stát může, byť se dá přetočit...co se týče prostoru vzadu, asi nikdo z nás nenazve jakýkoliv auto této třídy za rodinný.
Tam problém nevidím.
faux pas...
| 2. 6. 2014 11:02
mňa neprekvapil ani tak ten malý priestor na zadných sedadlách (tam ozaj s nejakým komfortom nepočítam - sám mám 190 cm), ale ten palec nahor, keď odtiaľ vystúpil... alebo že by to bolo od radosti, že sa odtiaľ vyhrabal? :-)
faux pas...
| 2. 6. 2014 11:05
To spíš :-) Ještě o třídu výš není úplně pravidlem se dostat dovnitř i ven v pohodě.
Avatar - Ji/Ri
faux pas...
| 2. 6. 2014 14:48
....o to jde vždycky.... dostat se dovnitř.... >:D no a pak ven, že? >:D ;-)
faux pas...
| 2. 6. 2014 14:51
Dřív jsem preferoval první variantu, teď jsem rád za druhou :-)
Avatar - Ji/Ri
faux pas...
| 2. 6. 2014 19:42
Nejlepší je to střídat.... je to vydatnější :-)
Avatar - JohnyCarWash
faux pas...
| 2. 6. 2014 22:42
Dobrý večer,

když jsem se teď díval na video, tak jsem se skutečně přeřekl. Řeč byla o 1.2 TSI a bohužel si toho nevšimnul ani kameraman, který má nad námi většinou ochrannou ruku :-). Za přeřeknutí se omlouvám, nicméně v tabulce je všechno správně.

Video zkuste chápat trochu s nadsázkou. Původně jsem na konci řekl " jsem venku", ale ani tak trocha legrace neuškodí, nemyslíte? :-).

Díky za názor, mějte se hezky ;-)
opravdu se s tim neda jet ve meste pod 7??
| 2. 6. 2014 11:11
ja když prijedu do phy (100km, z toho 50km dalnice), tak při cca dodrzovani rychlostních limitu mam spotřebu mezi 6.5-6.8.
nez dojedu do cile, tedy se motam vetsinou10-20km po pze, tak mi většinou celkova spotřeba klesne o 0.2l / 100km, jen naprosto vyjimecne stoupne, ale to v pripade ze vic stojim nez jedu.
Vylozeny ***cky, kdy jedu 10km do prace, tam auto pul dne stoji a pak nazpátek se vejdu do 8 litru, zase opet +- dodrzovani rychlostních limitu.
takova spotřeba jen diky tomu, ze to zere nejvic nez se motor ohreje, staci jet 20km tam a za pul dne zpet a jsem tak na 6.5.
1.8tsi.
opravdu se s tim neda jet ve meste pod 7??
| 2. 6. 2014 13:24
Mám nové Polo 1.2 TSI 81 kW a po městě se s tím v pohodě dá jezdit za 6.5l.
Avatar - Typhoon
opravdu se s tim neda jet ve meste pod 7??
| 2. 6. 2014 20:51
Mám staré Polo 1.2 TSI 77 kW a po městě taky jezdím v poho za 6,5 l/100 km :-!
opravdu se s tim neda jet ve meste pod 7??
| 2. 6. 2014 19:07
Tak u 1.8TSI je zázrak se dostat pod 7.5l. Mám s ním najeto cca 15000km v OII Combi a při vyloženě asketické jízdě jsem se dostal na průměr 7.6l. V případě normální jízdy jsem byl někde kolem 8.5l. V případě nutnosti dohnat čas abych nepřišel pozdě na jednání nebyl problém atakovat spotřebu 12l ;-)

Podotýkám, že jezdím po celé ČR, tedy převážně dálnice a okresky, nejen v Praze...
Avatar - Armin Tamzarian
Superstar
| 2. 6. 2014 11:13
Ruku na srdce, proč chtít v této třídě jiné auto?

youtube.com/watch?…

Das Auto :yes:
Avatar - 3_diamanty
Superstar
| 2. 6. 2014 11:25
[odkaz] ;-) :yes:
Superstar
| 2. 6. 2014 11:39
A proč ne? Tohle ti řekne každej prodejce jednotlivý značky. Nesnáším dogmata...
Superstar
| 2. 6. 2014 11:56
Každý nie. Niekto má predavačov na úrovni. Tento pán medzi nich nepatrí.
Superstar
| 2. 6. 2014 11:56
Dôvod je jednoduchý - nemám rád práve takých jak si ty. V Citroene mi povedia, že majú skvelú C3, ale nepovedia, že Polo je horšie. Robíš svojej značke hanbu.
Superstar
| 2. 6. 2014 12:02
Jo Vilda je prodejce? Jaaauuu...to je vlastňák...
Avatar - Armin Tamzarian
Superstar
| 2. 6. 2014 12:28
Nejsem ;-) ani nejsem nějak vysazen proti jiným značkám, ale přijde mi, že Polo je ve své třídě "nejvíc auto", právě proto že je "skoro Golf".

