Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ferrari LaFerrari XX v problémech na okruhu v Monze

Ferrari již testuje okruhovou a ještě ultimativnější verzi Ferrari LaFerrari. Video zachycuje několik kol, kdy auto za perfektního zvukového doprovodu jezdilo neskutečně rychle, než začaly problémy.
Zpět na článek
15. 7. 2014 13:28
Re: Idioti sobě
Tvoje náklonnost k čemukoliv mě nechává absolutně chladným, to buď v klidu. Logo Ferrari, bohužel, vykřičené je, za to si může značka sama, její loga jsou v posledních pár letech v podstatě všude, naposled to se mnou málem švihlo, když byla v nějakém bau-bau akce na dětské sedačky Ferrari...
Pozér jsi u mně proto, že o sobě tvrdíš něco, co evidentně není pravda, logo, nelogo.
Bulvár je bulvár, ACZ, k naší velké smůle, skončilo pod křídly Blesku a podle toho vypadají titulky. Lidi, jež chtějí bulvár nezaujme titulek "LaFerrari řve a prská na okruhu", ale titulek "Nejdražší Ferrari má problémy", tak už to prostě chodí a vykonávat požadavky svého chlebodárce není demence, to je prostě nutnost ;-\
Avatar - Petrolhead_CZ
15. 7. 2014 13:09
Re: Idioti sobě
Aha, takže tobě vadí celou dobu moje náklonost k Ferrari? Myslel jsem si to, jinak bys nenazval logo vykřičeným. Ty věci cos vypsal jsou podle tebe parametry, podle kterých se pozná, že jsem pozér? Taková úměra mi uniká....neřadíš se doufám k těm, pro které Ferrari = pozér? Takové lidi nesnáším a jen to podporuje naši zaslepenost. Dávej si pozor na předsudky. Neprezentuju se tu jako znalec, do toho mám daleko, ale výkonná auta mě baví, je to pro mě celý můj život, rozumím jim určitě lépe, než ti, kteří jindy píší do diskuzí o Oktávce v kombiku a jejich praktická zkušenost sahá k šolichání auta na dálnici pro max. úsporu paliva, aby zbyly penízky na páteční nákup mléka ve slevě v Kauflandu. Je logické, že tě naštve příspěvek takového člověka, který začne pindat cosi o špatně sladěné elektronice i přes to, že fungovala naprosto správně.

Že poznám rychlost řazení dle zvuku? Ano, docela jo, mám ty auta celkem odposlouchané, většinou se můj odhad shoduje s posudkem řidiče. Redakci nadávám do dementů z důvodu rozhořčení nad tím, jak dovedou z každého článku udělat lživý bulvár, to jest vše.
15. 7. 2014 12:43
Re: Elektronika nestíhá?
Ne, tu je téma o Ferrari, ajznboňáckej pokec je tady: [odkaz]
15. 7. 2014 12:31
Re: Idioti sobě
Snob, zloděj, vychcánek, *, idiot, pitomec - OK, pokud víš na koho a proč to slovo používáš.
Ale čecháček, čecháčkovská vychcanost a podobně - to neberu.
Ona ta vychcanost nemá s národností nic společného, to jen si ve své malosti lidi namlouvají (a média je v tom podporují), že jinde jsou na tom jinak (lépe).
Pokud bys žil v Rakousku, na Kanárech, v Mongolsku, či kdekoliv jinde, měl bys kolem sebe ty samé povahy, procentuálně stejně zastoupené a říkal bys jim jak? Rakušáčci, Mongoláčci, Kanárští vyčůránci..?
Tyhle útoky na naši národnost (na kterou jsem já osobně hrdý) prostě neberu.

Co se týká tvého ne-pozérství, tak to člověku s nickem "Petrolhead", který má v avataru tak vykřičený znak, který se tu presentuje jako znalec, jež po sluchu pozná, jak rychle řadí převodovka, nadává lidem do pitomců a redakci do dementů, prostě uvěřit nemůžu, jistě chápeš...
