Novinky
Veľmi pekná. Ex aj in. Tie predné svetlá mohli nechať štíhlejšie, ale ok. Ak to dobre zoradia s motormi, prevodovkami a cenami, bude to pecka v malej triede.
auto je to velmi pohledné, dokonce je v designu i dost prostoru pro ( sport paket ). Pecka to bude co se líbivosti týče, možná i techniky. Ale co se prodejů týče, všichni víme, že cenou konkurovat malým autům nebude, možná nebude muset, ale moc ji neuvidíme tak jako všechny Mazdy. A na nějakou individualizaci bych se neodvolával, klidně ať dovezou 2-3 výbavy - rozumně nakombinované to bude stačit. Jinak ta červená linka v masce je červená i u ostatních barev? - hezké a pro mě líbivé odlišení
Proč by nemohla Mazda 2 konkurovat cenou? Předpokládám, že cena bude na úrovni nejsilnějších v této třídě - Fiesty, Clia a Pola. Často bude na rozhodujících trzích i levnější.
Protože ceník minulé generace a výroba v Japonsku (tedy alespoň myslím)? Možná na západních trzích cenový rozdíl významný nebude, u nás každopádně příliš podbízivé ceny čekat nelze.
Tam, kde se tato třída reálně kupuje samozřejmě Mazda 2 dražší než největší konkurence nebude a u nás se stejně prodá jen fabia + ree😜orty.
Moj tip😒br />
Dnesna m2 silnejsi motor 12800 v zlave, cize😒br />
- nova s 1.5 100k bude drahsia
plus viazana na vysoke vybavy so senzorom mrtveho uhla, HUD atd., cize tipujem minimalne 15000 u nas, aby nekanibalizovala zakladnu m3. V zahranici drahsie.
Takze otazka pre mna nie je, ci budu predaje lepsie, pretoze ako mestke auto si to uz len kvoli dizajnu a spolahlivej technike a spotrebe kupi vela ludi s manualnou klimou a bez tempomatu, ale ako budu vychadzat top verzie u nas, kedze kompakty zacinaju pekne nizko...
Dnesna m2 silnejsi motor 12800 v zlave, cize😒br />
- nova s 1.5 100k bude drahsia
plus viazana na vysoke vybavy so senzorom mrtveho uhla, HUD atd., cize tipujem minimalne 15000 u nas, aby nekanibalizovala zakladnu m3. V zahranici drahsie.
Takze otazka pre mna nie je, ci budu predaje lepsie, pretoze ako mestke auto si to uz len kvoli dizajnu a spolahlivej technike a spotrebe kupi vela ludi s manualnou klimou a bez tempomatu, ale ako budu vychadzat top verzie u nas, kedze kompakty zacinaju pekne nizko...
[odkaz] vs [odkaz]
Jééj obidve majú guľaté prieduchy a displej v zornom poli.
Jeden horši jak druhy. Už interiery 3 a 6 se mi moc nelibi u 2 je to ještě značně horši. Jinak exterier 3 a 6 se mi libi ale 2 z obrazku na mě vubec dojem neudělala.
Predchadzajuca generacia vazila menej ako jednu tonu v dost sirokom spektre vybav, a bola, minimalne na zaciatku kariery, najlahsim autom v triede.
Ak sa podarilo usetrit dalsich 100 kil (jasne, podla konkretnej verzie), tak je to o to vacsi uspech.
55kW na auto, ktore vazi vyrazne pod tonu (oproti predch. generacii, ktora bola tesne pod tonu), je pre cielovu skupinu a zameranie auta naozaj viac nez dost.
Ak sa podarilo usetrit dalsich 100 kil (jasne, podla konkretnej verzie), tak je to o to vacsi uspech.
55kW na auto, ktore vazi vyrazne pod tonu (oproti predch. generacii, ktora bola tesne pod tonu), je pre cielovu skupinu a zameranie auta naozaj viac nez dost.
Tak tu máme další automobilku, která objevila kouzlo uniformního designu
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Další auto, které ve zpětném zrcátku nerozeznám jedno od druhého. Ale hlavně, že asiati nabízejí neotřelý design a zábavu 8-s
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Další auto, které ve zpětném zrcátku nerozeznám jedno od druhého. Ale hlavně, že asiati nabízejí neotřelý design a zábavu 8-s
Tak jestli od sebe nerozeznáš jednotlivé Mazdy, to už není ani na brýle...
no, tak on píše "ve zpětném zrcátku" a v tom je nejčastěji uvidíš zepředu a v tom se Štefičem musím souhlasit, podoba je veliká ...