100 lidí 100 chutí pánové, někdo radši 208 (2008), někdo Clio (Captur), C3, Fiestu, Ibizu, Fabii, i20...trh je pestrý :-)

To byla spíš řečnická otázka, proč chtít jiné auto - právě podle preferencí každého uživatele, které by mne zajímaly. ;-)
Avatar - 3_diamanty
Superstar
| 2. 6. 2014 12:36
polo principialne tazi z toho co aj golf.... proste nema ziadne slabiny a vyrazne nedostatky... a ked si vezmes suhrn priemernych az nadpriemernych vlastnosti tak ako celok hravo poraza konkurenciu ... je to taka automobilova matematika.... niekto je sice vacsi kufrom alebo ma efektnejsi dizajn ale ako celok sa na polo nechyta kedze ma povedzme malo miesta nad hlavou vzadu alebo biedny interier alebo straca body v kvalite ci praktickosti..... polo je presne po vzore golfa... kral priemernosti ... co vsak opat bohate staci k absolutnemu triumfu v triede ;-)
Superstar
| 2. 6. 2014 12:42
Pěkně jsi to vyčetl...dokonce bych se tam i částečně poznal, co jsem napsal ke Golfu ;-)

To jsou ty obecný roviny, který vytržený z kontextu neplatí.
Avatar - 3_diamanty
Superstar
| 2. 6. 2014 12:49
nikde som to nevycital... nic nove... ved tieto veci uz vieme davno... vw vzdy tazil z celkovej komplexnosti aut bez slabin..... a nikdy nevynikal ani velkymi razvormi ani rozmermi ani kufrom... vzdy to boli nenapadne auta

je to ako desatboj v sporte.... zoberme si super bezca , super ostepara a super skokana do dialky a za supera tymto borcom dajme desatbojara a dajme im vsetkym styrom tieto 3 discipliny ... ... beh, skok do dialky aj hod ostepom .......desatbojar sice ani v jednej discipline nevyhra ale celkovo bude vitaz sutaze ;-) a uplne hravo

polo je ten isty pripad ako desatbojar :yes: jednoducho bude vitaz... lebo je najkomplexnejsie po kazdej stranke a nidke v nicom moc nestraca.... za to taky bezec ostepom nedohodi ani z polovice tak daleko co desatbojar
Superstar
| 2. 6. 2014 12:56
Takže nevyčetl? To znamená, že jsi je osobně porovnal?
Avatar - jazva
Superstar
| 3. 6. 2014 00:04
osobne porovnal osobne prečítané testy s tými, ktoré osobne videl ako videotesty. Je to už dosť osobné? >:D
Avatar - Armin Tamzarian
Superstar
| 2. 6. 2014 12:43
Ty nadprůměrné vlastnosti (myslím výbavu, kterou můžu v Polu mít) má představovat to video které jsem přidal do svého prvního příspěvku, podle kterého mě někteří tipli na prodejce ( :-) ). PR zas tak nežeru, v tom videu jsou (kromě "rozdvojených osobností") představeny právě i ty funkce (LEDky, udržování odstupu za jedoucím vozidlem), které, alespoň myslím (kdyžtak mě prosím opravte), nikdo jiný ve třídě nenabízí.
Jinými slovy, můžete mít auto narvané asistenčními systémy a výbavou, ale máte pořád "jen" Polo :-) , které "neprovokuje", tak nějak "zapadá" do šedi, neznalý člověk ho nijak neregistruje.
Superstar
| 2. 6. 2014 12:47
Ano, v tom je výhoda velkýho koncernu, kterj má všechny podobný fičury už pár let a nyní je může nasadit za rozumnou cenu i do malých aut. To je výborný.
Druhá strana mince je, že 90% prodaných aut u nás vyjma akcí (máš všechno all in) bude ve střední výbavě a na prvenství Pola v jednotlivých technických vymoženostech si za pár let nevzpomene nikdo.
No a třetí věc...zkus si LED světla do Pola objednat teď. Nejde to ;-)
Superstar
| 2. 6. 2014 12:44
Nejvíc auto pro koho? Posaď do 10-ti malých hatchů mladou holku a budeš koukat co vybere. Zkusí její matka a zase jinak, to samý s mladým klukem, otcem od rodiny nebo důchodcem.
O nějakým "jakonejvícautě" si tu můžem psát do tý doby, než narazíme na osobní preference a máš vymalováno.
Avatar - Armin Tamzarian
Superstar
| 2. 6. 2014 12:47
"nejvíc" myšleno technikou, potažmo možnou výbavou, kterou si můžu nakonfigurovat (a zaplatit :-) ) do malého auta v téhle třídě.
Superstar
| 2. 6. 2014 13:00
Berme rozumně/řešitelnou výbavu. Tou je u auta podobný třídy autoklima, vyhřívaná sedadla, navi, parkovací senzory, možnost automatu. To všechno Polo má.
Nádavkem LED světla...polovina řidičů vidí mizerně a spousta z nich to ocení.

