Nové mazdy se mi beze zbytku velmi zamlouvají o to víc nechápu, jak tak technologicky vyspělá velmoc stále setrvává u určítých řešení alá 80. léta. Mám tím na mysli například táhlem přepínání vnitřního okruhu větrání, nebo uvnitř hi-tech budíků sedící kolíček pro nulování kilometrů a nastavování podsvětlení budíků... Za podobný úlet považuji u nového aurise digitální hodiny, které byly už v Corolle z počátku íé. let. Tohle nechápu... Jinak ale Mazda skvělá :yes:
Niektore riesenia su skratka najlepsie jednoduche - chces nulovat kilometre cez menu na dotykovom displayi?
Jasnost podsvietenia dosky regulujem pomerne casto podla svetelnych podmienok, a koliesko je nenarocne mechanicke riesenie, ktore funguje hned a je dispozicii bez sparania sa v menu.
Ja napriklad neznasam zapinanie svetiel na palubnej doske - radsej mam vsetko integrovane do paciek na volante.
I já jsem si při pohledu na tu manuální klimu nostalgicky vzpomněl na své první vozidlo Š Favorit a jeho táhla...ale prostě Japonci mají své tradice a mě vyhovují...kilometry nuluju jednou za měsíc a tohle řešení mě netrápí....s sdružení ovladačů do páček pod volantem je dle mých zkušeností nejpraktičtější...třeba u škodovek mě vadí ostřikování skel...japonci to mají jasný, k sobě přední, od sebe zadní
U škodovek je první poloha dopředu permanentní spuštění zadního stěrače a až druhá ostřik, takže když si člověk jen chce ostříknout zadní sklo, tak s tou páčkou dost manipuluje.
Jj, je to tak. Mám Aurise 2007 a naprosto mě vytáčí například regulace podsvícení palubky...tedy vlastně přístrojů, protože vše ostatní na palubce má jen dvě úrovně, při zapnutých a vypnutých světlech. Takže když svítíte přes den, například není vidět, že máte zapnutou vnitřní cirkulaci vzduchu. Kolíčky mám taky, jedním se hezky nastavuje podsvícení a nuluje, druhej je na BC. Už jsem si zvyknul...
Japonec má prostě svůj Kaizen a tam mu vyjde, že dát to do páčky by stálo +- tolik a tolik a že je to drahý. Tak to prdne do přístrojů a neřeší to...
Veľmi pekná. Ex aj in. Tie predné svetlá mohli nechať štíhlejšie, ale ok. Ak to dobre zoradia s motormi, prevodovkami a cenami, bude to pecka v malej triede.
auto je to velmi pohledné, dokonce je v designu i dost prostoru pro ( sport paket ). Pecka to bude co se líbivosti týče, možná i techniky. Ale co se prodejů týče, všichni víme, že cenou konkurovat malým autům nebude, možná nebude muset, ale moc ji neuvidíme tak jako všechny Mazdy. A na nějakou individualizaci bych se neodvolával, klidně ať dovezou 2-3 výbavy - rozumně nakombinované to bude stačit. Jinak ta červená linka v masce je červená i u ostatních barev? - hezké a pro mě líbivé odlišení
Proč by nemohla Mazda 2 konkurovat cenou? Předpokládám, že cena bude na úrovni nejsilnějších v této třídě - Fiesty, Clia a Pola. Často bude na rozhodujících trzích i levnější.
Protože ceník minulé generace a výroba v Japonsku (tedy alespoň myslím)? Možná na západních trzích cenový rozdíl významný nebude, u nás každopádně příliš podbízivé ceny čekat nelze.
plus viazana na vysoke vybavy so senzorom mrtveho uhla, HUD atd., cize tipujem minimalne 15000 u nas, aby nekanibalizovala zakladnu m3. V zahranici drahsie.
Takze otazka pre mna nie je, ci budu predaje lepsie, pretoze ako mestke auto si to uz len kvoli dizajnu a spolahlivej technike a spotrebe kupi vela ludi s manualnou klimou a bez tempomatu, ale ako budu vychadzat top verzie u nas, kedze kompakty zacinaju pekne nizko...
individual nebude, určite nastavia tak zo 3 výbavy ako na trojke, to je ok, myslel som aby tie svoje nastavenia spravili rozumne, napr. vyhovuje mi nastavenie na trojke, v základe je všetko, čo treba aj s dobrým motorom a prevodovkou.