Interier je fakt podareny,no ta maska...neviem,ale mne pripomina nos kresleneho psa...
[odkaz]
a ta podoba s 3 a 6...v spatnom by som ich fakt nerozoznal... 😉
[odkaz]
a ta podoba s 3 a 6...v spatnom by som ich fakt nerozoznal... 😉
Firemní identita??? 😉
já to chápu, ale tenhle moderní manýr mě vadí. Ve zpětném zrcátku nerozenám BMW 3 od 5. Koncern to same. Vlastně se vyrobí jedno auto, které se podle potřeby nafukuje/vyfukuje
Uniformné sú, ale podľa mňa je to správne, ak je uniforma dobrá. Že sú podobné v zrkadle? A? Podstatné je, že vyzerajú dobre. Jediný problém vidím v tom, že ak má niekto doma 2 audiny alebo 2 mazdy, tak si ich môže mýliť, ale to sa môže poriešiť farbou. V rámci značky si jednotlivé triedy nekonkurujú
Já doufám, že už nikdy tenhle dokonale vybalancovaný design neopustí a půjdou cestou evoluce. Tenhle design je zajímavý bez bizarností. A Mazda dokonce podává jako základ 1,5ku. Kdo autům rozumí si dovede představit jak pojede litr a 1,5ka při stejném výkonu.
netvrdím, že design je špatný (i když mě se moc nelíbí). Chápu i jednotnou koncepci automobilky, ale trochu invence do jednotlivých modelů by nekodilo. M3 je vlastně M6 bez kufru a M2 je malinko menší M3.
Líbí se mi třeba koncepce Škody, kdy jednotným prvkem je záď, ale jinak se auta od sebe liší relativně výrazně. Snad až na R/O
Líbí se mi třeba koncepce Škody, kdy jednotným prvkem je záď, ale jinak se auta od sebe liší relativně výrazně. Snad až na R/O
ač nerad, musím konstatovat že je hezčí než nová corsa a to se mi fakt neříká lehce 😒 😢
Nová Corsa je takový kočkopes, takže ještě aby ne...Ale jo, M2 se povedla...dokonce bych možná řekl, že se mi líbí nejvíce z dosavadních Sky-modelů.
Kočkopes je to možná pro tebe, ale ti kteří sledují vývoj designu u Opelu si myslí něco jiného.
Např. design přídě není jen zmenšeninou Opelu Adam, ale také vychází z konceptu Opel Flextreme GT/E.
[odkaz]
Boční profil je podobný předchozí Corse D, protože některé části skeletu pocházejí z předchozího modelu.
Zadní část dostala dvoudílná světla, které zapadají do současné designového směru a vůz opticky rozšiřují.
Samozřejmě design nové Corsy E navazuje i na předchozí generaci.
Zde je video s designérem😒br /> [odkaz]
Např. design přídě není jen zmenšeninou Opelu Adam, ale také vychází z konceptu Opel Flextreme GT/E.
[odkaz]
Boční profil je podobný předchozí Corse D, protože některé části skeletu pocházejí z předchozího modelu.
Zadní část dostala dvoudílná světla, které zapadají do současné designového směru a vůz opticky rozšiřují.
Samozřejmě design nové Corsy E navazuje i na předchozí generaci.
Zde je video s designérem😒br /> [odkaz]
Novou Corsu odsoudilo mnoho lidí (podle nepříliš povedených promo fotek), ale naživo bude působit o dost lépe. Navíc ještě nebyl představen OPC Line paket, který dodá autu více sportovnosti.
Mimochodem první rendery ostré verze OPC jasně ukazují, že je nový design velmi dynamický...
[odkaz]
[odkaz]
Mimochodem první rendery ostré verze OPC jasně ukazují, že je nový design velmi dynamický...
[odkaz]
[odkaz]
Nemohu říct, že by mě to úplně zklamalo ale při pohledu na koncept Hazumi jsem měl ještě trochu větší očekávání. Hlavně v oblasti kol a takové té drsné vyzáži. Oproti konceptu vypadají dost malá a auto takové neškodné 😄 Mohl to být větší rebel jako koncept.
Jinak je to pohoda. Kombinace černo-bílá v interiéru je bomba. Uvidíme ale jak v reálu bude vypadat základní výbava.