Avatar - Petrolhead_CZ
15. 7. 2014 11:43
Re: Idioti sobě
A jaké ''složité rozhodovací modely'' (to spojení mě baví >:D ) tu předvádíš ty? Zařazuješ mě na gymply a odhaduješ můj věk? Bravo, mistře detektive, opět žasnu nad tvými schopnostmi odhadu, můžete si s jossalitem žařídit investigativní agenturu. Další věc, kde ses absolutně netrefil, jsou výrazy ''čecháček'' a ''česká vychcanost''. Zatímco čecháček je člověk, který ostatním závidí právě ten úspěch a tyhle lidi pak schytávají taková označení jako snob, zloděj a podobně. Dál se drží pevně zajetých ''tradic'', jako např. chození do společnosti v sandálech s ponožkami až ke kolenům, odmítá jakoukoliv kuchyni kromě té české, protože ''nějaké srágory z ciziny mu nechutnají'' (ano, aniž by je kdy ochutnal). Kritizují všechno ambiciózní a nesnáší nadšení, jezdí na chalupy, jsou to fanatičtí šetřílci a žijí stylem ''když neudělám v životě víc než ostatní, nic nezkazím'', čímž se dostávám k ''české vychcanosti'', která je s čecháčky spojena nejvíc. Takže jeden výraz obsahuje druhý, naprosto nechápu, proč jsi mě přiřadil k podobným troskám, kterým život končí díky jejich omezenosti v hodně brzkém věku. Mám na ně stejnou alergii jako ty a příčí se mi takový přístup k životu.

Ta poslední část tvýho textu - k tomu nemám co dodat, myslel jsem, že máš na víc a že se bavíme na určitý úrovni. Tahle povýšenost je už odporná. Mimochodem, asi jsem zvláštní, ale na ''show off'' a pozérství jsem nikdy jaksi nebyl, u aut to platí na 150%. To přenechám slaboduchým.
15. 7. 2014 09:05
Re: Idioti sobě
Vždyť říkám gympl, nic víc, věkově max 20 a to ti přidávám.
To si neber špatně, ale na složité rozhodovací modely ještě nemáš žádný trénink.
Vytípnout jedno "neslušné" slovo a na něm stavět svoji diskusní ohajobu - kór poté, co tady všem okolo nadáváš do idiotů, dementů a pitomců jen proto, že ti poplivali červené autíčko - je prostě dětinské a je evidentní, že absolutně nemáš páru, co čteš a co píšeš.
Ano, ty, jež mají plnou hubu "čecháčkovství" a "české vychcanosti" a podobných ponižujících termínů, nazývám ***, jsou to lidé, kteří nic v životě nedokázali a stímhle přístupem ani nikdy nedokážou, máš na to nějakej rozumnej argument?

Ale víš co? Pusť to z hlavy, jsou prázdniny, raději dál sni o tom, že jednou přijedeš před vaši školu v rudém ďáblovi z Maranella, protůruješ motor a všechny kočky z vyšších tříd padnou na dupky, já snil kdysi o tom samém ;-)
Avatar - petrumr
14. 7. 2014 19:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
14. 7. 2014 17:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
14. 7. 2014 17:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
14. 7. 2014 17:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Petrolhead_CZ
14. 7. 2014 15:11
Re: Idioti sobě
Sráčové jo? Tak aspoň, že ses vybarvil moralisto...
14. 7. 2014 12:37
Re: Idioti sobě
Off topic vlákno sis tu rozjel sám.
Chatu nemám a na to, že jsem Čech jsem na rozdíl od sráčů - kteří mají plné huby "čecháčkovství", aniž by věděli o co jde, včetně tebe - hrdý.
Avatar - Petrolhead_CZ
14. 7. 2014 12:15
Re: Idioti sobě
Jediný kdo mě tu pravidelně soudí jsi ty, to je k zamyšlení. Těmahle off-topic hlodama se přidáváš k těm chatařům a čecháčkům. Diskutér by se měl na fóru vyjadřovat k tématu, pod které píše a ty tenhle základ pořád ne a ne pochopit. Pokud je to vizitka, kterou chceš mít, je to tvoje rozhodnutí.
14. 7. 2014 09:01
Re: Řízení
Vzhledem k tomu, s kým si píšeš se musím zeptat: Děláš si srandu? Prý "reaguj věcně" :-) >:D
14. 7. 2014 08:54
Re: Idioti sobě
Lidi tě tady znají a soudí podle toho, co píšeš, takže pokud tě řadí, kam tě řadí, měl byses nad svým projevem zamyslet.
Avatar - Enthusiastic.driver
14. 7. 2014 08:13
Re: Elektronika nestíhá?
U tebe jsem si teda nevšiml, že bys diskutoval o autě... :-!