Mne sa v pripade Mazdy nepaci to, ze nema prieduch napravo od spolujazdca, a tak mi tam nieco chyba. Prave som rozmyslal, ze by to bolo urcite lepsie a este viac by mi pripominala A3, ktorou jazdim.
Ale samozrejme, v dnesnej dobe ''tabletov'' nie je ziadna podobnost vylucena.
Jeden horši jak druhy. Už interiery 3 a 6 se mi moc nelibi u 2 je to ještě značně horši. Jinak exterier 3 a 6 se mi libi ale 2 z obrazku na mě vubec dojem neudělala.
Predchadzajuca generacia vazila menej ako jednu tonu v dost sirokom spektre vybav, a bola, minimalne na zaciatku kariery, najlahsim autom v triede.
Ak sa podarilo usetrit dalsich 100 kil (jasne, podla konkretnej verzie), tak je to o to vacsi uspech.
55kW na auto, ktore vazi vyrazne pod tonu (oproti predch. generacii, ktora bola tesne pod tonu), je pre cielovu skupinu a zameranie auta naozaj viac nez dost.
Interier je fakt podareny,no ta maska...neviem,ale mne pripomina nos kresleneho psa...
[odkaz]
a ta podoba s 3 a 6...v spatnom by som ich fakt nerozoznal... ;-)
já to chápu, ale tenhle moderní manýr mě vadí. Ve zpětném zrcátku nerozenám BMW 3 od 5. Koncern to same. Vlastně se vyrobí jedno auto, které se podle potřeby nafukuje/vyfukuje
Uniformné sú, ale podľa mňa je to správne, ak je uniforma dobrá. Že sú podobné v zrkadle? A? Podstatné je, že vyzerajú dobre. Jediný problém vidím v tom, že ak má niekto doma 2 audiny alebo 2 mazdy, tak si ich môže mýliť, ale to sa môže poriešiť farbou. V rámci značky si jednotlivé triedy nekonkurujú
Já doufám, že už nikdy tenhle dokonale vybalancovaný design neopustí a půjdou cestou evoluce. Tenhle design je zajímavý bez bizarností. A Mazda dokonce podává jako základ 1,5ku. Kdo autům rozumí si dovede představit jak pojede litr a 1,5ka při stejném výkonu.
netvrdím, že design je špatný (i když mě se moc nelíbí). Chápu i jednotnou koncepci automobilky, ale trochu invence do jednotlivých modelů by nekodilo. M3 je vlastně M6 bez kufru a M2 je malinko menší M3.
Líbí se mi třeba koncepce Škody, kdy jednotným prvkem je záď, ale jinak se auta od sebe liší relativně výrazně. Snad až na R/O
Mě hlavně baví, jak u některých nejmenovaných značek je uniformita neodpustitelný zločin proti lidskosti, ovšem že laik zepředu nerozezná M3 od M6, je najednou dobře.
Zábavu poskytuje spíš podvozek, ne? ;-)
Vidím poměrně dost rozdílů v pohledu zepředu. Ale stejná barva a POCHOPITELNĚ stejná maska dělají svoje. Podobný dvojka a trojka jsou, jestli to pozná v zrcátku laik nevím. Já celkem snadno.
Novou Corsu odsoudilo mnoho lidí (podle nepříliš povedených promo fotek), ale naživo bude působit o dost lépe. Navíc ještě nebyl představen OPC Line paket, který dodá autu více sportovnosti.
Mimochodem první rendery ostré verze OPC jasně ukazují, že je nový design velmi dynamický...
Nemohu říct, že by mě to úplně zklamalo ale při pohledu na koncept Hazumi jsem měl ještě trochu větší očekávání. Hlavně v oblasti kol a takové té drsné vyzáži. Oproti konceptu vypadají dost malá a auto takové neškodné :-) Mohl to být větší rebel jako koncept.
Jinak je to pohoda. Kombinace černo-bílá v interiéru je bomba. Uvidíme ale jak v reálu bude vypadat základní výbava.
Podle mě bude ještě 1.3ka benzín jako základ. A taky bude hodně rozhodovat cena...
Nemci pisu, ze u nich bude len benzinova 1.5 v troch vykonovych verziach 75k, 90k, 115k. O 1.3 sa tam nepise. Ale je mozne, ze motory budu od trhu k trhu mat aj tu 1.3. Dieselova 1.5 bude v celej EU jasna.
Tak info na autoexpress a autobild sa lisia. Verit budem autobildu. Aj na australskych serveroch pisu, ze ma byt jedna specialna luxusna verzia m2 - to by mohla byt ta 115k s kozenym interierom a i-Activsense. Automat iba u 90 ale zato ziaden CVT. No a 75k je zaklad pre EU trh, na USA, Australiu a pod. je to slaby vykon...