Tohle vše beru. Při představení FL jsem zkonstatoval, že konkurence bude mít dost práce nabídku dorovnat.
Avatar - Ji/Ri
Superstar
| 2. 6. 2014 14:58
skoro golf je něco jako si skoro za.šu.kat....
Superstar
| 2. 6. 2014 22:38
No taaaak, klííííd chlape :no:
Avatar - Ji/Ri
Superstar
| 3. 6. 2014 00:28
;-) že tam není smajl nemusí nutně znamenat, že je to myšleno vážně..
Superstar
| 2. 6. 2014 20:08
Tak potom sa asi minul povolaním. Také drísty počuť občas od nich. ;-)
Avatar - Armin Tamzarian
Superstar
| 2. 6. 2014 12:54
Klaudie, já auta (ani "Das Auta" :-) neprodávám.
Superstar
| 2. 6. 2014 21:37
Vidíš, a ja som sa tešil, že som trafil... ;-)
Ale ona tá veta vyznela tak rečnícky, ani ma nenapadlo, že by Ťa zaujímali konkrétne dôvody alebo fakty.. Tak sorry teda.
Manželka jazdí s Yarisom. Dôvod bol vtedy prakticky jeden - cena. Drahšie a slabšie vybavené. A podstatne lepšia povesť Toyoty, čo sa kvality týka. ;-) Bonusom bol variabilnejší a vzdušnejší interiér.
Avatar - Armin Tamzarian
Superstar
| 3. 6. 2014 11:26
Taky máme doma Yaris :-), za celou dobu používání (letos 9. rok) se nevyskytl ani jeden problém/závada, auto jezdí jen na pravidelné výměny a prohlídky. Podobně jako ty, i já se v Polu cítil víc stísněně (na to, jak je Yaris malý, je vlastně docela velký).

Dnes je nejzajímavější nabídkou z portfolia Yarisu Hybrid (nejen kvůli pohonu, ale i kvůli výbavě kterou s sebou přináší), ten je okolo 400t, zkusil jsem si teď naklikat v konfigurátoru Polo v Highlinu s tou slabší 1.2 TSI a DSG, "reklamní" modrou barvou, liťáky Rivazza , a jsem na 388t, a to ještě nedošlo na ty (mnou opěvované) příplatkové prvky (udržování odstupu za 10t, zadní kamera za 5t)..těžké rozhodování :-)
Superstar
| 2. 6. 2014 13:12
Superstar
| 2. 6. 2014 14:22
To je reklama jak na vložky.
Avatar - _Karel_
Toper
| 2. 6. 2014 12:59
pánové, je nutný neustále mlátit do mladýho kluka, kterej má evidentně rád auta stejně jako vy? Nevšiml jsem si, že by za každou cenu slepě obhajoval Kia/Hyu, ani že by plival na všechny jiný auta, ani že by byl na jiný sprostej(a že by mohl).Chodí sem spousta d.e.bilů /berenika a spol/, spousta skoro fanatiků /však vy víte/, a tenhle mladej kluk jen nestihl vydělat milion nebo půl a koupit několik aut. Troška nadhledu nebo aspoň ignorace by naškodila.
Polo je moc hezký, zvlášť interiér, ale přijde mi dost divný, když nepoznám starý auto od novýho. U faceliftu běžná věc, ale u novýho modelu?
Avatar - 3_diamanty
Toper
| 2. 6. 2014 13:06
ved ono je to facelift ;-) .. aky novy model? .... to len dnes je taka moda oznacovat facelifty aut ako nove modely.... jak napriklad hura je tu novy sportage.... pritom ide len o faceliftovany sportage ;-) ziadny novy sportage..... aj toto polo je len facelift... automobilky to radi oznacia ako nove polo... pritom ide len o facelift ... nie si sam kto ma v tom gulas ale mozno to automobilky tak schvalne robia aby nalakali zakaznikov...
Avatar - _Karel_
re:toper
| 2. 6. 2014 13:08
Tak to jsem blbě četl. ;-\
Avatar - 3_diamanty
re:toper
| 2. 6. 2014 13:29
mozna podoba noveho pola: [odkaz] ... realita bude jasna ale zrejme az za nejake 2 roky
Avatar - Typhoon
re:toper
| 2. 6. 2014 21:00
To určitě nebude pravda, takový psí uši jako od Peugeota by VW nikdy nedopustil. Leda, že by to byl facelift pro frantíky. >:D
POLONÉZA
| 2. 6. 2014 13:44
POLOnéza (báseň)
Armáda těkavců rány své hojí,
na půlce života pod vichrem sťat.
V garáži pusté si Žerika zoufale... kojí,
přes obzor věnec a osudem kat.

Na blatech árie života snívá,
sám sobě vlkem, slepý napolo.
Obžebrat život, tombola zívá,
však vesmírem letí svět, POLO a Apollo.

Každá třída má svého nejlepšího reprezentanta absolutně. A každá třída má svého nejlepšího reprezentanta přepočteně. Absolutním králem se nemusíme zabývat, neb nehledáme jedince pro jedno auto, my hledáme životní optimum, nám jde především o jakéhosi třídního garážového optimála, takříkajíc referenční produkt pro optimálního jezdce, který zná sebe, svůj život a svět.

Ideální konfigurace: optimální člověk, optimální vůz. POLO? Myslím, že můžeme napsat - třídní optimál, auto s dokonale vycentrovanými vlastnostmi, vizáží a image, tedy s hodnotovým triumvirátem, který v garážích světa hraje rozhodnou roli. Teď už jde jenom o to, jakou roli hraješ ty...

BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE, BRAVWO POLO :yes: :-!
POLONÉZA
| 2. 6. 2014 19:10
Dneska si asi hulil až moc ;-) Polo rozhodně není špatné auto, ale v téhle třídě je slušnými auty dost nabito - Corsa, Fiesta, Clio, P208, Ibiza - je tedy z čeho vybírat :yes:
POLONÉZA
| 2. 6. 2014 21:29
Určitě je z čeho vybírat. Uznávám, že zrovna toto období je jakýmsi přechodovým časem - čekání na Fabii III, vedle toho prostě je potřeba stále ctít mistra třídy, a tím nepochybně POLO stále je.
POLONÉZA
| 2. 6. 2014 20:09
Kamarát, tá múza ti nejak uchádza. Vieš to lepšie.
Avatar - Ji/Ri
POLONÉZA
| 2. 6. 2014 20:13
Klaudie.... k Polo autu polo můza patří ;-) ....takže o5 to GTI trefil na komoru.... kouzlo nechtěného :-)
POLONÉZA
| 2. 6. 2014 20:19
Myslel si "polomúzu" zajisté, že? Příspěvek je jen z POLOviny dobrý. Umí to o dost lépe ;-)
POLONÉZA
| 2. 6. 2014 21:29
:*) :-) ;-)
Avatar - Typhoon
POLONÉZA
| 2. 6. 2014 21:02
Topper to tu už psal, POLO je něco jako nejlepší desetibojař...
POLONÉZA
| 2. 6. 2014 21:30
Příznačná charakteristika.
POLONÉZA
| 2. 6. 2014 21:38
Príznačná charakteristka Pola alebo Toppera? Alebo "pol na pol"?
POLONÉZA
| 2. 6. 2014 22:34
skakni si k felcarovi ty tupy omezeny hovado
POLONÉZA
| 2. 6. 2014 22:41
Většinou tě chválím za tvoje příspěvky, ale dneska to bylo nad moje chápání, umíš to líp ;-\
Avatar - Bristol
Polo
| 2. 6. 2014 13:46
bez diskuze jeden z nejhezčích vozů třídy, vedla odcházející Fabie vypadá opravdu skvěle... (fů už se těším až bude FII v důchodu)

ovšem co mne zaráží je základ za 290k?? To je dneska trochu mimo mísu ne?? když takhle běžně začínají auta o třídů výše a některé i níž
Polo
| 2. 6. 2014 14:09
Ta cena je nižší, protože se základní výbava v Čechách neprodává a Polo začíná na Comfortline. VW tak nechává prostor pro Fabii a Ibizu. Konkurence je s podobnou výbavou za stejné peníze jako Polo. A reálný zákazník si stejně auta s cenou od nekupuje a za klimatizaci a rádio si stejně připlatí.
Avatar - 3_diamanty
Polo
| 2. 6. 2014 14:33
cena je nizsi? povedal by som ze skor vyssi ;-) .... kedze nizsi zaklad ako pises sa u vas nepredava.... zeby chybicka? alebo som to ja zle pochopil
Polo
| 2. 6. 2014 14:44
Pogo tím chtěl říct, že se Polo prodává ve výbavový úrovni, za kterou u konkurence musíš doplatit a proto jsou ceny srovnatelný.
Avatar - Ada je zase tady
Polo
| 2. 6. 2014 17:50
Rozumný člověk si hlavně nekoupí rendlíka :no:
Avatar - vabis
sehr gut
| 2. 6. 2014 17:51
Subjektivně, po Yarisu, který vyhrál o prsa japonské ženy druhé nejlepší auto městské kategorie :-!
Avatar - Typhoon
sehr gut
| 2. 6. 2014 21:05
Až na to, že s Polem se svezeš i po okresce a po dálnici.
Avatar - rohYpnol
sehr gut
| 2. 6. 2014 22:25
hlavně s 1.0 ...
sehr gut
| 3. 6. 2014 04:01
??? Ostatní se rozpadají nebo co?
Na Polo
| 2. 6. 2014 19:45
nemám zrovna dobré vzpomínky. Krátce jsem s ním jezdil, když byla tato generace úplná novinka (2009) a tátův tehdejší Passat byl v servisu. Čtrnáctistovka atmosféra dělala fakt randál a vibrace, které se přenášely do interiéru, byla naprosto mrtvolná a řazení bylo dost tuhé. Na druhou stranu auto vypadalo a vypadá skvěle a i celkový pocit z interiéru je výborný.

Když si vezmu, že VW udělal v těchto oblastech pokroky, tak by dnešní Polo už mohlo být něco jiného. Rozhodně zdaleka nejhezčí ve své třídě (ještě bych možná uznal jako konkurenta Fiestu, ale spíš tu před faceliftem) a určitě velmi solidní co do kvality. Bohužel je to entry level entry levelů a tam se prostě trochu šetřit musí, jinak by kupní cena letěla vzhůru. Pro mladé lidi do města však myslím není co řešit (odpustil bych si ale iPhone a iPad a koupil to sedmistupňové DSG).
Avatar - rohYpnol
Zlatá tradice
| 2. 6. 2014 20:21
FL v podobě, kdy vůz lze omladit novými světly a nárazíky, je dobrou tradicí VW :-) Vše podle očekávání.

Docela překvapivé, jak se VW u svých modelů rychle zabvuje 8V TSI, které byly přeci tak povedené...

Cenová politika v ČR odpovídá zaměření a není co vyčítat. Bohatá výbava a tomu odpovídající cena. Pro chudý východ je jednoduše určený Rapid a nově zřejmě i Fabia III. Pro ty, co si vůz stejně dovybaví, přesto vyjde zřejmě výhodněji Polo.

Polo se kupuje jako doplněk k lepší společnosti, Škoda je zkrátka entry-mainstream.

Za mě bych volil Ibizu, která s posledním FL dostala neuvěřitelný náboj. Tedy pokud si připlatíte za světla, kola atp.