Podle mě bude ještě 1.3ka benzín jako základ. A taky bude hodně rozhodovat cena...
Jinak je to pohoda. Kombinace černo-bílá v interiéru je bomba. Uvidíme ale jak v reálu bude vypadat základní výbava.
Podle mě bude ještě 1.3ka benzín jako základ. A taky bude hodně rozhodovat cena...
Záleží na trhu. V EU také očekávám 1,3 jako základ.
Nemci pisu, ze u nich bude len benzinova 1.5 v troch vykonovych verziach 75k, 90k, 115k. O 1.3 sa tam nepise. Ale je mozne, ze motory budu od trhu k trhu mat aj tu 1.3. Dieselova 1.5 bude v celej EU jasna.
Autoe😜ress pise, ze bude 1.3G pre Europu a ze vybavove stupne su styri, ani jedna z tych dvoch sprav sa mi nepaci...
Tak info na autoe😜ress a autobild sa lisia. Verit budem autobildu. Aj na australskych serveroch pisu, ze ma byt jedna specialna luxusna verzia m2 - to by mohla byt ta 115k s kozenym interierom a i-Activsense. Automat iba u 90 ale zato ziaden CVT. No a 75k je zaklad pre EU trh, na USA, Australiu a pod. je to slaby vykon...
Toto vyckavanie je fakt stresujuce, mohli by uz konecne vyjst vybavy, ceny a zrychlenia, snad zaciatkom septembra spolu s konceptom CX-3...
Toto vyckavanie je fakt stresujuce, mohli by uz konecne vyjst vybavy, ceny a zrychlenia, snad zaciatkom septembra spolu s konceptom CX-3...
zvenčí to vypadá jakž-takž, jen by to chtělo podložit přední pera tak o 2cm. Ovšem ten přístrojový štít by překousnul jen stěží :no: :no:
Myslím, že moc pekná mini třída.
Trochu mám problém s c sloupkem, trochu bych záď roztáhl aby líp navazovala na dynamický profil auta.
Interiér mě trochu zklamává až přílišnou inspirací audi, na druhou stranu se mi v M2 líbí snad i víc, než např. v A3.
Mno uvidíme materiály v reálu...
Každopádně velký palec nahoru.
Mazda jede :yes:
Trochu mám problém s c sloupkem, trochu bych záď roztáhl aby líp navazovala na dynamický profil auta.
Interiér mě trochu zklamává až přílišnou inspirací audi, na druhou stranu se mi v M2 líbí snad i víc, než např. v A3.
Mno uvidíme materiály v reálu...
Každopádně velký palec nahoru.
Mazda jede :yes:
Poté, co jsem si zvykl na design trojky, musím tomuto zatleskat. Trochu rozjeté linie na boku uhladila menší délka, interiér minimalistický, ale hodnotný a ergonomický, jak by člověk u malého auta čekal.
Nebude rozhodně nejlevnější, ale jistě to bude velký univerzál. Dlouhý rozvor se hodí do města, nízká hmotnost na okresky a úspornost na dlouhé cesty. Starosvětské technologie v moderním balení - snad to bude fungovat. Celkově zajímavý koncept, kterému fandím. :yes:
Nebude rozhodně nejlevnější, ale jistě to bude velký univerzál. Dlouhý rozvor se hodí do města, nízká hmotnost na okresky a úspornost na dlouhé cesty. Starosvětské technologie v moderním balení - snad to bude fungovat. Celkově zajímavý koncept, kterému fandím. :yes:
sa mi jednoznacne najviac paci na tejto novej 2-ke
neviem ci je to tym ze je to novinka ale je to take pekne kompaktne a male hatchbacky maju moje sympatie.... 2-ka je presne taka ako som si ju predstavoval, lahka sikovna kompaktna proste ... uz dnes "klasicka" mazda .... velka pochvala mazde .... mazda prisla na to kam sa uberat.... ide spravnym smerom... auto posobi nenasilne a sviezo.. lahko a stylovo... nepochybujem o maximalnej spolahlivosti, japoncov mozem a po vybornych skusenostiach s autom made in japan si myslim ze sa tymto azijskym smerom v blizkej buducnosti budem nadalej orientovat, som zvedavy aj na novu fabiu 3 ..... uvidime .... zatial mazda jasne vedie ale nova fabia ma tiez hodne zaujima
mazda 😉 :yes:
neviem ci je to tym ze je to novinka ale je to take pekne kompaktne a male hatchbacky maju moje sympatie.... 2-ka je presne taka ako som si ju predstavoval, lahka sikovna kompaktna proste ... uz dnes "klasicka" mazda .... velka pochvala mazde .... mazda prisla na to kam sa uberat.... ide spravnym smerom... auto posobi nenasilne a sviezo.. lahko a stylovo... nepochybujem o maximalnej spolahlivosti, japoncov mozem a po vybornych skusenostiach s autom made in japan si myslim ze sa tymto azijskym smerom v blizkej buducnosti budem nadalej orientovat, som zvedavy aj na novu fabiu 3 ..... uvidime .... zatial mazda jasne vedie ale nova fabia ma tiez hodne zaujima
mazda 😉 :yes:
Ten jeden jediný výdech ventilace uprostřed... zcela osamocený, bez druhého kruhového výdechu... je to hnusný, iracionální 😡
A proč mít dva, když stačí jeden? Kvůli nějaké hloupé symetrii? Takhle to vypadá zajímavěji, troška avantgardy.