Avatar - dewill
14. 7. 2014 07:53
Re: Řízení
Ve mě to spíš vyvolává otázku, že pokud tohle se děje v předpokládám optimálních podmínkách pod dohledem automobilky, co se stane, až to dostane do ruky nějakej matlák v běžným provozu.... :-)
14. 7. 2014 00:36
Re: Elektronika nestíhá?
Maximální brzdný výkon generátoru je přibližně stejný (plus mínus nějaká procenta) jako výkon motoru při pohánění vozidla (oba výkony jsou v zásadě dány průřezem drátů vinutí a tím protékajícími proudy a tedy v obou režimech přibližně stejné). Takže když má LaF elektromotor 163 hp tedy nějakých 120kW tak brzdný výkon tohoto motoru v režimu rekuperace bude maximálně těch 120kW, což je jenom malá část celkového výkonu, jehož jsou schopné konvenční brzdy (ty dosahují výkonu kolem 1000hp i u malého auta, u sporťáku bude výkon konvenčních brzd někde přes 2000 hp), takže rekuperace dělá necelou desetinu při opravdu intenzivním brzdění tohoto supersportu. U klasických hybridů samozřejmě 120kW brzdného výkonu (nebo třeba i jen 30kW) může pokrýt 95% běžných provozních situací (při trochu předvídavé jízdě). U supersportů je otázka jak je nastavená řídící elektronika (kdy rekuperaci zapíná, zda ihned po stisku pedálu brzdy nebo až s nějakým odstupem, jaká je náběhová křivka brzdného výkonu, aby nedocházelo k nějakým rázům v soustavě, jestli se využívá skutečně celý výkon který motor/generátor je schopen dát etc.) a dovedu si představit, že je obrovský rozdíl v nastavení mezi nějakou plechovkou pro konvenční jízdu a supersportem, dokonce bych si tipnul, že supersport může v extrémním režimu typu "hot lap" rekuperaci omezit kvůli lepšímu dávkování konvenčních brzd.
13. 7. 2014 22:56
Re: Elektronika nestíhá?
Vyčerpávající info :yes: Pokud vím tak se obecně tvrdí že stroje poháněné elektromotorem prakticky nepotřebují konvenční brzdy, ale řekl bych, že samotná akumulace energie nedokáže rozpohybovaný stroj výrazněji zpomalit... asi to dost záleží ne velikosti rotoru generátoru/motoru, čím těžší rotor tím větší brzdný moment ale zároveň i větší setrvačnost která se hned tak nezastaví. Proto tvrdím, že například při opakovaném brždění retardérem musí něco působit proti směru otáčení rotoru.
13. 7. 2014 22:05
Re: Elektronika nestíhá?
Myslím, že retardér žádnou elektrickou energii nikdy nespotřebovává.
Pokud jsme u nákladních aut nebo autobusů, tak retardér funguje na principu kompresní či dekompresní motorové brzdy, kdy se časováním rozvodu výfukových ventilů u dieselového motoru na konci komprese pootevře výfukový ventil a upustí se vzduch stlačovaný pístem do výfukového potrubí, takže stlačený vzduch nemůže většinu nabyté energie pístu svým rozpínáním vrátit a následně během expanze dochází v motoru ke vzniku podtlaku, čímž motor klade větší odpor a vozidlo brzdí.
Pokud bys měl na mysli retardér na bázi elektrodynamické brzdy, který se používá u lokomotiv, tramvají nebo trolejbusů, tak ten funguje tak, že při požadavku na brzdění je motor přepnut do stavu generátoru, a ten generuje el. proud a tím odebírá kinetickou energii poháněnému řetězci. Tento el. proud se buď maří v teplo v "odpornících" (třeba staré tramvaje, které "topí" od spodku) nebo se rekuperuje zpět do sítě (moderní lokomotivy nebo tramvaje s polovodičovými měniči) a funguje tedy velmi podobně jako rekuperace u hybridních aut, kde se používá stejný princip, jen se energie nevrací do sítě ale do baterek. Poslední možností elektromagnetické brzdy je Dalším systémem jsou brzdy pracující na principu vířivých proudů. Taková brzda se skládá z kovového kotouče a elektromagnetů. Kotouč rotuje v magnetickém poli, tím v něm vznikají proudy, které v něm také zanikají a tím jej zahřívají, takže tento typ nemůže rekuperovat, protože "vyrobený" proud(y) okamžitě mění v teplo.
