V Evropě probíhají svolávací akce automobilek většinou v tichosti. Za mořem je tomu naopak. Problém s airbagy, kdy se při nehodě neaktivují, se rozrostl do obludných rozměrů.
Nie, kto by sa s tym tahal ;-) . VT1300CXA, pozeral som aj HD DYNA WIDE Glide , ale ked som videl, ako sa klepe ten motor... a tie packy rychlosti a zadnej brzdy na HD boli takej detskej velkosti, honda ma poriadnu tyc a nemusim davat spicky k sebe ...
Tzv. chytré airbagy se skutečně umí vypnout (a byly s tím problémy, kdy se vypínaly, kdy neměly). Ale ne kvůli nezapnutému pásu, to by mělo vyvolat jen upozornění.
Jak jsi přišel na to, že jsou ty "evropské" rychlejší? Jedním z rozdílů je, že jsou určené jen pro použití s pásem. V USA bylo cílem navrhnout airbag, který bude fungovat bez pásu, co vím. Mají tam myslím povinné alespoň dvoustupňové "chytré" airbagy. To my tady nemáme. Automobilky můžou použít vícestupňové (a používají), ale není to povinné.
Dobre, teraz sa nadychni, a v klude si precitaj, kto vyrobil tie airbagy, ktore su zdrojom problemov japonskych, americkych, nemeckych a este neviem akych automobiliek. Firma TAKATA Corp. z Tokya, ked som bol naposledy v Tokyu, tak bolo este v Japonsku. Takze citat je dolezite, ale aj pochopit pisany text, mozno by pomohlo nemiesat eroticke stranky s automobilovymi. Neviem, ci mas nejake japonske auto, ale s Densom mam este skusenost ako s dodavatelom centralneho mazania na japonsky kolesovy nakladac a neuveris, nefungovalo, nizky tlak podavacieho cerpadla. Ako riesenie japonci dodali nemecke centralne mazanie VOGEL. Napriek tomu vsetkemu som kupil japonsku motorku a nie americku. >:D >:D Aj ked slabinou Hondy je regulator, presne ako v tom Denso alternatore za 592 EUR.
Autor toho článku amerického vodiča nevidel ani na obrázku. Nechápem ako môže niekto napísať také nezmysly, že americkí vodiči nepoužívajú pásy. Pásy sú povinné a najmä v mestách si policajti všímajú ich používanie. Stoja na stopke a čumia do každého prechádzajúceho auta. Jazdím v USA kamiónom, takže z výšky pekne vidím do áut podo mnou a naozaj výnimočne vidím človeka bez pásov. V prípade nehody môže poisťovňa nepreplatiť liečenie ak sa potvrdí že vodič nebol pripútaný, detto ak bol pod vplyvom alkoholu.
airbagy jsou větší a nafukují se jinak než evropské. Nedojde k prudkému nafuknutí a lehkému upuštění jako u evropských airbagu. US airbag se plní pomaleji a nikdy do plna, myslím cca 80% jistý si tím nejsem. Vím však že tam kde je v Evropě pytel 80l je v USA 120l.Euroairbagu 30l odpovídá v USA dokonce 70l.
Američtí řidiči nejsou zvyklí používat bezpečnostní pásy a náraz hlavou do volantu může způsobit i smrt.
...zatímco kontakt s nafukujícím se airbagem je jako vánek na tváři...
Nejprve jsem se pobavil u inflátorů (to si opravdu nemohl autor vystačit s vyvíječem?), pásy mě pak dorazily. Ono je snad něco bezpečného na seznámení se s pytlem pěkně zblízka bez pásu? :-|
Takze si kludnejsi, ked si sa docital, ze pytle mozna nebouchnou ? >:D Po kazdych zaplavach ich budes musiet menit :-! Japonska kvalita.... jedina suciastka, ktoru som v aute vymenil z dovodu prichadzajucej poruchy, bol japonsky alternator DENSO, budiz mu srotovisko tazke :no: . A mozno sa sikmooky pri vypocte iba pomylil a miesto zivotnosti 1.000.000 km tam dal o jednu nulu menej, lebo zas padaju okolo 100.000 km +-10.000 km >:-[]
asi se otom nejak dozvedelo i moje auto, o vejkendu me 2x zablikala pri jizde ikonka airbagu, sem se uplne lek a cekal kdy me nektery z tech pitlu bouchne >:D