Novinky
Znas to, lidska lenost je nekonecna a tohle mi nejak prislo jednodussi.
Dale udaje vyrobce jsou vetsinou optimisticke a rozdilne od reality.
Dale udaje vyrobce jsou vetsinou optimisticke a rozdilne od reality.
jo
přesně tak! a co se takhle kouknout na stránky kde to všechno mají 😉 [odkaz] [odkaz]
VIVÁÁÁ LAS TESLA´S
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
přesně tak! a co se takhle kouknout na stránky kde to všechno mají 😉 [odkaz] [odkaz]
VIVÁÁÁ LAS TESLA´S
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
Kdo sem dával jak se postupně snižuje kapacita baterií po nějakém nájezdy a se zapnutým topením/klimou a dalšími spotřebiči?
Tesla podle dříve postnutých tabulek obstojí jako daily car, pokud nenajedeš víc než 200km/denně.
Tesla podle dříve postnutých tabulek obstojí jako daily car, pokud nenajedeš víc než 200km/denně.
"Garantie
4 Jahre oder 80.000 Kilometer Neuwagengarantie, je nachdem was als Erstes eintritt
Die 60-kWh-Batterie hat eine Herstellergarantie von 8 Jahren oder 200.000 Kilometern, je nachdem was als Erstes eintritt.
Die 85-kWh-Batterie hat eine Herstellergarantie von 8 Jahren bei unbegrenzter Kilometerzahl.
Beide Varianten der Batterie-Herstellergarantie decken auch Schäden durch unsachgemäße Anwendung des Auflademechanismus und Brand der Batterie ab, selbst wenn der Brand vom Fahrer verursacht wurde."
tedy u 85kW verze se nemusi clovek bat ani vlastni blbosti 😄
4 Jahre oder 80.000 Kilometer Neuwagengarantie, je nachdem was als Erstes eintritt
Die 60-kWh-Batterie hat eine Herstellergarantie von 8 Jahren oder 200.000 Kilometern, je nachdem was als Erstes eintritt.
Die 85-kWh-Batterie hat eine Herstellergarantie von 8 Jahren bei unbegrenzter Kilometerzahl.
Beide Varianten der Batterie-Herstellergarantie decken auch Schäden durch unsachgemäße Anwendung des Auflademechanismus und Brand der Batterie ab, selbst wenn der Brand vom Fahrer verursacht wurde."
tedy u 85kW verze se nemusi clovek bat ani vlastni blbosti 😄
Pokud tě to zajímá po technické stránce... za předpokladu, že v Tesle odvedli dobrou práci, problém není v nabíječce samotné, ale v uživateli. Ten dokáže baterii zabít i se zásuvkou v garáži, nepotřebuje k tomu SC. Když se budeš k baterii chovat příkladně, můžeš na ni (85 kWh) najezdit pravděpodobně přes půl milionu kilometrů.