13. 7. 2014 21:30
Re: Řízení
Kdo za co? Reaguj raději věcně a pokus se to co píšu vyvrátit nějakým argumentem. Tvoje reakce je ukázkou diskusní bezmoci.
13. 7. 2014 21:29
Re: Elektronika nestíhá?
Retardér ale funguje tak že působí proti síle otáčení a to elektrickým proudem. Takže při brzdění retardérem elektromotor spotřebovává elektrickou energii nikoliv že ji akumuluje!
Avatar - JDM
13. 7. 2014 21:04
Re: ZVUK
vono si myslíš ale vono si nemysli >:D ;-)
Avatar - petrumr
13. 7. 2014 20:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
13. 7. 2014 20:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 7. 2014 20:16
Re: Elektronika nestíhá?
Na to pozor rekuperace nebrzdí! Rekuperace kynetické energie často i brzdnou dráhu prodlužuje protože ten elektromotor který při brždění funguje jako generátor naakumuluje obrovskou energii a rotor elektromotoru má obrovskou setrvačnost. Čím lehčí auto a čím větší motor tím je to citelnější. Například letos F1 měli jezdci problém s nájezdem do zatáček protože brzdili až za brzdnným bodem a setrvačnost je hnala dál.
Naopak u těžkých vozidel třeba autobus tam to nepoznáš.
13. 7. 2014 20:07
Re: Řízení
No vidíš jdeš rovnou na diskusi a mě se nestydíš obviňovat že jsem to video neviděl. Viděl a četl! Celou dobu tady na základě titulku a videa šíříš nějaké tvoje teorie o tom že jim blbne elektronika a přitom je celý článek i video o tom, že selhala zadní náprava respektive její uložení.
Vypadne šroubek? A na rovince? Děláš si srandu? Tak nejprve je třeba říct, že to uložení selhalo ve výjezdu ze šikany tedy žádná rovinka! Další věc je ta že nevíme kolik kol před tímodjel. Tato auta dosahují obrovských přetížení které v běžném autě nemáš šanci zažít (jedině když to ve 130 pošleš do pilíře mostu)a toto přetížení neskutečně namáhá nápravy v krutu.
Co na nápravě selhalo nevíme ale nabízí se prasknutí ramena (je z kompozitních materiálů aby bylo co nejlehčí kvůli neodpruženým hmotám) a nebo selhalo uložení... pravděpodobně unibal.
Tak nás tu neoblbuj hloupostma!
Avatar - petrumr
13. 7. 2014 19:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
13. 7. 2014 19:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
13. 7. 2014 19:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
13. 7. 2014 19:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 7. 2014 19:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Petrolhead_CZ
13. 7. 2014 18:43
Re: Idioti sobě
Docela se tady už začínáš opakovat...piš klidně po zlém, co je mi do toho co si myslíš :-) Přijde mi, že ti vyloženě vadí něčí nadšení a odmítáš pochopit následné rozhorčení nad tím, když přijde neopodstatněná snůška nesmyslů od nezainteresovaných čecháčků, co zběsile hledí na obsah kufru a spotřebu.

Jinak mě tu zná koukám víc lidí, tys mě dokonce zařadil na gympl >:D Směju se tu jakožto člověk, který má svá školní léta už nějaký pátek za sebou.
13. 7. 2014 18:37
Re: Idioti sobě
Já nekopu, na to zapomeň a na tvou úroveň mě netahej.
Co se týká předsudků, tak tvoje texty jsou jejich hotová pokladnice, prostě jak ti napsal kari.laz výše - začni u sebe.
Píšu ti to v dobrém, byť vím, že vy kluci z gymplu jste ještě ve věku nepoučitelnosti.
Avatar - Petrolhead_CZ
13. 7. 2014 18:24
Re: Idioti sobě
Tak to jsi machr :yes: Nejsi bába kartářka? >:D
Avatar - Petrolhead_CZ
13. 7. 2014 18:22
Re: Idioti sobě
Nevěděl jsem, že my dva se známe. Co ještě o mě víš? >:D
13. 7. 2014 18:21
Re: Idioti sobě
Odhad na lidi mám velmi dobrý. :-!