Toto vyckavanie je fakt stresujuce, mohli by uz konecne vyjst vybavy, ceny a zrychlenia, snad zaciatkom septembra spolu s konceptom CX-3...
Tak zase si odpovedam:D Mazda ma uz teraz slabsi motor v dvoch verziach - 75PS 14,9s a 86 PS 13,6s, co teda nie je ziadna slava - taky hyundai i60 1.4l ma 12.8s a o triedu viac miesta...
Poté, co jsem si zvykl na design trojky, musím tomuto zatleskat. Trochu rozjeté linie na boku uhladila menší délka, interiér minimalistický, ale hodnotný a ergonomický, jak by člověk u malého auta čekal.
Nebude rozhodně nejlevnější, ale jistě to bude velký univerzál. Dlouhý rozvor se hodí do města, nízká hmotnost na okresky a úspornost na dlouhé cesty. Starosvětské technologie v moderním balení - snad to bude fungovat. Celkově zajímavý koncept, kterému fandím. :yes:
sa mi jednoznacne najviac paci na tejto novej 2-ke
neviem ci je to tym ze je to novinka ale je to take pekne kompaktne a male hatchbacky maju moje sympatie.... 2-ka je presne taka ako som si ju predstavoval, lahka sikovna kompaktna proste ... uz dnes "klasicka" mazda .... velka pochvala mazde .... mazda prisla na to kam sa uberat.... ide spravnym smerom... auto posobi nenasilne a sviezo.. lahko a stylovo... nepochybujem o maximalnej spolahlivosti, japoncov mozem a po vybornych skusenostiach s autom made in japan si myslim ze sa tymto azijskym smerom v blizkej buducnosti budem nadalej orientovat, som zvedavy aj na novu fabiu 3 ..... uvidime .... zatial mazda jasne vedie ale nova fabia ma tiez hodne zaujima
Já zas nemám rád, když mi klima fučí do ksichtu z těch Tebou kritizovaných výdechů na palubovce. Klidně bych je zrušil všechny a udělal nějakou bezprůvanovou či bezofukovou klimu. Od někud zespod, z boku, z vrchu, z více bodů tak, aby to bylo příjemné bez omrzlin na určitých částech těla a uvaření jiných.
Mazda 6 super.....mazda 3 detto, ale uz tam nieco chyba (trebars nieco nove?), ale mazda 2 uz ukazuje, ze nieco nie je v poriadku. Aj MPV bude vyzerat takto?
Kto to tu hovoril, ze VW ma rovnake auta? (tusim aj ja).
Ked je to pekne, tak preco nie... dnes vymysliet takze 2-3 roky nieco nove je velmi tazke. Mazda chce mat svoju jasnu tvar - pozri, to je mazda. Rovnako ako pozri, to je audi. Tento KODO sa im podaril, tak ho treba aplikovat, mne sa zatial pacia vsetky move modely, stare su vsak podla mna otrasne...
Ač jsem se většinou Mazdám posmíval ohledně dizajnu, tak z "dvojky" by mohli udělat zajímavou stylovku alá Mini či A1 za příjemné peníze. Z venku je lehce rozpoznatelná od konkurence a vnitřek (dle fotek asi top výbava) vypadá fantasticky.... :yes:
ta kulatá střecha mi v některých záběrech evokuje citron C3 >:D ...ne teď vážně, mohla a měla by to být celkem pecka :-! mazda se za ty poslední roky opravdu velice pěkně snaží , co model to velmi pěkná práce ;-)
Mazda patří mezi mé nejoblíbenější značky, takže se na příchod nové Mazdy 2 moc těším. Po vzhledové stránce se mi auto moc líbí. Nechybí ji jakási dravost, ale i roztomilost, což je pro automobily této kategorie příznačné. Nicméně mi přijde, že se již desingový jazyk ve stylu KODO, trochu okoukává a Mazdy si začínají být trochu podobné, a ztrácejí to kouzlo jedinečnosti. Přesto vše opět bude na trhu auto s perfektními jízdními vlastnostmi, špičkovými motory, skvělým zpracováním a moderními technologie. Jízda za volantem bude určitě zábavná a bude vyvolávat emoce. I kabina mi přijde velice útulná. Cena asi nebude oproti konkurenci nejnižší, ale za takové perfektní auto ty peníze určitě stojí. moc hezké auto.