1. Ibiza
2. Polo
3 Fabia :-!
Avatar - Ozzman
Zlatá tradice
| 2. 6. 2014 20:36
Taky bych si vybral Ibizu teda, podle vzhledu exteriéru, nýbrž uvnitř je to dost plastové auto, ostatně jako třeba i Altea a jiné Seaty ( V Leon sem neseděl a Exeo na tom bylo dobře, protože je to vlastně A4 :D)

Jinak lidi ji zřejmě moc nemusí.. u nás je jí pramálo, v Německu se taky hojně nevyskytuje a právě sem v Madridu a tady sem tu novou (rozuměj stávající generaci) snad ještě neviděl, jezdí tu z nových modelů Seatu jen Toleda u taxikářů >:D
Doma ji teda taky asi nemilujou >:D
Avatar - 3_diamanty
Zlatá tradice
| 2. 6. 2014 20:42
este by mozno stalo za zmienku pouzitie noveho elektromechanickeho posilnovaca v inovovanom pole.... moc chvaly na tento pocin necitam.... ma niekto skusenosti? stara verzia posilnovaca vraj bola lepsia ... musim uznat ze dizajn ma ibiza atraktivnejsi ... to bez debaty ... ale interier ma polo krajsi :yes: je to o preferenciach kazdeho z nas... ja by som bral este pred pol rokom ibizu ale po inovacii pola uz volim jednoznacne polo :yes:
Avatar - Typhoon
Zlatá tradice
| 2. 6. 2014 21:09
Na můj vkus je Ibiza už moc ženská. Nicméně v našem městě jich jezdí docela dost.
Takže za mě stále Polo.
Avatar - rohYpnol
Zlatá tradice
| 2. 6. 2014 22:28
Plasty jsou kvalitní a konečně nevypadají lacině. A jinak není Ibiza o nic víc ani míň plastová než Fabia nebo Polo ;-)
Avatar - Ozzman
Zlatá tradice
| 2. 6. 2014 23:03
Já seděl v jednom z prvních ročníků výroby a neviděl sem tam extra posun od minulé generace. Koncekonců minulou generaci (Cordobu) sem měl, tak to znám velmi dobře:) Nové polo sem nejel a Fabie je na tom stejně, to souhlasim :-) Jak už sem psal v jiné diskuzi, třeba takové Clio je v tomhle zase o kousek dál, ale je to nový model, to je taky fakt :-)
Avatar - rohYpnol
Zlatá tradice
| 3. 6. 2014 17:36
zrovna Clio se příliš co do materiálu plastů v interiéru moc nevytáhlo. Stejně jako Captur. Kvalitu plastů bych přirovnal Seatu před pár lety. A to pro Renault není pochvala :-!
Zlatá tradice
| 2. 6. 2014 20:40
No, mezi malými vozy tedy Polo opravdu k lepší společnosti nepatří. To spíše Fiat 500 (možná spíše 500L), Mini, Alfa MiTo a tak podobně. Polo je vážně spíše ten střed.
Zlatá tradice
| 2. 6. 2014 20:42
Lepší společnosti?
Jak to myslíš? Jakože rodokmenem? Nebo schopnostmi?
Zlatá tradice
| 2. 6. 2014 20:45
Reagoval jsem na jeho větu: "Polo se kupuje jako doplněk k lepší společnosti", kterou jsem si vyložil jako že staví Polo spíše na vrchol třídy než doprostřed.
Zlatá tradice
| 2. 6. 2014 20:55
Cenově Polo (od 290 tis) nepatří zrovna k levným modelům. Za ty prachy se už dá sehnat kompaktní třída.
Avatar - Ozzman
Zlatá tradice
| 2. 6. 2014 21:01
Ale imidž stylovky mimo verzi GTI taky nemá. Jestli teda chápu centuriona správně :-) Od toho tu je A1, Mini a možná ta pětistovka.. od VW bych zde viděl Brouka, ale ten už je zas větší :-)
Zlatá tradice
| 2. 6. 2014 21:03
Tak, tak.
Zlatá tradice
| 2. 6. 2014 21:05
Tak jestli je pro vás: imageovka = lepší společnost, tak to potom jo.
Zlatá tradice
| 2. 6. 2014 21:11
No já už teď moc nechápu, co je to pro tebe. Je to přirozeně hlavně věc ceny, ale v této kategorii jsou imageovky výhradně dražší vozy, takže se to překrývá. Stylové vozy jsou takřka výhradně příplatkové a tím pádem s určitým puncem prémiovosti. Mainstreamu a submainstreamu musí stačit dennodenní užitelnost a praktičnost, kombinovaná s nižší cenou.
Avatar - Ozzman
Zlatá tradice
| 2. 6. 2014 21:39
Pro vás je špatně´řečeno, imidžovka nemusí bejt drahá a kvalitní
Zlatá tradice
| 2. 6. 2014 21:02
Já netvrdím, že je levné. Jenom říkám, že je spíše ve středu. Třeba to MiTo začíná na 340, Mini tu ani nepíšu. Tím nechci nijak Polu škodit, to vůbec ne. Jinak výraz, že "za 290 si už můžu koupit kompakt" je problematický. Za ty peníze si můžu koupit i SUV (Duster), ale jaké kvality...
Avatar - rohYpnol
Zlatá tradice
| 2. 6. 2014 22:27
:yes:
Zlatá tradice
| 2. 6. 2014 21:03
Pořád je Polo jen mainstream, na lepší společnost na to je tu A1 nebo Mini ;-)
Avatar - 3_diamanty
Zlatá tradice
| 2. 6. 2014 21:12
pojem lepsia spolocnost v pripade malych aut znie .... no prinajmensom usmevne .... ;-) .... male auto bude vzdy male auto so vsetkymi zapormi a obmedzeniami maleho a lacneho auta .... bavit sa o nejakej akoze premii v pripade malych aut je usmevne..... ale samozrejme da sa to ;-) ... clovek si dokaze vsugerovat kadeco..... pri pohlade do interiera Mini mam dokonca pocit ze mainstream od pola je kvalitou hodne pred tou vasou akoze premiou ..... ;-) a to uz je silne kafe