Avatar - Petrolhead_CZ
13. 7. 2014 18:20
Re: Idioti sobě
Tak hlavně, že v tom všem máš jasno :yes: :-)
13. 7. 2014 18:20
Re: Idioti sobě
A ty tebe jednou svezl někdo ve Ferrari a dodnes z toho žiješ, jak vidím. 8-s >:D
Avatar - Petrolhead_CZ
13. 7. 2014 18:19
Re: ZVUK
Jeden z nejhezčích zpěvů ze všech semi-race speciálů posledních let, společně s FXX a Zondou R :yes:
13. 7. 2014 18:18
Re: Idioti sobě
Ta zapšklost a malost vlastního ducha z tebe smrdí na všechny strany. :-! :yes:
Avatar - Petrolhead_CZ
13. 7. 2014 18:18
Re: Idioti sobě
Já je píšu v reakci na ostatní chudáky co nejeli v ničem jiném než v Ochcávce, kteří mají potřebu vylévat své výblitky do diskuze o okruhovém speciálu, o kterém nemají ani šajna.To je celé.
Avatar - Petrolhead_CZ
13. 7. 2014 18:15
Re: Idioti sobě
Pozdravuj své známé v redakci a v Dojčlandu, když to takhle bereš. Jen potvrzuješ, že stojíš na té opačné straně, moc dobře si vzpomínám na tvé výblitky, ty mě nemáš z čeho osočovat.
Avatar - Petrolhead_CZ
13. 7. 2014 18:12
Re: Idioti sobě
Stejně jako kopeš kolem sebe ty, když ti někdo sáhne na tvé oblíbence. Je to lidská přirozenost :-) Tohle už je ale extrém, píší sem lidi, kteří se o auta téhle kategorie nezajímají a nemají nic jiného na práci než házet špínu a sypat z rukávu trapné předsudky.
Avatar - Petrolhead_CZ
13. 7. 2014 18:08
Re: spojler
Žádná chyba nenastala, zvedl se spoiler do střední polohy, aby byl přítlak na zadku, kde ho auto potřebuje nejvíc. To je neuvěřitelné jak to dopadá, když začne laik jako ty kecat do věcí o kterých nemá ani páru. Plus neznáš Monzu jak správně píše vrkuboy.
13. 7. 2014 18:07
Re: ZVUK
Jo, ten zvuk je parádní, běhá mi z něj mráz po zádech :yes:
13. 7. 2014 18:06
Re: Idioti sobě
Jasně, ty seš obvykle vzor slušnosti, taktu a nezaujatosti.
Ale jakmile ti někdo sáhne na červené autíčko s koníkem ve znaku, je inteligentní gentleman rázem ten tam >:D
13. 7. 2014 18:05
Re: ZVUK
Hm, ono to zase není tak těžký, že? >:D
13. 7. 2014 17:47
Re: Idioti sobě
Asi máš problém s vlastním sebevědomím, když máš potřebu psát takové zlostné nesmysly. 8-s :no:
13. 7. 2014 17:46
Re: Idioti sobě
Podívej se do svý historie, co sem s železnou pavidelností píšeš na adresu německé produkce. Oproti tvým výpotkům jsou redaktoři ještě sakra korektní. :-! :no:
Avatar - Ada je zase tady
13. 7. 2014 17:03
Re: Italské vozy
Někdo je tu za koně, jiný za osla.. >:D
Avatar - JDM
13. 7. 2014 16:53
ZVUK
toho ferrari je lepší jak současný eFjedničky ;-) :yes:
13. 7. 2014 16:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 7. 2014 15:22
Re: Elektronika nestíhá?
Napsal jsem: "Většina moderních závodních vozů má telemetrii s G-senzorem a GPS senzorem."

A to je pravda. Nikde nepíšu, že poloha gps ovládá ten spoiler! To už je tvá domýšlivost. Tušíš vůbec co je telemetrie?
13. 7. 2014 15:18
Re: Řízení
Musíš číst i text článku ne pouze titulek! Jinak by si věděl, že šlo o selhání zadního zavěšení. ;-)
13. 7. 2014 15:17
Re: Elektronika nestíhá?
Ano telemetrie má GPS senzor i tříosý G senzor. GPS ale slouží pouze pro následné studium dat z telemetrie jako lap timer. Samotný spoiler nastavuje úhel podle úhlu natočení volantu, pozice plynového a dat z G-senzoru který zanamenává rychlení v podélném a příčném směru.