Já zas nemám rád, když mi klima fučí do ksichtu z těch Tebou kritizovaných výdechů na palubovce. Klidně bych je zrušil všechny a udělal nějakou bezprůvanovou či bezofukovou klimu. Od někud zespod, z boku, z vrchu, z více bodů tak, aby to bylo příjemné bez omrzlin na určitých částech těla a uvaření jiných.
Mazda 6 super.....mazda 3 detto, ale uz tam nieco chyba (trebars nieco nove?), ale mazda 2 uz ukazuje, ze nieco nie je v poriadku. Aj MPV bude vyzerat takto?
Kto to tu hovoril, ze VW ma rovnake auta? (tusim aj ja).
Kto to tu hovoril, ze VW ma rovnake auta? (tusim aj ja).
Ked je to pekne, tak preco nie... dnes vymysliet takze 2-3 roky nieco nove je velmi tazke. Mazda chce mat svoju jasnu tvar - pozri, to je mazda. Rovnako ako pozri, to je audi. Tento KODO sa im podaril, tak ho treba aplikovat, mne sa zatial pacia vsetky move modely, stare su vsak podla mna otrasne...
Ač jsem se většinou Mazdám posmíval ohledně dizajnu, tak z "dvojky" by mohli udělat zajímavou stylovku alá Mini či A1 za příjemné peníze. Z venku je lehce rozpoznatelná od konkurence a vnitřek (dle fotek asi top výbava) vypadá fantasticky.... :yes:
na foto je vidiet, ze HMI bude mat aj DVD prehravanie (asi namiesto CD)... moja otazka... dostane to aj trojka? 😄
ta kulatá střecha mi v některých záběrech evokuje citron C3 >😁 ...ne teď vážně, mohla a měla by to být celkem pecka :-! mazda se za ty poslední roky opravdu velice pěkně snaží , co model to velmi pěkná práce 😉
Mazda patří mezi mé nejoblíbenější značky, takže se na příchod nové Mazdy 2 moc těším. Po vzhledové stránce se mi auto moc líbí. Nechybí ji jakási dravost, ale i roztomilost, což je pro automobily této kategorie příznačné. Nicméně mi přijde, že se již desingový jazyk ve stylu KODO, trochu okoukává a Mazdy si začínají být trochu podobné, a ztrácejí to kouzlo jedinečnosti. Přesto vše opět bude na trhu auto s perfektními jízdními vlastnostmi, špičkovými motory, skvělým zpracováním a moderními technologie. Jízda za volantem bude určitě zábavná a bude vyvolávat emoce. I kabina mi přijde velice útulná. Cena asi nebude oproti konkurenci nejnižší, ale za takové perfektní auto ty peníze určitě stojí. moc hezké auto.
Jasnost podsvietenia dosky regulujem pomerne casto podla svetelnych podmienok, a koliesko je nenarocne mechanicke riesenie, ktore funguje hned a je dispozicii bez sparania sa v menu.
Ja napriklad neznasam zapinanie svetiel na palubnej doske - radsej mam vsetko integrovane do paciek na volante.
Lepsie to maju francuzi, podrzis tlacitko na packe...
Japonec má prostě svůj Kaizen a tam mu vyjde, že dát to do páčky by stálo +- tolik a tolik a že je to drahý. Tak to prdne do přístrojů a neřeší to...