A1 nie je nic ine ako drahsie polo s logom audi.... opat akosi sa mi tu pojem premia mina ucinku a ostava nepochopeny... Mini je velka hracka s pochybnou kvalitou a MiTo ma kvalitou k polu este dalej ako Mini .... takze svojim sposobom je polo dokonaly premiant ;-) povedane recou scientologa a myslitela :yes:

takze mne to vychadza tak ze polo je dokonale auto vo svojej triede, na ktore je aj ta Vasa radoby-premia prikratka :yes:

gratulacia pre polo ;-) kral triedy vcelku zasluzene :yes:
Zlatá tradice
| 2. 6. 2014 21:21
Hodně by ti pomohlo, kdybys ovládl základy středoevropské interpunkce. Přece jen by to pomáhalo se ve tvých chorých úvahách nějak orientovat.

Co si napsal je samozřejmě naprosto nepravdivé a brutálně omezené. Imageovky, jak se píše výše, jsou téměř výhradně výsadou bohatších a lépe situovaných osob, protože nabízí relativně malou užitnou hodnotu za vyšší cenu, ale nabízí také určitý "fashion statement" a styl, který běžného konzumenta moc nezajímá, ale pro bohatší již může být faktorem. Nebude to jejich jediné auto (pozn. - ne každý má jen jedno auto), ale pro historická centra evropských měst bude naprosto vhodné. Ne každý musí tyto silnice brázdit v buldočích Cayennech nebo agresivních M5kách. Pak jsou tu samozřejmě také ženy, které jako módní doplněk A1ku, pětistovku, MiTo nebo Mini určitě ocení.

Že je Polo kvalitou výše než Mini? To už asi halucinuju. Tohle by nikdo rozumný nenapsal.
Avatar - 3_diamanty
Zlatá tradice
| 2. 6. 2014 21:26
kvalitou je polo v interieri urcite pred mini ....

staci si pozrier akekolvek forum o znacke mini a najdes dost zaujimave nazory na kvalitu toho auta.... mozem to vyhladat ak chces

ja netvrdim ze mini nie je stylove auto... len mi pride usmevne robit z neho nejaku akoze premiu.... ked fakticky bezne polo si s nim v istych veciach povytiera zadok ;-)

cele to hranie sa na stylovky v malych autach je moc moc usmevne... preplastovana farebna palubovka a la pinball v mini vyzera ako z nejakej gycovej vystavy putovych autoradii spred 60 rokov povojnovej ery ... audi A1 zase nie je nic ine ako predrzazene polo s 4 kruzkami na kapote ..... a MiTo? ... momentalne uz auto bez buducnosti so spolahlivostou podla britskej JD power - uplny prepadak a chvost spolahlivosti na urovni slabych francuzov alebo stareho punta.... tomu ty vravis stylovky? ..... ved je to smiesne .... bezpochyby vacsia stylovka je uz aj taka fabia monte carlo ktora ma aj kvalitu aj spolahlivost a zaroven praktickost
Zlatá tradice
| 2. 6. 2014 21:40
Tak nevím, jestli si někdy seděl v Miníkovi, ale jeho zpracování rozhodně prémiové není a to ani vzdáleně.

Ano, má výborný podvozek (prakticky nejlepší) a některé motory, ale interiérem se na Polo rozhodně nechytá. Bohužel, je to tak.
Avatar - 3_diamanty
Zlatá tradice
| 2. 6. 2014 21:41
suhlas :yes: bez debaty polo vsetkych drti :yes:
Zlatá tradice
| 2. 6. 2014 21:47
No, "všetkých" zrovna ne.
Třeba A1 je v interiéru provedena ještě lépe. Jen někomu může "vadit" design, ale materiály, zpracování a odhlučnění jsou ještě lepší. Ale jinak mne moc lepších už opravdu nenapadá.
Avatar - Ozzman
Zlatá tradice
| 2. 6. 2014 23:08
Já v tomto Polu ještě neseděl, ale mne teda dost překvapilo Clio (bylo to grandtour, snad je ale totožné). Měkčené plasty, hezky slícované a nové auto taky nevrže (nevim jak po 100tis km). Troufnu si říct, že je to lepší než dosluhující Fabka. Nehodnotim ergonomii ( mě renaulti celkem vyhovují svým ovládáním) a dizajn :)
Zlatá tradice
| 2. 6. 2014 21:46
V Miníkovi (té odcházející generaci) jsem sice přímo neseděl, ale prohlížel jsem si ho na autosalonu, když jsem čekal na servis svého auta. Možná to bylo novotou (nevylučuji), ale působilo tedy na mě hodně dobře a kvalitně. Tu kritiku interiéru moc nechápu. Co se týče podvozků, tak souhlasím. Na ty slyším samou chválu a to neustále. Kamarád jeden čas uvažoval o Cooper S, tak jsme se o tom hodně bavili. Že by měl být interiér Pola lepší se mi moc nezdá. To se na to Mini budu muset příště ještě detailněji podívat.
Avatar - rohYpnol
Zlatá tradice
| 2. 6. 2014 22:35
v zásadě je to úplně jedno, protože Mini je nepraktický až to bolí. Vozit v Mini děti do školky nebo jen tak trajdat po městě?