Nechci se tu chvástat, ale v motorsportu se pohybuju pěknou řádku let a od jara do podzimu jsem prakticky každý druhý víkend na závodech. Řekl bych, že o tom vím mnohem víc než ty.
To, že nechápeš nebo nechceš chápat jak tyto systémy fungují je tvůj boj.
Avatar - petrumr
13. 7. 2014 15:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
13. 7. 2014 15:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
13. 7. 2014 14:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 7. 2014 14:49
Re: Elektronika nestíhá?
Vždyť už jsem to tady napsal několikrát! Ale dobře budu citovat sám sebe.

"V nájezdu do šikany se spoiler zvedá kvůli co nejlepšímu gripu na brzdách a zároveň jako aerodynamická brzda.
Ve výjezdu ze šikany jde spoiler dolů aby odporem nezpomaloval zrychlení v přímém úseku.
Následuje dlouhá pravá a velmi rychlá zatáčka "Curva Grande" a v nájezdu do ní už elektroniká zvedá spoiler aby mělo auto při průjezdu zatáčkou dostatečný grip."
Avatar - petrumr
13. 7. 2014 14:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
13. 7. 2014 14:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
13. 7. 2014 14:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Petrolhead_CZ
13. 7. 2014 14:03
Re: Idioti sobě
To jsem napsal schválně, abych mohl sledovat ty zběsilé reakce. Prostě ochutnávka jejich vlastní medicíny. Běžně do takových diskuzí nepíšu. Klidni hormon.
13. 7. 2014 13:56
Re: spojler
Až za tou zatáčkou je chvilku rovinka a pak druhá šikana. [odkaz]
13. 7. 2014 13:48
Re: Elektronika nestíhá?
Ano píšu že jde o aerodynamickou brzdu. Zároveň mrkni jak velké brzdové kotouče to má vzadu ;) Je snadné přebrzdit nezatížená zadní kola. ;-) Díky spoileru k tomu nedochází.
13. 7. 2014 13:44
Re: Elektronika nestíhá?
A nezvedá před šikanou spoiler spíš jako aerodynamickou brzdu? Protože ten grip na zadní nápravě není při vjezdu do zatáčky tolik potřeba jako na přední nápravě ne ?
13. 7. 2014 13:42
Re: spojler
Jo, na tu dlouhou táhlou jsem si nevzpoměl. Měl jsem za to, že je jen krátká a pak rovinka :-O
13. 7. 2014 13:39
Re: Elektronika nestíhá?
Když už nic tak pobavíš ostatní svojí hloupostí. ;-) Absolutně nerozumíš tomu jak to funguje a i přes to dokážeš na toto téma diskutovat dlouhé hodiny. Jistě sice bez nějakých argumentů ale o to více blbostí o plachetnici, motorce a kdo ví co ještě vytáhneš z rukávu. >:D
13. 7. 2014 13:36
Re: spojler
Jsi tak hloupej nebo jen trollíš? Doufám že správně je ta druhá možnost. Představ si situaci kdy ti v autě odejde elektronika napříklda Bosch. Znamená to, že všechny výrobky firmy Bosch jsou nekvalitní a špatné? Já ti odpovím NE nejsou.
Avatar - petrumr
13. 7. 2014 13:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 7. 2014 13:33
Re: spojler
Většina moderních závodních vozů má telemetrii s G-senzorem a GPS senzorem. ;-)
Avatar - petrumr
13. 7. 2014 13:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
13. 7. 2014 13:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 7. 2014 13:29
Re: Elektronika nestíhá?
Ano je to tak jak píšeš. :yes:
13. 7. 2014 13:28
Re: Elektronika nestíhá?
Elektronika dělala to co má. ;-) Úhel toho spoileru nastavovala správně.
13. 7. 2014 13:26
Re: spojler
Myslíš tohle opravdu vážně? Hodnotit Ferrari na základě zkušenosti s nějakou motorkou? 8-s
Avatar - petrumr
13. 7. 2014 13:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 7. 2014 13:21
Re: Elektronika nestíhá?
Zbývá jen dodat, že auto neví, že je na obzoru Curva Grande, spoiler vyjíždí na základě rychlosti, polohy volantu a pedálů plynu a brzdy a pár dalších ůdajů. (Za kroužek nad u může iphone)
Avatar - petrumr
13. 7. 2014 13:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 7. 2014 13:12
Elektronika nestíhá?
