Profi
Sverige
2
Konečně víme, kde se berou ty roční / referenční / manažerské vozy >😁
Přejít do diskuze
Já teda k tý korozi transitů, máme ve firmě dva, od předchozího modelu, jeden před a jeden po faceliftu, mají najeto k 300 000km a jsou bez koroze. Nikdo se o ně moc nestará ale jsou to držáky. Je fakt že občas vídám zrezlé transity, ale ty naše jsou ok. I spolehlivostí jsou dobré, ten po faceliftu se sypal o něco víc než ten starší, ale žádná tragedie. Hůř jsou na tom craftery, sprinteři, vita
V přpadě Transitu se jedná o speciální funkci maskování. Po nastříkání solí do týdne Transit zmizí >😁 >😁
Na obhajobu Transitu dnes není jediný, takový Mercedes integroval podobnou funkci do Sprinteru.
Na obhajobu Transitu dnes není jediný, takový Mercedes integroval podobnou funkci do Sprinteru.
jakým různým testům je vozidlo vystaveno. Nicméně ten nejdůležitější tam chybí. Test ostřikem českou posypovou solí, respektive její břečkou. 😉