Mini je pro zábavu, Polo je pro užitek :-!
Zlatá tradice
| 2. 6. 2014 23:49
Jo, s tím souhlasím.
Avatar - rohYpnol
Zlatá tradice
| 2. 6. 2014 22:31
A přesně mezi A1 a běžnou produkcí stojí Polo :-!
Zlatá tradice
| 3. 6. 2014 15:39
Polo je predsa bezna produkcia, tak ako ma stat napomedzi?
Avatar - rohYpnol
Zlatá tradice
| 3. 6. 2014 17:38
Polo vyplňuje mezeru. Podívej se na možnosti Pola, ŽÁDNÝ z konkurentů proti němu nemá co nabídnout, vyjma prémie typu A1. Od motorů, přes výbavové prvky a převodovky.
Zlatá tradice
| 5. 6. 2014 10:21
Na asistenty auto nejazdi.
Nie je postatne, co vsetko donho mozes narvat, ale ake jazdi bezne v uliciach.
Na aute je podstatne, aky je komfortny podvozok, ako sa v tom citis, kolko ma miesta a pod. Nie, ci blika a trasie volantom, ked v tom zadrichmes na mieste sofera.
V com su vynimocne motory? 90k v nafte, ci 110 v benzine je vela? 208ka ma v nafte 114k motor.
Avatar - rohYpnol
Zlatá tradice
| 5. 6. 2014 18:53
Když mám auto s DSGčkem a sháním menší, tak už nebudu chtít manuál. Kdo splní požadavek? Všichni až na koncern vypadne.

Obdobně ostatní výbavové prvky. Právě v tom se mýlíš. Polo nemá konkurenci právě kvůli svým možnostem, kdy u konkurence prostě nepochodíš. A je mi úplně jedno, že na ty prvky vůz nejezdí, prostě když chci jízdní asistenty a pokročilejší prvky výbavy, tak Polo je zcela automatickou vobou a konkurenci nemá.
Zlatá tradice
| 3. 6. 2014 10:41
Odhaduji, že lepší společností myslel Passaty a Touaregy. A1 i Mini jsou citelně dražší auta. Ta si nekoupíš proto, že by pasovala k Pašíkovi.
Avatar - rohYpnol
Zlatá tradice
| 3. 6. 2014 13:34
přesně :yes:
Avatar - Typhoon
Zlatá tradice
| 2. 6. 2014 21:11
Po problémech s rozvody se spíš divím, že se ještě 8V TSI vůbec vyrábí a montuje do Škod.
Avatar - Ozzman
Zlatá tradice
| 2. 6. 2014 21:40
Ten motor je tragickej svou spolehlivostí... už sem to tu psal .. již nikdy znovu :no:
Avatar - miromen
Zlatá tradice
| 2. 6. 2014 23:20
Kde chodiš na takova prohlašeni :*)
Ale tohle je tipicky obrazek o tom jak se piše o prvnich TSI.
Avatar - _Karel_
Zlatá tradice
| 3. 6. 2014 07:00
Kam na to chodí? Asi do všech servisů. Kam na to chodíš Ty? Do tiskového oddělení Škoda auto?
Avatar - miromen
Zlatá tradice
| 3. 6. 2014 08:48
Dalši netovy placal. :no:
Avatar - Ozzman
Zlatá tradice
| 3. 6. 2014 08:15
Ale kdeže do serverů.... jedno takové TSI má přítelkyně v Oktávce... 2X napínák řetězu a to má teprve 50 tisíc km.
Avatar - miromen
Zlatá tradice
| 3. 6. 2014 08:55
Hm 50tkm a to ještě nemaš měněne turbo , vstřiky a ja nevim co ještě......podle některych diskuznich "motorařu" už bys tam měl mit teměř vše minimalně jednou měněne. Nehledě na to že tu někteři maji zname kterym se to TSI pry sype jak čaj. Takže vlastně koncern VW poušti do objehu sypaci se stroje a to se určitě vyplati.
Avatar - Ozzman
Zlatá tradice
| 3. 6. 2014 10:13
Nevim za co mam ty palce, ale jestli je podle tebe slabej duvod nemit rad TSI protze s nim mas sam problemy s dost nizkym najezdem , dal si za auto dost penez a servis nechce druhou vymenu akceptovat, i kdyz je auto jeste v zaruce, tak pak nevim co by se muselo stat... Nebo podle tebe mam slepe duverovat modle VW jen proto, ze mi to cpou lidi tady?. Je mi jedno, co rikaj diskuteri, kterym kamaradovo auto kdesi odeslo, ja tu mluvim o aute, ktere mame v rodine a nekolikrat tydne s nim jedu i ja.... je to podle tebe duvod k ironii?
Avatar - CommonUser
Zlatá tradice
| 3. 6. 2014 16:28
Cakal som, ze dostanes po hube za tie taraniny od "Vlcindolskych" >:D Takze to minusko ber pozitivne. Kazdy takyto "odbornik" len zlahcuje, kym nenapises, ze to mas doma a drbe sa to. "Ale ved to ma lacne diely, tak co sa stazujes ?"
Mna "olympionici" tiez okaslali, tak dalsie auto bolo uplne z inakial.
Avatar - rohYpnol
Zlatá tradice
| 2. 6. 2014 22:32
Tam to stačí. Zákazníci jsou z HTP zvyklí ;-) :-!
Avatar - miromen
Zlatá tradice
| 2. 6. 2014 23:18
Ten motor ma pořad co nabidnout vuči konkurenci a navic je spolehlivy. Tu udajnou nespolehlivost zapřičinila akorat domaci internetova masirka.
Zlatá tradice
| 2. 6. 2014 23:48
Ta masírka spíš zapůsobila na tebe. Ale zákazníci VW jsou zvláštní kategorie. Ti budou i po výměně turba a rozvodů u auta s 30 000 km psát o spolehlivém autě. :-)
Avatar - miromen
Zlatá tradice
| 3. 6. 2014 08:47
Hele tohle neni Renault takže ja jsem v klidu.
Avatar - rohYpnol
Zlatá tradice
| 3. 6. 2014 13:35
Zvláštní, že právě Renault se spolehlivostí motorů problémy nemívá.
Avatar - _Karel_
Zlatá tradice
| 3. 6. 2014 17:33
Ve všem máš pravdu. Ty motory TSI se nesypou.Jsou jedny z nejlepších,co se týče spolehlivosti.Vůbec nemají problémy s napínáky a pod. A když, tak je to tím, že lidi s tím nějak moc jezdí. A i tak se to nestane úplně každýmu,takže je to v pořádku. Dokud se to nestane každýmu, není nutný to nafukovat. Moc se ti omlouvám, že jsem kritizoval TSI. Je to velmi spolehlivý motor. Všichni co ho mají doma a tvrdí opak lžou.
Avatar - CommonUser
Zlatá tradice
| 3. 6. 2014 16:32
Toto musim povedat kolegovi, ze nepochopil pointu spolahlivosti (12 tkm komplet novy motor 1,4 TSI 160 PS v "porodnom" mesiaci ) :-) >:D >:-[]
Zlatá tradice
| 3. 6. 2014 04:03
Ibiza je uvnitř dost děsná...