Chlapci raději diskutejte o těch závěsech a velikosti kufru protože o funkci toho spoileru víte málo, pramálo až úplne houno. ;-)
Tak jak to tedy je?
V nájezdu do šikany se spoiler zvedá kvůli co nejlepšímu gripu na brzdách a zároveň jako aerodynamická brzda.
Ve výjezdu ze šikany jde spoiler dolů aby odporem nezpomaloval zrychlení v přímém úseku.
Následuje dlouhá pravá a velmi rychlá zatáčka "Curva Grande" a v nájezdu do ní už elektroniká zvedá spoiler aby mělo auto při průjezdu zatáčkou dostatečný grip.

Konec příběhu a mazejte do hospody hučet do půllitru o tom jak jsou u Ferrari neschopní a nerozumí tomu co dělají. ;-)
Avatar - kari.laz
13. 7. 2014 13:11
Re: Idioti sobě
A teď jsi to narovnal a zachoval jsi se přesně jako ti, co se je snazis kritizovat.
A když pod článek o Audi quattro napíšeš

"německá smejdovina
A koho to zajímá? Stejně jako všechna auta D3 jsou to nudné a robředlé špurky. :no: "

když už chceš kritizovat, tak se zkus nejdřív jako pitomec nechovat ty. začni u sebe.
13. 7. 2014 13:04
Re: spojler
Nerozumíš tomu a zřejmě ani nevíš jak vypadá trať v Monze.
13. 7. 2014 13:03
Re: spojler
Nemáš pravdu! Za první šikanou je totiž dlouhá táhlá zatáčka která je velmi rychlá a auto tam potřebuje udržet grip. ;-)
13. 7. 2014 13:02
Re: spojler
Sedni do letadla a naber směr Itálie a můžeš těm neschopným blbcům od Ferrari radit jak to mají dělat. >:D >:D >:D
Avatar - Ada je zase tady
13. 7. 2014 12:57
Re: Italské vozy
Chceš snad, ty pitomo, tvrdit, že italské vozy jsou stejně spolehlivé jako vozy japonské (například)? Nebuď tady za koně... >:D
Avatar - petrumr
13. 7. 2014 12:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
13. 7. 2014 12:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 7. 2014 12:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Petrolhead_CZ
13. 7. 2014 12:36
Idioti sobě
Auto.cz je už vážně dementní, místo toho, aby byl název článku LaFerrari XX létá po okruhu v Monze nebo LaFerrari XX předvádí nejlepší zvukový projev posledních let neb cokoliv co by se týkalo té dechberoucí jízdy, brzdné síly, přítlaku, převodovky, která je podle sluchu ta nejrychlejší skříň hned po F1...jenže to by sem tím pádem nazačali psát pitomci, co jezdí ve svých vylítaných škodovkách a chytají se každé příležitosti, kdy něco poplivat. Že nebylo dotažené kolo mechanikem nebo se jen prostě z té neuvěřitelné rychlosti a vytížení uvolnilo? Je to testovací proces!
Avatar - Petrolhead_CZ
13. 7. 2014 12:30
Re: spojler
Neříká ti něco pojem aktivní aerodynamika při velké rychlosti? Vždyť to má ohromné množství aut, při rychlosti např. 160 nebo 200km/h vyjíždí spoiler pro udržení stability na zadní nápravě. Naopak je to skvělý prvek, křídlo vyjede a zajede podle potřeby a zbytečně nehyzdí design jako u jiných strojů.
Avatar - Petrolhead_CZ
13. 7. 2014 12:28
Re: Italské vozy
Italská nespolehlivost je stejně neplatný termín jako německá preciznost...
Avatar - Petrolhead_CZ
13. 7. 2014 12:26
Re: Italské vozy
Kde vidíš projev nespolehlivosti pitomo?
13. 7. 2014 12:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 7. 2014 11:58
Re: Italské vozy
by byl velmi překvapen, kdyby italský vůz byl spolehlivý >:D
Avatar - Ada je zase tady
13. 7. 2014 11:53
Italské vozy
zkrátka nevynikají nějakou zvláštní spolehlivostí... :-!
13. 7. 2014 11:47
Re: spojler
:-) plácala tam s ním jak ryba na suchu :-)

Fakt jsem nepochopil proč se po výjezdu na rovinku zase tolik zvedal. Na brzdy přece nešel, nebo ano?
Avatar - petrumr
13. 7. 2014 11:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.