1-2. Fiesta+Polo
3-4. Clio+P208
Zlatá tradice
| 3. 6. 2014 08:14
Jiné automobilky se motorů nezbavují?
Zlatá tradice
| 3. 6. 2014 10:07
Kdyby před lety neřekli, že do roku 2016 postupně všechny motory o objemu
Avatar - dolfi
... a když ne budu...
| 2. 6. 2014 21:13
...UP! :-)
Avatar - Blue Sun
... a když ne budu...
| 2. 6. 2014 21:33
NEbo Fabia.
1,2 TDI
| 2. 6. 2014 21:32
Honzíku, tobě ty motory dělají pořád trochu problémy :-) Vzpomněl sem si na slavný koncernový "čtyřválec" 2,5 TDI v Superbu >:D
Avatar - _Karel_
1,2 TDI
| 2. 6. 2014 22:26
>:D >:D
1,2 TDI
| 2. 6. 2014 22:44
>:-[] >:-[]
Neklames?
| 3. 6. 2014 16:12
i když se do Pola posadíte úplně poprvé, při nastavování základních prvků (klimatizace, rádio, světla) rozhodně tápat nebudete. Všechno je zkrátka tam, kde očekáváte.
Pokial sofer nema odchodenu akurat osobitnu zakladnu skolu, moze sadnut aj do Corsy, Clia, C3, Punta, Yarisa.... a v kazdom nebude tapat a vsetko najde, kde ocakava.
Avatar - CommonUser
Neklames?
| 3. 6. 2014 16:34
No ale tam nemas tie iste plastove ovladace napriec triedami a dokonca znackami >:D >:D >:D
Spotřeba ve městě více jak 7 litrů u 1,2 TSI?
| 6. 6. 2014 13:23
Po přečtení článku mám pocit, že jsem si před 20 dny koupil jiné auto. Spotřeba 1,2 TSI ve městě se pohybuje standardně okolo 6 ti litrů. Jediné město v České republice není Praha a měření spotřeby na trase 10km v nejhustší koloně asi není nejlepší způsob. Po Hradci Králové i Plzni bez problému jezdím za necelých 6 litrů. Upřímně ani netusím jak bych musel jet, abych tam více jak 7 litrů dostal. To v podstatě nejde.

Na zadní sedadla se bez problému vejde více jak 185cm člověk. Sám mám 185 cm a vejdu se tam hodně pohodlně. Díky tomu je právě tak miniaturní kufr. Problém by asi nastal kdyby potřeboval řidič ležet jako krustě hustý gangsta, pak se tam nevejde nikdo. Co se týče viditelnosti z auta, tak je to velká slabina. Z auta není moc vidět přes boční sloupky v určitých zatáčkách.
Avatar - zobak
Zhulenej redaktor či co?
| 4. 7. 2014 14:01
Koupil jsem Polo Tsi před měsícem mám najeto zatím jen 600km a včera jsem najel vzdálenost 170km se zapnutou klimou 2 dospělí 2 děti se spotřebou od startu 4,3 litru a nedalo mi to moc práce-šlo by i níž! Docela bych chtěl vidět toho redaktora v reálu! Takovej ementál píše testy do auto cz? :-( Pak testy vypadají, tak jak vypadají! :no:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku